הזמנתי מכונת כביסה דגם wan 2006 tpl דרך האנטרנט בתאריך 24/6/2017 ובהזמנה היה רשום 7 ימי עסקים להספקת המכונה עברו ה7 ימים ולא קיבלתי כלום התלתי להתקשר בשבל לדעת מה קורה עט ההזמנה וכל פעם אותו תירוץ( יש לנו לחץ/הספק לא עונה/תחכה עוד כמה ימים) בקיצור תרוצים ללא סוף אחרי שעברו 13 ימי עסקים ושום דבר לא זז החלטתי לבטל את ההזמנה
תגובת החנות:
בעת ביצוע ההזמנה נאמר ללקוח שמכיוון שהוא גר במקום מרוחק (בתוך המשולש) זמן האספקה יהיה עד 14 ימי עסקים לפי תקנון האתר. לאחר שתואמה ללקוח אספקה הוא בחר לבטל העסקה כי הבין שלאחר האספקה עליו להמתין לשירות היבואן שיפתח את המכונה. למרות תקנון האתר הלקוח לא חוייב בדמי ביטול כחוק. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר שקיים לכלל לקחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החייוביות.
מוצר:
מכונת כביסה דגם wan 2006 tpl
שם:
גולש
תאריך:
02/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
18/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
חן
תאריך:
07/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לחנות התקשרתי פעמיים. פעם אחת כדי לקבל הצעת מחיר ופעם שנייה כדי לבצע את ההזמנה. בפעם הראשונה כשקיבלתי את ההצעת מחיר, נאמר לי שמחיר הטלוויזיה הוא 2250 ש"ח. בפעם השנייה שהתקשרתי כדי לבצע את ההזמנה, לא מצאו את המחיר הרלוונטי ושאלו אותי מה המחיר שהוצע לי. לא זכרתי את המחיר המדויק אבל זכרתי שזה באזור ה2300 שח וסמכתי עליהם שיבררו את המחיר שהוצע לי. לאחר מכן בגלל נושאי אחריות הקשבתי שוב לשיחה של ההצעת מחיר ונוכחתי לראות שהמחיר שהציעו לי היה 2250 שח וחוייבתי בפועל 2390 שח. לאחר מכן כשדיברתי עם החנות אמר לי הנציג בחוצפתו שבגלל שהסכמתי למחיר הוא לא רואה שום בעיה. כמובן שלא ארוץ אחריהם על 140 שח אבל תיזהרו/תימנעו בכל מחיר לבצע הזמנה אצלם. לא לוקחים אחריות על טעויות שלהם (גם אם הטעות לא חוקית).
תגובת החנות:
מבדיקה שנערכה הלקוח שוחח פעמיים עם החנות ההצעה הראשונה שביקש הייתה על מוצר ביבוא מקביל ובפעם השניה ביקש את אותו במוצר ביבוא רשמי מכאן נבע הפער בין המחירים. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות.
מוצר:
טלוויזיה 40K6000
שם:
גולש
תאריך:
25/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
חי
תאריך:
13/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה ב13.3.17 למחרת התקשרתי לבטל את העסקה והם בקשו כסף על הובלה למרות שלא קבלתי את המוצר . בנוסף אמרו לי שהמנהל שלהם בחופשה עד שבוע הבא ואף אחד לא יכול לבטל לי את העסקה . כלומר אני לא יכול לרכוש בשום מקום עד שהם לא מבטלים לי.
מוצר:
טלוויזיה UE60KS8000
שם:
hadar
תאריך:
10/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שחיכיתי שבועיים לטלוויזיה (הובטח 7 ימי משלוח) התקשרתי והודיעו לי שהטלוויזיה מתעכבת ולא ידוע מתי תגיע. לא הודיעו לי בכלל על עיכוב ההזמנה, העיכוב התברר לי רק כשהתקשרתי אליהם. כ"פיצוי" שירות הלקוחות ניסה למכור לי דגם טלוויזיה אחר (יקרה יותר וקטנה יוקר), ולא הוצע לי פיצוי הוגן.
תגובת החנות:
הלקוח צודק היבואן לא עמד בזמן האספקה וכפיצוי הוצע לו מסך מתקדם יותר ששנת היצור שלו מתקדמת יותר עם אחריות של יבואן רשמי והתקנת קיר ללא חייוב נוסף (שווי ההטבה הינו 490 שח) אך הלקוח לא רצה את המסך מכיוון שהוא קטן באינץ אחד מהמסך הקיים, לצערנו סמסונג לא מייצרים יותר מסכי 50" עזורי מוצרי חשמל תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות!!!
מוצר:
טלוויזיה UA50J5100
שם:
Duds
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אחרי בירורים בטלפון עם החנות עם יש את מה שרציתי בדיוק ועל המחיר, הגעתי ממרחק רב וגיליתי שאין את מה שבאתי בשבילו ולא במחיר שדובר אלו בטלפון. בקיצור כנראה שלקנות בקניון לייד הבית זה הכי משתלם.
מוצר:
טלוויזיה UE55KU7000
שם:
גולש
תאריך:
04/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
zach.avi
תאריך:
01/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה בערב. בבוקר חזר אלי המוכר לשיחת טלפון שנמשכה רבע שעה שבא או משמיץ בכל אמצעי אפשרי את הרעיון של להזמין מייבוא מקביל, על מנת שאוסיף תשלום (שאפילו לא טרח להגיד לי כמה הוא) ולעבור ליבואן רשמי. לאחר שהבארתי שאני מעוניין במה שהזמנתי, השיחה הסתיימה וקיבלתי מייל עם רשימת תנאים שאני חייב להסכים להם על מנת לבצע את העסקה - תנאים שמתבקש שיופיעו בדף המכירה. התנאי ששבר אותי סופית - במקרה של תקלה, לשם מימוש האחריות יש להביא את המוצר (מכונת כביסה, כן?) למעבדת היבואן, שאפילו לא טרחו לציין איפה היא נמצאת. עכשיו אני נלחם בהם כדי לבטל את העסקה.
לא ברור לי איך הם מהווים קניה חכמה בזאפ.
תגובת החנות:
לאחר האזנה לשיחת הטלפון עם הלקוח הסתבר שהלקוח בכלל לא הוצעה אפשרות של יבואן רשמי הדגם הנל נמכר רק ביבוא מקביל ולכן הנציג הסביר לו את תנאי האחריות אם הלקוח היה קורא את המסמך שנשלח לו עד סופו הוא היה רואה שבמהלך השנה הראשונה הטכנאי מגיע עד לבית הלקוח במקרה של מכונת כביסה ללא תשלום. מעבר לכך מהרגע שביקש הלקוח במייל לבטל את ההזמנה היא בוטלה תוך 7 דקות ואף לא נגבו ממנו דמי הביטול כמקובל. אישור הביטול נשלח לו במייל. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות שמהללות ומשבחות את החנות ועובדיה.
מוצר:
מכונת כביסה WW6SJ3063LW
שם:
גולש
תאריך:
23/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Eladc
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי למות בגלל דגם מסוים שרציתי, נאמר לי שהדגם אכן נמצא במלאי וכשהגעתי לחנות נאמר לי כי הדגם לא נמצא במלאי והשירות שקבלתי היה גרוע ומזלזל ביותר אני לא אחזור לשם בחיייייים!
מוצר:
טלויזיה U40j5100
שם:
yaara.mi
תאריך:
27/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה מדגם Samsung UA32J5100, הכולל ממיר דיגיטלי. החנות זו הציעה את המחיר הנמוך ביותר. התקשרו אלי למחרת ובשרו לי כי הדגם שרכשתי הוא בעצם מיבואן מקביל, ולכן אינו כולל ממיר דיגיטלי, וגם לא אחריות יבואן רשמי, וכי אם אני רוצה את הדגם אותו חשבתי שאני רוכשת, הדגם תחתיו פרסמה החנות בזאפ, עלי להוסיף 400 שח. זהו Bait-and-switch קלאסי, בו חנות מפרסמת מוצר במחיר נמוך כדי לפתות קונה לקנייה, ואז מבשרת לו כי המוצר אותו התכוון לקנות אינו כפי שפורסם. ביטלתי את קנייתי ומצאתי את המוצר המבוקש בחנות אחרת בתמורה ל 120 שח יותר, במקום 400, כפי שחנות זו דרשה שאשלם.
הערה נוספת: בשיחת הטלפון עם החנות, אמר לי הנציג כי "לכן אנו כותבים בגדול, בבולד בעמוד המוצר, כי אנשים מפספסים". עיון מחודש בעמוד המוצר מראה כי ישנה שורה אחת כללית מאוד, ללא התייחסות למוצר הספציפי הזה, ולא בפונט שונה משאר הטקסט, בה נאמרה האמירה הלא ישירה "מסכים ביבוא מקביל מגיעים ללא תמיכה בעברית וללא ממיר עידן פלוס מובנה". זהו בעצם מוצר שונה, ועדיף שיופיע תחת עמוד מוצר שונה בזאפ המפריד בין מכשירים עם ממיר וללא.
מוצר:
טלוויזיה UA32J5100
שם:
גולש
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אבי
תאריך:
29/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ב-27/9/16 אחה"צ ל-077-5332005 ודיברתי עם נציג מהחנות. היחס היה מאוד לא נעים. אם זה מהדרך האגבית שבה ענה לטלפון (כאילו שמפריעים לו), לאורך השאלות שלי – כשענה בלקוניות ובאנטיפתיות, ועד שאמר לי בחוסר סבלנות להתקשר לטלפון 5000000 להסברים טכניים, כאילו שאני ניסיתי למכור לו משהו. אדיבות ונימוס מצד המוכר אמורים להיות הבסיס בעיני, והשיחה הזאת הוציאה לי את החשק לקנות שם. בלי קשר, הוא מסר שהמשלוח יקח 10 ימי עסקים (בניגוד ל-7 ימי עסקים שרשומים באתר החברה ובזאפ בעמ' השוואת המחירים). לתשומת לב האתר.
תגובת החנות:
עזורי מוצרי חשמל הינה חנות החשמל עם השירות הטוב ביותר שקיים, ואנשי המכירות המקצוענים ביותר ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות באתר, הלקוח שאל שאלות טכניות לגבי פורמטים שונים של קבצי וידאו דבר שאנו לא יודעים לתת מענה לגביו ולכן הופנה לשירות הטכני של היבואן בכדי שחלילה לא תיווצר הטעיה. לגבי זמן האספקה 7 ימי עסקים עם חג באמצע משמע 10 ימים בסה"כ. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק לכלל לקוחותיה את השירות הטוב ביותר המחירים הטובים ביותר עם זמני האספקה הקצרים ביותר !!!
מוצר:
טלוויזיה dd
שם:
oviz
תאריך:
25/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הבטחות לפני קניה זה דבר אחד, הספקה זה משהו אחר.... ברגע שקניתי ביקשו "להשלים" את תהליך הקניה באמצעות דוא"ל ואז הוסיפו כל מני הסתיגויות כגון אי התחייבות לאריך הספקה. נציג מכירות , אלון , גס ובוטה. ביטלתי את הקניה.
מוצר:
טלוויזיה UA40FH5000
שם:
אלון
תאריך:
29/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נקנה . תואם מועד הובלה. נדרשות 4 שעות המתנה - מוגזם!! בבוקר המשלוח ביקשנו לברר את מיקומנו בתור, לא היו מוכנים לעדכן אותנו בשום פנים ואופן. נאלצנו לתאם מועד אחר. במועד השני לא הגיעו ולא טרחו להודיע!! כשהתקשרנו אמור שיש עיכוב. לא הצליחו ליצור קשר עם הנהג! חבר'ה, לזה אני קורא שירות גרוע. עד לרגע זה לא קיבלנו את הטלוויזיה. עברו הרבה יותר מ-7 ימי עסקים.
תגובת החנות:
המוצר נרכש ובאותו היום כבר תואמה הובלה ללקוח ליום המחרת בין השעות אחת עשרה בבוקר לשלוש בצהריים עם התראה של שעה מראש. בבוקר האספקה הלקוח חייג מיוזמתו לחברת ההובלות ואמר שלא יכול לקבל את המוצר במקרים כאלו מכיוון שהמוצר כבר על המשאית יש חובה של הלקוח לתשלום הובלה נוספת. הלקוח חייג לחנות ולאחר התערבות החנות אל מול היבואן הסכים היבואן לוותר ללקוח ולא לחייבו בהובלה נוספת כפי שדורש החוק וכפי שמצויין בתקנון האתר. מכאן הלקוח התנהל מול היבואן וקבע מועד אחר שבו נמסר ללקוח המוצר. יש לציין שהלקוח כתב את חוות הדעת בתאריך 29.6.16 ובו רשם שהמוצר טרם התקבל אך ביידנו יש תעודת משלוח חתומה עי אשתו של הלקוח מאותו יום. לסיכום למרות כל ההשקעה בלקוח והעזרה שלנו בכדי שלא יחוויב עבור שתי הובלות מצא הלקוח לנכון להכפיש את שמנו לשווא. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות.
מוצר:
מסך טלוויזיה 32 אינטש J5500
שם:
רוביקון
תאריך:
01/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש מהחנות מסך סמסונג 55 אינטש דגם UE55H6400 שמחירה הנקוב בחנות 4,740 ש"ח. בביצוע הרכישה בטלפון דרך אדם בשם איתי עזורי הוצע לי להוסיף אחריות יבואן מקורי ל-3 שנים וכן התקנה, וזאת במחיר "בלק פריידיי" מיוחד של 5200 ש"ח. הסכמתי וביצעתי ההזמנה. עם הגעת המוצר גיליתי שסופק מוצר מדגם אחר (UA55H6400) שמחירו הנקוב בחנות 4,301 ש"ח. התקשרתי לחנות וענה לי אותו שוב אדם (איתי עזורי) וניסה לשכנע אותי שמדובר באותו מוצר רק בכיתוב שונה, והציע שאתקשר לטלפון הסלולרי של אדם בשם פבל שהוא איש הקשר של החנות אצל היבואן, אשר יסביר לי שאין הבדל בין המוצרים. לא ברור לי אם מדובר באותו המוצר כיצד זה שיש הבדל של 439 ש"ח ביניהם?. עניתי שאיני מעוניין לדבר עם "יועצים" כלשהם ושאיני מעוניין במוצר. המוכר ענה שאין בעיה להחזיר המוצר אך שאבדוק תחילה לפני החלטה סופית. בבדיקה שביצעתי מיד לאחר השיחה הסתבר לי שישנו הבדל מחיר בין שני המוצרים (המוצר שסופק בפועל זול יותר כאמור ב- 439 ש"ח) והחלטתי להחזירו. התקשרתי לחנות והפעם ענה לי אדם אחר, אשר לא אהב כנראה את עובדת היותי כעוס וניתק לי בפנים.
ללא קשר אם המוצר זהה בתכונותיו הטכניות או לא, העובדות הן שהחנות סיפקה מוצר שונה מזה שהזמנתי ללא יידוע שלי בשום שלב של התהליך או קבלת הסכמתי, סיפקו מוצר שהינו משמעותית זול יותר וגבו עליו מחיר גבוה יותר, אינה מניחה את הדעת.
אציין שהמוכר ציין שמעולם לא קיבל תלונות שכאלו ומן הסתם המשמעות היא שלקוחות אחרים ותמימים פשוט לא שמו לב לכך שסופק להם מוצר שונה וזול יותר מזה שהזמינו.
לעניות דעתי מדובר בחוסר הגינות בסיסית וניצול ציני של תמימות קונים, מן הסתם בחנות זו לא אקנה יותר לעולם ומקווה שחוות דעת זו תעזור גם לאחרים להחליט האם לרכוש מחנות זו או לפחות לבדוק ולוודא שהמוצרים שהם מספקים הם אכן אותם מוצרים שהוזמנו מהם.
תגובת החנות:
הלקוח ביקש להזמין דגם UE55H6400 עם אחריות של יבואן רשמי סמליין, ביבואן הרשמי קידומת הדגם היא UA ולא UE שאר המספרים והאותיות זהות כמו כן מפרט המוצר זהה, כמו כן נשלחה לללקוח חשבונית אשר אותה הוא אישר עם הדגם המדוייק שאנו שלחנו לו UA55H6400 ואשר אותו הוא קיבל במחיר הכי זול בארץ!!! הדגם שהלקוח טוען שראה במחיר זול יותר הוא אותו הדגם ביבוא מקביל. בכל אופן הלקוח חייג ודיבר בצורה מאוד לא נעימה הוצא לו לחייג ליבואן הרשמי סמליין אשר יסביר לו שאין ייבוא רשמי שמתחיל באותיות UE וגם הוצא לו מייד לבטל את העסקה משבחר לעשות כך יום לאחר מכן המסך נאסף ממנו ובו זמנית הוא זוכה זיכוי מלא בכרטיס האשראי. גם לאחר קריאת חוות הדעת 3 פעמים לא ברורות לנו טענותיו של הלקוח.
מוצר:
מסך סמסונג 55 אינטש UE55H6400
שם:
Elad
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי לא הגיע! התקשרתי אליהם הרבה אחרי הזמן שהמוצר היה אומר להגיע. המוכר בפלאפון התחמק מאחריות . בסוף הייתי צריך להתקשר כמה פעם לחברת שלחויות (לפחות 6 פעמים). הפסדתי על זה חצי יום עבודה שבו חיכיתי לטלויזיה:( הטלוויזיה לא הגיעה! גם הרבה אחרי הזמן שבו הובטח לי לקבל את הטלוויזיה. המוכר בחנות תולה את האשמה בחברת השליחויות חברת השליחויות תולה את זה בחנות. בסופו של דבר התקשרתי לחברת האשראי לבטל את העסקה.
תגובת החנות:
העובדות: 15.11 הלקוח ביצע את ההזמנה 16.11 הטלויזיה נאספה עי חברת השליחויות 18.11 (3 ימים לאחר ההזמנה) השליח היה בדרכו ללקוח אך הלקוח לא היה בביתו 19.11 ניסיון נוסף למסור ללקוח את הטלויזיה אך הלקוח לא בביתו שוב 25.11 ניסיון שלישי למסור ללקוח את הטלויזיה אך הוא שוב לא בבית באותו יום חייג הלקוח ואמר שהוא יכול לקבל את הטלויזיה רק אחרי שעה תשע בערב, הוסבר לו שאין כזו אפשרות וחברת השליחויות לא עובד בשעות הערב המאוחרות, בשלב הזה הלקוח אמר שהוא יכתוב חוות דעת שלילית באתר ויבקש גם מכל חבריו לעשות כך. מצרפים את דוח חברת השליחויות: תאריך שעה קוד תאור 15/11/15 16:00 5 קליטה באינטרנט 15/11/15 16:01 4 שובץ שליח 15/11/15 16:21 15 נאסף 15/11/15 18:32 21 נאסף 17/11/15 12:19 73 ממתין לתאום נמצא במחסן 18/11/15 08:08 27 השליחות בדרכה ליעד 18/11/15 14:57 60 כשל במסירה ראה תיעוד 18/11/15 16:20 21 נאסף 19/11/15 08:09 27 השליחות בדרכה ליעד 19/11/15 10:51 75 ממתין לתאום נמצא במחסן 23/11/15 11:55 72 ממתין לתאום נמצא במחסן 25/11/15 09:59 27 השליחות בדרכה ליעד 25/11/15 13:28 60 כשל במסירה ראה תיעוד
מוצר:
טלוויזיה 43LF540
שם:
גולש
תאריך:
17/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Rinat
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
יום שלם רדפתי אחרי איתי מהחנות כדי לעשות הזמנה גדולה של מדיח, מכונת כביסה ומייבש. אף מוצר שרציתי לא היה במלאי והוא דחף לי מוצרים אחרים ויקרים יותר - למרות שהם עדיין מפרסמים את המוצרים החסרים באתר. אחרי שהסכמתי לשינוי הדגמים ווידאתי איתו שהם במלאי והייתי מעוניינת לשלם הוא אמר שיחזור אליי. כעבור שעתיים התקשרתי והוא אמר לי שבעצם הוא לא יכול למכור לי את המכונה כי היא לא במלאי. כשהתמרמרתי על זה שהתבזבז לי יום שלם הוא אמר לי "הגישה שלך לא מוצאת חן בעיניי אז שלום". הייתי בהלם, הוא בקושי התנצל. גם ככה עשה לי טובה כל פעם שהתקשרתי - כי הוא לא חזר אליי לאורך היום בכלל. החנות הפסידה לקוחה שהיתה משאירה שם קרוב ל-8000 ש"ח ולא תקנה שם יותר בעתיד. חוצפה. אה והוא גם אמר שהוא כתב על עצמו את כל הביקורות הטובות באתר, בצחוק או שלא בצחוק.
מוצר:
מכונת כביסה wae20362
שם:
רויטל
תאריך:
22/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הרבה זמן לא קיבלתי יחס כזה גרוע ממוכר. רציתי להחזיר לו מוצר שקניתי אצלו שאינו עושה את העבודה כראוי, הוא טען שזה לא אחריותו אלא של היצרן,(מהבחינה הזו הוא צודק אבל ציפיתי ממנו כמוכר לדעת על מוצר שמוכר לי אם הוא טוב או לא, מה גם שכמעט כל חוות הדעת על המוצר הזה, מכונת תספורת של פנסניק, הצביעו על אותה בעיה). וגם יתכן והסיבה היא בגלל שהוא מכר לי דגם שמתאים לזקן ולא לשערות ראש. כך שפה זה כן אחריותו. על כל פנים, הנקודה היא שהיחס של המוכר, בין אם הוא צודק ובין אם לא, היה מגעיל ביותר.
תגובת החנות:
ראשית הלקוחה כלל לא רכשה בחנות אלא בעלה. שנית הוסבר לה שעקב כך שהיא השתמשה במכונה לא ניתן להחליפה. במעמד הרכישה הוסבר לבעלה מהם ההבדלים בין המכונות הוא ביקש מכונה לקיצוץ הזקן והמכונה שניתנה לו היא המתאימה ביותר לכך. אנו לא מחליפים מוצרי היגיינה אשר נעשה בהם שימוש זוהיא המדיניות שלנו ואין אנו מתביישים בה. יש לציין שהמוצר עצמו תקין והלקוחה פשוט טענה שהיא לא מרוצה ממנו הצענו לה לשלוח אותו למעבדת שירות על מנת שיבדקו והיא סרבה ובכך כבלה את ידינו.
מוצר:
מכונת תספורת ER206
שם:
אורן
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו את ההזמנה בחנות בגבעת שמואל בתאריך 13.08.10. הובטח לנו שהמוצרים שהזמנו (מקרר ותנור) יסופקו בתאריך ה18.08.10. כשהתקשרנו ביום זה לחנות ע"מ לוודא שאכן המוצרים יגיעו היום, אריה עזורי (בעל העסק) הבטיח שיבדוק ויחזור אלינו.לאחר שלא חזר אלינו תוך כמה שעות, התקשרנו שוב והפעם הוא הפנה אותנו ליבואן (סמ-ליין).כאשר התקשרנו ליבואן נודע לנו ששני המוצרים שהזמנו בכלל לא במלאי (על אף שהובטח לנו ע"י עזורי שהם במלאי) ויכנסו למלאי רק בימים הקרובים. יומיים לאחר מכן, ולאחר צעקות וטלפונים רבים, שלח לנו הספק שעובד עם עזורי מקרר חלופי והבטיח לפצות אותנו בשואב אבק.לאחר שבוע סופק המקרר המיוחל - אך ללא התנור, זאת על אף שיום לפני כן, התקשרנו לוודא שאכן מביאים לנו את שני המוצרים. למעלה משבוע לאחר מכן בא מוביל נוסף עם התנור וסיפק אותו בשעה 2:00 בלילה(!) אך גם הוא לא לקח את המקרר החלופי.רק לאחר חודשיים(!) הגיע מוביל להביא את השואב אבק ולקחת את המקרר החלופי. חשוב לציין כי פנינו לחנות מס' פעמים לעדכן שלא קיבלנו את הסחורה וכל פעם אמרו שיחזרו אלינו ולא טרחו לחזור וגם אם חזרו לא עשו מאומה. אנו בכל יום התקשרנו למובילים ולספקים על מנת לוודא שיביאו את הסחורה. אין לנו מילים לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לנו ואת תת-התנאים שבהם חיינו בעקבות הפיגור באספקה. אנו ממליצים לכל מי שבריאותו חשובה לו להמנע מקניה בחנות זו!
תגובת החנות:
ראשית נבקש לציין שההזמנה לא בוצעה באתר האינטרנט ואין לה שום קשר לאתר. הקונים הגיעו פיזית לחנות ובקשו לרכוש את שני המוצרים. לאחר בדיקה מול היבואן ניתן לקונים תאריך האספקה. לצערנו כאשר מוכרים מוצר שאינו נמצא פיזית במלאי אין לנו שליטה על תאריך האספקה, אנו רק המתווכים בין הקונים ליבואן. (הדברים נאמרו ללקוחות במעמד הרכישה.) במקרה הזה היבואן נתן תאריך אך מסיבות שאיניינו יודעים לא עמד בתאריך. הלקוחות לא הסכימו לקבל שום מוצר חלופי אשר הציע להם היבואן ולא הפסיקו להשמיע איומים לכיוונו דבר נוסף שלא תרם לטיפול אדיב מצידו. יש גם לציין שהיבואן הבין את חומרת המקרה ונתן פיצוי לקונים בשווי של 1500 ש"ח. בכל אופן חשוב לציין שאנו לא מוכרים באינטרנט לעולם מוצר אשר אינו קיים לנו פיזית במלאי ולכן כל פרטי המקרה הנ"ל אינם נוגעים למזמינים באתר כלל. אנו מספקים את המוצרים אשר מופיעים באתר בד"כ כעבור 24 שעות ובמקרים קיצוניים 3 ימים. לסיכום על כל 1000 לקוחות מרוצים יהיה לקוח אחד ממורמר שלא יהיה מרוצה.
מוצר:
מקרר 63S
שם:
עדי
תאריך:
19/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בעלי עשה הזמנה באינטרנט בחנות זאת וביקש לקנות LCD של חברת LG לאחר שקיבל אישור הזמנה יצר קשר עם החנות על מנת לוודא כי ההזמנה התקבלה מיד אישרו כי ההזמנה קיימת אך אמרו כי הדגם הוא דגם אינו קיים במלאי בעלי שאל מדוע מפרסמים באינטרנט את הדגם אם הוא לא קיים אז אמרו לו שמלאי הו דבר משתנה וזאת היא חנות ולא אינטרנט אז בעלי שאל האם ניתן לקבל את הדגם המבוקש אז אמרו שכן אבל על בסיס מלאי ואז שוב אמרו שהוא לא קיים, לאחר בעיה בקו נותקה השיחה ולאחר מכן יצרו עימו קשר ואמרו לו כי הכרטיס אינו תואם לכתובת בעל הכרטיס, מכיוון שאני ובעלי רק התחתנו עדיין לא שיניתי כתובת, אמרו לבעלי שיצרו איתי קשר לוודא פרטים מה שכמובן לא קרה, ואז שוב אמרו לבעלי שזהו דגם שלא קיים במלאי ויש דגם אחר שניתן להציע, מכיוון שחווינו כבר מעשה רמאות בעלי ביקש לבטל את העסקה לאלתר בעל החנות אמר שאין בעיה ובעלי ביקש מייל בנושא לאחר עוד שיחה וטענה כי המייל נשלח התקבל מייל בנושא שאומר כי ההזמנה בוטלה ולא חויב הכרטיס, בעלי ביקש שיכתבו כי במייל יהיה כתוב שהחנות ביטלה את העסקה בכדאי שלא יהיהו בעיות לאחר מכן בשלב זה בעל החנות החל לדבר בצורה בוטא ואמר לבעלי כי הוא חוצפן ויש לא דרישות, בעלי שאל עם כך הוא מתנהג לכל הלקוחות הוא אמר שהוא לא נתקל בלקוח חצוף כזה ואז החלטנו לכתוב את הביקורת. אני ובעלי לא נזמין יותר בחנות זאת ומציעים לא לעשות זאת כי לפעמים לא רק מחיר חשוב אלא גם שירות
תגובת החנות:
עקב מקרים רבים של עוקצים ונוכליות בקניות דרך האינטרנט אנו בודקים כל הזמנה ומאמתים מול חברת האשראי את כל הפרטים של בעל כרטיס האשראי. במקרה הנ"ל אף לא פרט אחד היה תואם: לא כתובת לא טלפון ואף לא שם המשפחה כשביקשנו מהלקוח את מספר הטלפון של בעלת הכרטיס הוא נתן מספר שגוי. ולכן הוחלט לא לקחת את הסיכון ולא לספק המוצר.