דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בOLSale|אולסייל ?
3.27
ציון ממוצע
11
חוות דעת בשנה האחרונה
2594
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
3
שנה אחרונה
6
0
5
כל הזמן
2063
25
506
נמצאו 2594 חוות דעת גולשים על OLSale|אולסייל
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מקיימים את משמבטיחים הבטיחו כי יחזרו אך דבר לא קרה הבטיחו כי מנהל יחזור ולא קרה ביקשתי לבטל את העיסקה דבר לא קרה למה למה ????
תגובת החנות:
לקוח רכש בתאריך 24.7.18 מכונת כביסה פתח עליון תוצרת AEG דגם LTX6G7210AM
באישור העסקה האספקה תוך 7 ימי עסקים.
הלקוח תואם לאספקה תוך 3 ימי עסקים לאחר בקשה שעברה לספק לזרז את האספקה.
הלקוח פנה למחלקת המכירות לקבל שירות על ההזמנה שעשה, ביקש שמנהל יחזור אליו באותו היום נעשו מספר ניסיונות לצור קשר עם הלקוח אך לאחר מספר צלצולים השיחה מתנתקת.
נשלח מייל ללקוח אנו מנסים לאתרך ללא הצלחה אנא צור איתנו קשר כי אנחנו לא מצליחים לאתר אותך. והלקוח לא חזר אלינו.
נעשה ניסיון נוסף להתקשר ללקוח מנייד פרטי ואז הלקוח ענה. הוסבר ללקוח שהזמנתו בטיפול ולדבריו הוא מתואם לקבלת המכונה.
ולא מעוניין לבטל את ההזמנה.


מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו תנור MASIMO משודרג הוספנו 250 שקל על תבנית עמוקה שחסרה
מגירה תחתונה אי אפשר לפתוח אותה
חסר מחסה תחתון ורואים את הצמר גפן מלמטה
וקבלנו דגם שלא שלנו ולא משודרג
לא מומלץ בכלל לקנות מחנות זו
תגובת החנות:
הלקוח רכש תנור MASIMO דגם LAV60W
נשלח ללקוח טכנאי של החברה לבירור טענותיו
הוסבר ללקוח שהמוצר שהוא קבל תואם את מה שהזמין והמוצר חדש ותקין.
כשירות הוצע ללקוח לבטל את העסקה ללא כל עלות, אך הלקוח בחר להישאר עם המוצר.

אולסייל עושה ותמשיך לעשות את הטוב ביותר עבור לקוחותיה.
מוצר:
masimo LAV60W דגם משודרג
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
05/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מקרר שלא היה קיים במלאי
חיכיתי שבוע - ניסו למכור לי מקרר נחות יותר באותו כסף
לא הציעו פיצוי הולם על זה שאני תקוע שבועיים כבר בלי מקרר בגלל טעות שלהם
בסוף בגלל לחץ לקחתי מקרר אחר ומשום מה עדיין לא קיבלתי זיכוי על המקרר הישן
עושים טובה שחוזרים אלייך.
בסוף אחרי עוד שבוע בכלל סיפקו לי מקרר אחר שלא הזמנתי בכלל
צריך לרדוף אחרי הנציגים שלהם , במיוחד המנהלים
הפיצוי שהוצא לי על כל החודש המפרך שעברתי איתם הינו 150 שקל לורדינון - הזוי
להתרחק כמו אש מהחברה הזאת !!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר אמקור נפח 226 ליטר נטו דגם AM2605.
לאחר העברת ההזמנה לספק קבלנו עדכון שיש חוסר במקרר במחסן היבואן הרשמי.
הצענו ללקוח מוצרים חליפים ללא תוספת תשלום.
ללקוח ניתן כפיצוי מקרר יקר יותר.
לאחר קבלת המוצר הלקוח קיבל פיצוי נוסף.
מנהל שירות הלקוחות של החברה ליווה את הלקוח באופן אישי עד לרגע קבלת המקרר וגם לאחריו.

מוצר:
NE275
תמונת משתמש
שם:
oded_zic
תאריך:
03/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת.
הזמנתי בהזמנה טלפונית ביום רביעי ת תאריך 30.5, בכדי לוודא כי מה שכתוב באתר שלהם נכון (הובלה למחרת).
כאשר התקשרתי למחרת לשאול מתי ההובלה, הפ ענו לי שההזמנה עדיין בתהליך (???)

הטלויזיה הגיעה אלי רק ביום שלישי, 6.5.
אני לא אקנה שם יותר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה LG דגם 65UJ630Y
ביום ביצוע ההזמנה של הלקוח הספק עדכן אותנו שעקב עומס רב באספקות בגלל המונדיאל
ימי האספקה עולים מיום אחד לחמישה
לחצנו על הספק והמוצר סופק ללקוח בתוך 3 ימי עסקים
עדכנו את הלקוח באיחור
והתנצלנו בפניו
אולסייל עושה ותמשיך לעשות את המיטב עבור לקוחותיה

מוצר:
טלויזיה LG65UJ630Y
תמונת משתמש
שם:
Sigal
תאריך:
08/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר אולסייל ולא קניתי כי ראיתי מחיר טוב יותר ברשת אחרת. מיד חזר אלי איש מכירות דור וניסה לשכנע אותי לקנות את מקרר שארפ מאולסייל באותו מחיר. לאחר מספר טלפונים נשברתי והזמנתי.
המקרר היה מיועד לחמותי שגרה בדיור מוגן משען- הם הגיעו לשם עם מקרר בלי אריזה. חמותי רצתה לראות את האריזה והבחור אמר שאין. המקרר הגיע דפוק בדלת.
הגיע טכנאי והציע לה 250 שקל....
ביקשתי מהם שישלחו מקרר חדש כפי שקניתי אך אין התייחסות.!!!!!
אל תקנו דברי חשמל יקרים דרך אתר כזה שכל הטלפונים והזמן שאני מבזבזת עלהם מיותרים כי אין עם מי לדבר!
תזהרו!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מקרר שארפ מדגם SJ-3259
היא קיבלה את המקרר ביום 8.4.18 וחתמה על תעודת המשלוח ואישרה כי המוצר התקבל ללא פגם.
הלקוחה פנתה אלינו לאחר שבוע ביום 15.4.18 בטענה שיש פגם בדלת.
למרות שהלקוחה בדקה ואישרה שהמוצר התקבל כשהוא תקין וללא פגם.
אולסייל פועלת מול הספק לתת ללקוחה שירות על מנת שתהיה מרוצה.

מוצר:
מקרר שארפ
תמונת משתמש
שם:
yonatan.
תאריך:
03/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לתאר לאיזו רמה נמוכה הגיעה החברה הזאת.
הזמנתי ממנה 2 סירי טיגון ללא שמן, לאחר חודש שלא קיבלתי את המוצר ניסינו ליצור עמם קשר לבירור. 4 פעמים קיבלנו את התשובה "בודקת וחוזרת אליך" כמובן ללא מענה, רק לאחר השיחה החמישית ולא מעט איומים מצידי הועילו בטובם להעלות מנהל לשיחה אשר הבטיח כי המוצר יהיה אצלי תוך 3 ימי עסקים, אני מדגיש כי הם כבר באיחור של 6 ימי עסקים.

לאחר 3 ימי העסקים הנוספים ואי הגעת המוצר אני יוצר קשר שוב עם החברה, הם מתחילים שוב במנגינת ה"תשמע אתה חייב להבין אותנו", המוצר לא הגיע ולא יגיע כמובן. אני כבר דרשתי ביטול עסקה וגם זאת איננה מתבצעת במקום כפי שהחוק מחייב אותם.
אז החברה במצב נוראי, השירות מזעזע והתביעה בדרך.
תגובת החנות:
לקוח רכש 2 מכשירי טיגון ללא שמן תוצרת PHILIPS דגם HD9240
יידענו את הלקוח שצפוי עיכוב באספקת הסירים והצענו ללקוח פיצוי בהתאם.
הלקוח בחר שלא להמתין לקבלת המוצר וזוכה באופן מלא על פי בקשתו.

מוצר:
PHILIPS AirFry XL דגם HD9240
תמונת משתמש
שם:
shlatchz
תאריך:
29/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 21.3 קניתי טלויזיית סמסונג 65" MU9000 מאולסייל עם אחריות של סמליין, היבואן הרישמי.
לאחר כמה ימים התקשרו אלי מסמליין ואמרו לי שהמלאי של הטלויזיה נגמר ואקבל אותה רק עוד חודש ופיצו אותי ב-3 שנות אחריות נוספות.
כעת, לאחר למעלה מחודש, אולסייל אומרים לי שאקבל אותה רק באמצע מאי, מעל לחודש וחצי מאז שרכשתי את הטלויזיה ושילמתי עליה.
אולסייל לא לוקחים שום אחריות מול הלקוח ולא איכפת להם מהלקוח. הם מרוצים מזה שאת התשלום קיבלתי בזמן, אבל זה שכבר למעלה מחודש אני מחכה למוצר, ממש לא מעניין אותם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה מתוצרת Samsung שאמורה להישלח אליו ישירות ממחסני היבואן הרשמי סמליין
אכן חל עיכוב באספקה,
התנצלנו וידענו מיד את הלקוח בעיכוב הצפוי.
דאגנו שהלקוח יקבל פיצוי: 3 שנות אחריות נוספות ללא תוספת תשלום.
הלקוח הסכים להמתין לטלוויזיה ושמח על הפיצוי.

מוצר:
טלויזיית סמסונג UE65MU9000
תמונת משתמש
שם:
meg
תאריך:
19/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב27.3.2018 גריל גז, היה רשום באתר שתוך 10 ימי עבודה אני אקבל את הגריל,היום אנחנו ב19.4.12018 עוד לא קיבלתי את המוצר.הייתי 100% בטוח שאני אקבל אותו לפני יום העצמאות.....אכזבה שלמה, כי נשארנו בלי חברים ובלי משפחה בבית כי גריל לא הגיע!
לא התקשרו להיתנצלות
תגובת החנות:
הלקוח רכש גריל מתוצרת BUFFALLO, לטענתו היה איחור באספקה.
המוצר יוצא ישירות ממחסני היבואן.
פנייתו התקבלה 16.4.18
אולסייל פעלה שהלקוח יקבל את המוצר בהקדם
אכן היה איחור באספקה,
התנצלנו ונתנו ללקוח פיצוי מוסכם,
הלקוח קבל את הגריל והפיצוי, והודה לשירות הלקוחות של אולסייל.


מוצר:
גריל גז 6 מבערים עוצמה כוללת CHEF 6B 70,000BTU מבית BUFFALLO דגם 1547
תמונת משתמש
שם:
Elfaks
תאריך:
18/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגרסה אישית לתת מתנה למשרד שאני עוזב. באתר היה רשום שתגיע תוך 6 ימי עסקים ושהמגרסה מתאימה למספר גדלים שונים כולל A4. מה שלא היה נכון לא בשני המקרים. המשלוח לקחה קרוב לשלושה שבועות במקום שבוע, יש אתרים מחול שהיו מגיעים מהר יותר וזול יותר אז למה שאזמין מהארץ אם אקבל את המוצר לאט ויקר יותר ? המגרסה עצמה מתאימה לדף A4 אחרי שתקפל אותו לשניים ואז לא בטוח שהיא תצליח לגרוס אותו בגלל העובי. אם לא היה לי אירוע והייתי חייב את המגרסה בשביל מתנה הייתי דורש החזר.
תגובת החנות:

הלקוח רכש מיני מגרסה אישית וניידת חיבור USB / חשמל שנשלחת אליו ישירות ממחסני היבואן
הלקוח פנה אלינו שטרם קבל את המוצר, יצרנו קשר עם הספק ודאגנו שיקבל מידית את המוצר.
לעניין טענותיו לגבי טיב המוצר, יש מפרט מסודר למוצר והלקוח לא השתמש במוצר לכן לא ברור על מה טענותיו.


מוצר:
מגרסה אישית ניידת עם חיבור USB / חשמל !
תמונת משתמש
שם:
דובל'ה
תאריך:
10/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 4.4.2018 נקנה צג מחשב שהתקבל לא תקין. כל הניסיונות להשיג את השירות עלו בתוהו. לא היה מענה טלפוני בשירות הלקוחות במשך 3 ימים. גם לאחר משלוח פקס ומשלוח הודעות באתר (מחוסר ברירה) וגם אז לא התקבל מענה. ממליץ לשקול היטב לפני שפונים ומבצעים רכישה באולסייל.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסך מחשב מתוצרת דל, לטענתו המסך שקבל לא תקין.
אולסייל פעלה שהמסך יוחלף ללקוח בביתו ללא צורך בהגעה למעבדת שירות ע"פי כללי השירות של היבואן.
הלקוח יצא מרוצה מהפתרון והודה לשירות הלקוחות של אולסייל.

מוצר:
צג מחשב DEL 24 Monitor SE2416H
תמונת משתמש
שם:
Danny
תאריך:
03/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח כלים של בוש. המדיח הגיע כשעטיפת הניילון מלוכלכת (שזה בסדר), אבל כשהשליח הלך גיליתי שמתחתית העטיפה מטפטפים מים חומים, ושעל חזית המדיח (מתחת לניילון) ישנן טיפות חומות רבות שכבר הספיקו להתייבש.
התקשרתי מייד לחנות, חזרו אלי אחרי שעתיים ואמרו להתקשר למוקד הטכנאים, לתאם טכנאי וכשהטכנאי יגיע הוא יבדוק אם המדיח תקין או שיש להחליפו.
לא הסכמתי וביקשתי לבטל עיסקה. הובטח שיחזרו אלי תוך יומיים(!). המשך יבוא...

אני מאולסייל לא קונה יותר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מדיח בוש שנשלח אליו ישירות ממחסני היבואן הרשמי בי אס אייץ,
פנייתו נבדקת ותטופל באופן מידי ועל הצד הטוב ביותר בתקוה שהלקוח רק יאפשר לנו לטפל
ולא ישפוט אותנו עוד לפני שנתן לנו אפשרות לטפל בפנייה שלו.

מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
lamed
תאריך:
01/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונה ביום רביעי לפני החג. הובטח לי שירות מהיר ואחריות יצרן מקורית. המכונה הגיעה ביום ראשון 1.4. ניסיתי לתאם טכנאי כבר ביום חמישי אך בחברת השירות לא הסכימו לתאם לפני שהמכונה מגיעה. התאריך שתואם לאחר הגעת המכונה: 10.1 !!! עשרה ימים. כלומר, 14 יום מההזמנה. המלצה: אל תקנו באול סייל.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכונת כביסה בוש ביום רביעי ה- 28/03 קיבלה אותה ביום ראשון ה- 01/04 בחול המועד
חברת ההתקנות רצו לתאם איתה התקנה לאחר חול המועד, בהתערבות אולסייל היא תואמה להתקנה ליום רביעי ה 04/04
הלקוחה הודתה לנו מאוד !! חבל שהמערכת לא מאפשרת ללקוחה לתקן את חוות דעתה שנרשמה בטרם הספקנו לטפל.
מוצר:
מכונת כביסה בוש WAW24460IL
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
26/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28/2/2017 הזמנתי טלוויזיה סמסונג 43" 4k. הזמנתי לאחר שנציג אולסייל התקשר אלי לשכנע אותי להשלים את ההזמנה. בדיעבד הסתבר כי המוצר כלל לא קיים במלאי. אני גיליתי זאת לאחר שעברו 14 ימי עבודה. ההתנהלות עם שרות הלקוחות הייתה חד סיטרית שלי בלבד מול בחור בשם איציק.כל ההבטחות שלו לא קוימו!
קבלתי את הטלוויזיה אחרי חודש וחצי. איציק הבטיח תווי קניה לורדינון בסך 150 שקל , פיצוי עם האספקה, גם זה לא קרה....
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה סמסונג, אכן היה איחור באספקה,
התנצלנו ושלחנו ללקוח פיצוי מוסכם,
הלקוח קבל את הטלוויזיה והפיצוי נשלח בדואר רשום בנפרד מהמוצר.



מוצר:
טלוויזיה 43" סמסונג 4K
תמונת משתמש
שם:
Svetlana
תאריך:
12/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתקן לייבוש כביסה מחב' אולסייל דרך אתר זאפ. שליח של החברה הגיע אלי בלי לתאם מועד הגעתו כשלא היתי בבית ושלח לי אחר כך הודעה שלא הייתי (איך יכולתי לדעת שהוא בא?) אחר כך תיאם איתי מועד אחר, לקחתי יום חופש וחיכיתי לו, קבענו שיבוא בשעה 14:00, דיבר איתי ב 13:30 - אישרתי לו שאני מחכה לו, אבל אחרי כחצי שעה קיבלתי סמס שהוא יצא מהאזור ואני צריכה לתאם מועד חדש. שיטת העבודה לא הולמת ולא מתחשבת ... שלחתי תלונה לחברה ובקשה לפצות אותי על הפסד יום עבודה ולא זכיתי לקבל תשובה. תראו הוזהרתם
תגובת החנות:
אנו עורכים בירור מול הספק וחברת ההובלות להבין מדוע המוצר לא סופק ללקוחה
וזאת לאחר שניתנה לה התראה מראש של חצי שעה.
במקביל עזרנו ללקוחה לתאם מועד אספקה חדש.
מוצר:
מתקן נשלף לייבוש כביסה דגם 83306
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
23/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בתחילת דצמבר כיריים דרך האתר.
לא שמתי לב בזמן האספקה הוא 45 ימי עסקים (טאות שלי)
למחרת ההזמנה קיבלתי אשור עסקה מאולסייל. באישור עסקה רשום במפורש שהספק של המוצר הוא בי.אס.אייץ. מכשירים ביתיים ולכן יצרתי קשר עם בי.אס.אייץ על מנת לבדוק כמה זמן יקח להם לספק את המוצר. להפתאתי - בי.אס.אייץ סירבו לתת מידע כלשהוא לגבי זמן אספקה או כל מידע אחר לגבי ההזמנה והפנו אותי חזרה לאולסייל.
מאז ההזמנה ועד עכשיו (23.01.2018) - אני מתקשר לאולסייל כל שבוע וכל פעם מקבל תשובה מתחמקת אחרת: "המוצר יגיע מחר", "אין את המוצר אצל הספק", "זו הזמנה מיוחדת" ועוד תירוצים מומצאים. אף פעם לא קיבלתי תשובה עניינית. בנוסף - הם תמיד מבטיחים לבדוק ולחזור עם תשובה ואני עדיין מחכה (חודש אמרתי כבר?) שיחזרו אלי!
כל זה לא היה כל כך נורא אם הכיריים שהזמנתי היו מיוחדות ובאמת היה צורך בהזמנה מחו"ל... אבל זה לא המצב. אותו מוצר משווק דרך מספר חנויות אחרות (13 חנויות כרגע לפי זאפ) וזמני אספקה בין 4 ל-7 ימים.

אני לא נוהג להשאיר תגובות באתים בדרך כלל, אבל אני מרגיש שאני חייב להזהיר לקוחות פוטנציאליים של החנות הזאת - אני לא אקנה דרכם שום דבר נוסף וממליץ לכולם להתרחק מהחנות הזאת!

תגובת החנות:
הלקוח רכש כיריים כאשר זמן האספקה הוא ארוך -45 ימי עסקים,
הוסבר ללקוח עוד בסמוך לרכישה שזהו זמן האספקה הצפוי,
הלקוח מתקשר מידי שבוע ותשובתינו אכן אינה משתנה.
הלקוח יכל בכל רגע נתון לבטל את הזמנתו ביטול מלא, אך בחר שלא לעשות כן.
זאת מהסיבה שקנה במחיר הזול ביותר שמצא וגם מהסיבה שהמוצר לא זמין מידית בחנויות אחרות.
לכן לא ברור לנו על מה תלונתו.

מוצר:
כיריים אינדוקציה תוצרת בוש דגם PIV801DC1E
תמונת משתמש
שם:
ybassani
תאריך:
10/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה מהאתר שלהם למוצר קטן ולא יקר, הם מתחייבים למשלוח תוך 7 ימי עסקים, המוצר לא הגיע יצרתי קשר עם הספק שמופייע על החשבונית, ונאמר לי שמעולם לא קיבלו את ההזמנה. אז התקשרתי לאולסייל להבין מה עם המשלוח שלי, ושם קיבלתי לפתע תירוץ אחר, שבשל ספירת מלאי היה עיכוב בהזמנה שלי. אך כיצד יתכן שהספק אפילו לא קיבל את ההזמנה? ומדוע לא דיווחו לי על כך.
איכות השירות נמוכה ביותר. אפילו התנצלות לא קיבלתי מהם, ונציגת השירות צעקה עלי בטלפון.
אני ביטלתי את ההזמנה שלי, ולא אזמין מהם שוב לעולם!
אם הייתה אופציה לתת אפס כוכבים, הייתי עושה זאת.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מכשיר קוטל יתושים
היה עיכוב במשלוח עקב ספירת מלאי והלקוחה לא רצתה להמתין
והחליטה לבטל את הזמנתה.
הזמנתה בוטלה במלואה.



מוצר:
קוטל יתושים
תמונת משתמש
שם:
shmuelos
תאריך:
24/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר את הקומפרסור
מדחס אויר 25 ליטר ראש אחד בהספק 1500W מצויד במפסק הגנה בפני עומס יתר – מבית POMA דגם TD2026
קיבלתי מייל שהרכישה בוצעה וניתן לפנות לספק על מנת לקבל תאריך למשלוח.
לאחר שבוע קיבלתי מייל מפייפאל איתו שילמתי שבוצע החזר של הסכום.
מסתבר שאולסייל החליט לבטל
לא קיבלתי מייל מהם על הביטול
לא קיבלתי מהם טלפון לגבי הביטול
סתם נתנו לי לחכות שבוע למוצר ובסוף ביטלו ללא הסבר.
גם באתר שלהם בתוך המרכז האישי מופיע המילה מבוטל ללא הסבר או הודעה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש קומפרסור מבית POMA,
הספק "עשינו עסק" עדכן אותנו שהמוצר אזל מהמלאי והעביר ביטול על העסקה
דיברנו עם הלקוח ועידכנו אותו בחוסר המלאי וכן זיכינו את חשבונו באופן מידי.

התנצלנו בפני הלקוח על הטעות שנעשתה.

מוצר:
POMA דגם TD2026
תמונת משתמש
שם:
respect
תאריך:
18/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם טלפון LG G6 אשר הגיע תקול.
במקום לקחת אחריות על כך ולשולח אליי שליח עם טלפון חלופי, האופציות שהנציגה נתנה לי היא להמתין עד אשר רונלייט (היבואן הרשמי) יענה לכרטיסייה שפתחתם (מה שלא קרה כבר שלושה ימים) או לבטל עסקה בתשלום כולל תשלום על השליח.
זה פשוט אי לקיחת אחריות שלא נראה כמותו.

הקיום שלהם הוא בזכות הכסף שהם משלמים לזאפ.
תגובת החנות:
הלקוח רכש סמארטפון דגם LG G6, הוא פנה אלינו בטענה לתקלה במוצר,
הלקוח הופנה למעבדת בדיקה על מנת לאשש את טענתו,
המוצר נבדק והוחלף לו לחדש בו במקום.
קורה במהלך העסקים שמוצר חדש מגיע תקול והתסכול של הלקוח מובן,
אנו נבחנים בשירות והלקוח קבל טיפול מידי ויצא שבע רצון בסופו של דבר.

מוצר:
LG G6
תמונת משתמש
שם:
JENEK
תאריך:
18/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוח קבוע באתר קניות אולסייל.
תמיד מקפיד להזמין את המוצרים האיכותיים ביותר שיש, מיבואן רשמי ומשלם בהתאם.
לרוב המוצרים מגיעים בזמן, ללא בעיות מיוחדות.

גם הפעם הזמנתי רדיאטור, בין הטובים והיקרים שיש.
בקשתי לתאם משלוח, מפני שאין אף אחד בבית בשעות היום.

אחרי שבוע ימים, ב-5/12 טלפון "אני בעוד חצי שעה אצך"
הקפצה מעבודה, הלך חצי יום עבודה.
פותח את האריזה שסגורה עם סלוטייפ שקוף,
רדיאטור ללא ניילון בתוך הקרטון, ו 2 מעיכות בדופן, ככל הנראה משומש או תצוגה.
מייד שולח מייל לחנות אולסייל, ולא מקבל מענה.
יום למחרת, כל היום טלפונים, שולח תמונות ללא מענה.
תגובת החנות - אסור לנו להתכתב עם לקוחות.
אחרי 5 ימים של טלפונים ללא מענה, הובטח החלפת מוצר בתיאום מראש!
אחרי עוד כמה ימים מתקשר שליח - " אני בעוד חצי שעה אצלך "
שוב הלך חצי יום עבודה, המוצר הוחלף.

כל הסיפור הזה בקשתי להעביר ליהודה, מנכ"ל החנות אוסלייל ובקשתי לדבר איתו ישירות.
נאמר לי "אין בעיה, יחזור אלך, ולא צריך לדאוג בקשר לפיצוי"

אחרי שבוע וחצי ב 18/12 מתקשר שוב לחנות, אחרי שאף אחד לא חזר אלי.
יהודה רשם במערכת שלא מגיע לי דבר, ולא דאג אפילו להרים טלפון.

חשוב להבהיר, אני מבין שמוצר יכול להגיע פגום, וזה בסדר.
אני לא מבין למה אי אפשר לקבל שירות בסיסי,
ומענה זמן ולא רק חיוב בכרטיס אשראי ותשובות "אל תדאג, לא מגיע לך שום דבר"

תגובת החנות:
הלקוח רכש רדיאטור מתוצרת דלונגי.
לאחר שקבל אותו הוא יצר קשר ואמר שיש מעיכה באחת הדפנות של המוצר.
הלקוח בקש להישאר עם המוצר ולקבל פיצוי-הפחתת מחיר.
עקב חשש לבעיה בטיחותית, לא אישרנו את בקשת הלקוח אלא רק החלפה לחדש,
ההחלפה בוצעה לו באופן מידי! הלקוח נשאר לא מרוצה כיוון שעדיין רצה הפחתה במחיר.
אנחנו מספקים מוצרים חדשים ואם יש תקלה שקוראת בהובלה מחליפים מיד.
לא היה מקום להפחתת מחיר מעבר לכך וכך הוסבר ללקוח.

מוצר:
רדיאטור שמן דלומגי
תמונת משתמש
שם:
Lev
תאריך:
04/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד דרך אתר אולסייל. יום למחרת התקשר אלי נציג שירות ואמר כי המוצר אינו במלאי. הציאו לי חשב אחר והסכמתי למרות שלא אהבתי שמוכרים דברים שלא במלאי. זמן הספקה רשום בהסכם היה 7 ימי עסקים. לא קבלתי את המוצר בזמן ואף אחד לא הודיע לי כלום. כשהתקשרתי לאולסייל אמרו לי כי ספק דחה את תאריך הספקת המוצר לעוד שבוע (???). ביקשתי לבטל את העסקה כי הייתי צריך את המחשב בהקדם. לאחר מכך התקשר אלי נציג אולסייל וביקש להמתין והציע לי פיצוי של 100 שח על כך. טוב הסכמתי שוב פעם כי רק רציתי לסיים כבר את הסיפור. עבר עוד שבוע, לא קיבלתי את המוצר. כשהתקשרתי לאולסייל אפילו לא הצליחו לברר מה קורה עם הזמנה שלי!!! בסופו של דבר אני נאלץ לבטל את העסקה, בזבזתי 3 שבועות המתנה למוצר, את תקופת בלאק פריידי ועוד לא יודע מתי יחזירו לי כסף. אני נורא מאוכזב ולא אזמין שום דבר יותר מהאתר הזה. מקווה שאקבל את הכסף בחזרה...
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב מתוצרת DELL,
אכן חל עיכוב באספקה, ידענו מיד את הלקוח בגין העיכוב הצפוי
ואף הצענו לו פיצוי על כך.
הלקוח החליט לבטל את רכישתו ויזוכה באופן מלא.
התנצלנו בפני הלקוח ואנו פועלים ביחד עם הספקים לדייק במספר ימי האספקה הרשומים
על מנת לצמצם מקרים בודדים מעין אלה ל-0.

מוצר:
מחשב נייד DELL INSPIRION
תמונת משתמש
שם:
itayc
תאריך:
30/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מייבש כביסה במבצע של בלאק פריידי (לא כזה מציאה, אבל שיהיה) בהזמנה היה רשום זה כולל משלוח וטיפול במוצר - דהיינו הרכבה.
כעבור מספר ימים קיבלתי את המוצר והשליח פשוט הניח לי את המוצר בפתח הכניסה של הבית, כששאלתי אותו מדוע אתה לא מרכיב - הוא אמר לי : "לא תפקידי לעשות זאת, אני רק השליח"
לאחר שיצא מביתי, התקשרתי לשירות לקוחות של אולסייל ואמרו לי שיחזרו אליי תוך 24 שעות, כמובן שלא חזרו אליי ואז לאחר יומיים התקשרתי שוב - והבטיחו שיחזרו אליי באותו היום, כמובןןןןןןן שאף אחד לא חזר- והיום לאחר 5 ניסיונות להשיג אותם טלפונית, שכל ניסיון להגיע לשירות לקוחות לקח לפחות 20 דקות.
שוב נתנו לי את ההבטחה של - "יחזרו אלייך"
פשוט גועל נפש של שירות, לא ממליץ לקנות מהם בעד שום מחיר שבעולם, כשאין אבא ואמא אין למי לפנות.
תגובת החנות:
לקוח יקר, ראשית רכשת מייבש מתוצרת קריסטל ולא מתוצרת אלקטרה

מנכ"ל החברה בעצמו דבר אתך והסביר לך שאתה יכול להשתמש במוצר ואין צורך בטכנאי להפעלתו.
עמדת על בקשתך שנשלח טכנאי ופעלנו בהתאם - ביקשנו מהיבואן שישלח אליך טכנאי לפתיחת המוצר.
עושים הכל ומעבר לכך על מנת שתהיה מרוצה !!


מוצר:
מייבש כביסה אלקטרה 6 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
27/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מזהיר את הציבור מלהתקרב לחנות זו !!!
קניתי שלושה מחשבי אסוס עם עכברים לפני חודש, המחשבים הגיעו מהר מאוד ללא שלושת העברים !
כל שבוע אני מתקשר פעמיים והם אומרים לי שאני צודק אך לא שולחים לי את העכברים.
אין עם מי לדבר בחור נחמד בשם דן תמיד עונה לטפון מבטיח הרים וגבעות אך אינו עושה דבר.
המנהל בחור בשם רועי חושב שהוא ה' ואינו מוכן להעביר את התלונה למנהל שמעליו.
אני מצרף את שלושת החשבוניות למערכת זאפ כדי שיוכלו לאמת את המקרה המביש והלא ישר הזה.
לצערי אין ברירה ואני נאלץ לפנות לתביעות קנות למרות שבכל שיחה הם אומרים לי שאני צודק !!!
שוב ראו הוזהרתם - אל תקנו בחנות זו, אתם שמים את כספכם על קרן הצבי ( למרבה האירוניה בשיחה האחרונה אף הוצא לי פיצוי עם העכברים ע"ס 200 ש"ח תלושים מורדינון אך לא להפתעתי גם העכברים וגם התלושים לא הגיעו)
תגובת החנות:
הלקוח רכש 3 מחשבי אסוס וקבל במתנה 3 עכברים אלחוטיים.
המחשבים נשלחו ללקוח מידית ובטעות העכברים לא צורפו למשלוח.
העכברים נשלחו ללקוח בנפרד ונציגי אולסייל וידאו עם הלקוח שהוא קבל אותם.
ללקוח נשלח פיצוי ומהנהלת החברה התקשרו אל הלקוח והתנצלו בפניו על תחושותיו.
מוצר:
מחשב אסוס עם שלושה עכברים
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
19/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מייבש כביסה לפני כחודש, התקשרו לתאם אספקה ביום שלא התאים לנו, לא יצרו שום קשר נוסף, לאחר שפנינו שוב, תאמו תאריך חדש אך לא הגיעו. כשהתקשרנו נאמר לנו שמיכוון שעבר זמן המוצר הוחזר לספק וצריך לשלוח אותו שוב. שירות לקוחות נותן כל פעם תשובה שהנושא בבדיקה ועלינו לחכות. בקיצור המייבש עדיין לא הגיע וכמות הטרדה בקנייה רק הולכת ודגלה ללא תוצאות.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מייבש כביסה תוצרת ZANUSSI
הלקוח עדכן את שירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר לא סופק
שירות הלקוחות של אולסייל פנה לספק (זן סוכנויות בע"מ ) על מנת לסייע ללקוח באספקת המוצר
חברת ההובלות של הספק ניסו לתאם אל מול הלקוח את אספקת המוצר אך הדבר לא צלח
הלקוח בחר לבטל את הזמנתו והוא זוכה על מלוא העסקה
אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח

מוצר:
מייבש כביסה פתח קדמי 8 ק”ג עם קונדנסור תוצרת ZANUSSI דגם ZDC8203W
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
18/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!! לא ממליץ לקנות לא מספקים בזמן
והנציגים שלהם צועקים עלייך ואחרי שיחה שעשיתי עם ראלקו הם בכלל ניתקו לי בפנים
בקיצור לא להתקרב
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מייבש כביסה תוצרת ZANUSSI
הלקוח פנה במסגרת ימי העסקים בבקשה לזרז את אספקת המוצר
שירות הלקוחות של אולסייל פנה לספק (זן סוכנויות בע"מ) ועשה את המיטב על מנת לספק את המוצר בהקדם
הלקוח סירב להמתין לטיפולנו וביקש לבטל את הזמנתו
ההזמנה בוטלה במלואה עפ"י בקשת הלקוח

מוצר:
מיבש כביסה ZANUSSI
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply