דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (קרית אונו)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
עזורי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעזורי ?
2.74
ציון ממוצע
19
חוות דעת בשנה האחרונה
1098
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
4
0
4
6 חודשים אחרונים
7
0
7
שנה אחרונה
8
0
11
כל הזמן
841
22
235
נמצאו 1098 חוות דעת גולשים על עזורי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
21/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רחפן Dji Mavic Air Fly More Combo והיה לו פגם מהמפעל שהתגלה אחרי כמה ימים.
איתי זרק אותי להתעסק עם היבואן לבד לא עזר בפיטרון הבעיה ובסוף נדפקתי בלי רחפן כי יבואן לא רוצה להחליף לפני שהוא מקבל חדש והחנות לא מתעסקת בעניין בכלל. לא ממליץ על השרות הזה והיחס אחרי מכירה על הפנים - נכון כי את הכסף כבר קיבלת והכל טוב...
!!! עדיף למצוא חנות שאכפת לה מלקוחות !!!
מוצר:
רחפן Dji Mavic Air Fly More Combo
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Nitzan
תאריך:
26/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע מאד, שילמתי על שליחות והשליח לא מוכן להגיע לאיפה שאני.
בחנות בכלל לא ניסו לעזור ולא נראה שאכפת להם.
מוצר:
Bl480
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
02/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה ביותר בחוסר אמינות לאורך כל שלבי הקניה, להלן הסיבות והשתלשלות הקניה:
הוזמן מוצר באתר "עזורי"/AZURI לאספקה תוך 7 ימים.
שלושה ימים לפני מועד האספקה, התקשר נציג עזורי וטען שאין את המוצר בצבעו כפי שבהזמנה, אבל ניתן לקבלו בתוספת מחיר של מאות שקלים כולל אחריות מורחבת, תוך שלושה ימי אספקה. כוון שמועד האספקה וצבע המוצר היו חשובים לי מאוד הסכמתי להצעת הנציג ועדכנו בטלפון את פרטי ההזמנה כולל התשלום בתשלומים.
המקרר אכן סופק לאחר שלושה ימים ובצבע שהוזמן.
1. המוצר המוזמן כפי שפורסם באתר, לא היה במלאי ואם כך איך יכול להיות שהוא מופיע באתר של "זאפ" ? (חוסר אמינות)
2. נציג החברה התקשר רק כעבור שלושה ימים לפני מועד האספקה ולא ביום ההזמנה בהנחה שאין במלאי, כך שלא נותר זמן לשנות את כל הקניה "שבויים בידם".(חוסר אמינות)
3. קיבלנו את אותו המוצר בתוספת מאות שקלים, ללא סיבה וידיעה מראש על נושא האחריות המורחבת כביכול .(חוסר אמינות)
4. שילמנו מאות שקלים תוספת ריבית על התשלומים ללא הסבת תשומת ליבנו ע"י נציג החברה. (חוסר אמינות)
5. חויבנו באשראי ע"י הסוכן של עזורי , ללא ידיעתנו כלל על קיום הליך שכזה. (חוסר אמינות )
6. לסיום חווית הקניה, התברר שחויבנו "פעם נוספת" באשראי על כל סכום הקניה באלפי שקלים. (חוסר אמינות גדול מאוד)
7. בפנייתנו לחברת "עזורי" נתקלנו באדישות עד זלזול לתלונתנו על החיוב הכפול.
מוצר:
מקרר סמסונג 4323
תמונת משתמש
שם:
shenderi
תאריך:
07/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות משלוחים נוראי. מודיעים שעה לפני שמגיעים - באמצע היום!
השליח והמוקדן מדברים בצורה בוטה ומגעילה.
ביטלתי את העסקה. ארכוש בחנות אחרת.
מוצר:
בלנדר Ninja QB3001
תמונת משתמש
שם:
Yishai
תאריך:
28/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים
בהתחלה היו נחמדים ואדיבים. הבטיחו שיגיע תוך 3 ימי עסקים.
אחרי 4 ימים התקשרתי ואמרו שיגיעו תוך יומיים. הפנו אותי לחברת שליחויות.
אחרי יומיים נוספים התקשרתי והבטיחו שהיתה תקלה ויגיע עוד יומיים. כך גם חברת השליחויות וגם עזורי.
אחרי עוד יומיים (כבר עברו 10 ימים) אמרו ששוב היתה תקלה ויגיע למחרת - אבל אמרתי להם כבר מראש שבאותו יום ספציפית אני לא יכול לקבל כי אנחנו בחג פורים. אז הם אמרו שזה בסדר הם יתאמו ליום בשבוע שלאחר מכן....
בנוגע לטענות שלי כל מה שהם אמרו לי ש"אני גר במקום בעייתי" - אמירה חצופה, מה גם שהם לא אמרו את זה כשהם לקחו את הכסף
ממליץ לא להתעסק עם השירות לקוחות שלהם.
מוצר:
‏בלנדר Ninja BL450
תמונת משתמש
שם:
yossi
תאריך:
20/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מוצר מהחנות הנ"ל , חזרו אלינו להגיד שאם רוצים מקורי מהיצרן צריך להוסיף כסף , אמרנו שלא מעוניינים , כמה ימים אחכ חזרו שוב להגיד שיש רק מוצר מקורי וצריך להוסיף כסף , הוספנו , לאחר איחור של עוד כמה ימים הגיע המוצר וגילינו שצריך שוב להוסיף כסף על המשלוח , התקשרנו ונפלנו על שירות לקוחות לא נעים בכלל ,
מוצר:
מקרר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
Ido
תאריך:
14/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד!
הזמנתי טלויזיה והתחייבו לספק לי אותה תוך 7 ימים. אמרו שייצרו איתי קשר כשהיא תגיע.
אף אחד לא יצר איתי קשר. כשאני התקשרתי בסופו של דבר אמרו לי לבוא למחרת לקחת אותה.
נסעתי במיוחד בערב אחרי העבודה מפתח תקווה לקרית אונו ולהפתעתי אמרו לי שהיא לא הגיעה ואף אחד לא טרח בכלל ליידע אותי.
עברו שבועיים מאז ההזמנה ועדיין לא קיבלתי אותה.
מוצר:
טלויזיה סמסונג UE50MU7000
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ecpatnik
תאריך:
13/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין 2 מזגנים אבל שהתקשרתי ובקשתי פרטים על המזגן , המוכר לא היה סובלני , וגם אמר לי בטלפון תהיה רציני ,, אז רציני אני , ולא קונה מהם , וממליץ לא לקנות מאלה שלא רצינים בטלפון , כי גם אז לא יהיו רצינים בשרות
מוצר:
מ זגן
תמונת משתמש
שם:
inbalush
תאריך:
28/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד לא מרוצה, הזמנתי מקרן קול והוספתי תשלום על משלוח מהיר תוך שלושה ימי עסקים. התקשרו מהחנות למחרת להגיד לי שהמשלוח יתאם איתי, כשראיתי שלא מתאמים איתי התקשרתי לברר ובהתחלה התשובות היו רק שיבררו ולא חזרו אליי ונאלצתי להתקשר עוד מספר פעמים ולהתעקש עד שקיבלתי תשובה שהמוביל איבד את ההזמנה שלי - הוצע לי לבטל או לחכות, שוב נאלצתי להתעקש כדי להביו כמה זמן אאלץ לחכות שכן היה מדובר במתנת יומולדת שהייתי צריכה לקבל. לבסוף ואחרי הרבה התעקשויות הציעו לי לשדרג דגם אבל בתוספת מחיר (את הסכום על המשלוח תוך 3 ימים שלא הגיע לא החזירו לי) וגם כאן רק אחרי הרבה התעקשויות הציעו לי לשדרג ללא תשלום טבל שזה יקח זמן, לכן ביקשתי שיבדקו כמה זמן יקח למשלוח להגיע אבל לא חזרו אליי.
כעבור יומיים כשאני באמצע יום לימודים בכלל בעיר אחרת מתקשר אליי השליח שהוא מתחת לבית וזאת למרות שהדגשתי לחנות כמה פעמים שאני מבקשת שיתאמו איתי כי אני לא נמצאת כל הזמן בבית, הדבר הוביל לכך שנאלצתי להגיע עצמאית למרכז האספקה כדי לקחת את המוצר
תגובת החנות:
אכן לצערנו חברת המשלוחים איבדה את המשלוח וכפיצוי על זמן ההמתנה שהתערך ביומיים משהובטח קיבלה הלקוחה מוצר יקר יותר ב 300 שח מהמוצר שרכשה במקור ללא תוספת תשלום. המוצר הגיע ללקוח במקום תוך 3 ימי עסקים תוך 5 ימי עסקים. וכמו כן ניתן ללקוחה הטלפון של חברת המשלוחים בכדי לתאם את יום ושעת קבלת המשלוח.
עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר והמחירים הזולים ביותר לכלל לקוחותיה הקיימים והחדשים ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות באתר.
מוצר:
מקרן קול SAMSUNG HWK450
תמונת משתמש
שם:
smolik
תאריך:
04/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות הפרסום על מכונת אספרסו Nespresso Lattissima Touch נספרסו כאשר מצויין אצלו באתר במחיר 1149 ותוספת של עוד 149 ש"ח עבור אחריות רשמית של נספרסו 200 ש"ח זיכוי לאתר.

לצערי כשהגעתי המוכרים בעצמם נראים שלא סגורים על המחיר כשלבסוף אחד מהם (כנראה האחראי) אמר שהמחיר הזה מגיע רק במבצע שלצערו נגמר ב1.1.18 (באתר עצמו לא מצויין שזה במבצע או תאריך דד ליין עבור המחיר בכלל- מצ"ב תמונת האתר במידה ויחליטו לשנות בעקבות פרסום זה) כאשר אני הגעתי ב 4.1 .

אחרי דין ודברים וללא בושה ניסה המוכר למכור לי את אותה המכונה ב 1290 ! ללא אחריות יבואן רישמי וללא הזיכוי באתר כמובן.

שכל אחד יבין לבד את האינטרסים שלו לפרסם מחיר כזה.. אני אישית רק בגלל זה נסעתי לקנות מחנות אחרת.
תגובת החנות:
אכן היה באנר באתר עם פרטי המבצע חבל שהלקוח לא קרא את תאריך סיום המבצע אשר היה רשום גם הוא באותו הבאנר. אנו לא אלו שמחליטים על תאריכי המבצע אלא היבואן נספרסו ישראל. ולכן כאשר הגיע הלקוח לחנות הראנו לו שבבאנר מופיע תאירך סיום המבצע ושאין אנו יכולים לחרוג ממנו.
עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר והמחירים הזולים ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות באתר.
מוצר:
Nespresso Lattissima Touch נספרסו
תמונת משתמש
שם:
ZAX
תאריך:
24/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס ושירות גרוע! לא מעניין אותם הלקוח אלא רק הכסף מדבר. יש תחושה של אם נדרש לענות על יותר מ-3 שאלות מקצועיות בנוגע למוצר מסויים זה כבר לא שווה את המאמץ של המוכר.
אם הלקוח ”מבזבז” להם יותר מידי זמן הם גורמים לו לאי נעימות ותחושה של כן או לא - אל תשאל עוד שאלות.
הייתי בחנות ושמעתי משפט כמו - ”עזוב את הלקוחה הזאת עכשיו (זו שבחנות ורוצה שירות), תענה לטלפון” (מניח שהסיבה זה בתקווה שייצא מזה עסקה גדולה יותר).
הייתי בחנות, עם הכרטיס אשראי ביד, התנהגו אלי בצורה בזיוה. הסתובבתי ויצאתי כי אם ככה מתייחסים לפני הרכישה אני לא יודע איך יתנהגו אלי אם תהיה לי בעיה או בקשה אחרי שכרטיס האשראי יעבור אצלם במחשב.
בסוף הצלחתי למצוא את המוצר במחיר טוב יותר ובשירות מהנה.
מקווה שחנות זו יבינו שיש דברים שיותר חשובים ללקוח ממחיר מוצר זול.
בשורה התחתונה - לא ממליץ. אומנם המחיר טוב אבל השירות גרוע ועלוב!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע ביום הבלאק פריידי שהינו היום העמוס ביותר בשנה לחנות התיישב וביקש לשמוע כיצד שומעים במקרן קול סמסונג בעלות 490 שח, הוסבר ללקוח שכפי שהוא רואה החנות עמוסה בלקוחות והמוכרנים גם נותנים שירות בטלפון ולכן הדבר בעייתי משהתעקש הלקוח לשמוע במקרן קול חיבר מנהל החנות את הטלפון שלו והשמיע ללקוח את הסאונד הלקוח ביקש לשמוע שיר ספציפי שהביא עימו (שמפריד את צלילי הבס והטראבל לטענתו) ולמרות הקושי להשמיע לו ביום כה עמוס גם את זה ביצע מנהל החנות, לאחר מכן התלבט במשך שעה ארוכה הלקוח עם לקנות גם כבל אופטי במחיר 19 שח או לא. כל זאת בזמן שלפחות 12 לקוחות נוספים ממתינים לקבלת שירות. לבסוף מנהל החנות אמר לו שהוא לא יכול להמשיך לתת לו שירות שיתלבט בצד ואז יחזור הלקוח נעלב ויצא מהחנות. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר והסבלני ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות באתר.
מוצר:
Samsung
תמונת משתמש
שם:
Morly
תאריך:
24/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסנו לחנות ,נסענו במיוחד בשישי בצהריים מהרצליה ,המוכר ה לא אדיב !! אחרי 10 דק שהסתובבנו בחנות לשאלתי אם משהוא יכול לעזור,?המשיך לבהות בצג המחשב ואמר "במה? "בעודו מסתכל במחשב,לא זיכה אתנו אפילו במבט!!!
יצאנו מהחנות בה לא היה לקוח אחד,בבלאק פריידי ! ולא פלא!!!
יצאנו מהחנות בשעט נפש=שם בטוח לא נקנה את המקרר ב9500שח\
נקנה היכן שנקבל יחס ושות אדיבים
תגובת החנות:
אנו מצרים ומתנצלים על חווית הלקוחה אשר הגיע לחנות בסיום היום הכי עמוס בשנה חצי שעה לאחר סגירת החנות. להבא נבקש להגיע בשעות הפעילות בכדי לקבל ייחס אדיב יותר. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר והמחירים הזולים ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החייוביות באתר.
מוצר:
מקרר סמסונג 800 ליטר
תמונת משתמש
שם:
טלויזיה
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה בסלון עזורי :.
עברו למעלה משבועיים מאז הובטחה הסחורה (תוך שלושה ימים)
התמורה שולמה במלואה.
הסחורה עדיין לא סופקה.
לאחר פניה במייל לעזורי כדי לברר מדוע לא סופקה הסחורה
ניתן לי מס טלפון להתקשרות 039254867 הסתבר לי כי זה מס הטלפון של היבואן ונאמר לי שאין הזמנה כזו .
התקשרתי לסלון עזורי ונעניתי כ רק המנהל איתי עזורי יכול לעזור לי והוא איננו.

אבי גולדרייך.
מתב.

תגובת החנות:
הלקוח רכש 2 מסכים הובטחה לו אספקה תוך 3 ימים. הלקוח לא פנה לחנות להודיע שלא קיבל את המוצרים. משפנה לחנות הוסבר לו שרק המנהל יכול לבדוק מול היבואן מדוע המוצר לא התקבל עדיין,לאחר 50 דק חזר המנהל ללקוח עם התשובה של היבואן. לאחר בדיקה הסתבר שהלקוח רשם טעות בספרה אחת במספר הטלפון שלו כאשר הכניס את ההזמנה באתר ולכן אספקה לא תואמה. משהובהר מספר הטלפון של הלקוח כבר למחרת קיבל הלקוח את המוצרים לשביעות רצונו. חשוב להבין שהחנות הינה רק צינור המקשר בין הלקוח הסופי ליבואן ולחנות אין תשובות און ליין לכל דבר לכן כאשר מתעוררת סוגיה אנו לא שולפים תשובה מן המותן אלא בודקים את הדבר לעומק וחוזרים עם תשובה סופית ומדוייקת.
מוצר:
2 מסכי סמסונג 65 UE65MU7000 4K
תמונת משתמש
שם:
י.פ.
תאריך:
01/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ערכתי הזמנה ב 23/10/17.ההזמנה כללה משלוח מהיר תוך 3 ימי עסקים.
עד היום לא קיבלתי את המוצר למרות שיחות טלפון ומיילים ששלחתי.הם פשוט אומרים נבדוק עם חברת המשלוחים ושום דבר לא קורה!
הם פשוט גבו את הכסף והמוצר-איננו ! כזה זלזול מזמן לא ראיתי !
תגובת החנות:
הלקוחה גרה בישוב ליד מצפה רמון לאיזורים אלו זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים רשום גם בתקנון וגם הוסבר ללקוחה בטלפון. מייד כשביקשה הלקוחה לדעת מתי תקבל את המוצר נמסר לה מחברת המשלוחים שהיא תקבל תשובה ויום לאחר מכן המוצר כבר היה אצלה 6 ימי עסקים מיום ההזמנה שזה יום לפני ההתחייבות.
עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר במחירים הזולים ביותר ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות באתר.
מוצר:
מיקרוגל 30 ליטר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Lian
תאריך:
09/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיריים, נאמר לי שיגיעו ביום א ולהתקשר בבוקר לקבל זמן מדוייק... התקשרתי בבוקר לחברת שליחויות ואז נגררתי למחול שדים סביב האספקה... מסתבר שטווח האספקה הוא יום שלם... שבי בבית ותקבלי התרעה של חצי שעה מראש... שנת 2017... קידמה... כשהתלוננתי בחנות מיד הוצע לי לבטל את העיסקה... מבחינתם אני לא בסדר שאני דורשת טווח זמן של שעתיים לחכות להם ולא כל היום... תודעת השרות של הנציג איתו שוחחתי שואפת ל0. ממש כעס עלי שהעזתי להתלונן... וממש רצה שאבטל את העסקה... אז ביטלתי... וביקשתי אישור ביטול במייל לו חיכיתי יום שלם... ואז למחרת התקשרו מחברת השליחויות לומר שהם בדרך עם הכיריים... הבלאגן חוגג...
תגובת החנות:
שלום רב טווח האספקה שניתן ללקוח עי חברת המשלוחים היה 9 בבוקר עד 1 בצהריים ובנוסף התראה של חצי שעה מראש. כך עובדות כל חברות המשלוחים הצענו ללקוחה לקבל ביום אחר אשר נוח לה יותר לקבל אך היא סרבה. אין לנו עניין להתנגח עם לקוחות ברגע שלקוח מבקש לבטל עסקה העסקה מבוטלת מייד ללא נסיונות שכנוע. הלקוחה היא זו שאיימה לבטל את העסקה ונאמר לה שאין כל בעיה. שזה הדבר שעצבן אותה. באותו ערב קיבלה הלקוחה למייל חשבונית מס זיכוי ויום למחרת הוחזר לה הכסף לחשבון. ללא שום סחבת.
עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר במחירים הזולים ביותר ובזמן המהיר ביותר לכלל לקוחותיה החדשים והחוזרים ועל כך יעדו מאות חוות הדעת החיוביות באתר.
מוצר:
Pkf675n14e
תמונת משתמש
שם:
סיון
תאריך:
24/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי לגבי גובה שואב דייסון V8 - לאחסון בארון
התשובה היתה - חפשי בגוגל
שירות גרוע וחצוף כזה מזמן לא קיבלתי. לא להתקרב

תגובת החנות:
סיוון חייגה וביקשה לדעת נתון ספציפי ביותר שלא מצויין במפרט המוצר, כיוון שאנו לא היבואנים אין לנו דרך לדעת לכן הוצע לה לבדוק עם היבואן או בגוגל.אנו לא מתייבשים לומר שאנו לא יודעים כשאנו לא יודעים. סיוון התקיפה את הנציג ואמרה ששמה סיוון שטראוס ושהיא סמנכלית של חברת שטראוס ושהחברה שבה היא עובדת מגלגלת מיליונים. ושצריך לתת לה שירות טוב יותר. אנו בעזורי נותנים שירות טוב לכל לקוחותינו בין אם סמנכלים בשטראוס ובין אם הם פנסיונרים או לא עובדים או כל דבר אחר. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות!
מוצר:
דיסון V8
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
20/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי להזמין להורי הפתעה עבדתיקשה לאסוף שקל על שקל לרכוש להם שואב אבק לראש השנה, למותר לציין שזה סיימתי את לימודי בבית הספר התיכון (18). הזמנתי שואב אבק אלחוטי באמצעות האתר, שילמתי במיוחד תוספת לאספקה תוך 3 ימים, כדי ששואב האבק יגיע בערב החג. בהזמנה נכתב במפורש שיעד האספקה הוא בנימינה (למי שלא יודע זה ליד חדרה וקיסריה). התקשרתי ביום שלישי לברר מה מצב ההזמנה. הופניתי לחברת השילוח. חברת השילוח החזירה אותי לעזורי כיוון שלא נתנו לי מס' משלוח. נציג החברה הודיע לי שהיבואן מהיבוא המקביל הוא זה שאמור היה ליצור עמי קשר ושזה אינו באחריותם. הבטיחו להתקשר ליבואן ולקשר ביננו. הדבר כמובן לא התרחש. ביום רביעי, ערב חג התקשרתי לברר מה קורה, כעת הנציג הודיע שכיוון שבנימינה אינה במרכז הארץ האספקה אינה נכללת בקטגוריית הספקה תוך 3 ימי עסקים. בפעם השלישית או הרביעית (מי סופר) הודיע לנו הנציג שבנימינה אינה בין גדרה לחדרה ולכן הם לא מחוייבים להספקה תוך שלושה ימים. בקיצור כל פעם התירוץ היה אחר. החלטנו לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
כפי שמצויין באתר 3 ימי עסקים מתייחס לישובים אשר נמצאים בין חדרה לגדרה. לבימינה מדובר על 5 ימי עסקים. במקרה הנל מדובר גם על תקופת חג ולכן היה עומס רב ולא ניתן היה להקדים את מועד המסירה. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות באתר.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
refael
תאריך:
13/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המיקסר קנווד KM770 בדואר רשום כפי שרשום ללא עלות אלא שאז מתקשרים ומנסים לשכנע אותי שכדאי בדואר שליחים עם עלות וכן מסבירים לי שאם זה דואר רשום לשומרון זה תוספת של 50 ש"ח למרות שדואר ישראל לא גובה אגורה על דואר רשום בשומרון, בדיוק כפי שאר הארץ. בקרוב תפורסם האפליה הזו והנסיון לעשות כסף על חשבון תושבי השומרון
תגובת החנות:
המוצר אותו רכש הלקוח שוקל מעל 2.5 קג ולכן אין אפשרות לשלוח אותו בדואר רשום. המשלוח הינו בחינם עם שליח עד הבית לכל מקום שאינו נחשב עי חברת המשלוחים כאזור מרוחק או מעבר לקו הירוק. אלו נחשבים משלוחים חריגים ועלות המשלוח הינה 50 שח. כמובן שהחנות לא מרוויחה מכך שקל אלא משלמת את הסכום הנל לחברת המשלוחים. כמובן שכל הדברים הללו גם מצויינים בתקנון האתר אותו אישר הלקוח כשביצע את הרכישה. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה ועל כך יעדיו מאות חוות הדעת החיוביות.
מוצר:
KM770
תמונת משתמש
שם:
As
תאריך:
23/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות קטסטרופלי. התאום של הובלת המוצר היה בלתי אפשרי. לאחר כמה ימים הגיעה סופסוף הובלה עם מזגן של לקוח אחר... אחרי 10 ימים ביטלנו את ההזמנה. החנות לא לקחה שום אחריות ותלתה את האשמה בחברת תדיראן. מיותר לציין את ההפסד של ימי החופש, ביטול הטכנאי וכו...
מוצר:
מזגן תדיראן סוויפט 14A
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תנור אלקטרולוקס. אחרי יומיים (סוף שבוע) התקשרו כדי למכור מוצר יקר יותר. לא הסכמתי, אז הסבירו לי שמעתה נספרים 7 ימי עבודה ולא מעת ההזמנה והתשלום. ביטלתי את העסקה. לא נראה שבאמת איכפת להם.
מוצר:
תנור אלקטרולוקס EOB5450AAX
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply