דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה וציוד למספרות (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ד.דוידי ייבוא שיווק והפצה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוידי ?
1.50
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
1850
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
1631
25
194
נמצאו 1850 חוות דעת גולשים על דוידי
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מכונות גילוח של פנסוניק. אחת המכונות הייתה לא תקינה ונציגי החנות 'הוציאו לי את הנשמה' עד שבסופו של דבר קיבלתי מכונה חדשה.
על אף שעבר פרק זמן קצר מאוד מרכישת המכונה להחזרתה - לקח המון זמן עד שהמכונה המקורית חזרה מקולקלת בדיוק באותו המצב מנסיון תיקון.
גם לאחר זה לקח זמן רב מאוד עד שקיבלתי מכונה חדשה. בכל השיחות ובכל הפעמים שהגעתי לחנות הרגשתי שלא באמת מקשיבים לי ושאין רצון אמיתי לעזור לי אלא 'זריקת' אחריות על היבואן או המעבדה.
מוצר:
Panasonic ER1411
תמונת משתמש
שם:
oreneko
תאריך:
06/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן.
גיליתי בעיה במכשיר והתקשרתי באותו היום שקיבלתי אותו כדי שיחליפו לי. אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו, שלחתי גם מייל וגם שם לא חזרו אליי.
מוצר:
טוסטר קופץ Hemilton HEM140
תמונת משתמש
שם:
elad
תאריך:
05/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באתר יום אחרי התקבל אישור.
המוצר הגיע אחרי שבוע שזה הרבה למרחק של שעה נסיעה.
התקשרתי לחנות אחרי 5 ימים אחרי שיבדקו למה ההזמנה תקועה אמרו שיבדקו עם חברת השליחויות ויעדכנו אותי.
לא יודע אם בדקו אבל יודע שלא עידכנו אותי. התקשרתי יום אחרי לחברת השליחויות עשו כמה בדיקות ודאגו שיגיע אליי יום אחרי.
שירות לקוחות- ממש לא יעיל
מהירות משלוח איטית להחריד.
פתאום נזכרתי למה אני מזמין את כל המוצרים שלי מאיביי
תגובת החנות:
המוצר נשלח ללקוח ע"י דואר ישראל ולא ע"י שליח כפי שציין הלקוח
אנחנו שולחים עם שליח מוצרים שעלותם מעל 300 ש"ח
בדואר ישראל המשלוח איטי יותר לצערנו
מוצר:
jbk t450
תמונת משתמש
שם:
omelit
תאריך:
02/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לבן שלי מכונת גילוח פיליפס, דגם s5110 בהמלצת איש המכירות מהחנות.
המכונה אכן הגיעה מהר, אך ההמלצה לדגם הזה התגלתה כלא מוצלחת. מכונה חלשה , יש צורך לעבור כמה פעמים על כל אזור.
התקשרנו מייד ודברנו עם המנהל. הסברנו לו שקנינו בהמלצת החנות והמכונה מאד חלשה ולא כל כך טובה כפי נאמר לנו. בקשנו אפילו להוסיף כסף במידה ונדרש אך העיקר לקבל מכונה טובה שעובדת כמו שצריך. נענינו שמכשירי גילוח לא ניתן להחזיר ונתנו לנו את רשימת מרכזי השירות , שנפנה אליהם והם יבדקו ואם יש צורך יתקנו. זאת לאחר שמכונה אצלנו מספר ימים בלבד.
אם מוכרים מכונות גילוח באינטרנט , איך בעצם אמורים לוודא שהמכונה אכן טובה ? ואם היא לא עונה על הציפיות, מה עושים ? זורקים וקונים חדשה ? החנות אמורה היתה לתת פתרון יותר הוגן , ולא לתת לנו לטרוח ולהגיע למרכז שירות כלשהו למוצר שנקנה רק לפני כמה ימים. זה לא שביקשנו להחזיר, ביקשנו עזרה ופתרון למכשיר שנקנה מספר ימים לפני ולא עמד בדרישות! היינו מוכנים להוסיף כסף במידה ויש דגם טוב יותר או חזק יותר! איך אפשר לקנות מכונה גילוח אם כך בחנות וירטואלית ? אם החנות וירטואלית ויש בזה סיכון , החנות אמורה לקחת אחריות! המכונה כרגע לא בשימוש. התקשרנו לפיליפס בחו"ל וסיפרנו להם .הם היו נחמדים ושרותיים, הציעו בשלב ראשון לשלוח סכינים חלופיים כדי לוודא שזאת לא הסיבה, ואמרו שאם המכונה לא תעבוד לשביעות רצוננו -ינסו למצוא פתרון אחר אבל כשהעלו את המיקום והכתובת - ישראל - אמרו שלא יוכלו לשלוח כי אנחנו לא שייכים לאזור בו הם מטפלים.- כרגע המצב שהמכונה מונחת באריזה ללא שימוש. לגבי הפתרון של פניה למרכזי שירות לא הוגן. מדובר במוצר שרק נקנה.
תגובת החנות:
הדגם שנקנה הוא הנמכר בארץ,גם ע"פ אתר זאפ.לחנות אין שיקול דעת בנושא שרות של מוצרים הגיינים.
רק ליבואן הרישמי : קרי "אלקטרה סחר" במקרה זה.זה החוק בישראל ואנחנו פועלים בהתאם לכך.
מוצר:
PHILIPS S5110 -מכונת גילוח לגבר
תמונת משתמש
שם:
itair
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות, המוכר היה מאוד לא נחמד,התלוצץ וצחק כששאלתי על אחריות למוצר ועל הגוף שמספק לי אחריות, הראה חוסר נימוס טוטאלי. רק בגלל ההתנהגות המגעילה שלו לא אחזור לקנות שם.
מוצר:
מכונת תספורת QT4010
תמונת משתמש
שם:
Yair
תאריך:
27/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבילה הגיע בזמן, המוצר תקין,
לצערי אני מנסה לקבל מהם חשבונית מס והם נמנעים מזה כבר מעל לשבוע.
במייל הם לא עונים לי, בטלפון הבחור אמר שישלח אבל לא שלח.
לכן הדירוג שלי נמוך.
שירות לקוחות מאכזב מאוד. בספק אם אקנה שם שוב.
מוצר:
מכונת גילוח S9111
תמונת משתמש
שם:
el1nati
תאריך:
22/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיעה ללא כל תאום והושאר בארון החשמל ללא כל הודעה.
באריזת המוצר מצוינת הולנד כמייצרת אבל כל שאר הפרטים בסינית, דבר שמאוד מדאיג לגבי מקורו.
אין למוצר כל דף הוראות והחיות בעברית.
חשבונית מוצר התקבלה במייל רק לאחר דרישה מצידי ללא תעודת אחריות וללא כל רמז לשנתיים אחריות מלאות המובטחות. פנייה שלי למוקד שרות הלקוחות ודרישת אישור אחריות נענתה בהבטחה שלא קוימה.
אם זה המצב עם המוכרים בארץ אז כבר כדאי יותר לרכוש ישירות בסין.
תגובת החנות:
המוצר מיוצר בהולנד כמובטח.יבוא מקביל (אין יבוא רישמי) במחיר מדהים,המתחרה במחירים בארצות הברית.מוצר חדש .
הכיתוב על האריזה ביפנית .
מוצר:
מכונת גילוח S9152
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
22/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא נעים לכתוב חוות דעת שלילית, ולהוריד מוניטין של חנות מצויינת. אבל ניסיתי הכל, וזה מה שנשאר.
כפי שמתואר: הקנייה עברה טוב והמשלוח הגיע מהר וכו וכו, כמו כל חנות מצויינת, אבל הטוסטר לא הגיע עם שום הוראות הפעלה.
בפנייה לחנות נאמר לנו שבדקו כמה טוסטרים מהסוג הזה, ולא מצאו הוראות. הם הבטיחו לפנות ליבואן לסדר את העניין.
יצויין שלא מצאנו הוראות בחיפוש עצמי באנטרנט.
הם אמרו שדחו אותם לאחר החג. חיכינו. התקשרנו שוב ושוב. היום. חודשיים לאחר הרכישה לא נותר לי, אלא לכתוב ח"ד שלילית.
גם נרתיק ב 2 $ מאייבי מגיע עם הוראות. אז בטח מוצר בעלות של 450 ש"ח, צריך להכיל הוראות הפעלה.
מוצר:
טוסטר אובן HEM120
תמונת משתמש
שם:
Bestillivoze
תאריך:
14/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות מכונת תספורת שתתאים גם לקיצוץ זקן, והמוכר המליץ לי על אחת, שפשוט לא מתאימה לקיצוץ זקן, ובכלל לא עושה את העבודה. חבל שהוצעה לי מכונה שכנראה רק חיפשו להיפטר מהמלאי שלה.
מוצר:
מכונת תספורת Moser 1400 1400
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
22/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקניית המוצר הובטח לי שהוא יגיע תוך חמישה ימי עסקים, המוצר הגיע אחרי שבעה ימים. כשהתקשרתי לחברת המשלוחים הם לא נתנו מענה מספק לסיבה שבגללה המוצר לא הגיע. בשיחה עם נציג של החנות בה התלוננתי על איחור המשלוח הוא ענה לי ואני מצטט- ״אוקיי, לא הגיע בזמן, מה אתה רוצה שאני אעשה? בוא נתקדם״. אני לא חושב שזו התנהלות מוצלחת מול לקוח, היתה חשיבות רבה מבחינתי שהמוצר יגיע בזמן והוא לא.
תגובת החנות:
הנושא נבדק מול חברת השליחויות.
לטענתם הלקוח לא ענה להם לתיאום המשלוח
מוצר:
פטיפון Classic lp
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקניה באתר היתה בסדר, אבל משם הכל התקלקל.
מתחיל בעובדה שהמוצר לא נשלח בזמן. לקח יותר משבוע עד שטרחו לגשת לדואר ולשלוח אותו, מבלי שטרחו אפילו להרים טלפון ולשאול אם זה בסדר להתעכב (למי ששואל - לא, זה לא בסדר, כי המוצר מיועד היה להגיע לפני יום הולדת).
אבל כאן רק מתחיל הבלגן. כי על החבילה רשמו את השם שלי, המזמין, במקום את השם של מי ששלחתי אליו. את הכתובת למשלוח לקחו בסדר, אבל לא טרחו לקחת גם את השם. בדואר ישראל לא משחררים חבילות בלי ת"ז, כך שמי ששלחתי לו צריך את תעודת הזהות שלי וייפוי כח בשביל לקבל את המתנה. ואני בכלל לא גר שם באזור...
הקיצר, חובבנים. בדיעבד הייתי מזמין מחנות אחרת.
מוצר:
מייבש שיער D321E
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
07/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באריזה פתוחה, מאד מאכזב מבחינת ביצוע, לא חותך באופן אחיד, המסרקים יושבים באופן רופף ונופלים תוך כדי שימוש, כתבתי תלונה באתר שלהם בדף בההזמנה וזכיתי להתעלמות. כשהתקשרתי לחנות, בשירות לקוחות טענו שאי אפשר להחזיר את המוצר כי השתמשתי בו, מה אני אמור לעשות? להסתכל עליו ולהחזיר אותו כי הוא לא נראה טוב? ברור שאשתמש בכדי לנסות אותו, התשובה שקיבלתי "אני לא יכולה להחזיר מוצר שהשתמשו בו דבר עם בעל החנות" אבל בעל החנות לא פה והוא יחזור אלייך מוצר מאד מאכזב ותג מחיר מאד יקר עם חוסר יכולת להחזיר "כי נעשה בו שימוש"
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן kt-7
תמונת משתמש
שם:
ידידיה
תאריך:
26/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הקנייה התברר לי שאין צורך בו ולכן ביקשתי להחזיר. הייתי צריך להתאמץ מאוד כדי לקבל את הזכות כחוק.
מוצר:
כיריים MG3
תמונת משתמש
שם:
navehy
תאריך:
15/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל תהליך הרכישה וקבלת המוצר ע"י שליח היו מצוינים עד לרגע פתיחת האריזה וניסיון להפעיל את הבלנדר.. פשוט לא עובד. יתכן שסופקו לי שני חלקי בלנדר ממודלים שונים! פניתי לשירות אמרו שאדבר עם שירות אלקטרה. הם דרשו שאביא
את הבלנדר לת"א לבדיקה. חזרתי לשירות אלקטרופוטו, שלחתי תמונות המציגות את הבעיה, והסברתי שאני בן 79 ואינני מוכן להיסחב לת"א עם חבילה גדולה. סוכם שהם יבררו את הנושא עם אלקטרה. אני מחכה לתשובה כבר כשבוע.
היום כמה דקות אחרי שכתבתי את חוות הדעת הודיעו לי שהמכשיר יוחלף בחדש. כך שהשירות בכל זאת מעולה ואין לי שום בעיה עם החנות הזו.
בסוף מסתבר שבס"ה אני הייתי צריך להשתמש ביותר כוח בעת נעילת החלקים ואז זה עובד! איזה בושות עשיתי!
תגובת החנות:
בושות בושות עשית אבל לצערנו הביקורת עלתה לאויר.הכל לטובה
נשלח איש טכני לבית הלקוח עם מוצר חדש אך הסתבר שהלקוח לא נעל את הבלנדר

מוצר:
בלנדר HR2160
תמונת משתמש
שם:
ירדנה מתל אביב
תאריך:
20/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום שבת דרך האתר. התחייבו עד 5 ימי עסקים. כשאומרים עד, זה לא חייב להיות עד הרגע האחרון. וכן מצופה שיצרו קשר בתוך מס' ימים לתאם. זה לא קרה. התקשרתי אני מס' פעמים ביוזמתי וגם אז קיבלתי מידע שגוי. הבטיחו שהשליח יגיע ביום רביעי. הוא לא הגיע. בחמישי התקשרתי ואיימתי לבטל את העיסקה. ואז שלחו את המוצר ביום ראשון. האיחור במשלוח אינו נורא כמו חוסר היחס והמעקב מול הלקוח. בהחלט טעון שיפור.
תגובת החנות:
התייחבנו ל 5 ימי אספקה וכך קרה.
המוצרים יוצאים מידית מאתר החברה.
לעיתים לוקח מלא 5 ימי האספקה בגלל תיאומים
של השליחים מול הלקוח לזמנים שהוא בבית.
מאחל לכולנו שנתחייב למשהוא ונעמוד בו
מוצר:
שואב אבק נגרר VC2318
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני 11 יום וההזמנה טרם הגיעה אלי. קיבלתי הודעות במייל שההזמנה נשלחה אלי ותודה שהזמנתי.
יצרתי עימם קשר והבחורה טענה שניסו ליצור עימי קשר מספר פעמים ולא עניתי.
אם לא עניתי למה שולחים הודעות שהמשלוח נמסר ?! אם לא עניתי למה לא יוצרים קשר דרך מייל ?!
מסתבר שהייתה טעות במספר הטלפון ולכן לא יכלו ליצור קשר אבל גם לא ניסו כל דרך אחרת למרות שהייתה להם דרך נוספת, וחבל !!
תגובת החנות:
לקוחה הזינה מספר טלפון שגוי.השליחים ניסו מספר פעמים.
ניסינו קשר במייל שגם לא צלח.בסוף באה בטענות אלינו !!
מוצר:
מכונת תספורת 1245
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
06/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של טוסטר ב 21.06 להבטחה של 5 ימי אספקה, לאחר שבועיים עדיין לא הגיע, התקשרתי 3 פעמים ובכל פעם לא ידעו מה קורה עם ההזמנה, התשובה האחרונה שקיבלתי זה "הבחור שאחראי על ההזמנה לא נמצא ולכן אין לנו תשובה בשבילך, תמתין"
תגובת החנות:
זו הסיבה שעברנו למשלוח רוב רובם של המוצרים ע"י חברת שליחויות.
ללקוח זה יצא משלוח נוסף ע"י שליח.אנו מתנצלים בשם "דואר ישראל"
מוצר:
טוסטר לחיצה HEM127
תמונת משתמש
שם:
Leonard
תאריך:
02/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האנטנה ואמרו לי לפני הזמנה שכבל שלה 3 מטרים ובקוי הגיע 2 מטרים
היה רשום 4 ימי עבוד קיבלתי אותה אחרי 10 ימים
לא כל כך מרוצה
מוצר:
אנטנה עידן Sakal DVB-T EU-006
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
05/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר. שפתחתי אותו ראיתי שיש קילופים ולכלוך על הגוף של הכיריים.
עשה רושם שכבר פתחו את המוצר והוא לא חדש לגמריי. בנוסף היה סיפור עם ההצתה אלקטרונית, שרשום בזאפ שיש הצתה אלקטרונית אבל למעשה היא בכלל לא קיימת. וזה מטעה את האנשים בקנייה. הגעתי למקום כדי להחליף את המוצר. החלפתי במוצר חדש מהניילונים, ההחלפה בוצעה בלי בעיה. שהגעתי הביתה להתקין את המוצר, קיבלתי מוצר לא יציב, כל הברזל מלמטה עקום, וגוף הכיריים לא יושב על השיש בצורה תקינה, הכל לא יציב ומתנדנד. פעם ראשונה שאני קונה באתר הזה, וראיתי הרבה חוות דעת טובות. אני נפלתי על חוסר מזל או על מוצרים שמגיעים לחנות הזאת באיכות לא טובה. ואני משלם על זה עכשיו את המחיר, בהתעסקות מיותרת, בזמן, בנסיעות לתל אביב, בפקקים במלחמה כדי להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה.
תגובת החנות:
מה נשאר לומר : "הריצפה עקומה".חבל שהאינטרנט "סובל" גם דברים כאלה.
מוצר:
כיריים גז HEM271
תמונת משתמש
שם:
dm.danam
תאריך:
01/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שימוש של בקושי שבוע, הטוסטר הפסיק לעבוד. למייל ששלחתי לא ענו לי, ובטלפון שלחו אותי לנקודת שירות כדי לתקן את המכשיר שבקושי היה בשימוש! לא הגיוני בעיני שמוצר חדש שרק נרכש, כבר צריך תיקון ומחייב אותי להתעסק עם זה. המענה הראוי מצד החנות היה לזכות אותי עבור הקניה, ולא לטרטר אותי.
תגובת החנות:
אנחנו חנות ולא יבואן.ללקוח יש אפשרות למסור לתחנת שרות או להעביר דרכינו ליבואן.
לא מובנת בקשת הלקוח.
מוצר:
טוסטר קופץ HEM106
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן לא קיבלתי שירות ויחס גרוע כל כך כפי שקיבלתי היום מאלקטרו פוטו.
נציגת שירות התקשרה אליי במהלך יום העבודה והודיע לי שלא הכנסתי את פרטי כרטיס האשראי. כמובן שהכנסתי וכנראה חלה תקלה במערכת שלהם, אבל לפני שהספקתי לענות נאמר לי להמתין והנציגה החלה מדברת עם מישהו אחר בעודי ממתין (להזכירכם, הנציגה התקשרה אליי, לא אני אליה). מכיוון שהייתי באמצע דיון בעבודה, לא היה ביכולתי להמתין ונאלצתי לנתק את השיחה. לאחר מספר דקות צלצל הטלפון שוב. מכיוון שעדיין הייתי בדיון לא היה ביכולתי לענות. לאחר שסיימתי את הדיון, ניסיתי לחזור למספר הטלפון, אך זה היה ללא מענה.
בהמשך היום קיבלתי את האימייל שהזמנתי בוטלה. לא יאומן.

היחס הזה לא תקין ובהחלט לא מזמין לקוחות לקנייה.
מוצר:
כיסוי לנגן MP3 נרתיק סיליקון לנגני Sandisk Sansa Clip/Zip
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
24/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכונה הגיע עם סימני שימוש מובהקים
הבטיחו מספר פעמים שהנושא בבדיקה ושמנהל יחזור אלי
אף אחד לא התקשר ולא חזר למנות שהמשכתי לנסות
בפעם השלישית שבוע מקבלת המשלוח - התייאשתי...
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מכונה חדשה באחריות היבואן הרישמי.
נבדוק ונטפל מולו.
מוצר:
מכונת תספורת לבעלי חיים 1230
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
13/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התאכזבתי כי שילמתי על דואר מהיר 30 שח והבטיחו לי שתוך שלושה ימים המוצר יגיע ועברו שמונה ימים מיום ההזמנה והוא עדיין לא הגיע! התקשרתי לפני ארבעה ימים לחנות ואמרו שזה יגיע היום
אכזבה..
מוצר:
קוטל יתושים EF600
תמונת משתמש
שם:
minime
תאריך:
12/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה מהחנות בגלל מהירות המשלוח שפירסמו, 3 ימי עסקים בתוספת תשלום. אחרי שעברו 4 ימי עסקים התקשרנו לחנות ונודע לנו כי המוצר לא במלאי ויגיע מחר. יום למחורת קיבלנו את אותה התשובה. ביטלנו את ההזמנה, אין לדעת מתי יחזור המוצר למלאי.
התרשמות כללית לא נעימה, היינו צריכים "לרדוף" אחרי החנות, לא התקשרו אלינו אפילו פעם אחת, אפילו לא כדי לוודא הזמנה, כמו שבדרך כלל עושים. אחרי שבוע שחיכינו נאלצנו לבטל.
מוצר:
מיקרוגל 44562
*מספר הטלפון המופיע למעלה הינו חלק משירות תוכן המופעל על ידי zap השוואת מחירים בהתאם לתנאי השימוש באתר ומפנה למספר הבא: 03-5603751
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply