לפני קנית הסלולר התקשרתי לחנות על מנת לוודא שאכן יש להם את המוצר שאותו אני רוצה לרכוש ובצבע שאותו אני רוצה. אמרו לי שיש, ובנוסף שאלתי על האחריות של המוצר הסבירו לי במינימום פרטים על המוצר ועל האחריות. ואכן הגעתי לחנות שהיא במרחק 50 דקות נסיעה. ועוד 20 דקות של חיפוש חניה באזור. הסברתי שאני זאת שדיברה איתם קודם לכן אמרו שהם זוכרים את השיחה. ביקשתי את הפריט המקביל והוסיפו לי שהאחריות היא במקום מאוד מרוחק אך ורק בחיפה (אם הייתי יודעת לפני כן לא הייתי מגיעה מלכתחילה מה שלא אמרו קודם לכן. ביקשתי את המוצר בשחור אמרו שאין להם ויש רק בוורד ואם אני רוצה יש בשחור ביבואן מורשה בתוספת 150 שח.. הסכמתי למרות שכך לא דובר קודם לכן בפאלפון. הגברת הלכה להביא לי את הפאלפונים חזרה עם פאלפונים בצבע כחול ואמרה שזה תוספת 200. אמרתי לה שביקשתי שחור וקודם לכן היא אמרה שזה תוספת 150. ואז המוכר שליד הרים את הקול בעצבים ואמר זה 200! וזה מה יש! בעצבים ועלבון אמרתי שאני לא מוכנה לרכוש מהם פאלפון! פוגע משפיל ומעצבן. לא ממליצה להתעסק עם החנות הזאת שחווית האי קניה גרמה לעוגמת נפש מרובה ולבזבוז זמן יקר.
תגובת החנות:
שלום רב . פשוט חוצפה ! הלקוחה דיברה איתנו בשיחה לפני שהגיעה והוסבר לה כבר בשיחה את כל הפרטים מא' עד ת' . ואכן התוספת שנאמרה ללקוחה בשיחה היא 200 שקלים ויש לנו הקלטה על כך ! הלקוחה רצתה לרכוש שני מכשירים וגם על כך נאמר לה בשיחה שאי אפשר לרכוש 2 מכשירים במחיר המפורסם ושהגיעה לחנות אמרה שלא אמרו לה זאת ואנחנו הוכחנו לה שכן אמרו ואי אפשר לשקר אותנו כי אנחנו הולכים אך ורק לפי האמת גם אם אנחנו טועים . הנציגה בחנות אכן אמרה שתוספת אחריות היא 150 שח ולאחר מכן נאמר לנציגה החדשה כי במכשיר הזה זה 200 שח ונאמר גם בשיחה ללקוחה זאת והיא ידעה . לגבי הצבעים לא דובר כי הלקוחה לא שאלה בשיחה שום דבר על צבע . מצער מאוד שקיימים גם לקוחות שמגדפים בלי סיבה גם כשאנחנו פעלנו ב100 האחוזים . אנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר כמו תמיד .
הזמנתי גלקסי s8, אחרי שכבר נתתי פרטי אשראי הם מתקשרים בשביל לבצע את כל ההזמנה מחדש (וכמובן שעל הדרך לנסות לדחוף עוד דברים שלא צריך). לקראת סוף ההזמנה המוכר נזכר להגיד שיש לו במלאי רק צבע ורוד (באתר מפורסם שחור). לאחר מכן אומר שיחזור אלי יותר מאוחר, ומאז אי אפשר לדבר איתם. יום וחצי מנסה לדבר איתם, מבטיחים שיחזרו אלי וכלום.
מוצר:
Samsung Galaxy s8
שם:
Shay
תאריך:
30/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!! מכשיר במסגרת אחריות מורחבת בתשלום. מתנערים מאחריות ושולחים אותך לתקן במקום אחר כי אין להם חלקי חילוף ומעבדה. תעשו לעצמכם טובה, אל תתפתו למחירים הזולים ולנציגים הנחמדים בשעת הקניה, תוסיפו כמה שקלים ותקנו במקום אחר שיהיה אמין.
תגובת החנות:
שלום רב . המכשיר של הלקוח היקר נפתח במעבדה חיצונית אשר לא קשורה לאחריות . ברגע שמכשיר נפתח במעבדה חיצונית האחריות לא נותנת שירות על המכשיר וזה מה שקרה במקרה זה . ניסינו לעזור ללקוח ככל שיכולנו בעצמנו למרות שהאחריות היא חיצונית אך הלקוח בחר לקלל אותנו בחנות ולכתוב ביקורת רעה . מבחינתנו נתנו את השירות הטוב ביותר שהלקוח יכל לקבל וכך נמשיך לעשות לכל קהל לקוחותינו הגדול בעזרת ה' .
מוצר:
Xiaomi Redmi 4A
שם:
אלי
תאריך:
25/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נורא! הזמנתי אצלם Xiaomi Redmi 7 64GB. התקשרתי אליהם לוודא לפני הקנייה שיש להם את המכשיר בצבע כחול. אמרו לי שיש להם כמה מכשירים בצבע כחול. מייד הזמנתי אצלם באינטרנט וקיבלתי הודעה שאקבל מייל על ההזמנה וגם בשיחה בטלפון איתם אמרו שיחזרו אליי לסגור את ההזמנה. לא שלחו לי מייל ולא התקשרו אליי. לאחר יומיים התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה שלי ואז אמרו שאין להם את המכשיר בצבע כחול וגם העלו את המחיר של המכשיר.
מוצר:
xiaomi redmi 7 64G
שם:
Michael
תאריך:
24/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון דרך האתר, לאחר 4 ימים התקשתי לברר - אמרו שמישהו צריך ליצור קשר להשלים את העסקה אף אחד לא התקשר, התקשרתי שוב פעמיים אחר כך וכל פעם הבטיחו שיתקשרוֿ עברו 7 ימים והם לא יצרו קשר, לבסוף התקשרתי לבטל וגם אז זכיתי ליחס לא נעים, למרות שביטלו מיד.
סתם בזבזו לי 7 ימים והם לא נעימים וכנראה לא באמת רוצים למכור.
תגובת החנות:
שלום רב לכל הגולשים ניסינו לייצור קשר כמה פעמים עם הלקוח לאחר של היה מענה נשלח אליו אמייל כשהלקוח התקשר מרכז ההזמנות לא עבד והוסבר לו שנשלים איתו את ההזמנה לאחר יום אך הוא בחר לבטל את ההזמנה לכן אנו לא מבינים איפה הבעיה . כמו כן כל הזמנה שנעשית באתר עובר וידוי מול הלקוחות לפני המשלוח בכדי למנוע טעויות אנו בבסט סייל נשמיך לתת את השירות הטוב ביותר שניתן לכלל לקוחותינו ולראיה שיש עשרות אלפי לקוחות מרוצים
מוצר:
Xiaomi Mi 8 128GB
שם:
dennis.n
תאריך:
07/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון ב2.6.2019 דרך אינטרנט , פלוס שיחה עם מיכאל. שילמתי בכרטיס אשרי עבור טלפון ותוספת תשלום 200 שח על מטען מקורי כפי שנאמר לי, בשיחה עם המוכר בשם מיכאל נאמר לי שהקופסה סגורה ולא נפתחה . קיבלתי תמוצר שהעטיפה שלו נדבקה בפעם השניה הטלפון עם שריטות כל האבזור בפנים משומש ומצ'וקמק ומלוכלך ללא מדבקות של אפאל וגם הסיכה שמוציא סים לא מקורית ומשומשת. ממתין לתשובה ממיכאל המוחר ביום שני הקרוב. מומלץ לא להזמין משלוח רק בדיקה של הטלפון במקום.
תגובת החנות:
שלום רב לדניס ולכל הגולשים של זאפ את כל מה שדניס היקר מתאר פה לצערנו זה נכון , אנחנו מקבלים מיבואנים מכשירים סגורים והכן המכשיר של דניס גם היה סגור , ולא היה לנו שום אפשרות לבדוק מה קורה בתוך הקופסה סגורה ,( כי דניס הזמין במשלוח וקיבל תוך ימים ספורים הוא לא היה פיזית בחנות ) לאחר קבלת מוצר לקוח פנה אלנו לשירות והציג לפנינו את הבעיה מיד הואצה ללקוח או החלפה למכשיר חדש או החזר כספי, ולקוח בחר בהחלפת מכשיר זה היה בדיוק ערב חג, לאחר החגים ביום שני בבוקר דניס הגיעה לחנות לסניף ראשון , החזיר את המכשיר הפגום , וקיבל מכשיר חדש ויצא ממש מרוצה מהשירות שלנו , חבל רק עד שהיגיעה אלנו וקיבל את השירות וטוב , הוא לצערנו כבר הספיק לכתוב את החוות הדעת שלו בכל מקום שהוא רק יאכל , כי שוב אנו מציינים אנחנו מקבלים מכשירים סגורים מיבואנים , טעות יכול לקרות לא בכוונה והחברה גם ידעה לעמוד במלואה על הטעות , אבל לרוץ ולהשמיץ את בית העסק שעוד לא קיבל צ'אנס אפילו יום אחד נראה לנו לא לעניין, אבל זכותו של כל אדם להביע את דעתו ואיך שירגיש באותו רגע , אנחנו בבסט סייל נמשיך לתת את השירות הטוב לכל אלפי לקוחות שלנו ,
מוצר:
Iphone 7 32 gb
שם:
גולש
תאריך:
17/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
guymil3
תאריך:
02/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולארי דרך האתר שלהם, הזנתי את כל הפרטים כולל אשראי. אחרי מס' ימים קיבלתי מהם מייל שהם לא משיגים אותי בטלפון וביקשו ליצור קשר. נשמע קצת מוזר כי הפרטים מולאו אוטומטית אבל התקשרתי. שם ביקשו שוב את פרטי האשראי וממש לפני האישור, המחיר שרצו ממני קפץ מהמחיר שקניתי. המוכר בטלפון ניסה למכור לי סיפור שההזמנה נדחתה ושזה המחיר האמיתי ועוד אוסף מעשיות. התעקשתי לקנות במחיר המקורי והמוכר אמר לי להזמין מחדש ולהתקשר לעדכן מחיר. הזמנתי מחדש והתקשרתי לעדכן מחיר, שם המשיכו התירוצים של "אי אפשר לעדכן" ו "מי שמעדכן לא נמצא" ועוד המצאות. מייאש. לפי בדיקה בשאר הביקורות זו שיטה קבועה של החנות. מעניין איזה תירוץ ימציאו עכשיו.
מוצר:
שיאומי A2 lite 64
שם:
גולי
תאריך:
13/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גרוע להתרחק מטעים לקוחות,גורמים להם להגיע לחנות במצג שווא ואז יש מוצר אחר במחיר אחר
תגובת החנות:
שלום לכל הגולשים הלקוח הגיע לחנות רצה לקנות מכשיר סלולרי מדגם סמסונג S8 בצבע מסויים לאחר שהסבירו לו שהצבע שהוא רוצה לא נמצא במלאי למרות שבתחילת היום היה הוא החל להשתולל ולגדף את העובדים הוסבר לו אם הוא מעוניין בצבע אחר של מכשיר אך הוא סירב והחל להתלהם . אנו בבסט סייל מוכרים עשרות מכשירים בכל יום ויום לכן אם הלקוח לא שילם או לא ביקש שנשמור לו צבע מסוים אנו מציעים את מה שיש באותו רגע במלאי והכי חשוב שהמוצר במלאי אנו נמשיך לתת שירות טוב כמו שאנו יודעים לכל לקוחותנו
מוצר:
סמסונס s8
שם:
אלכס
תאריך:
31/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כל קודם כל קניתי מהחנות 2 טלפונים ואני ממש מרוצה מהם , לפני כמה ימים נסעתי לקנות טלפון חדש . המוכר דחף לי בכוח מגן מסך ומגן לטלפון ומטען מקורי שמייקר העסקה ב200 שקל. ביקשתי בלי התוספות והבחור החוצפן הזה התחיל להתעצבן עליי שאני לא מסכים לתוספות ושאני לא מבין כלום בטלפונים. כשהוא ניסה לגהץ לי ואמר לי שיש סירוב לעסקה. יום למחרת התקשרתי לחברת אשראי לבדוק למה היה סירוב ואמרו לי כי בעסקה לא הקישו שלוש ספרות בגב הכרטיס. לאחר קריאת חוות דעת ראיתי שאני לא היחיד שזה קרה לו. חנות מזעזעת אני יותר לא חוזר לכאן!
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח רכש אצלנו יותר מפעם אחת וכל פעם היה מרוצה וגם חזר לקנות שוב שזה אומר משהו על השירות שלנו והלקוח מציין בעצמו כנראה שלהקוח חובב קניות ואם אין מסגרת או שיש סרוב ללקוח על זה אין לנו שליטה המערכת בחנות אצלנו היא אוטומטית (פס מנגנטי) לכן לא משתמשים בשלוש ספרות אחרונות לכן הטענה כאן לא ברורה כאשר ללקוח אין אישור עסקה הוא יכול לשלם באמצעים אחרים אנו בבסט סייל נמשיך לתת את השירות הכי טוב שאפשר לכל לקוחותינו
מוצר:
pocophone f1
שם:
European Comfort
תאריך:
24/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא אמינה
הזמנו מכשיר טלפון פתאום אחרי יום קיבלנו הודעה שניסו לתפוס אותנו ושנחזור אליהם 3 פעמים השארנו להם הודעות ולא חוזרים כשתפסנו אותם בחור בשם סימון אמר שהוא לא יכול לתת את המכשיר כי קנינו שם בעבר שהתעקשנו שהוא מפרסם פרסום סרק וביקשנו לקבל את המכשיר הוא אמר שהוא מסרב להוציא חשבונית על שם עסק ולכן הוא מבטל את ההזמנה תתביישו לכם שככה אתם מתנהגים עם לקוחות
תגובת החנות:
שלום רב. נציין שגם במקרה הזה הלקוח רכש אצלנו והיה מרוצה אבל לא רץ לכתוב חוות דעת חיובית. נעבור למקרה . אכן אצלנו בחנות ישנה תוספת תשלום על רכישת מכשיר נוסף ובמקרה של הלקוח הוא רכש לפני מעל חצי שנה כך שזה לא היה רלוונטי לגביו ולכן נציגנו חזר בו וכמובן שעמד במחיר שאנו מפרסמים . בעל הכרטיס לא היה האדם שכתב את חוות הדעת ולכן ביקשנו לדבר עם בעל הכרטיס ולהוציא חשבונית על שמו. דבר זה כתוב בתקנון שלנו אנו מוציאים חשבונית עסקה אך ורק על שם הרוכש (שמו הפרטי ולא חברה) וכמובן שאמרנו שאין בעיה להוציא חשבונית על השם הפרטי אך הלקוחות העדיפו שלא וזוהי בחירתם. אנו נהגנו כמו שאנו צריכים לנהוג . בסט סייל תמשיך לתת שירות מספר 1 לכל לקוחותיה ברחבי הארץ .
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 6 Pro 64GB 4GB RAM
שם:
ronkinde
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ראו הוזהרתם, הזמנתי טלפון של שיאומי, הגיע טלפון בצבע אחר מהצבע שהוזמן. התקשרתי לקבל תשובה מה עושים, נאמר לי שאם אני רוצה אני יכול לשלוח את הטלפון חזרה בדואר ישראל ושבכלל לא שמו לב שבחרתי בצבע מסוים, בקושי התנצלות קבלתי. יתרה מזאת, הנציג למעשה התנהג כאילו הוא בא לקראתי כשהוא מאפשר לי להחזיר את המוצר. לאחר שחיכיתי שעה בדואר ישראל על מנת לשלוח להם בחזרה את המוצר, נאמר לי שאקבל החזר גם על התשלום של המשלוח חזרה, עבר כבר חודש, עדיין לא קרה:)
מוצר:
Xiaomi Redmi 6A 16GB
שם:
monzak
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזו. ניסיתי לקנות שם שואב אבק רובורוק שיאומי, הגעתי לחנות כדי לקנות והודעתי להם שאני לא מעוניין בהרחבת הביטוח שהם מציעים(תוספת של 130 ש''ח). ''לפתע פתאום כרטיס האשראי שלי עשה בעיות'' ועוד כרטיס אחר ''עשה בעיות'', מה שגרם לעיסקה לא להתבצע. נאמר לי לחזור מחר בבוקר(אולי זה יסתדר) ואכן חזרתי, ואז נאמר לי (כפי שציפיתי) שהשואב הזה אזל מהמלאי. בפעם הראשונה הגעתי בשעות המאוחרות אחה''צ ובפעם השנייה, בבוקר עם הפתיחה. מה שנתן לי להבין שהמשחק של הטירטור ע''י החנות נבעה מאי רצוני להרחיב את הביטוח, מה שייקר את המכשיר. בושה ובזיון. לא לקנות שם הוזהרתם.
תגובת החנות:
שלום רב . כמה נוח לכתוב מה שרוצים מאחורי המקלדת . מדובר בלקוח שכבר רכש את אותו שואב ממש לפני זמן קצר וגם אז לא "שידרג" את האחריות (לא ביטוח) . אכן הייתה לו בעיה בכרטיס וגם אמרנו ללקוח להעלות את חברת האשראי שלו על הקו ושיבדוק איתם את הבעיה כי אצלנו לא הייתה שום בעיה . ואכן המוצר גם אזל מהמלאי ביום למחרת אם או בלי האחריות וגם ירד מהאתר מכיוון שלא היה ! חבל שהלקוח לא דרג לרוץ למקלדת ולכתוב חוות דעת חיובית כאשר רכש פה ויצא מרוצה . אנו נמשיך לתת שירות ברמה הגבוה ביותר לכל קהל לקוחותינו.
מוצר:
רובורוק שיאומי 2 s50
שם:
David
תאריך:
27/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
השרות שלהם לא טוב הזמנתי טלפון סלולרי מסוג xiumoi radmi 6A מפנים אותך לשרות הזמנות שכנראה לא קיים לא חוזרים לטלפונים בקיצור חוויה לא נעימה.
תגובת החנות:
שלום רב . אנו מתנצלים על החוויה שיצאה על קניית המכשיר שלבסוף לא יצאה לפועל. צוות הנהלת בסט סייל סלולר ישמח שתנסה לרכוש שוב בחנותנו ונדאג לתת את השירות הטוב ביותר .
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
יהודה
תאריך:
23/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
היום 22/11/2018 נגשתי לחנות בראשון לציון ורציתי לרכוש שיאומי מה שהיה באתר ללא שום שידורגים ואז התחילו סיפורים שהוא רוצה ת.ז בשביל לקבל אשראי ולא רשיון פעם ראשונה שאני שומע שרשיון לא מספיק וזה לא נגמר שבא להעביר את האשראי משום מה לא הצליחו להעביר את שתי כרטיסי האשראי בחיים לא קרה לי שהאשראי לא עובר יש לי מסגרת של 30 אלף הצעתי לרכוש דרך האתר מהפלאפון וגם אז טען המוכר שזה רק במשלוח הסברתי שכבר הגעתי מרחוק ולא היה מוכן לסיכום מאוכזב משירות מיחס בקיצר עם היה גם כוכב זה יותר מדי לחנות הזאת
תגובת החנות:
שלום רב . הלקוח אכן הגיע לחנות . בראש ובראשונה מה זה קשור שידרוגים או לא לתעודה מזהה ? לקוח רוכש מוצר עם כרטיס אשראי הוא מחוייב להציג תעודה מזהה. (הלקוח הביא רישיון וקיבלנו את זה אז נשמח שלא יהיו שקרים ) . דבר שני ללקוח אכן הכרטיס לא עבר כתוצאה מסירוב בכרטיס ונאמר ללקוח שאם יש לו אופציה לשלם במזומן הוא יכול בשמחה לקחת את המוצר מכיוון שלחשבון הבנק שלו ולמסגרת הכרטיס איננו יכולים להכנס . והדבר האחרון הוא לגבי הזמנה באתר . כאשר עושים איסוף עצמי משלמים בחנות בלבד אלו הן שני מערכות שונות וזה דבר שנאמר לכל לקוח אשר בוחר באיסוף עצמי ונאמר ללקוח שאם מעוניין במשלוח זה ישלח לו בשמחה ובאהבה . לבסט סייל יש תשובות ישירות ולא מתחמקות לכל תלונה אשר תגיע ואנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר בארץ !!
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
עידו
תאריך:
06/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר דרך אתר החנות (כולל פרטי אשראי) חזרו אלי בטלפון ולאחר שלא השתכנעתי לבצע שום "שדרוג" טענו שלא מצליחים לגבות את התשלום (בשני כרטיסי אשראי שונים, למחרת רכשתי ללא קושי מכשיר בחנות אחרת), לא החזירו לי טלפונים למרות שבכל פעם טענו שיחזרו אלי תוך מספר דקות. ("שכחו" לחזור אלי 6 פעמים בין 1 ל-6 בערב).
נראה כי המודל העיסקי שלהם הוא מכירת שדרוג, אם הלקוח לא משתכנע לשדרג, הם לא מוכרים.
דרך אגב, שום אישור רכישה לא נשלח במייל?!?! (יש לי צילום מסך עם אישור הרכישה).
תגובת החנות:
שלום רב. לא נצפה לחוות דעת כזאת במיוחד לא מאחד שרכש מאיתנו כבר בעבר וגם אז לא "השתדרג" . כאשר אנו מפרסמים מוצר אנו עומדים בפרסום ומוכרים בין אם הלקוח "שדרג" ובין אם לא. העסקה כשלה וכל אדם שירצה לראות זאת נשמח להראות זאת . לגבי חזרה אלייך חזרנו כמה פעמים שכחת לציין כי אתה התקשרת אלינו כל דקה למרות שנאמר כי יחזרו אלייך ולא נתת הזדמנות בכלל . ולגבי הזמנה באתר כל אדם אשר יזין הזמנה במערכת בין עם תשלום ובין עסקה טלפונית ישלח לו אישור רכישה . חוות דעת מיותרת וסתמית מכיוון שכרטיס האשראי שלך כשל (ושוב נציין כי רכש אצלנו כבר ולא היה שום תלונה וכמובן שלא חוות דעת טובה ופרגון) בסט סייל תמשיך לתת שירות מספר 1 בארץ ומענה לכל דבר .
מוצר:
xiaomi
שם:
יהודה
תאריך:
01/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע כשקניתי נאמר לי שהאחריות לשנה, אחרי שמונה חודשים הסוללה לא מתפקדת פניתי לחנות ואז "נזכרו" שבעצם לסוללה האחריות רק לחצי שנה - לא אמרו על כך דבר וחצי דבר במעמד הקניה - אין עם מי לדבר
תגובת החנות:
שלום לכל הגולשים אנו בבסט סלולר מציינים שכל מכשיר שנרכש יש אחריות שנה ועל הסוללה 6 חודשים ולראיה לכך שזה מופיע בתעודת אחריות לכן אנו לא מבינים על מה התלונה של הלקוח אנו בבסט סייל נמשיך לשרת את כל לקוחותינו על הצד הטוב ביותר המשך קניה מהנה
מוצר:
טלפון שיאומי
שם:
haim
תאריך:
24/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חנות בדיחה. ראשית, רק לאחר הזמנה הודיעו לי שיש רק צבע אחד. שנית, שלחו לי הודעה שההזמנה לא מאושרת עד לאחר אימות טלפוני - לגיטימי, רק שלא ניתן להשיג אותם ואם כבר עונים, עונה נציג מאוד לא סימפטי שמבחינתו הלקוח יכול לבטל את ההזמנה - פשוט זלזול. הזמנתי בוטלה
תגובת החנות:
שלום לכל גולשי זאפ וללקוחות שלנו . אנחנו בחברת בסט סייל סלולר עושים את מרב המאמצים לתת לכל הלקוחות שלנו קנייה נעימה ונוחה, גם באתר וגם בחנות עצמה, אך הלקוח בחר בחוות דעת שלילית בגלל שלא נכנענו לסחטנות שלו, בחברת בסט סייל סלולר כל מי שרוכש באתר לא מבצעים חיוב הזמנה, עד שלא עושים אימות פרטים מול המזמין, האימות כולל ת.ז ופירטי אשראי של הלקוח, ושהמזמין הוא בעל הכרטיס עצמו, אך במקרה של לקוח זה הוא פשוט סירב לשטף פעולה לאימות הפרטים לאישור ההזמנה, לצערנו נאלצנו לבטל את הזמנה. לצערנו אנחנו חשופים להרבה מיקרים לא נעימים מאנשים שמזמינים באתר, ואנחנו כחברה נוקטים באמצעי הזהירות הנדרשים, אנחנו כחברה לא יכולים לקחת שום סיכון על כרטיסי אשראי של לקוחות, שלא עברו את האימות הנדרש ! אז כנראה היה לו סיבה טובה לא לשתף פעולה באימות הפרטים ! אנחנו בבסט סייל סלולר נמשיך לתת את השירות הטוב ללקוחות שלנו גם באתר וגם בחנות !
מוצר:
טלפון REDMI NOTE 5 שיאומי
שם:
Shady
תאריך:
03/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו מרמאות . הזמנתי טלפון דרך זאפ היה רשום 444 שלמתי כסף . ואחר שהזמנתי ב5 שעות התקשרתי לבדור מתיי שולחים את הטלפון . אמרו דהם טעו במחיר . המחיר הוא 680 בערך לכן אנחנו מבטלים את ההזמנה שלך . עלך לקנות את הטלפן לפי המחיר החדש
מוצר:
Xiaomi 5 plus
שם:
אבי
תאריך:
21/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות טלפון שיאומי. הליך הרכישה היה קצר ואדיב ובהחלט השאיר רושם חיובי. עד רכישה זו נהגתי תמיד לרכוש ישירות דרך היבואן הרשמי או החברה הסלולרית. זמן קצר לאחר הרכישה נוצרה בעייה ואז נוכחתי בהבדל בין יבואן מקביל ליבואן הרשמי/חברה סלולרית. פתאום המוכרים סרבו להעביר אותי לבעלים וגם לאחר שהצלחתי ליצור עימו קשר הוא הבטיח לעזור אולם משך אותי שוב ושוב לאורך זמן רב למרות פניות חוזרות ונשנות. המלצתי - רכשו טלפון מהיבואן הרשמי (במקרה של שיאומי חברת המילטון) שייתן לכם שקט נפשי ואחריות גם לאחר המכירה. כך עשיתי וכך אעשה גם להבא. ההפרש הקטן במחיר אינו מצדיק את עוגמת הנפש והזמן הרב שהקדשתי בניסיונות לקבל שירות גם לאחר קבלת המוצר.
מוצר:
שיאומי REDMI NOTE 4X
שם:
שניר
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחביאים בדף המוצר את התוספות באותיות קטנות כשמגיעים לחנות הם כבר יכניסו לכם אותם ראו הוזהרתם
מוצר:
סמסונג נוט 8
שם:
גולש
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
טלטל
תאריך:
31/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
וואוו , באמת שירות גרוע ברמה מיוחדת. אז ככה שלחתי להם מייל שאמרתי שרוצה להזמין 5 מכשירים של שיומי 5 פלוס, ענו לי שאפשרי, לא רשמו לי שיש בעיה במחיר שרשום באתר להזמין יותר ממכשיר אחד, אבל אני קראתי באתר לאחר התשובה שלהם והתקשרתי לשאול אם אני מזמינה יותר ממכשיר אחד אם זה צריך להיות לכתובות שונות, אז אמרו לי אם אני לא מזמינה גם אביזרים נלווים אז כן .אמרו לי שיש רק שניים במלאי, הזמנתי אחד בשבילי לנהריה ואחד לאחותי לת"א. - שם שונה, מייל שונה, טלפון שונה, כתובת שונה ואפילו כרטיס האשראי שונה לגמרי ועל שמות שונים. יותר מזה? בינתיים חייבו את הכרטיס שלי (בחיוב באוויר, מה שלוקח לי מהמסגרת אבל לא מחייב באמת) . ההזמנה היתה בשישי, ביום ראשון דיברו איתי ואמרו לי שאני לא יכולה להזמין שניים לאותו בית אב, הסברתי שזה לא אותו בית אב, רק ההזמנה בוצעה מאותו המחשב אבל אפילו לא לאותה עיר, לא יעזור כמה הסברים, האדם "החכם" שדיבר איתי התעקש לחזור על המשפט שאי אפשר להזמין 2 לאותו בית אב, לא שינה את הגירסה שלו אפילו לאי אפשר מאותו מחשב, נשאר עם המנטרה הזאת של אי אפשר שניים לאותו בית אב. אגב כל השיחות איתם מוקלטות ואשמח להעלות אותם לפה אם תרצו. קיצר אמרתי להם שישלחו אז לאחותי כי היא בלי טלפון, אני עוד יכולה לשרוד כמה ימים עם טלפון לא משהו ולהזמין ממקום אחר. אז אמרו לי שישלחו אליה את ההזמנה, בינתיים כאמור אני חוייבתי (יאמר לזכותם שהבעלים או המנהל של החברה התקשר אליי כשרשמתי להם שכן חוייבתי ואמר לי לדבר עם חברת האשראי ולהעלות אותו על הקו, לא עשיתי את זה פשוט כי המתנתי המון זמן על הקו ומחר לפי מה שהוסבר לי החיוב אמור להיעלם, אז מחכה לראות את זה.. חבל לי לבזבז עוד שעות על הקו בשביל זה, אם אכן יעלם מחר. הבעיה היא שזה לקח לי ממסגרת האשראי שזה ממש בעייתי כשבמייל ובטלפון אמרו לי שלא חוייבתי בשום שלב) בכל מקרה אני ממליצה לכם להזמין ממקום אחר, כמה שקלים פחות לא מחפים על עוגמת הנפש, העצבים וכל מה שנלווה להזמנה מהם.
מוצר:
שיומי 5 פלוס
שם:
nimrod
תאריך:
03/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
***אוי לאדם שירכוש בחנות הזו***
רכשתי לפני שנה מכשיר והייתי מרוצה מאוד מהטלפון ומהשירות, חזרתי לשם בתאריך 18-3-18 על מנת לרכוש סלולרי מסוג XIAOMI MI A1 הפעם לא הזדקקתי לאביזרים נלווים וכאשר הנציג שישב מולי הגיע לשלב התשלום הוא הקפיץ לי את המחיר ב69 ש"ח!!! שאלתי מה פשר ההקפצה במחיר והוא אמר לי כך : "המכירה מוגבלת פר-אחד ללקוח" זה המכשיר השני שלך ובגלל שאתה לא לוקח כיסויים אני לא חייב למכור לך במחיר הפירסום" וכדי לצאת ידי חובה גם פתח את המחשב שלו והראה לי שזה רשום באתר. אגב הציע לי לקבל במחיר הפירסום במידה וארכוש כיסויים בעלות של 149 שח (מחיר לא הגיוני בכלל) ביקשתי לדבר עם בעלי החנות אך טענו שהוא איננו, אז בסופו של יום לא קניתי, כבר העדפתי לשלם למישהו אחר העיקר לא להם, במקום לשמר לקוח ולהעריך אותו שבא מרחוק במיוחד לרכוש אצלם הם מרחיקים אותי עם תרגילים מסריחים - אגב למיטב הבנתי התרגיל הזה נעשה על ידם גם ללקוחות אחרים ע"פ חוות הדעת שקראתי פה עכשיו!
לסיכום: ישראבלוף נוסף
מוצר:
Xiaomi Mi A1 64GB
שם:
dubichraysler
תאריך:
14/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גם כוכב אחד מחמיא לחנות הזו
לפני כמה חודשים רכשתי שם מכשיר של חברת XIAOMI ללא אביזרים וקיבלתי שירות סביר לא מעבר לזה אולי בגלל שלא השתדרגתי באביזרים שניסו למכור לי בכוח, כי אחרים לפני קיבלו חיוכים לבבים. אחרי חודשיים הייתה לי תקלה והפנו אותי לחברת המעבדה המרכזית לתיקון סמארטפנים בישראל- גם שם תודעת שירות של בצל שרוף.
למרות כל זה חזרתי לשם ביום חמישי האחרון לרכוש מכשיר חדש, להפתעתי הרבה חוייבתי לשלם 69 ש"ח עבור מכשיר נוסף כי "המכירה מוגבלת למכשיר אחד עבור בית אב" לצערם הרב אני לא אחזור לשם, לא אפנה לשם אנשים ובטח ובטח שלא אחמיא להם, איבדתם לקוח טוב!