הזמנתי מכשיר מדגם XIAOMI בתאריך ה16.6.18 , אני מחכה למעלה מחודש לקבל מוצר. שבועיים ראשוניים עברו מבלי שנייתי במעקב אם המכשיר הגיע או לא , לאחר המתנה התקשרתי בשבוע השלישי ענה לי בחור שטוען שהסעיה עם דואר ישראל ויחזור אלי ביום ראשון לאחר בירור איתם. (במספר מעקב היה רשום שהמכשיר נמצא בהרצליה , מיקום אשר אינח קרוב אלי.) מה אפשר לצפות ? אף אחד כמובן לא חזר אלי ביום ראשון. 15.7.18 , יומיים ניסיתי לתפוס אותם לא הצליח , רק ביום השלישי מישהו טרח להרים את הפאלפון ולענות , והשירות שקיבלתי בטלפון ? הייתי נותן דירוג 0 אם הייתי יכול. שלא נדבר על זה שהעבירו אותי מבן אדם לבן אדם והייתי צריך לחכות 10 דק ! מבלי שאפילו ביקשו ממני את הפרטים בשביל לבדוק כל עוד אני ממתין לפריט שלי. כאשר שאלתי מה עם המוצר שלי , נאמר לי שהוא נמצא אצלי בעיר בסניף דואר. שאלתי אותו מדוע אף אחד לא עדכן אותי/שלח הודעה משהו בסגנון בשביל להתריע לי , הייתי אמור לנחש את זה לבד שהוא שם? לא ניראלי שזה הגיוני. בנוסף הוא טען שאם לא אאסוף את המכשיר באותו יום הוא ישלח בחזרה מכיוון והוא שם שבועיים. (בבדיקה שעשיתי שוב לפני כן היה רשום שהוא בהרצליה.) לצערי לא יצא לי באותו יום לאסוף את המכשיר. מקווה שהוא לא נשלח עדיין בחזרה. במידה וכן זה היה החווית קניית אינטרנט הכי גרועה שהייתה לי בחיים. אף פעם לא רשמתי שום דבר כזה בחיים על אף חברה , במקרה הזה נחצה הגבול.
תגובת החנות:
לקוחות יקרים , ברגע שהמכשיר יוצא מחנותנו אנו שולחים מס מעקב במייל על מנת שתוכלו לעקוב באופן עצמאי אחר החבילה. הלקוח מלין על כך שדואר ישראל לא שלח לו הודעה ברגע שהכשיר הגיע ( אגב- הגיע תוך 4 ימי עסקים) אילו רק היה פותח את המייל שלו - היתה נחסכת לו המתנה מיותרת של שבוע והרבה עוגמת נפש.
מוצר:
Xiaomi 4
שם:
nivstudying
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות שעב לפני שהגעתי לשאולנלגבי שיאומי 5 פלוס שאלתי אם יש בצבע שחור נאמר לי שכן . אני מגיע לחנות ואז נאמר לי שהפלאפון שרשום באתר בסך 611 לא מקורי לא מגיע עם חלקים מקוריים אריזה פתוחה , מה שלא צויין באתר/בטלפון. המנהל , אם כל ניתן לקרוא לו שאינו יותר לתת שירות וצועק על לקוחות, אמר לי שאני יכול להוסיף עוד 55 שח ולקבח פלאפון מקורי אריזה סגורה ולא פתוחה . כשניסיתי להסביר לו שזה לא מה שנאמר התחיל לצעוק ועבר ללקוח הבא . השיחות איתם מוקלטות וזה לא יעבוא בשקט . שירות נוראי וחסר ביקורת שלא חוויתי בחיי
תגובת החנות:
מופיע באתר בעמוד המוצר סוגי היבוא והצבעים שקיימים למוצר. אי אפשר לפספס - זה באותיות מודגשות - " מה כוללת הערכה" ואיזה צבע יש ... ברור לנו שהלקוח בחר להתעלם ממה שכתוב ומפה חוות הדעת .אף אחד לא צעק עליו כהגדרתו , נהפוך הוא - הוא זה שצעק פה בחנות למרות שהסבירו לו גם בטלפון וגם בחנות שצבע שחור בדגם הזה קיים רק ביבוא רשמי.
מוצר:
שיאומי 5 פלוס
שם:
Francis
תאריך:
03/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שבוצע עסקה קבלתי שיחה טלפוני לנסות לגרור שלם יותר - לא רציתי וגם לא רצו לספק כמות שמופיע באתר. ביטלו עסקה בסוף
תגובת החנות:
הלקוח בעל עסק ומבקש לקנות כמות סיטונאית , כאשר מסרבים לספק לו - הוא כותב חוות דעת שלילית על החנות בטענות שונות ומשונות. גם למתחרים שלנו כתב את אותן חוות דעת. באתר הבית שלנו ובתקנון האתר מופיע בפירוש שאין אנו מוכרים לחנויות .
מוצר:
XIAOMI 5A
שם:
mudpie
תאריך:
27/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20 ביוני 2018 רכשתי דרך אתר האינטרנט טאבלט מסוג סמסונג, ונאמר כי הטאבלט יגיע תוך 7 ימי עסקים. הסיבה שרכשתי אותו היא המחיר ומספר ביקורות חיוביות שקראתי, למרות שהיו גם כאלה שליליות, אך החלטתי לתת סיכוי. בתאריך 25 ביוני בדקתי באתר הדואר איפה נמצא במוצר ונאמר שהוא נמצא בסניף אחר מזה שבמקום מגוריי. התקשרתי לחנות, לאחר מספר ניסיונות להשיג אותם, ענתה לי בחורה בשם נועה שהציגה את עצמה כנהלת הרשת. היא לא טרחה לבדוק את מספר ההזמנה במחשב ורק אמרה: "ידידי, זה קורה וזה יגיע אליך, בוא נחכה עוד יום". זה היה ברור שזה לא יגיע, שכן זה הגיע לסניף דואר אחר. למחרת התקשרתי וענה לי בחור בשם אבירם. הוא אמר לי שאני צריך לנסוע להביא את זה משם, למרות שהחנות התחייבה על מכירה בדואר רשום עד הבית. אחרי כמה שיחות בינינ לבינו, הובטח שדואר ישראל יוציאו את זה אליי בדואר אקספרס עד יום חמישי 28 ביוני. בתאריך 27 ביוני התקשרתי שוב לחנות כי ראיתי שלא יצרו איתי קשר מהדואר. שוב ענתה לי נועה שהתווכנה איתי על העניין. היא אמרה שתבדוק את זה ותחזור אליי תוך עשר דקות. שלוש שעות אחר כך, אני התקשרתי. היא לא ממש ידעה מה להגיד לי. במקביל, הבחור הראושן שטיפל בזה בשם אבירם התקשר אליי ואמר לי: : "אני בכלל לא בעבודה ואני מטפל בזה". כלומר השתמע מדבריו שאני צריך להודות להם שהם מטפלים בעניין. בשלב הזה אמר שאני יכול לקבל את זה רק בראשון ביולי. כמובן שזה לא רלוונטי כי מראש אמרתי שעליי לקבל את זה בהקדם לצורכי העבודה. בשלב הזה עוד לא קיבלתי זיכוי, אבל מעבר לכך - נראה שצורת העבודה של החברים היא מאוד לא מקצועית, ברברית ולא מנומסת. תחשבו פעמיים לפני שתסכימו לרכוש דרכם, כי כרגע לא ברור מה יהיה.
תגובת החנות:
לקוח הזמין דואר רשום ( מתחייבים תוך 7 ימי עסקים ) לרחוב בזל בתל אביב. לאחר מס ימים צלצל אלינו להגיד שהחבילה הגיעה בטעות (טעות של הדואר , לא שלנו ) לרחוב הברזל בתל אביב. למרות שלא עברו 7 ימי עסקים עדיין אלא רק 5 ( שישי - שבת הם לא ימי עסקים) פנינו לדואר ביקשנו להוציא שליח מיוחד לבית הלקוח שיביא את החבילה מרחוב הברזל ויספק אותה ללקוח ברחוב בזל ,. המשלוח הזה עלה לנו 70 ש"ח ולמרות שהלקוח לא שילם על משלוח כלל והזמין בכלל דואר רשום וגם לא עברו 7 ימי עסקים הוא בכל זאת רשם חוות דעת שלילית למרות שהוצאנו כסף מכיסנו על מנת לעזור לו - כל יתר הסיפורים שלו ועצם העובדה שקורא לנו ברברים - לא מתקבלת על הדעת הקלות שבה אנשים יכולים להכפיש שם של בית עסק שיצא מגדרו והפסיד כסף על מנת לעזור ללקוח למרות שלא אנחנמו טעינו אלא הדואר ולמרות שבין רחוב בזל לרחוב הברזל מפרידים בדיוק 2 קילומטר ... ממש "הרצחת וגם ירשת..." !!! עצוב.
מוצר:
טאבלט Samsung Galaxy Tab A 10.1 SM-T585 16GB סמסונג
שם:
עומר
תאריך:
24/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
99.999 אחוז הם לא עונים והקו תפוס פשוט הזוי השירות הגרוע הזה מי שקונה מוצר מהם ויש לו בעיה שידע אין אבא ואין אמא אפחד לא עונה ועם עונים אומרים שחוזרים ובחיים לא חוזר
מוצר:
Air pod
שם:
avia
תאריך:
13/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק ביום ראשון. המוכר שכנע אותי להוסיף 35 ש''ח למשלוח כי "בדואר רשום לא שומרים על החבילות". לצערי הסכמתי ואכן קיבלתי את המשלוח. אחרי יומיים המחיר ירד ב 40 ש''ח. התקשרתי וביקשתי זיכוי על ירידת המחיר. המוכר סירב כי "אם המחיר היה עולה לא היית מתקשר לשלם יותר". כשאמרתי שאחזיר את המוצר ואקנה שוב כי הקרטון עוד לא נפתח בכלל הוא איים שיחייב אותי בדמי ביטול עסקה.
בלית ברירה אני סופג כעת את ירידת המחיר אבל נשארתי עם טעם מר על התנהלותם והגינותם של המוכרים.
כמובן שלפי החוק זכותם לסרב. פשוט הרגשתי צורך לפרסם את המקרה שאנשים יעשו את השיקול בעצמם האם כדאי להם לקנות מהם או לא....
יש לציין ששוב. עברו בסהכ יומיים מתאריך הקנייה והמוצר סגור בקרטון ועוד לא נפתח. סתם גועל נפש
תגובת החנות:
אחחחחח... כמה היד קלה על המקלדת... רק שאלה אחת יש לנו לאדון הנכבד... אם המחיר היה עולה ב40 ש"ח יומיים לאחר שקיבלת את המוצר- גם היית מצלצל אלינו ורושם לנו חוות דעת שלילית כי לא נתנו לך לשלם יותר.... ? מחירים משתנים מדי יום, לעיתים גם מעבר לכך ואיננו מחייבים אף לקוח בשקל יותר או שקל פחות מהמחיר המופיע באתר . כמה חבל שכל אחד יכול לרשום מה שבא לו - גם אם הוא לא צודק...
מוצר:
שואב אבק רובוטי Roborock Mi S50 Robot Vacuum 2
שם:
בר
תאריך:
10/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי קנייה מקוונת. לצערי קיבלתי מהחברה מוצר פגום (מכשיר XIAOMI). התמיכה הטלפונית מהחברה הייתה לא טובה והיחס כשאישתי הגיעה לחנות היה מאוד לא מכבד. אני לא אבצע שוב קנייה בחנות זו, לא בגלל איכות המוצר (יכול לקרות) אלא בגלל השירות הלקוי עד מאוד.
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מכשיר בחודש מרץ , הגיעה לחנות בחודש יוני עם טופס מהמעבדה שהמכשיר היה אצלם ויש מכה שאגב גם נראית לעין בצדו השמאלי של המכשיר וכיפוף במסגרת. דרשה שנחליף לה מכשיר למכשיר חדש בטענה כי המכשיר עושה לה בעיות לטענתה מהיום הראשון. הוסבר לה בסבלנות רבה גם בטלפון וגם פרונטלית שלא ניתן להחליף מכשיר עם מכה לאחר 3 חודשים ושהיבואן בעצמו טוען שיש נזק פיזי למכשיר ( שוב- רואים את הנזק במבט ראשון )כמובן שהתשובה שלנו ושל היבואן לא מצאה חן בעיניה וכמובן מפה חוות הדעת השלילית.
מוצר:
xiaomi note 4b
שם:
mayasound
תאריך:
04/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לפני 4 וחצי חודשים רכשתי טלפון של שיומי, ובשיחת טלפון מהחנות שכנעו אותי להוסיף 50 ש"ח על מטען מקורי של סמסונג. עם הטלפון הגיע מטען עם ראש לבן וכבל שחור של חברה לא ידועה, כשהחיבור ביניהם והחיבור בין הכבל לטלפון עצמו אינו חלק כלל וכלל, פשוט בדיחה. מאז ניסיתי לפנות מספר פעמים, ובמקרים הבודדים בהם ניתן היה להשיג את המוקד להזמנות אינטרנטיות- הובטח לי שקרתה טעות ושישלחו אליי מטען מקורי חדש. כאמור עברו מספר חודשים והדבר טרם קרה. פשוט זלזול בוטה בלקוחות- החל מהגניבה של 50 ש"ח עבור מוצר שלא קיבלתי, דרך אי המענה של המוקד להזמנות אינטרנטיות, ועד "מריחת" התלונה שלי בהבטחות שווא.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל כפיצוי ראש מטען מהיר מקורי של סמסונג וכבל מקורי של קסיומי.לאחר חודש וחצי צלצל לחנות וטען שהם לא תקינים - נשלח לו שוב בדואר רשום מטען וכבל חדש ללא עלות מבלי שיצטרך לשלוח בחזרה את הישן. לאחר שבועיים צלצל שוב לחנות וטען שלא הגיע - שלחנו לו שוב ואף קיבל במייל מס מעקב... במערכת הדואר מופיע שכבר בתחילתחודש מאי אסף הלקוח את המטען (השלישי במספר ) שנשלח אליו...
מוצר:
טלפון נייד xioaomi redmi
שם:
Sun
תאריך:
29/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
פשוט עבודה בעיניים! דיברתי עם השירות לקוחות של החנות, נאמר לי שהכל זמין במלאי כל מה שאני מבקש הגעתי לחנות בהרצליה,ומסתבר שהמכשירים מגיעים ללא מטען מקורי (אלא אם כן יבואן רשמי) זאת אומרת המחיר הנקוב באתר אינו כולל מטען מקורי ואזי אין אחריות (יחד עם הטלפון מגיע אחריות שרשום באחד הסעיפים - הטענה במטען לא מקורי מבטלת אחריות) ואז כבר עדיף לקחת יבואן רשמי כי בתוספת של עוד כמה עשרות/מאות שקלים מקבלים טלפון עם המטען המקורי. פשוט ביזיון! לא קניתי וברחתי מהחנות.
תגובת החנות:
נו ו... לא יודעים מי הלקוח ומה עומד מאחורי חוות הדעת... רשום באתר באותיות קידוש לבנה בכל מסך אפשרי שיבוא מקביל מגיע עם מטען תואם..! אולי במקום לרשום חוות דעת ולהשמיץ פשוט תקרא באתר בפעם הבאה...
מוצר:
כל מכשיר אותו סיפור
שם:
גולש
תאריך:
26/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
קובי
תאריך:
25/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
החנות המציעה את המכשיר (שיואמי 5) במחיר הכי זול. כאשר הגעתי לחנות נמסר לי שהמחיר הזה הוא למכשיר לא מקורי. בשום מקום באתר שלהם ו/או באתר של זאפ לא רשום שזה עבור מכשיר לא מקורי. גם אם רציתי את המכשיר ה "לא-מקורי" - הוא לא נמצא כרגע בחנות והם מוכנים למכור את המכשיר ב 750 שקלים. הטעיה צרכנית פרקסלנס.
ישפוט הציבור ויחליט כוכב אחד עבור השירות - וגם זה 2 כוכבים יותר מידי
תגובת החנות:
אין לנו מושג מי כתב את חוות הדעת... כנראה יש אנשים שלא יודעים לפרגן למתחרים... בכל אופן מעולם לא מכרנו מכשיר לא מקורי ההבדל היחידי בין שני סוגי היבוא בחנות הוא ערכה עם מטען מקורי או ערכה עם מטען תואם. בדיוק כמו שמופיע באתר .. אם היינו יודעים מי כתב את חוות הדעת הזו היינו גם מגישים נגדו תביעה בגין הוצאת דיבה... לא יתכן שכל אחד יכתוב כל העולה על רוחו בלי לשאת בתוצאות ... אולי לפני שאנשים פוגעים לאנשים בפרנסה הם יחשבו פעמיים....
מוצר:
שיואמי 5 פלוס
שם:
יקי
תאריך:
10/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
מאד מאכזבים בפעם הראשונה לא היה סלולרי יבוא מקביל וניסו לשכנע שעדיף יבואן רשמי אחרי יומיים התקשרתי לודא שיש סלולרי יבוא מקביל אמרו שכן נסעתי להרצליה ובחנות נאמר לי ש״אין לי קופה ואני לא יכול לקבל אשראי רק מזומן״ אני לא מבין את הניקוד הגבוה אצלכם ולמה אני לא אחזור לשם וממליץ לאחרים גם לא או לפחות לשאול הרבה מאד שאלות בטלפון כדי לא ליהיות מופתעים
תגובת החנות:
תגובה קנטרנית של הלקוח. קודם כל - כשהיה רק יבואן רשמי במלאי- היה מפורסם באתר שיש רק יבואן רשמי, הלקוח אמר בטלפון שלפני כמה ימים ראה באתר מחיר זול יותר - הוסברו לו ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי. מעבר לכך - ביום חמישי כאשר הלקוח הגיע לחנות היתה תקלה בחברת הסליקה ולא ניתן היה לקבל אשראי במדך 5 שעות. כל הלקוחות שהגיעו לחנות וביקשו לשלם באשראי פוצו ויום למחרת נשלח להם המכשיר עם שליח עד הבית ללא עלות . אף אחד לא בחר לכתוב תגובה שלילית , כולם הבינו שאנחנו נורא רוצים למכור אך יש דברים שלא תלויים בנו.... חוץ מהלקוח הנ״ל... חבל...
מוצר:
וואן פלוס
שם:
רחל
תאריך:
01/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת מאוד מחוויית הקניה בחנות. התקשרתי לפני בואי לוודא שיש את הדגם, הצבע והמחיר. בהגעה לחנות מסתבר שמה שאני רוצה עולה יותר. באתר כתוב וגם בטלפון נאמר לי שצבע ורוד קיים, ובחנות הם טוענים שצבע ורוד מגיע רק עם מטען מקורי ולכן יש תוספת של 59 שח. ההרגשה שלי היא שהם מופיעים כזולים בזאפ ואת הרווחים עושים מכל ה"מסביב".
תגובת החנות:
הלקוחה צלצלה לחנות בשעות הבוקר - נאמר לה שיש רק צבע שחור במלאי וצבע ורוד אולי יגיע בהמשך היום אך רק בערכה עם מטען מקורי ( באתר הופיע צבע שחור במלאי בלבד) הגיעה הלקוחה בצהריים ביקשה ורוד , הוסברו לה ההבדלים בין הערכות - בחרה בכל זאת בערכה עם מטען מקורי בצבע ורוד ואף קיבלה הנחה.. אז מה הבעיה ? למה התגובה השלילית...? הרי הופיע באתר רק צבע שחור והוסברו לה כל הנתונים מראש...
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 5A 16GB
שם:
Daniel
תאריך:
26/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
-קניתי קורקינט חשמלי של שיואמי. תהליך הקניה היה זריז ונאמר לי שישנה אחריות של "המעבדה המרכזית". לאחר חודש של שימוש נשברה לי ידית הבלם. רציתי לקנות את החלק ויצרתי איתם קשר. מנהלת החנות אמרה לי שחלקי חילוף יש רק אצל המילטון היבואן הרשמי. התקשרתי להמילטון ומסתבר שהם לא מוכרים חלקים למי שלא קונה דרכם. יצרתי קשר שנית עם מובייל לנד - אין עם מי לדבר. הם לא יודעים את הטלפון של המעבדה המרכזית, אין להם חלקי חילוף, שום שירות כזה או אחר. מביך .
תגובת החנות:
הדבר היחידי הנכון מכל התגובה הזו היא שבדיוק כמו שהלקוח רשם - הוא שבר את הקורקינט בעצמו (...!) מעבר לכך - מכרנו מאות קורקינטים מהדגם הנ"ל - כולם מגיעים עם תעןדת אחריות מסודרת על פי חוק.
מוצר:
קורקינט שיואמי
שם:
Ishai
תאריך:
09/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הייתה בעיה עם החנות (ניסיון ל-bait-and-switch), לאחר פרסום חוות הדעת פנו אלי, התנצלו ופיצו אותי.
תגובת החנות:
שמחים שהלקוח מרוצה מאופן הטיפול.
מוצר:
samsung galaxy s8 ו-Xiaomi Redmi Note 4X
שם:
Yuval
תאריך:
08/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר הרכישה חזרתי לחנות עם בעיות במסך המגע. צוות mobile land בחוסר אדיבות מופתי הפילו את האחריות של המכשיר על חנות אחרת במרחק חצי שעה מהם, ושלחו אותי לשם. לאחר שגיליתי שבדיקת מעבדה תערך עד 10 ימי עסקים, חזרתי לmobileland לבטל את העסקה. החנות סרבה לבקשתי לבטל את העסקה 7 ימים לאחר הרכישה עם האריזה המקורית בניגוד לחוקי הגנת הצרכן ואף טענו שעצם בקשתי לכך הינה עבירה פלילית. ביזיון של בית עסק.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות כשבועיים לאחר הרכישה עם שבר במסך - הוסבר לו שזה לא במסגרת אחריות אך מומלץ לו בכל זאת לבצע את התיקון במעבדת היבואן כך שלפחות לא יפסיד את שנת האחריות שנותרה לו. בכל זאת בחר לכתוב תגובה שלילית - הרי ברור שלא קנה מכשיר עם מסך שבור וגילה זאת רק אחרי שבועיים....מעבר לכך- חוק ביטול עיסקה אפשרי רק כאשר המוצר מוחזר לחנות באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש - לא במקרה שלקוח שובר את המסך ובא לבקש זיכוי כספי...
מוצר:
Xiaomi a1
שם:
יונדב
תאריך:
08/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות! חנות ללא שירות, אין מענה, מוצר פגום, בעיות במשלוח.
הזמנתי מכשיר xiaomi redmi note 4x ממובייל לנד כי זו הייתה החנות המשתלמת בזאפ (הפרש של שקלים) וקיבלתי אחרי שבוע וחצי (בעוד שחבר שלי הזמין מחנות אחרת וקיבל אחרי יומיים) המכשיר שקיבלתי באיחור היה note 4 ולא note 4x אבל זה לא העניין כי המכשירים די דומים אז לא התלוננתי, הבעיה הייתה שהמכשיר הגיע עם בעיה בחיישן קרבה, כשהתקשרתי לא ממש קיבלתי מענה מקצועי וכשהלכתי למעבדה מקצועית נאמר לי שהבעיה לא ממש אפשרית לתיקון חוץ מלהחליף חיישן וכשביקשתי זאת מהחנות נאמר לי שאין אפשרות כי נעשה שימוש במכשיר ואין החזרות (פה לא ברור לי על מה האחריות שהחנות נותנת, אם אחרי שנעשה שימוש אי אפשר להחזיר) חוץ מכל זה גם החבילה הייתה אמורה לכלול גם מטען מקורי שלא הגיע וגם אחרי שביקשתי שישלחו שוב לא הגיע (הפעם השניה הייתה לפני יותר משלושה שבועות) מאז שהתקשרתי עם הבעיות שהצגתי בפניהם לא עונים למספר שלי שמזוהה אצלם (היו עונים לשיחות ומציינים את שמי) מאז אני מתקשר מפלאפונים שונים כדי שיענו, השיחה האחרונה נותקה לי בפרצוף כשאמרתי שהמטען לא הגיע עדיין (אחרי יותר מחודש מיום ההזמנה) ושכל השירות שלהם יבוא לידי ביטוי בחוות דעת, בקיצור לכו לקנות בחנות אחרת, הכמה שקלים הבדל לא שווים את זה.
תגובת החנות:
שכח לציין הלקוח שפעמיים שלחו לו מטען וגם קיבל מספרי מעקב, לא ברור לנו על איזה שיחה מזוהה הוא מדבר - בחנות יש טלפונים אלחוטיים ומרכזיה שמזהה את המספרים רק מהצג הראשי , מעבר לכך שדיברו עם הלקוח עשרות פעמים והסבירו לו שהמכשיר שקיבל הוא נוט 4x ואף הוכיחו לו את זה בשיחת טלפון עם היבואן , הלקוח פנה למעבה פרטית ולא ליבואן על פי תעודת האחריות ברגע שמכשיר נפתח במעבדה חיצונית ולא אצל היבואן - הוא אוטומטית יוצא מהאחריות - גם זה הוסבר ללקוח עשרות פעמים.. כל התגובה של הלקוח עומדת בניגוד גמור למה שקרה בפועל ובאמת שניסו לעזור לו ולבוא לקראתו ועצוב שבסוף הלקוח בחר לכתוב תגובה שלילית אבל בלתי אפשרי היה להמשיך להתנהל מולו.
מוצר:
xiaomi redmi note 4x
שם:
יורם
תאריך:
26/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
למכור הם יודעים נהדר, לתת שירות בכלל לא !!!! כל הזמן תפוס וכשכבר עונים אז התשובה היא " אנחנו מפוצצים בלקוחות"
מוצר:
One plus 5t
שם:
Ran
תאריך:
21/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שבדקתי באתר אמרתי שיחסוך לי לחכות למשלוח וילך לסניף עצמו(ולהם עלות משלוח). רצו עוד 70 שקל על מה? על עדכונים - תמיד יש עדכונים על זה לא משלמים זה היה בשנות ה90 אולי על כבל מקורי- רגע שמזמינים מקבלים טלפון מקורי וכבל לא מקורי? מה אתם פותחים ומשחקים עם המוצר ממש לא נשמע מקצועי ומרגיש שמנסים לרמות אותי אז תודה ולא תודה לא קניתי אצלכם.
תגובת החנות:
מחיר ערכה מקורית וערכה לא מקורית מופיע באתר ומוסבר לכל לקוח הן בטלפון והן פרונטלית. עלות משלוח היקר ביותר - הוא 55₪ ויש גם דואר רשום ללא עלות וגם משלוח ב35₪. כל התגובה של הלקוח לא ברורה. ערכה עם מטען מקורי עולה 70₪ יותר. זה הכל. אין לנו מושג מה זה כל היתר וגם אין לנו מושג במי מדובר. לקוח לא השאיר שום פרטים מזהים
מוצר:
טלפון
שם:
דור
תאריך:
30/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שבאתר רשום "מטען תואם" המשמעות היא לא מקורי, על מנת לקבל מטען מקורי יש להוסיף עוד 100 שקל. גם המקורי שלהם הוא לא Dash אלה טעינה מהירה בלבד, ששאלתי למה, נאמר לי שאין בארץ Dash, חיפוש של שתי דקות מצא לי חנויות שמוכרות DASH. לא ממליץ.
תגובת החנות:
לא מובן לנו מה הבעיה .. כפי שהוסבר ללקוח וכפי שרשום באתר האינטרנט שלנו - מטען מקורי הוא ראש מטען LG TYPE C 9V של רונלייט והכבל האדום המקורי של ONE PLUS. ערכה לא מקורית מגיעה עם מטען תואם וגם זה מופיע באתר והוסבר ללקוח. אז איפה הכעיה דור...?
מוצר:
ONE PLUS 5T 64 GB
שם:
revital
תאריך:
19/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
שלום. התקשרתי לברר עלויות טלפון סלולרי מסוג סמסונג 8 s . לצערי, נעניתי ע"י מוכר/בעלים מאוד לא תקשורתי/לא מעוניין לתת שירות/למכור או כל מה שעולה על דעתו. לא רצה לומר את המחיר ושלח אותי לאתר. אמרתי לו שאם לא בא לו למכור ,הוא לא חייב לחזור אליי לשיחה. ענה כי המענה הוא אוטומטי ואין לו זמן עכשיו. אחרי שניה עוד היתה לו החוצפה גם לומר לי לחכות על הקו. כל השיחה ארכה בדיוק דקה ו 50 שניות. כל מה שעלה לי בראש באותו הרגע, אם ככה הוא מתייחס, אולי הטלפונים שלו מזוייפים?,מה יקרה אם אצטרך שירות המשך? כשמדובר על חווית שירות, לזה מתכוונים. לא אקנה בחנות הזו ולא משנה מה מחיר הטלפון. עדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים ולקבל יחס ושירות כמו שצריך. תודה .רויטל
תגובת החנות:
רויטל- כמה עצוב שלהמתין חצי דקה על הקו לא היה לך זמן אבל לרשום חוות דעת שלילית ולהוציא דיבה ולנסות לפגוע בפרנסתנו היה לך הרבה זמן. איזה מכשירים מזויפים..? על מה את מדברת ? בסך הכל הסביר לך הבחור שהוא עשה איתחול לראוטר ושתמתיני חצי דקה כי הוא לא יכול לראות כרגע מחיר כי אין תקשורת.. לאיפה לקחת את הדברים...? לא ברור לנו למה אנשים מתנהגים ככה... ?!!?
מוצר:
סמסונג 8 S
שם:
גדי
תאריך:
28/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי צמיד מד דופק בתחילת 11/2017. הצמיד הראה את השעה וספר צעדים - אך לא מדד דופק והראה רוב הזמן = תקלה. לאחר מספר ימים חזרתי לחנות ונתנו לי במקומו שעון לא חדש ( מהערימה שכנראה מישהו אחר החזיר) כמובן שגם השעון הזה לא מדד דופק ואף הווי פיי לו לא עבד. לאחר עוד כמה ימים החזרתי אותו לחנות והוא נשלח ל"בדיקה" ( כנראה בסין או במעבדות "נאסה" ) מאז כשלושה שבועות - צלצלתי כבר מספר פעמים לברר מה שלום ה"חולה" ובכל פעם רושמים את מספר הטלפון שלי ויעדכנו אותי... בקיצור =התרחקו מהמקום !!! אעדכן כשתהיה איזו תשובה בעניין הצמיד ....
תגובת החנות:
במקום שהלקוח יגיד לנו תודה - הוא בחר לכתוב תגובה שלילית... פשוט אין מילים. וזה סיפור המעשה - לקוח רכש צמיד קסיומי ב180 ש"ח , מהרגע שרכש אותו - כל כמה ימים הגיע לחנות בתואנות שונות ומשונות שיש איתו תקלה ( לידע כללי- מכרנו מאות כאלה - אף לא אחד חזר...) לאחר 3 פעמים שהחלפנו לו צמיד ( במשך שבועיים וחצי !!! ) דיברנו עם היבואן שלא אישר יותר החלפות מבחינתו והלקוח התבקש לשלוח ישירות את הצמיד אל היבואן . כמובן שאין לנו מושג אם נשלח או לא - עד שקיבלנו טלפון מהלקוח שעוד מאשים אותנו שהיבואן לא קיבל ממנו את הצמיד. לפנים משורת הדין - קראנו ללקוח לחנות - זיכינו אותו 180 ש"ח כפי ששילם ואמרנו לו שאנחנו נפתור את הבעיה מול היבואן . לתדהמתנו - יום למחרת הגיעה התגובה הזו ששלח לזאפ. צלצלנו לשאול אותו לפשר התגובה ( הרי הוצאנו 180 ש"ח מכיסנו עבורו אז איך יכול להיות שיכתוב דבר כזה ...?) את המילים הבוטות שהשתמש בהן כלפי עובד החנות לא ניתן להעלות על הכתב ... עצוב שזו ההתנהלות . שיהיה בהצלחה למר גדי. מסתבר שיש לקוחות שעדיף לא למכור להם מלכתחילה.
מוצר:
צמיד דופק XIAOMI 400063
שם:
Eran
תאריך:
17/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון מקורי עם מטען מקורי לאשתי בחנות. ראשית המחיר היה גבוה מהמחיר בזאפ, לטענת המוכר "כי זאפ עדיין לא סרקו". ממספר ביקורים בחנות מסתבר שזה קורה להרבה לקוחות, ונראה כשיטה.
לאחר מספר ימים הטלפון התחיל לעשות בעיות בטעינה, ולאחר 3 שבועות בלבד הפסיק להיטען. בחנות סירבו לקבל את הטלפון למרות שעבר זמן קצר מאוד מאז הקניה, והפנו אותי לאחריות של getcell. נותני האחריות סירבו לתקן את הטלפון בטענה ש"מצאו בטלפון פדים תלושים" ו"הוא נפתח במקום אחר". כמו כן אמרו שניתן לתקן את הטלפון על חשבוני, אבל בלי אחריות לתיקון והמכשיר מאבד את האחריות.
ראוי לציין שהשתמשנו במטען המקורי בלבד, ובוודאי שלא פתחנו את המכשיר. כמו כן טעינת מכשיר במטען מקורי היא שימוש סביר לחלוטין לכל הדעות.
לאחר אי-כיבוד האחריות ע"י גט-סל ניגשתי לחנות וניסיתי להחליף את הטלפון, אך החנות סירבה לנהוג בהגינות וטענה שמדובר בנזק לקוח ולכן האחריות מבוטלת.
אני ממליץ לכל מי שכספו יקר לו להתרחק מהחנות הזאת כמו מאש. עדיף לשלם קצת יותר ולקבל מוצר מקורי, חדש באמת, עובד, ושירות הגון.
תגובת החנות:
נתייחס לתגובתו של הלקוח בשני חלקים - הראשונה - כן אכן המחיר היה גבוה ב13 ש"ח מהמחיר בזאפ ( בכל זאת סריקה מתבצעת כל כמה שעות , לטוב ולרע..) ובכל זאת גבו מהלקוח לפי מחיר זאפ. הלקוח צלצצל לחנות לאחר 3 שבועות ואמר כי יש לו בעיה בטעינה - הפנו אותו ליבואן . הלקוח ניגש למעבדת היבואן וכבר במעמד מסירת המכשיר הפנה אותו נציג השירות לכך ששקע הטעינה שבור. בכל זאת ביקש הלקוח בדיקה - לאחר יומיים שלחו ללקוח צילומי המכשיר כי הפינים בשקע הטעינה שבורים והוסבר לו ונכתב לו בטופס חוות הדעת של המעבדה כי המכשיר מן הסתם ניזוק - נזק יוזמת לקוח. הגיע הלקוח לחנות יומיים מאחר יותר ( לא בור למה ומה ציפה שנעשה ) וביקש שניקח אחריות על התיקון. הוסבר לו בנועם כי איו אנו יכולים להתווכח עם ממצאי היבואן שמגובים בצילומים ובחוות דעת טכנאי ושהאחריות לא כוללת נזק יוזמת לקוח. כעס הלקוח ואיים לכתוב תגובה שלילית לזאפ כאילו אנחנו שברנו לו את המכשיר.. (מיותר לציין שהלקוח קנה מכשיר חדש שעבד נפלא במשך 3 שבועות..) אז כתב... גם עשה נזק לקוח וגם כתב תגובה שלילית... כתבנו פה כבר בעבר - אנחנו נותנים שירות נפלא אך לא ניכנע לסחטנים...!
מוצר:
samsung galaxy a5
שם:
גולש
תאריך:
17/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
תאיר
תאריך:
14/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור- תתרחקו מהחנות הזאת כמו מאש. השירות הכי גרוע שחוויתי אי פעם אם בכלל אפשר לקרוא לזה שירות, טוב שלא חסר חנויות טלפונים בארץ... באריכות- הגעתי למוביילנד ב-06.09.17 על מנת לרכוש שיאומי redmi not 4x משום שהמחיר שלהם היה הזול ביותר באתר זאפ (625 ש"ח). כשהגעתי לחנות הפיזית נאמר לי שבמחיר המצוין בזאפ יש מכשיר רק בצבע לבן-זהב (למרות שבאתר שלהם הזמנתי בצבע שחור באותו מחיר, יש לי מייל אישור הזמנה שמוכיח את זה) וכדי לקבל מכשיר בצבע שחור עליי לשלם 50 ש"ח נוספים!!! כמובן שזה שקר מוחלט ובחשבונית רואים שהמכשיר עולה 625 כמו שנאמר באתר וה-50 ש"ח הנוספים שדחפו לי הם "ערכה מקורית". הם ניסו לפתות אותי עם טריקים כמו "מגיע עם מטען מקורי, לא חבל?" חנות שעושה טריקים כאלו היא מקום שכדאי להיזהר ממנו. למזלי אני תמיד מקליטה שיחות כאלה למקרה של תביעה. בשבוע הראשון לא הצלחתי לחבר את המכשיר ללפטופ שלי, וכששלחתי להם אימייל עם בקשה להסבר הם לא ענו לי. גם בטלפון הם אף פעם לא עונים, באף אחת מן השלוחות. אף פעם. כשהמכשיר התחיל לעשות בעיות בהפעלה, לקפוץ בין שירים, להעביר סרטונים ובאגים נוספים שלחתי להם מייל נוסף וכמובן ששוב לא נעניתי. מגן המסך שקניתי בתוספת 59 ש"ח נשבר בעוד המכשיר בכיס שלי (!!!). ביום שהמכשיר הפסיק לעבוד כליל שלחתי מייל נוסף, התקשרתי שוב וכמובן... אין עונה. עשו לעצמכם טובה, לכו לחנות שלא קיבלה כ"כ הרבה דירוגים גרועים...
תגובת החנות:
עצם זה שהלקוחה כתבה שהיא מקליטה שיחות למקרה של תביעה - כבר מראה במי מדובר. אז גם אנחנו בחרנו להקליט את השיחה עימה בה היא מודה באופן חד משמעי ובלי למצמץ שהמסך שלה שבור ואם לא נחליף לה מכשיר או נתקן לה מסך - היא תעשה לנו נזק תדמיתי גם בזאפ וגם במדיות אחרות כי לטענתה , ואני מצטטת " יש לה הרבה זמן פנוי להתעלל בנו".מעבר לכך - גם הטענה ששילמה 50 ש"ח על צבע היא כמובן שיקרית, הלקוחה שילמה 50 ש"ח על מטען מקורי, כך מופיע גם בחשבונית ולגבי המגן מסך - כן, כאשר מפילים מכשיר בעוצמה - המגן מסך אכן נשבר. תני קצת קרדיט לאנשים תאיר - מגן מסך לא נשבר בכיס. לאחר שפנתה לזאפ ביקשנו שתשלח לנו העתק של אחד המיילים שטוענת שנשלחו אלינו - כמובן אף העתק (גם כשביקשנו מס פעמים) לא הגיע כי היא מעולם לא שלחה לנו מייל... מוביילנד חרטה על דגלה לתת שירות מצויין ללקוחותיה אבל לא במחיר שניכנע לסחטנים. מי שרוצה לפגוע בפרנסתנו על מנת להפיק מכך רווח אישי - שיעשה חשבון נפש עם עצמו, עדיף . האבסורד הוא שאם באמת היתה פונה אלינו סביר להניח שהיינו באמת מנסים לעזור לה למרות שהנזק למכשיר הוא נזק לקוח.אך בגישה זו - נתראה בבית משפט.