הזמנו מדיח מהסוג הנ"ל היגיע שליח עם המדיח באותו יום. יום ראשון. מאז יום ראשון 2 שיחות טלפון לשרות לקוחות מדי יום (ועד שמשיגים אותם יוצאת הנשמה) אומרים שיחזרו לתאום טכנאי להתקנה ולא חוזרים. בסוף הצלחתי לתאם ליום ה בין 11-16:00 טכנאי לא היגיע!!! אומר שהיה ולא היה אף אחד בבית. שקר!!! בקיצור שקות ברמה 0 לא מצטערת על הרכישה.
תגובת החנות:
שלום רב. הגב' מאירה שכחה לציין כי היא מתגוררת ביישוב מעבר לקו הירוק, אנו חברת "דיגיטל אלקטריק בע"מ" סיפקנו את המדיח כלים כבר באותו הים 18.10.15 (זמן אספקה לאותו מוצר עד 5 ימי עסקים) לקוחה ביקשה להזמין התקנה למדיח אך עקב מצב הביטחוני הקשה החברה שנותנת שרות "תמוז שיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בע"מ" חששה לחיי עובדיה,וביקשה מהגברת מאירה להמתין ימים ספורים בסבלנות עד שירגעו מעט הרוחות והמצב הביטחוני "העדין" יהיה מתון יותר. בשל המצב הביטחוני בימים האחרונים,רוב החברות הנותנות שרות לא שולחות את עובדיהם למקומות שיסכנו את חייהם. הגב' מאירה הפגינה אפס סבלנות והבנה,אנו רואים זאת בתגובה שקיבלנו (אגב תגובה לא אלינו,אלא אל השרות) בתאריך 22.10.15 הגיע טכנאי להתקנת המדיח , אך לא היה אף אחד בבית למרות שתאום מראש עם הלקוחה. לאחר שיחה עם גב' מאירה ב 22.10.15 קיבלנו אישור מחברת "תמוז" להתקין עצמאית את המדיח תוך כדי הדרכה של המתקין בזמן החיבור.
אין אנו רואים כי תגובתה רלוונטית לגבי אופן התנהלות חברת דיגיטל אלקטריק בע"מ
מוצר:
מדיח כלים בוש sms50D38
שם:
יואב
תאריך:
18/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
זמן האספקה המובטח היה 4 ימים. לאחר 11 יום הגיעה מכונה שבורה כתוצאה מנפילה. התקשרתי אין ספור פעמים, בכל פעם הבטיחו שהינה שולחים מכונה חדשה. חלפו עוד 3 שבועות וכלום. מונחת לי מכונה שבורה במרכז הסלון כבר חודש כמעט.
תגובת החנות:
שלום. עדכנו את הלקוח בעת הזמנה שאספקה לאזור מגוריו עד 10 ימים. טכנאי שהגיא להתקין את המדיח קבע שהמדיח פגום ועדכן הוראת החלפה. הצענו ללקוח 3 חלופות. 1)להחליף מדיח לאותו דגם אבל להמתין למלאי חדש שיגיע ליבואן ולקבל פיצוי. 2)להחליף לדגם אחר שיש זמין בחברה. 3)לבטל עסקה ולקבל את מלוא הסכום בחזרה.
לקוח העדיף להמתין למדיח מהדגם שהזמין ולא לבטל עסקה בשל המחיר הנמוך ששילם ביחס למחיר השוק. משלוח החדש הגיע והוחלף ללקוח.
מוצר:
מדיח כלים SMS50E88EU
שם:
noga
תאריך:
09/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ויחס מגעיל. המוצר הגיע תקול בעקבות עבודה עם חברת שלחויות לא רצינית, אין הודעה עם טווח סביר של שעות מתי המשלוח יגיע, הייתי צריכה לשבת כל היום בבית ולחכות עד שהגיע בסוף בחמש. לקח שבוע עד שהחליפו את המקרר שהוא מכשיר בסיסי וחשוב בבית. לא ממליצה לרכוש מהחנות הזו, חבל על הכאב ראש. חווית קנייה פשוט בין הגרועות שהיו לי אי פעם, לא מקצועיים ולא אדיבים בכלל
תגובת החנות:
המקרר סופק ללקוחה בתוך 36 שעות מרגע ההזמנה.ההתחייבות לאספקה לאותו מוצר הוא 4 ימי עסקים.
אנו עובדים עם חברת שליחויות הגדולה בארץ(ולא הכי זולה בכלל)
לטענת לקוחה המקרר הגיע לא תקין.
הוסכם שיוחלף ללא ביקור טכנאי וללא טירטור הלקוחה.
הוחלף תוך 5 ימי עסקים מהרגע הקניה ולא מהיום הקריאה,וזאת מכיוון שהלקוחה
לא יכלה לקבל את המקרר מאילוצים אישיים יומיים קודם.
נוגה גרה בקיבוץ בגליל ועובדת עוזרת גננת באותו קיבוץ ושעות שרצתה תקבל משלוח הם
7.00-8.00 בבוקר או 16.00-17.00.
זמן המתנה שתואם עבורה היה בין 15.00-17.00 עם התראה חצי שעה לפני(ולא כמה שהלקוחה מתארת).
ההפתעה הגדולה היתה שהמקרר שהתקבל מהלקוחה היה תקין לחלוטין !!!
וזאת לאחר בדיקת טכנאי מטעם היבואן.
השאלה מעוררת תדהמה על מה כל העניין?
מוצר:
מקרר זק״ש
שם:
Avia
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוסר יכולת לתקשר עם החנות. בהסבירו שברצוני לברר משהו ושיש צורך במידע כיוון שאמי נפטרה ואני יושבת שבעה, נאמר לי שהןם לא שירות פסיכולוגי ולא צריכים לפתור את הבעיות האישיות. מידה מסוימת של אנושיות לא תזיק לבעלי החנות. נראה שברגע שקיבלו את התשלום נגמרה העסקה עבורם
מוצר:
כירים. גז 751
שם:
גולש
תאריך:
15/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
10/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
איליה
תאריך:
02/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לוודא שהדגם המבוקש מצוי במלאי, לאחר שקיבלתי תשובה חיובית באתי לאסוף את הזמנתי. הכל היה טוב ויפה עד שהותקן המזגן. לאחר ההתקנה הסתבר שהמנוע לא תקין. לאחר בירור הופניתי ליבואן BRIMAG. טכנאי שלהם הסכים שהמנוע תקול והציע להחליפו. בחורה חמודה בשירות הלקוחות ניסתה להסביר שלשלם על מוצר חדש ולקבל משהו מתוקן(הרי מחליפים מנוע)-זה בסדר גמור. כאשר לא הסכמתי- אמרה לי שניתן להחליף את המזגן כולו בחנות בה נרכש, אלא שבחנות מתעקשים על תיקון במקום החלפה. (ברצוני להבהיר שלא גרמתי נזק להמזגן, הוא נמכר לי ככה).
תגובת החנות:
הלקוח קיבל בחנותנו שירות מצוין.
מעבר לכך תקינותו של המזגן היא לא באחראיות החנות אלא באחראיותו של היבואן.
ואכן הלקוח התקשר ליבואן BRIMAG והציעו לו במהירות לתקן את הבעיה.
חנותנו לא אחראית על תקינות המזגן ולכן הלקוח היה צריך להפנות את כל הבעיה ליבואן, שאחראי על החלפתו או תיקונו. נשמח לשרת את הלקוח שוב בעתיד, דיגיטל אלקטריק.
מוצר:
מזגן Design 10
שם:
אירה
תאריך:
30/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
החוויה הגרועה ביותר שנאלצתי לעבור בחיי, לקח להם חודשיים לשלוח אותי מאחד לשני כדיי לקבל חשבונית, לאחר שנודע לי שהחשבונית מקור נגנזה הם סירבו לשלוח לי העתק ח"ן, בהנה"ח אמרו לי לסתום את הפה ולהגיע לקחת את החשבונית.. כך שאם במידה ויש ביניכם כאלה שמתלבטים עשו לעצמכם טובה... בנוסף לכל הצרות שעשתה לי החנות הם גם משקרים כאן באתר! מעולם לא ביקשתי לשנות שם\להוסיף שם בח"ן ביקשתי רק לקבל אותה, וכן נאמר לי לסתום את הפה מעובדת ושמה לבנה והשיחה מוקלטת!! ולבקשת בעל העסק להוריד את חוות הדעת החלטתי לאחר שראיתי את תגובת החנות להשאיר אותה.
תגובת החנות:
הלקוחה התקשרה בשעת בוקר מוקדמת וביקשה לשנות שם בחשבונית -דבר שאינו אפשרי ונחשב לזיוף חשבונית. בהנהלת חשבונות הסבירו לה שדבר כזה הוא אסור והאופציה היחידה האפשרית היא להוסיף שם לחשבונית. הלקוחה התעצבנה והחלה להרים את קולה ולדבר בשפה לא נאותה בעוד שהנהלת החשבונות שלנו דיברה עימה ברוגע וניסתה להסביר לה ששינוי שם בחשבונית הוא אסור. מעבר לכך כל דבר אחר שהלקוחה טוענת למשל שזה לקח חודשיים או שנאמר לה "לסתום את הפה" הוא אינו אמת. חבל לנו כי הלקוחה מסרה פרטים לא נכונים והתעצבנה ואם תרצה נשמח לשרת אותה בעתיד.
מוצר:
מקרר
שם:
דותן
תאריך:
18/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
*כדאי לקרוא לפני שקונים אצלם* לפי התגובות פה החוויה שלי משותפת לעוד אנשים.
הזמנתי אצלם מייבש כביסה באתר כי היה נראה שיש אצלם מייבש עם המאפיינים שרציתי במחיר טוב. כמעט מיד קיבלתי טלפון, והסבירו לי שהמוצר שהזמנתי הוא בפולנית (שלהבנתי בכלל אסור בארץ למכור מוצרים בלי תרגום), ושזה ממש מייבש גרוע ולוקח לו מלא זמן לעבוד וכו׳. המליצו לי לקחת משהו אחר, כמובן יקר יותר. כבר שילמתי להם אז הרגשתי שאין ממש ברירה, לקחתי את היקר יותר. למחרת בבוקר מתקשרים אלי שוב, ושוב מסבירים לי שהמוצר שבחרתי (שהם המליצו לי!) ממש גרוע, לוקח לו המון זמן לייבש, קונדנסור דור ישן בלה בלה בלה, המליצו לי לקחת משהו אחר. עכשיו, אני מבין שמורחים אותי כדי שאני אקנה את מה שנוח להם שאני אקנה, אבל מה אני אעשה? הסכמתי. בסוף בכלל הגיע מוצר אחר בטעות (לכאורה), ולכאורה יותר טוב ממה שהייתי אמור לקבל.
בקיצור, התחושה היא שהשיטה שלהם היא להציע דברים זולים ולנצל את החוסר ידע של הלקוחות כדי להגדיל את המכירה. צריך להיות מאוד חדים על מה המוצר המדויק שאתם צריכים לפני שקונים אצלם. אני לא אקנה אצלם שוב
מוצר:
מייבש כביסה Bosch WTH850K7PL 7 ק"ג בוש
שם:
mic85dery
תאריך:
08/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הייתה טובה שילמתי במזומן אבל המוצר מקרר ליבהר 5255 XRSD לקוי ואין חלקי חילוף לתיקון התקלות. מאוד מאכזב שקונים מקרר כזה יקר ונתקלים בתקלות רבות עדיין ממתינים לחלקי חילוף
מוצר:
מקרר ליבהר 5255 XRSD
שם:
nadavigra
תאריך:
12/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה לא טובה. המוביל דרש כסף למרות שהמשלוח כלול. לטענתו כי הבניין בתמ"א- דבר שציינתי במעמד הקניה. כמו כן, המידות של המדרגות רגילות לחלוטין זה רק לא נראה יפה. עזב בזעם כשלא שילמתי. הבטיחו לשלוח מוביל אחר שלא ידרוש כסף, הוא הביא את המייבש אבל ביקש כסף על זה שהעלה אותו ועוד כסף להוריד את הישן למרות שזה חובתו החוקית של המשווק לפנות את הישן. אחרי דין ודברים שלחו את המוביל שיפנה את המייבש שוב והוא בא בערך ב23:00 בלילה. בחנות צעקו עלי למה אני עושה צרות וכולה מאה שקל. לא מומלץ בכלל. המייבש ששלחו היה בכלל באיטלקית. כל הריבים והלחצים, היה עדיף לקנות במקום אחר ולחסוך את הכאב ראש.
מוצר:
Bosch WTH85V18II
שם:
Edward
תאריך:
08/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה של LG. דגם שמאוד הומלץ כאן בזאפ. עשר ביקורות חיוביות. F1608WD . שעה אחרי ההזמנה, קיבלתי טלפון שהמכונה אינה במלאי (אז למה אתם מפרסמים אותה ונותנים לה מחיר.?) אבל במקרה יש מכונה מאוד דומה שאפשר לספק לי תוך יומיים בעלות נוספת של עוד 150 ש"ח... אז רק על הטריק הזה הם צריכים להתבייש כי זו רמאות. דבר שני, שאלתי לגבי היבואן, אמרו לי שהוא בסדר. נהדר. קיבלתי את המכונה תוך יומיים והיום חיברו לי אותה. המכונה בצרפתית. הלוח הפעלה בצרפתית. חוברת ההפעלה בצרפתית. יש חוברת בעברית שגוגל טרנסלייט תרגם. לא לעניין בכלל במיוחד שלא עידכנו אותי על זה מראש. גם לא ניתן למצוא חוברת הפעלה באנגלית באינטרנט כי המכונה מיועדת לשוק הצרפתי. אז החנות הייתה מאוד נחמדה בטלפון אבל בפועל יצאתי מאוד מאוכזב מהחוויה. פעם הבאה אקנה באושר עד בחצי מחיר. אתם מוכרים מכונות באלפי שקלים, תפסיקו עם השטיקים!
מוצר:
LG F82AV33WHS
שם:
ingakline
תאריך:
31/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר שלהם מכונת כביסה של דגם ספציפי.חזרו עלי בטלפון ואמרו שמספקים "אותו דגם רק יותר חדיש".הביאו מכונה גם דגם אחר וגם דירוג אנרגתי אחר-נמוך בהרבה.
מוצר:
מכונת כביסה bosch waj24063by
שם:
zal156
תאריך:
10/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אם קיבלתם מוצר שהזמנתם אז הספקה מהירה, אם שלחו מוצר שונה מהזמנה - תשכחו מהחלפה, ימרחו אתכם עד שתתייאשו .
מוצר:
כיריים VH62GB
שם:
גולש
תאריך:
17/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
rotem
תאריך:
29/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא סיפקו בזמן ולא יצרו קשר, היה קשה להשיג אותם בטלפון וגם אז צריך לאיים ולצעוק כדי כשיתעוררו. בסוף המכשיר הגיע והכל בסדר אבל הדרך לשם לא הייתה חלקה בכלל..
תגובת החנות:
הלקוחה גרה במרתף ללא קליטה. מספר פעמים רב השליחים שלנו ניסו להשיג אותה אך ללא הועיל. שילמנו עבור הובלות 3 פעמים עד אשר הלקוחה קיבלה את המוצר. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתביעת דיבה בגין חוות דעת חסרת שחר וכוזבת.
מוצר:
מזגן נייד familyline
שם:
שרה
תאריך:
29/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לבדוק אם קיים דגם של מדיח כלים לא קבלתי תשובה לשאלתי זו והוצע לי מכשיר חדיש יותר יקר יותר חזרתי ובדקתי את המכשיר שהציע אופיר המחיר היה אטרקטיבי והחלטתי לקנות אותו. לא קבלתי שום אסמכתא לקניה הטלפונית התקשרתי שוב וקבלתי מספר הזמנה ונאמר לי שחשבונית תשלח בוואטסאפ ההובלה והמוביל היו בסדר גמור. עד כאן הכל בסדר.
פניתי שוב טלפונית ושוה נאמר שאקבל בוואטסאפ
אלא שעד היום אין אין לי חשבונית ואין לי אחריות...
המכשיר הגיע ללא הוראות הפעלה בעברית או אנגלית אבל זה בכלל לא זכה להתיחסות
מוצר:
מדיח כלים בוש SMS2HTW72Y
שם:
danape10
תאריך:
27/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בקניה הכל הלך חלק כמובן הובלה - הגיע באיחור של יומיים. במקום יום ב יום ד 16:15 כשהתקשרתי לבדוק מה קורה , אף אחד לא ידע על זה / התנצל , לשאלתי לגבי ההתקנה: 'אל תדאגי יתקינו לך טלפונית' התקנה- התקשרתי מיידי לתאם התקנה , כמובן שהמענה מסתיים בארבע , בשבת יש אורחים ולמחרת בבוקר אי אפשר לתאם לאותו היום. התקשרתי ביום ה בבוקר, בשום אופן לא הסכימו להתקנה טלפונית, תואמה התקנה ליום ב. יום ב: כמובן שאחרי שדאגתי שמישהו יגיע להיות עם המתקין , הוא לא הגיע . הוא התקשר ואמר שכשנגיע הביתה הוא יתקין טלפונית. כמובן שלא ענה כמה פעמים. התקנה טלפונית: ' יש לך 3 חיבורים: לברז , לניקוז והחשמל , תשים כל אחד במקום.' זהו. ומי עמד לשטוף כלים כל השבת ושישי וחמישי ורביעי ושלישי? אה וראשון ושני עד להתקנה.
מוצר:
מדיח כלים
שם:
miritz
תאריך:
26/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר משרדי, לאחר יום התקשר איש חביב בשם אנטון וטען שאין את הדגם שהזמנתי במלאי, הציע אחד אחר בתוספת תשלום, הסכמתי ללא בדיקה לאור חוות הדעת החיוביות הרבות. לאחר בדיקה קצרה התברר כי המחיר שהציע גבוה ב 70 שקלים מהמחיר בכל שאר האתרים, כולל האתר של החנות עצמה (385 ש"ח לעומת 450 ש"ח שחוייבתי!) המקרר הגיע לאחר יום בשירות משלוחים אדיב מאוד, לכן הוספתי כוכב...
מוצר:
מקרר משרדי נורמנדה BC50
שם:
רועי ניצני
תאריך:
06/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלויזיה הגיעה כשהיא לא עובדת טוב (תמונה לא אחידה). חברת LG סרבו לתקן או להחליף את המכשיר במסגרת האחריות(נציגיהם חברת ח.י.). וכבר התיאשתי מהנסיונות לקבל מהם שירות. לאחר שנוצר קשר עם החנות, הם הציעו להחליף את המוצר (על חשבון החנות, לא חברת LG). בהחלט הצילו את המצב אחרי שכבר התיאשתי. מגיע לחנות יותר משני כוכבים, לו ניתן היה לשנות , הייתי מוסיף.
מוצר:
LG 65NANO79 4K
שם:
גולש
תאריך:
11/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
מאיר
תאריך:
27/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מדיח ומכונת כביסה. שירות השליחים שלהם קבע איתנו זמן הגעה והחליטו פשוט לא להגיע מבלי להודיע מראש. פשוט חיכינו להם בבית והם החליטו שעמוס להם והם לא מגיעים. ביום אחר כשכן הגיעו המוצרים מסתבר שהמדיח הגיע ללא הוראות בעברית או באנגלית. לא אקנה שם שוב