לאחר שקיבלתי מהחנות "עזורי" טלפון לאישור קבלת ההזמנה שלי, טלפון ששמח אותי מאוד, נודע לי שיש לי שתי אפשרויות לבחירה: יבואן מקביל או יבואן מורשה, מסבירים לי בסבלנות,את כל משמאותיות. אני בחרתי ביבואן מקביל. מאז כל הסיםני חברות נעלמו, אחרי שטילפנתי שוב לברר מה אני צריך לעשות, קיבלתי הודעת דוא"ל המודיעה לי שהזמנה שלי נשלחה ליבוען ,שבתוך 48 שעות או פחות מישהו יחפש אותי, שהזמן הובלה, נשאר 7 ימים. לאחר יומיים של המתנה, התקשרתי ל"אזורי", הפק'ד נראה לי די נסער ש אני רוצה עוד משהו ממנו, שעל אותי גם אם אני רוצה לבטל את האזמןה (??). אמרתי לו, שלא חשבתי על זה. היום, אחרי 7 ימי עסקים, ללא טלפונים מי יבואן או מ" אזורי ", אני חושב ששיטת העבודה של החנות אינה חוקית ושלקוחות צריכים לקבל פיצויים במצב כזה. אמ אני מבתל ההזמנה,לא אשלמ 100 ש?
תגובת החנות:
הלקוח בקושי דובר עברית והיה מאוד קשה לנהל שיחה, לקוח ביקש לשלם עבור המוצר רק לאחר שיקבלו ולא הסכים להכניס כרטיס אשראי למערכת, אנו לא עובדים בשיטה זו והוסבר ללקוח שעד שלא יכניס אמצעי תשלום באתר ההזמנה לא תקודם, כמובן שאין דמי ביטול כי מעולם לא בוצעה עסקה ואין דרך לגבות אותם ללא אמצעי תשלום... עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר במחירים הזולים ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החיוביות על החנות וצוות האתר.
מוצר:
טלויזיה סמסונג UE32NU5300
שם:
Jacob
תאריך:
27/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן ביום 30.4 - תדיראן. כבר במועד הרכישה התקשרו מהחנות והציעו לי מזגן יקר יותר, אולם אני ביקשתי את המזגן שהזמנתי. הייתי אמור לקבל את המזגן לאחר 7 ימי עסקים. לאחר המועד אף אחד לא התקשר. אני התקשרתי, נמסר לי ש"מלגזה פגעה במזגנים בצורה חיצונית בלבד והם יסופקו תוך שבוע. לאחר מספר נסיונות התקשרות שלי לחנות, הובטח לי תמיד שיחזרו אלי. אף אחד לא התקשר לעדכן מה קורה. התקשרתי אחרי חודש(!!!) וביטלתי את העסקה. הנציג בחוצפתו עוד האשים אותי בכך ש"רכשת מזגן שנת 2017 היית צריך לדעת שאתה לוקח סיכון". (באתר נמכרים מזגנים גם משנת 2016) ככה ממש. לא לקחו אחריות, לא הציעו אלטרנטיבה. לא נתנו שום שירות. רק זלזול (הכל בנימוס מזויף ובלי לקחת שום אחריות) זאת תרבות השירות פה בארץ ובטח ובטח בבית העסק הספציפי
מוצר:
מזגן עילי תדיראן swift plus 10A 2017
שם:
Igor
תאריך:
22/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה של סמסונג UE49NU7100U שילמתי את הטלויזיה, שילמתי תוספת 250₪ יבואן רשמי, שילמתי התקנה 200₪. שעלתי את הנציג האם זה הכל? אמר לי כן בטח. אמר לי הנציג שחוץ מזה אני לא צריך לשלם כלום. הכל כלול במחיר. אבל כשהגיעו המתקנים הסתבר שאני צריך לשלם להם גם 200₪ התקנה! התקשרתי לחנות, הגעתי לנציג שמכר לי את הטלויזיה. שאלתי את הנציג מה זה 200₪ נוספים??? הוא התחיל להתווכח איתי שלא אמר לי שההתקנה כלולה במחיר ושאני חייב לשלם עכשיו גם למתקינים. למרות זאת שיש לי גם שיחה מוקלטת איתו ושיש חשבונית איפה רשום פירוט: טלויזיה+הובלה+התקנה אמרתי לנציג שלא יכול להיות דבר כזה שאני משלם דמי התקנה 200₪ לכם ועוד 200₪ למתקינים. אמרתי לו אם לא יפתור את הבעיה הזאת אני אבטל את העסקה כי זה רמאות!!! הנציג החמוד אמר: אל תאיים אלי אתה רוצה לבטל עסקה אני אשלח לך מישהו לאסוף את הטלויזיה..... או שתשלם עוד 200₪ למתקינים!!! גועל נפש של שירות... הנציג דיבר בגישה מגעילה רמאות... מצטער מאוד שעשיתי עסקה עם החנות הזאת...
מוצר:
טלויזיה סמסונג 49 אינצ'
שם:
shalevbelhans
תאריך:
21/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה15 לאפריל רכשתי טלוויזיה ומיקרוגל. את הטלוויזיה קיבלתי כמו שצריך והייתי מרוצה,אך עם המיקרוגל התחילו הצרות שטרם הסתיימו. דיברתי עם איתי עזורי שהוא המנהל של החנות ואמר שחברת שליחויות ישלחו את המוצר ושיתאמו איתי הגעה. בפועל - לא תיאמו איתי הגעה,השליח התקשר אליי שעה לפניי שרצה למסור את המוצר ובגלל שלא תיאם אז אישתי ואני היינו בעבודה ולא היה מי שיקבל את המוצר. ככה עשה גם ביומיים שלאחר מכן,התעקש שיכול למסור את המוצר רק משעה 13:00 עד 15:00 ולא,יחזור המוצר לחנות. גם שביקשתי שישלחו את המוצר בשעה מאוחרת יותר,או שהמוצר יעבור לשליח באותו הקו שיכול לספק בשעות אחרות,או שהשליח יגיע אליי בשעות שהן לא 13:00 עד 15:00 - קיבלתי תשובה שלילית. לבסוף לאחר ארבעה ימים המוצר חזר לעזורי. התקשרתי ביום החמישי לשאול מתי יתואם המשלוח - קיבלתי תשובה שיחזרו אליי. לא חזרו ביום השביעי התקשרתי שוב לשאול מתי יתואם משלוח - ענה לי העובד של איתי שעל אף שרשום בקבלה שהמשלוח הוא חינם,כעת אני צריך לשלם על משלוח נוסף מכיוון שסירבתי לקבל את המוצר. כמובן שהתעקשתי לשלוח להם את שיחת הוואטספ עם השליח שמראה מעל לכל ספק שאני מנסה למצוא אלטרנטיבות והשליח הוא זה שמתעקש להחזיר את המוצר. לבסוף שילמתי את הסכום של 29 שקלים היום,ה21/4 והבחור בשם מוטי התעקש שיתקשרו אליי לתאם את המשלוח לפניי שהשליח יגיע אליי - שזה מצחיק,כי זה בדיוק מה שלא קרה וגם הסיבה ששילמתי לבסוף 29 שקלים משלוח למרות שבקבלה מצויין במפורש שהמשלוח בחינם.
אני מציע לכולם להתרחק מהחנות,יש המון חנויות הוגנות שדואגות ללקוחות בכל מסע הרכישה- מההזמנה ועד קבלת המוצר ולא מתנערות מאחריות ומאשימות את חברת השליחויות.
בלהנס שלו
מוצר:
44566 גריל כולל מיקרוגל ליטר 25 Morphy Richards
שם:
גולש
תאריך:
19/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Sagi
תאריך:
28/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!! הזמנו מייבש כביסה לפני עשרה ימים ואף הוספנו 60 ש"ח על משלוח תוך 3 ימים. המייבש לא הגיע וכשהתקשרנו לברר בנוגע לאיחור אחרי 10 ימים, נתבקשנו להוסיף עוד 100 ש"ח למשלוח. כמובן שלא הסכמנו ובכך הסתיימה השיחה. בשיחה למחרת דרשנו לקבל את המייבש במיידי זיכוי של 60 השקלים על המשלוח מהיר והסבר החדש ( השקר החדש ) שקיבלנו הוא שהמייבש כבר לא נמצא במלאי ולכן הם מזכים אותנו על העסקה.
המוצר כמובן זמין באתר שלהם רק במחיר יקר ב-100 ש"ח מהמחיר שהם התחייבו לנו. לסיכום, הם לא מוכנים לעמוד בהתחייבות לספק את המוצר במחיר המקורי כפי שהם מחיובים על פי חוק!
מוצר:
Zanussi ZDC8203 8
שם:
Shamir
תאריך:
04/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ביום ראשון דרך האתר אינטרנט של החנות, טלוויזיה סמסונג ונאמר לי שההזמנה הועברה לספק המקביל והוא ייצור איתי קשר ביומיים הקרובים. המתנתי עד ליום חמישי וכשראיתי שלא חוזרים אלי התקשרתי שוב לחנות ונאמר לי שניסו להתקשר אלי ולא תפסו אותי (לא הושארה הודעה או נשלח אימייל לבקשה לחזור אליהם). נאמר לי שהספק המקביל רוצה עוד כסף על המשלוח כי הישוב שאני גר בו נמצא מעבר לקו הירוק מה שלא היה נכון. אמרתי להם שאני גר בנירית שזה ישוב בשרון ולא בשטחים. הבחור אמר שהוא יפנה שוב לספק ויחזור אלי, מה שלא קרה. ביום שישי התקשרתי שוב לחנות ודיברתי עם בחור בשם מוטי שאמר שהוא בודק ויחזור אלי עם תשובה. לאחר מספר דקות הוא חזר אלי ואמר שלדברי הספק הדגם לא במלאי ושהוא יוכל לספק אותו רק בעוד שבועיים. ביקשתי ממוטי לבטל את העסקה. בקיצור, חווית קניה לא טובה!
מוצר:
qe55q6fn samsung טלוויזיה
שם:
Omer
תאריך:
26/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות מקרר. נמסר לי שהמסירה תהיה בתוך 7 ימים. בפועל הגיע המקרר בחלוף כשלושה שבועות שכן נציג המכירות הזין את ההזמנה בפועל רק כשבועיים וחצי אחרי. כשפניתי לחנות נמסר לי שהעיכוב היה בשל ה"בלאק פריידי" (למה זה צריך לעניין אותי כלקוח?!) ומנגד חברת השילוח אמרה שקיבלה מהחנות את ההזמנה רק שבועיים אחרי. כשפניתי לחנות וביקשתי הסברים, נתקלתי בהתנהלות בוטה ובריונית ואף נציג החנות ניתק לי את הטלפון תוך כדי השיחה משום שטען שהוא עסוק ולא יכול לטפל בכך כעת. בושה וחרפה! מעולם לא נתקלתי בכזה שירות! כשכבר הגיע המקרר, הוא הגיע דפוק, כאשר דלת המקפיא לא נסגרת באופן תקין. החנות הפנתה אותי לשירות ברימאג לצורך הזמנת טכנאי (ולא החלפת מקרר, שכן המקרר חדש!!) מהשירות של ברימאג התקשרו היום ובפעם השלישית ביטלו את הגעת הטכנאי משום שהוא חולה! למה זה אמור לעניין אותי?! אני כבר מעל לחודש וחצי עם מקרר שדלת המקפיא שלו לא תקינה וללא חיבור למים (לצורך ייצור הקרח). מרגיש שרכשתי חתול בשק. בקיצור - חווית קנייה מאוד לא נעימה ומאכזבת. אין ספק שזו הפעם האחרונה בה אני רוכש מוצרים דרך עזורי.
מוצר:
מקרר LG 849
שם:
גולש
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
esapir
תאריך:
10/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
כבר הרבה מאוד זמן לא ״זכיתי״ בחווית שירות נוראית כל כך. השליח הגיע עד הבניין ואחרי שלא מצא חניה פשוט נסע לדרכו בלי להודיע שום דבר. כשהתקשרתי לחנות, לא התנצלו ולא ניסו לספק את המוצר. שירות הזוי.
מוצר:
רדיאטור Delonghi TRD-40820
שם:
yair
תאריך:
22/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רדיאטור, ובאתר צוין משלוח עד הבית על ידי דואר ישראל, בתור אדם פשוט שצורת המשלוח אינה מעניינת אותו והדרך שבא מספק המוכר את הסחורה כלל לא רלונטית, לא העמקתי מה זה שילוח בדואר ישראל, ביום שאחרי חברת עזורי התקשרה אלי ושכנעה אותי כמובן לעשות משלוח בצורה ישירה לבית ולא על ידי דואר ישראל ובתוספת תשלום כמובן, דבר נוסף עבר כבר 12 יום ועדיין הרדיאטור לא סופק, בזה שחברת המשלוחים מאשימה את החברה ואלו את אלו, כמובן שאת התשלום הם לקחו באותו היום. שימו לב
מוצר:
רדיאטור
שם:
שגיא
תאריך:
19/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
בושהההה בחנות יושב אדם שמתנשא על הלקוחות שלו שירות שירות מתחת לכל ביקורת פשוט מאכזב
מוצר:
טלויזיה
שם:
Gili
תאריך:
03/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא סופק, חברת ההובלות טענו שלא הצליחו להשיג אותי בטלפון,שני מספרי טלפון אחד ביתי. כשהתקשרתי לאחר שבוע טענו שהמוצר אזל מהמלאי, וזאת לאחר שחייבו כבר לפני שבוע. ביקשתי לבטל את ההזמנה.
מוצר:
טלויזיה סמסונג 49
שם:
יונתן אפללו
תאריך:
23/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקרוגל, האתר מתחייב לאספקה עד שלושה ימי עסקים, בנתיים עברו כבר שבועיים (אפילו עם החגים עברו כבר 6 ימי עסקים). כשפניתי לשירות הלקוחות באתר לא קיבלתי מענה, כשהתקשרתי לחנות בעצמי קיבלתי תשובה מזלזלת ונאמר לי כי המוצר ככל הנראה יגיע אלי בשבוע הבא! דהיינו קרוב לחודש. המיקרוגל היה מיועד למתנה לאימי לחג, נקווה שעד פסח הוא יגיע. האתר מציע מחירים טובים אבל השירות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המיקרוגל בחול המועד ימים אלו לא נחשבים לימי עסקים (הדבר גם כתוב באתר) מייד עם סיום חול המועד הלקוח קיבל את המוצר, בפועל לקח יומיים עסקים בלבד!
מוצר:
מיקרוגל morphy richards 44566
שם:
אלול
תאריך:
21/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חויית הקניה שלי היתה נוראית. לא קבלתי את המוצר. הזמנתי דרך האתר ולאחר דקות ספורות יצר איתי קשר נציג. הנציג שכנע אותי לשלם כסף עבור שילוח מהיר וכך אוכל להנות ממנו לפני החגים. כמובן שהסכמתי, אלא שהמוצר לא הגיע אלי לא ביום המחרת ולא לאחר כיפור. גם חווית הביטול לא נעימה. אין שום מייל אישור על בקשה לביטול. הביטול לא מתבצע עם נציג וזאת למרות שהתקשרתי וכבר דברתי עם נציג. מיותר לציין שגם הנציג צעק עלי טלפונית.
מוצר:
Bl 642
שם:
Hadar
תאריך:
16/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בחור נחמד עשה לי את ההזמנה. בגלל מספר טלפון לא נכון המשלוח לא הגיע אלי לחג כפי שתכננתי. אם לא הייתי מתקשרת לא הייתי מעודכנת על כך בכלל, למרות שיש להם את כתובת המייל שלי. מילא. אבל לאחר מכן, במקום שידרשו מחברת השליחויות לתת קדימות למשלוח שמתעכב, קיבלתי אותו רק לאחר שבוע נוסף וגם זה בהתנהלות שלי מול השליח. סה"כ שבועיים אני מחכה למשלוח "מהיר" שהיה אמור להינתן כמתנה לחג. מאכזב מאד.
תגובת החנות:
הלקוחה הכניסה באתר טלפון דגוי ולכן אי אפשר היה להשיגה ואף נשלח מייל בנושא משחזרה אלינו ונתנה את הטלפון הנכון המוצר סופר תוך 3 ימי עסקים. יש להקפיד למלא כתובת וטלפון נכונים בכדי שנוכל למסור את המשלוח ליעדו.
מוצר:
נינגה
שם:
Shimon Bar-am
תאריך:
03/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין. שירות לקוחות גרוע. תיאמו עמי מועד בין 12 ל 17 ופשוט לא הגיעו. מזלזלים בלקוח ובשלב מסויים הפסיקו לענות לטלפון. נראה מתי נקבל את המוצר.
מוצר:
טלויזיה
שם:
Tam
תאריך:
20/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה ממש נוראית! לחנות לא אכפת ממך לאחר הקניה. בגלל טעות שלהם במספר הטלפון שלי המשלוח לא הגיע בזמן כפי שהובטח וגם לאחר טלפונים אליהם ובקשה שיתקנו את הטעות הם טירטרן אותי ביניהם לבין חברת המשלוחים ולא היו מוכנים להקדים את המשלוח לאחר שכבר עבר הזמן בו הם הבטיחו שיגיע. כחלק מהתירוצים שלהם היה המרחק של הכתובת, כשהצעתי לבוא לאסוף ממקום יותר קרוב הם אמרו שלא רלוונטי 😔
מוצר:
מזגן תדיראן אלפא אינוורטר 3.5 כ"ס
שם:
גולש
תאריך:
20/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ג'קי
תאריך:
31/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו תנור Siemens HB23AB521Y סימנס. החנות התחייבה למשלוח תוך 7 ימי עסקים. כעבור 9 ימי עסקים לאחר שלא יצרו איתנו קשר, התקשרנו אנחנו לחנות. נאמר לנו שהמוצר כלל לא במלאי. כל זאת לאחר שכבר גבו תשלום מלא. שירות גרוע הטעיית הציבור שומר נפשו ירחק
מוצר:
תנור Siemens HB23AB521Y סימנס
שם:
ארז
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר.קניתי שואב דייסון דרך אתר האינטרנט של החברה. השואב הגיע אחרי המועד שציינו. שילמתי תוספת בגין השליחות ובסופו של דבר - השואב לא תקין. תגובת אחים עזורי -"תיפנה לשירות". מטרת התגובה שלי לא לציין מי צודק או טועה. פשוט מאוד זה לא שירות. התנערות ואי לקיחת אחריות ורצון לעזור מסמלת תרבות שצריכה להיעלם.השואב חדש הגיע לא תקין חבל שכך נותני שירות מתנהגים.
מוצר:
דייסון v8
שם:
Rotem
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מוצר לבן, קיבלנו מוצר אפור. לאחר שיחה עם עזורי הובטח שהמוצר יוחלף לצבע הנכון תוך שבוע ימים ללא שום בעיה. לאחר שבוע - כלום. התקשרנו לראות מה קורה, בעזורי לא יודעים על מה מדובר ואין את המוצר הלבן במלאי בכלל וגם לא יהיה. ממליץ לרכוש בחנות נורמלית בתוספת כמה שקלים מאשר במקום כזה עם יחס מזלזל ושירות פח.
מוצר:
Nespresso Mini C30
שם:
Alex
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בלנדר Nija BL 480 ב -8 ביולי עם משילוח בדואר בקו ירוק עם קבלה בתוך 3 ימים. 10 ימים לאחר מכן (19 ביולי) התקשרתי לשאול איפה המוצר. קיבלתי את התשובה כי הבלנדר קיבל מכה בדואר וחנות ישלח מוצר חדש. אחרי שעתיים הנציג התקשר אלי ואמר שהעסקה לא עברה. וזה החרי 10 ימים... אני לא מבין למה חנות לא ראה את אישור עסקה בזמן ביצוע תשלום, ונזכר להגיד לי רק אחרי 10 ימים. בסופו של דבר ביטלתי את העסקה. שרות גרוע מאוד. לא ממליץ לקנות מחנות זאת!!!
מוצר:
בלנדר Ninja BL 480
שם:
yanivran
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
שירות משלוחים מגעיל, ולא אמין. לא אזמין כלום משם יותר לעולם.
הזמנו מיקרו עם משלוח למרכז תל אביב, ביום חמישי ב 9 בבוקר מתקשר אליי שליח ואומר שהוא בדרך. אמרתי לו שאני בעבודה שזה לא מקצועי להתקשר אליי ולהודיע שהוא בדרך בלי לתאם וקבענו ליום ראשון בין 11 ל 13.
קבעתי עם העבודה שאני עובד מהבית במיוחד בשביל זה, ב 11:15 התקשרתי לשליח שלא הבין על מה אני מדבר והתחיל להתחצף אליי כאילו אני חבר שלו. אחי לא מעניין אותי, על ה*** שלי וכאלה. כמובן שהם לא יכולים לשלוח את המיקרו היום וביזבזתי יום על השטות הזאת בבית.
עזורי לא לוקחים אחריות ואומרים לי לדבר עם המשלוחים.