דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.85
ציון ממוצע
27
חוות דעת בשנה האחרונה
3416
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
9
0
0
6 חודשים אחרונים
22
0
1
שנה אחרונה
26
0
1
כל הזמן
2764
37
615
נמצאו 3416 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
11/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה למה לא?
לא אמינים- מחיר, צבע ותמורה שונים ממה שמצויין באתר, שרות מחפיר.
פרוט:
רכשתי מהחנות הזו שלושה מכשירים בעבר והבאתי גם את המשפחה שיקנו, החנות שינתה נהלים ועכשיו אין סיבה לחזור.
לפני שהגעתי לחנות אימתתי מולם שיש להם את הטלפון J7 PRO 32G ושהמכיר באתר נכון. וענו לי שכן.
כשהגעתי לחנות התברר לי שאין את הטלפון וצריך להזמין. לאחר 20 דק הגיע הטלפון בקופסא פתוחה, לא בצבע שביקשתי ועם מטען לא מקורי.
תשובת המוכר הייתה- באתר כתוב שאנו לא מתחייבים לצבע, ואם אתה רוצה טלפון בקופסא סגורה עם מטען מקורי זה בתוספת של 99 שקלים!
חוצפה שבאתר לא מציינים את הדברים הללו. ויותר מעצבן שנתן לי להמתין לטלפון בצבע שלא רציתי כשעוד אמרתי לו איזה צבע אני רוצה להזמין.
אמרתי למוכר שאני חייב טלפון ,ושיש עלי מזומן ושיציע לי טלפונים אחרים, ותשובתו הייתה- אין לי משהו אחר להציע לך. נאלצתי לדובב אותו כדי שיציע לי משהו.
שעה ורבע הייתי בחנות, כי המוכר עבד לאט, אנשים יצאו מהחנות מרוב שהמתינו לו זמן רב.
ביקשתי ממנו כרטיס לחניה, כי הוא יכל להגיד לי בהזמנה שאין לו את הצבע שאני רוצה וסתם בזבז לי את הזמן. וגם בזה הוא עשה טובה.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

לאחר בדיקת מערכת ניתן לראות כי:

דניאל אכן התקשר ובירר האם המחיר באתר נכון והמכשיר זמין במלאי.
יש לציין כי דניאל התקשר בשעות הבוקר המוקדמות והגיע לחנות בשעות אחה"צ המאוחרות.
בנוסף, יש לקחת בחשבון כי המלאי הוא דינמי ולכן יכול להיות מצב בו המוכר צריך להזמין את המכשיר לחנות.
אנו דוגלים בכך שהשירות יהיה על הצד הטוב ביותר והזמינות תהיה מידית ונגישה תמיד.
אנו בeline מתחייבים לדגם ומחיר המכשיר (כפי שמפורסם באתר).
ניתן להוסיף כי כל המוצרים שלנו הנם מקוריים וחדשים בהתחייבות.

צר לנו שזוהי חוות דעתו של דניאל.

בברכה,
צוות ELINE.



מוצר:
SAMSUNG GALAXY J7 PRO 32G
תמונת משתמש
שם:
רחלי
תאריך:
08/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, זלזול שלא ייאמן בלקוח. לא להתקרב.
ב-15.9 קניתי בחנות ברחוב יד חרוצים בירושלים מכשיר מסוג גלקסי S7. מהמכשירים המומלצים והלא זולים בכלל.
לאחר כשבועיים בלבד (!) מיום הקנייה, ובלי שהמכשיר נפל או קרה לו משהו, לא יכלו לשמוע אותי כמעט בכלל במכשיר. כשהגעתי לחנות (שבועיים ויומיים לאחר יום הקנייה) בדרישה שיחליפו לי את המכשיר נאמר לי שהמכשיר יישלח למעבדה ויוחזר עד 14 ימי עסקים (!), ושם יבדקו אם הבעיה נוצרה באשמתי (?!) או לא, ורק אז המכשיר יתוקן ויישלח בחזרה. זאת ללא שמסופק לי מכשיר חלופי. שוב - שבועיים לאחר קנייה של מכשיר חדש לחלוטין!
היחס של המוכר גם במעמד הקנייה וגם כשהגעתי לחנות עם המכשיר המקולקל היה יחס מזלזל מאוד.
מאז אני ללא פלאפון, צריכה להתקשר לשירות הלקוחות (כי את מספר החנות אין להשיג) כל הזמן כדי לבדוק אם המכשיר הגיע למעבדה ואם אני אזכה לראות אותו בקרוב. מכל אלו המסקנה שלי היא שהסחורה שסופקה לי בחנות הייתה פגומה. חבל.
תגובת החנות:
לגושלנו שלום רב.

אנו מצרים בהחלט שמוצר נזקק לטיפול בסמוך למועד רכישה אך יש לציין ולחדד בבהירות:

1. המוצר נמכר עם אחריות, אך לא הובטח ללקוח מכשיר חלופי.
2. המוצר היה בשימוש לקוח תקופה הקרובה לחודש ימים ומסיבה זו המוצר קיבל שרות במסגרת אחריות.
3. עמדנו בהתחייבות לספק שרות במידת הצורך. המוצר הוחזר ללקוחה תוך 5 ימים בפועל (יש לציין כי חוות דעת נכתבה מיד עם מסירה של מוצר).

משיחה עם לקוחה, עולה כי הסיבה האמיתית לחוות דעת זו היא כי לא הוחלף לה מכשיר מיד במקום. יש לומר שלא ניתן להחליף מוצר לאחר שנמצא בשימוש כחודש ימים.

לסיכום:
לקוחה קיבלה שרות כמובטח, תוך זמן קצר וסביר, כאשר הוחזר לידיה מוצר תקין אשר הייתה בו רק תקלת תוכנה.

מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S7
תמונת משתמש
שם:
Konstantin
תאריך:
06/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות בחנות הזאת לפני שמבדים בטוח שהמכשיר שרציתם לרכוש לא יעלה לכם 250ש''ח יותר ממשה רשום בזאפ. לפני שנתיים זה היה לאמא שלי והיום קראה גם לי. בדקתי מחיר לגאלאקסי S7 edge באתר זאפ וקבלתי הצעה של 1960 ש''ח. אבל ברגע שהגעתי לחנות של ELINE קיבלתי אותו ב 2207 ש''ח. שאלתי למה לא ב 1960 ואמרו לי ש במחיר הזה מכשיר מגיע עם שנה אחריות פחות ובלי מתאן מקורי של סאמסונג. וחוץ מזה אמרו לי ש מה שראיתי בזאפ אין להם אותו במלאי וצריך לחכות. בשביל לשמוע את התרוצים האלא אני חיכיתי שעה בתור ביום שישי ובסוף הייתי חייב לקנות אותו במחיר שהם נתנו לי. חברים אני פשוט רוצה להזהיר אתכם שמחירים שמופיאם לכם בזאפ במיוחד בחנות הזאת לא תמיד אמיתיים. תזהרו!
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

לאחר בדיקת מערכת ניתן לראות כי:

ראשית, חשוב לנו לציין שכל המוצרים אשר מופיעים באתר זמינים במלאי החברה באופן רציף גם מבחינת מחיר המוצר וגם מבחינת דגם המוצר.
בנוסף, קונסטנטין הגיע לסניף ואכן המכשיר שהיה מעוניין בו מדגם S7 EDGE היה קיים במחיר המפורסם באתר.
חשוב לציין שהציעו לו את האופציה אשר מופיעה באתר ובנוסף לזה הציעו לו גם מסלול שירות מורחב אשר היה לבחירתו בלבד!
יש לציין כי קונסטנטין יכל לקנות את המכשיר במחיר שראה אך הוא החליט שהוא לא מעוניין בו, יתרה מכך, לא היה מעוניין בטיפול הנושא גם מאוחר יותר כאשר אינו הגיב לאף פנייה שלנו.

צר לנו שזוהי חוות דעתו של קונסטנטין.

בברכה,
צוות ELINE.
מוצר:
samsung galaxy s7 edge
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
01/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מכשיר אחד שתיארו לי אותו בתור מכשיר של יבוא רשמי
אחרי שקניתי ושילמתי כמעט 1300 שבדקתי בבית האחריות היא של החנות - אחרי שיחה לשירות לקוחות התברר שזה לא יבוא רשמי אלא יבוא מקביל עם אחריות מורחבת. משהו שלא ביקשתי ולא תכננתי לשלם בשבילו עוד.

בכל מקרה כרגע ההצעה שלהם זה ללכת לסניף, ואם אני אצליח לשכנע את המוכר שם שאמרו לי שזה יבוא רשמי אז יקחו אותו לבדיקת טכנאי שתיקח לא מעט זמן (כי יש סוכות עוד מעט) ורק אחרי זה אם הטכנאי יחליט שהמכשיר בסדר יסכימו לזכות אותי.

אני לא אקנה בחנות הזאת יותר זה בטוח, ממליץ להתרחק.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

ראשית, נציין שאנו לא מחזיקים יבואן רשמי ממכשירי XIAOMI אלא יבוא מקביל בלבד.
בנוסף, אנו נותנים אופציות רכישה ובחירתו היא של הלקוח.

שנית, גיא רכש את המכשיר בתאריך 29.09.17 ולאחר 3 ימי עסקים ביקש להחזיר את המוצר.
יש להבין שברגע שמוצר חשמלי עוזב את החנות המוצר חייב לעבור בדיקת מעבדה ע"י טכנאי.
בשירות הלקוחות נאמר לגיא שהבדיקה היא מזורזת- עד 5 ימי עסקים בלבד אך גיא לא מצא היגיון בנהלי החברה.

צר לנו שזוהי חוות דעתו של גיא.

בברכה,
צוות ELINE.



מוצר:
xiaomi mi a1
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
29/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אשתי קנתה P9 HUAWEI.
לאחר כשנה התקשרתי למוקד הראשי של הרשת על מנת לבדוק מחיר ומלאי כדי לקנות שיאומי נוט רדמי 4 X.
מסרו לי שאני יכול לקנות אותו במחיר שמפורסם (ללא "הרחבת אחריות לשנתיים") ויש אותו במלאי בחנות בתל אביב. (שיחה בשעה 9:43 29/10/17)
נסעתי חניתי טרחתי והגעתי לחנות.
מיד כשאמרתי שאני מעוניין בטלפון ללא הרחבת אחריות, המוכר עשה לי "טריק": הוא אמר שאני מוכר לו. אמרתי שבאמת קניתי פעם בחנות שלהם למרות שזה לא היה אצלו. להפתעתי היה חשוב לו למצוא מתי ומה קניתי. הוא התקשר למוקד ELINE ולא מצאו. אז מסרתי לו את הפרטים של אשתי (שאכן קנתה טלפון כמפורט למעלה). כשהוא מצא את פרטי הקניה הוא הודיע לי שאינו יכול למכור לי. לטענתו הם כותבים באתר "המכירה מוגבלת למכשיר סלולרי 1 פר לקוח" שמשמעותה שכל מי שקנה אצלם טלפון ללא "הרחבת אחריות לשנתיים" לא יכול לקנות ללא "הרחבת אחריות לשנתיים" פעם נוספת!
מדובר בתוספת של 180 ש"ח (כ40% מהעלות!) על קשקוש שלא הייתי משלם עליו 20 ש"ח.
הוא הצליח "לעבוד עלי" כדי שאמסור לו את הפרטים של אשתי כדי שיוכל לא למכור לי!
מעולם לא היתה לי חווית קניה כה משפילה.
למרות שהמשפט המוזר כתוב באתר הוא לא הוזכר בשיחת הטלפון שלי עם שירות הלקוחות (ובפרוש אמרתי שאני רוצה לקנות ללא ההרחבה).
הטלפון נקנה ורשום אצליהם על שם אשתי ולא על שמי כך שבכל מקרה הוא לא תקף.
מדובר במצג שווא!
לאחר חווית הקניה המשפילה כמתואר למעלה אין ספק שלא אדרוך שוב בחנות.
נמאס מחנויות שמפרסמות מחירים אטרקטיביים בזאפ ואח"כ עושות הכל כדי למכור במחיר גבוה בהרבה. בELINE שכללו את זה למקסימום ובדרך עוברים על החוק.
אז הצליח להם.
אני מזמין אחרים להצטרף אלי ולהגיש נגדם תביעה ייצוגית (לאחר החוויה המשפילה הקלטתי את תגובת המוכר ברשותו - כך שיש תיעוד)


תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

לאחר בדיקת מערכת ניתן לראות כי:

יגאל התקשר ואכן בדק אם המכשיר קיים במלאי ונאמר לו שכן. מעבר לכך יגאל לא בירר שום דבר.
בנוסף, יגאל הגיע לסניף ואכן המכשיר היה קיים במחיר המפורסם באתר.
חשוב לציין שאף אחד לא עשה לו "טריק" אלא הציעו לו מסלול שירות מורחב לבחירתו בלבד!
יש לציין כי יגאל יכל לקנות את המכשיר אך הוא החליט שהוא לא מעוניין.

צר לנו שזוהי חוות דעתו של יגאל.

בברכה,
צוות ELINE.
מוצר:
סלולארי P9 HUAWEI
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
כרמית
תאריך:
15/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במגדלי ת"א על מנת לרכוש מכשיר גלקסי 8 פלוס, בחנות היה רק נציג אחד שטיפל בפניות קודמות לכן עמדתי זמן רב על מנת לחכות למענה. לאחר שפנה אלי וביקשתי לראות את המכשיר, הנציג הציג בפניי 2 אפשרויות, האפשרות הראשונה זה קופסה פתוחה, הכוונה מכשיר שהוא מראה לקונים אשר רוצים לקנות, הוא נראה מלוכלך, אם אני רוכשת אותו אני משלמת את המחיר אשר כתוב בזאפ, המטען הוא לא מקורי ומטעין לאט, ואין פ'יצרים לטענתו ומאוד קשה להוריד אותם. המכשיר השני הוא מכשיר סגור, כמו שאמור להיות פלאפון חדש שקונים אותו... עם אחריות לשנתיים ועם כל הפיצ'רים ועל כל התענוג הזה אני מוסיפה עוד 250 שקל שכמובן לא נכתבו באתר. ובמידה ואני קונה את המכשיר הפתוח, הוא לא מעביר לי נתונים. כמובן שהתעצבנתי ושאלתי מדוע לא כותבים את הדברים בזאפ ואני מגלה זאת רק כאשר אני מגיעה, אבל הוא היה עסוק בלשכנע אותי למה החבילה הפתוחה לא שווה ולמה כדאי לי להוסיף עוד 250 שקל. מיותר לציין שלא קניתי אצלהם את הפלאפון. שירות מחפיר, לא תואם למה שכתוב בזאפ. לא ממליצה.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

ראשית, יש לציין כי כל המכשירים שלנו חדשים ומקוריים בהתחייבות.
בנוסף, לכרמית הוצע מסלול שירות מורחב וכמובן שמסלול זה היה לבחירתה בלבד.
היות ואנו עובדים עם מספר ספקים חלק מהמוצרים ארוזים בצורה שונה.

שנית, כל הדברים מצויינים באתרינו באופן גלוי לחלוטין. לכן, לא מובן לנו מדוע כרמית מתלוננת כאשר כל המידע מוצג באתר.

צר לנו לשמוע שזוהי חוות דעתה של כרמית,

בברכה,
צוות ELINE.
מוצר:
גלקסי 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
גבריאל
תאריך:
08/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הגעה לחנות יצרתי קשר במייל עם שירות הלקוחות של החברה כדי לוודא זמינות של טלפון XIAOMI MI 5S בצבע אפור.
נאמר לי שקיים בחנות בחדרה XIAOMI MI 5S בצבע אפור.
הגעתי כשעה לאחר התשובה מנתניה לחנות בחדרה במיוחד כדי לרכוש את המכשיר,
המוכר בחנות אמר שאין דגם כזה, וגם אף פעם לא היה ולא ניתן גם להזמין.
יש לציין שבדף המוצר באתר מופיע צבע אפור.
תודה לכם על בזבוז הזמן והדלק :)

תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

גבריאל יצר קשר במייל בשעה 10:13 ואכן בירר אם קיים דגם המכשיר בצבע אפור.
נציג מחברתנו ענה לו שאכן קיים, אך זוהי יחידה אחת אחרונה בצבע אפור, כל שאר המלאי הוא בצבע זהב.
גבריאל ניגש אל הסניף בשעה 17:50 וקיווה כי היחידה אכן קיימת- אציין שגבריאל לא ביקש לשמור את המכשיר הספציפי ולכן הוצע לו את אותו הדגם בדיוק,
באותו המחיר אך בצבע שונה.

המוכר בחנות, הציע לו את המכשיר אך גבריאל סירב בתוקף.
בנוסף, יש לציין כי התמונות שבדף המוצר הם להמחשה בלבד!

צר לנו לשמוע שזוהי חוות דעתו של גבריאל.

בברכה,
צוות ELINE.
מוצר:
XIAOMI MI 5S בצבע אפור
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yousif
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באינטרנט לטלפון סלולרי מסוג סמסונג A7. כעבור יום מתקשרת נציגת החברה ןמאמת את פרטי הקניה.
לאחר מכן הנציגה מודיעה כי המוצר מגיע באריזה פתוחה ולא אריזה סגורה.
על מנת שהמוצר יגיע באריזה סגורה צריך להוסיף בערך 250.00 ש"ח.
התווכחתי עם הנציגה איפה זה כתוב באתר של החברה ותשובתה החוצפנית שלא כתוב שאריזת המוצר אמורה להיות סגורה.
מיד ביטלתי את הזמנה מאחר הדברים לא נראים לי הוגנים ושיטת המכירה אינה בדרך הישרה.

קונים נכבדים....תיהזרו מאי - ליין !!!!!


תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

יוסף ביצע הזמנה באתר, הנציגה חזרה אליו תוך פחות מ24 שעוות.
בנוסף, הנציגה הציעה ליוסף ערכת שירותים מורחבת לבחירתו.
יוסף התעצבן וביקש מהנציגה לבטל את ההזמנה מכיוון שנמסר לו ע"י הנציגה שערכה אשר יקבל היא ערכה שסגורה במדבקה בלבד. (ולא מנויילנת).
אנו בELINE לא מתחייבים לנליון של כל מוצר אלא מתחייבים כי המוצר מקורי וחדש.

צר לנו לשמוע שזוהי חוות דעתו של יוסף.

בברכה,
צוות ELINE.

מוצר:
סמסונג A7
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים. ויחס מזלזל ולא נעים ללקוח. זו כבר פעם שניה שאני קונה שם אבל לא עוד. סניף ירושלים.
קניתי מכשיר שיומי . כבר מההתחלה כל מי שדיברתי איתו אמר לי שלא שומעים אותי טוב. וגם אני התקשתי לשמוע. חזרתי לחנות אחרי כשבוע וחצי, אמרו לי שצריך לשלוח למעבדה ובגלל שזה פחות משבועיים, אם תהיה בעיה יביאו לי חדש. היה לי שם תמנות חשובות על הנייד, ולכן רציתי לגבות. לא ידעתי איך. המוכר לא היה נעים ולא ניסה לעזור לי בכלל, ובסוף לקוחות אחרים בחנות אמרו לי מה לעשות, אך לצורך זה הייתי צריכה ללכת הביתה . שוב ללא נסיון של המוכר לעזור לי בדרך אחרת, ולמנוע את ההלוך חזור שלי. למחרת חזרתי והכנסתי את המכשיר לתיקון. לא שמעתי מהם עד שאני התקשרתי לראות מה קורה, דיברתי עם טכנאי שאמר שאין בעיה בפלאפון. בדק והכול בסדר. עשו רק עדכון גרסה. וכייונו משהו בGPS. ( למה GPS של מכשיר חדש צריך להיות לא מכוון מלכתילה?!) . שניסיתי להבין מה אני עושה עם כל האשנים שלא שומעים אותי לא התייחסו. אמרו גם שעל המכשיר היו סימני שימוש- מה שלא היה למעט מדבקה הגנה שהיה על מכשיר שעלה המדבקה היו סימני שימוש. ובגלל הסימני שימוש הם לא מחליפים למכשיר חדש. יש לציין שאין לי אינטרס במכשיר חדש- הרי שלי בן שבועיים ולא בן חצי שנה? איזה אינטרס יהיה לי? אלא רק במכשיר שעובד טוב. נתנו לי להרגיש שאני מבלבלת בשכל ולא מבינה כלום.
יחס ממש לא נעים של המוכר. אמרו שאין מה לעשות. ואם אני רוצה מוזמנת להכניס שוב לתיקון של 14-21 ימי עסקים. ( הרגע חזר מכם - למה שוב?!!)
מתסכל מאוד. נשארתי עם פלאפון שאני לא שומעת בו טוב. ולא שומעים אותי.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

הלקוחה רכשה את המכשיר בתאריך 13.07.17 בתאריך ה27.07.17 היא חזרה בטענה שיש בעיה במכשיר.
בנוסף, נאמר ללקוחה שהמכשיר שלה נשלח לבדיקה במעבדה הראשית לא למחלקת התיקונים אלא למחלקת בדיקה מזורזת במסגרת של 14 יום.
מה שהלקוחה שכחה לציין זה שהמכשיר היה בשימוש מלא, עם סימני שימוש, מגן מסך זכוכית שבור ולכן לא היה ניתן להחליף את המכשיר במקום מכייון שאנו לא יודעים האם זוהי תקלת יצרן או שהתקלה נגרמה משימוש לא נכון של המכשיר.
עם זאת, הטכנאי לא אימת אף תקלה שהלקוחה טוענת.
למרות זאת, המוכר הציע לה להכניס את המכשיר לבדיקה חוזרת ומזורזת אך הלקוחה סירבה.

בברכה,
צוות ELINE.
מוצר:
פלאפון שיומי
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
04/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 5/8 קניתי בחנות טלפון נייד. לאחר ששילמתי ביקשתי מהמוכר (דרור - סירב להזדהות בשם המשפחה) שיבדוק שהמכשיר עובד (הקונה שלפני קיבל מכשיר מקולקל שלא נדלק ומכיוון שלא היה בחנות מכשיר נוסף באותו הדגם קיבל את הכסף בחזרה). המוכר סירב בטענה "שיום שישי היום ואין לו זמן" (שתי שניות הכנסת סוללה למכשיר ולחיצה על מתג ההדלקה). כשהבעתי למוכר את אי שביעותי מרמת השירות בחנות הוא אמר לי "שאני יכול ללכת ולהתלונן עליו" ועבר ללקוח הבא.
מעולם לא נתקלתי בשילוב מזעזע מעין זה של גסות רוח וזלזלול בלקוח באף חנות. ממליץ לכולם להדיר את רגליהם מהחנות.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

לאחר תחקור המקרה עולה כי: הלקוח ביקש מהמוכר להכניס לו את כרטיס ה-SIM ולהפעיל את המכשיר וזה אכן מה שקרה.
לאחר מכן, הלקוח התעקש שנעביר לו את אנשי הקשר- אך המוכר הסביר לו שאנו לא מתחייבים להעברת נתונים ואין באמצעותו כלים להעביר תוכן ממכשיר כמו EASY PHONE- מכשיר למבוגרים.


צר לנו לשמוע שזוהי הרגשתו של גיל.
מוצר:
טלפון נייד easyphone NP55
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלקסי 7, גם המכשיר תקול מההתחלה, וגם השירות שקיבלתי כשהגעתי לסניף תל אביב גרוע. קניתי מהם כבר 4 סמארטפונים, אבל אין מצב שאני חוזר לשם שוב
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

אלכס רכש את המכשיר ב26.07.17, לאחר שבוע של שימוש מלא במכשיר אלכס חזר אל החנות בתאריך 02.08.17 ודרש שנחליף לו את המכשיר במקום.
הלקוח טען שהכתפור הימני למטה לא מגיב לסירוגין דבר שלא נצפה בסניף, אז כמובן שהצענו לשלוח את המכשיר לבדיקת מעבדה ובמידה והמכשיר ימצא לא תקין אנו נחליף לו.
אך, יש להבין גם שאנו חייבים לבדוק את טענת הלקוח מכיוון שיכול להיות שזוהי תקלה שנגמרה משימוש לא ראוי במכשיר.

צר לנו לשמוע שזוהי חוות דעתך.


מוצר:
גלקסי s7
תמונת משתמש
שם:
דורותי והדחליל
תאריך:
29/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מתסכלת ומאכזבת. ניצול ציני של החוק להגנת הצרכן - לא להתקרב!!!! חנות זולה שלא שווה את היחס המזלזל, ההטעיות של הצרכנים והשירות הגרוע.

הזמנתי מאיליין samsung galaxy s7 המוצר הגיע אלי לאחר שלושה ימים הבייתה באריזה פתוחה (החותם המקורי של חברת סמסונג היה פתוח).
כשניסיתי לטעון את המכשיר הוא לא נטען.
מיד התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה והתבשרתי שכדי לקבל מכשיר תקין או לבטל את העסקה אני צריכה להביא להם את המכשיר התקול, לחכות 3 שבועות לבדיקה שלהם ואז אם אלוהיי האיליין יחליטו כי טוב אקבל זיכוי.
יש לציין שכאשר רכשתי את המכשיר הבטיחו לי מכשיר סגור באריזה.
למותר לציין שכל הזמן הזה אני בעצם בלי פלאפון ובלי אפשרות לרכוש מכשיר במקום אחר כי איליין מחזיקים את הכסף ששילמתי וגם את המכשיר התקול כבן ערובה.

שורה תחתונה - חברה עם אפס מודעות לצרכנים שלה, המחיר לא שווה את הסיכון, לא להתקרב!
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

הלקוחה רכשה מאיתנו מכשיר אשר מגיע באריזתו המקורית- ארוז באופן הרמטי.
כל המכשירים שלנו הם חדשים לגמרי ולא עברו שום שימוש מעולם.
לאחר שהלקוחה התקשרה לשירות הלקוחות נאמר לה שהיא מוזמנת להגיע לכל אחד מסניפי ELINE ולקבל שירות במקום.
הלקוחה סירבה בכל תוקף להגיע אל הסניף.
כקבוע בתקנות להגנת הצרכן- לאחר שמוצר נפתח הוא חייב לעבור בדיקת מעבדה על מנת שנוכל לראות האם הבעיה היא באמת תקלת יצרן.
הלקוחה סירבה לחכות 3 ימי עסקים על מנת שנוכל לאמת את טענתה (אף אחד לא אמר לה להמתין 3 שבועות) אך גם לכך היא סירבה.
בנוסף, הובטח ללקוחה שבמידה וטענתה תהיה מבוססת היא לא תשלם דמי ביטול עסקה והסכום המלא יוחזר לה.





מוצר:
samsung galaxy s7
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסו לעבוד עלינו! הגענו לרכוש מוצר שראינו בזאפ, כמובן שניסו לדחוף לנו גרסה יקרה יותר ולא רצינו.
המוכר התעצבן והודיע שאם אנחנו מתעקשים על הגרסה הזולה המחסן סגור ואי אפשר להוציא את זה עכשיו.
יחס מגעיל, יש כל כך הרבה חנויות ואפשרויות אחרות, ממליץ בחום לא להתקרב!
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,

לאחר תחקור המקרה עולה כי: שגיא הגיע בסוף יום העסקים (בשעה 18:56 שהסניף פתוח עד השעה 19:00).
בנוסף, שגיא לא תיאם את הגעתו אל הסניף ולא בירר על מלאי או כמות מול המוקד שלנו.
מכיוון ששגיא הגיע בסוף שעות הפעילות, המחסן הראשי היה נעול ולצערנו לא יכולנו לספק לו את מבוקשו.
נאמר לשגיא שישאיר מספר טלפון ולמחרת עם תחילת יום העסקים אנו ניצור איתו קשר ונשמור לו את המכשיר על שמו (משהו שאנו לא עושים בדרך כלל).
לצערנו, שגיא סירב.


מוצר:
Xiaomi redmi note 4
תמונת משתמש
שם:
ועד
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אתמול, 23.7.17, HUAWEI P9 במסגרת חבילה שכללה את המכשיר, מטען מקורי, אחריות לשנתיים ומגן מסך. העובדה שמגן המסך (שעלותו בחנות 99 ש"ח) היה כלול בחבילה היא שגרמה לי לקחת את החבילה שעלתה יותר מהחבילה הרגילה (שכוללת מכשיר ומטען עם אחריות לשנה).

במעמד הקניה שמו לי מגן מסך שלא כיסה את כל המסך. כששאלתי את המוכר למה הוא שם מגן מסך לא מתאים הוא ענה לי שזה מגן המסך המתאים והתעקש שהסיבה לכך שמגן המסך לא מכסה את כל המסך היא שהמכשיר בעל מסך קמור (המכשיר לא בעל מסך קמור).

בהמשך היום בדקתי את הנושא וגיליתי שכן קיים מגן מסך מלא למכשיר ושמגן המסך ששמו לי באמת לא מתאים.

למחרת חזרתי לחנות והצגתי את הדברים בפני המוכר, כולל העובדה שבדיקה ב-HUAWEI גם העלתה שיש מגן מלא, אך הוא אמר לי שזה המגן שמסופק על ידי הרשת (Eline) עבור המכשיר והרשת מגדירה אותו כמתאים למכשיר ואין לו מה לעשות בנידון.

אף שהמוכר עצמו היה אדיב, אין באדיבות הזו בכדי לרפא את התחושה הקשה על כך ששילמת על מוצר X וגילית שקיבלת מוצר Y שאיננו מתאים ושהמענה היחיד הוא ש"זה מה יש" ו-"ככה זה ברשת". אני נכוויתי ולא ממליץ.
מוצר:
מגן מסך לHUAWEI P9
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
22/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי האחרון נסעתי לסניף החברה בחדרה עם אמי, במטרה לרכוש את מכשיר ה-onePlus 5 64GB.
כשהגענו לסניף, מחירו של המכשיר שהוצע לי היה גבוה ב-139 ש"ח מהמחיר הנקוב באתר החברה.

הסיבה, לפי המוכרת בחנות, היא שהמכשיר מגיע באריזה סגורה ועם מטען *מקורי*, במקום מטען *תואם* ואריזה פתוחה, עבור המכשיר במחיר המוזל. בנוסף, היא אמרה שמגיעות לנו שנתיים אחריות (במקום שנה), שירות תיקונים מהיר והנחה על תיקונים שלא במסגרת האחריות - לא הובהר שהדברים האלה מותנים בתוספת התשלום, ושהם לא מגיעים עם המכשיר המוזל.

בהגיענו הביתה, התברר שהמטען ה"מקורי" הוא לא המטען המקורי של המכשיר (dash charger), אלא מטען של samsung. כמו כן, הסקנו גם שהאריזה נפתחה, היות שהמטען הלא מקורי הנ"ל היה בתוך האריזה (שלכאורה הייתה סגורה עם ניילון במעמד הקנייה) - משמע האריזה נפתחה והמטען הוחלף ולאחר מכן נסגרה מחדש בניילון.

חשוב לציין שגם מתוך חיפוש שלי עלה שהמטען המקורי של המכשיר (dash charger) לא אושר ע"י מכון התקנים הישראלי, ולכן אני לא מצפה שיימכר ע"י החברה. מה שאני כן מצפה הוא לשקיפות מוחלטת מול הלקוח בנושא הזה.

פניתי לחברה, ותגובתם הייתה שקיבלתי מטען "fast charge מקורי של samsung" במקום מטען "גנרי". גם אם המוכרת אמרה שהמטען הוא "מקורי של samsung" (ואיכשהו גם אני וגם אמי לא הצלחנו לשמוע את זה) - השימוש במינוח "מקורי" לעומת "תואם" (מטעה בפני עצמו) הוא מטעה, והמוכרת הייתה צריכה לוודא שאנחנו מבינים בדיוק מה אנחנו מקבלים.

בנוסף, כשנציג החברה התקשר אליי לאחר הפנייה שלי הוא לא נתן לי להשלים משפט מבלי שיתפרץ לדבריי, וכשמאסתי בתודעת השירות הנמוכה שלו והרמתי את קולי כדי שהוא יפסיק לקטוע אותי, הוא, במקום לתת לי לדבר, הרים את קולו עליי (השיחה מוקלטת). הצעתו הייתה שאני אגיע שוב לסניף החברה, אחזיר את המכשיר שלי *אם לא נעשה בו שימוש* (מן הסתם, כבר נעשה בו שימוש לפני ששמתי לב למטען) ואקבל מכשיר חדש באריזה פתוחה.

נראה לי מגוחך שנציגות החברה תכריח אותי להגיע לסניף שלהם בשביל לעשות את זה, כשניכר שהטעות (שלא לומר ההטעיה) הייתה שלהם.
מוצר:
טלפון נייד onePlus 5 64GB
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
21/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי. אפשר לחכות שם שעות, בנוסף כשמתקשרים לבדוק זמינות במלאי הם לא מציינים שיש להם רק את הגרסה ה"רשמית" והיקרה יותר ב-200 שקל.
רק כשסוף סוף קיבלו אותנו אמרו לנו פתאום שלקוח יכול לקנות מכשיר אחד (רצינו לקנות 2 להורים) ואם אנחנו רוצים 2 אחד מהם צריך להיות הגרסה הרשמית והיקרה.
אני מודע לכך שהם הכי זולים אבל באמת שבמקרה הזה זה לא שווה את זה, משתמשים בטקטיקות מלוכלכות ובכל פעם שהייתי שם היה תור מחוץ לחנות.
בקיצור, להתרחק כמו מאש
מוצר:
ixaomi mi5s
תמונת משתמש
שם:
nava5607
תאריך:
16/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי היום בשירות הלקוחות האם הסמסונג j7 שבמבצע נמצא במלאי בחנות איליין בנשר אמרו לי שכן. 20 דקות לאחר מכן הגעתי לחנות בנשר חיכיתי 40 דקות ומשהגיע תורי וביקשתי את המוצר סמסונג j7המוכר אמר לי אין אז אמרו לך...שאלתי למה השירות לקוחות אמר שיש במלאי ואתה טוען שאין ? איזה מן שירות זה אז הוא ענה לי למה ולמות תחפשי בצי'ילה לא כאן . יחס מזלזל ומגעיל .ברור שלא קניתי בחנות ולא אחזור לשם .
מוצר:
סמסונג j7
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
14/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה גרוע בחדרה, אחרי שהתקשרתי למוקד ובררתי על טלפון S7 של סמסונג ונמסר לי שקיים במלאי ובמחיר של האתר, שאלתי אם יש צורך לשלם ורק לאסוף את המוצר בחנות, המוקד אמר שאין כל צורך ושיש הרבה במלא ( השיחה מוקלטת ) הגעתי לחנות והמוכר אמר כי המחיר שונה( גבוהה ב600 שח מהאתר) ושאין להם במלאי את הזולים וכי בכלל לא כדאי לקנות את הזול כי האריזה פתוחה, המטען לא מקורי והאחריות לא משהו, לפי התגובות אצלכם באתר זאת שיטה ועל כן אני מבקש שתפרסמו את חוות הדעת הזאת למרות שלא בצעתי את הקניה.
פרטי האישים לפניכם ואני עומד מאחורי חוות הדעת ואשמח אפילו עם החברה תנסה לנקוט אי אלו צעדים נגדי
אלי גרעיני
0585585166
בני דרור
מוצר:
S7 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
14/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל ELine בעקבות זיכרון חיובי מחווית קנייה בעבר והיותם הזולים ביותר עבור מכשיר סלולרי שחיפשתי בהווה, שילוב מצויין, לא? אז מסתבר שלא כל כך... למה?
1. מסתבר שהפרסום שבזכותו הם הזולים ביותר מתייחס לאריזות פתוחות (לא מופיע בפרסום) שכוללות מטען "תואם" (מופיע בפרסום, אבל מסתבר שהמטען לא מקורי). רוצה אריזה סגורה עם מטען מקורי (שהוא גם מהיר)? אפשרי רק עם שנתיים אחריות ובתוספת 140 ש"ח. הבנתם? כנראה שאם מישהו פותח את החבילה ומתחרט, הם מחליפים את המטען המקורי ב"תואם", מוכרים את הקופסא הפתוחה במחיר זול ומוכרים את המטען המקורי בנפרד. קומבינה. אז ... אתם לא הכי זולים, הא?
2. מיד לאחר ששילמתי ולפני שהספקתי להגיב, מסר המוכר את הקופסא לעוזר שפתח אותה, פיזר את התכולה וניסה להדליק את המכשיר. "רוצה לוודא שהמכשיר תקין" הסביר... לא ביקשתי שיבדקו, ובכלל - מרגע ששילמתי המכשיר הוא שלי - מי ביקש שתיפתח? העוזר מיהר לאסוף הכל ולהחזיר לשקית. בבית גיליתי שחסרה הסיכה שאיתה פותחים את המגירה של הסים...
3. לא הסכימו לחתום על האחריות - "זה רשום אצלנו במערכת". באמת? ההוכחה שיש לי אחריות אמורה להשאר אצלי!
סיכום: לקוח סביר מצפה לקנות מכשיר עם מטען מקורי בקופסא סגורה עם שנה אחריות כפי שפורסם ("תואם" זו הטעיה, לא פחות) במחיר שפורסם, שלא תפתחו אותה אחרי הקניה ושתחתמו על כתב האחריות. פשוט, אבל נכשלתם...
מוצר:
Huawei P10 Plus
תמונת משתמש
שם:
Yevgeny
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!! שירות גרוע, מנסים לעבוד על אנשים.
חיפשתי REDMI NOTE 4, החלטתי על החנות אי-ליין כי המחיר יחסית נמוך (733 ש"ח) והחנות קרובה למקום עבודתי (הסניף בתל אביב).
מתקשר מראש לשאול האם הפאלפון זמינן במלאי אומרים לי שכן אפשר ללכת לקנות.
אחרי חצי שעה מגיע לסניף, מחכה שעה בתור (יש רק מוכר אחד בחנות), אומר לי המוכר שאין את המכשיר ה"פתוח" (בחבילה פתוחה) שזה המכשיר עם שנה אחריות ומה שמפורסם באתר, יש רק את המכשיר הסגור שהוא עם שנתיים אחראיות ויש צורך להוסיף עוד 140 ש"ח.
מתקשר לשירות הם מנסים לשכנע אותי שהמכשיר נמכר בחצי שעה עד שעגתי לסניף, הייתי אולי מאמין להם אם לא היה עוד לקוח ממש לפני עם אותה הבעיה בדיוק, גם הוא ראה מחיר מסויים באתר הגיע לסניף נותנים לו את המכשיר הפתוח עם אתה לא רוצה פתוח תוסיף עוד כסף (שנינו לא קנינו בסוף).
אם הייתי יודע שיש רק את הסגור ושנתיים אחריות הייתי הולך לחנות אחרת ולא מבזבז את הזמן שלי.
מוצר:
XIOAMI REDMI NOTE 4X 64 GB
תמונת משתמש
שם:
Adva
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המנעו מקניה ברשת זו! חוויה קשה. המוכר בחנות מתייחס לא יפה , אם בכלל , לכל מי שפונה אליו, גם בטון וגם במילים. קנינו טלפון שיאומי אחרי בירור בגלל המצלמה הטובה שהיתה אמורה להיות בו. כשהגענו הביתה פתחנו את הטלפון וצילמנו בערך חמש תמונות. גילינו שהמצלמה גרועה והחזרנו את הטלפון לאריזה, נסענו חזרה לחנות. עדיין לא שמנו סים. המוכר הממש לא נחמד קיבל את הטלפון ובדק אותו חיצונית, אבל הודיע שהוא שולח את זה למעבדה לראות שלא נעשה לו נזק פנימי למרות מחאותינו ושבועותינו שהטלפון חדש. הוא הציע שנקנה טלפון אחר עד שיחזור האישור מהמעבדה ונזוכה על העסקה. למרות שהיינו לחוצים מאוד על טלפון לא רצינו לקנות שם כבר אחרי היחס המשפיל. קנינו טלפון אחר - הוואווי - במקום אחר. והנה היום קיבלנו הודעה מהמעבדה - לטלפון יש שריטה ונעשה בו שימוש לכן אי אפשר לבטל את העסקה. אין סיכוי שנעשתה שריטה אצלנו בדקה וחצי שהוא היה מחוץ לקופסא. וגם המוכר בחנות שקיבל את הטלפון לא ראה שריטה ושלח למעבדה לבדיקת נזק פנימי. המנעו מקניה ברשת זו!
תגובת החנות:
לגולשים יקרים שלום רב.
בצער רב אנו עדים להתנהגות צרכנית שפלה ביותר.
להלן פירוט המקרה:
לקוח רכש מוצר של Xiaomi מדגם Mi5s אשר היה בשימוש כ-5 ימים ליתר דיוק. בזמן הזה לקוח הכניס את פרטי ה-Gmail שלו, התקין תוכנות נוספות וצילם אין ספור תמונות.
כאשר פנה בטענה שאינו מרוצה מאיכות המצלמה הייתה ל-ELINE זכות מלאה לסרב כי המוצר היה בשימוש של צרכן. על פי החוק אין לקבל מוצר כזה. חשוב לציין(!) כי אין ולא הייתה כל תקלה במוצר. בנוסף, לא נעים לומר אך הלקוח הדביק בקפידה את מדבקות של היצרן בגב המכשיר ודאג להסתיר את השריטה הארוכה במתכת אשר התגלתה במועד הבדיקה על ידי גורם טכני מוסמך.
דבר נוסף, מעולם לא נציע ללקוח לרכוש מוצר אחר טרם קבלת אישור בדיקה של המוצר המוחזר. אז הנה אנחנו מגלים גמישות כלפי הצרכן והלקוח יוצא בקריאות כנגדנו ולמה? כי גילינו שהמוצר היה בשימוש מסיבי? (בניגוד לטענות הלקוח) כי סירבנו לקבל בחזרה מוצר עם סימני שימוש הכולל שריטה עמוקה בגב המכשיר?
נדגיש, כי ELINE דואגת לשווק ולמכור מוצרים חדשים בלבד ואין לנו רצון להפוך למשהו אחר.
ולגביך גב' אדווה, תתביישי על התנהגותך, תתביישי.
מוצר:
טלפון סלולרי mi5s plus
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
28/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה פשוט מדהים שבשנת 2017 ישנן רשתות מובייל כדוגמת איליין שחושבות שכל הלקוחות מטומטמים.

. התקשרתי אתמול למרכז ההזמנות בשעה בשלוש ושאלתי על זמינות במלאי של 3 דגמים לאיסוף עצמי. אחרי שאישרו לי שכל הדגמים זמינים לאיסוף בסניף נחלת יצחק יצאתי לכיוון והגעתי תוך 10 דקות לסניף.

אף לא אחד מהדגמים היה זמין במלאי - אפילו לא אחד !!!

ששאלתי למה קיבלתי תשובה שהכל נמכר בעשר הדקות האחרונות - (נו באמת...) ושאני יכול לחכות שעה וחצי ויביאו לי את אחד הדגמים.

אף אחד לא בא לקנות טלפון לאחר שווידא מספר פעמים שהוא זמין לאיסוף ורוצה לחכות שעה וחצי.

מביאים לקוחות עד לחנות באמתלת זמין לאיסוף ואז מעמידים אותם לחכות שעה וחצי??? - הרי היה ברור מראש שהם לא היו במלאי

מה שמדהים הוא ששני הלקוחות שהיו לפניי קיבלו בדיוק את אותן התשובות ועזבו את החנות מרוגזים על כך שהביאו אותם סתם לחנות ללא אפשרות לתת להם מענה.

יכול להיות שסתם הייתי מתבאס והולך ומוותר על כתיבת הביקורת הזו אך ההתנהגות של נציג החנות היתה מתחת לכל ביקורת. הוא לא הצליח להבין למה הלקוחות לא מעוניינים שקניית טלפון סלולרי תיקח שעתיים - ובמקום להתנצל הוא התחיל לצעוק עליהם






תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,
המתואר בחוות דעת אינו מוכר לנו ואף לא קיבלנו כל פנייה בנושא. גם אם קרה, ברור לכל שמלאי אינו אינסופי ולצערנו ישנם מקרים בהם נציגנו ממתינים למשלוח משלים ועל כך מבשרים ביושר לכל לקוח.
כמו כן, חשוב להוסיף כי אנו מעודדים, כאתר אינטרנט, לבצע הזמנות באתרנו אשר אינן מצריכות תשלום מראש או התחייבות כלשהי אך מספקות אפשרות לספק לכל המבקש את המוצר עקב כך שקיים מעקב אחר ההזמנה.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
מאוכזבת
תאריך:
23/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות S7 התקשרתי לשירות לוודא שהמכשיר קיים בחנות בנשר במחיר שבאתר, אמרו לי שכן!. הלכתי לחנות חיכיתי כמעט חצי שעה והמוכר אומר שאין להם את המכשיר במחיר הזול רק במחיר יקר יותבערך 300 ש"ח יותר!. התקשרתי יום למחרת שוב לוודא אם קיים המכשיר והסברתי שכבר התבדתי פעם אחת ואבקש לוודא שוב ובצורה טובה יותר כי המכשיר קיים במלאי ציינתי שהולכת עכשיו לקנות ולא הסכימו לשמור לי אחד. הגעתי לחנות ושם חיכיתי 40 דק נוספות ושוב חוזר חלילה אין המכשיר במחיר הזול רק במחיר היקר. חזרתי שוב לשירות הציעו לי לחזור פעם שלישית לחנות ויתנו לי שם מכשיר. לא הסכמתי לנסות פעם שלישית וזו היתה ההצעה הטובה ביותר שלהם או להזמין באתר ולחכות שוב 7 ימי עסקים מה שניסיתי לחסוך מלכתחילה. התשובות היו לא מספקות בטון מתנסה ומזלזל. בושה שזה השירות שהם יודעים לתת כשרציתי לקנות מהם מכשיר. בדיעבד אולי טוב שלא קניתי הייתי מקבלת שירות על הפנים מחברה על הפנים - תתביישו לכם לטרטר לקוחות שוב ושוב לחנות בתקווה שאולי יתעצלו ויקנוח את המכשיר במחיר יקר יותר.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב.
סיפור המתלוננת בחוות דעת הינו מאכזב באמת. מאכזב כי כותבת חוות דעת לא רצתה להקשיב לבקשתנו לשריין לה מוצר באמצעות הזמנה לא מחייבת וללא תשלום מראש. בשיחה שהתנהלה מול אחראי משמרת גילתה שסלולרי האחרון מדגם שרצתה נמכר ללקוח אשר היה לפניה. כמו כן הלינה כי התור היה ארוך. בנוסף בין בירורי מלאי מטעם כותבת חוות דעת לבין הגעתה ממשית לסניף לשם ביצוע רכישהו עבר כ-3 שעות. בזמן זה מתרחשים תמורות רבות בסניף שלנו היות ולקוחות רבים פוקדים אותו ומבצעי רכישות כך שלכותבת חוות דעת אין על מה להתאכזב.

חשוב להוסיף, במהלך שיחה שהתרחשה ביום ו' עם המתלוננת, הוצעו לה חלופות מידיות או אף שילוח על חשבון החנות אך זו סירבה לכל הצעה ונשארה עויינת לאורך כל השיחה.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply