הגעתי לדרגה הכי נמוכה של שרות שיכולתי לפגוש הזמנתי טלפון חיכיתי 7 ימים עסקיים בסבלנות , ללאחר מכן ניסיתי ליצור קשר עם החנות ולברר מה הסטטוס של ההזמנה ניתקו לי טלפון 4 פעמים ובפעם החמישים מישהו אמר לי שהוא לא מבין בהזמנות ואתקשר ביום ראשון ביקשתי לבטל את ההזמנה ,קיבלתי את אותה תשובה תתקשרי ביום ראשון לא להזמין מהחנות בשום פנים ואופן מושג שרות לא מוכר שם
תגובת החנות:
אויש באמת. לקוחה עשתה הזמנה ביום ראשון בערב , מאותו רגע לא הפסיקה לשלוח מיילים ולצלצל לחנות . דיברו איתה יום למחרת בבוקר והוציאו לה כבר ביום שני את ההזמנה למשלוח ושלחו לה מס מעקב במייל. בדקנו את מס המעקב - המכשיר הגיע לסניף הדואר כבר ביום ראשון ( תוך 4 ימי עסקים) אבל זה לא מנע מהלקוחה מלהציף אותנו במיילים ( 13 מיילים ב3 ימים- הכל מתועד ) ועוד מעל 20 שייחות ביום ( גם זה מתועד) כל זה כי היא לא נכנסה לאתר לעקוב אחרי המשלוח... אז די באמת, אף אחד לא ניתק לה טלפון ואף אחד לא נתן לה לחכות על הקו - והמכשיר הגיע מוקדם ממה שאנחנו מתחייבים אבל צריכה להבין הלקוחה שיש גם גבול לכמה אפשר לצלצל ולשלוח מיילים ומסבירים לה פעם אחר פעם את אותו דבר אבל היא פשוט מסרבת להבין... בשביל זה שולחים מס מעקב במייל - וביום שישי לא מטפלים בהזמנות והחנות עמוסה אז למה לצלצל 13 פעם ב20 דקות...????
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Pocophone F1 128GB
שם:
Meir
תאריך:
24/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביום 24/05/19 ניגשתי לחנות וביקשתי להחזיר את המוצר, בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). נתקלתי בסירוב מצדם במספר נימוקים שונים שהשתנו ככל שהתעקשתי כשהנימוק הסופי היה שאריזת המוצר נפתחה ועברו 48 שעות, וזאת בניגוד לחוק הקובע כי :״פתיחת האריזה המקורית לכשעצמה אינה נחשבת שימוש או פגימה בטובין,אלא אם כן יוכח אחרת. חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים יחשב כשימוש בהם״. כאשר כיום אני נמצא בתהליכים משפטים מולם
תגובת החנות:
״שכח״ לציין הלקוח שהמכשיר נרכש ב15-5 , הלקוח הגיע לחנות אחרי 9 ימים - צודק הלקוח שפתיחה של האריזה אינה מהווה שימוש במכשיר אבל מה לעשות שהמכשיר הוא יבואן רשמי ואפשר לראות אצל היבואן בדיוק מועד הכנסת סים למכשיר . שום חוק לא מאפשר ביטול עיסקה לאחר 9 ימי שימוש במכשיר , הוסבר ללקוח בסבלנות אין קץ לגבי מה אומר החוק- מאחר שנענה בסירוב לדרישותיו - בחר לכתוב חוות דעת שליליות במדיות השונות כמובן בלי לספר בדיוק את הסיפור כמו שהוא.
מוצר:
samsung galaxy a20
שם:
יניב
תאריך:
25/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
משהו מסריח בחנות הזו. כדי לא להשמיץ סתם - אתן את העובדות בלבד. רכשתי סמסונג A50 ואפילו הוספתי כסף ל"ערכה מקורית וסגורה". הערכה המקורית והסגורה לא באמת סגורה והיא באה ללא הניילון האטום. המכשיר הראשוני שקיבלתי היה תקול - אחרי כמה שעות של שימוש המכשיר נהיה "אילם" - לא מצלצל, לא שומעים אותי, אני לא שומע אחרים ולא מצליח להשמיע משום קולות או לתפקד כטלפון. כבר ביומו הראשון של המכשיר ביצעתי שחזור הגדרות יצרן וזה פתר את הבעיה. כשהתקלה הזו חזרה שוב אחרי יומיים - חזרתי לחנות וביקשתי שיחליפו. כחשזרתי לחנות בקשתי הראשונה היתה לביטול עסקה. משהו נראה לי מסריח בהתנהלות... שוכנעתי להחליף מכשיר ולא לבטל את העסקה אחרי שלא הצלחתי לדבר עם אותה נועה מסתורית שהיא בעלת הסמכות לביטול עסקה ולא הצלחתי לשוחח עימה. פתחו לי מכשיר מאריזה אחרת ונתנו לי. המכשיר סה"כ עובד (בינתיים...) אבל גם עליו יש סימנים של מכשיר מחודש / מוחזר: 1. כשהמכשיר הודלק לראשונה הוא לא נכנס למצב של מכשיר חדש (הגדרות מיקום, חשבון גוגל וכו'..) אלא פשוט התחיל לתפקד כטלפון. מרמז על כך שהמכשיר נפתח בעבר ומישהו אחר ביצע את תהליך ההגדרות הראשוניות. 2. ביומן השיחות היתה שיחה מתאריך 30/3/19 כאשר המרכיש נמסר לי בתאריך 24/3/19 כ"חדש". כששאלתי מה פשר הדבר אמרו לי שזה שיחות שעושים לשם "בדיקה" עוד בחו"ל ושהמכשיר "חדש". 3. גרסאת האנדרואיד של המכשיר היתה מעודכנת למרות שהעדכון האחרון שוחרר לא מזמן. מכשיר חדש אמיתי שלא נפתח מעולם היה אמור לעדכן עדכוני אבטחה ומערכת הפעלה עם הפתיחה. כאן כנראה מישהו אחר כבר ביצע את העדכונים...
לסיכום - משהו מסריח כאן. אין לי תלונות על התקלה שהתגלתה במכשיר הראשון. זה קורה לכולם. אבל - האריזות הם לא אטומות בשום צורה, המכשיר לא מגיע בתצורה חדשה ומי שמבין רואה שהם נדלקו בעבר - המכשיר לא נדלק במצב "חדש", יש שיחות ביומן השיחות ועדכוני האבטחה כבר מעודכנים. אני קצת מצטער שלא הוספתי 150 ש"ח וקניתי מיבואן רשמי. שם זה בטוח לא היה קורה.
תגובת החנות:
מקווים שיצא לך משהו מכתיבת חוות הדעת השלילית יניב היקר רק חבל שבחרת לשלב רק קמצוץ של אמת ולא באמת מה שקרה ... חזרת לחנות בפעם הראשונה אחרי 3 ימים בטענות שונות ומשונות על תקלה במכשיר - למרות שלא נמצאה שום תקלה החלפנו לך את המכשיר רק כדי שתהיה מרוצה אבל מסתבר שזה לא מספיק.. אחרי שבוע צלצלת שוב לחנות וביקשת לבטל עיסקה בטענה שאתה לא מסתדר עם המכשיר- כאשר הסבירו לך שלא ניתן לבצע ביטול עיסקה אחרי שבוע של שימוש איימת לפרסם עלינו חוות דעת שלילית במדיות השונות אם לא ניתן לך כמבוקשך ... אז בבקשה - רשמת פה ערימה של דברים שאין קשר בינם לבין המציאות ( אגב, גלקסי a50 לא מגיע בניילון והקופסא סגורה משני הצדדים במדבקות עם הסיראלי של המכשיר, מעבר לכך - תאריך רכישה שלך הוא 19-4 אז איך יש שיחה מה30-4 ...? גם כשלא מספרים אמת רצוי לא להתבלבל בסיפור...) אבל מה זה משנה בפועל מה קרה...? אתה כתבת מה שבא לך ולנו נותר רק להשאיר לשיקול דעתם של הלקוחות שיחליטו... חבל שבעידן של האינטרנט לקוח יכול לאיים בבריונות על בית עסק שיעשה לו שיימינג באינטרנט אם לא יעשו כרצונו. אנחנו לא נכנעים לסחטנים ועובדים אך ורק לפי נהלים.
מוצר:
סמסונג A50
שם:
ניר
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
11
תיאור חווית הקנייה:
אני לא נוהג לדרג שוקל כל מילה כשזה עלול לפגוע בפרנסה של משהו, אבל השרות היה כל כך מחפיר וכל כך מאכזב ולא התאפקתי. לא עונים לטלפון כשעונים, הם שמים על hold ואז ממתינים מלא זמן עד שמתיאשים. בזמן ההמתנה שומעים ברקע ריכולים ולא עומס. מנסים באגרסיביות לדחוף " ערכה מקורית" שזה טריק עלוב של כל החנויות. ולקינוח, בקשתי שיפרסו ל3 תשלומים ללא ריבית ובחיוב גיליתי שחיבו הכל במכה. חוויה ממש לא כיפית. לא מומלץ להגיע אליהם.
תגובת החנות:
לקוח עשה שתי הזמנות באתר - בהפרש של שלוש דקות שתי הזמנות זהות . צלצל אחרי 5 דקות לחנות וביקש שיטפלו בהזמנה במיידי כי הוא רוצה לשלוח מישהו לקחת ... הסבירו לו שזמן טיפול בהזמנה ללא פרטי אשראי הוא 24 שעות , אמר שמעדיף לתת אשראי בטלפון , והמכשיר לחוץ לו להיום . ביקשו ממנו להמתין ( הוצאנו הקלטה , המתין דקה ועשרים שניות ) לקחו ממנו אשראי חייבו את ההזמנה ( למרות שזה יום ראשון והיו עשרות הזמנות מהסופשבוע , לא דיבר מילה על תשלומים רק שאל אם אפשר תשלומים ללא ריבית - הוסבר לו שתשלומים ללא ריבית הם על ערכה מקורית בלבד , שאל מה זה אומר - הסבירו לו בסבלנות ובאדיבות ואף הפנו אותו לאתר שם רשום בפירוש מה כוללת כל ערכה... בקיצור - כל מה שכתב פה מנוגד לגמרי להקלטה של השיחה אבל לצערנו - לקוחות יכולים לרשום מה שבא להם ואנחנו אלה שמוצאים את עצמנו מסבירים....
מוצר:
Samsung s 9
שם:
גולש
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Yuval
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
להזהר מהחנות הזו. קניתי אוזניות של אייפון ב-130 ש"ח. לפני כן היה לי דגם זהה במשך שנה והייתי מרוצה. האיכות של האוזניות הייתה גרועה באופן חשוד. לקחתי מחבר את האוזניות שלו שגם הן מדגם דומה וערכתי השוואה. היה הבדל של שמים וארץ בין שני האוזניות. בשלב הזה התחילה מסכת של פניות מהצד שלי לחנות - בפנייה הראשונה שלי הלכתי עם האוזניות שלי ושל החבר והשמעתי לאחד המוכרים את ההבדלים. הוא לא הודה שיש הבדל אבל הציע להשאיר את האוזניות ושיבדקו מול הספק. כעבור שבוע חזרתי, מתברר שאף אחד לא בדק שום דבר, הם בכלל שכחו מכל הסיפור. בשלב הזה בקשתי שיחליפו לי באוזניות חדשות. המוכר הסכים, ועל המקום בדקתי את האוזניות החדשות - וגם כאן האיכות הייתה גרועה מאוד. בקשתי זיכוי, אבל המוכרים טענו שהאוזניות מקוריות ושאין להם אפשרות לתת לי זיכוי. עזבתי מיואש את החנות.
אחרי יום החלטתי לחזור לחנות ולבקש לדבר עם המנהלת. בבוקר העובד אמר לי שהמנהלת לא נמצאת ושאחזור יותר מאוחר. חזרתי בשעה 15:30 והמנהלת לא הסכימה לראות אותנו. המוכרים שוב הציעו לפתוח אוזניות חדשות. פתחנו אוזניות (פעם שלישית) - ושוב פשוט איכות איומה. הפעם נתנו שוב למוכר\טכנאי לשמוע והוא כבר לא יכלו לחלוק עלינו - האוזניות שמוכרים בחנות באיכות גרועה באופן חשוד. בסופו של דבר המוכרים הסכימו להחליף לי לדגם של סמסונג, שהוא פחות טוב, ולא נתנו לי זיכוי על ההפרש (טענו שזה אותו מחיר, אבל אני בספק).
במקרים כאלו, שלקוח מגיע ויודע בידיוק מה הוא רוצה ומה הוא אמור לקבל, ובפועל הוא מקבל בלוף שאפילו המוכרים הודו שיש פער משמעותי באיכות, החנות צריכה לספוג את זה ולקחת אחריות ולתת זיכוי מלא בלי להתווכח. חוסר הנכונות של המנהלת לראות אותי, למרות שהגעתי לחנות 3 פעמים והדבר היה חשוב לי, ולמרות שהוכח שכל האוזניות מהדגם הזה שנמכרו בחנות הן מזויפות או שנפל פגם חמור בייצור שלהן, היא מקוממת. למנהלת צריך להיות אכפת שחנות ש"מוכרת 200 אוזניות כאלו בשבוע" (כדברי המוכר) - פשוט מוכרת 200 בלופים ללקוחות. החנות הזו איבדה אותי כלקוח. לא אחזור לשם יותר.
קחו אחריות חברים.
תגובת החנות:
.. שום דבר ממה שכתוב פה אינו נכון חוץ מזה שלמרות שלא נמצאה שום תקלה. אבל יש אנשים שלא משנה כמה יתאמצו בשבילם - עדיין יבחרו לספר מה שבא להם ואחר כך אנחנו צריכים לספוג , להתמודד ולהסביר. החליפו ללקוח פעמיים אוזניות למרות שאין תקלה, למרות שהאחריות היא של אפל - ביקש זיכוי לפי החוק לא ניתן להחזיר אוזניות ( בדיוק כמו תרופות ) הפנו אותו לאפל - לא רצה ללכת ... לשבת מאחורי המקלדת ולכתוב דברים רעים זה פשוט יותר קל... לא יאומן פשוט.
מוצר:
אוזניות In-ear מקוריות של Apple
שם:
מור
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית קודם כול תסירו את התג של אמון הציבור רבותיי קניתי אייפון 8 פלוס 64gp ושילמתי תוספת על ערכה מקורית ובסוף כן קיבלתי אריזה מקורית אבל למזלם נפלו על הלקוח הלא נכון שגיליתי שהעטיפה החיצונית (הניילון) לא מקורי יש סימנים של אפל לחדשים ואני מ 2007 לקוח של אפל אז לא קשה לי לזהות זיוף ואחרי שפתחתי את הקופסה לאט לאט גיליתי שהמכשיר מחודש וזה אמור לעלות פחות באלף שקלים ממה ששילמתי יום למחרת אני מבקש הסבר אך לא קיבלתי תשובה הולמת ובאותו רגע לא רציתי למשוך עם העניין ונסעתי ישר לחנות שלהם בהרצליה וביטלתי את העסקה אחרי שבזבזתי שעתיים מזמן העבודה שלי ועוד שם התברר לי שכל המכשירים אצלם מחודשים במחיר של חדשים ולא דרשתי פיצוי כל שהוא פשוט ביקשתי שיציינו באתר שלהם וגם בזאפ על זה שהם מחודשים והמקרה לפני שבוע ועדיין לא ציינו ולא עודכן אנא לטיפולכם ומען הציבור הקניה ב 21/1/19
תגובת החנות:
בקצרה - הוסבר ללקוח שיש ערכה מקורית וערכה לא מקורית וההבדל ביהם הוא 199 ש"ח , בחר ערכה מקורית - מכיון שמתגורר בכפר ליד קלנסוואה נשלח לו המכשיר בups כי דואר ישראל לא מגיע לשם... קיבל את המכשיר אחרי יומיים - הגיע לחנות אחרי 5 ימים והרים פה צעקות שאמרו לו שזה יבואן רשמי וזה לא יבואן רשמי - מכיון שהשתמש במכשיר - לא ניתן היה לבצע ביטול עיסקה ובכל זאת למרות הכל - באנו לקראתו ( למרות שהתנהג פה ממש בבריונות ) וזיכו אותו זיכוי מלא על המכשיר כולל עלות המשלוח ... גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום הסלולאר - לא נפסיק להתפלא איך אנשים יכולים לעוות את המציאות כשהם יושבים אחרי מקלדת בבית ולספר מה שבא להם ולהכפיש שם של עסק בגלל חוסר הבנה שלהם... מילא אם היה מספר מה באמת קרה - אבל להגיד שמכרנו לו מכשיר מחודש..? יש גבול!!!! .. אולי פעם הבאה אנשים ילמדו לספר את האמת... !!!
מוצר:
אייפון 8 פלוס 64gp
שם:
Uri
תאריך:
22/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת,למען ההגינות המוכרים בריצפת החנות עשו ככל יכולתם לתת שרות טוב אך לצערי סמכוויותהם מוגבלות.האחרון שטיפל בי בחור בשם איציק) רכשתי מכשיר :p20 lite HUAWEI . למחרת הקניה מנגנון סיבוב התמונה לא עבד. התקשרתי לחנות ,והמנהלת ( נועה) הפנתה אותי לגבעתיים ל"גייטסייל" מעבדות .אני גר בהרצליה...וכשרכשתי הוצע לי יבואן רשמי עם אחריות משופרת ומעבדות בפריסה ארצית תמורת כ 100שח.הפריסה הארצית עבורי מסתבר נסיעה לגבעתיים. הגעתי לגבעתיים ובדלפק הצהירו : יקח כמה ימים מכיוון שטלפון חדש איין חלקים ולכן כמה ימים....לא יכולתי להשאיר את הטלפון ( צריך אותו לעבודה ).חזרתי הביתה והתקשרתי למנהלת החנות שאמרה....לא היתה צריך להשאיר את המכשיר אלא רק להביא מכתב שאיין נזק ואצלנו בחנות נחליף לך. וכך היה נסיעה שניה לגבעתיים המתנה של שעה מכתב חזרתי לחנות והחליפו. חלפו יומים ואותה התקלה חזרה ! התמונה לא הופכת למאוזנת ! 10 !!1 שיחות טלפון למעבדות ועוד 10 לחנות 3-4 אימיילים . ואיין מענה ולא חוזרים אלי. נסעתי לגבעתיים פעם שלישית !! הפעם נאמר שצריך להשאיר את המכשיר - לא יכולתי וחזרתי הביתה . שוב נסיונות להשיג את המנהלת נעה ואת המעבדות , אך התעלמות !!! נסעתי פעם רביעית !!!!!!! למעבדות והתחננתי למכתב שהמכשיר ללא נזק....התקבלו תחינותי וברחמיהם הרבים של גיי סייל קיבלתי מכתב זה. חזרתי לחנות בהרצליה,נעה המנהלת מוכנה בטובה להחליף לי את המכשיר אך ללא אחריות על תקלה זו ! החלפתי ל שיואמי תמורת 130 ש" ח נוספים. היבואן התעלם ממני ,יבואן וואי ,מעבדות גייט סייל ומוביל לנד יודעים לקחת כסף יפה מאד אך שרות זה לא מעיניינם . בושה של שרות !!!!!
תגובת החנות:
קודם כל - לקוח קנה מכשיר באחריות הוט מובייל - צלצל אחרי כמה ימים לחנות הסבירו לו שאין תקלה כזו ויכול להיות שזה משהו בהגדרות המצלמה ( טוען שהתמונה לא מלאה... לא מבינים עד עכשיו ) נסע לגט סל בתל אביב ( אין גט סל בגבעתיים ) שם בדקו את המכשיר ואמרו לו גם שהם לא מבינים מה התקלה - התעקש שיש תקלה אז הפנו אותו חזרה לחנות - אצלנו בחנות לפנים משורת הדין ורק בגלל שהבנו שלא נצא איתו ראש החליפו לו מכשיר חדש בניילונים במקום, אחרי שבוע וחצי צלצל שוב עם אותה תקלה הפנו אותו שוב לגט סל -- שוב אמרו לו בגט סל שהמכשיר תקין ואין שום תקלה כזו - שוב התעקש על החלפה - שוב שלחו אותו אלינו לחנות ופה החליט הלקוח שהוא מעדיף דגם אחר... קיבל שירות נפלא ולמרות שפעמיים לא נמצאה תקלה במכשיר הוחלפו לו שני מכשירים. אז מה הבעיה עכשיו ולמה חוות הדעת השלילית...? לקוח כזה רק מלמד אותנו שהיינו צריכים להתעקש איתו ולא להחליף לו ... בסוף גם החליפו לו שני מכשירים וגם רשם חוות דעת שלילית בלי קשר לעובדות ...
מוצר:
p20 lite HUAWEI
שם:
amir
תאריך:
17/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
עדיף להזמין מאלי אקספרס סין החבילה תגיע מהר יותר אני לא פעם ראשונה קונה באינטרנט ותמיד המענה היה טוב פרט להפעם ביום א בבקר הזמנתי טלפון שיאומי ומילאתי את כל הפרטים ביום שני בערב פנו אלי לגבי ההזמנה וסגרנו הכל ונאמר לי שביום ג החבילה תישלח כמובן שביום ג החבילה לא נשלחה וביום ד נשלח אימייל עם מס משלוח בדואר אך כמובן עדיין המכשיר לא עזב את החנות בקיצור אם יש לך חצי שנה זמן לקבל את הדואר תקנה מהם אני לא קונה יותר כלום מהם
תגובת החנות:
כמה כואב שלמרות העבודה הקשה שלנו אנשים עדיין יכולים לכתוב מה שעולה על רוחם בלי קשר למה קרה בפועל ... לקוח עשה הזמנה ביום ראשון בתשע וחצי בערב, לא השאיר פרטי אשראי מלאים. דיברו איתו ביום שני בצהריים ( יש עדיפות תמיד לפרטי אשראי מלאים ומופיע בתקנון האתר שזמן טיפול בהזמנה הוא 24 שעות ) סיימו איתו את ההזמנה ואכן יצא למשלוח ביום שלישי בתשע וחצי בבוקר - אז גם נשלח אליו מס מעקב. הלקוח הזמין דואר רשום ובדואר ישראל קיימים שני סוגי עדכון - אחד כשהמכשיר הגיע לדואר ( מה שקיבל בשלישי בבוקר) והשני זה תוך 7 ימי עסקים כאשר המכשיר מגיע לסניף הדואר הקרוב לביתו של הלקוח . בדקנו את מס המעקב של הלקוח המכשיר הגיע אליו תוך 5 ימי עסקים . אבל הוא כבר רץ ביום שישי לכתוב תגובה שלילית בזאפ מבלי שעברו אפילו 3 ימי עסקים... שיימינג באינטרנט זו תופעה לא יפה . אנחנו יוצאים מגדרנו לתת ללקוחות שירות מצויין ולא לעכב שום הזמנה גם במחיר שאנחנו נשארים הרבה אחרי שעות העבודה הסטנדרטיות . בפעם הבאה- יותר קל להרים טלפון לחנות ולקבל הסבר על עדכוני המעקב של דואר ישראל .
מוצר:
טלפון שיאומי
שם:
דוד
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 2/12/18 ביצעתי רכישה של טלפון נייד REDMI6. לאחר שעבר זמן רב (10 ימים) והמכשיר לא הגיע ליעדו, בדקתי באתר הדואר וגיליתי להפתעתי שהמשלוח הגיע לקאבול בצפון (ואנחנו גרים במרכז). שלחתי שאלה במייל מה פשר הדבר, ולא חזרו אלי. התקשרתי אל החנות, והם הבטיחו לי לבדוק בדואר ולחזור אלי. במשך כמה ימים התקשרתי אליהם כמה פעמים ושוב במתק שפתיים הודיעו שכנראה חלה טעות בדואר, וכי הנושא יטופל. הבטיחו לבדוק ולחזור אלי בטלפון לעדכון, אך אף פעם לא חזרו אלי. לאחר יותר משבועיים וחצי, רציתי לדעת מה המצב, וכי אולי אבטל את ההזמנה. במהלך התקופה ביקשתי שישלחו לי כפיצוי מגן וכיסוי, והנציג הראה נכונות חיובית, והבטיח לבדוק לקבל אישור, ולעדכן אותי. כמובן שדבר מזה לא קרה. לבסוף בתאריך 22/12 המשלוח הגיע, לאחר כמעט שלושה שבועות (14 ימי עסקים). באתר מובטח הגעה תוך 7 ימים (שזה 5 ימי עסקים). התקשרתי, וביקשתי שישלחו לי את הפיצוי כפי שדובר, והנציג התנער ואמר "מה אתה רוצה? הרי זה הגיע בסוף"... למחאתי, הציע שאשלח מייל עם הבקשה, ויחזרו אלי. מוזר שלפני זה הבטיחו לי לטפל בעצמם, ולעדכן. שלחתי מייל, ועד היום, יותר משבוע, לא קיבלתי מהם שום תגובה. לסיכום, למוביילנד יש שירות לקוחות גרוע ולא אמין. לא ממליץ על החנות.
תגובת החנות:
למרות שהטעות נעשתה על ידי הדואר נשלח ללקוח כפיצוי על העיכוב ( עיכוב של 3 ימי עסקים ולא שבועיים כפי שרשם) מגן זכוכית וכיסוי אחורי בעלות של 99 ש"ח . אף נשלח לו מס מעקב במייל כדי שיוכל לעקוב אחרי המשלוח .לאחר מס ימים צלצל לחנות ואמר שלא קיבל את הפיצוי והפעם שלחנו לו עם שליח עד הבית כמובן ללא עלות. הלקוח בחר בכל זאת לרשום חוות דעת שלילית למרות שפעמיים הוציאו לו פיצוי על טעות של הדואר ולא שלנו... אף יש לנו מייל ממנו שמאשר את קבלת הפיצוי על ידי השליח.
מוצר:
Xiaomi redmi6 smartphone
שם:
אורן
תאריך:
30/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון נייד xiaomi. עשיתי הזמנה רגילה בדואר רשום. דבר שבמבט לאחור במקרה זה התגלה ככטעות. וחבל שלא לקחתי שליח. אבל קיוויתי מניסיון העבר שהמשלוח יגיע. נכון לעכשיו אני עוד מחכה (ועבר כמעט חודש..). אני עשיתי את הבירורים שלי מול הדואר. אבל מצד החנות אני לא רואה יותר מדי מאמץ ולקיחת אחריות. טלפון אחד- הם אמרו לי שהם טעו בקוד של הדואר- ונתנו לי קוד אחר. בטלפון השני- הם אמרו לי לחכות עוד. וזו אשמתי שבחרתי דואר רשום... בטלפון השלישי- הם לקחו פרטים. טענו שיחזרו באותו יום - ולא חזרו. בשני הטלפונים האחרונים- הטלפנים היו לחוצים - מעומס או מכל סיבה אחרת ולא היה נראה שהן פנויים אלי. שלחתי גם מייל - ולא הגיבו. אז נכון שבדואר רשום יש סיכון מסויים. אבל מנסיון מחברה אחרת- במקרים כאלו- החברה לוקחת אחריות ומבררת את העניין ודואגת ללקוח עד שהוא מקבל את תמורת כספו. במקרה שכאן לא ראיתי את זה. יתכן שזה מקרה. יתכן שהם בד"כ בסדר. או אולי הם באמת סוברים שמי שנדפק מהדואר זאת אשמתו (אז שלא יתנו בכלל את האפשרות הזו..). אבל לי היתה חווית קניות גרועה. ועדיין תקוע עם נייד ישן ומקולקל...:(
תגובת החנות:
איזה מזל שבאינטרנט כל אחד יכול לספר מה שבא לו ולא משנה מה קרה במציאות... הלקוח עשה הזמנה ב10 לדצמבר בדואר רשום ( למרות שהוצעה לו הנחה על שליחות אקספרס במקום 35 ש"ח ב20 ש"ח) מכשיר נשלח אליו תוך 24 שעות והגיע לסניף הדואר ב20 לדצמבר , הלקוח לא ניגש לאסוף את המכשיר עד לרגע כתיבת שורות אלו - הדבר היחידי שהוא נכון בכל חוות הדעת הזו הוא שאכן היתה טעות בהקלדה במס המעקב והיא תוקנה גם טלפונית וגם במייל תוך 48 שעות. חבל שאנשים בוחרים לספר מה שבא להם... מוביילנד עושה מאמץ עילאי לטפל בהקדם בכל ההזמנות ועזור במידת האפשר לכל לקוח החפץ בעזרתנו. כך היה גם במקרה הנ"ל.
מוצר:
xiaomi redmi s2
שם:
Itai
תאריך:
30/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חוייבתי על 2 מכשירים במקום אחד , לאחר שהתגלתה הטעות הגיע שליח לאסוף את הנייד וזיכו אותי על החיוב הכפול שהמכשיר הגיע לחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 5 32GB
שם:
Sergey
תאריך:
27/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
I've ordered a mobile phone from this shop. After 3 days with no updates I called them twice and cancelled the order since nothing was done. Never will back to this shop again.
תגובת החנות:
לקוח הזמין מכשיר ביום שישי בצהריים - לא השאיר פרטי אשראי . חזרו אליו מס פעמים ביום ראשון - לא היה מענה - נשלח לו מייל ביום שני בבוקר שניסו להשיג אותו - חזר טלפונית לחנות ביום שלישי- אמר שהוא לא קורא עברית אז הוא לא הבין את המייל - נאמר לו שנגמר צבע כחול כבר בתחילת השבוע ויש רק שחור או ורוד במלאי והלקוח ביקש לבטל את ההזמנה . הוסבר לו שבכל מקרה לא השאיר פרטי אשראי כך שלא חויב ופה נגמר הסיפור. אז למה לכתוב חוות דעת שלילית...? לא ברור...!
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 6 Pro 64GB 4GB RAM
שם:
יהודה הלוי
תאריך:
24/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת הקניה היתה פשוט סיוט למעלה מחודש וחצי של התעכבויות ואין סוף תירוצים ומריחות המכשיר פשוט לא הגיע חיכינו חיכינו. אין הסבר לכלום פשוט ביטלנו את ההזמנה
תגובת החנות:
לקוח הזמין מכשיר גלקסי 8 פלוס ב18-11 , יצא אליו למשלוח עוד באותו היום במשלוח אקספרס של דואר ישראל. מאותו הרגע ניסו להשיג דרך דואר ישראל את הלקוח עשרות פעמים על מנת לתאם איתו שליחות אך הוא לא היה בארץ ולא היה מענה בטלפון מעל שבוע . לאחר שבוע הודיעו לנו מדואר ישראל שהם מחזירים את החבילה אלינו כי אין מענה מצה הלקוח. לאחר מס ימים החבילה חזרה אלינו פיזית- צלצלנו ללקוח והסברנו לו שניסו להשיג אותו במשך עשרה ימים ולכן החבילה חזרה אלינו ושיגיד לנו איך הוא רוצה להתקדם מכאן - התעצבן ושאל למה לא ניסו אותו בווטס אפפ - הוסבר לו שהשליחים מחייגים רגיל ולא ווטס אפפ ואין לנו דרך לדעת שהוא בחו"ל והיה צריך להשאיר טלפון זמין של איש קשר - התעצבן הלקוח וביקש לבטל את העיסקה - ביטלנו לו במיידי את העיסקה. הלקוח בחר להכפיש אותנו ולטעון שלא הי=נו בסדר למרות שמבחינתנו עשינו את המקסימום עבורו - אך לא ניתן לספק שליחות כאשר לא עונים לטלפון מעל שבוע...
מוצר:
גלקסי s8 פלוס תוספות(מגן כיסוי וכדומה)
שם:
גולש
תאריך:
23/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
דן
תאריך:
30/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי OnePlus 6 מכשיר בלבד דרך האתר שלהם כיוון שהיו הכי זולים בזאפ. למחרת בערב התקשרו אלי וניסו למכור לי עוד דברים (טוב נו, כולם עושים את זה) הבהרתי להם שאני רוצה רק את המכשיר. ערב אחרי אני מקבל עוד שיחה מהם, "שלום, האשראי שלך לא עובר אצלינו", עברתי איתם על פרטי האשראי והכל בסדר, אבל האשראי לא עובר. בחיים לא הייתה לי בעיה עם האשראי הזה, אבל נו מילא, טעויות קורות. עניתי "אוקי, אני אתן לכם את הפרטים של האשראי השני שלי מסוג אחר", בתור תשובה אני מקבל "אני כבר לא יכול לקחת פרטי אשראי אתה חייב לעשות הזמנה חדשה דרך האתר". מוזר, במיוחד שבאתר אפשר לבחור למסור פרטי אשראי בטלפון, אבל סבבה, אולי אילוץ טכני כלשהו...
אני נכנס להזמין בשנית באתר, אך המחיר עלה בכדי להתאים את עצמם לחנויות האחרות!
1. "האשראי לא עובד" 2. "אני לא יכול לקחת פרטי אשראי אחרים אתה חייב לעשות הזמנה חדשה" 3. עליית המחיר אין לי הוכחה לכך, אבל אני די משוכנע שלא מדובר בסתם צירוף של מקרים לא סביר, אלא פשוט טריק בכדי "לעדכן" את המחיר שאשלם למחיר גבוה יותר. כשגליתי זאת כמובן שלא יצרתי הזמנה חדשה.
אני אשאיר את ההנחה האם מדובר בצירוף מקרים או לא לקורא הביקורת.
תגובת החנות:
התלבטנו אם להגיב לתגובה הזו כי עוד לא נתקלנו בסיפור כל כך רחוק מהמציאות והחנות הזו קיימת "רק" 7 שנים. הלקוח הזמין באתר מכשיר וואן פלוס ביום חמישי בליליה. ביום ראשון על הבוקר צלצלו אליו - הסבירו לו על ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי - בחר מה שבחר - נתן פרטי אשראי לחיוב. בערב כאשר ניסו לחייב את העיסקה - לא עבר הכרטיס בקופה. שלחו ללקוח הודעה במייל ויום למחרת אף צלצלו אליו כדי לעדכן אותו. אמר שהוא בודק את זה ויחזור אלינו. חזר אלינו ביום רביעי - יומיים לאחר מכן ביקש לבצע שוב הזמנה עם פרטי כרטיס אשראי אחר אך ביקש את המחיר של שבוע לפני. הובהר לו שזה מחיר ישן והגיעה סחורה חדשה וההזמנה הקודמת בוטלה ובכלל מאז עבר שבוע ולא ניתן למכור עוד במחיר הישן . התעצבן הלקוח - איים על העובד שיעשה לנו שיימינג באינטרנט ויכפיש את שמנו - אמר לו העובד - שאנחנו לא מגיבים לאיומים וחבל שכך בוחר להתנהג , ניתק לנו את הטלפון וכתב את התגובה המזעזעת הזו. לצערנו - ניתן לרשום מה שרוצים בלי קשר למה שקרה בפועל. מקווים שעכשיו הוא מרוצה . גם אנחנו נשאיר ללקוחות להחליט....
מוצר:
OnePlus 6
שם:
Avi
תאריך:
24/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
נסיתי יום חמישי ב 18/10/18 לרכוש את מכשיר הסלולרי שציינתי, ב 21/10/2018 יתקשר המוכר בשם אבירם , ב 11 בבוקר וציין שטלפון תואם ומערכת תכונה הכול סיני ועדיף יובאן ארופאי , ושינה את מחיר ואת תשלומים על דעת עצמו למחיר 75 שקלים יותר ממחיר שסוכם, לאחר מכך לא סיפק שום קבלה לעסקה לדואר אלקטורוני נוסף לכך, הוא טען ששירות דואר ישראל איטי מידי, ואפשר לפגש בערב אצלו , והוא יחזור אלי טלפונית, הוא לא חזר טלפונית שום דבר , מדובר בחנות נוראית, של מוכר שרק הוא מנהל את שיחה בצורה כוחנית, לא מספק קבלות שום אמינות או שירות, רק מחפש לעקוץ כספית, אני לא מבין על מה קיבל תו אמון צרכנות, שהחנות מזלזלת בלקוחות אפס שירות , בקושי אפשר לשיג בטלפון .. חוץ מסחיטה כספית, אין דבר בחנות הזאת, גם לאחר שטען שביטל את עסקה, סירב לספק קבלה ביטול עסקה, הוא משלם מס הכנסה בכלל.. העסק לא אמין לחלוטין , מאד לא ממולץ !
תגובת החנות:
לקוח עשה הזמנה ביום חמישי בבוקר, צלצלו אליו ביום ראשון על הבוקר - עד פה הכל טוב. הוסבר ללקוח שיש לו אופציה לרכוש ערכה עם מטען מקורי וכיסוי אחורי בתוספת 75 ש"ח במקום 99 וההזמנה שונתה כפי שביקש. בנוסף - למרות שאופציית התשלומים עם ריבית - נתן לו הנציג 3 תשלומים ללא ריבית. מעבר לכך- הלקוח הזמין דואר רשום שלפי האתר זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים. הנציג שם לב בעת השיחה עם הלקוח ששניהם מתגוררים באותו הרחוב בראשון לציון . הגדיל הנציג והציע ללקוח ( שטען שרוצה את המכשיר דחוף אבל לא היה מוכן לשלם על משלוח אקספרס ) שהוא יצלצל אליו בערב שהוא חוזר הביתה מהעבודה ויביא לו את המכשיר הביתה ללא עלות . הגיע הנציג לראשלצ - חייג ללקוח מס פעמים ושלח לו הודעות וזה לא ענה לו. הלקוח חזר אליו רק ב11 בלילה . הסביר לו הנציג שהוא כבר לא בבית שהוא יצא ואם הוא רוצה אפשר לנסות שוב מחר - קילל אותו הלקוח גם בשיחה וגם בהודעות וביקש לבטל את העיסקה. למחרת בבוקר צלצל לחנות וצרח גם פה על עוד נציג - סך הכל ניסו לעזור לו ועוד הוא מקלל אותנו ורושם לנו חוות דעת שלילית...?
מוצר:
Xiaomi Pocophone
שם:
גולש
תאריך:
17/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
מתי
תאריך:
02/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון S7 EDGE הדבר הטוב היחיד בקנייה היה שהחנות הסכימה לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את כל הכסף. העדפתי לקנות במובילנד למרות תוספת במחיר, כי היה חשוב לי שאקבל ערכה מקורית ונאמר לי במפורש כי אקבל ערכה מקורית "מיבוא של הוט מובייל,שהוא גם נותן השירות, ולא של יבואן מקביל". בדיעבד גיליתי שהקשר היחיד של הוט מובייל לענין הוא שניתן למסור לתיקון דרכם. (בחנות התעקשו שזה היבואן למרות ת אחריות של גטסל) למעשה קיבלתי טלפון של יבואן מקביל שאריזתו נפתחה ונאטמה מחדש (ע"י LMD...), כך שלא היתה הצדקה לתוספת המחיר, והעיקר- אין שום בטחון במקוריות של הטלפון או האביזרים. לשם מה היה צורך בפתיחת אריזה של טלפון שנמכר כמקורי?. כשקניתי טלפון מקורי בחנות אחרת הבנתי שהמדבקה של LMD הסתירה מדבקה של סמסונג שמזהירה לא לקנות מכשיר שאריזתו נפתחה ביצעתי את ההזמנה ביום ג אחהצ. בשיחה למחרת הומלץ לי והסכמתי להוסיף תשלום עבור דאר אקספרס (כך במפורש כתוב באתר), כדי שהחבילה תגיע עד יום שישי. בפועל החבילה נמסרה לשליח הדואר רק ביום שישי בצהרים ונשלחה בדאר שליחים רגיל.
תגובת החנות:
רק "שכח" הלקוח לציין שהוא ביקש שידביקו לו את הזכוכית אז איך ידביקו לו את הזכוכית אם לא יפתחו את האריזה...? מעבר לכך - הלקוח צלצל לחנות כל יום עשרות פעמים עם כל מיני טענות שונות ומשונות ובמשך שבוע שיגע את כל עובדי החנות במיילים ובטלפונים עד שכבר אנחנו ביקשנו מיוזמתנו שיבוא לחנות - יחזיר את המכשיר ונזכה אותו. העדפנו להפסיד כסף על הלקוח מאשר למצוא עצמנו 10 פעמים ביום בעמדת התגוננות למרות שקיבל מכשיר מצויין , חדש ומקורי.
מוצר:
טלפון S7 EDGE
שם:
ינון גבריאל
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר לגבי מכשיר ספציפי עם 2 סים נאמר לי שיש במלאי. הגעתי לסניף על מנת לרכוש את המכשיר ונציג משמרת ב טוען שלא קיים אצלהם מכשיר מסוג זה. אז שאלתי את אותו נציג למה אמרו לי להגיע לסניף נסעתי מפ"ת עד הרצליה שעה לקחו לי סתם והתשובה שקיבלי מהנציג זה "מצטער" תעשו חושבים טוב טוב למה שירות 0.0 יש לחברה הזאת.
תגובת החנות:
לקוח שאל בטלפון על שלושה דגמים של קסיומי ונאמר לו שכולם דואל סים. לבסוף הגיע לחנות ולמרות כל השאלות על קסיומי - העדיף לרכוש ( יש צילום חשבונית ) מכשיר וואווי p20 שמופיע גם באתר כמכשיר בעל סים אחד ואף נאמר לו בחנות כששאל מפורשות .הפעם היחידה שהנציג אמר לו מצטער היתה כששאל אם ניתן להזמין לו במיוחד וואווי דואל סים והנציג הסביר שאין וגם לא היה לנו את הדגם הספציפי הזה בגירסת הדואל סים וכך גם מופיע באתר. אנשים בוחרים לספר מה שנוח להם וחבל...
מוצר:
Huwai p20 pro
שם:
איתמר
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חוית שירות מזעזעת. מקדישים לך את מינימום הזמן כדי שתקנה את המכשיר ואז אתה יכול ללכת לחפש מי יתן לך שירות. לאחר שאתה מקבל את הקופסה עם המכשיר נהוג בכל חנויות הסלולר שהייתי בהם עד היום, לפתוח את הקופסה, להוציא את המכשיר ולראות שהכל עובד כמו שצריך, לראות שהסים מתאים, להסביר קצת למי שצריך וכו'. אבל בחנות הזאת פשוט בעטו אותך לאחר שכרטיס האשראי קיבל את האישור הקנייה. כשביקשתי לפתוח ולראות שהכל בסדר אמרו לי ללכת הצידה וכשלא הסתדרתי עם הפעלת המכשיר, הייתי צריך לחכות עוד רבע שעה כדי שמישהו יתפנה אלי, לסבול מהערות עוקצניות של מנהלת החנות (שהגיבה בחוסר סבלנות לעוד הרבה לקוחות בתור). בקיצור, אם אתם רוצים לקבל מינימום שירות כשאתם מוציאים אלפי שקלים על מכשיר סלולר, אל תלכו לחנות הזאת.
תגובת החנות:
שכח לציין שהיה בחנות כמעט שעתיים, העבירו לו מידע , חתכו לו סים , הדביקו לו זכוכית ונתנו לו שירות נפלא. הפעם היחידה שביקשו ממנו לעמוד בצד היתה כשהעבירו לו מידע וזה לוקח בערך 20 דקות עד שזה עובר והיה תור עצום בחנות ורצינו לתת שירות ללקוחות נוספים.מעבר לכך שהלקוח ביקש גם עזרה בפתיחת חשבון חדש והורדת אפילקציות נוספות וגם בזה עזרו לו מעל חצי שעה למרות התור הגדול שהיה בחנות ולמרות שזה כבר היה 10 דקות לפני סגירה. צוות מוביילנד נותן שירות נפלא ללקוחות - הרבה מעבר לבסיסי , מעבר לכך - האיש רכש מכשיר ב600 ש"ח - בטח לא באלפי שקלים וזה בכלל לא משנה כמה שילם- העובדה שהיה פה כמעט שעתיים ובאמת קיבל שירות נפלא ובכל זאת בחר לכתוב חוות דעת כזו - פשוט מקוממת.
מוצר:
xiaomi 5 plus
שם:
נועם
תאריך:
08/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הרושם הראשוני שקיבלתי בכניסה לחנות הוא שמשהו פשוט מפוקפק שם. באתי לרכוש אייפון איקס לאחר שראיתי בזאפ שהוא מוצע בחנות הזו במחיר אטרקטיבי. המוכר אמר לי שבכיף, והתחיל לחפור על יבואן רשמי למרות שחזרתי שוב ושוב על כך שאני לא מעוניין ביבואן רשמי. לאחר מכן אמר לי שיש לו רק אייפונים ''מחודשים'' ולא חדשים, מה שלא מצוין כאן באתר כלל וכלל!
הכי הכי דפוק? בסוף אחרי עשר דקות שסגרנו בדיוק מה אני קונה הוא בכלל נזכר שעדיין לא הגיע לו המשלוח של האייפונים ושאין לו מלאי זמין.
להתרחק, לא לקנות, שום דבר בסיטואציה אפילו לא דבר אחד שידר אמינות, בעיקר לא המוכר. היה לו מבט רציני של חרטוט אומר מניסיון כאיש מכירות לשעבר.
תגובת החנות:
מילא לכתוב חוות דעת שלילית - אבל למה לא להגיד אמת? מופיע באתר בפירוש שהאייפון הוא cpo - הלקוח הגיע לחנות והוסבר לו שוב מה כוללת הערכה ומה התוספת ליבואן רשמי בדיוק כמו שמופיע באתר... סך הכל היה בחנות הבחור פחות משתי דקות ... חבל שעל כל 1000 לקוחות מרוצים שלא כותבים חוות דעת - יש את אלה שרושמים חוות דעת סדרתיים שליליות לכל החנויות כולל המתחרים שלנו.
מוצר:
אייפון איקס
שם:
Dan
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בנוגע לאייפון 8 בייבוא מקביל וחצי שעה לאחר מכן כאשר הגעתי לחנות נודע לי שנשאר במלאי רק ייבוא רשמי.
תגובת החנות:
לקוח צלצל לחנות בשעה 11 בבוקר והגיע לקראת 5 בערב - הוסבר לו שהמכשיר ירד מהאתר כי נותרה יחידה אחרונה והיא משוריינת להזמנה - אם רוצה להמתין למחר נשלח לו עם שליח- אך העדיף לקבל הנחה ולרכוש יבואן רשמי במחיר של יבואן מקביל כמעט ( הבדל 100 ש"ח במקום 300) אז איפה הבעיה...? היה עושה הזמנה באתר והמכשיר היה מחכה לו. אין לנו אפשרות לשים מכשירים בצד מכיון שהאתר מוריד מהמלאי כאשר נכנסת הזמנה.
מוצר:
Iphone 8
שם:
dd
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהמלצה של חברה הגעתי לחנות על מנת לקנות את הפלאפון שיומי מי 5, חבל שלא קראתי את הביקורות שעלו קודם כאן. אני אחד מתוך כמה אנשים שהגיעו לחנות בכוונה לקנות את המכשיר במחיר שמצוין באתר שלהם וגם מפורסם פה בזאפ. רק לאחר ההגעה לחנות גיליתי שהמחיר הוא עבור הערכה ה-"לא רשמית" ושצריך להוסיף כסף (70 שקלים במקרה שלי) כדי לקבל את ערכה הרשמית. הצבעתי למוכר על המחירים המפורסמים וכי אני מכיר אנשים שרכשו את המכשיר במחיר אלו אבל זה לא עזר. השירות לא היה נעים במיוחד ולמוכר היו כמה הערות על "הבנת הנקרא" שלי ועל התפיסה ה"אידיאליסטית" שלי שלפיה אם מופיעים מחירים באתרים מסוימים אז הם צריכים לעמוד בהם או לפחות להקפיד שמפורסם בשמם מידע אמיתי. מקריאת התגובות של החנות לחוות דעת נוספות כאן עבור מקרים דומים אני משער שהם יציינו שבאתר כתוב באופן ברור ביותר שצריך להוסיף כסף עבור ערכה רשמית, אבל זה לא. כמו כן, באתר זאפ מפורסם מחיר שהתגובה עליו הייתה "אין לי אחריות על מה שזאפ מפרסמים ולא מצויין שם שהערכה היא רשמית". תגובה מעט תמוהה בעיני. אם כמה וכמה אנשים כבר העלו פניות כאלו זהו סימן שאתם מפרסמים מידע לא ברור ואתם צריכים לקחת על זה אחריות. יש לשנות את הפרסומים בהתאם למה שאתם דורשים או לאפשר לכל הלקוחות (ולא רק למי שמתווכח מספיק) את המחירים האלו.
תגובת החנות:
אדון נכבד! להבדיל ממה שאתה רושם פה ( אנשים לא אומרים אמת ואנחנו צריכים להתגונן, לא יאומן פשוט) באתר זאפ - מופיע מחיר בלבד!!! לכן לוחצים על " קנה עכשיו" ואז מועברים אוטומטית לאתר - שם רשום במפורש באותיות קידוש לבנה- לערכה מקורית יש תוספת. המידע מאוד ברור אם נכנסים לאתר כי הוא רשום 3 פעמים בדף מוצר עצמו. המוכר בחנות הרי הסביר לך את זה והרה לך ואמרת בעצמך שלא נכנסת לאתר אלא רק ראית בזאפ כי היית בנהיגה...בכל זאת - לרשום רע תמיד אפשר לצערנו... לא משנה מה האמת.