הזמנתי שואב דייסון לפני שבועיים עד היום לא קיבלתי כשאין צפי למתי אקבל,כשניסיתי לבטל נאמר לי שקודם אקבל ואז אבטל לא עונים לטלפון,מתחייבים לחזור ולא חוזרים. לא ממליץ בכלל!!!
מוצר:
Dyson V11 עומד אבק שואב Drive Torque דייסון יבואן
שם:
os
תאריך:
24/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שיטת המצליח - מפרסמים מוצר במחיר של יבואן מקביל ועם אחריות יבואן מקביל
בעת ההזמנה בחרתי שאני מעוניין לקבל את האחריות דרך היבואן מקביל. יום וחצי למחורת, מתקשר אליי נציג שלהם שמציין שהמוצר שיש להם במלאי הוא של היבואן הרשמי והאפשרויות שעומדות בפני הן או לשדרג ליבואן הרשמי ואז אקבל את זה במסגרת 3 ימים העסקים, או שאחכה 7-10 ימים למוצר בצבע אדום. ציינתי בפני המוכר שהם עשו לי את אותו המקרה עם טלוויזית סמסונג ועם סאונד בר.
ביטלתי את ההזמנה. שיטת מצליח - מפרסמים מחיר נמוך ומשלוח מהיר, לאחר כמה ימים מתקשרים להגיד שעדיף לשדרג למוצר באחריות היבואן בתוספת תשלום ואז תנאי המשלוח יתממשו.
לא אקנה מכם יותר.
מוצר:
Ninja-BL480
שם:
leviben00300
תאריך:
23/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
פרסמתי את הפוסט הבא בפייסבוק טרם הגיע המשלוח:
"הזמנתי טלוויזיה בזמן הסגר, ככה שלא הייתה לי אפשרות ללכת לקנות בחנות. בזמן ההזמנה באתר, הבטיחו משלוח תוך ארבעה ימים, בטלפון אומרים תוך שבעה ימים.עברו כבר שבועיים מיום הרכישה ועדיין לא קיבלתי את הטלוויזיה. בהתחלה קיבלתי את הנושא בהבנה והבנתי שהתקופה הקשה מקשה עליהם לעמוד בזמנים וזה לגמרי טבעי ומובן. אך אחרי שזמן רב חלף, התחלתי להתקשר ונתקלתי בצוות לא מקצועי. כל הזמן פיזרו הבטחות "בודקים ומתקשרים אליך", "יגיע היום או מחר בטוח", "אין מצב שלא יגיע עד סוף השבוע" ואני האמנתי להם. ביומיים האחרונים אני כבר מתקשר פעם בשעתיים כי פשוט אף אחד לא חוזר לטלפונים שלי למרות ההבטחות. דיברתי עם מישהו ושאלתי מה קורה עם הטלוויזיה? הוא השיב "בדיוק באתי להקשר אלייך" - איזה צירוף מקרים. גישה חובבנית. אני לא יודע איך השירות שלהם ביומיום בשגרה רגילה, אבל יש משפט שאומר "שהגלים מתחזקים החזקים מתגלים" - הם כנראה לא חזקים בתחומם. לא מומלץ בכלל."
על הפוסט קיבלתי את התגובה הבאה מהחנות בטלפון: "״אני אגיד לך את האמת, המנהל של החברת משלוחים היה צריך להביא לך את זה אבל בגלל הפוסט בפייסבוק ירדה לנו המוטיבציה.״
תגובה הזויה וילדותית, במקום לקחת אחריות ולהבין את הטעות שלהם ולשפר את חווית הקנייה שלי. הציפייה היא שעסקים יעריכו פי כמה יותר לקוחות הנותנים להם פרנסה בתקופת הקורונה הזו ויעשו מעל ומעבר לתת חווית קנייה ראויה ואיכותית - לא כך בעזורי.
לבסוף הגיעה הטלוויזיה בתאריך 23/04 בשעה 01:30 בלילה (!!), לאחר שיחות והודעות ללא הפסקה עם מנהל חברת השליחויות.
מוצר:
טלוויזיה סמסונג UE50RU90
שם:
גולש
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
GV
תאריך:
21/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות! התקשרתי לפני הזמנה של מקרר לוודא שאכן יש במלאי. טענו שיש. לאחר הזמנה התקשרו להגיד שאין במלאי, וניסו להעביר אותי למקרר אלקטרה באותו המחיר. כששאלתי מדוע אומרים שיש במלאי ואחרי הזמנה טוענים שאין דיבר אליי הבחור באגרסיביות ובחוצפה. ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
Haier hrf220
שם:
Wesam
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הם טוענים שגם בתקופה זו עובדים כרגיל ומבטיחים זמן אספקה עד 3 ימים, אז זה לא היה.. הזמנה שלי הייתה ב 15.4.20 בשעה 11:40 בבוקר. ועד יום ראשון ה 19.4 לא התקשרו אליי לאשר את ההזמנה (הזמנה באתר זה לא אישור הזמנה צריך שיאשרו לך דרך נציג או מייל). אז התקשתי לברר מה לגבי ההזמנה ואז מודיעים לי שאין מה שהזמנתי במלאי אלא אותו מוצר בדיוק ורק עם חמש שנות אחריות..אז למה בכלל יש אופציה להזמין את המוצר עם שנת אחריות באתר? אז צריך להמתין עד שיתקשרו להודיע לי שאין?! . הבחור בטלפון כאילו עושה לי טובה שעונה לי בטלפון "אז תמתין עד שיגיעו להזמנה שלך ואז יצרו איתך קשר"
מוצר:
בלנדר נינג'ה
שם:
naorshul
תאריך:
16/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגי'מיקס 5200JKL פרימיום, שעל פי המפרט של המוצר גם באתר החברה וגם באתר היבואן ניופאן, צריך לכלול אביזר של "בלנדר מיקס" קיבלתי מגי'ימיקס דגם 5200LXL ,אשר לא כולל את האביזר בלנדק מיקס.פניתי לחברה מס' פעמים נעניתי ע"י ליאון בצורה בוטה וחסרת סבלנות ואף בטריקת טלפון, בשיחה חוזרת הפנה אותי ליאון לאליאן,שאף הוא טען ש"כך המוצר מגיע מהיבואן" ביקש שאשלח לו את קוד הדגם שקיבלתי , שלחתי גם את קוד הדגם, את החשבונית,את המפרט של הדגם,ואת תיאור האביזר החסר כפי שמפורט בחוברת ניופאן. שלושה ימים אני מתכתבת עם אליאן,והוא חוזר ושב וטוען שכך המוצר הגיע ושאפנה ליבואן.ממש הזוי ,שולח לי דגם שונה ממה שהזמנתי ושילמתי מחנות אזורי והוא מפנה אותי ליבואן.עשיתי גם זאת-צילצלתי למספר שנתן ופשןט לא עונים שם.אני אמשיך להלחם עד שאקבל את מה שהזמנתי ושילמתי וגם פיצוי על עוגמת הנפש של אי שימוש במוצר בחג..הכל מוקלט ומתועד.מהנסיון שלי איתם מאוד מאוד ממליצה לא להתקרב אליהם.!!!!!!!
מוצר:
מג'ימיקס דגם 5200JXL פרימיום
שם:
Dana
תאריך:
12/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מעזורי דייסון 11 אבסולוט רגיל (לא זהב) חובט ספות, עליו הם גובים 199 שקלים. קיבלתי מוצר אחר - אבסולוט זהב, ונאמר לי שיש בתוכו את האביזר חובט הספות. בפועל, לא היה שום אביזר כזה (לא זה שהם מפרסמים באתר שלהם ומוכרים בכמעט 200 שקלים). ניסיתי לשוחח איתם כמה פעמים (במשך 10 ימים!) ו...אין מענה, מתחמקים. שירות גרוע, לא לקנות מהם!
מוצר:
דייסון אבלוסוט 11 חובט ספות
שם:
danisch2
תאריך:
05/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות שום מוצר! יחס ושירות ביזיוני מאיימים בתביעות כדי למנוע חוות דעות באתרים שונים. להתרחק!
מוצר:
טלוויזיה Samsung 55” UE55RU7100 4K
שם:
טניה
תאריך:
16/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה LG OLED55B8Y 4K 55 לאחר הזמנה חזר אלי נציג והתברר שחנות לא יכולה לעמוד בהתחייבות שלה הספקה תוך 7 ימים נציג המליץ לבטל עסקה או להוסיף כסף לדגם אחר ואז התברר שהכסף ששילמתי לפני 10 דקות אוכל לקבל רק בעוד 14 יום. כמו כן, קיבלתי מייל מחנות שהוסבר לי שזה יבואן מקביל למרות שכתוב באתר יבואן רשמי! אני קונה הרבה באינטרנט-מה שקרה מתחת לכל ביקורת
מוצר:
טלוויזיה LG OLED55B8Y 4K 55 אינטש
שם:
גידי
תאריך:
09/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק דייסון מיבואן מקביל, כאשר זמן האספקה המוצהר הינו 7 ימי עסקים. לאחר שחלפו 7 ימי העסקים ולא קיבלתי את המוצר, פניתי במייל אך לא קיבלתי מענה. רק לאחר ששלחתי מייל נוסף כעבור כיומיים, קיבלתי תשובה כי הסוללה מעוכבת במכס, וכי זמן האספקה המשוער אינו ידוע ויכול לקחת אף 7 ימים נוספים!! כשנשאלו מדוע הם מפרסמים אספקה תוך 7 ימי עסקים למרות שהמכשיר לא נמצא בארץ, נעניתי כי השואב נמצא במלאי של היבואן ושמכרו לי מוצר שנמצא במלאי (תוך התעלמות מכך שהסוללה שהיא חלק בלתי נפרד מהשואב לא נמצאת בארץ). הוצעו לי 3 חלופות: להמשיך לחכות עד לאספקה, לשדרג בתוספת תשלום לדגם מיבואן אחר שנמצא במלאי, או לבטל את ההזמנה. לבסוף הוחלט לבטל את ההזמנה. התאכזבתי מהשירות, וקיבלתי תחושה שצריך לרדוף אחריהם כדי לקבל תשובות ועדכונים, שראוי היה שיצוינו עוד במעמד הרכישה (לא ניתן להתחייב לאספקה תוך 7 ימי עסקים למוצר שלא כל חלקיו נמצאים בארץ).
מוצר:
Dyson V10 Absolute Cyclone
שם:
Inbar
תאריך:
24/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אציין לטובה שהמענה הטלפוני הוא מהיר. מלבד זאת התבאסתי (בלשון המעטה) מהשירות בחנות. הזמנתי לפני כשבוע וקצת מיקסר תוך המחשבה שיגיע תוך 3 ימים כפי שמצויין ומוסכם באתר. עברו 3 ימים והתקשרתי לבדוק מה קורה- בתגובה, אמרו לי "אנחנו בני אדם, יש טעויות, נתקשר ליבואן ונבדוק מה קורה". החנות לא הצליחה להשיג את היבואן וכעבור יום הבן זוג שלי התקשר והם אמרו לו שהם אמרו לי בטלפון וכך הסכמנו שהמוצר יגיע תוך 7 ימים (לא נכון!!!). התקשרתי אליהם למחרת להבין למה הם אמרו את זה- אמרו שהיבואן מורח אותם. לא לוקחים אחריות על הספקים שלהם, לא מוודאים שההזמנה מגיעה בזמן ולבסוף הוחלט לבטל את ההזמנה (החלטה הדדית- אמרו שהם לא מסוגלים להבטיח שאקבל פיצוי/שההזמנה תגיע בזמן). "הפיצוי" שהציעו לי היה דיל שהציעו לי בשיחת הטלפון הראשונה (כשביצעתי את ההזמנה) והיא לקנות מהם (לא מיבואן מקביל) מיקסר בעלות של 100 ש"ח יותר ווויתרתי. הפעם הציגו לי את אותו דיל בדיוק כך שהוא אמור לעלות 250 ש"ח יותר והם יתנו לי את זה במאה יותר. גרם לי להרגיש שהם לא אמינים ואין על מי לסמוך. מאוד מבאס.
מוצר:
kenwood kmix
שם:
אורן
תאריך:
10/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר LG מאזורי מאחר והמקרר הישן התקלקל. הרכישה התרחשה ביום שלישי כשאזורי הציעו באתר משלוח עד שבעה ימים או משלוח אקספרס עד שלשה ימים בתוספת 120 ש"ח. מאחר וקשה לחיות ללא מקרר שילמתי את התוספת. ביום חמישי כשעדיין לא התקשרו מחברת ההובלה התקשרתי לאזורי שהבטיחו שיבררו. ביום ראשון הבטיחו שיבררו שוב וגם בשני. מנהל בשם אבי ניסה למרוח אותי והסביר שהיום הראשון לא נחשב. אמרתי לו שגם אם זה נכון מדובר בארבעה ימי עסקים ולא בשלשה. הוא הסביר לי שאיחור של יום הוא גם בסדר גמור (כל הזמן הזה האוכל בצידניות). אבי שאל אותי אם אני רוצה לבטל את הובלת האקספרס, עניתי לו שלא קיבלתי הובלת אקספרס עליה שילמתי, ואין מה לבטל. בסופו של דבר המקרר הגיע בשלישי, שבוע בדיוק אחרי ההזמנה. התקשרתי לאזורי וביקשתי שיוחזרו לי ה 120 שקלים של הובלת האקספרס שרכשתי ולא קיבלתי. קיבלתי מאזורי אצבע משולשת. מה תעשה? שאלו אותי בחנות. כנראה שלא נלך למשפט בגלל 120 ש"ח אבל אספר את הסיפור ב זאפ.
מוצר:
מקרר LG
שם:
Alon Cohen
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רמת שירות לא טובה.הייתי צריך לרדוף אחריהם בגלל חבילה שלא הגיעה אלי.במקום שהם יעשו מאמצים הם עוד דרשו ממני דמי משלוח על מוצר שאיחר בחודש.
מוצר:
Er 1161
שם:
גולש
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
nrlz90
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית הזמנתי דייסון V10 ואז אחרי שבוע התקשרו להגיד שהם לא יודעים מתי זה יגיע ומקווים שעוד שבועיים זה יגיע (3 שבועות אחרי שהזמנתי כלומר 17 ימי עסקים לפחות במקום 7) ואז כששאלתי אם יש פיצוי אמרו לי שאין ושאם אני רוצה אני יכול לפנו ישירות לספק למרות שהקנייה הייתה דרכם הם רק מעבירים את הקנייה לספק ולוקחים עמלה ולא מספקים שירות או תמיכה. חוויה נוראית ולא אקנה מהם יותר בחיים
מוצר:
דייסון V10 אבסולוט
שם:
yogibeni
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו מחיר בבלאק פריידיי ואחרי כמה ימים חזר אלי נציג והתחיל עם הכוכביות.. תהיו ישרים עם הלקוחות שלכם! אל תפרסמו מחיר אם אתם לא יכולים לעמוד בו.
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
Michael
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
את הכסף הם לקחו מיד. אחרי שאף אחד לא התקשר במשך שבוע לתאם הובלה, התקשרתי אליהם לשאול מה קורה. מבלי אפילו לשאול מה מספר ההזמנה כדי לבדוק, הם אמרו שיש עומס ושאחכה עד סוף שבוע. כשאמרתי שהובטח לי שאקבל את המוצר תוך 7 ימי עסקים וסוף השבוע זה הרבה אחרי, הנציג הטלפוני איתי התחיל להתחצף, אמר שהוא יכול לבטל את ההזמנה, ושאחכה בסבלנות כמו כולם. הבן אדם דיבר אתי כאילו באתי אליו בדרישות מופרזות או פגעתי בו באיזושהי צורה. עד עכשיו אף אחד לא יצר אתי קשר לתאם הובלה. שירות לא אמין, אנשים לא מנומסים. חווית קניה אחת המגעילות שהיו לי אי פעם.
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
shira.sh
תאריך:
24/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוכזבת מחווית הקנייה ומהשירות בפרט. הזמנתי מכונת נספרסו במשלוח אקספרס לאחר שראיתי שאזורי מתחייבים למשלוח תוך 3 ימי עסקים, כשעתיים לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לוודא שהמשלוח אכן מגיע בזמן. קיבלתי משירות הלקוחות מספר מעקב עבור חברת השליחויות כשבפועל המכונה אפילו לא הגיעה לחנות! חברת השליחויות לא הכירה בכלל במה מדובר, הנציג של אזורי נתן תשובה מבולבלת על כך שבד״כ הם מקבלים את הסחורה מאוד מהר.... קיימתי כמה וכמה שיחות עם שירות הלקוחות כדי להבין מה קורה עם ההזמנה, כשאת כולן אני יזמתי ולא קיבלתי אף עדכון פרואקטיבי גם כשציינתי את דחיפות המצב. בסופו של דבר לאחר שלושה ימים, שירות הלקוחות אמר שיש עיכוב בחברת נספרסו ושהם רק יקבלו את המכונה בעוד כשבוע. יש לציין כי באתר כתוב שהמכונה במלאי בסטטוס ההזמנה באתר כתוב שההזמנה נשלחה כבר ללקוח. ממש התנהלות חובבנית ולא מקצועית. מיותר לציין שאת ההזמנה ביטלתי וגם יצאתי עם טעם מר מכל החוויה.
מוצר:
מכונת קפה NESPRESSO לטיסימה פרו כולל מקציף חלב מובנה דגם F456 בגוון כס
שם:
Shaike
תאריך:
18/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
מובטח שיגמר במפח נפש. רכשתי מסך טלוויזיה ושלימתי במלואו באופן מיידי. המסך לא הגיע בתוך 7 ימי עסקים נציג מטעם החנות החליט לעכב את ההזמנה מכיוון ששאלתי לגבי פצוי על האיחור הגדול שמנוגד לחוזה הכתוב .
בחנות - גם כאשר מבררים דבר מה לגבי הזמנה שכבר בוצעה היחס גרוע (בהזמנה חדשה היחס מצויין) כאשר שומעים שההזמנה כבר בוצעה -היחס מזלזל והנציג וקצר רוח- תחושה שעושים לך סוג של טובה - אפשר לצפות ליחס אחר כשאתה מוציא סכום של אלפי שקלים... ממש לא נעים שצריך לפנות אליהם לאחר העיסקה.
הזמנתי טלויזיה מהחנות. כשהתקשרו אלי לאמת את ההזמנה ציינו שיקח 7 ימי עסקים למשלוח ועוד 7 ימי עסקים נוספים כדי שיבוא תכנאי ויפעיל את הטלויזיה (לא צוין במעמד הקניה באתר). המוכר טרח להגיד לי שלדעתו אני מבולבל שאני חושב שהגיוני לצפות שמוצר יגיע ויופעל במקום (ושאין דבר הגיוני יותר מ 14 ימי משלוח למוצר). לסיכום, גישה מגעילה מצד המוכרים. אני לא אקנה מהם יותר.
מוצר:
Samsung UE49NU7100 4K
שם:
גולש
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Regev
תאריך:
03/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לכתובת הלא נכונה שלחו לכתובת דומה לשלי רק שבעיר הלא הנכונה, לא פיצו למרות שחרגו מזמן האספקה
מוצר:
Ninja BL642
שם:
גולש
תאריך:
20/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
RP
תאריך:
11/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
נמסר לי מידע מוטעה והוצע לי לרכוש שירות על בסיס המידע המוטעה: א. נאמר לי שהחבילה עם המוצר שרכשתי לא תשלח בדואר רשום לכתובתי משום שהיא שוקלת יותר מ 2.5 ק"ג ולכן תשלח ב e-post ל"דואר ראשי חיפה", ולא לנקודת איסוף שקרובה לכתובתי. ב. בפועל התברר שלנציג של החנות (עזורי) אין מושג מה משקל החבילה משום שהיבואן שולח אותה, לא החנות אונליין. בנוסף התברר של e-post יש מספר נקודות בחיפה. לא "דואר ראשי חיפה". ג. השיחה לא נעשתה ביוזמתי, מסרתי את כל הפרטים כולל אמצעי תשלום וכתובת למשלוח והעדפה לגבי סוג המשלוח בקנייה באתר. נציג שירות הלקוחות שהתקשר אלי אחרי הרכישה בעצם לא עשה כלום פרט ללהטעות אותי ולדרבן אותי לקהות שירות שליחות בתשלום. רק לאחר שביקשתי לדבר על האחראי התברר שמסר מידע מוטעה. ד. כדי לסגור את הפינה של חווית הקניה הנוראית הזו, שני נציגי שירות הלקוחות שדיברו איתי היו גסי רוח ממש, לשמחתי הקלטתי את השיחות. ממליצה מאוד, אם בוחרים לרכוש מהם - להקליט.
תגובת החנות:
הוצאו ללקוחה שתי אפשרויות של משלוח והיא החלה להתלהם ולטעון טענות שווא, לחנות אין שום אינטרס לדרבן את הלקוחה לשנות סוג משלוח המשלוח מתבצע עי היבואן בכל אופן ועל חשבונו. בגלל שמדובר במוצר עדין המליץ הנציג על משלוח עד הבית ולא לסניף הדואר, הלקוחה תקפה שני נציגים באיומים ובהקנטות. עזורי מוצרי חשמל תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר במחיר הזול ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדית שהחנות מקבלת.