אני רוצה להזהיר אתכם מקניית מכשיר כלשהו מהחנות הנ"ל!!!!! קניתי סמסומנג S10 לבן שלי . שילמתי יקר על אחריות לשנתיים ועוד על מגן מסך. במעמד הרכישה , הודיעו לי כי האחריות הינה גם על שבר. אכן המסך נשבר וכמובן שהחנות מתחמקת מאחריות. עברו רק כמה חודשים והאחריות היא לשנתיים!!!!! מה עוד שהחנות מכריכה אותי לתקן אצלהם את השבר , אחרת לדבריהם האחריות תוסר. חוצפה שאין כדוגמתה. המלצה שלי - תוסיפי כמה שקלים ותקנו מוצר בחברה אמינה שעומדת בהבטחות שלה.
תגובת החנות:
יעל שלום, רכשתם מכשיר הכולל אחריות יצרן, הכל כמפורט בכתב האחריות. במקרה של שבר במסך כתוצאה מנזק הנגרם ע"י לקוח, אין האחריות מכסה נזק זה ולכן התיקון הינו בעלות כפי שהוסבר. במקרה של תיקון מכשיר במעבדה חיצונית, אין החברה אחראית במקרה של נזקים ותקלות נוספות שיחולו על המכשיר, ולכן תוסר האחריות על המכשיר. על כן, הומלץ לך לבצע את התיקון בחברה על מנת שהאחריות על המכשיר תהיה עד תום התקופה אליה הצטרפת.
בברכה,
צוות Gomobile
מוצר:
סמסונג 10S
שם:
Idan
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שם עקב חוות הדעת פה ולצערי זאת היתה טעות מרה שהסתיימה בביטול ההעסקה. סתם הרס לי את מצב הרוח.
מוצר:
Air pods
שם:
רומן
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר דגם a50 Samsung galaxyבסניף ברחוב החרוץ 1תל אביב כולל מגן מסך וכיסוי סיליקון הבעיה שהמגן הסיליקון לאביה תואם למכשיר הטלפון המגן שקיבלתי היה שלa70 והמכשיר שרכשתי היה עבור הילדה שלי בת 11 וכעבור יום התרסק המסך מפני שהמגן לא תאם את המכשיר שם הנציג שרכשתי את המכשיר דורון אני רוצה לקבל תשובה בהקדם לגבי התיקון
תגובת החנות:
רומן שלום, כידוע, המסך הינו רכיב מאוד עדין במכשיר. בעת נפילה קיימים משתנים רבים אשר משפיעים על הנזק שיגרם למכשיר בעת הנפילה (גובה, זווית נפילה, המשטח עליו נופל המכשיר). על אף השימוש באמצעי מיגון (מגן מסך וכיסוי המכשיר) אשר יכולים לצמצם את הפגיעה במכשיר, הם אינם מהווים מיגון 100% למכשיר. נזק זה אינו חוסה במסגרת אחריות על המכשיר.
בברכה,
צוות GOMOBILE
מוצר:
Samsung galaxy a50
שם:
שרה
תאריך:
29/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ילדיי קנו לי מתנת יום הולדת מכשיר סמארטפון גלקסי note 10 לפני כ-3 שבועות ב-גומובייל (go mobile) בסינמה סיטי בראשון לציון. המכשיר הנ"ל פגום, הקליטה של ה-wifi מאד מאד קצרה. יש לנו ראוטר ו-b-spot של בזק, כל הסמארטפונים בבית ובכל חדר קולטים אותם מצוין, רק המכשיר הזה קולט אותם אך ורק כשהוא לידם, אבל כשהמכשיר בחדרים הוא לא קולט כלום. כשאנחנו בחוץ, לסמארטפונים אחרים יש רשימת wifi גדולה, ובמכשיר זה בקושי קולט אחד או שניים וגם קליטה מאד חלשה. פנינו אני ובתי לגו מובייל, ביקשו שנעשה איפוס, עשינו, ביקשו שניגש למעבדה, ניגשנו, הם טוענים שמספיק שקולט מעט זה תקין. אך המוצר לא תקין, כי אני לא אמורה להיות צמודה לראוטר כדי להתחבר לרשת, אלא אמורה להתחבר גם ממרחק יותר גדול וכנ"ל בחוץ גם. טכנאי המעבדה חיים אמר לנו שהרשתות ישנות, זה ממש לא נכון! מנסים לעבוד עלינו, כי אני מכירה את כל הרשימה והן רשתות עכשוויות. מנהלת שירות הלקוחות שלי החליטה שהמכשיר תקין, למרות שזה ברור שלא כך הדבר! גו מובייל החליטו לא לקחת אחריות על המכשיר הפגום שלנו ולא יחליפו לנו את המכשיר! אנו רצינו את המכשיר הנ"ל, אבל רצינו שיהיה תקין. חווינו מרשת גו מובייל עוגמת נפש, מרגישים שבזבזנו את כספנו על מוצר מקולקל ואין לנו למי לפנות! 3,000 ₪ בוזבזו לריק. קחו זאת לתשומת לבכם! לעולם לא נקנה יותר מרשת גו מובייל דבר!
מוצר:
מכשיר פלאפון NOTE 10
שם:
גולש
תאריך:
25/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ערן
תאריך:
23/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טאבלט של סמסונג וטלפון סלולרי של סמסונג. מזל שעשיתי שיעורי בית וידעתי מה אני רוצה לקנות. היחס של המוכרת היה ממש קר ומנוכר. מבחינה מקצועית, היא שמה מגן מסך לטלפון הנייד בצורה ממש גרועה. הרשת נותנת שנתיים אחריות ולכן קניתי משם.
תגובת החנות:
ערן שלום,
אנו מתנצלים אם חשת כך בעת הרכישה. אין זה אופייני לשירות אותו מעניקה הרשת לכלל לקוחותיה. הנושא תוחקר מול צוות הסניף ומנהל הסניף ובוצעו חידודים נדרשים. באשר למגן המסך מזכוכית - באפשרותך לפנות לאחד מסניפנו ולבצע החלפה ללא עלות.
בברכה,
צוות GOMOBILE
מוצר:
Samsung tab a t510 Samsung A30
שם:
msavi486
תאריך:
22/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יכולת השירות שם מזעזעת והנציגים לא מכירים את המוצרים קניתי רמקול חכם של גוגל ושאלתי במפורשות האם התקע הוא אירופאי, הנציג התעקש ואמר כמובן אירופאי ואף הוסיף ואמר ששם כזה אצלו בבית והכל מתאים למרבה הפתעתי אני מגיע הביתה ומגלה שהשקע הוא בריטי, שלא תואם בארץ כל מי שקונה פה אני ממליץ לבדוק את המוצר במקום כדי למנוע כאב ראש אחר כך
תגובת החנות:
אבי שלום,
צר לנו לקרוא כי חווית השירות והרכישה שלך נפגמה. בשל טעות שנעשתה בתום לב ע"י הנציג, לא נמסר אליך המתאם המתאים. עודכנת על ידינו כי באפשרותך לקבל את המתאם בשליחות ללא עלות, אך לדבריך כבר רכשת.
בברכה,
צוות GOMOBILE
מוצר:
רמקול חכם
שם:
Марк
תאריך:
20/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע בסניף רמת גן ליד הבורסה ביום ראשון נכנסתי לחנות ו הזמנתי פלאפון של שיומי MI9T 128 גיגה המוכר אמר לי שיזמין את המכשיר ו המחיר של המכשיר 1250 שקל עם אחריות שנתיים עם ערכה ומטען מקורי כשהזמנה הגיעה לחנות התקשרו אלי באתי לחנות ואז הודיעו לי שהמחיר של המכשיר זה מה שסיכמנו והמחיר של הכשיר עלה ל 1500 שקל לא קניתי את המכשיר בסניף הזה ונסעתי לסניף של גו מובייל בדיזנגוב סנטר ושמה קניתי אותו מכשיר ב 1250 שקל איך זה יכול שאני אקנה אותו מכשיר בסניף אחר שלכם ב 1250 שקל
מוצר:
xiaomi MI 9 T
שם:
דוד
תאריך:
10/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. לקח להזמנה שבוע להגיע לסניף, וכשביקשתי לבטל לקחו עוד 3 ימים עד לאישור מנהל לביטול העסקה. לא אחזור אליכם
תגובת החנות:
דוד שלום, ביצעת את ההזמנה ביום 02/12/19 בשעות הערב. כבר למחרת נעשו נסיונות להשיגך טלפונית לאימות פרטים ללא הצלחה. ביום 4/12/19 שוחחת עימנו וההזמנה נשלחה לסניף עוד באותו היום. מיד עם בקשתך לביטול טופל הדבר וההזמנה בוטלה. צר לנו על תחושתך, אך פעלנו בהתאם לבקשתך ביעילות ובמהירות.
GOMOBILE
מוצר:
Xiomi mi a3
שם:
Viktoria
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות Go Mobile לקנות טלפון נייד של חברת Huawei. המוכר טען שהערכה שרכשתי כוללת בתוכה גם כיסוי לנייד ואוזניות. אך, לאחר ששילמתי ופתחתי את הערכה, התברר לי כי אין כיסוי! פניתי למוכר והוא אמר לי שנגמרו להם בחנות הכיסויים לדגם הזה, אבל יש חנות בפתח תקווה שבטוח יש שם כיסויים לכל הפלאפונים. נסעתי כל הדרך בתחבורה ציבורית לפתח תקווה, אך גם שם גיליתי כי הכיסוי הספציפי לנייד שרכשתי חסר, והמוכרים שם אף הפנו אותי חזרה לחנות בה קניתי את הנייד בטענה שרק שם מספקים את הכיסוי. בהמשך לאחר ששרפתי יום עבודה שלם על נסיעה לפתח תקווה וחזרה, כאשר הגעתי סוף סוף הביתה, גיליתי לתדהמתי שגם אוזניות אין בערכה! כך שלבסוף נותרתי ללא הכיסוי והאוזניות שהובטחו לי במעמד הקניה, וללא מענה או פתרון מצד המוכר, אשר התנהל באופן שקרי, מניפולטיבי ואף מטעה ומבלבל מולי.
תגובת החנות:
ויקטוריה שלום,
ביום 24/11/19 רכשת את המכשיר בסניף רמת גן. ערכת המכשיר לא כוללת כיסוי ו/או אוזניות. אין לנו סניף בפתח תקווה ועל כן לא ברור מדוע ציינת זאת בחוות הדעת. לצערנו, לא קיבלנו פנייה טרם כתיבת חוות דעת זו.
בברכה,
GOMOBILE
מוצר:
Huawei Honor 20
שם:
Yaman
תאריך:
25/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם שעון Samsung Galaxy Watch SM-R810, שעמיד בפני מים, כך גם נטען על ידי הנציג שלהם. לאחר כמה חודשים השעון התקלקל עקב חדירת מים. GoMobile התנערו מאחריות בטענה שהם לא מטפלים בנזקי מים.
תגובת החנות:
שגיא שלום,
השעון נרכש ביום 15/11/18. בתאריך 31/10/19 (לאחר 11 חודשים) הגעת אלינו למעבדה כאשר השעון מפורק לחלוטין וחיישן השעון מנותק ממקומו, דבר אשר גרם לחדירת נוזלים לשעון ולנזק טוטאלי (נזקי מים). החברה אינה מתנערת מאחריות, אך מדובר בנזק לקוח ועל כן נדרש תשלום עבור התיקון.
בברכה,
GOMOBILE
מוצר:
Samsung Galaxy Watch SM-R810
שם:
liad1986
תאריך:
24/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ב22.9 נקנה בשבילי טלפון מסדרת S10 ברשת GoMobile
(גומובייל סי טי אי בסניף אילת)
שילמתי *תוספת* כסף על האריזה המקורית שאמורה להיות סגורה, ועל פי מה שנאמר לי מהם צריכה להיות תואמת לאריזת יבואן רשמי.
בשונה מאריזה זולה חליפית, שאמור להיות מטען תואם במקום מקורי,
לאחר מכן התברר שלכאורה להרגשתי *הם הוציאו מהאריזה המקורית את המגן אחורי והמגן מסך*
שאמורים להגיע איתו (לאחר בדיקות מול היבואן הרשמי היו להגיע) ומכרו לי בכסף נוסף ל"אריזה מקורית לכאורה" ,בגלל זה ועוד כמה דברים היה לי חשד להרגשתי שהמכשיר משומש, הסילוטייפ יצרן היה קרוע ,שמו סילוטייפ שלהם (גומוביל) עליו, להרגשתי זו הטעייה, שמוצר שמוגדר כאריזה מקורית מגיע ללא הדברים המוזכרים לעיל
כשדיברתי עם הרשת נאמר שהייתי מסתפק גם בהפרש הכספי הקטן , נאמר שככה זה אצלם ואין מה לעשות, וקיבלתי איום מהם ,להרגשתי לא הייתה לי ברירה אלא להסכים קיים בירור פתוח במועצה הישראלית לצרכנות
תגובת החנות:
לאחר בדיקת המקרה, הערכה שנמכרה ללקוח היא ערכה חדש, מקורית ושלמה לחלוטין. הדבר יטופל מול הלקוח לשביעות רצונו.
בברכה,
GOMOBILE
מוצר:
S10E סמסונג
שם:
eyalrose
תאריך:
20/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו מהחנות הזו.
קניתי דרך האתר של Gomobile גומובייל טאבלט לאבא שלי שהוא חולה סיעודי (פרקינסון מתקדם). הטאבלט אמור לאפשר לו לראות את הנכדים בוידאו. קצת עדנה.
שילמנו בכרטיס אשראי של אבא. במקום לבחור משלוח בחרתי לאסוף ליד מקום העבודה שלי. קל. ציינתי בהערות ההזמנה שמי שיאסוף את ההזמנה הוא אני. עד כאן הכל טוב. כאן התחילה ההזייה.
מסתבר שלא מאפשרים לאסוף את המכשיר ללא תז (סבבה) וללא הצגת כרטיס האשראי (מה??). הלו, זו הזמנת אינטרנט...הרי זה הכרטיס של אבא שנמצא בכלל בעיר אחרת ואינו זז ממיטתו. טוב, הייתי בטוח שאוכל להסביר להם. אחרי שלושה נציגים ושני ניתוקי שיחות מצידם (מה??) התברר שטעיתי.
ביקשתי לחילופין לשלוח את ההזמנה לכתובת שבהזמנה (אופציה שיכולתי לבחור מראש). אמרתי שאני מוכן כמובן לשלם על המשלוח. אי אפשר (מה קורה כאן??).
התעקשו שאמרתי בשיחת טלפון שאני הוא בעל הכרטיס. יש כאן בלבול אמרתי להם. קודם כל אני לא בעל הכרטיס (אתם לא רואים שזה שם אחר?? פשוט!), שנית, לא אמרתי כי זה לא נכון, ושלישית גם אם הייתה אי הבנה איך מתקדמים מכאן??
בקשתי לבטל את ההזמנה. לא הסכימו (סליחה??). ביקשתי שוב ושוב עד שיונתן הנציג עשה לי טובה ואמר שישלחו לי אימייל ביטול יומיים אח"כ ואימייל אין.
הסאגה ממשיכה....
תגובת החנות:
אייל שלום,
אנו מופתעים מאוד לקרוא את חוות הדעת בה מופיעות עובדות שגויות. בתי עסק מחויבים על פי דין לדרוש מידע מלקוח המבקש לשלם בכרטיס אשראי, על מנת לאמת את פרטיו ולמנוע מעשה הונאה בכרטיס אשראי. שאם לא יעשה כן, האחריות בגין אי אימות הפרטים חלה על בית העסק עצמו. לא בכדי נשאלת, כמו כלל הלקוחות, האם אתה הוא בעל הכרטיס וענית בחיוב. אנו מקפידים לוודא כי המקבל הוא בעליו של כרטיס האשראי ממנו שולמה העסקה, ושוב, על מנת למנוע הונאות. על פי תיעוד שיחות אכן אישרת כי אתה הוא בעל הכרטיס, בעוד שבעת איסוף המוצר ציינת לראשונה, להפתעתנו, כי הכרטיס של אביך. לאחר מכן ביקשת לבטל את ההזמנה, דבר אשר נעשה בסיום השיחה עימך ואף נשלח לך מייל בעניין.
בברכה,
GOMOBILE
מוצר:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 SM-T510 32GB Wi-Fi
שם:
Meir
תאריך:
17/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לשתף אתכם בחווית השרות הנוראית שחוויתי. התקלה הינה בפלאפון חדש בן עשרה חודשים, מדגם גלקסי נוט 8 עליו אני משלם להם מדי חודש ביטוח. בתאריך 16.9.19 , ניגשתי לסניף ירושלים שבסינמה סיטי בו רכשתי את הפלאפון, והסברתי שהנייד נכבה ונדלק לסירוגין, ובנוסף ישנו סדק במסך. לאחר מכן, מולא טופס ע"י הצוות והפלאפון נקלח למעבדה. לאחר כשבועיים ארוכים במיוחד, קיבלתי את הפלאפון בחזרה, עם מסך חדש אך עם אותה התקלה! בייאוש פניתי לנציג חסר טאקט שעובד במקום, והוא ענה לי בזלזול "אתה לא יודע להדליק אותו ,הטלפון תקין". לאחר מכן ניגשתי לנציג נוסף, והוא מצידו ניסה לאפס את המכשיר ללא הצלחה. אותו הנציג הסביר שעדיף שאקח את המכשיר ואביא אותו אחרי סוכות, "כי במילא הוא לא יתוקן בתקופת החג".. וכך עשיתי למורת רוחי ( חשוב לי לציין כי כל העבודה שלי מתבצעת דרך הפלאפון ).
לאחר תקופת החגים הארוכה, חזרתי עם המכשיר לבית העסק לתיקון חוזר. המכשיר שהה אצלם כשלושה שבועות נוספים, כן 3 שבועות.. התקשרתי כ-10 פעמים למעבדה לבדוק האם יש חדש ונאמר לי כל פעם להמתין בסבלנות כי ישנה בעיה במכשיר. לאחר שפגה סבלנותי, הודעתי כי אם הפלאפון שלי לא ישוב מהתיקון שאורכו מעל 3 שבועות, ארכוש מכשיר חדש, ואתבע אותם על עוגמת הנפש והזלזול בלקוח אשר משלם ביטוח. לאחר ההודעה כי אתבע אותם, נאמר לי ע"י המעבדה ( שלטענתם נקבע מהמנהל ) כי "ידאגו לי ל*פלאפון משומש*" ושאאלץ להוסיף עוד 1,500 ש"ח! לאחר שיח טלפוני מול נציגי המעבדה, הוחלט לספק לי מכשיר חדש בצבע וורוד . אך לדעתי בתור לקוח, זכותי לבחור את הצבע של המכשיר עליו אני משלם ממיטב כספי), ועליו אאלץ להוסיף תוספת כספית.
לסיכום, רק לאחר חודשיים מורטי עצבים, ללא מכשיר פלאפון תקין, קיבלתי את המכשיר החדש. חשוב לציין כי אני בעל עסק עצמאי, ובמהלך החודשיים הללו, נפגעתי כלכלית, מכיוון כל עולמי נמצא על המכשיר. נראה לי מבזה לשלם ביטוח חודשי, ולא לקבל את התמורה לתשלום. זאת ועוד ליחס המזלזל אותו חוויתי מהנציגים צעירים אשר פוגעים ומשפילים לקוח מבוגר עקב חוסר הידע והבקשות לסיוע.
מתנצל על הפוסט הארוך, אך חשוב לי לשתף את החוויה הקשה שעברתי. מאיר צור 052-396-80-82
מוצר:
נוט 8
שם:
Adi
תאריך:
04/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שלום, מסרתי לכם מכשיר one plus , ונמסר לי שהתקלה הינה תקלת מסך, שאינו מכוסה על ידי הביטוח. לאחר מספר ימים, נמסר לי שנמצאה תקלה נוספת, ואתם ממתינים לחלק. לאחר כחודש, נתבשרתי שהמכשיר מוכן. - גם בחודש חגים, זה זמן החורג מהסביר לתיקון. 2- המכשיר חזר עם בעיית רמקול, הקול אינו ברור. 3- GPS לא עובד. 4- תקלת המסך חסרה. 5- לא שלחתם חשבונית עבור הסכום ששולם, ופירוט של התיקונים שבוצעו. מאוד מאוכזב מהטיפול שלכם, לא מקצועי. וכעת אצטרך להחזיר אליכם את המכשיר לחודש נוסף?
תגובת החנות:
עדי שלום,
המכשיר הגיע אלינו לצורך החלפת מסך שבור, מחוץ לתקופת האחריות. לאחר החלפת המסך ובמסגרת בדיקות שמבוצעות על כל מכשיר, אכן אותרה תקלה נוספת שהצריכה החלפת רכיב נוסף שהוזמן במיוחד עבורך. מאחר ומדובר בדגם ישן יחסית (ONEPLUS 5), וכן בתקופת חגים, חל עיכוב בקבלת הרכיב ואנו מתנצלים על כך. המכשיר הוחזר לך כשהוא תקין ולא קיבלנו כל עידכון כי קיימת תקלה נוספת.
בברכה,
GOMOBILE
מוצר:
One plus 5
שם:
Rawhi
תאריך:
17/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שאני קונה מהם ונותנים לי מוצר מקולקל. פעם ראשונה שלחו לי טלפון לא נדלק בכלל. ופעם שניה נתנו לי טלפון שעבד 2 חודשים ופתאום הפסיק באמצע צפייה בסרטון של YOUTUBE. דיברתי איתם, אמרו לי שיש שבר פנימי במסך וזה לא נכלל באחריות מהסתכלות ראשונה בלי שום בדיקה במעבדה (ואם אני רוצה לתקן אני צריך לשלם 900 שח, חצי המחיר של המכשיר), למרות שהטלפון פתאום הפסיק להגיב (לקבל שיחות ולהציג נתונים), אם טענתם הייתה נכונה והבעיה היא בהצגה, הטלפון אמור לצלצל לפחות שמתקשרים אליו והמקרה הזה היה קורה אחרי שהטלפון נופל לא באמצע צפייה. אחד מהנציגים בתל אביב סגר את השיחה באמצע ולא רצה להקשיב. עדיף להשקיע קצת יותר כסף במקום אחר מלשלם להם עוד 1000 שח אחר כך על "שבר פנימי".
מוצר:
xiaomi mi 9
שם:
Ori GK
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בטלפון נאמר לי מחיר אחד וכשהגעתי לסניף אחר. הבדל של המוכר היה קצר וגס רוח. חוייבתי למרות שלא נשאלתי אם אני מעוניין בהרחבת אחריות. קניתי רק בגלל מחיר נוח יחסית באילת ואילוץ אישי
מוצר:
טלפון שיאומי mi 9T pro 128gb
שם:
Gilad
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אנשים נחמדים אבל..... ואבל גדול אין הקלטת שיחות מובנה בטלפון- רק יבוא מקביל ממדינות שאסור ומטען חלופי ואחריות חצי שנה על הבטריה וכו וכו וכו על הטעות הזאת שילמתי בלמכור את הנייד אחרי 48 שעות והפסד של 32% ומנהל לא.חזר אלי.. חבל.. הזול עולה ביוקר וזה רק דעתי על המקרה שלי.
מוצר:
Note 8 pro xiaomi
שם:
ניר
תאריך:
27/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מאכזבת ביותר. 2 מכשירי וואווי p20 pro שנרכשו לפני 4 חודשים יצאו משימוש. הראשון נפל נפילה קלה לאחר כחודש והפסיק לעבוד, והמכשיר השני עדיין עובד אך מיד לאחר עדכון התוכנה האחרון שהוציאה החברה לפני כשבועיים, אינני מצליח לענות לשיחות נכנסות, פרט לכך המכשיר עובד, כולל מסך הטאץ וכל יתר המגעים. במעבדה לא מקבלים את טענתי כי מדובר בתקלת תוכנה, וטוענים כי לו היתה כזו הם היו מעודכנים על כך מוואווי ומבצעים ריקול, ולכן הצעתםה היא להחליף מסך טאץ בעלות של 1300 ש"ח למרות שהמכשיר באחריות. אני לא ממליץ לבצע קניה ברשת שזו רמת השירות והאחריות שהיא מעניקה.
תגובת החנות:
ניר שלום,
צר לנו על תחושתך, אך נשמח להעמיד דברים על דיוקם. המכשירים נרכשו על ידך ביום 11/4/19. בהגיעך למעבדת הרשת, ביקשת לבדוק את 2 המכשירים. לצערנו, לא ציינת בתגובתך כי שני המכשירים ניזוקו ובשניהם שברים במסך. במכשיר אחד הוצע לך כי הפתרון הוא החלפת מסך. במכשיר השני נמסר לך כי יש לבצע בדיקה מקיפה – ככל וימצא כי ניתן לפתור את תקלת המגע במסך ללא החלפתו, יעשו מאמצים לעשות כן, על אף שהמכשיר כבר אינו חוסה תחת אחריות יצרן. נדגיש כי אף לאחר הצעות אלו, סירבת להפקיד את שני המכשירים. אנו עושים את מירב המאמצים לעזור לכלל לקוחותינו הפוקדים את מעבדת הרשת, גם לאותם לקוחות אשר מכשירים גם אינו חוסה עוד באחריות היצרן לאור נזקים פיזיים שנגרמו למכשיר.
בברכה,
צוות GoMobile
מוצר:
2 מכשירי Huawei p20 pro
שם:
רואי
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
כל פעם שנפלתי לקנייה בחברה הזאת הצטערתי על זה במשך חודש קדימה. השירות הכי מזעזע שקיבלתי בחיים, אחרי שבועיים שלא קיבלתי את המוצר הם מסרבים להכיר בזה שלא קיבלתי את המוצר וכרגע גנבו ממני 3 וחצי אלף. יש בזאפ 20 אופציות לכל מוצר, לא שווה את הסיכון - תבחרו חנות אחרת..
תגובת החנות:
רואי שלום,
אנו מופתעים לקרוא את חוות דעתך המעלה טענות שאינן נכונות וזו בלשון המעטה. ביום 16/9/19 בשעה 18:58 ביצעת הזמנה באתר החברה. ביום 17/9/19 חל יום הבחירות ומוקד ההזמנות היה סגור. ביום 18/9/19 יצרנו עימך קשר לאימות פרטי ההזמנה. כמתחייב ע"י החברה, במקרה של שליחות עד הבית, אספקת המוצר הנרכש תהא תוך 7 ימי עסקים. ביום 25/9/19 יצרת עימנו קשר לבדיקת מועד קבלת המוצר ולאחר בדיקה נמסר לך כי הינך אמור לקבלו באותו יום. כפי שאכן קרה, על פי אישורך הטלפוני. לסיכום, המוצר נמסר לך ביום העסקים ה- 6. טענותיך המשוללות כל יסוד המאשימות את הרשת בגניבת כספך הותירה אותנו ללא מילים שכן קיבלת את המוצר כמתחייב ולא ברורה חוות דעתך.
בברכה,
צוות GoMobile
מוצר:
galaxy tab 6
שם:
liaaks7
תאריך:
24/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
איני מרוצה כלל וכלל.ביקשתי עזרה עם ניוד מספרים אך ברגע ששילמתי נאמר לי שאעשה הכול לבדי.אני גם רוצה לבטל את הביטוח שעשיתי בדחיפות ובנוסף איני מרוצה מגודל המסך לעומת מה שנאמר לי בשיחה. הפלאפון מלא בטביעות אצבעות ומלוכלך ולא נאמר לי שיהיה כך.כפתור טביעת האצבע לא עובד כלל ואיטי.המסך לא רחב כפי שרציתי ואני מרגישה שיחסית למחיר ששילמתי איני מקבלת את מה שרציתי.
תגובת החנות:
ליה שלום,
הצטערנו לקרוא על אי שביעות רצונך, אך נשמח להגיב. ככלל, אנו משתדלים לסייע ללקוחותינו בהעברת נתונים בעת רכישת מכשיר חדש, ככל והדבר מתאפשר (מבחינת גיבוי נתונים). לאחר הגעתך לסניף, המכשיר הוצג לך ולאחר שבחנת אותו – לרבות מבחינת גודל המסך, ביצעת את הרכישה. במהלך הרכישה עמד איתך הנציג מעל 30 דקות וסייע לך בתפעול ראשוני של המכשיר. נשמח לסייע לך בכל עניין במגוון האפשרויות הקיימות ליצירת קשר עימנו כמפורט באתר החברה (טלפון, מייל, וואטסאפ, פייסבוק).
בברכה,
צוות GoMobile
מוצר:
סאמסונג A70
שם:
Yan
תאריך:
23/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
תקציר אמנת השירות גורס – נותן שירות נעמד על רגליים אחוריות בכדי שהלקוח ייצא מרוצה.
לא כך היה השבוע בסניף אילת – כשהגעתי, היו לפני סך הכול כ-10 אנשים, ולמרות הכמות הסבירה הזו התייבשתי כשעתיים עד שהגיע תורי. כשניגשתי לדוכן, המוכרת מבלי לומר מילה עשתה משקה ויצאה לעשן בחוץ. כשהערתי על זה לסגן מנהל הסניף ששמו עידן ענה לי בסגנון של זה מה יש. ביקשתי לדבר עם הממונים עליו וזה סירב.
אז אולי יש להם מחירים זולים, אבל אין להם טיפה של מושג במתן שירות.
מוצר:
Samsung Galaxy S10
שם:
Mutasem
תאריך:
17/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי Google Chormecast 3 Black חדש ולא עובד ולא מעביר תמונה למסך החזרתי אתו כי יש אחריות, אפילו לא הוצי אתו מהקפסה לבדיקה!! והחזירו לי כמו שהוא לא עובד! אין להם שום אחריות למכשירים שמוכרים!
תגובת החנות:
מועתסם שלום,
ביום 10/5/19 ביצעת רכישה של המוצר. ביום 23/8/19 הפקדת את המוצר לבדיקת מעבדת הרשת. לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות, המוצר נמצא תקין לחלוטין ונשלח בחוזר כשהוא תקין. יודגש כי אין לנו כל אינטרס להשיב ללקוחותינו מוצרים שיצאו כשהם אינם תקינים ממעבדת הרשת. ממליצים לך לפנות אלינו טלפונית ונשמח לסייע במציאת פתרון וסיוע טכני.
בברכה,
צוות GoMobile
מוצר:
Google Chormecast 3 Black
שם:
rawipro.rl
תאריך:
04/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל קניתי משם שיאומו mi 9t וכבר בחודש הפאקינג ראשוו נשרף המסך בלי שיפול פעם אחת לקחתי אחרויות מורחבת ונתתי להם לתקן והם סירבו ולא הסכימו משום שנפתח המכסה רק בדקתי מה יש מתחת למדבקות אפילו לא פתחתי כלום חוץ מהמכסה חות מבורג אחד ורואים שלא נפתח וסירבו לתקן לא ממליץ בכלל וגם המעבדה יותר משעה לע עונים רק מצלצל
תגובת החנות:
ראווי שלום, אנו מבינים את תחושתך, אך נציין כי פתיחת המכשיר באופן עצמאי על ידי גורם שאינו מוסמך מטעם גומובייל היא פעולה אשר מסירה למעשה את האחריות מאחר ופתיחה כזו עלולה לייצר בעצמה את התקלה עליה הינך מתלונן או אף תקלה חמורה יותר. על פי בדיקנו וזה אף עולה מדבריך, המכשיר נפתח על ידך, דבר שהעלה את החשד שהמכשיר נפגע כפועל יוצא מזה. אנו חוזרים על המלצתנו (שמעוגנת גם בכתב האחריות) להפקיד את המכשיר במעבדת החברה בלבד, בכל מקרה של תקלה ולא לנסות לבדוק את התקלה באופן עצמאי ו/או ע"י מעבדות חיצוניות.
בברכה, צוות GoMobile
מוצר:
פלאפון שאומי mi 9t
שם:
ענבר
תאריך:
01/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר מוצר כלשהו, האתר פשוט גרוע ומאובטח ברמה גרוע, בתור מתכנת אתרים אני אומר. ממשק גרוע למשתמש, האתר לא זז אחרי ששמתי פרטי אשראי וככה לא יכולתי לדעת אם חויבתי או לא. לא אקנה שם יותר
תגובת החנות:
ענבר שלום,
אנו מייחסים לאתר הרשת ולאפשרות לבצע רכישה מקוונת חשיבות עליונה. לאור זאת שוחחו עימך הן מנהלת השירות והן מנהל הרשת על מנת לאתר ולנתח את החוויה שדווחה על ידך. לאחר בדיקה שנערכה ראוי לציין שלמעט המקרה שלך לא אותרה תקלה כזו וכן לא התקבל כל דיווח נוסף על תקלה כזו או דומה לה.