דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה וציוד למספרות (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ד.דוידי ייבוא שיווק והפצה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוידי ?
1.50
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
1850
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
1631
25
194
נמצאו 1850 חוות דעת גולשים על דוידי
תמונת משתמש
שם:
Eddy Hassid
תאריך:
06/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 29/4/13 הזמנתי בחנות הזו רמקול נייד. למחרת יצרתי קשר טלפוני עם החנות, וענה לי בחור בשם רועי שאישר שהפריט במלאי, ויוצא לדרך. בתאריך 5/5/13 הודיעו לי מהחנות שבעצם אין פריט כזה במלאי, והציעו לי לקנות מוצר דומה שמחירו יקר ב- 50% . זו התנהלות לא הוגנת של החנות, שמזמינה אותך לרכוש מוצר זול , ואז דוחפת לך מוצר יקר. מציע מאד להימנע מלקנות שם !! החנות יכלה לבדוק מראש אם הפריט קיים במלאי, או לחילופין לספוג את תוספת המחיר ובתמורה להצטייר כנותנת שירות טוב. כאמור- להתרחק !!!
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח רכש רמקול נייד TEAC 1100PS אך לצערנו הוטענו ע"י היבואן שטען שהמוצר זמין במלאי.
לאחר מספר שיחות עם היבואן, התברר לנו שהמוצר אינו זמין במלאי.

ללקוח ניתנה הצעה לקבל מוצר טוב יותר באותו המחיר.
ולא כפי שציין בתלונתו שניתנה לו הצעה יקרה יותר.

אנו מתנצלים על אי ההבנה.
נשמח לעזור ללקוח בכל עת.

צוות אלקטרופוטו
מוצר:
רמקול נייד 1100PS
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
19/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
לאחר הזמנה, למרות שהיה רשום באתר שהמוצר במלאי (גם עכשיו רשום) התקשרו ואמרו שאין דגם זה, התעקשתי והם התחייבו להסיג תוך כמה ימים.
אבל במקום אוזניות קיבלתי מחדד סכינים!
שלחתי הודעות גם דרך האתר, גם באי מייל לא חזרו אלי!
פתחתי תיק בPaypal, והם הודיעו לחנות על כך, ואם כל זה לא חזרו אלי!
כזה שירות עוד לא ראיתי!
תגובת החנות:
אכן היה בלבול במשלוח ללקוח.
הלקוח יצר עמנו קשר באמצעות הדוא"ל ביום שישי ה-19 באוקטובר 2012.
היום, יום ראשון ה-21 באוקטובר 2012 יומיים לאחר פניית הלקוח,
תוקנה התקלה והמוצר של הלקוח יצא למשלוח.

מוצר:
SONY MDR-­110LP אוזניות SONY MDR-­110LP
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
16/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר למקום העבודה שלי.
כמובן שרשמתי את שמי ואת שם מקום העבודה.
לאחר שלא קיבלתי הודעה מהדואר לבוא לסניף לקחת החבילה, הלכתי באופן עצמאי לדואר ושם איתרו את החבילה.
על החבילה לא היה כתוב את שם מקום העבודה אלא רק שמי הפרטי, כמובן שככה הייתי ממשיך לחכות עוד הרבה זמן....
תגובת החנות:
המוצר נשלח יום למחרת ההזמנה.הלקוח קיבל מייל עם מספר
משלוח למעקב.
פרטי המשלוח נרשמו בדיוק כפי שנרשם בהזמנה על ידי הלקוח.
הלקוח צריך לעשות בדק בית במקום עבודתו.
מוצר:
טלפון
תמונת משתמש
שם:
תהל
תאריך:
10/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאד לא מוצלחת ומאכזבת.
הזמנתי מהם כי הם היחידים השתחייבו על משלוח מהיר בן 4 ימי עבודה. לפני ההזמנה התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי ושהם אכן ישלחו אותו בזמן. המוכר היה אדיב והבטיח שהוא יגיע אלי תוך יומיים, ושהוא יוצא מהם כבר באותו היום.
חזרתי והבהרתי שאם המוצר יגיע באחור לא יהיה לי מה לעשות עימו.
וכמובן... שלמרות כל ההבטחות, המוצר הגיע באחור רב מאדדדד.
הם רק שלחו אותו כעבור 4 ימי עסקים, והוא הגיע אלי הרבה ימים מעבר להתחייבות שלהם.
נתקעתי בלי מוצר שהייתי זקוקה לו לפני נסיעה לחו"ל, ומצאתי עצמי רודפת אחריהם כדי לקבל את הכסף חזרה. הם הבטיחו לזכות אותי כשהמוצר יחזור אליהם מהדואר. אבל עד שלא פתחתי תלונה בפייפאל - זה לא קרה.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה בערב החג מכשיר להסרת שיער.בימי החג לוקח יותר זמן לדואר לספק. המוצר חזר אלינו וזיכינו אותה כמו שהבטחנו במלוא הסכום.

מוצר:
מסיר שיער Philips HP6400
תמונת משתמש
שם:
ר
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני ההזמנה,ביום שני, התקשרתי על מנת לברר האם הפריט נמצא במלאי, אמרו לי שכן, שאלתי מתי הוא יגיע אלי? אמרו שאם אזמין עכשיו הוא יגיע עד סוף השבוע,ביום חמישי התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה ואמרו שבכלל אין אותו במלאי. מיד ביטלתי את ההזמנה בכדי למנוע המשך עוגמת נפש. אני ממליץ לא לקנות בחנות שהשירות בה כ"כ לא טוב! ובכלל לא אמין!
מוצר:
מסך מחשב 22nd
תמונת משתמש
שם:
danyakub
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר דרך פייפל עכבר אלחוטי ולמחרת אמרו לי שהמוצר אינו במלאי ומבטלים לי את ההזמנה, ואכן החזירו לי את הכסף. אני מבין שלפעמים קורות טעויות אך לא ברור לי למה באתר שלהם עדיין אפשר לרכוש את המוצר למרות שאמרו לי שהמוצר אינו במלאי.. אם הם יודעים שהמוצר אינו במלאי שיציינו את זה ולא יגבו מעוד אנשים כסף וטרחה מיותרת.
מוצר:
עכבר אלחוטי vx nano
תמונת משתמש
שם:
פאול
תאריך:
13/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לא רצוי בטעות. התקשרתי מיד, וביקשתי לבטל, או להחליף למוצר רצוי. אמרו לי להתקשר ביום ראשון לאיש מסויים, והבטיחו לא לשלוח בינתיים.
התקשרתי ביום ראשון, וגיליתי כי כבר שלחו. מפה התחיל סיפור שנמשך 3 חודשים עד שביטלו את החיוב, וגם הורידו 5% על המשלוח.


בקיצור, אנשים לא רציניים, עדיף לוותר על התעסקות איתם.
מוצר:
טלפון אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
סימונה
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הנגן הנ"ל מהאתר של החנות,המוצר הגיע בזמן אך בגלל שעבדתי מחוץ לבית אספתי את המוצר רק כשבוע אחרי שהגיע בדואר,עם מסך שבור מהדואר.
יצרתי קשר עם מנהל החנות,דורון,שלקח לו כחודש וחצי לתת לי תשובה סופית שאין מה לעשות בנידון. במשך החודש הזה טלפנתי ללא הפסקה ומרחו אותי בלי לתת תשובה, וכשקיבלתי את התשובה השלילית טענו שאני משקרת.ביקשתי שיתקנו על חשבוני במחיר חצי מהמוצר וכבר עברו 3 שבועות והתשובה היא שעדיין ממתינים לחלק השבור.כל פעם מבטיחים לחזור אלי עם עדכון ואף פעם לא חוזרים!!!
זאת חוצפה לא יתוארת,אני מצטערת שקניתי בחנות מקווה שאחרים לא ייפלו בפח הזה.
(אחרי 3 חודשים מאז שרכשתי את המוצר אני עדיין מחכה שיגיע אליי מוצר תקין)
מוצר:
נגן MP3 I9
תמונת משתמש
שם:
יוד
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר, טעיתי בכתובת היעד, ולמרות שפניתי ארבע פעמים דרך המייל והאתר של אלקטרו פוטו, לא קבלתי כל מענה.
מיותר לציין, שכעת - למעלה מחודש אחרי ההזמנה - עדיין לא קיבלתי את המוצר!
ובכל זאת, בגלל שאני עדיין מקווה לקבל התייחסות נורמלית ולקבל את המוצר אותו הזמנתי, אני אקנה שוב, בגלל המחיר הנמוך, ובתקווה שלא אסבול שוב.
מתחייב להביע את דעתי שוב באתר זה, אם אקבל התייחסות מכובדת...
מוצר:
דיסק און קי
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
20/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המויזר 1871 ב 10-6 לאחר התלבטות רבה, החלטתי שזו המכונה הטובה ביותר בשבילי לקיצוץ זקן. חזרתי הביתה והחלטתי לנסות את המכונה על חלק מצומצם בצוואר, לאחר ניסיון זה הבנתי שקניתי את המכונה הלא נכונה. לאחר יום חזרתי לחנות עם הקבלה וביקשתי עזרה כל עזרה שהיא מהמוכרת.המכונה הייתה מאוד יקרה והתבאסתי על הקנייה. לאחר שאמרתי זאת למוכרת יש לומר שבלשון המעטה היא לא ניסתה אפילו לעזור לי, היא הפנתה אותי ליבואן ולרובין מכונת תספורת שאתנהל מולם ואמרה שאין משהו שהיא יכולה לעשות. הבנתי שכיוון שהשתמשתי במכונה אפילו פעם אחת אין אפשרות להחזיר, אבל לייחס כזה לא ציפיתי!התקשרתי ל י רובין מכונות תספורת ודיברתי עם יואב הסברתי לו את המקרה ולמרות שאין לו שום קשר לקנייה שלי הוא היה אדיב מאוד ואמר לי לבוא לחנות והוא יראה איך הוא יוכל לעזור לי. יום לאחר מכן כאשר הגעתי נתקלתי ביחס אדיב יוצא דופן יואב לקח ממני את המכונה ואמר שידבר בשבילי עם היבואן כדי שאוכל להזדכות עליה. לאחר כ 6 ימים יואב התקשר אלי ואמר לי שאני אוכל להזדכות על המכונה כי היא חוזרת ליבואן, ואני אוכל לרכוש מכונה אחרת במקום. לאחר הסבר קצר משרון שהיה אדיב וסובלני לשאלותיי החלטתי לרכוש מכונה שונה, טובה יותר.אין מילים לתאר את השירות הלקוי שקיבלתי מאלקטרופטו שאפילו לא טרחו לעזור לי, הדבר היחיד שייצא מהמקרה הזה הוא שעכשיו אני יודע איפה לקנות מכונות גילוח.
מוצר:
מכונת תספורת 1871
תמונת משתמש
שם:
מיטל
תאריך:
11/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה מאוד פ/וט לרכוש את המוצר מהאתר אבל מאוד לא פשוט לקבלו!
הזמנתי בתאריך 22/03/12 את הפרטי חויבתח בכרטיס האשראי ועד היום 11/06/12 לא קיבלתי את המוצר חוצפה ממש!
ביק/תי לבטל ולקבל זיכוי וגם את זה טרם עשו
כנראה שאאלץ לערב את עו"ד כדי שיתיחסו אלי
ממש לא ממליצה לרכוש מהחנות הזאת
תגובת החנות:
ההזמנה של הלקוחה בוצעה על ידי גורם שלישי .
ההזמנה נשלחה פעמיים בדואר רשום וחזרה בגין מען לא ידוע.
הלקוחה פנתה אלינו במייל לזכות את חשבונה ובוא בזמן שלחה את חוות הדעת לזאפ .
אין שום בעיה לזכות את הלקוחה אך מאחר ופרטי האשראי לא נשמרים באתר .
אלינו לקבל אותם אישית מהלקוחה על מנת שנוכל לזכותה .

מוצר:
מכונת תספורת 1871
תמונת משתמש
שם:
אליהו
תאריך:
03/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח חיצוני בחנות, למחרת התקשר נציג של החנות ואמר כי הדיסק אינו קיים במלאי והציע דיסק אחר במקומו (יש לציין לטובה כי הדיסק שהוצע היה יותר טוב מהדיסק שהזמנתי והוצע באותו מחיר). הדיסק אכן הגיע בזמן, אך לצערי הרב הגיע פגום (שבר קל אבל מרגיז שמונע אפשרות לחבר את הדיסק למחשב), לאחר ששלחתי מייל לחנות בתוספת תמונות עם הנזק, נשלח לי מייל חזרה כי ככל הנראה המוצר נפגע בדרך ואני מוזמן לשולחו ולקבל מוצר חילופי.

שלחתי את המוצר בדואר רשום, חיכיתי לראות במעקב המשלוח כי המוצר נאסף על ידי החנות ולאחר שבוע שלא קיבלתי כל מוצר חילופי שלחתי מייל לשירות לקוחות לברר מדוע המוצר לא מגיע, לצערי לא קיבלתי מענה למייל זה. לאחר שיצרתי קשר עם שירות הלקוחות (ששוב יש לציין לטובה, עונים מהר ואדיב בשעות הפעילות), קיבלתי את המענה כי "בודקים את המקרה עם הספק ויחזרו אלי בהקדם". לאחר עוד כמה שבועות! התקשרתי שוב וקיבלתי מענה כי: "לא חזרנו אליך שכן אין שום דבר חדש ואנו צריכים ליצור קשר עם הספק" וכך שוב ושוב כך שכיום 3 חודשים! לאחר הקנייה עדיין לא קיבלתי את הדיסק המובטח (הזמנתי ב4/3/2012).

לסיכום: הייתי מעדיף לרכוש דיסק במקום אחר במחיר מעט יותר יקר, ולקבלו בזמן במקום לחכות זמן רב כל כך.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר באמצעות אתרינו.
מאחר והמוצר אותו הזמין אזל מהמלאי, הוצע מוצר טוב יותר במחיר זהה ולשביעות רצונו.
המוצר נשלח לביתו באמצעות דואר ישראל.\
לצערו ולא בשליטתנו המוצר הגיע אל הלקוח כשהוא שבור.
והלקוח התבקש לשלוח בחזרה את המוצר.
אלקטרופוטו אינה היבואנית של המוצר.
מאחר ואלקטרופוטו כפופה לנוהלי היבואן, המוצר עבר לבדיקת מעבדת היבואן.
אלקטרופוטו ניסתה מספר פעמים לקבל את תגובת המעבדה בנוגע למוצר זה
על מנת שנוכל להחליפו ללקוח או לזכותו בהקדם.
אנו מתנצלים על מקרה זה.

מוצר:
דיסק קשיח חיצוני
תמונת משתמש
שם:
marchik
תאריך:
06/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. 29/04/2012 קניתי את הקומקום בחנות "electrophoto". משלוח חינם.
החנות סירב לשלוח את פרטי ההזמנה בדואר אלקטרוני, בטענה שזה הזמנה בטלפון (?)
2. 30/04/2012 משך כספים בכרטיס אשראי
3. 2012/05/02 צלצלו מספר פעמים ולבסוף קיבלתי מספר משלוח דואר בדיקה את מספר החבילה באינטרנט לא נתנה שום דבר.
--------------------------------------
! היום 2012/06/05 ואני בכלל לא קיבלתישום דבר.
--------------------------------------
4. 2012/05/06 צלצל שוב "electrophoto". מנהל בשם איציק (סירב לתת שם משפחה) לא הצלחתי למצוא מספר ההזמנה שלי, אבל הסביר לי (!) פנה אל סניף הדואר והם הסבירו לי הכל.
עבור להדואר והכל! המנהל איציק גם מאוד מופתע כי אני מזועזעת מהמצב.
-------
כנראה צריך ללכת לבית המשפט לתביעות קטנות.


תגובת החנות:
הלקוח הזמין קומקום בהזמנה טלפונית לפי המחיר באתר.הכולל משלוח
הקומקום נשלח ללקוח בדואר רשום ומאובטח ע"י דואר ישראל כמקובל במוצרים השוקלים פחות משתי קילוגרם .
בפניה של הלקוח לחנות הוסבר ללקוח שהמשלוח בדרך וצריך לגשת לסניף הדואר הקרוב לביתו לקחת את המוצר.
הלקוח קיבל את המוצר בתאריך 7/5/12 יום אחרי שרשם שהדואר לא יודע כלום.
לא מובן על מה הלקוח התלונן.הרי עמדנו בכל הדרישות של האתר וזאפ.

מוצר:
קומקם BF5620
תמונת משתמש
שם:
מרב
תאריך:
16/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מערכת סטריאו ושילמנו בכרטיס אשראי.קיבלנו אישור להזמנה ולתשלום. אחרי עשרה ימים קיבלנו הודעה טלפונית שהמוצר אינו נמצא בכלל במלאי ואי אפשר לקבל אותו. שאלנו למה מוכרים מוצר שאינו במלאי ונענינו שאי אפשר היה לדעת.

המוכר היה קצר רוח ולא הביע כל נכונות לתת הנחה על מוצר אחר, רצה למכור לנו מוצר אחר שעלה 200 ש"ח יותר.

כששאלתי מדוע מפרסמים ומוכרים מוצר לפני שבודקים שיש כזה במלאי נעניתי שכך עושים כולם. באמת???
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מוצר וקיבלה עדכון מידי על חוסר מלאי כנדרש.
לאחר בירור עם הספק הוברר שאין יותר וגם לא יהיה, וגם על כך קיבלה עדכון מהאתר.
אנחנו עובדים בריוחיות מינאמלית ולא יכולנו לתת הנחה מעבר למה שהוצא לה על המוצר השני.
וכמו כן על פי תקנון האתר אין מחייבים על מוצר שלא נמצא במלאי.
והלקוחה לא חוייבה בשום שלב.

מוצר:
מערכת סטריאו
תמונת משתמש
שם:
g.haryam
תאריך:
27/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים שלי קנו לי במתנה נגן והביאו לי אותי לאחר מספר ימים משהגיע. כאשר פתחתי את החבילה נוכחתי לדעת שהנגן אינו עובד..
מאחר ואני מסתובב הרבה בת"א קפצתי לחנות וביקשתי לדבר עם המנהל
הוא אמר שמיצדו אני יכול לזרוק את הנגן לפח ואין לו שום אחריות על איך שהמוצר מגיע בדואר.. ועוד אמר שאני משקר ושמוצרים לא מגיעים כך.
אחרי תחינות ובקשות הוא הסכים לשלוח אותו לבדיקה אצל היבואן לאחר שהסברתי לסוכן ולמנהל החנות את השתלשלות האירועים..
אחרי כחודש וחצי, המנהל השאיר לי הודעה שהנגן חזר מתיקון ושאני יכול לבוא לקחת אותו

כאשר אימי הגיע לחנות היא נדהמה לגלות שהם בכלל לא טרחו לתקן אותו ופשוט הטריחו אותנו סתם כדי לקחת נגן שבור.. אחרי מריבה נוספת המנהל הסכים לשלוח את הנגן שוב לתיקון
ומאז (כארבעה חודשים) לא שמענו מהחנות והם לא טרחו להשיב להודעות שהשארנו להם

לסיכום, שומר נפשו ירחק. אני באופן אישי נדהמתי מהיחס המחפיר שקיבלתי, ואם יש לכם מעט חיבה לכסף שלכם הייתי נמנע מלהזמין מחנות זו איזשהו מוצר
תגובת החנות:
לקוח פנה חודשיים לאחר קבלת המוצר בטענה שהוא הגיע שבור
אין אחריות לשבר למרות ששלחנו פעמיים ליבואן לפנים משורת הדין
גם אם מנסים לעזור מעבר למקובל זה לא טוב
נמשיך לתת שרות כמו שכל לקוחותינו יודעים
מי שקיבל יחס מחפיר זה עובדי החנות.
מוצר:
נגן MP# E30
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
22/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות איכותי נבחן במקרים בהם יש תקלה כל שהיא.
הזמנתי בטעות מכשיר אחר. טעות שלי. התקשרתי לחברה וביקשתי להחליף.
ענו לבקשתי בחיוב, עובדי החברה היו מסבירי פנים וקואופרטיביים מאוד!
שמרו לי את המכשיר שביקשתי והחליפו מיידית.
מוצר:
מסיר שיער
תמונת משתמש
שם:
ואדי
תאריך:
22/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר בחנות זו, ורציתי להחליפו לאחר כשבוע. המוצר נפתח כדי לבדוק אותו.
קיבלתי קבלת פנים קרה ומדיניות אכזרית בנושאי החלפת המוצר.
התחושה הכללית היא שהחנות מנסה למקור סחורה ביוקר, להפתר מסחורה בעלת איכת ירודה ולמנוע את החזרת לחנות.
לא הייתי ממליץ לקנות בחנות זאת. עדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות אמיתי ואמינות.
תגובת החנות:
במדינת ישראל נקבע חוק לגבי החזרת מוצרים הלקוח פתח והשתמש במוצר לפיכך לא ניתן להחליפו כמו שהלקוח קיבל מוצר חדש באריזתו המקורית כך גם נרצה ששאר הלקוחות יקבלו מוצרים שלא נפתחו לצערנו ביקורות בזאפ הפכו לזירת אגרוף לכל אדם שחוק וסדר שנקבעו בחוק הם לא לשביעות רצונו...

מוצר:
סטרימר Antarius
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
23/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את ערקת הקריוקי שילמתי על משלוח ups היות וזה היה מתנה לילדתי.הגיע המוצר עם קופסה בלויה ללא שנאי ווכמובן לא הדגם שהזמנתי.יצרתי קשר עם החנות אותה בחורה בשם סיגל שטעתה כמובן בהזמנה התנצלה.הסכמתי להשאיר את המוצר מחוסר ברירה.לאחר מכן גיליתי שחסר שנאי.פניתי למנהל בשם דורון דוידי וזכיתי ליחס וזילזול שאין כמותו.3 ימים אני רודף אחריו כדי לקבל את השנאי וטלפונים והעובדים שם כמובן אומרים שהוא יחזור עוד מעט אליי וכוליי.
הוא התנהג כאילו עושה לי טובה.חייבו אותי 400 שקל בשניה.
כמו הגשתי תלונה בלשכת התעשייה והמסחר והמועצה לאירגון הצרכנים.ואני מתכוון לתבוע את החנות על עוגמת נפש.


תגובת החנות:
הלקוח טופל וקיבל הכל כולל שנאי שלא מגיע עם המוצר אנחנו ממשיכים לעבוד ולתת שירות

מוצר:
ערכת קריוקי lww-172
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
22/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת גילוח באתר החנות, היה רשום 7 ימי עסקים, עברו שבועיים.. פניתי "בצור קשר", באימייל ובטלפון (ללא מענה) ועד עכשיו אף אחד לא עדכן אותי מה קורה עם ההזמנה.
מוצר:
מכונת גילוח
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
18/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בטלפון לחנות לברר אם המכשיר שהוצע באתר ב-390 ש"ח ישנו במלאי.מוכר בשם משה אישר שקינו במלאי וקיבל את ההזמנה טלפונית במחיר הנ"ל.
כעבור זמן קצר התקשר משה אלי והודיע לי שהמכשיר עולה 460 ש"ח ולא כפי שקיבל בהזמנה ! כמובן שביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מערכת שמע ניידת cfd-s07cp
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
14/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 זוגות אוזניות מדגם Philips HP400
המוצר נשלח ע"י החנות בתאריך ה 13.07.11
נכון לרגע כתיבת שורות אלו עברו חודשיים מאז אותו יום וטרם קבלתי את המוצרים !
וגם לא מסתמן פתרון ברקע שכן לא מעט פניות שלי לחנות בעניין זכו להתעלמות ואם נציגי החנות כן ענו אז קבלתי הבטחות שיבדקו את הנושא ויחזרו אליי עם תשובה או פתרון, אך זה לא קרה ועדיין לא קבלתי את המוצרים.

יאמר לזכות החנות שתהליך ההזמנה והתשלום היה נוח, אך לפני שאתם רוכשים בחנות אני מציע לעצור ולחשוב האם כדאי לכם לשלם עבור מוצר שלא תראו אותו חודשיים או יותר.
תגובת החנות:
המוצר נשלח ולא נאסף
שלחנו שוב עם שליח וקיבל
לא צריך להאשים סתם

מוצר:
אוזניות HP400
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
16/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה logitech Webcam C310בטלפון כפי שהיה צוין באתר באריזה עם אוזניות ודייקתי בפרט הזה,כי היה לי חשש שיכולים להחליף את האריזה מהנסיון הזמנה הקודם של דגם C270 שאמר לי המוכר שהגיע "דגם חדש ללא אוזניות".כשפתחתי את המשלוח ראיתי את המצלמה בלבד,התקשרתי אל החנות ואחרי בירורים ארוכים כ10דקות לא קיבלתי תשובה ברורה.נשארתי מעוכזב מהקניה ומהשרות.
מוצר:
מצלמת רשת Webcam C310
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
04/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי גרועה שרכשתי ממנה משהו. לפני כחודשיים הזמנתי מהם נגן mp3 בדואר, יום למחרת קיבלתי מהחברה טלפון שצבע הנרתיק שביקשתי (שחור) אינו במלאי ולכן הזמנתי בצבע כחול, זה היה הדבר היחידי שהחברה עשתה בסדר. החבילה לא הגיעה. בהתחלה פניתי אל החברה במייל מכיוון שהייתי בחו"ל (תכננתי לקחת את הנגן איתי לטיול אך כאמור החבילה לא הגיעה). התשובה שקיבלתי במייל היא שלא אספתי את החבילה ולכן היא חזרה אליהם, שזהו שקר גס מכיוון שאני גר בקיבוץ ואני יודע שהחבילה מעולם לא הגיעה למשרד הדואר בקיבוצי (גם אם היא הייתה מגיעה כשהייתי בחו"ל, היא הייתה מגיעה אל תא הדואר המשפחתי שלי ונאספת ע"י הוריי). שלחתי להם תשובה במייל שישלחו את החבילה שוב. דבר לא קרה. כאשר חזרתי לארץ הייתי צריך לטלפן אליהם 4 פעמים כאשר בכל פעם הייתי צריך לספר את אותו הסיפור מחדש לעובד אחר ולקבל מיני תירוצים (כנראה שאין מערכת שירות לקוחות מסודרת). בפעם האחרונה שהתקשרתי, ואחרי שהייתי ממש עצבני, הפנו אותי למנהל ש"שיחק אותה" כאילו שהוא לא מבין איך לשלוח חבילה לקיבוץ (ממש מעוד קשה לא לרשום מספר רחוב ובית אלא רק שם ישוב) וברוב חוצפתו הציע לי לנסוע לאסוף את המוצר מהחנות (אני לא גר קרוב לתל אביב) או לשלם עוד 39 שקל על שליח. אחרי שצעקתי גם עליו, הוא הבטיח שישלח מחדש את החבילה בדואר. ופתאום איזה פלא! החבילה הגיעה בדואר ישראל תוך יומיים ועוד כשהיא ממוענת לכתובת שלי בדיוק כמו שנתתי להם באתר! שמח ומאושר כבר התכוונתי להחליק על הכל אלא שאז גיליתי שצבע הנרתיק הוא לא כחול או שחור, אלא לבן. זה הקש ששבר את גב הגמל! זלזול מוחלט כלפי הלקוחות! לאחר שקראתי תגובות נוספות אני רואה שאני ממש לא היחיד. כנראה שברגע שמשהו במשלוח משתבש, אין אצל החברה מענה. אל תקנו מהם!
תגובת החנות:
המוצר נשלח במהירות השגורה אצלנו
הלקוח טס לחול ולא אסף מהדואר את המוצרים
לאחר שחזר שלחנו שוב כבקשתו ושילמנו פעמיים משלוח

מוצר:
נגן mp3 sansaclip+
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
28/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד הוכחה לכך ששירות לקוחות והעובדה ש"הלקוח תמיד צודק" לא קיימים במדינה שלנו.

לאחר שהתברר כי שלחו סוללות AA במקום AAA ניתנה לי האפשרות לשלוח להם חזרה או להגיע להחליף את הסוללות בחנות הפיזית.
משום שהייתי זקוק לסוללות באופן די דחוף החלטתי להגיע לסניף ולגלות כי חסרה חבילה אחת של סוללות (רכשתי זוג) ו "יגיע רק יום ראשון", אחרי שהמוכר ראה את הפנים הרגזניות שלי הוא החליט להתייעץ עם האחראי וזה אמר לו שעוד שעה זה יגיע.
כל זאת לאחר שנאמר לי בטלפון שאני יכול להגיע לחנות ולהחליף.

לאחר כשעה וחצי קיבלתי טלפון מהחנות ואמרו לי שהגיעו הסוללות.

סרתי לחנות, בתקווה שאקבל את הסוללות ואיזשהו סוג של זיכוי על כל הטרחה שהם העבירו אותי.

לא נדבר על כך שלא קיבלתי זיכוי, כאשר שאלתי אם לא מגיע לי איזשהו זיכוי המוכר חייך וניסה לדחוף לי 4 סוללות אלקליין שעלותן בערך 5 שקל לארבעתן, אחרי שסירבתי לקבלן הוא אמר "זה מה יש"

אז הנה, "זה מה יש"
מוצר:
סוללות AAA
תמונת משתמש
שם:
avrgal
תאריך:
22/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה בכל קנה מידה. פשוט להתרחק!!!!

באפריל 2011 רכשתי מכונת תספורת מהחנות.
קיבלתי מייל אישור עסקה.
את המוצר מעולם לא קיבלתי.

חודש מיום ההזמנה התקשרתי לחנות לברר מה עלה בגורל ההזמנה שלי.
נאמר לי שהייתה בעיה עם הדואר, ושיצרו איתי קשר ברגע ששולחים את המוצר שוב. מעולם לא חזרו אליי.

שבוע לאחר מכן התקשרתי לברר מה קורה, שוב.
הסתבר שההזמנה לא יצאה לכיווני, ואף אחד לא טרח להודיע לי.

נתתי צ'אנס נוסף לחנות
ושוב אף אחד לא יצר איתי קשר.
והפריט לא נשלח.

התקשרתי שוב, הפעם כדי לבטל את העסקה.
נאמר לי שבוטלה.
ביקשתי אישור ביטול עסקה אך נאמר לי בבטחון שאישור יישלח לתיבת הדואר האלקטרוני שלי ואראה זיכוי בחשבון הבנק שלי.

המתנתי שבוע, לא ראיתי אישור במייל ולא זיכוי בחשבון.


התקשרתי שוב ושאלתי לגבי הזיכוי. נאמר לי להמתין יום-יומיים עד שתתעדכן הפעולה באשראי, ושיעקבו אחר העניין יחד איתי.

המתנתי למעלה משבוע - שום דבר.

התקשרתי שוב לשאול מה קורה לגבי הזיכוי.
להפתעתי הרבה לא ידעו על מה אני מדבר. לא ידעו שאני מעוניין בזיכוי ולא ידוע למה.
הסברתי שוב שהמוצר מעולם לא הגיע אליי ואני ממתין כבר יותר מחודשיים!!!

נאמר לי שיעשו בירורים ויחזרו אליי "עוד היום".
לא חזרו.
התקשרתי אני.
ענו לי ש"ראינו שמגיע לך זיכוי".
אך שוב, לא זיכו.

הצעד הבא שלי יהיה משפטי.
הצעד הבא שלכם - לחסוך לעצמכם כאב ראש ולהתרחק.
תגובת החנות:
לקוח הזמין מוצר

נשלח לו באותו יום בדואר רשום

נשלח מייל עם מספר המשלוח

הוא לא אסף את המוצר והמוצר חזר אלינו

זיכינו איתו מעבר לזה אין עוד מה לעשות.
מוצר:
מכונת תספורת G370
*מספר הטלפון המופיע למעלה הינו חלק משירות תוכן המופעל על ידי zap השוואת מחירים בהתאם לתנאי השימוש באתר ומפנה למספר הבא: 03-5603751
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply