רכשתי את מכונת הכביסה ב22.8.22,היגיעה עם מוביל ב24.8 ללא תאום מראש.ניסיתי במשך מספר ימים ליצור קשר עם מבט אלקטריק ,איש לא ענה,לא בצ'אט ,מייל ,טלפון.לא קיבלתי חשבונית.אחרי 12 יום מיןם הרכישה היגיע טכנאי,המכונה היגיעה עם מכה רצינית בדופן אך לא היתה לי חשבונית. לא לקנות במבט אלקטריק,סיוט מתמשך......... היום הצלחתי לקבל את החשבונית,מחכה לשרות שיחליפו לי את המכונה
תגובת החנות:
שלום וברכה,
צר לנו כי הלקוחה בחרה לסלף את האמת בצורה בוטה כל כך ברשת, הלקוחה קיבלה שרות יוצא מן הכלל ואספקה מהירה.
שוחחנו מספר פעמים עם הלקוחה בטלפון והיא קיבלה מענה לשאלותיה.
לא ברור מדוע בחרה להכפיש את החברה רק בגלל שהמכונה הגיע עם מכה שגם בעיה זו נפתרה וטופלה.
הלקוחה קיבלה חשבונית למייל.
נמשיך לתת שרות מצויין לאלפי לקוחות מרוצים.
מוצר:
INDESIT5.5 קג פתח עליוןBTWD551052
שם:
ziv
תאריך:
27/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה של מקרר, לקח שבוע להודיע לי שאין להם את הדגם שהזמנתי. וגם זה, יום אחרי שהתקשרתי לברר. זו רמת שירות לקוחות שהיתה מביישת כל מוכר בעל שמץ של אכפתיות. פשוט להזמין ממקום אחר. יש מספיק דגים בים וספקי מוצרי חשמל בגוגל
תגובת החנות:
שלום וברכה, בפתיחת דברינו נדגיש כי הלקוח הנ"ל כלל לא שילם עבור ההזמנה שלטענתו בוצעה. יש לציין כי מאחר ולא הושארו פרטים אשראי לחיוב, מערכת האתר מזהה זאת כהשארת פרטים בלבד. עוד יצויין כי לאחר מספר ימים בוצעה פנייה יזומה אל הלקוח ע"י אחד מנציגנו והלקוח העמיד כתנאי לביצוע העסקה אספקה מיידית מעכשיו לעכשיו, הוסבר ללקוח כי אין אופציה כזו ונדאג לקדם את האספקה בטווח של יומיים, הלקוח סירב ואמר כי יזמין במקום אחר ואף איים 'עוד תשמעו ממני'. בנוסף, בוצעה פנייה היום ללקוח במטרה להציע לו פיצוי כלשהו כדי להשאיר טעם טוב לעתיד, הלקוח לא היה מעוניין והשיחה הסתיימה ללא כלום. למען הסר ספק, לא נאמר ללקוח בשום שלב כי המקרר לא במלאי, המקרר קיים במלאי אך מאחר וזמן האספקה לא התאים ללקוח הוא בחר להעלות חוות דעת. מערכת האתר שמה דגש על השירות, אמינות וזמני אספקה. שמחים לתת שרות לאלפי לקוחות מרוצים ונמשיך לעשות כך.
הזמנתי את המקרר בתאריך 15.2.2022 דרך אתר החברה בזאפ הצגתי את הכתובת ואת פרטי האשראי וקיבלתי מספר הזמנה 18618 לא חזרו אליי עד שהתקשרתי אליהם בתאריך 20.2.2022 אמרו שיבדקו למחרת חזרו אליי והודיעו שאין במלאי את מה שהזמנתי והציעו לי מקרר אחר לפי דעתם טוב יותר אמרתי לנציג שאני מחכה כבר שבוע ואף אחד לא עדכן אותי עד שתקשרתי. זה לא בסדר להציע מחיר נמוך על מנת להופיע בראש הרשימה כשאין במלי את אותו מוצר. צריך להדגיש שאני הצגתי את כל הפרטים כתובת מלאה ופרטי אשראי. לא קיבלתי חשבונית רק אישור הזמנה ללא שום טיפול.
תגובת החנות:
לקוח יקר , החברה ניסתה ליצור איתך קשר לגבי הזמנה שביקשת לרכוש , אך לצערנו לא היה מענה. בנוסף לאור טענותיך חלק מהדברים אינם נכונים 1. הנציג שלנו חזר אליך יום לאחר ביצוע ההזמנה. 2.קיבלת פתרונות שאינם מקובלים עליך 3. לפי טענתך העסקה שולמה אך בפועל לא בוצע חיוב . אתה מוזמן לבדוק מול חברת האשראי ובמידה והיה חיוב תקבל את כספך בחזרה. 4. אנחנו במבט אלקטריק רוצים לשמור ולתת את השירות הטוב ביותר גם לפני או אחרי רכישה.
מוצר:
מקרר מקפיא תחתון amcor AM4540W
שם:
צפורה
תאריך:
24/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לפני ביצוע הזמנה של מקרר, מאחר והיה מאוד דחוף לי לקבל את המקרר בהקדם רציתי לוודא שהמוצר במלאי. ענה לי נציג שאמר שהדגם שרציתי לא זמין במיידי והציע לי לקנות דגם יותר יקר והבטיח לי שזה זמין במיידי ויגיע תוך מספר ימים. הוספתי עוד כסף ולקחתי את הדגם היותר יקר. לאחר מספר ימים התקשרתי לחנות לראות מה קורה עם האספקה, ואז התחלתי מסע ייסורים מולם. קודם כל עשו את ההזמנה לא על השם שלי. אחר כך אמרו לי שהדגם שהזמנתי בכלל לא קיים במלאי ויש מחסור וזה אחרי שווידאתי איתם לפני ההזמנה. ואז אחרי כמה ימים נוספים של הלוך ושוב בסוף נתנו לי דגם אחר ממה שהזמנתי ושינו לי את הצבע בהזמנה וספרו לי מחדש 7 ימי עסקים עד האספקה למרות שזו טעות נטו שלהם. כמובן שלא עמדו בתנאי האספקה של 7 ימי עסקים. בכל פעם הייתי צריכה לרדוף אחריהם, מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים. סחבת של ממש ושירות גרוע ביותר. בקיצור אכזבה גדולה מהשירות בחנות הזו. אין קשר בין ההבטחות למציאות, שכנעו אותי לשדרג את הדגם ובסוף הוא לא היה במלאי וכך נשארתי שבועיים בלי מקרר בגללם ובסוף קיבלתי מקרר שבכלל לא רציתי רק בגלל שלא עמדו בזמנים. כמובן שמבחינת החנות הכל תקין ולא רואים שום בעיה בהתנהלות שלהם גם בעיכוב בזמנים וגם בזה שקיבלתי צבע שלא רציתי ודגם שבכלל לא רציתי להזמין וכפו עלי לקבל אותו כי הייתי חייבת מקרר דחוף.
מוצר:
מקרר פוג'י
שם:
Hadas
תאריך:
12/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת , מתחייבים למוצר ושניה לפני שהוא צריך להגיע הם לא מספקים את המוצר, מציעים חלופה יותר גרועה ועם זמן המתנה ארוך יותר !! לא ממליצה !!
מוצר:
מקרר מקפיא עליון מידאה כסוף דגם HD-273FN6339
שם:
efi
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה ממש גרועה הזמנו מהם מדיח אחרי 3 שבועות של פניות חוזרות ללא מענה נזכרו להגיד שאין במלאי ואין צפי להגעה של מלאי ואם אני רוצה אני יכול להוסיף 1000 שקל ולקבל פשוט ביזיון
תגובת החנות:
בעולם שלנו בזמן הקורונה המלאים לא תקינים בכל החברות ואנחנו מסתמכים על הספק ובמקרים מסוימים על המלאי הקיים שלנו. אנחנו לא מחייבים את הלקוח עד לאספקה וכותבים באתר שזה בכפוף למלאי ספק, למרות שאומרים לנו שיש עד שהזמנה נכנסת יכולות להיכנס הזמנות נוספות ונגמר המלאי. ברגע שאנחנו מודעים לכך מיד מסירים את המוצר מהאתר ומציעים מה שיש במלאי
מוצר:
מדיח מילה
שם:
x0123456
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהם. יותר מידי נורות אדומות ובסוף לא סיפקו את המוצר.
ביצעתי הזמנה של מקרר. אחרי שבוע התקשרו וסיפרו שהמוביל אמר שהמקרר פגום (סיפור הזוי כי בכלל לא תיאמו איתי). המליצו לשדרג לדגם אחר בתוספת של 20 שקלים ושהמקרר החדש עם דירוג אינרגטי A ולא D ואז המוכר בטלפון אמר - "בזכות השדרוג אתה תחסוך ארגזים של כסף כל חודש". - משפט שקרי לחלוטים. לבסוף הם הסכימו לבצע את השדרוג ללא תשלום, ואמרו שיספקו את המקרר תוך 3-4 ימים. לאחר 3 ימים התקשרתי לברר מדוע לא תיאמו איתי ושוב שמעתי סיפורים שההזמנה הלכה לאיבוד ואם אני רוצה אפשר לעשות חדשה ולהמתין שוב בין 5-7 ימי עסקים. זה השלב שהחלטתי לבטל את ההזמנה כי הרגיש לי שנתקלתי בחברה שבמקרה הטוב לא יודעת לעבוד ובמקרה הרע יודעת לספר סיפורים לא מוצלחים...
תגובת החנות:
היתה לנו תקלה עם סחורה ישנה ופגומה (סך הכל שני דגמים) הורדנו את המוצרים מהאתר ברגע ששמענו שהמוביל שלנו מסר שיש פגם ולא רצינו לשלוח מוצר פגום נתנו כפיצוי מוצר יותר יקר ללא תוספת תשלום וגם זה לא הספיק ללקוח היו נסיונות התקשרות ללקוח ולא החיתה תגובה לא חייבנו את הלקוח ונתנו לו אפשרו לקבל מוצר עם דירוג B ול A כמו שהוא כתב למרות שבאינטרנט רשום שהוא A הלקוח הזמין דירוג D שצורך באופן ברור יותר חשמל איך זה שירות גרוע?
לאחר כמה ימים שלא סיפקו את המוצר התקשרתי ואמרו לי שאין להם בכלל את המוצר ואם אני מעוניין יש מוצר "דומה" במחיר יותר יקר משמעותי. יש לציין שכשקניתי הופיע שהמוצר ישנו ואפשר להזמין
להתרחק כמו מאש. הזמנתי מעל לשבועיים מקרר. עד היום לא קיבלתי את המוצר. אף אחד לא חזר, התקשרתי לשאול ואמרו שהמוצר פגום, הציעו מקרר אחר, רק בעוד חודש. הסכמתי להוסיף כסף למקרר אחר רק שיגיע בזמן. אחרי שבוע מתברר שאף אחד לא קידם את ההזמנה. ביטלתי את ההזמנה. כל הזמן מבטיחים לחזור ואף אחד לא חוזר.
בקיצור להתרחק. השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם.
תגובת החנות:
היה לנו מקרר אשר נתגלה כפגום ולא רצינו לשלוח את המוצר בשיטת מצליח. הורדנו את המוצר מהאתר. הצענו ללקוח מקרר NO FROST במחיר עלות שלנו, לא עברו 4 ימים מיום ההזמנה של המקרר החדש והלקוח ביקש לבטל המקרר היה מסופק לו יומיים לאחר מכן
מוצר:
מקרר Normande
שם:
amitay15
תאריך:
20/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל מהסוף. להתרחק כמו מאש. הזמנתי לפני מעל חודש מייבש כביסה. עד היום לא קיבלתי את המוצר. זה התחיל בתירוץ הראשון לפני שבועיים וחצי שהנציג שטיפל לי בהזמנה נפטר והם רוצים לפצות אותי בשדרוג מייבש יותר טוב שיגיע יום למחרת, הסכמתי וכמובן שהמייבש לא הגיע. מאז ועד לרגע זה הם פשוט מורחים אותי בהבטחות שקר שיגיע אלי יום למחרת כמובן שהכל שקרים. דוגמא אחרונה מאתמול- לאחר המתנה ארוכה מול נציגה שבודקת מול המנהל מה אפשר לעשות והבטחה שתחזור אלי עד סוף היום עם תשובה מתי המייבש יגיע- פשוט לא חזרה אלי. את הכסף הם קיבלו ואת המייבש נראה שלא אראה. הנושא התחיל הבוקר תביעה משפטית. בקיצור להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מייבש יותר יקר באותו מחיר של מייבש ישן הוסבר ללקוח כי זמן האספקה ארוך יותר מאחר והלקוח גר מעבר לקו הירוק מספקים ללקוח את המייבש ביום שלישי הקרוב אלא אם הוא יבחר לבטל את העקה וכספו יוחזר לו
מוצר:
מייבש
שם:
shlomy
תאריך:
26/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה עם זמן אספקה של שבוע לאחר 10 ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי וטענו שהבחירה שעשיתי היא גרועה והציעו מכונה יקרה יותר טעם דירוג גולשים נמוך יותר.
למה לא הורידו את הפרסום? למה המתינו 10 ימים כדי להודיע שאין במלאי? למה שירות לקוחות לא עונים אף פעם?
תגובת החנות:
שלום רב, יש אלפי מוצרים באתר ולפעמים קורה שנשכח אחד הסיבה שלקח זמן היא כי לא עבדנו בחגים. המוצר הורד במיידית מהאתר ברגע ששמנו לב
מוצר:
מכונת כביסה AEG
שם:
Joel
תאריך:
17/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להגיע לשרות לקוחות. גם דוא"ל לא עובד service wasn't found at e-outlet. בטלפון הציעו טלויזיה חילופית בהוספה של 30 שח, בסוף נתנו טליויזה יקרה יותר במחיר 2800 ( 250 במזומן) במקום טלויזיה במחיר 2400
תגובת החנות:
שלום רב, הוצע ללקוח דגם חדש במחיר הכי טוב בזאפ שכן המחיר הנמוך ביותר בזאפ עמד על 2900 והלקוח הסכים כמו כן נשלחה לו הטלוויזיה בשילוח תוך 24 ועל כן הופרד מחיר המשלוח וניתן למוביל ישירות לא חוייב בעלות נוספת
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55TU8000 4K
שם:
אופיר
תאריך:
03/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה באמצעות זאפ. ביום המשלוח מתקשר אלי נציג החנות, מודיע כי יש לו מכונה הרוסה והבטיח שאם אשגרד למכונה טובה יותר היא תגיע באותו השבוע (מזכיר שאני ממתין כשבוע למשלוח) בלית ברירה הסכמתי. ההתחייבות לא היתה נכונה, השולח לא הגיע בזמן, המחיר שהוא נתן לי לא תאם את מה שכתוב בזאפ, ובדיקה מעמיקה גילתה שחווהד בקשר למכונה "היותר טובה" פשוט זוועתיות.
תגובת החנות:
שלום רב, הדגם שביקש הלקוח הוא דגם ישן ופגום המוצר ירד מהאתר ולגבי הדעה האישית של הלקוח לפי הסגנון התבטאות אינו הולם ובטוח לא נכון
ביום 9.8 ביצעתי הזמנה באינטרנט של מכונת כביסה. הובטח כי המוצר יספק תוך שבעה ימי עסקים. לאחר שבוע, נאמר לי על ידי בית העסק שיש עיכוב קל, שבוע לאחר מכן לא ניתן היה להשיג את בית העסק ולא היה מענה גם בוואטספ. המוצר לא סופק! נאלצתי להתקשר לויזה ולבטל את התשלומים העתידיים. השירות היה רע ומתסכל.
תגובת החנות:
שלום רב המכונה היתה במלאי וכאשר קיבלנו הודעה כי אזל המלאי הורדנו את המוצר מהאתר עד שתתחדש האספקה
מוצר:
Bosch WAN20061IL
שם:
maya
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאוורר מגדל של חברת מידאה שהגיע אלי תוך 3 ימי עסקים והייתי מאוד מרוצה מהשרות, ולכן עשיתי הזמנה נוספת עבור אימי של אותו מוצר, אימי כעבור יום קיבלה הודעה שהכסף ירד אך כעת עברו 9 ימים והיא לא שמעה מהמוכר כלום, ניסינו להתקשר לחנות מספר פעמים ולא קיבלנו כול מענה, האמת לא ציפיתי לשירות כל כך מאכזב
תגובת החנות:
במקרה זה הלקוחה רכשה ביום חמישי וכעבור 9 ימים רגילי זה היו רק 5 ימי עסקים והלקוחה קיבלה את המוצר ביום העשירי דהיינו ביון העסקים השיש ואנחנו עמדנו בזמנים חבל שמפרסמים חוות דעת ללא מחשבה על הנזק שזה גורם אפילו שהעסקה בוצעה בזמן המובטח באצר
מוצר:
מאוורר מגדל מאוורר מגדל FZ10 16AR MIDEA מידאה
שם:
shahar.r
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זוועה !!! מאחרים באספקת המוצר (מדיח כלים), לא יוצרים קשר, לא עונים לטלפונים, לא עונים למיילים ולהודעות באתר. להתרחק.
תגובת החנות:
סופק ללקוח תוך 7 ימי עסקים ולא 7 ימים רגילים
מוצר:
מדיח כלים רחב Crystal DW7713FI קריסטל
שם:
לנה
תאריך:
18/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום, רכשתי מכונת כביסה תוצרת BOSCH עם שרות מהיבואן הרשמי וקיבלתי שרות מאד מאד גרוע מהיבואן ומהחנות. המובילים לא הכניסו את המכונה למקומה והטכנאי הגיע ל 5 דקות, פתח את האריזה והשאיר לי את המכונה ואת האריזה באמצע הסלון. מאתמול ב15.30 אני מנסה לקבל פתרון מהחנות ומהיביאן ללא הצלחה. היבואן ביקש עוד 280 שקל כדי להכניס את המכונה והחנות כול הזמן דוחה ומורחת אותי. פעמיים לקחתי חצי יום חופש מהעבודה, שילמתי על מכונת כביסה, שילמתי למובילים, עשיתי המון טלפונים לחנות וליבואן- ואני תקועה בלי מכונת כביסה עובדת ועם בלאגן גדול באמצע הסלון. עד עכשיו היו לי שתי מכונות כביסה של קריסטל ואף פעם לא היה לי בלאגן כזה. אני מאד מאד מצטערת שקניתי מהחנות ומהיבואן האלה. אני מבקשת שתתקינו לי את מכונת הכביסה בהקדם האפשרי כדי שאוכל להשתמש בה, לנה
תגובת החנות:
הלקוחה לא מציינת כי בכדי להכניס את המכונה למקום המיועד לU צריך להרים אותה באופן מסוכן מעל כיור של 1.50 שצריך לפרק את דלת המכונה, ,ההובלה כלולה רק למקום בו המכונה נכנסת באופן פשוט ללא מכשולים וללא כל פירוק אם בזאפ היו נותנים להוסיף תמונה הייתם יכולים ולראות על מה מדובר. ללקוחה הוצע לשלוח מוביל מיוחד במחיר מופחת בכדי לטפל בהכנסת המכונה אך הלקוחה לא הייתה מוכנה לשלם זאת
מוצר:
מכונת כביסה BOSFH WAN20061IL
שם:
AG
תאריך:
08/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ב-27.07.21 רכשתי ממבט אלקטריק טלוויזיה 75LG אינטש .באתר ZAP שממנו הגעתי אליהם הובטח אספקה תוך 3 ימי עסקים .איש המכירות טען שזאת טעות זמן האספקה הוא 7 ימי עסקים והבטיח לזרז את האספקה.לאחר מס שיחות עם איש המכירות הובהר לי שאין להם את הטלוויזיה במלאי האספקה היא מחברת ח.י וזאת אמורה ליצור איתי קשר להספקה נכון להיום לא יצרו איתי קשר לתאם הספקה למרות שעברו 7 ימי עסקים. ברצוני לצין שאיש המכירות יעקב היה נחמד ואדיב ולדבריו ניסה לזרז את ההספקה. בשולי הדברים. אמינות???
תגובת החנות:
שלום רב, כל טלוויזיות העודפים באתר נמצאות על זמן אספקה של 14 ימי עסקים בכדי שלא תהיה אפשרות לאיחור אלא רק להקדמת מועד האספקה. יתכן כי איש המכירות ניסה להתאמץ וזה היה נשמע כהבטחה אך אין הדבר כך
מוצר:
טלויזיה NANO90 75 דגם LG
שם:
eliashivzil
תאריך:
09/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טוסטר פשוט של חברת סאוטר עם משלוח תוך שבעה ימי עסקים בתאריך 19/05, ביום ראשון האחרון אחרי כמה טלפונים הוסבר לי שהיה בלבול עם המשלוח, יכול לקרות, ביום ראשון השבוע 06/06 הגיע אליי הטוסטר ללא חיבור בין החלק העליון לחלק התחתון של הטוסטר, גם יכול להיות, התקשרתי ואף שלחתי תמונה לאדם בשם אושר שהיה רושם שהוא מעוניין לעזור אך מאז לא נעשה דבר ולא עודכנתי גם אחרי תזכורת מצדי, באסה
י9ו
מוצר:
טוסטר לחיצה סאוטר 222 TG
שם:
גולש
תאריך:
07/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
yacovkirn
תאריך:
11/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30.11.20 רכשתי בחנות מבט טלוויזיה 40 אינטש מתוצרת פוג'יקום. ההבטחה הייתה ל- 7 ימי עסקים. היום 11.12.20 לאחר שעברו 8 ימי עסקים ולאחר אינספור טלפונים לחברת מבט טרם קיבלנו את המוצר. טלפנו לאלון שהבטיח לחזור עם תשובה ולא חזר. טלפנו שוב ואמרו שהמוצר אצל השליח ושהוא יתקשר אלינו אתמול. שום דבר כזה לא קרה. היום התקשרנו שוב וענתה נציגה שאמרה שיש עומס ושאין היום יום שישי עם מי לדבר. אז איך ייתכן שכשיש עומס חברת המשלוחים לא עובדת בימי שישי? הנציגה הבטיחה לטפל בנו ביום ראשון. מבת לא יודעת מימינה ומשמאלה. אין להם שמץ מושג מתי אקבל את המוצר. ממליץ לא לרכוש שום מוצר בחנות כזו שרמת השרות בה 0.
תגובת החנות:
צר לנו כי לקוחות משתלחים באופן כזה מביש באתר כתוב בפירוש כי עקב המצב יתכנו איחורים קלים בקבלת המוצר עקב מצב הקורונה בה דברים לא צפויים קורים אף שלרוב זה לא קורה. הלקוח קיבל היום 13.12.20 את המוצר לאחר כמה וכמה שיחות לחברת השילוח מצידנו. יש לציין כי הוא קיבל את המוצר באיחור של 2 ימי עסקים וצר לי כי ככה לקוחות מתנהגים למרות שהבהרנו כי קורה שיש עיכוב וזה לא בשליטתנו המלאה.
מוצר:
טלוויזיה סמרט 40 אינטש פוג'י קום.
שם:
hillelcappon
תאריך:
15/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה מהאתר שלהם. בהזמנה הם התחייבו שהטלוויזיה תגיע תוך 7 ימי עסקים. בכוונה הזמנתי את הטלויזיה מפסיק זמן לפני החגים (תיארתי לעצמי שיהיה סגר). היום עברו כבר 8 ימי עסקים והטלוויזיה רחוקה מלהגיע. התירוץ שלהם הוא שזה ההבדל ביבואן המקביל (מה שלא היה כתוב במועד ההזמנה) ובמקום לעזור הם הציעו לבטל את ההזמנה (יומיים לפני החג). פשוט מאכזב שבאתר כתוב דבר אחד ובמציאות קורה דבר אחר.
תגובת החנות:
הודענו ללקוח מההתחלה שיש עיכובים אצל כל היבואנים ואף יותר אצל היבואנים הקטנים וכי עליו לחכות בסבלנות הלקוח אמר אין בעיה אני אחכה ועכשיו בגלל שיש סגר במפתיע הוא החליט לשנות את דעתו יש לציין כי נכון להיום עדיין לא עברו 7 ימי עסקים לאספקת הטלוויזיה וכנקמה החליט לכתוב דברים שהם לא נכונים בעליל