דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לבית (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רוזנפלד
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברוזנפלד ?
4.45
ציון ממוצע
31
חוות דעת בשנה האחרונה
914
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
11
0
3
שנה אחרונה
27
0
4
כל הזמן
818
10
86
נמצאו 914 חוות דעת גולשים על רוזנפלד
תמונת משתמש
שם:
rimonimband
תאריך:
31/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר אבל לא היה כתוב שזה ברז מים קרים בלבד.
לאחר שיחה עם נציגה הוסבר לנו שהחלפת מוצר עולה 69.90 (למרות שכתוב משלוח חינם באתר)
תגובת החנות:
שלום,
באתר האינטרנט שלנו כתוב בברור שהמוצר הוא ברז מים קרים.
בניגוד למה שכתבת, בהזמנה שביצעת יש עלות משלוח כפי שאכן שילמת בעת ההזמנה.
על מנת שנוכל לקבל את המוצר חזרה ולזכות אותך יש לך אפשרות להביא את המוצר אלינו או לשלוח אותו אלינו בכל דרך שתבחר.
באם אתה מעוניין ששליח מטעמנו יבוא לקחת את המוצר מביתך, עלות המשלוח בחזרה תשולם על ידך.
בניגוד למה שכתבת, רק המוצר החדש שביקשת להזמין כולל דמי משלוח ולכן המשלוח חינם.
צר לנו שבחרת בפלטרומה זו כדי לנסות ולהכפיש אותנו, אך עשרות אלפי הלקוחות המרוצים שלנו ולמעלה מ 60 שנות קיומנו הם העדות לאיכות השרות שלנו.


מוצר:
ברז מים קרים פיה מסתו
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
stav.sha
תאריך:
31/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טעון שיפור. הזמנתי מהם שני מוצרים, שלחו רק אחד בטעות. אמנם הוציאו את המוצר השני עם שליח עד הבית אבל הייתי צריכה לחכות עוד 4 ימים כדי לקבל אותו.
תגובת החנות:
שלום,
מצטערים על עוגמת הנפש.
טעיות קורות, ואכן הוצאנו שליחות מיוחדת על חשבוננו עד הבית שלך כדי להשלים את ההזמנה.
מוצר:
מכונת קפה של נספרסו
תמונת משתמש
שם:
sason2610
תאריך:
16/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה שהודיע לי שאין אחד המוצרים שהזמנתע זה יפה. אך מוצר שקיבלתי על הפנים והתקלקל באותו יום שקיבלתי. וגם לקח הרבה זמן עד שמוצר הגיע
תגובת החנות:
שלום,
מצטערים לשמוע שהמוצר שקנית התקלקל.
כמובן שיש אחריות יבואן (גולד ליין) למוצר ואנו נותנים שרות תיקון או החלפה לחדש.
מוצר:
בלנדר מטחנת קפה gold line atl367g
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קמין קטן דרך האינטרנט. הקמין התקלקל והפסיק לחמם אחרי יום. רציתי החזר כספי ולא מוצר חלופי. החברה לא הסכימה לתת החזר אם אין לי את האריזה המקורית. ממתי צריך לשמור קרטון של מוצר!?
לאחר ויכוחים אין סופיים , ואיומים בתביעה מצידי, הייתי צריך לסוע לסניף פתח תקווה בשביל לקבל זיכוי. ( למרות שקניתי באינטרנט).
כן יאמר לזכותם שתמיד נתנו מענה ולא התעלמו, חוץ מזה, מוצר לא טוב וסיוט עד ההחזר הכספי.
תגובת החנות:
אריק שלום,
אנחנו עסק ותיק (למעלה מ 60 שנה) שיודע לתת שרות טוב, יעידו על כך עשרות אלפי הלקוחות שלנו.
אנחנו מחזירים כסף על כל מוצר שנרכש אצלנו בתנאי שהמוצר חוזר שלם ובאריזתו המקורית. (זה גם החוק)
ביקשת להחזיר את המוצר ללא אריזה, אפשרנו לך להחליף אותו גם ללא אריזה, אך אתה העדפת להחזיר ולקבל זיכוי כספי.
למרות שלא היתה לך אריזה זיכינו אותך.
מן הראוי היה להעריך את השרות שקיבלת.
מוצר:
קמין גולד ליין קטן
תמונת משתמש
שם:
Yuda
תאריך:
21/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 4 מוצרים למטבח ושילמתי משלוח עם שליח, השליח מסר אחד מהם והשאר לא הגיעו, פניתי לחברה דרך הוואצאפ וביקשתי לדעת מה עם שאר המוצרים, הם קראו את ההודעות שלי ולא הגיבו, למחרת במקרה שכן התקשר אלי ואמר לי שהמוצרים שלי הגיעו אליו, עד כה לא קיבלתי שום תגובה מהחנות.

***דווקא*** בימים אלו, כאשר החנויות והעסקים נלחמים על כל לקוח והכל נעשה בשילוח מרחוק הייתי מצפה לאכפתיות מינימלית כלפי הלקוח.

אני לא אזמין מהם יותר, מעדיף לשלם יותר ולקבל יחס.
תגובת החנות:
יהודה שלום,
מצטערים ומתנצלים על התקלה.
כפי שכתבת השליח של חברה חיצונית הניח חלק מהמשלוח שלך אצל השכן.
בימי הקורנה הלא שגרתיים שאנו עוברים אנו עושים את מירב המאמצים לענות לכל הפונים.
כשהבנו שהבעיה נפתרה התיתר הצורך לחזור אליך.
רק בריאות
צוות רוזנפלד
מוצר:
מיקרוגל ללא גריל Sauter MW385 ‏20 ‏ליטר סאוטר - כסוף (#7290016694116)
תמונת משתמש
שם:
משוטט
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות גדולה ודי קשה להתמצא בה. הצוות יעיל.
לפני שהגעתי ביררתי בצ'אט של האתר לגבי מוצר מסוים ואמרו לי שקיים במלאי, ואילו בחנות עצמה אמרו לי שזה רק בהזמנה מראש, ונאלצתי להתפשר על מוצר אחר.
המחיר הרבה יותר יקר ממה שכתוב באתר (170 ולא 124, כלומר 46 ש"ח הפרש!).
תגובת החנות:
שלום,
תודה על המשוב ששלחת לנו, אנו נלמד מהמקרה שלך.
החנות אכן גדולה (4,000 מ"ר).
כפי שכתבת הצוות יעל ואנו נוסיף אדיב ומקצועי.
מצטערים לשמעו כי קיבלת נתון לא נכון בצ'אט,
ההנחיה היא לבדוק מלאי במחשב ובאים המלאי נמוך לאמת פיזית בחנות שאכן המוצר קיים במלאי.
הזמנות שמוזמנות באתר למשלוח ולבאים לקחת הן במחיר המופיע באתר.
אנו מאפשרים לכל לקוח שהגיע לחנות (ולא ביצע הזמנה באתר) לקבל את אותו המחיר.
אתה מוזמן ליצור קשר ולקבל את ההפרש.
בכבוד רב,
רוזנפלד
מוצר:
מכונת תספורת Philips QT4000 פיליפס
תמונת משתמש
שם:
צבי
תאריך:
20/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. מנסיון טוב של כ-4 שנים עם מאווררים מתוצרת סין "Gold-Line" דגם "ATL-045"
חיפשתי ומצאתי ברוזנפלד בדיוק את הדגם המבוקש ובמחיר אטרקטיבי .
הזמנתי באינטרנט שילמתי וקיבלתי חשבונית עבור המאוור שחיפשתי .

כדי לחסוך זמן של כחצי שעה לנסיעה לחנות ולאיסוף , היה שווה לי להוסיף עוד 39 ש"ח
עבור שליחות עד הבית .

2. מספר ימים לאחר מיכן קיבלתי מסר SMS שבאותו יום המאוורר יסופק והנהג ייצור אתי קשר לצורך המסירה.
3. החל משעה 12:30 קיבלתי בערך כ- 8 טלפונים חוזרים ונשנים וטורדניים מהנהג שרצה להיות בטוח שאני נמצא בבית לקבלת המאוורר .
הגדיל לעשות , שבטלפונים האחרונים דרש ממני לרדת לרחוב ולחכות לו "היות והוא נמצא בצום הראמדן – קשה לו לעלות במדרגות "
סירבתי בתוקף ודרשתי את השירות עליו שילמתי אבל הוא העסיק אותי בצורה כזו עד השעה 16:00 , כאשר סוף סוף הוא הביא את החבילה !



תגובת החנות:
צבי שלום,
מצטערים לשמוע כי לא עמדנו בתחיבות שלנו כלפיך, ומתנצלים על כך.
אנו עסק וותיק מאוד (60 שנה) ורכשנו את שמנו הטוב בעבודה קשה.
כפי שאמרנו לך בשיחת הטלפון, מבטיחים ללמוד מהמקרה ולהמשיך להשתפר.
בברכה, רוזנפלד
מוצר:
מאוורר ATL045
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
22/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי חווית הקניה לוקה בחסר, כבר בהתחלה היו בעיות במשלוח ההזמנה. כל נסיונותי להגיע לשרות לקוחות(שאין להם) עלו בתוהו. הסברתי למרכזנית את בעית המשלוח, לקחה פרטים והבטיחה שיחזרו אלי, זה לא קרה. פשוט אין עם מי לדבר. ההזמנה נשלחה בכלל לכתובת אחרת. רק אחרי שבוע כשפניתי דרך יצירת קשר באתר. טרחו להתקשר ולהודיע שהיום תגיע ההזמנה. וכשהגיע ההזמנה הופיע בשם אחר. ברוזנפלד לא שמעו על דבר כזה שנקרא שרות לקוחות.
תגובת החנות:
ישראל שלום,
מצטערים ומתנצלים שהייתה לך חווית קניה לא טובה.
אנו לוקחים אחריות מלאה על הדברים.
מבטיחים ללמוד ולהשתפר.
למרות הכל, בסופו של דבר קיבלת את המקדחה בתוך 7 הימים שהתחייבנו להם.
בברכה,
צוות רוזנפלד

מוצר:
מקדחה, מברגה ופטישון GBH2-26DRE
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
22/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שלא אמשיך לקנות מכם גם אם השדלתם זה לקח יותר מידיי זמן, חבל, תודה בכל מקרה.
תגובת החנות:
מאיר שלום,
מצער לשמוע,
אכן אנחנו עסק ותיק מאוד, שרות הוא החלק החשוב ביותר לנו.
עושים את המאמץ המקסימאלי לתת שרות.
מוצר:
בשמים בוגארט
תמונת משתמש
שם:
Dror
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 תנורי אמבטיה. אחד הגיע באריזה חדשה עם כל החלקים. השני הגיע באריזה קרועה, מודבקת ברשלנות, רואים שזה מוצר שהוחזר או היה בתצוגה, ללא תעודות והסברים, ללא ברגים ודיבלים הנדרשים לחבר את התנור לקיר. גם האריזה החיצונית של שני התנורים יחד היתה רשלנית ומתפרקת. עצוב ולא מקצועי. המספר למטה הוא מספר הזמנה. לא קיבלתי חשבונית מס! גם זה לא מקצועי.
תגובת החנות:
דרור שלום,
לא קיבלנו פניה ממך על המקרה שתארת כאן ולכן אין לנו את כל הפרטים.
אנחנו שולחים אלפי פריטים בחודש כולם ארוזים היטב ולכולם מצורף חשבונית.
להערכתנו המוצר ניזוק במשלוח (דבר שקורה לעיתים).
אתה מוזמן לפנות אלינו ואנו נחליף לך את המוצר.
מוצר:
תנור אמבטיה אלקטרו חנן EL21 שחור x 2
תמונת משתמש
שם:
guy
תאריך:
18/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טרם הגיעו המזרונים..
ו חבל כי אנחנו נוסעים לקמפינג .
לכן גם הזמנתי ויכלו לעזור לנו .
תגובת החנות:
שלום,
מצטערים ומתנצלים על האחור באספקה.
עשינו את המקסימום מול חברת השליחןיות כדי שהם יספקו לך בזמן את המזרונים.
לצערנו עקב חג הפסח הם לא הצליחו לעמוד בהתחייבות ולא סיפקו בזמן.
מציעים לך אפשרות החזרה וזיכוי מלא או פיצוי.
מוצר:
מזרון מתקפל 5 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר דרך האינטרנט. היה כתוב בגדול ובירוק "במלאי". התחייבות לשבעה ימי עסקים עד בית הלקוח.
לאחר שבוע התקשרתי לברר מדוע סטטוס ההזמנה לא משתנה, ענו לי בחוסר סבלנות את התשובה הצפויה "חכה 7 ימי עסקים".
אחרי 7 ימי עסקים, כשהסטטוס של ההזמנה עדיין לא השתנה, התקשרתי שוב, ואחרי שהתעקשתי, התקשרו לברר למה הפריט לא נשלח עדיין, ורק אחרי שהודעתי שאבטל את ההזמנה, הואילו לשלוח.
אני משוכנע לגמרי שאם לא הייתי מתקשר לנדנד, עד היום לא הייתי מקבל את המוצר.
תגובת החנות:
גאי שלום,
מצטערים ומתנצלים על החוויה שעברת.
אנחנו לומדים מכל מקרה וגם במקרה זה נעשה את המקסימום כדי ללמוד ולהשתפר.

מוצר:
כירת אינדוקציה Gold Line Atl-810
תמונת משתמש
שם:
Ayala
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כשבוע רדיאטור 7 צלעות. לאחר שהזמנתי קיבלתי מייל לפיו הזמנתי ממתינה לאישור.
לאחר יומיים שבהם עוד לא קיבלתי תשובה יצרתי קשר עם החנות והתקשרה אליי נציגה, שהסבירה שהמשלוח התקבל וכבר עבר לחברת המשלוחים - אך אני לא עודכנתי בכך (אלא לאחר יומיים נוספים מהשיחה עם הנציגה, במייל שנשלח אליי). כאשר ביקשתי מהנציגה למסור מס' טלפון נוסף בשביל השליח,למקרה שלא אהיה זמינה כשיגיע, נאמר לי באטימות כי המוצר כבר הועבר וכי הוא לא בטיפולם יותר. בטופס ההזמנה המקורי לא הייתה אפשרות לרשום מס' של איש קשר נוסף.
נראה לי שאישור הזמנה ואפשרות להוספת מס' של איש קשר נוסף הם דברים בסיסיים ביותר ושניהם חסרו לי.
תגובת החנות:
איילה שלום,
צר לנו על המקרה שקרה לך,
אנחנו עושים מאמץ רב ביחד עם חברת השליחויות שלקוחות יקבלו בזמן את המוצרים.
מתנצלים שלא הצלחנו לספק בזמן את המוצר.
צוות רוזזפלד
מוצר:
7291044089462
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
gdalial
תאריך:
27/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במאוורר מגדל
על מנת לברר עליו הייתי צריך לטלפן כ5 פעמים
אאין להם העברת שיחות ממחלקה למחלקה
א, אחד לא ידע לתת תשובות לגבי המוצר
אמנם רכשתי את המוצר

tאת המוצר רכשתי ביום א וביום ד קיבלתי אותו
תגובת החנות:
שלום,
החנות שלנו עובדת כבר 60 שנה.
החנות בגודל של 4,000 מ"ר.
יש לנו במלאי למעלה מ 20,000 פריטים (מקטים) שונים ב- 22 מחלקות.
אנחנו 70 עובדים שיודעים לתת שרות מעולה.
ביום שהתקשרת הייתה תקלה במערכת הטלפונים שלנו, בזכותך גילנו את התקלה, וזה באמת הזמן להודות לך על כך.
מבטיחים ללמוד ולהתייעל.
צוות רוזנפלד

מוצר:
מאווררר מגדל wunair fis444
תמונת משתמש
שם:
Danielle
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי בעיה עם ההזמנה אך בסופו של דבר מישהו פנה אלי וסידר את הכל ואף פיצו אותי על העיכוב במוצר
מוצר:
מאוורר ATL915
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי לקנות בחנות זו, הן מבחינת המשלוח שהגיע תוך 3 ימים! והן מבחינת קלות ההזמנה והשירות, תודה רבה.
מוצר:
קומקום ומיחם tln30
תמונת משתמש
שם:
קבי
תאריך:
13/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מדיח התברר שלא ניתן לספק אותו תוך שישה ימי עסקים כמו שהובטח אלא תוך שמונה בגלל אילוצי חברת המשלוח. מכיוון שעמדתי לצאת לחול פניתי אליהם וקיבלתי מענה מיידי שאוכל לאסוף באופן עצמי ואף יורידו לי דמי המשלוח וכך עשיתי בחנות חיכה לי מנהל החנות ועזר לי אפילו להעמיס את המכשיר לרכב ודאג להחזר דמי המשלוח. המכשיר עובד. לציין גם שיש אפשרות להתקין התקנה עצמית ולא לחכות למתקין.
לגבי המכשיר תכניות קצת ארוכות בזמן. אם מפעילים בלילה מצפצף חזק מדי כשמסיים. הפעלה נוחה עי אפליקציה.
מוצר:
מדיח מדיאה
תמונת משתמש
שם:
Dori
תאריך:
01/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן הרכישה המוצר היה במלאי , יומיים אחרי הרכישה התקשרו שאין במלאי ויגיע בקרוב. בסופו של דבר הגיע המוצר אלי לפי התחייבות החנות
מוצר:
מקרן חם מסתובב el11 אלקטרו חנן
תמונת משתמש
שם:
yacov114
תאריך:
13/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה חלקה ומהירה.זמני אספקה קצרים מאוד.הגיע תוך ימים ספורים והכל היה בסדר גמור.תודה מממממממ
מוצר:
ברז עינבר
תמונת משתמש
שם:
sholamit1410
תאריך:
07/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת פופקורן, היא הגיעה תקולה
ולאחר שעידכנתי את החנות דרך הווטצאפ הם החליפו את המכשיר במהירות ובנעימות
מוצר:
מכונת פופקורן
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply