שיטה בזויה וקבועה. מציעים מחיר נמוך, אחרי שמזמינים הם מתקשרים אליך לשכנע אותך לרדת מהיבוא מקביל בגלל כל מיני המצאות. אחרי שמאשרים להם במייל, הם יתקשרו שוב להגיד שבעצם יש עלות למשלוח. בקיצור, לכו תקנו אצל מישהו אחר, שיהיה שקוף וישר מההתחלה
מוצר:
שיומי 32
שם:
Orit
תאריך:
29/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה שלא להתקרב לחנות הזו, לא משנה כמה המחיר נשמע קורץ. ראיתי כמה ביקורות כנגדם, אך בחרתי לבצע הזמנה דרכם בגלל המיקום שקרוב לי. זו היתה טעות רצינית. מוכרים שהם גסי רוח, אגרסיבים, ופשוט לא יודעים מהו שירות. למרות שהכל מתועד בשיחות מוקלטות ומיילים, המוכרים משקרים, ומנסים לגרום לך לחשוב שאתה זה שמשקר. אחרי יותר מ7 ימי עסקים המוצר כמובן לא הגיע, המוכרים התנערו מאחריות וסירבו לקבל את הטענות שלי. פתאום יש בעיה כרגע עם היבואן ולכן המוצר מתעכב אפילו יותר.. כל זה כשאף אחד לא טורח להתקשר, אלא אני מיוזמתי מנסה לברר לגבי ההזמנה שלי. בקיצור, ביטלתי את ההזמנה וממליצה שלא לקנות דרכם
מוצר:
טלויזיה סמסונג 50 אינטש
שם:
roypeled92
תאריך:
22/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
בגדול, חוויה לא טובה. מעל 14 יום עד לאספקת המשלוח. בטענה שהאוזניות היו בדרך אבל חטפו מכה וחזרו ליבואן או איזה שהוא שקר בסגנון הזה. המחיר המצוין הוא עם אחריות שונה מאשר מפורסם. בקיצור, תתרחקו. שווה לשלם מעט יותר ולקבל שירות טוב ואת המוצר בזמן.
מוצר:
אוזניות סוני wh-1000xm3
שם:
Almog
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
בעבר הזמנתי טלוויזה ומקרן קול , היתי מרוצה מהשירות מהמחיר ומהיחס אמרתי להם שבקרוב אני צריך מוצרי חשמל לבית שלם . אחרי מספר חודשים יצרתי איתם קשר עבור מוצרים ספציפיים שחיפשתי תנור ומיקרו תואם של בוש- הם טענו שיש את המוצרים . בחרתי לשלם עליהם לפני 3 חודשים כדי לוודא שהם שם . ברגע שהם אמרו שהמוצר אצלם בחנות מחכה לי - ביקשתי מהאיש מטבח שייצר לי את המטבח לפי המידות המדוייקות של המוצר. לפני שבועיים התקשרתי לבקש אספקה, הם אמרו שאין בעיה. לאחר מכן התקשר נציג ואמר שלצערו יש טעות במחסן ולמרות שזה לכאורה יושב אצלם 3 חודשים , הם יכולים לספק לי את התנור ואת המיקרו - רק בצבע אחר- כמובן שזה לא הגיוני. הם הציעו לי מוצר אחר מחברה אחרת שאני לא מעוניין. המטבח שלי מיוצר, הבית מוכן לאכלוס וכרגע אין מענה. לפני 5 ימים הם התקשרו וכעסו עליי שאין להם זמן להתעסק בשטויות האלו. מאז הם לא עונים בוואטס אפ לאף תקשורת שנענתה במהרה כל עוד היתי לקוח משלם ולא מתלונן. ביקשתי מספר פעמים לזכות אותי במחיר המיקרו ואזמין ממקום אחר. להסתכן במקום שאני לא מכיר עם מוצר שלא בהכרח יהיה במלאי. הזיכוי שהציעו לי היה 300 שח נמוך מהמחיר שאצטרך להזמין ממקום אחר.
מוצר:
BOSCH HBG578BB0Y CMA585MB0 מיקרוגל תואם
שם:
Hed
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלויזיה והיא הגיע בלי ברגים מתאימים ובאזורי שלחו אותי להתרוצץ בין חנויות לקנות ברגים מתאימים.. פשוט בושה...
מוצר:
Samsung טלוויזיה 43 UE43RU7090 4K
שם:
jondyne
תאריך:
15/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
הזמתתי שאוב של דיסון והם היו הכי זולים בזאפ. אמרו שתוך כמה ימים היבואן יצור קשר איתי לאספקה. אחרי 10 ימים לא שמעתי כלום מאף אחד. התקשרתי לבטל העסקה. לפעמים זול זה יקר בזמן והתעסקות...
מוצר:
שאוב דיסון v10 absolute
שם:
Chen
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה של סמסונג ב 26.5 אחרי בירור בכמה אתרים בזאפ אחרי ההזמנה התקשרו בשביל לנסות לשכנע אותי להוסיף עוד כסף בשביל יבואן רשמי חזרתי והבהרתי שאני רוצה את מה שהזמנתי לאחר כשבועיים עדיין לא קיבלתי תהזמנה שהתקשרתי לאתר הם המציאו איזה סיפור שחברת המשלוחים איבדה את המשלוח ויקח עוד שבוע עד שזה יגיע אליי בחוצפתם הם הציעו לי להוסיף עוד כסף ואני אקבל טלויזיה אחרת "יותר טובה" מחר או מחרתיים כאילו הם עושים לי טוב ,הרי אם הם היו עובדים כמו שצריך הטלויזיה הייתה אצלי לפני שבוע סירבתי שוב בתוקף ואמרתי שאני רוצה את המכשיר שלי,אני חייב לציין שאת הסיפור על "אבדות במשלוחים" ראיתי בעוד כמה ביקורות בנתיים לא קיבלתי עדיין את המכשיר ואני צריך לסמוך עליהם או על "חברת השליחויות" שאני אולי אקבל אותו שבוע הבא
מוצר:
סמסונג 43ru7100
שם:
nitfritz
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר משרדי באינטרנט, כתבתי במפורש שיתאמו את המשלוח כי המשרד לא מאוייש כל היום הגם שרשום באתר ובחשבונית שהם יוצרים קשר 48 שעות לפי המשךוח. כאשר התקשרתי לוודא שהם לא שולחים אלי את המקרר כי בדיוק נכנסנו לסגר בגלל הקורונה, הם אמרו שהמקרר כבר מועמס ובדרך אלי. אז ביקשתי לדחות את המשלוח. כאשר נגמרה תקופת הקורונה וביקשתי לקבל את המקרר אמרו שהם מחייבים אותי בעוד 100 ש"ח על המשלוח. כמובן שלא הסכמתי ודרשתי זיכוי על המקרר. הם בתגובה אמרו שהם כבר שילמו למוביל ובגלל שהוא כבר העמיס את המקרר (על דעתם בלבד) אז אני אקבל זיכוי בניכוי העלות של המשלוח (60 ש"ח=יותר מ 10% מהעלות) . בסוף כבונוס הם גם הורידו לי 5% מהזיכוי על ביטול העסקה. במילה אחת - להתרחק!!!!
מוצר:
Haier HR100AW
שם:
Marwan
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
אם הייתה אופציה של דירוג פחות מכוכב הייתי שם. שירות על הפנים. מפרסמים מוצרים בכלל שאינם קיימים במלאי, האתר איטי ואינו מעודכן בעליל.
מוצר:
Samsung TV 55inch UE55RU7090
שם:
גולש
תאריך:
03/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יואן אוליביה
תאריך:
28/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
חיכיתי 3 שבועות לקבל טלוויזיה שהזמנתי באינטרנט. ועוד לא הדגם שהזמנתי. בושה אפילו לא לתת פיצועים על זה.
מוצר:
UE50RU7090
שם:
matan12ohana
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, הבטיחו 2-3 ימי עסקים מקרית אונו לרמת גן, בפועל ברגע האחרון דחו אותי לאחרי החג , אם הייתי יודע לא הייתי מזמין מהם. לא לוקחים אחריות
מוצר:
Ue55ru7100
שם:
idimini
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מכונת קפה, התקשרתי וביקשתי מהם צבע מסוים ואמרו שאין בעיה ורק לציין זאת בהערות. לאחר שסגרתי את העסקה באתר התקשרו וניסו לחייב אותי בעוד 90 ש"ח כדי לקבל את זה וכשניסיתי להסביר שאמרו לי שזה במחיר שסוכם, ניתקו לי בפנים. שירות מזעזע.
מוצר:
Nespresso Latisime One
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
22/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שמוליק
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
לא סיפקו את ההזמנה בזמן , אחרי 6 נסיונות לתפוס אותם אמרו שיבררו חזרו שרק בעוד 5 ימים הם הטלוויזיה תגיע
מוצר:
טלויזיה
שם:
Asaf
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו אצל עזורי.
הזמנתי אוזניות און-ליין. אחרי יום מתקשרים אלי מעזורי ואומרים שהמשלוח לא מסופק על ידם , אלא על ידי חנות בקרית אונו ולמרות שכתוב באתר שיש אחריות לשנה. בפועל האחריות על הבטריות היא לחצי שנה. בנוסף , המשלוח יקח שבעה ימים. אבל... אם אני אסכים להוסיף כסף , הם ישלחו מיד ותהיה אחריות על ידי היבואן המקביל (שימו לב לא רשמי).
מיד בקשתי ממנו לבטל את העסקה.
מוצר:
אוזניות
שם:
Or
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שרות מתחת לכל ביקורת! לוקחים ממך כסף ואז שוכחים ממך גם כשהמוצר פגום מהשימוש הראשון! לא להתקרב!!!!
מוצר:
Kmx750
שם:
גולש
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אודי
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
עלי לציין כי חווית הקניה שלי היתה מאוד לא טובה (בלשון המעטה) .כבר לאחר יום של קניית שואב האבק מסוג דייסון V10 ניסו לשכנע אותי להוסיף 250 ₪ ולקבל אחריות של יבואן רישמי ( אחריות לתקופה ארוכה יותר ) .הבהרתי שאינני מעוניין ונמסר לי שתוך 7 ימים לכל היותר אקבל את המוצר לביתי עם שליח (שילמתי על זה כבר ברכישה תוספת של 29 שקלים) .לאחר 13 יום מתאריך הרכישה ולאחר שלא קיבלתי את המוצר התקשרתי לחנות .נאמר לי שההספקה היא כלל לא דרכם (למרות שרכשתי את המכשיר ושילמתי לחנות ) אלא דרך היבואן המקביל וזה יכול לקחת עוד 3-4 ימים נוספים והם לא יכולים להתחייב.לאחר שהבהרתי להם שהן באתר והן בע"פ התחייבו שעד 7 ימים אקבל את המוצר נמסר לי שהם התקשרו ליבואן המקביל ובטעות ההזמנה שלי "נפלה בין הכסאות " ולא נרשמה ועלי להמתין .אמרתי שאין זה הוגן ושאני מוכן להגיע פיזית לקחת את המוצר. אז לפתע שוב ניסו "לדחוף" לי מוצר יקר יותר (יבוא מקורי ) בתוספת 250 ₪ .אמרתי להם שאת נסיון השכנוע הזה כבר עברתי איתם בתחילת הקניה והבהרתי שאני מעוניין בדיוק במוצר שרכשתי ולא במשהו יקר יותר ופתאום הגישה השתנתה ונמסר לי שאוכל לקבל את המוצר אם אגיע פיזית לחנות שלהם כבר למחרת .אכן הגעתי פיזית לחנות ולקחתי .אציין כי לחויה הלא נעימה שעברתי ברכישה מתווספת העובדה ששילמתי 29 ₪ על שליח שאמור היה להביא לי את המוצר עד הבית .אלא שהגעתי פיזית לקחת .מן הדין היה שאם אני לא מקבל פיצוי על השירות הגרוע והאיחור בקבלת המוצר לפחות אקבל בחזרה את הכסף עבור התשלום לשליח (שלא הגיע אלי ) .אלא שבחנות עזורי אפילו לא טרחו להחזיר לי את התשלום הזה .
אני לא אקנה שוב בחנות זאת .
מוצר:
שואב אבק דייסון V10 MOTORHEAD
שם:
nadav.kr
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ להתרחק! הזמנו דייסון v11 torque מהאתר של עזורי ונכתב לנו שיצרו איתנו קשר תוך 48 שעות. לאחר חמישה ימים התקשר הנציג שלהם ושכנע אותנו להוסיף כסף ולקבל v11 animal ב"גרסה האמריקאית" שכוללת מברשת נוספת. לאחר חיפוש באינטרנט לא מצאתי בשום מקום פרט לעזורי אזכור לגרסה אמריקאית, כמו כן לא מצאתי הבדל במפרט או בתוספות בין הדייסונים המשווקים בארץ לאלה המשווקים בחו"ל. מכיוון שהסיפור נראה לי מוזר התקשרתי לבטל את העסקה תוך שעה מסוף השיחה הקודמת. אמרו שאין בעיה ויבטלו את החיוב. רק במעבר על החיוב החודשי בכרטיס גיליתי שהם גבו 100 ש"ח דמי ביטול (למרות שלא הזכיר את זה בכלל בטלפון). התקשרתי שוב ולאחר שהנציג אמר שזכותם לגבות דמי ביטול ניתק לי בפנים. מעולם לא נתקלתי ביחס כזה באף חנות!
מוצר:
V11 דייסון
שם:
נו
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נורא.
התקשרתי להתייעץ על רכישת מגהץ קיטור, נאמר לי שעליי להזמין באתר ואז להגיע לאסוף מפני שאין כניסה לחנות בתקופה זו. כמובן שהמוכר לא ציין שמרבית המוצרים כלל אינם במלאי ובזבזתי זמן רב על השוואה בין כמה מוצרים לא רלוונטים שכאלו, אבל מילא שזה היה כל הסיפור. אחד מבין ארבעת המגהצים שהתלבטתי ביניהם היה במלאי והם ייעצו לי להזמין אותו. הזמנתי ונאמר לי שכשאגיע הם יוציאו לי את המוצר לאוטו. הגעתי והייתה חנייה סמוכה אז חניתי ונכנסתי פיזית לחנות וביקשתי שיעזרו לי להוציא את המוצר לאוטו. אחד הנציגים הוציא את הקופסה הגדולה ואמר לי שזה לא כבד ושאני יכולה לקחת לבד. אני בהריון מתקדם, ומילא שהוא לא שם לב, אבל ניסיתי להרים וזה היה כבד למרות מה שאמר וביקשתי שיעזור לי בכל זאת. הוא פשוט ענה לי שאם הייתי רוצה שהוא יוציא את זה הייתי צריכה לשלם משלוח. פשוט חוצפה שאין לתאר. הרמתי את הקופסה לבד ויצאתי, מיותר לציין כמה זה מסוכן במצבי להרים מוצרים כבדים, אבל בעיקר הרגשתי אכזבה מעצמי שלא פשוט ביטלתי באותו הרגע את ההזמנה ודרשתי זיכוי. רק אחרי שחזרתי יחד עם אמי פנימה ואמרנו לנציגים שזו הפעם האחרונה שכף רגלנו תדרוך שם, איתי הבעלים התקשר להתנצל. זו הסיבה היחידה שאני לא משמיצה אותם בכל הפלטפורמות הקיימות. אבל בטוח שלשם לא אחזור, בטח כשאלף השקלים ששילמתי על מגהץ הם כלום ושום דבר לשירות לקוחות.
מוצר:
מגהץ קיטור Tefal GV9063
שם:
דנה ח
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם רכישה טלפונית טלוויזיה וסאונד בר. הובטח לי כי אקבל את המוצרים תוך שלושה ימים. בפועל קיבלתי לאחר שלושה וחצי שבועות. במהלך התקופה עשיתי אין ספור טלפונים, הגעתי למחסן לוגיסטיקה לייבואן ואז התברר לי כי המוצר שהזמנתי בכלל לא קיים במלאי ולכן הוא לא סופק לי. המשכתי להתקשר לחנות ולבקש כי יספקו לי במהרה ובכל פעם דיברו אלי בזלזול כאשר ביקשתי לבטל את העסקה הם ניתקו טלפונים או היו משאירים אותי בהמתנה, ולאורך כל התקופה הם .הבטיחו הבטחות שונות שלא התקיימו. לבסוף אחר שלושה וחצי שבועות הם פשוט הביאו את המוצרים הביתה וכשביקשתי לבטל שוב נענתי בתגובות קשות והם אמרו כי אני צריכה לשלם דמי ביטול והובלה כפולה, על מנת להחזיר את המוצרים. לא ממליצה לרכוש שם
מוצר:
טלוויזיית סמסונג
שם:
Alona
תאריך:
29/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אופה לחם ב20.4. יום אחרי חזרו אליי להסביר שכדי שהמשלוח יגיע יותר מהר (3-4 ימי עסקים), הם צריכים לשלוח את האופה לחם שנמצא אצלם בחנות, אבל יש לו שנתיים אחריות ולכן צריך להוסיף 19 שקלים. בינתיים הגענו ל-29.4 ועדיין לא קיבלתי את המשלוח. כנראה שהיה חשוב יותר להוסיף את התוספת של ה-19 שקלים.
מוצר:
אופה לחם 48296 Morphy Richards מורפי ריצ'רדס
שם:
David
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנת טלוויזיה באתר עזורי בתאריך 15/04/20 . באתר כתוב כי משלוחים יתקבלו תוך שלושה ימים, מה שנאמר בטלפון לצורך השלמת העסקה ( כי צריך להשלים עסקה בטלפון כי האישור מהאתר אינו סופי ) . היום ה 27/04/20 טרם קיבלתי את המוצר. על מי מנסים לעבוד ?