דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירים סלולרים וציוד נלווה (9 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סי טי איי גומובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברשת GoMobile ?
4.85
ציון ממוצע
469
חוות דעת בשנה האחרונה
6075
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
31
0
0
3 חודשים אחרונים
99
0
7
6 חודשים אחרונים
250
0
8
שנה אחרונה
452
0
17
כל הזמן
5484
41
550
נמצאו 6075 חוות דעת גולשים על רשת GoMobile
תמונת משתמש
שם:
קטי
תאריך:
29/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בעת הרכישה היה מקצועי ואדיב מאוד.
לקחתי את הביטוח שלהם והצטערתי על כך, שירות התיקונים לא מומלץ בכלל!!!
מבטיחים לתאם שליחות תוך 7 ימי עסקים. השליח הגיע כבר למחרת אך מסיבה לא ברורה לקח למכשיר כמעט שבועיים להגיע למעבדה. אחרי שהוא הגיע למעבדה הבטיחו שיבררו עבורי למה הגעת המכשיר התעכבה ולא חזרו אליי. המכשיר תוקן אחרי יומיים במעבדה (גם התחייבו לעד 7 ימי עסקים) ושוב, לא נשלח ללקוח כי אף אחד לא טרח לעדכן שיש צורך לתת פרטי תשלום מחדש והחיוב לא מתבצע דרך הביטוח. אף אחד לא לוקח אחראיות והמנהל נותן תשובות לא מספקות. לא מומלץ לרכוש דרכם ביטוח!
מוצר:
אחראיות מכשיר שיאומי מי 9
תמונת משתמש
שם:
Kerol
תאריך:
24/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני יתחיל בחיובי, המוכר בסניף אילת היה בחור מאוד נחמד הסביר ונתן שירות טוב שיצאנו משם בחיוך.
הפלאפון נמכר תקול ללא מספר סיראלי אחרי יום מהפתחיה של המכשיר הבאתי אותו למעבדה ברעננה הבחור שם היה נחמד ניסה לעזור במקום ולקח את הפלאפון למעבדה.
לאחר יומיים התקשרו אלי מהמעבדה לבקש גם הקופסא של הפלאפון מה שמצריך אותי עוד פעם להגיע לסניף רעננה כשאר אי לא גרה בסביבה.
נאמר לי שהולכים לתקן את זה (כשאר הרבה יגידו שאי אפשר לשחר מספר סיראלי אז אפשר !)
החלטתי שלא מתאים לי כל הסיפור הזה והעדפתי לבקש החזר כספי שלפי החוק אני זכאית כי לא עברו 14 ימים עסקים וגם נאמר לי פלאפון תקול ככה שעיניין החובר לחשמל גם נופל ממגוון התירוצים.
בחנות היה אותו המוכר מפעם ראשונה שהוא במיקרה גם מנהל הסניף וכשביקשתי מימנו החזר כספי אמר שזה לא דרכו ובעצם שום דבר ממה שקשור לפלאפון שלי זה לא דרכו אלה דרך המעבדה.
מתקשרת למעבדה עונה לי בחור בצורה מאוד לא נעימה ויפה ותוך כדי השיחה (שמוקלטת אוטומטית בפלאפון שלי) אני מבקשת מהעובד לדבר אלי יפה מספר פעמים.
יצאתי מהשיחה הזאתי ללא תשובות התשובה היחידה שקיבלתי היא שיבצעו לי החלפה אבל אך ורק במעבדה שהם לא יכולים להביא לי פלאפון חדש מהסניף ועכשיו תמתיני.
אני כבר במצב המתנה מהיום ששמתי אץ הפלאפון במעבדה עד עכשיו שבוע וחצי. גם כמתקשרים אליהם ממשיכים לענות לא יפה בלי תשובות התשובה היחידה היא תמתינו נעדכן לבד .
עכשיו השאלה שלי היא כזאתיי.. האם זה הגיוניי שאני ישלם 3 אלף על פלאפון חדשש ימכרו לי פלאפון תקול ולא יטפלו בזה מידית?!
לא ממליצה לאף אחד להתקרב לסניפי החנות הזאתי לא שווה את הכמה שקלים פחות
מוצר:
גאלקסי s20 אולטרה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
sendtodav
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי בעבר ביחס מזעזע ללקוחות, אבל גומובייל שברו שיא שלילי. קניתי מהם מכשיר Mi 9 Lite. לאחר מספר חודשים המסך הפסיק להידלק ללא שום סיבה. המכשיר נמצא באחריות.
_תיקון מס' 1._ הביאתי את הטלפון המושבת לסניף בורסה ברמת גן ב-3.8 לצורך תיקון במסגרת האחריות. למכשיר לא היו שום בעיות אחרות ושום מפגעים חיצוניים, והדבר אושר בכתב על-ידי הנציג שלכם. לקח להם *עשרה ימים* לתקן את המכשיר.
_תיקון מס' 2._ משום שהתרשלתם בתיקון, התקלה חזרה על עצמה. בתאריך 4.9 שוב הביאתי להם את המכשיר לסניף עם אותה התקלה. הפעם לקח לכם *שבועיים* להחזיר את המכשיר.
_תיקון מס' 3 ודרישה לכסף._ שוב התרשלתם בתיקון והתקלה חזרה. התקלה *חזרה 3 שעות בלבד* (!!!) לאחר שהפעלתי את המכשיר. שוב הפקדתי בידכם את המכשיר עם הסיוט שלא נגמר. לקח לכם שבועיים לחזור אליי. הודיעו לי מבחינתם לא מתקנים את המכשיר במסגרת האחריות כי "התגלתה קורוזיה". תגידו, אתם לא מתביישים?! החלטתם להמציא תירוצים?!

לא רק שתיקנו בהתרשלות, גם דורשים כמעט 500 שקלים עבור עוד תיקון מרושל!

אני מבין שהתיקון הוא הוצאה כספית - אבל הדרך להתמודד עם זה היא לא למכור מכשירים פגומים. במקום זה, מנסים לחסוך על הלקוחות ולהתעלל בהם. אני כבר חודשיים נמצא בסאגה מתמשכת שבה המכשיר מקוקלקל או שנמצא בתיקון.

לא רק זה, כאשר ביקשתי לקבל חזרה את המכשיר, דורשים כסף על המשלוח שהובטח שמתבצע חינם. פשוט בושה. גומובייל עוד מעיזים בסניפים להציע ללקוחות "אחריות מורחבת". שומר נפשו יירחק.
תגובת החנות:
דוד שלום,
מכשירך נרכש בנובמבר 2019.
במסגרת אחריות היצרן המוענקת למכשיר בוצעה החלפה של מסך, ללא עלות, ב- 2 מקרים שונים עקב תקלה שאותרה.
שוב, ככל שהדבר חסה תחת האחריות – בוצעה החלפת מסך ללא עלות.
בפעם האחרונה שהופקד המכשיר אותרו נזקי מים (שאף הוצגו לך) ובמקרה זה כבר לא חלה אחריות היצרן ועל כן עודכנת שהתיקון יהיה בעלות
הוצעה לך הנחה של כ- 40% על עלות התיקון לפנים משורת הדין אך לצערנו סירבת להצעתנו וביקשת את מכשירך חזרה ללא תיקון.
כאמור, ככל שמכשירך היה מגיע ללא נזקי מים, הוא היה מתוקן ללא עלות, כחלק מאחריות היצרן אליה אנו מחויבים, כפי שאף קרה בפעמים הקודמות.


בברכה,
צוות GOMOBILE
מוצר:
Mi 9 Lite
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
טליה סימה
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא ממליצה בכלל להתקרב לחברה הזאת!!! השירות שלהם מאכזב ואני מצטערת שעשיתי הרחבת אחריות!
רכשתי מכשיר רדמי נוט 9 פרו חדש, לצערי הרב מההתחלה המכשיר היה תקול ועושה בעיות , ניגשתי מספר פעמים לתקן אותו אך בבדיקה שגרתית שעשו טענו שהמכשיר טוב.
חודשיים מטרטרים אותי ולא פותרים את הבעיה, ביקשתי מכשיר חלופי אך הם מתעלמים מימני.
מאוכזבת ומצטערת שרכשתי מהם מכשיר זאת היתה טעות חמורה.
תגובת החנות:

הלקוחה פנתה למעבדת הרשת והפקידה את המכשיר לבדיקה. בסיום הטיפול המכשיר היה תקין ועובד, ואף הלקוחה נוכחה בכך במעמד איסוף המכשיר.
עם קבלת פנייה טלפונית מהלקוחה כי המכשיר שוב לא עובד בצורה תקינה, הלקוחה הוזמנה להגיע למעבדה לבצע בדיקה חוזרת.
עד כה לא הלקוחה לא הגיעה.

צוות GOMOBILE
מוצר:
פלאפון רדמי נוט 9 פרו
תמונת משתמש
שם:
גבריאל
תאריך:
04/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקנות מהם נורא קל (עם איחור של יום במשלוח ששילמת עליו במיוחד כדי שיגיע בכמה שעות)
כמובן לקחתי בפרופורציות, לא התקטננתי.
כשצריך לקבל שירות, זה כבר עניין אחר.
הטלפון הגיע עם מצלמה תקולה וג׳י פי אס עובד לסירוגין. ניגשתי שבוע אחרי שרכשתי את הטלפון לסניף ושלחו אותו לתיקון. כעבור מספר ימים (שירות מהיר) הטלפון חזר אלי עם אותן בעיות ובלי שום תיקון שנעשה. (עד כאן התבזבזו ארבע שעות ו100 שקלים על דלק וחניה)
הטלפון נשלח שנית לתיקון וביקשתי שיגיע לראשלץ לאיסוף כדי שלא אצטרך להגיע שוב לסניף בדיזינגוף דרך הפקקים ולשלם על חניה נוספת (תקראו לי קטנוני אבל כל התשלומים הקטנים והטרטור הללו מצטברים לערימה לא מהנה בעקבות הנסיבות)
לאחר שבוע התקשרתי לבדוק מה עם הטלפון
מסתבר שהוא חזר לסניף בדיזינגוף ולא לראשון(לא טרחו לעדכן)
פניתי לשירות במייל ובווצאפ
לאחר יום קיבלתי תשובה במייל ונאמר לי שיתקשרו לתאם איתי שליחות של הטלפון עד לביתי. מה שלא קרה באותו יום, ביום שאחרי, או בכלל. התקשרתי לאחר כמה ימים שנית לסניף (הסגר מתקרב ואיתו התירוצים) והנציג אמר אחרי ששמע אותי 'כבר יחזרו אלייך'. לא קרה.
אז היום, הרביעי לאוקטובר התקשרתי שוב לסניף. ענתה לי נציגה נחמדה שכמובן לא אשמה ואמרה שבגלל שהסניף סגור בעקבות הסגר המכשיר עוד נמצא בסניף ולא הספיקו להוציא אותו. המכשיר נקנה ב23.08.20
היום ה04.10.20. אני עדיין בלי המכשיר.
השירות לא עונה יותר לא במייל ולא בווצאפ.(תענוג לקחת אחריות)
אשתדל לפרסם את זה בכל מקום רלוונטי. אם זה היה תלוי בי הייתי מעדיף החזר כי אחרי ההיסטוריה עם הטלפון ועם גו מובייל אני לא מעוניין במכשיר ובכלל לא מעוניין במכשיר שנרכש אצליהם.
מוצר:
Xiaomi mi note 10
תמונת משתמש
שם:
yoavarg
תאריך:
04/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים התנערו מאחריות.
1. בפעם הראשונה המכשיר נפל ונשבר המסך- קיבלתי את טענתם ברוח טובה והבנתי כי אכן עלי לתקן על חשבוני- GOMOBILE הציעו תיקון יקר יותר מכל האחרים, ולכן החלפתי מסך במעבדה אחרת.
2. ליבת המכשיר התקלקלה, לפי כל הסימנים, בזמן תקופת האחריות. בחנות סירבו לתקן כיוון שמעבדה חלופית פתחה את המכשיר לפני חצי שנה. ביקשתי כי במידה ומדובר במסך ומגעיו זה לא יהיה באחריותם, אך לפחות בדיקה כללית או מעבד- אלו כן עדיין באחריות. ברשת טענו שהם פטורים לחלוטין מעתה (אחסוך מכם את טענותיהם ונימת הטון שלהם).
שוחחתי עם המעבדה לפני שפניתי לחנות למסור את המכשיר והם אמרו לי בטלפון לשלוח לתיקון חינם בכל זאת כיון שאני לקוח, אבל בחנות הם שינו את דעתם (עובד אחר?) ואמרו שאף הבדיקה תהיה בתשלום.

התעלמתי מביקורות כאן אך אני רואה שהם אכן מנצלים היטב את כל האותיות הקטנות. למעשה כל מי שיש לו שריטה על המכשיר הם רשאים להתנער מאחריות כלפיו. כל המכשירים לאנדרואיד נפתחו עד לא מזמן ידנית, ומדובר בבעיית יצרן לפי טענת מומחים, בבעיה שקרתה בעוד מכשירי PIXEL 3A, ולכן איני מבין מדוע ההתנערות בפעם השניה.

בנוסף, במעבדה הטלפונית הם הציעו הצעות לא מקצועיות- הציעו לעשות REBOOT וטענו כל מיני השערות, בעוד במעבדה החלופית הם עלו על הבעיה נכון יותר, ואכן, חבל שהקשבתי ל מעבדת GOMOBILE בטלפון כיון שנמחק לי המידע לשווא.

התקלקלות מכשיר חדש ללא קשר לנפילת עבר, בתואנה שבעבר הרחוק משהו סתר את המדיניות, מראה על בעייתיות במדיניות האחריות שלהם. זאת חרף הצהרתי כי הם פטורים ממסך ומגעיו, רק שיבדקו בכלליות את המכשיר ויראו אם זה אכן מעבד- דבר שהינו בעיית יצרן, אך גם לזה סירבו. אלה מראים שכוונתם מזלזלת בלקוחות ורואה אותם כחד פעמיים, ומקשה פינות לרעת הלוקח, ובאמת הם אוכפים את כל האותיות הקטנות בחומרה יתרה.

עליכם לשקלקל במחיר, את השירות היקר יותר שלהם, ואת חוסרו.

מכשיר שמתקלקל כך סתם ללא קשר לחבלה, אמור כן להיות באחריותם. אבל אבל, פעם פעם, אולי משהו סתר את המדיניות.. אה כן, יופי, מתנערים מאחריות!
תגובת החנות:

הלקוח לא אותר במערכת החברה ועל אף פניות חוזרות ונשנות למערכת זאפ, לא אותר הלקוח.
יחד עם זאת, בחרה החברה להגיב לביקורת .
לטענת הלקוח המכשיר נרכש ברשת. במהלך השימוש של הלקוח במכשיר נשבר המסך. על פי דברי הלקוח המסך תוקן במהלך תקופת אחריות היצרן במעבדה חיצונית, זאת בניגוד לכתב האחריות של הרשת, הקובע באופן מפורש כי במקרה בו המכשיר נפתח או תוקן במעבדה חיצונית, הרי שאחריות היצרן המוענקת על ידי הרשת - לא תחול עוד.
הסיבה לכך היא שאין מעבדת הרשת יכולה לדעת לגבי אופן הטיפול שבוצע ומשכך, אינה יכולה לקחת אחריות על תיקון שבוצע על ידי מעבדה אחרת.
ככלל, בדיקות בתקופת אחריות היצרן הינן ללא עלות. במקרה זה, ככל שאחריות היצרן לא חלה עוד, הבדיקה הינה בעלות וסכום הבדיקה מתקזז מעלות התיקון בפועל.
לפי דברי הלקוח בעצמו, על אף שלא חלה אחריות יצרן עוד, נעשו נסיונות לסייע ללקוח.
הרשת פועלת בשקיפות והוגנות כלפי כלל לקוחותיה וכן בהתאם לכתב האחריות המצורף לכל רכישה אין הרשת יכולה לקחת על כך אחריות על טיפול במעבדה חיצונית.
יודגש שוב כי תגובה זו הינה מבלי לאמת את פרטי הלקוח.

צוות GOMOBILE

מוצר:
googlepixel 3a
תמונת משתמש
שם:
morantar82
תאריך:
03/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו! במיוחד כי אין תמיכה אם המכשיר תקול! המעבדה זוועתית, המכשיר נשאר שם שבועיים, אני הייתי צריכה להתקשר להזכיר שיבדקו את המכשיר, בסוף עבר איפוס וזהו, לא תקנו את התקלה
# רכשתי את המכשיר בסניף יד אליהו שנסגר, שלחתי לתיקון דרך סניף רעננה למעבדה בראשון לציון.
תגובת החנות:

המכשיר הופקד לבדיקת מעבדה בה לא אומתה כל תקלה במכשיר. ונעשה איפוס למכשיר.
לאחר שהלקוחה קיבלה לידיה את המכשיר וביצעה בו שימוש נוסף שבה התקלה. במקרה זה אומתה התקלה.
לאחר אימות התקלה, התקבלה החלטה ע"י שירות הלקוחות של החברה להחלפת המכשיר.
נענינו לבקשת הלקוחה ואף בוצע שידרוג של המכשיר לדגם שנבחר על ידה.
שמחנו לעזור ולראות כי הלקוחה היתה שבעת רצון מהשירות שהוענק לה.

בברכה,

צוות GOMOBILE
מוצר:
Redmi note 9
תמונת משתמש
שם:
ניר סגל
תאריך:
31/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הסמסונג נוט 10 לייט, ברכישה טלפונית, באילת.
בזמן הרכישה של המכשיר, רכשתי גם מגן סיליקון למסך.
וגם מגן אחורי.
הגעתי לחנות לקחת את המכשיר, והמוכר, שהיה גם אחראי משמרת.
בדק את המגן ואמר שהוא בסדר.
כשהגעתי לחדר, ראיתי שהמגן לא מתאים.
ואכן, על הקופסא של המגן, וגם על הקבלה רשום שהמגן מתאים למכשיר s10
נאלצתי לחזור לחנות ולהחליף את המגן.
אם זה היה נעשה בתום לב, הייתי סולח.
אבל ברגע שהמוכר בדק את המגן, וראה שהוא לא מתאים, ושאני לא שם לב, עדיין ״דחף״ לי את המוצר.
ומה שיותר גרוע, זה שהגעתי הביתה ופתחתי את האריזה של הטלפון, גיליתי שיש בפנים מגן...
את זה המוכר לא ציין בפני.
רק שיש מטען ואוזניות.
בקיצור נתנו לי הרגשה שרק מנסים לדפוק אותי ולהשליל לי עוד מוצרים.
חבל😞
מוצר:
כיסויbaros samsung galaxy s10 lite g770
תמונת משתמש
שם:
Katy
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מכשיר אחר, הבטיחו לי שיחזרו אלי ולא חזרו. לא מומלץ בכלל.
מנתקים לי ולא נותנים פתרון אכזבה
תגובת החנות:
קטי שלום,

על פי בדיקתנו ביצעת הזמנה של מכשיר מסוג S10 LITE באתר החברה, נציג מטעמנו יצר עימך קשר ואישר מולך את ההזמנה..
באותו היום נמסר אלייך המכשיר.
ככל וברצונך לבצע החלפת דגם המכשיר, ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש, הינך מוזמנת לפנות אלינו.

צוות GOMOBILE
מוצר:
S10 samsung
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
22/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ת"א ולמוכר בשם וולנטין ממנו התבקש S10 פלוס בצבע שחור עם 1000 ג'יגה ושיהיה בו שני מקומות לסים. וולנטין היה נראה מקצועי. לא בחנתי מה הוא עושה, ומלבד מגן הסיליקון שהתקין, הוא גם לא באמת טרח להראות דבר.
יום אחרי נפתחה הקופסא והתגלה שה-S10 שהתבקש באופן מדויק (כל הבקשות מתועדות במצלמות של החנות), התגלה כ-S10 בצבע ירקרק. אולי ככה נראה הצבע השחור של המכשיר. אבל אז התגלה שמדובר בכלל במכשיר עם 128 ג'יגה ובלי שני מקומות סים. ניחא היה מדובר בשגיאה אחת. מדובר פשוט במכשיר אחר.
פה התחיל מסע ההתשה שהחברה העבירה אותי. ביום ראשון על הבוקר הגעתי חזרה לוולנטין. הוא "שכח" מי אני, לא ידע על מה אני מדבר. הוא אמר שהוא לא יכול לעזור, ואני צריך לשלוח מייל. שלחתי. לאחר זמן מה התקשרה בחורה בשם שלי צור ("מנהלת שירות"). לא אפרט את כל התהליך אבל שלי לא לקחה שום אחריות, ואדרבא. היא טענה כי "אין מה לעשות", שאני אשם כי חיברתי את המכשיר לחשמל ולכן אי אפשר להחליפו למכשיר הנכון. בהמשך להצעתי לספק כרטיס זיכרון שיגשר על הפער שלי הציעה לתת כפיצוי זיכוי של 40 שקל בלבד על כרטיס זיכרון בגודל 128 ג'יגה, כך שאשלם עליו "רק" 70 שח (כרטיס כזה עולה 70 שקל בלי שום מבצע במקומות אחרים. תבדקו בזאפ). לחילופין הציעה שאשלם עוד 400 שקל על שהם מעין "ירידת הערך" של המכשיר בשביל שהם יהיו מוכנים לקבלו חזרה. כן, קנס של 400 שקל לאחר יום אחד במכשיר שלא נעשה בו *שום* שימוש, על טעות של גו-מובייל. אני בסך הכל רציתי את המכשיר שביקשתי.
בהמשך, בטרם פרסום הביקורת בזאפ היו חילופי מכתבים ביני לחברה, בסופם אסף (המנהל) החליט לשים סוף לסאגה המיותרת הזו ולאפשר לי לקבל את המכשיר הנכון תוך תשלום דמי ביטול רגילים. אמנם לקח הרבה זמן, אבל בסוף - הסתדר.
תגובת החנות:
עידן שלום,

נבקש להעמיד דברים על דיוקם.
הגעת לחנות במטרה לרכוש מכשיר מדגם סמסונג. לאחר בירור ממושך מול הנציג בחרת מכשיר לשביעות רצונך.
רק לאחר מס' ימים פנית אלינו בטענה כי המכשיר אינו בנפח ובצבע שביקשת, ולאחר שנעשה שימוש במכשיר כאמור על ידך.
בהתאם לתיעוד מצלמות החנות, במעמד הרכישה נצפית מעיין הן באריזת המכשיר עליה מפורטים פרטי הדגם וצבעו, והן בחשבונית הרכישה בה מצויין גם הדגם, גם הצבע וגם המחיר.
כך שאין חולק כי ידעת מהו המוצר אותו הינך רוכש.
כמו כן, ברור הוא כי ההפרש בעלות בין הנפח שרכשת - 128GB לבין נפח 1T הינו משמעותי במאות שקלים, ועל אף שהמכשיר נבדק על ידך במעמד הרכישה, רכשת את הדגם הנבחר ואף ביצעת בו שימוש.
יחד עם זאת, ועל אף שאין זו מחובתנו במקרה זה, המכשיר הוחלף.

צוות גומובייל
מוצר:
Samsung Galaxy S10 Plus
תמונת משתמש
שם:
קישראלי
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Flip 4 דרך האתר, ולקח להם כמעט שבוע להגיד לי שאין במלאי, והם מזמינים בשבילי לעוד שבוע. עוד לא קיבלתי את הסחורה. אני לא קולט, איך זה שבהזמנה באתר שלהם לא מופיע, שאין כרגע במלאי.
תגובת החנות:
אביעזר שלום,

ביום 08/07/20 ביצעת הזמנה דרך אתר החברה למוצר.
בהתאם לתקנון, אספקה הינה תוך 7 ימי עסקים.
ביום 14/07/20ביום העסקים הרביעי.- המוצר התקבל לידך.
על כן, לא ברור מדוע בחרת לכתוב חוות דעת זו, ואנו מופתעים לקרוא אותה.

צוות GOMOBILE
מוצר:
Flip 4
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
04/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי oneplus 8 ובנוסף מגן מסך שעלה 100 ש"ח, ברגע שהוצאתי את הנייד מהקופסא, התקלף המגן בצד.
אז מוכרים נחמדים, קודם תלמדו לשים את המדבקה כמו שצריך, ואז תתחרו ביניכם מי מדביק יותר טוב.
תגובת החנות:
עדי שלום,

מתנצלים ככל וההדבקה לא היתה לשביעות רצונך.
ככלל, נציגנו מבצעים על בסיס יומיומי הרכבת מגן מסך סיליקון בצורה מושלמת לכל מכשיר ומכשיר.
באפשרותך להגיע לכל אחד מסניפי הרשת הקרובים אליך ומגן הסיליקון יוחלף.

צוות GOMOBILE
מוצר:
oneplus 8 נייד
תמונת משתמש
שם:
שמשון הירש
תאריך:
19/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק roborock s50 ב 3/2019 עם אחריות לשנה. לאחר שנה וחודשיים התקלקל המכשיר. העברתי אותו למעבדה שניסו לשכנע אותי לקנות חדש ב 1700 ש"ח כשהתיקון יעלה 600 ש"ח. מה שכמובן סירבתי כי המכשיר היה בן שנה בלבד. לאחר 10 ימים קבלתי תשובה שהחלק חסר ויגיע בעוד למעלה מ-30 ימי עסקים ושאם ארצה אני יכול לבוא ולקחת את המכשיר חזרה כי החלק החסר יגיע בעוד זמן רב.
לא ברור לי מדוע לא מחזיקים חלקי חילוף למכשיר חדש בן שנה (מנוע במקרה הזה) ומדוע לקח 10 ימים להגיד לי את זה
זה לא נקרא שירות לקוחות ולכן הדרוג הנמוך
מוצר:
roborock s50
תמונת משתמש
שם:
Rino
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניית מכשיר חדש ומתקדם לאחר 3 חודשים נתקלתי בתקלה הגעתי למעבדה המרכזית בראשון לציון לקבל שירות ותיקון המכשיר חדש במסגרת אחריות, לאחר המתנה במעבדה המרכזית קראו לי לקבל שירות רצו שאשאר במקום עד שיבינו מה התקלה שזהה תמוהה לחלוטין אני מיהרתי ולכן ביקשתי להשאיר את הטלפון שם ולקבל חלופי ניסו להוריד אותי מזה כי לדברים זה לא שירות שניתן באופן רגיל לאחר חיפושים ונסיונות הצליחו להטעין טלפון עם אחוז אחד של סוללה לאחר חצי שעה כי לא היה במעבדה המרכזית טלפון חלופי מוכן בנוסף ונדרש ממני פיקדון על סך 400 שהובהר שלא יחזור אליי ברגע שאחזיר את החלופי אלא לאחר עוד שבוע.
השירות היה גרוע אני לא ממליץ בעליל ואני מגיע מעולם נותני השירות
מוצר:
Mi9
תמונת משתמש
שם:
guysheena
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נמסר מכשיר לתיקון מסך. חזר ללא קליטה תיקנו מחדש. כעת המסך לא תמיד זמין ואת ג'פס.
לא יודעים לתקן טלפונים
מוצר:
One plus5
תמונת משתמש
שם:
tslil.greenberg
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאכזב! רכשתי את השעון עם משלוח מהיר של עד 7 ימי עסקים (מיועד לאירוע מיוחד)
לאחר 7 ימי עסקים שלא יצרו איתי קשר כלל יצרתי קשר עם שירות מכירות ונאמר לי שאין כלל אספקה במלאי (אציין שלא היה לכך שום איזכור באתר).
הגענו ל3 ימים לפני המאורע ללא השעון וביטול הזמנה ללא ברירה כי נאמר בטלפון שהשעון לא יספיק להגיע, שלאחריה חיפשנו חנות אחרת שיכולה לספק את הסחורה במשלוח אקספרס (כמובן שעלה לנו בעלות נוספת)
חשוב לי לציין שהשירות הטלפוני היה נחמד אך לא נתן מענה לבעיה האמיתית, ובנחמדות התנער מכל אחריות/פיצוי/רצון לעזור במשבר שנוצר בעקבות התנהלות לקויה של החברה.
לסיכום? מאכזב, וגררו בזבוז זמן יקר שלי ושל בן זוגי וכסף (יכולנו להזמין מאתר אחר באותה עלות שמבטיח 7 ימי עסקים, למדנו את הלקח ופעם הבאה לא נזמין מאתר זה)
מוצר:
שעון חכם Samsung Galaxy Watch SM-R800
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
16/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה וחרפה. היו רק 2 לקוחות לפנינו וחיכינו מעל 45 דקות רק לאסוף מכשיר. סניף רעננה בצהריים.
תגובת החנות:
עדי שלום,
לאחר בירור שנעשה מול מנהל הסניף התברר שאין המדובר באיסוף עצמי כפי שעולה מדבריך, אלא ברכישה רגילה לדגם ספציפי שהוזמן עבורך ולבקשתך, ועל כן נדרש היה נציג פנוי לטיפול במכירה.
בימים אלו, עת הקורונה עדיין קיימת, ולאור הגבלות משרד הבריאות, אנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח שירות טוב ויעיל.
ההגבלות החלות קובעות נוכחות של עד 2 אנשים בסניף הספציפי אליו פנית, ואנו פועלים על פיהם.
אכן הדבר גורם לעיכוב בקבלת שירות, אך אין אנו יכולים להפר הגבלות אלו.
אנו מודים לקהל לקוחותינו על הסבלנות לאור המצב הקיים.

בברכה,

צוות GOMOBILE
מוצר:
HONOR
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
16/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צילצלתי לשירות הלקוחות בכדי לרכוש טלפון היהי חשוב לי לפני שאי רוכש לוודא שאת המוצר אוכל לאסוף כבר באותו היום מכיין שזה היה דחוף לי.
לאחר בירור קצר נאמר לי שאם אני אזמין עכשיו אוכל לבוא לקחת.
לאחר שביצעתי את ההזמנה אף אחד לא חזר אלי, גם שאני בעצמי התקשרתי ניפנפו אותי ואמרו לי יחזרו אלייך.
למחרת בבוקר שוב התקשרתי ואז ניזכרו להגיד לי שאין את הטלפון במלאי ושאם אני רוצה טלפון שיגיע בזמן הקרוב אני צריך להוסיף עוד כסף לטלפון משודרג יותר כי הוא כן נמצא במלאי, הוספתי את המחיר שביקשו.
ביקשתי גם שישימו לי מגן זכוכוית לטלפון שעלותו 120 שקל! שאתה משלם סכום כזה אתה מצפה שהמדבקה תודבק כמו שצריך ולא עם בועות! בכל הטלפון.
בחרתי שהם ידביקו לי כי להדביק כמו שקיבלתי את זה גם אני יודע לעשות.
פשוט ביזיון לשלם 120 שקל על דבר כזה.
הוצאתי את זה כי לא יכלתי לראות שום דבר על גבי המסך,
מצפה שתיהיה תמורה למחיר שהלקוחות משלמים ואם אתם גובים סכומים כאלה על מגן שעולה באייבי 5 שקל מין הראוי לפחות שתדביקו אותו כמו שצריך או שפשוט אל תעשו את זה.
מוצר:
pro 30
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים, ביצעתי הזמנה של המכשיר באתר. לאחר שהזנתי את פרטי התשלום, התקשרו לומר שאין להם בכלל את המכשיר הזה (אז מדוע הוא הופיע במלאי?). חוויה מאוד לא טובה - הנציג שדיבר איתי גם לא כל כך הבין שזה לא בסדר למכור מוצרים שאין לך במלאי כרגע. לא הציע כל פיצוי אלא פשוט שאקנה מכשיר יקר יותר.
תגובת החנות:
גיל שלום,

בשעה 11:22 ביצעת את ההזמנה דרך האתר, וכבר בשעה 14:18 יצרנו עימך קשר טלפוני לעדכן שהדגם הנ"ל בנפח 64 ג'יגה אזל מהמלאי עקב ביקוש (אגב, אזל באותו היום), וקיים במלאי את אותו הדגם בנפח- 128 ג'יגה.
הצענו לך את הדגם בנפח ה- 128 ג'יגה אך לצערנו, סירבת ומיהרת לרשום חוות דעת זו.
ראוי לציין שמזה 5 שבועות אנו פועלים בעומסים גבוהים מאד של שיחות והזמנות, עם כ"א מצומצם כפי שמאלץ המצב, עם זמינות מלאי לא רציפה (בשל סדירות חלקית בייבוא), ועל אף כל הקשיים משתדלים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר עם זמינות גבוהה ביותר, כולל בעניינך (תוך 3 שעות חזרנו אליך עם עידכון לגבי הזמנתך כולל פתרון אפשרי אשר נדחה על ידך).
צר לנו על תחושתך, אך פעלנו בצורה הטובה ביותר לאור המצב.

צוות GOMOBILE

מוצר:
Redmi K20
תמונת משתמש
שם:
Hasi
תאריך:
06/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויית שרות מאוד לא מכבדת ונעימה.ביום חמישי רכשתי מכשיר ב 2,400 ש"ח במזומן!! בחנות ביד אליהו. לצערי כרטיס האשראי פיזית לא היה עליי. נזכרתי שמאוד חשוב לח לרכוש מגן לטלפון במוסף. אמרתי לדורון המוכר שיש לי 60 ש"ח, הוא אמר שזה לא מספיק וצריך להוסיף 30 ש"ח. ביקשתי ממש לשלם ב אשראי טלפוני, עם צילום של הכרטיס האשראי בו מצין שהוא על שמי ת.ז. הוא אמר לי שלא ניתן. אמרתי לו שמאוד חשוב לי מגן לטלפון. הוא התקשר למנהל בשם ולנטין שגם אמר לו שלא אפשרי. הייתי לקוחה קבונה של גו מובייל, קניתי מכשיר שלישי בשנתיים האחרונות ואני מתביישת שככה החברה בחרה לנהוג בשביל 30 ש"ח שביקשתי להשלים באשראי בשביל מגן..בטח כאשר שילמתי במזומן!! 2,400 על מכשיר. לא אחזור לרכוש מכם. וגם לכוכב אחד אתם לא ראויים. תתביישו.
תגובת החנות:
חסי שלום,
הצטערנו לקרוא על חווית השירות שקיבלת, יחד עם זאת חשוב לנו לציין כי בשל מקרי הונאה ולאור הוראות החוק בעניין, חודדו הנהלים ברשת לעניין השימוש בכרטיסי אשראי.
לאחר שיחתנו עימך, הוסבר הדבר והבענו את התנצלותנו על אי הנעימות, אך חשוב לנו לפעול בהתאם להוראות הדין.
בברכה,
צוות GOMOBILE
מוצר:
סמסונג גלקבי s 10 פלוס
תמונת משתמש
שם:
0527134123p
תאריך:
04/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אני קניתי אוזנית שהמוכר הבטיח שהם ללא לחצן ובסוף זה אם לחצן ומתנערים מאחריות וכן שלחתי פנייה באתר חמישה פעמים ללא תגובה לא ממליץ בכלל
מוצר:
1111
תמונת משתמש
שם:
mohammedabukhater88
תאריך:
29/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לספר לכם על עוגמת הנפש שעברתי לפני כחודש בחברת גו מובייל.
ראיתי פרסומת שלהם באינטרנט על פלאפון שהחבילה הייתה נראת לי מפתה למדי ועקב כך החלטתי לרכוש שני מכשירים לפי הפרסום.
ביום הרכישה בסניף אילת הכל היה נראה דבש רק הייתה בעיה קטנה שהכיסויים לפלאפונים אזלו ונתנו לי כיסויים לפלאפונים אחרים וטענו שתיגש לסניף אחר יחליפו לך בלי בעיה.
כשחזרתי מהחופשה מאילת להפתעתי גיליתי שלא הכל נראה דבש כפי שנראה, האחריות הייתה ל-12 חודשים ולא כמו שפורסם ל-24 חודשים. כשהתקשרתי לסניף באילת כדי לבדוק את הבעיה מהנציגה נמסר שהיתה טעות בפרסומת ועקב כך הפרסום ירד. בנוסף ניגשתי לסניף אחר של גו מובייל כדי להחליף את הכיסויים דבר ראשון לא היה להם כיסוי מתאימים ובנוסף השירות היה גרוע וקיבלו אותי בסדר פנים לא יפות.
החוויה שלי מהקנייה הזאת היא שזאת תהיה הפעם הראשונה וכמובן האחרונה שאני רוכש מגו מובייל.
אני לשם לא נכנס יותר ומציע לכם גם לא להיכנס.
בנוסף לפי חוק הצרכן אם אתה מפרסם משהו תעמוד מאחורי הפרסום שפרסמת ואל תמציא כל מיני חבילות אחרות, או שאתה מוכר חבילה בדיוק לפי הפרסום או אל תמכור בכלל.
מוצר:
Huawei p 30 pro
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply