דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (רמת השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיל אונליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיל אונליין ?
4.24
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
661
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
0
שנה אחרונה
17
0
4
כל הזמן
552
3
106
נמצאו 661 חוות דעת גולשים על דיל אונליין
תמונת משתמש
שם:
אליק
תאריך:
10/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדיח כלים ב31/12/2021 – 7 ימי אספקה הובלה חינם.
לאחר ההזמנה ביקשתי לקבל צפי הגעה התקשרו ואמרו:
7 הימים זה 7 ימי עבודה. 1/1 - 5/1 לא נספרים (ספירת מלאי)
מעבר לקו הירוק 7 ימים = 14 ימים. אז המדיח יגיע ב24 בינואר.
אה, וגם תוספת למוביל 200 ש"ח -מעבר ל"קו הירוק"
בדקתי באתר
חישוב הימים הזה אכן מופיע אז "משפטית" מותר להפוך 7 ל 24. אבל 200 ₪ להובלה, לא ממש מופיע.
כי כשלוחצים על מקש "הזמנה" קופץ תקנון לאישור קריאה והסכמה ולא מוזכר בו הנושא (אינו זהה לתקנון האתר)

בסמוך לתום 24 הימים התקשרו ואמרו שמתנצלים המוצר לא נמצא במלאי ו"זה לא אשמתנו זה הספק". אם נזמין במיוחד זה ייקח עוד כשבועיים.
ביקשתי לבטל, ואז זכיתי בשיחה ארוכה שמטרתה לשכנע אותי לקנות מדיח של חברה אחרת.
בסופה אמרתי: טוב, תשלח במייל ונראה. הגיע מייל עם לינק למדיח המוצע.
בדקתי בZAP והסכום שהופיע בקישור שבמייל מדילאונליין היה גבוה בכ 400 ש"ח מאשר בחנויות אחרות. כמובן שעניתי שלא אזמין.
שוב התקשרו אלי: "לא, המחיר שבקישור במייל הוא לא המחיר שאתה תשלם.. תקבל אותו ב 300 ש"ח פחות, וללא תוספת משלוח"
וואו - איזה דיל ! (גם לכם יש הרגשה שאם הייתי עונה בחיוב למייל אז הייתי משלם את המחיר הגבוה שבקישור ?)
ביטלתי את ההזמנה בדילאונליין והזמנתי למחרת בחנות אחרת לאחר שבדקתי איתם שיש להם במלאי. המשלוח הגיע בתוך 4 ימים וללא חיוב על משלוח מעבר לקו הירוק.
אז דילאונליין היקרים: אם אין במלאי - תודיעו ללקוח (בעת ההזמנה או בסמוך לכך) ואל תמשכו אותו עד הרגע האחרון שמותר לכם. כשאני מזמין מכם אני מניח שיש לכם את המוצר.
אם אתם רוצים לגבות 200 ש"ח על הובלה חינם, אז ציינו זאת בתקנון שאתם מחתימים עליו את הלקוח ולא בתקנון אחר (ואם אחרים לא גובים, אז אולי גם אתם יכולים?)
בשיחות התרשמתי שאתם כל הזמן "צודקים" – אבל עיסקה לא יצאה מזה וגם הפסדתם לקוח שהיה אולי חוזר אליכם אם החוויה היתה טובה.
תגובת החנות:
לצערנו מדובר בסילוף מוחלט של הדברים ולהלן העובדות:

1) הזמנה שבוצעה בתאריך 31.12.21 יום שישי .
2) הלקוח גר ביישוב אפרת בגוש עציון – איזור שאינו נגיש וזמן האספקה ליישוב אפרת 14 ימי עסקים.
3) הלקוח עודכן כבר ביום העסקים הראשון , כמו כן עודכן בגין תוספת הובלה בסך 200 ₪ שמועבר ישירות לספק של המוצר אותו בחר הלקוח
4) בכל שנה בין 01.01 לבין 05.01 מתבצעות ספירות מלאי (מצוין בתקנון האתר) ולכן אין מניין ימי עסקים בימים אלו.
5) בשיחה עם הלקוח ביום העסקים הראשון ( 6.1.22) , ביקש הלקוח לבדוק אופציה לחלופה באספקה מהירה יותר וללא תוספת הובלה לשטחים.
6) הוצע ללקוח מדיח עם נתונים טובים יותר ובחיסכון של 800 ₪ מהזמנתו המקורית.
7) נדגיש כי המחיר שקיבל היה יותר זול מכל החנויות האחרות וכלל הובלה לאפרת ללא כל תוספת.
8) באותה שיחה גם הוכח ללקוח שהמחיר שקיבל יותר זול מכל החנויות והאתרים האחרים באינטרנט ולא כפי שציין הלקוח שהמחיר יקר יותר.
9) הלקוח ביקש לחשוב על הדברים ולעדכן.
מוצר:
הזמנתי מדיח - לא רכשתי בסוף
תמונת משתמש
שם:
ebi
תאריך:
07/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל!!! ביצעתי הזמנה של מכונת כביסה בוש דגם WAW28469IL בתאריך 25/01/2022.
קיבלתי למייל אישור עם מספר הזמנה ובו כתוב כי ההזמנה התקבלה בהצלחה תטופל בהקדם וכי הספק ייצור עימי קשר לתיאום אספקה.
לאחר ביצוע ההזמנה והזנת פרטי כרטיס אשראי באתר התקשרתי לוודא שההזמנה נקלטה ושהכל בסדר ושאלתי האם ניתן לזרז את מועד האספקה,היות ומדובר במכונה עבור הוריי, שמכונת הכביסה שלהם התקלקלה - באתר היה כתוב משלוח תוך 7 ימי עסקים. לדאבוני, נאמר לי שמכיוון שהוריי מתגוררים בטבריה, זה נחשב צפון רחוק ומועד הספקה הוא 14 ימי עסקים. כמובן ששמחו להפנות אותי לתקנון האתר, שם מצויין שמשלוחים לצפון הרחוק הם 14 ימי עסקים ולא כפי שמופיע בדף רכישת המוצר - 7 ימי עסקים.
ניחא, קיבלתי את זה בהבנה בלית ברירה וביקשתי בנימוס אם ניתן מעט להתחשב ולספק לפני זה בהחלט יעזור, בכל זאת ללא מכונת כביסה, נערמים הרים של כביסה מלוכלכת. אתמול, 12 יום לאחר ביצוע ההזמנה, התקשרו אליי כדי לבשר לי שגם לאחר 14 ימי עסקים לא אקבל את המכונה וכי המכונה תגיע למלאי רק לקראת 25/02/2022!!! מזועזעת מכך שהוריי ייאלצו להסתדר חודש ללא מכונת כביסה, שאלתי הכיצד יכול להיות כיוון שדיברתי איתם לפחות 3 פעמים בניסיון לזרז את המשלוח ולא נאמר לי שום דבר לגבי בעיות במלאי. ניסו למכור לי מכונת כביסה אחרת במקום, ואף נאמר לי שאני יכולה לבטל ולהזמין במקום אחר, לדברי הנציג "יש לך את המכונה בזאפ ב-3070 ש"ח, למה קנית ממני ב-3150 ש"ח ". משהבהרתי כי אני מעוניינת בדגם שהזמנתי, נאמר לי שיבדקו שוב עם הספק מתי ניתן לקבל את המכונה ויחזרו אליי. היום התקשרתי שוב לברר מה קורה עם מועד המשלוח, נאמר לי ששלחו פנייה לספק וטרם קיבלו תשובה. לאחר שאמרתי לנציג שלפי תנאי העסקה הם אמורים לספק לי את המכונה עד לתאריך 14/02/2022 ומעבר לכך על כל איחור יצטרכו לפצות את הוריי, שכן הם ייאלצו להשתמש בשירותי כביסה חיצוניים, הנציג הגדיל לעשות ואמר לי שאף אחד לא יפצה אותי ושהוא מבטל את ההזמנה שלי ומחייב אותי בדמי ביטול!!! פשוט בזיון אחד גדול ועוגמת נפש ענקית.
תגובת החנות:
"לא יודעת מאיפה להתחיל" – כדאי שתתחילי מהאמת ולהלן העובדות:

1) טרם ההזמנה פנתה הלקוחה לחנות ועודכנה לגבי זמן האספקה לטבריה ( יישובי צפון רחוק ) – 14 ימי עסקים.
2) יום לאחר ההזמנה , התקשרה הלקוחה לחנות וביקשה להקדים את האספקה – הוסבר לה ואף הודגש לה שזמן האספקה ליישוב טבריה הינו 14 ימי עסקים.
נציג החנות הסביר לה שגם ההתקנה לוקחת כמה ימים מרגע קבלת המוצר.
3) ביום העסקים ה – 7 , פנתה שוב הלקוחה לחנות וטענה שהוריה ללא מכונת כביסה והיא שוב מבקשת לזרז את האספקה.
כמו כן טענה שבחנויות אחרות היא יכולה לקבל את המכונה בזמן אספקה קצר יותר של 7 ימי עסקים והתקנה מיידית.
4) הלקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה – הוסבר לה ע"י נציג החנות שההזמנה תבוטל עם דמי ביטול ולפי חוק.
מוצר:
מכונת כביסה דגם WAW28469IL
תמונת משתמש
שם:
Yaron
תאריך:
24/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזו, לאחר שהזמנתי התקשרתי לאחר יומיים לוודא שהמוצר במלאי , הוגיעו לי שיחזו אליי ורק לאחר שהתקשרתי שוב יום למחרת קיבלתי תשובה שהמוצר במלאי והוזמן
יום לאחר מועד האספקה שאלתי אותם מה קורה עם המוצר , מדוע הוא לא הגיע - קיבלתי תשובה ממוטי שהוא יבדוק ויחזור אליי והוא חזר אליי לאחר 3 שעות עם תשובה שיש עיכובים עם המוצר ואין צפי אספקה והוא מציע לי מוצר אחר במקום
כמובן שסירבתי וביקשתי לבטל את ההזמנה לאלתר
תגובת החנות:
המוצר הוזמן עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים
ביום העסקים ה - 2 , פנה הלקוח לחנות ושאל לגבי זמן האספקה.
הוסבר לו ע"י נציג החנות כי המוצר יוצא מספק חיצוני ויסופק במסגרת ימי העסקים.
ביום העסקים ה – 6 , פנה הלקוח לחנות וטען שלא תואמה איתו אספקה.
בדקנו וחזרנו אליו במיידי , עדכנו אותו כי המוצר יסופק עד סוף השבוע ובתיאום סודר מול חברת ההובלות.
הלקוח טען שמבחינתו זה יומיים יותר מהתכנון המקורי ולכן הוא מבקש לבטל את הזמנתו.
מוצר:
SMV2ITX22E
תמונת משתמש
שם:
lgrogin
תאריך:
21/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברו 8 ימים מרגע ההזמנה. ניסיתי ליצור קשר באתר בטלפון ולא עונים. היום ניסיתי לברר במייל מקווה שיגיבו. כרגע אני לא יודע אם יגיע המייבש ומתי
תגובת החנות:
הלקוח שלח פניה לחנות ביום העסקים ה – 5 , שישי שבת אינם נחשבים במניין ימי העסקים
כמו כן הזמנה שנקלטת לאחר השעה 12:00 שייכת ליום העסקים הבא
חזרנו ללקוח ועדכנו אותו שזמן האספקה ליישוב מיתר בו הוא מתגורר הינו 14 ימי עסקים והתיאום ייעשה בצורה מסודרת מול חברת ההובלות של הספק.
מוצר:
מייבש כביסה wtg86401pl
תמונת משתמש
שם:
גיא רוזנבלום
תאריך:
26/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, הזמנתי מכונת כביסה, זמן ההספקה היה 7 ימי עסקים, ביום האחרון לזמן ההספקה התקשרתי לברר מה מצב ההזמנה, נאמר לי שבודקים וחוזרים אליי, עבר יום ואף אחד לא חזר, למחרת (כשהמוצר כבר באיחור) התקשרתי שוב, אמרו שיבדקו ויחזרו אליי, חזרו אליי בסוף היום ואמרו שהמוצר נגמר במלאיי ושהמכונה תגיע רק כשיעבור חודש ממועד הרכישה, התחילו להציע לי מכונות אחרות שעלותם גבוהה הרבה יותר.
פשוט בושה.
תגובת החנות:
הזמנה שבוצעה עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים
ביום העסקים ה – 6 , פנה הלקוח לחנות בטענה שלא תואמה איתו אספקה.
חזרנו באותו יום מספר פעמים , הלקוח לא ענה , נשלח אליו מייל ויש לנו תיעוד של הדברים.
למחרת כשחזר הלקוח וביקש לתאם אספקה – הופנה ישירות לחברת ההובלות.
עקב אי הסכמה על שעות ההובלה של חברת ההובלות מול הלקוח , חזר אלינו הלקוח וביקש לבטל את הזמנתו.
ניסינו למצוא פתרון שהמוצר יסופק דרכנו ובשעות הנוחות לו , אך הלקוח דחה את ההצעה על הסף.
מוצר:
מכונת כביסה Bosch WAN2428MPL ‏8 ‏ק"ג
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
29/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד מאכזבת לצחי לשון חלקלקה, כל כך סמכתי עליו, עד שלא פעלתי כהרגלי, ומסתבר שטעיתי, רכשתי מזגן ביקשתי שיהיה עם 7 שנות אחריות אך צחי הוא אשף הוא לא התיחס לרצוני הוא מכר לי, המזגן התקבל אז גיליתי שהמזגן הוא אותו מזגן שהיה עולה לי פחות בחנות אחרת בלמעלה ממאתיים ש"ח, והמזגן הוא תוצרת סין, רציתי לבטל ופה מתגלה מיהו צחי האמיתי, הוא איפשר 10 תשלומים ללא חיוב, וכעת הוא אומר לי שיש חיוב, ופה הוא הלך לקראתי ולא חייב אותי על התשלומים אך אני אמרתי לו כמה שיותר תשלומים העיקר ללא חיוב ריבית שיחה מוקלטת, כששאלתי אותו אם כך המזגן עלה לי יקר יותר מחנות אחרת, אז הוא פירט ואומר לי 100ש' על התשלומים ו. 400ש' ההובלה, ועוד תוספת על ההובלה למעבר הקו הירוק, והוא אומר שאני לא יודע לומר לו תודה, בניגוד למה שאני חושב, אז אין לי כוונה לשלם פעמים הובלה ועוד תוספות כל שהן ולכן בלית ברירה אני נותר עם המזגן הנוכחי.
תגובת החנות:
סילוף מוחלט של הדברים כפי שהתרחשו במציאות ותשפטו אתם:
לקוח הזמין מזגן נקסט 17 של טורנדו עם שנת אחריות אחת.
ההזמנה בוצעה בתאריך 19.08.21 יום חמישי לאחר שעה 12:00 – כלומר יום העסקים הראשון 22.08 – (מצוין בתקנון האתר)
הלקוח גר ביישוב קרני שומרון – איזור שזמן האספקה אליו 14 ימי עסקים וכמו כן יש תוספת הובלה לאיזור ( מצוין בתקנון האתר).
כמו כן הלקוח ביצע את ההזמנה ב – 8 תשלומים , כאשר התנאי לעסקה הינו עד 3 תשלומים ללא ריבית.
ביום העסקים הראשון עדכנו את הלקוח בתוספת הובלה לאיזור שטחים 200 ₪ ותוספת ליותר מ 3 תשלומים בסך 100 ₪.
בפועל הלקוח שילם סה"כ תוספת של 200 ₪ עבור הובלה.
בגין התשלומים לא גבינו תוספת ואף נתנו לו 10 תשלומים ללא ריבית.
בנוסף ביקש להרחיב אחריות ל 7 שנים , הסברנו לו שהדגמים שמגיעים בטורנדו עם 7 שנות אחריות הן סדרת סמארט והמחיר שלהן קרוב ל 2000 ₪ לא כולל הובלה לקרני שומרון.
כמובן שהלקוח לא רצה לרכוש את סדרת סמארט מכיוון שהיתה יקרה יותר.
מרצון טוב של החנות שדרגנו ללקוח את האחריות ל 5 שנים מבלי שיוסיף אגורה אחת.
המזגן סופק ללקוח תוך 5 ימי עסקים בלבד ולשביעות רצונו המלאה.
ביום ראשון 29.08 התקשר הלקוח וטען שהמזגן מיוצר בסין וזה לא מתאים לו , הוסבר ללקוח שטורנדו וגם החברות האחרות מייצרות את המזגנים בסין במשך השנים האחרונות.
לבקשת הלקוח לבטל עסקה - הוסבר לו שהוא יכול לבטל את העסקה לפי חוק דמי ביטול + הוצאות שינוע הלוך
לסיכום
המוצר שהוזמן סופק תוך 5 ימי עסקים במקום 14 ימי עסקים.
החנות לא גבתה תוספת עבור חריגה בתשלומים שביצע הלקוח בהזמנתו.
החנות שדרגה ללקוח את האחריות ל 5 שנים ללא כל תוספת.
לצערנו , במקום להודות לחנות על הנ"ל , בחר הלקוח להשתלח בנו כיוון שהמזגן שהוא בחר והזמין מיוצר בסין.
מוצר:
מזגן טורנדו נקסט 1.5
תמונת משתמש
שם:
Gal
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח לי שבועיים לקבל מהם מענה, בכלל. אף אחד לא יצר קשר לתיאום הספקה - כאילו שמעולם לא עשיתי הזמנה בכלל. מיותר לציין שאף אחד לא התקשר לוודא האם קיבלתי שירות. לבסוף העדפתי לבטל את ההזמנה ולשלם דמי ביטול מאשר לקבל את המוצר. כמו כן, גם שבועיים לאחר ההזמנה לא קיבלתי חשבונית או קבלה.
תגובת החנות:
יש 5 דרכים להשיג את החנות:
1) טלפון קווי
2) נשלחת ללקוח הודעת ווטספ לאחר ביצוע הזמנה.
3) מייל הנשלח ללקוח לאחר ביצוע ההזמנה כמו כן מופיע באתר באודותינו
4) מערכת פניות באתר ( הודעות ממשק )
5) הטלפון הנייד שממנו נשלחת הודעת הווטספ
חזרנו לפנית הלקוחה בממשק באותו היום ועדכנו את הלקוחה לגבי אספקת המוצר והתקנתו.
כמו כן קבלה או חשבונית נשלחת על ידנו במייל חתום דגיטלית תוך 14 ימים ולפי חוק.


מוצר:
תנור בילד אין
תמונת משתמש
שם:
גלפ
תאריך:
25/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע ביותר, מענה מזלזל ואבסורדי!!
14 ימי עסקים חלפו ו21 ימים כולל החגים (התחייבו ל 7 ימי עסקים בהזמנה) ובשרות לקוחות אומרים לי שהספק אשם ואין לו במלאי למרות שהתחייבו לספק לאחר 14 יום(לאחר שליחת מייל ושיחת טלפון והתחייבות שלהם).
הם ניסו בשני השיחות טלפון למכור לי מוצר אחר ולא סיפקו תשובה האם הם ידעו מראש שאין את המוצר במלאי, הרגשה שלי שהם ידעו שאין במלאי ולא יגיע בזמן!! וחיכו שאני ישבר יסכים לקבל מוצר שונה!

והכי מצחיק שאני רואה עכשיו חווה דעת שלילית על החברה על אותות מייבש כביסה מ05.01.21 - כנראה שבאמת הם לא יודעים לספק את המוצר הזה
לא ממליץ אפילו לנסות לרכוש מהם.
תגובת החנות:
טרם ההזמנה עודכן הלקוח שזמן האספקה למייבש אותו הזמין הינו 14 ימי עסקים ,
ביום העסקים ה – 5 , פנה הלקוח אל החנות וביקש להקדים את האספקה.
עדכנו את הלקוח בטלפון שלא ניתן להקדים את האספקה וזמן האספקה למוצר הוא 14 ימי עסקים.
הלקוח פנה לחנות בשבוע לאחר מכן וביקש לבטל את הזמנתו.


מוצר:
מייבש כביסה Electrolux EW8H2966IM ‏9 ‏ק"ג אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
אורנית
תאריך:
18/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אצלם מייבש, כאשר היה כתוב שהמוצר יסופק תוך 7 ימי עסקים. לאחר כמה ימים נשלחה אלי הודעה שעקב עומסים המוצר יסופק תוך 14 ימי עסקים. זוהי הפרת חוזה בין לקוח למוכר, ולא שאלו אותי אם מקובל עלי איחור זה. גם לא ניתן להשיג אותם בטלפון, מאחר והדרך היחידה היא פניה באתר
תגובת החנות:
שלחנו ללקוחה הודעה בגין שינוי בזמן האספקה ל 14 ימי עסקים שקיבלנו מהספק.
בשיחה עם הלקוחה באותו יום התנצלנו והבטחנו והצענו פיצוי בגין העיכוב כמו כן הבטחנו לעשות כל שביכולתנו להקדים את האספקה.
המוצר סופק ללקוחה ביום העסקים ה 11 - ולשביעות רצונה המלאה


מוצר:
מייבש כביסה T8DBE946 AEG 9 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
15/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
11/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע ביותר, מענה מזלזל ואבסורדי!!
14 ימי עסקים חלפו (התחייבו ל 7 ימים בהזמנה) ובשרות לקוחות אומרים לי שהספק אשם (מהם רק עושים את ההזמנות והם לא מחזיקים כלום במלאי.. זו התשובה שקיבלתי) ושאני אמתין בסבלנות.
לא ממליץ אפילו לנסות לרכוש מהם.
תגובת החנות:
כיריים שהוזמנו עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים .
ביום העסקים ה – 2 שלחנו ללקוח עדכון של הספק ( חברת המילטון ) לזמן אספקה של 14 ימי עסקים – עקב חוסר מלאי זמני אצל הספק.
שוחחנו עם הלקוח טלפונית ועדכנו אותו בדברים בצורה הוגנת.
לצערנו ולא באשמתנו הלקוח כעס עלינו וכתב את הדברים.
הכיריים סופקו במסגרת 14 ימי עסקים.
מוצר:
כיריים גז Midea 60G40M005 מידאה
תמונת משתמש
שם:
זהבית
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה בתאריך 5.1.21 וטרם הגיע. לא עונים להודעות. שירות מזעזע. שוקלת לבטל. מאכזב
תגובת החנות:
הלקוחה שלחה פניה אחת לחנות- חזרנו טלפונית מספר פעמים באותו יום והיא לא ענתה
הלקוחה חזרה למחרת וטענה שלא תואמה איתה אספקה דרך הספק ולכן היא מבקשת לבטל את הזמנתה


מוצר:
EW8H2966IM ‏9 ‏ק"ג אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה ב4.1
הספקה תוך 7 ימים.
המכונה לא הגיעה.
אין מהם שום מידע.
לא ניתן להשיג אותם טלפונית.
ולפניות דרך האתר הם לא עונים
תגובת החנות:
יש 5 דרכים להשיג את החנות:
1) טלפון קווי
2) נשלחת ללקוח הודעת ווטספ לאחר ביצוע הזמנה.
3) מייל הנשלח ללקוח לאחר ביצוע ההזמנה כמו כן מופיע באתר באודותינו
4) מערכת פניות באתר ( הודעות ממשק )
5) הטלפון הנייד שממנו נשלחת הודעת הווטספ
לא ברור על מה מלינה הלקוחה , שהרי המוצר סופק במסגרת של 7 ימי עסקים עליהם התחייבה החנות
(שישי שבת לא כלולים במניין ימי העסקים)


מוצר:
מכונת כביסה ‏פתח קידמי Beko WTV8512BW ‏8 ‏ק"ג בקו
תמונת משתמש
שם:
stich.pasha
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מייבש כביסה(16.12.20), עברו 20 יום שום דבר לא הגיע ...(5.1.21) עם שירות כזה אני לא מציע להתקרב לחנות
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מייבש כביסה עם זמן אספקה של 14 ימי עסקים , הדבר הוסבר לאנה אשתו של הלקוח יום לאחר ביצוע ההזמנה.
כמו כן כשפנתה הלקוחה לאחר מספר ימים שוב בתאריך 31.12.2020 בשעה 16:09 הוסבר ללקוח ע"י נציג החנות יניב , כי זמן האספקה למוצר הינו 14 ימי עסקים.
נציין כי הוסבר ללקוחה ב – 2 הפניות לחנות על ימי ספירות מלאי בתאריכים 01.01.21-05.01.21 בתאריכים הנ"ל בכל שנה אזרחית אין מניין של ימי עסקים
(מיותר לציין כי הדבר מופיע בתקנון האתר עליו חתמה הלקוחה בעת ביצוע ההזמנה אשר כתוב באותיות קידוש לבנה).
הלקוח פנה לחנות ביום העסקים ה - 11 וביקש לבטל את הזמנתו.
מוצר:
מייבש כביסה AEG T8DBC946
תמונת משתמש
שם:
גרג
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש, שע"פ האתר של דיל אונליין מסופק ב-7 ימי עבודה.

אחרי 9 ימים קיבלתי מסרון שהאספקה מתעכבת (ללא תאריך אספקה חדש).
ניסיתי ליצור קשר בטלפון (טפוס כל הזמן) ושלחתי בקשה דרך האתר לקבל תאריך אספקה.
לא חזרו אליי כלל, למרות שההזמנה והבקשה מופיעים באתר באופן תקין וכך גם כל הפרטים שלי.

אחרי 17 ימים ללא שום מענה (גם לא בטלפון) - שלחתי בקשה לבטל את ההזמנה.

הזמנתי את אותו המייבש מחברה אחרת והוא הגיע אליי תוך 4 ימי עבודה, למרות הסגר - כך שאני לא רואה שום סיבה לאיחור המתורץ באספקה של דיל אונליין ולשרות הלקוחות הלא קיים שלהם.
תגובת החנות:
לקוח הזמין מייבש כביסה AEG עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים.
עם ביצוע ההזמנה נשלח אוטומטית ע"י המערכת אישור על ביצוע הזמנה.
יום למחרת נשלחה ללקוח הודעת ווטספ המאשרת את קבלת ההזמנה והעברתה לספק לתיאום אספקה במסגרת ימי העסקים (יש לנו תיעוד של הדברים)
בהודעה הנ"ל אף צויין מייל להתכתבות עם החנות ,כמו כן וכמובן ניתן להתכתב בווטספ חוזר.
במקביל קיבל מייל המעדכן לגבי זמני אספקת המוצר.
הלקוח מעולם לא פנה לחנות בשום דרך לגבי אספקת המוצר – זאת למרות הפניות שנשלחו אליו ע"י החנות
מוצר:
מייבש כביסה AEG T7DEE835R ‏8 ‏ק"ג
תמונת משתמש
שם:
josephc1000
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו תנור מדיל און ליין לאחר מספר ימים הבנו מצחי שאין את התנור המסויים ואז הצליח לשכנע אותנו לקחת תנור אחר שהתקלקל לאחר ארבע שימושים בלבד זו שיטה אצלו
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה תנור אפיה בנוי AEG תוצרת גרמניה , המוצר סופק תוך 5 ימי עסקים.
מוביל של החנות התקין את התנור ללקוחה ללא עלות ולשביעות רצונה של הלקוחה.
לאחר חודשיים של שימוש פנתה לקוחה לחנות בטענה שהתנור מקצר.
הוסבר ללקוחה שלא מדובר בתקלה אלא בתופעה שקיימת בגופי חימום.
הוצע ללקוחה להזמין את השירות ללא עלות לבדיקה ופתרון העניין.
הלקוחה סירבה להזמין את השירות לבדיקה ודרשה את החלפת התנור במיידי.
מוצר:
BEB331110
תמונת משתמש
שם:
Aviya
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבועיים לאחר שביצעתי את ההזמנה עוד לא שמעתי שום דבר לגבי אספקה. כשפניתי לברר גיליתי שהמוצר לא במלאי ולא עתיד להגיע עד חודש הבא. לא טרחו לעדכן מיוזמתם.
תגובת החנות:
סילוף מוחלט של העובדות ולהלן ההוכחות:
1) הלקוחה גרה ביישוב צור הדסה – יישוב לא נגיש.
2) זמן האספקה ליישוב הנ"ל 14 ימי עסקים – הדבר הוסבר ללקוחה טרם ביצוע ההזמנה.
3) עם פניית הלקוחה לחנות עודכנה הלקוחה שזמן האספקה הינו 14 ימי עסקים ולא ניתן להקדים.
4) לטענת הלקוחה כי המוצר אינו במלאי החנות –
הוסבר לה שהמוצר מסופק ישירות ממלאי של ספק חיצוני והאספקה מתבצעת ישירות דרך חברת ההובלות שלהם ובתיאום מסודר.
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
arlk
תאריך:
21/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 01/12/2020 07:43:00 רכשתי מכונת כביסה באתר. השארתי הודעות בשירות לקוחות, המתנתי מידי יום שעות לתגובה טלפונית. היום 21.12.2020 עדיין אין סימן למפעילי החנות.
אם היה ציון אפס הייתי נותן.
נראה שפניה לבית הדים תשיב לי את כספי.
תגובת החנות:
סוף טוב הכל טוב !
המוצר סופק במסגרת 14 ימי עסקים עליהם התחייבה החנות.
הלקוח פנה והשאיר הודעה בממשק שירות הלקוחות , לצערנו בשל עומסים לא הספקנו לחזור אליו טלפונית.
ע"כ החנות מתנצלת בפני הלקוח.
מוצר:
מכונת כביסה ‏פתח קידמי Haier HW70-1203D ‏7 ‏ק"ג האייר
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של טלוויזיה לפי דגם מסוים עם יכולות מסוימות. הובטח משלוח של עד 7 ימי עסקים.
לאחר 5 ימי עסקים ללא כל עדכון פניתי לחנות לבדוק מה מצב המשלוח, רק אז "נזכרו" שאין את הדגם במלאי ושאפשר לחכות עוד חודש לדגם הזה או לקנות מהם דגם אחר שונה במחיר "פיצוי". כמובן שאותו מחיר פיצוי היה בדיוק המחיר שאפשר למצוא בכל חנות אחרת.
כשביקשתי אימייל עם עדכון על ביטול העסקה הנוכחית נאמר לי שמישהו יטפל לאורך היום. כמובן שאף אחד לא ביטל את העסקה כי למה להם בכלל. נדרשה שיחה נוספת בסוף היום כדי לדרוש שישלחו את אימייל הביטול של העסקה.
תגובת החנות:
תשפטו אתם:
הלקוחה הזמינה טלוויזיה עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים.
ביום העסקים ה – 4 פנתה הלקוחה לחנות לגבי ההזמנה ושאלה לגבי עלות התקנה על הקיר + מתקן תליה לטלוויזיה שהזמינה.
הנציג עדכן שהתוספת הינה 200 ₪ ישירות למתקין.
במקביל הציע לה דיל משתלם יותר:
דגם חדש יותר עם אחריות יבואן רשמי סם ליין הכולל מתקן תליה והתקנה על הקיר בתוספת של 160 ₪ להזמנה המקורית.
כלומר בפועל הלקוחה משלמת 40 ₪ פחות מההזמנה המקורית.
לגבי מה שהלקוחה ציינה שאפשר למצוא את הדיל הנ"ל גם באתרים אחרים – הדבר אינו נכון.
אף הוסבר ללקוחה שהרי את אותו מחיר באתר אחר היא ראתה עם אחריות של יבואן מקביל
והמחיר שם לא כלל מתקן תליה והתקנה על הקיר (עלות נוספת של 200 ₪).
מוצר:
טלוויזיה Samsung QE55Q60R 4K
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השיטה
מזמינים מוצר חשמלי( במקרה שלי תנור אפיה). זמן אספקה 7 ימים. בתום 7 ימי עסקים מתקשרים ומתנצלים אומרים שהיבואן המקביל פישל ויש שתי אפשרויות : או לחכות עוד שלשה שבועות או לשלם עוד 200 שקל ולקבל את המוצר מחר.
מי שכבר חיכה שבוע לא ירצה לחכות עוד וככה מרוויחים עוד 200 שקל על חשבון הצרכן.
לידיעת המזמינים ...
תגובת החנות:
הלקוח פנה לחנות ביום העסקים ה – 6 ע"מ לתאם אספקה.
החנות דאגה לו לתיאום אספקה למחרת ( יום העסקים ה – 7).
לגבי אופציה לשדרוג האחריות ליבואן הרשמי – הדבר בוצע לאחר בדיקה של הדברים מצד הלקוח.
המוצר סופק בזמן ולפי בחירת הלקוח.
כמו כן המוצר סופק והותקן ע"י נציג החנות ללא כל עלות
(עלות התקנת תנור 120 ₪ ומתבצעת תוך כמה ימים )
מעניין שעובדה זו הלקוח שכח לציין
מוצר:
תנור אפיה bosch
תמונת משתמש
שם:
מיטל
תאריך:
19/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מדיל אונליין בשום אופ]ן!
הזממתי את המוצר שהיה אמור להגיע תןך 7 ימי עסקים.
לאחר 12 יום התקשרתי לשאול מה קורה, ולאחר בירור אמרו לי (ולא באדיבות) שיגיע רק לאחר חודש.
ביקשתי לבטל את ההזמנה, ונציג המכירות ניסה בכל כוחות למכור לי את הדגם החדש יותר. התיש אותי בנאומים והשאיר אותי על הקו המון זמן.
המן שיחות טלפון מאו דלא נעימות עד שביטלו את ההזמנה והחיוב.
בשום שלב בתהליך לא לקחו אחריות, ולא התנצלו על העיכוב ועוגמת הנפש בשום צורה.
לא להתקרב!!!
תגובת החנות:
שואב אבק שהוזמן בתאריך 6.10.2020 ( חוה"מ – אינו נמנה במניין ימי העסקים מופיע בתקנון האתר).
יום העסקים הראשון 11.10.2020.
הלקוחה פנתה לחנות בתאריך 15.10.2020 ביום חמישי וטענה שעברו ימי העסקים.
נציג החנות הסביר לה בסבלנות שהיא עדיין במסגרת ימי העסקים מכיוון שהזמינה בחוה"מ.
למחרת לאחר בדיקה מול הספק עדכנו את הלקוחה בתאריך האספקה 19.10.2020.
הלקוחה טענה מצידה שהיא רוצה לבטל ולא מוכנה לחכות יותר.
ההזמנה בוטלה במסגרת ימי העסקים ללא כל חריגה מצד החנות.
מוצר:
שואב אבק דייסון 10 אבסולוט
תמונת משתמש
שם:
Inbar
תאריך:
13/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזת Samsung UE50RU7100 , כתוב 7 ימי עסקים, ביום ה6 התקשרנו לבדוק מתי הם מתכננים להגיע כדי להיות בבית, לא היה מענה כמה שעות.
כאשר חזרו אלינו אמרו שאין את הטלויזיה במלאי וניסו למכור לנו טלויזיות יותר יקרות. איש המכירות בנוסף התעקש שהם לא פישלו וימי העסקים מתחילים ברגע של חיוב האשראי......
הוא ניסה לתת לנו מחירים "טובים" על הטלויזיות היקרות יותר(אף מחיר לא השתווה למחיר המקורי שרצינו לרכוש)
בנוסף לכל זה הוא גם איים לגביית דמי ביטול לאחר מכן ראינו שזה גם נוגד את התקנון של האתר.

מיותר להגיד שלא קנינו בסוף והזמנו ממקום אחר.

לא מומלץ!!
תגובת החנות:
הלקוח פנה לחנות ביום העסקים ה – 6 וביקש לברר לגבי האספקה
הוסבר לו שהמוצר לא נמצא במלאים של החנות ומסופק ישירות ממלאים של ספק חיצוני
לאחר בדיקה של החנות הלקוח עודכן לגבי עיכוב של שבועיים , הוצע לו הדגם החדש TU עם אחריות יבואן רישמי בתוספת 125ש"ח
המוצר הוסר במיידי מסריקה
הלקוח ביקש לבדוק את הדברים ולחזור ולעדכן....
החנות מתנצלת על העיכוב ועל אי הנעימות שנגרמה ללקוח
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE50RU7100
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
לינדה
תאריך:
29/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה והובטח משלוח תוך 7 ימי עסקים. עברו כבר מעל 10 ימים עסקים (ויותר משבועיים) ואין טלוויזיה. החנות לא עונה לפניות בכתב (כתבתי פעמיים) והטלפון שלהם לא זמין בכלל.
לא מומלץ
תגובת החנות:
הוזמנה טלוויזיה של סמסונג דגם UE65TU7100 עם אחריות היבואן הרשמי סם ליין
ההזמנה בוצעה לפני החגים.
מספר פעמים ניסו מחברת ההובלות לוגיסטים לתאם אספקה – הלקוחה היא זו שלא הייתה זמינה.
חזרנו לכל פניות הלקוחה ולבסוף הצלחנו להשיג אותה (יש לנו תיעוד של הדברים).
הלקוחה מצידה בחרה לבטל את ההזמנה.
מוצר:
טלוייזיה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply