דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לבית (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רוזנפלד
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברוזנפלד ?
4.45
ציון ממוצע
31
חוות דעת בשנה האחרונה
914
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
11
0
3
שנה אחרונה
27
0
4
כל הזמן
818
10
86
נמצאו 914 חוות דעת גולשים על רוזנפלד
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
21/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוב אותה שיטה: מפרסמים מוצר (גוזם גדר חיה של Einhel), הטלפון "אין לנו כרגע, נזמין, ייקח שבועיים-שלושה". התרגיל הזה כבר נמאס. איפה השירות והאמינות?
תגובת החנות:
יונתן שלום,
אנחנו עסק של 60 שנה, השרות והאמינות שלנו מוכרת וידועה.
המוצר שביקשת חסר זמנית ליבואן.
בגלל זה הצענו לך מוצר איכותי יותר ויקר יותר במקומו ללא תוספת תשלום.
הסכמת ואף קיבלת מאיתנו את המוצר בתוך יום.
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך.
צוות רוזנפלד


מוצר:
גוזם גדר חיה Einhel GC-EH 6055 (#4006825610710)
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
yotam
תאריך:
02/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי, ה- 27 בדצמבר 2018, הזמנו מ"רוזנפלד" טלוויזיה LED ''32 דגם 32JTV3211 מבית JetPoint המפורסמת כאן בזאפ. ברישום שלנו באתר כשל הניסיון שלנו להזין את כרטיס האשראי ונמסר כי נציג מטעם החנות יצור עימנו קשר כדי לקחת את פרטי האשראי ולהשלים ההזמנה. הגיע יום ראשון ועדיין לא התקשר אף אחד כך שיצרנו אנו קשר עם מחלקת מכירות בחנות שידעו טוב מאוד לקחת מאיתנו את פרטי האשראי אך לא לתאם הגעה של המשלוח והנחו אותנו לחכות לטלפון של שירות הלקוחות שלא הגיע. לכן ביום ראשון יצרנו שוב קשר עם החנות, הפעם דרך הוואטסאפ שלהם, שם הגיבו שחברת השילוח תיצור איתנו קשר.
בשיח בוואטסאפ הערנו כי האתר שלהם מתחייב לשבעה ימי אספקה- משמע המוצר צריך להגיע לביתה לכל המאוחר עד יום שני הקרוב. הם אמרו שהם יבדקו ואז חזרו אלינו טלפונית ואמרו שכלל אין את המוצר במלאי ושהם לא יודעים אם ומתי הוא יהיה.
וכך בנימה שלילית זו נאלצנו לבטל את הרכישה לאחר שבזבזנו כמה ימים טובים בהמתנה כשהיינו יכולים כבר להשיג מסך אחר ממקום אחר.
תגובת החנות:
יורם שלום,
מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך עקב תקלה שלנו.
לוקחים אחריות מלאה ואף נפצה אותך על כך.
החנות שלנו קיימת כבר למעלה מ 50 שנה, שטח החנות הוא מעל 4,000 מ"ר ובדיוק בשבוע זה העברנו אותה למשכננו החדש, הדבר גרם לתקלה.

שוב מתנצלים.


מוצר:
טלוויזיה LED ''32 דגם 32JTV3211 מבית JetPoint
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
19/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מזעזעת - קניתי מקדחה תקולה, ולאחר שבוע הבאתי אותה לחנות, במקום להחזיר את הקנייה
שלחו אותה ליצרן, עכשיו אני מחכה... בנוסף השירות בחנות גרוע וחוסר איכפתי ללקוח.
תגובת החנות:
מתן שלום,

כפי שציינת רכשת את המקדחה ולאחר שבוע הבאת אותה לחנות כיוון שלא היתה תקינה.
לכל מוצר שאנו מוכרים יש אחריות לפחות של שנה.
המקדחה שרכשת היתה בשימוש על ידך, על מקדחה ניכרו סימני השימוש ולכן הצענו לך לשלוח אותה לתיקון.
ביקשת שנזכה אותך ולא נשלח אותה לתיקון ולשם כך היינו צריכים את אישור הספק.
ואכן קיבלנו את האישור וזיכינו אותך בטלפון (ולא היית צריך לחזור לחנות)
כבר למעלה מ 60 שנה אנו נותנים שרות מעולה ובזכות זה יש לנו שם מעולה
בברכה,
צוות רוזנפלד
מוצר:
מקדחה
תמונת משתמש
שם:
n&r
תאריך:
19/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום 13.8.18 והיום שתאריך 19.8 ושגרה קרוב גם לא שלחו הודעה במייל וגם לא sms העיקר לקחו כסף בויזה . וגם לא עונים בטלפון שירות הכי גרוע שראיתי!! מספר הזמנה 8718 ! אישית יותר לא רוצה לשמוע עליכם ! בחיים לא נתקלתי בשירות כזה גרוע גם במענה טלפונית וגם בחוסר הספקת מוצר!
תגובת החנות:
שלום,
בהזמנה רשמת איסוף עצמי, הקומקום היה מוכן אצלנו עבורך.
מיד כשיצרת איתנו קשר טלפוני הבנו שטעית בהקלדה ורשמת איסוף עצמי אך התכוונת למשלוח אליך.
למרות הטעות שלך הוצאנו שליח מיוחד שהגיע אליך בתוך שעתיים.
אנו נמשיך לתת שרות מעולה ללקוחתנו כפי שאנו עושים כבר למעלה מ-60 שנה.
בכבוד רב
צוות רוזנפלד
מוצר:
קומקום חשמלי
תמונת משתמש
שם:
Mr. K
תאריך:
02/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 7.7.2018 מוצאי שבת הזמנתי את השידה בחנות בפתח תקווה
הובטח שעד לתאריך 26.7.2018 יסופק המוצר
היום תאריך 2.8.2018 לאחר אינספור טלפונים (לא עונים)!!!
ומנהל חנות שבממתינה ומנתק!!!
הגעתי לבחורה בשם הילה אשר ספגה את כעסי (לא נעים לי ממנה היא היחידה שבסדר בכל הסיפור)
אשר ביצעה בירור בנושא
ולבסוף היא הודיעה לי שהשידה הגיעה ואני אבוא לאסוף אותה.
הלקח הנלמד:
אין מענה טלפוני
מה יש בחנות לקחת במקום
האם אכנס בעתיד?
לא נראה לי
תגובת החנות:
שלום,

אנו מתנצלים על המקרה.
עשינו כך גם מול הלקוח.
למדנו ותיקנו כדי שלא יקרו כאלו מקרים ואנו עונים לכל שיחת טלפון.
אנו עסק של למעלה מ 60 שנה ורכשנו את שמנו הטוב משרות ואמינות לאורך כל השנים.
אנו נחושים להמשיך ולשמור על שמנו הטוב.

כל לקוח יקבל את השרות הטוב ביותר.

צוות רוזנפלד
מוצר:
שידת טלויזיה 509
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
03/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 כסאות מתקפלים לים.זמן קצר לאחר שישבנו עליהם התקפלו והתעוותו ידיות הכיסא מה שגורם לאי יכולת להשתמש בכיסא.( אני שוקל 70 ק"ג) חזרתי לחנות ושם המנהל אברהם טען שמאחר והשתמשתי בהם אין אחריות. והייתי צריך לבדוק את הכיסאות בחנות. איך יכולתי לדעת שפלסטיק הכיסא עשוי מחומרים נחותים?? זבל סיני אני יכול להזמין ישירות באינטרנט , לתומי חשבתי שהמוצרים ברוזנפלד עוברים בקרת איכות מינימלית.
שיא עזות המצח הייתה כשאברהם מנהל החנות דיבר עם אחת העובדות כשחשב שאני לא שומע ואמר לה עלי שקניתי את הכיסאות רק כדי להשתמש בהם בחג השבועות ועכשיו כשנגמר החג סיימתי להשתמש בהם ואני רוצה להחזיר אותם. עם יחס כזה לא אחזור לקנות במקום שלא מכבד את הלקוחות ובעצם את עצמו.
תגובת החנות:
שלום,

אנחנו מאפשרים לכל לקוח להחזיר מוצרים שקנה ולקבל את כספו בחזרה.
כל שאנו מבקשים הוא להחזיר את המוצר בצורה שנקנה.
הכיסאות שהלקוח החזיר היו מלוכלכים מחול ים, ביקשנו מהלקוח להחזירם כפי שקנה וגם עכשיו ניתן לעשות זאת.
אנו עסק בן לנעלה מ- 60 שנה וידועים בשרות הטוב שלנו.
אברהם סגן מנהל החנות (בן 73) עובד אצלנו למעלה מ-20 שנה.
הדברים המיוחסים לאברהם הוכחשו על ידו, אך ככל שהם נאמרו אינם במקומם ואנו מתנצלים על כך.

בכבוד רב
רוזנפלד
מוצר:
כיסא חוף מתקפל
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
13/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ruthyfr87
תאריך:
09/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקרוגל ב"רוזנפלד" דרך זאפ, הובטחה אספקה חינם תוך 7 ימי עסקים. בפועל הייתי אמורה לדעתם לשבת בבית כל הימים ולחכות להגעת המוצר. לא נעשה שום מאמץ לתאם יום מראש את מועד האספקה. קיבלתי הודעת סמס בשעה 7:30 בבוקר שהיום יגיע אלי המוצר. התקשרתי למוביל של חברת ההפצה "פליקס" שלא היה מוכן להגיד בשום אופן טווח של שעות שאמור להגיע אלי באותו יום. פשוט זלזול בלקוח! לא מתאים לאנשים שלא מוכנים להפסיד יום עבודה בגלל קניית מוצר חדש. נאלצתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
מצטערים ומתנצלים על המקרה.
חברת השליחויות לא הצליחה לתאם איתך זמן שיתאים לך.
הצענו שנביא את המוצר בעצמנו (ללא חברת השליחויות)אך גם אנו לא הצלחנו לתאם זמן שיתאים לך.
בחרת לבטל את העסקה, ואכן זיכינו אותך.
מוצר:
מיקרוגל קריסטל MW5115
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Ya
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת.
הזמנתי מספר מוצרים וציינתי כתובת משלוח שונה מכתובת החיוב.
לאחר מספר ימים, שוחחתי עם נציגה אשר הבטיחה לי שהמשלוח יגיע בין הימים שני לשלישי. במהלך שיחה זו כתבתי שוב שאני מצפה למשלוח בכתובת המשלוח, ולא בכתובת החיוב. ביום שלישי בבוקר (ב-5 בבוקר, שעה די מוזרה) נשלחה לי הודעה כי המשלוח עתיד להגיע היום לכתובת החיוב, לא לכתובת המשלוח. במשך שעתיים ניסיתי להשיג נציג טלפוני - אין אף מענה. בסופו של דבר הנציגה חזרה אליי ואמרה שהמשלוח יגיע אלי ביום ראשון (אחרי משא ומתן - ביום שישי), והם לא מאחרים כי התחייבו ל״שבעה ימי עסקים״, זאת אף על פי שבשיחתי עם הנציגה מספר ימים קודם לכם הובטח לי שהמשלוח יגיע קודם.

השיח הזה - היה עבורי בזבוז זמן לא מבוטל. הנציגה חזרה שוב ושוב על כך שהם בסדר והתחייבו לשבעה ימי עסקים, אף על פי שהסברתי לה שאין זה משנה משום שהבטיחו את המשלוח קודם. היא הייתה צריכה לחזור אליי ולברר בערך אלף פעמים, אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם בשעות העבודה שלי. בסופו של דבר חזר אליי נציג בשם רון, שברוב חוצפתי שאל אותי ״למה את כועסת״ (אחרי בערך 200 שיחות עם נציגה טלפונית שלא עזרו במאום). ועוד הגדיל להגיד לי שאני לא מתנהגת יפה. ביטלתי את המשלוח ואת ההזמנה.

אני לא חושבת שטעות של החברה (וטעות די אקוטית, לבלבל כתובת משלוח עם כתובת חיוב), צריכה להיות מתורגמת על הלקוח. הזמנתי את המוצרים מהחברה משום שהתחייבו למשלוח מהיר, וטעותם משליכה עליי. קיבלתי שירות לקוחות הזוי, ולא הוצע לי שום פיצוי על החוויה העקומה הזו.
תגובת החנות:
שלום,
אכן הייתה טעות שלנו ושלחנו את המשלוח לכתובת הלא נכונה.
מתנצלים על התקלה.
הצענו לשלוח את המוצר לכתובת הנכונה ואף לדאוג לכך שהמוצר יגיע בתוך 7 הימים מיום ההזמנה.
לצערנו ביקשת שלא לקבל את המוצר ואכן ההזמנה בוטלה.
למדנו מהמקרה ונדאג שתקלה כזאת לא תצא שוב מתחת ידנו.
בכבוד רב
צוות רוזנפלד


מוצר:
מיקרוגל, שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
איכפת לי
תאריך:
25/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בתחילת הקניה היה סביר והיה צריך להראות את המחיר באתר לקופאי אחרת הייתי משלם עוד 200 שח מיותרים
לאחר הקנייה פתחתי את המכשיר והתאכזבתי עמוקות מהתוצאות שהוא מביא הוא לא עמד בהבטחת היצרן לא ריסק קרח ואף פרות פשוטים כמו תמר ותפוח הוא לא הצליח לטחון אולם בשימוש השני המכשיר הפסיק לעבוד לחלוטין

כשניגשתי לחנות לקבל את כספי בחזרה שלחו אותי בזלזול למעבדת שירות מוצר עליו שלמתי ממיטב כספי אני אמור לחכות 3 שבועות בכדי להתחיל להשתמש בו

שירות מזלזל ולא אמין
תגובת החנות:
איתמר שלום,

רוזנפלד הוא עסק של למעלה מ 60 שנה ואנו ידועים בשרות הטוב וההגון שאנו נותנים.

מעבד המזון שרכשת הוא של חברת אמקור מותג וותיק ומוכר בשוק, הוא מיובא לארץ על ידי חברת תדיראן שגם היא חברה וותיקה ומוכרת בארץ.

במוצר נעשה שימוש שאינו תואם את הוראות ההפעלה שלו, מערכת גלגלי השיניים של מעבד המזון התרסקה משום שהכנסת את הסכין בצורה לא נכונה, וזו הסיבה כי המוצר התקלקל.

כאשר הגעת אלינו לחנות הצענו כי נשלח את המוצר לשרות תדיראן לתיקון, לחלופין, תוכל לקחת את המוצר לנקודת שרות של תדיראן שנמצאת לידנו, כך תוכל להסביר ישירות לשרות תדיראן מה הייתה הבעיה במוצר וגם לקצר את זמן ההמתנה או שיחליפו לך את המוצר כפי שדרשת מאיתנו.

הצעתנו לטיפול במוצר תקפה גם עכשיו, אתה מוזמן לקבלת השרות המגיע לך.

בברכה,
רוזנפלד

מוצר:
מעבד מזון FP985R/S
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות זו לאחר שראינו בזאפ שהמיקרוגל שרצינו לרכוש crystal mw510w נמכר בחנות זו במחיר הכי זול בשיקלול נוחות הגעה,לפני שהגענו לחנות עצמה בדקנו גם באתר החנות שהמחיר שמצויין בזאפ הוא אכן המחיר הנקוב באתר.
אך להפתעתנו כאשר הגענו לחנות המוכר ציין בפנינו שהדגם המדובר אינו נמכר אצלם בחנות כבר זמן רב (זאת כמובן בניגוד לפרסום המצויין באתר), אז במקום זאת הדגם שהציע לנו הוא crystal511w שיקר בכמעט 20% יותר מהדגם שהיינו מעוניינים בו, יש לציין שהדגם המדובר כלל אינו מופיע באתר האינטרנט של החנות, לא הדגם ולא המחיר שלו, ומכוון שהיינו מועניינים לסיים עם הרכישה ושהדגם המקורי שתכננו לקנות היה הכי זול בחנות זו החלטנו לבצע את הרכישה.
לאחר מכן גילינו שהדגם שמכרו לנו בפועל מופרסם בזאפ במחיר זול יותר מהדגם המקורי שתכננו לקנות!!!
בקיצור יש כאן שיטת מצליח,והעובדה שהלקוח כבר מגיע לחנות בעקבות מוצר מסויים שבפועל לא קיים כבר זמן בחנות, ומציעים לו מוצר יקר משמעותית מהמחיר הכי יקר שמפורסם לאותו מוצר בזאפ
לסיכום ממליצה בחום לא לרכוש בחנות זו!
תגובת החנות:
שלום,

שוחחנו עם חן והתנצלנו על התקלה שנפלה אצלנו.
חידדנו את העניין עם העובדים כדי שמקרה דומה לא ישנה.
זיכינו את חן על ההפרש המגיע לו.

צוות רוזנפלד
מוצר:
מיקרוגל mw511s
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Rami
תאריך:
06/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם בלנסטון שאמור להיות מסופק עד שבוע ימים. אחרי 10 ימים לא הגיע פניתי אליהם אמרו יבדקו...חזרו ואמרו שהייתה בעיה קטנה ההזמנה מתעקבת וביום ראשון זה יגיע ואם לא מגיע שאבדוק איתם.בגלל שהיה חג ראש השנה, מדבר איתם אחרי שבוע נוסף ואומרים שאין להם את זה במלאי ולא אצל הספק - אז למה לא הורדתם את זה מהאתר?! למה אתם נותנים את האפשרות להזמין? למה כשמזמינים אתם אומרים שיגיע.
לבסוף ביטלו לי את ההזמנה.
השירות אומנם היה מחיר יחסית בכל פניה ואדיב (ועל זה 2 כוכבים ולא אחד) אבל החוויה איתם הייתה מאכזבת.
תגובת החנות:
רומי שלום,
מתנצלים על התקלה.
לצערנו לספק של נעלי בלנסטון לא היה במלאי את המידה והדגם אותו רצית, ולכן נאלצנו לבטל את ההזמנה.
אנחנו עושים מאמץ רב לתת שרות טוב ומהיר. יעידו על כך מאות חוות הדעת של לקוחותנו.
צר לנו שהפעם לא הצלחנו.
ושוב קבלי את התנצלותנו הכנה.
מוצר:
Blundstone 1306
תמונת משתמש
שם:
eliya05
תאריך:
02/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישה של טוסטר אובן, משלא התקבלה קבלה עם המשלוח, ביקשתי בדא"ל משלח של קבלה על הקניה. פעמיים! ללא מענה. מסתבר, שלאחר ששילמת, אינך מעניין אותם יותר!
תגובת החנות:
שלום
מבדיקה שערכנו לא מצאנו דוא״ל ממך. ייתכן ושלחת מייל לכתובת אחרת שאינה שלנו?
יש לציין כי מספר הטלפון שהזנת בהזמנה שגוי.
בכל אופן, שלחנו לך במייל את החשבונית.
אגב
על כל אריזה של משלוח אנו מצרפים את החשבונית בתוך שקית נילון ייעודית.
מוצר:
‏טוסטר אובן Gold Line ATL6610 ‏10 ‏ליטר גולד ליין
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply