פשוט נוראי. הזמנתי מכשיר להכנת וופל בלגי, החברה התחייבה למשלוח תוך שבעה ימי עסקים. התקשרתי אחרי שמונה ימי עסקים והם אפילו לא שלחו את זה. הם אמרו שאין להם את זה ושזה אפילו לא יגיע בקרוב. כמובן שהם אפילו לא טרחו להתקשר ולהודיע. אני הייתי צריך את זה בשביל מתנה ועכשיו נתקעתי בלי מתנה. כמובן שפיצוי או כל דבר אחר מהחברה לא קיבלתי.
תגובת החנות:
שחר כנראה מסוג הלקוחות שכל מה שתעשה לא יהיה להם טוב. לקוחה הזמינה טוסטר וופל במוצאי שבת 23.12.17,יום אחרי התקשרה נציגה שלנו אליה לעדכן שהמוצר יגיע למלאי ביום שני 25.12.17 וייתכן עיכוב של יומיים(כן יומיים..לא חודש) בדואר ישראל ..הלקוחה הודיעה שהיא תבדוק בחנויות אחרות זמינות של המוצר ולבינתיים ביקשה להקפיא את ההזמנה -עשינו כפי בקשתה..לאחר כמה ימים מתקשרת הלקוחה בטענות למה לא התקשרו איתה הסברנו לה שבשיחה האחרונה ששוחחנו עימה והיא מוקלטת אצלנו הודיעה הלקוחה על הקפאת התהליך ,הלקוחה לא מעוניינת להקשיב ,להקלטות של עצמה, ורק באה בטרוניות עם הנציגה שלנו ללא צדק..ראוי לציין שהוצע ללקוחה משלוח על ידי שליח על חשבונינו כבר ביום חמישי שהוא 28.12 למרות שבהזמנה היא בחרה משלוח חינם על ידי דואר ישראל אך הטענות המשיכו להגיע וגם לא רצתה והוסיפה לדרוש פיצוי,לא הבנו על מה בדיוק רצית פיצוי??? על זה שהתקשרנו יום אחרי ברוב יושרנו להודיע לך שיכול להיות עיכוב של יומיים ????? פשוט לא הבנו וזה התחיל להיות כבד עלינו והבנו שאין עם מי לדבר ובחרנו לנתק את הקשר איתה..ראוי לציין שהלקוחה לא חוייבה כלל והכל מתועד ומוקלט
מוצר:
מכשיר להכנת וופל בלגי
שם:
גולש
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
17/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
מתן
תאריך:
26/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל להזמין מהחנות הזאתי , חוויה מעליבה ונוראית , הזמנתי פן לשיער במשלוח הכי מהיר , אחרי שהפן הגיע באיחור הם שלחו לי מוצר אחר יותר זול ולא מה שהזמנתי , הם התווכחו איתי לקחת את זה בכוח . אחרי 3 שבועות ואחרי המוווןןן רדיפות אחריהם הם שלחו לי אץ מה שהזמנתי !! . זהירות לא להתקרב לחנות הזאתי לא אמינה בכלל .
תגובת החנות:
צר לנו שלא כל הלקוחות מרוצים למרות כל מאמצינו הלקוח הזמין מייבש שיער של חברת קנדי דגם kn702 ..לאחר אינספור טלפונים מיילים והודעות הצלחנו סוף סוף להשיג את הלקוח והוסבר לו שהדגם שהזמין חסר כרגע אך קיים במלאי דגם kn701 שלמעשה בדיוק אותם נתונים המחיר-אותו דבר(ולא כפי שציין) ואפילו עם המון חוות דעת חיוביות יותר מאשר הדגם שהזמין(ניתן לראות בזאפ)..ראוי לציין שבמעמד השיחה הוצע ללקוח זיכוי מלא וביטול עיסקה או להמתין לדגם שהזמין יומיים שלושה אך החליט לקבל את הצעתינו ושלחנו לו את הדגם השני..יממה לאחר ההזמנה קיבל הלקוח את המייבש לביתו(שוב לא כמו שציין "באיחור רב) התקשר הלקוח לאחר שימוש במייבש וביקש להחליף לדגם הראשון כיוון שאישתו לא מרוצה-הסכמנו לעשות זאת את כל השליחות הלוך וחזור על חשבוננו ויומיים לאחר השיחה (לא כמו שציין 3 שבועות )החלפנו לו את המייבש מתן חבל שהחלטת להשמיץ ללא סיבה נמשיך לשרת את לקוחותינו בנאמנות ויעידו על כך מאות הביקורות
מוצר:
פן לשיער מסוג קנדי kn701
שם:
לינדה
תאריך:
18/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דגם של מוצר וקיבלתי דגם אחר שנמצא בטווח מחירים יותר זול כאשר התלוננתי על כך טענו שהדגם שהזמנתי כבר לא קיים בארץ בכל זאת היו בסדר בכך שהסכימו להחזר כספי ואיסוף המוצר על חשבונם
תגובת החנות:
חנות חשמל שלום homelet משתדלת לתת ללקוחות את השירות הטוב בעולם ויעידו על כך מאות הביקורות.אצלינו הלקוח תמיד צודק. אנחנו מאוד מצטערים שהלקוחה התאכזבה מהרכישה באתרינו אך לצערינו הדבר נגרם כתןצאה מאי הבנה מצידה בקריאת הפרטים הלקוחה הזמינה מעבד מזון חברת מגימיקס דגם cb5200wb בעלות של 1540 ש"ח לאחר קבלת המוצר התקשרה וטענה שזה לא הדגם שהזמינה אלא cb5200wb/nb/crb נציג המכירות הסביר לה שקיימים מספר צבעים בדגם הזה וכל אות לאחר הסימון "wb" מסמנת צבע אחר..בחירתה היתה צבע לבן וזה מה שהיא קיבלה(לא יקר יותר ולא זול יותר)..אין כאן שום הטעיה ושום שגיאה מצידינו כאשר הנ"ל מפורסם בצורה גלויה וברורה. החליטה הלקוחה להחזיר את המוצר-הסכמנו לאסוף ללא תשלום מצידה כפי שציינה על אף שלא היינו מחוייבים בדבר אלא מרצון טוב ועל אף שמבחינתינו לא נעשתה כל שגיאה וניתן לאמת את הדבר מול חברת ניופאן היבואנית הרישמית של מגימיקס בארץ.. חברת חשמל שלום תמשיך לתת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר
מוצר:
מעבד מזון CS5200WB/NB/CRB
שם:
גולש
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Elvira
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר ב תאריך 20.11.2016 וגם שלמתי תוספת על השליח הבעיה הייתה עם חברת שלחויות קיבלתי את המוצר לאחר 11 ימים אף אחד לא יכול היה להגיד לי איפה המוצר היה כל הזמן הזה. בחנות מסרו את המוצר באותו יום של רכישה לשליח.
תגובת החנות:
הלקוח צודק ואף קיבל זיכוי עבור המשלוח
מוצר:
רדיאטור TRD-40820
שם:
Andrey
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
I waited more than a month for delivery. Four times I called a branch to clear out a tracking number. Every time they said - we let you know tomorrow.
תגובת החנות:
אתר\חנות "homelet" ידועה בשרות הלקוחות המצטיין שנותן ללקוחות למעלה מ35 שנה וכהוכחה מידת שביעות הרצון ע"י הלקוחות ב"זאפ". אבל כנראה לעולם לא נוכל לרצות את כל הלקוחות בתאריך 29.9 הזמין הלקוח קוצץ שיער בראון המוצר הוצג אצלנו באתר ע"ס 39 ש"ח -(מחירו האמיתי הוא 89 ש"ח) התקשרנו ללקוח-אנדריי להגיד לו שחלה טעות במחיר בעקבות תקלה טכנית במערכת(עלות המוצר לחנות 69 ש"ח )וביקשנו את הבנתו שחלה פה טעות טכנית והמחיר הנכון הוא 89 ש"ח הצענו ביטול עסקה - והחזרת הכסף במלואו. קיבלנו סירוב...הצענו למזער לנו את הנזק באיסוף עצמי מצידו-קיבלנו סירוב.. ולכל הצעה שהצענו,מבלי להתייחס לנכונות התלונות, קיבלנו סירוב.לבסוף לאחר איומים מצד הלקוח "אני אכתוב עליכם חוות דעת רעה" "אתלונן עליכם " ועוד מספר איומים החלטנו לשלוח ללקוח את המוצר ופה זה רק התחיל ..ראוי לציין שהמוצר יצא מאיתנו לדואר יומיים לאחר ההזמנה.. הלקוח התקשר יום אחרי לבקש מספר מעקב של הדואר -קיבל.. התקשר שוב "המספר איננו נכון"-ושוב קיבל.. וכן חוזר חלילה במשך יומיים הלקוח התקשר לבקש מה שכבר קיבל..בקיצור השתלנו-לא הצלחנו..נמשיך לשרת את שאר לקוחתינו בנאמנות
מוצר:
מסיר שיער Silk Epil Bikini Styler - FG1100
שם:
גולש
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
04/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
17/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ישראל
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר בבוקר יום ראשון, שילמתי סך נוסף על משלוח אקספרס עד 4 ימי עסקים, השואב לא הגיע, התקשרתי ואמרו לי מחר, למחרת שלא הגיע הביאו לי מספר טלפון והחברת שליחויות הבטיחו באותו היום, למחרת התקשרתי שוב ואמרו לי שזה יבוא מחר, ואכן למחרת הגיע השואב. הגיע יום שני בשבוע לאחמ"כ, כשבאמצע היה בחירות. השליח התקשר אלי שהוא מתחת הבניין ושאני יבוא לקחת את השואב, לא הייתי בבית ואשתי הוזקקה לסחוב את השואב. כמובן שלא חשבו לזכות אותי על דמי המשלוח אקספרס. לא מדובר באיחור גדול בימים מעבר ל4 ימי עסקים שהתחייבו, אבל חבל שאומרים מחר.. מחר..
מוצר:
שואב אבק רובוטי Roborock S50
שם:
Eran
תאריך:
16/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי חייב לרדוף אחרי החברת שליחויות כדי לקבל מועד. סופק בסופו של דבר במועד. המוצר הגיע ללא כוס נוספת כמו שמצויין במפרט.
מוצר:
נינג'ה מיקסר 3 ב1
שם:
Didi
תאריך:
12/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מבקשת לצור קשר עם החנות , או עם מי שיכול לעזור לי . השואב מושבת . אין תשובה , אף אחד לא עונה .
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
Amir
תאריך:
07/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באריזה פתוחה כמקובל במוצרי חשמל ואלקטרוניקה, דבר שלא נאמר לי מראש. טרם השתמשתי במוצר, מקווה שיעבוד תקין, בכל מקרה, אם מדובר במוצר שהוחזר מלקוח אחר, לאחר פתיחת אריזה יש לומר לי. היצרן משווק את המוצר באריזה סגורה וחתומה.
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח רכש מוצר חשמלי וכפי שהוא מציין :"המוצר הגיע באריזה פתוחה כמקובל במוצרי חשמל ואלקטרוניקה" ,המוצר שקיבל הלקוח הינו חדש לחלוטין ובודאי שאם המוצר לא היה חדש אין ספק שהלקוח היה מחזיר אותו כך שלא מובן מה בכלל טענת הלקוח....לפי מיטב ידיעתנו (40 שנה בתחום) רק במוצרי מזון היצרן משווק מוצרים ב"אריזה סגורה וחתומה" נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET. בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
בלנדר מוט Braun MQ9045X בראון
שם:
Angela
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע לנו מוצר שנראה או משומש או מתצוגה - ושילמנו עליו מחיר מלא. הום לט אמרו שאנחנו יכולים להגיע ולהחליף את המוצר ולא הציעו להחליף לנו המשלוח - מדובר על מגהץ ב700ש"ח. לצערי נאלצנו להשאיר אותו אצלנו ככה כי אנחנו אנשים עובדים ואין לנו זמן לנסוע עד לחולון בשעות עבודה להחליף מוצר שהוא בוודאות לא חדש מהניילונים. מאוכזבת מהקניה וסביר להניח שלא אזמין מהם שוב. חבל מאוד.
תגובת החנות:
שלום רב חבל שהלקוחה בחרה לרשום חוות דעת זאת קודם שיצרה עמנו קשר. כל מגהצי הקיטור אכן מגיעים בתוך קופסה מכוסים בקלקל וללא ניילון. הצענו ללקוחה להגיע לחנות ואנו נפתח לה את אותו המוצר(אפילו 20 מגהצים) על מנת שתוכל לראות שכך מגיעים כל מגהצי הקיטור, שהרי אפילו אם היינו שולחים לה אחד אחר גם על זה הלקוחה הייתה יכולה לטעון שהוא אינו "חדש" כיוון שהוא לא מגיע בתוך ניילון. נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET. בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
מגהץ קיטור Tefal GV8931 טפאל
שם:
גד
תאריך:
28/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים גז מהחנות על בסיס מידע לא נכון שהם פרסמו בתיאור המוצר שלהם. לאחר שהחזרתי את המוצר (הייתי צריך לנסוע במיוחד לחנות להחזיר) הייתי צריך לדבר איתם שלוש פעמים עד שהם הועילו לזכות אותי וגם אז הם לא זיכו אותי על עלות ההובלה למרות שהמוצר הוחזר בגלל טעות שלהם. לא משהו.
מוצר:
כיריים גז 2 להבות
שם:
shay
תאריך:
15/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הייתה פשוטה ומהירה, אבל לא קיבלתי את המוצר עם קבלה/אחריות. במעמד הקניה נשלח אליי למייל קבלה על הסכום ששילמתי מבלי שמצויין שם המוצר שאותו קניתי ואת השנתיים אחריות שעליהם שילמתי תוספת של כסף. החברה הזאת לא מתנהלת בשקיפות.
מוצר:
שיאומי מי רובוט
שם:
puffnir
תאריך:
11/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. הזמנו "שליח אקספרס". בפועל הגיע אחרי שבוע! שילמנו על השליח המהיר הזה 30 שקל...
צילצלו מספר פעמים, השירות היה על הפנים. בקושי ענו וגם כשענו היה כאילו לא רוצים לתת באמת שירות ואין כח.
חבל.
המוצר עצמו בינתיים עובד יפה וכן מומלץ.
מוצר:
מכונת תספורת remington hc5880
שם:
Ali
תאריך:
17/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בלינדר דגם נינגה bl682 הדגם הזה בא עם 3 כוסות 450 650 900 מ"ל אצלם יש רק 2 כוסות וזה הכוס לבד עולה בסביבות ה 150 שקל המחיר שלהם לא הכי זול
מוצר:
ninja bl682
שם:
Elad
תאריך:
16/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב רובוטי של שיואמי המחיר סבבה בין הנמוכים שמצאנו בארץ אבל שירות האיסוף עצמי על הפנים. הגענו לסניף בשעות הפעילות שהיה סגור ואז התקשרנו ולא הבינו גם למה לא פתוח, הגענו ביום אחר בשעת הפתיחה וגם אז איחרו בפתיחה ב 20 דק ולא ענו לטלפון ואז התחיל בלאגן שלם של אנשים שמחכים לאיסוף/שאלות פלוס מענה טלפוני. בסוף קיבלתי את המוצר שאגב מוצר מעולה במחיר טוב!
תגובת החנות:
שלום וברכה לכל הקוראים ראשית צר לנו על הטורח שנגרם ללקוח היקר. הלקוח ביצע הזמנה בתאריך ה-6-9 (יום חמישי)באמצעות איסוף עצמי מסניף קדושי קהיר 23 בחולון. הלקוח הגיע לסניף בקדושי קהיר ביום שישי וזאת למרות שהיה כתוב במפורש באתר שהסניף בקדושי קהיר (הסניף שבו בוצע האיסוף עצמי) היה בחופשה מתאריך ה-7-9 עד 10-9 הלקוח פנה טלפונית לסניף ברחוב המרכבה מרחק נסיעה של 7 דקות ונאמר שהסניף בקדושי קהיר סגור לרגל חופשה כפי שרשום באתר ולכן הלקוח נסע לסניף ברחוב המרכבה(דבר שגרם למעט טורח) ואסף את המוצר מיידית.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET. בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
שואב אבק רובוטי Xiaomi Mi Robot Vacuum שיאומי
שם:
גולש
תאריך:
13/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
09/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ysimon
תאריך:
10/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לפי התאור מה שרציתי. חבל שלא עידכנו באתר שהמשלוח לאזור שלי ,בעייתי ויקח יותר מ 5 ימי עסקים כפי שהובטח באתר. בסופו של דבר הגענו להומלט לקחת בעצמנו את המוצר והזדכנו על תשלום המשלוח שניגבה מאיתנו. בכל מקרה השרות היה במענה מיידי ואדיב. אני מרוצה מהרכישה.