דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהקונטיינר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
495
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
361
6
128
נמצאו 495 חוות דעת גולשים על הקונטיינר
תמונת משתמש
שם:
shlom
תאריך:
22/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תאורת חרום
התאורה התקבלה לא תקינה
פניתי לשרות לקוחות לאחר מספר ימים חזרו אלי
ביקשו לשלוח את המוצר חזרה ושלחו לי מוצר חליפי עם משלוח עד הבית

תקלות מתלחשות המבחן הוא אופן הטיפול
החברה התייחסה טיפלה והשיבה מוצר תקין
תודה
אבי
תגובת החנות:
הלקוח רכש תאורת חירום אשר נשלח כפי שצוין בהזמנה, בדואר ישראל.
ברור שכשמדובר בחבילה שאינה נכנסת לתיבת הדואר על הלקוח לאסוף המוצר מסניף הדואר. זאת מדיניות דואר ישראל ואינה ניתנת לשינוי על ידינו.

הלקוח טוען שהמוצר שהגיע אליו אינו תקין, ביקשנו שישלח אותו אלינו וכשנקבל אותו נשלח אליו אחר או נזכה אותו בעלות המוצר ודמי המשלוח, לפי בחירתו.
איננו יודעים מדוע הלקוח טוען שביקשנו ממנו לפנות לכתובת היצרן.
מוצר:
תאורת חרום
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
15/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שפורסם- אין במלאי. הציעו מוצר חליפי והסכמתי.
חברת המשלוחים שבחרו עובדת בשעות לא סבירות (10:00-15:00). ביקשתי תיאום מראש לפי ביצוע המשלוח, אך הגיעו באמצע היום בלי תיאום והתקשרו כשכבר היו ליד הבית, כשהייתי בעבודה.
אחרי שעבר הזמן שהתחייב לספק את המוצר (4 ימי עסקים לאחר יום ההזמנה), ולא הגיע, בעל החנות החליט להחזיר אל המוצר אליו, ונותן לי "לבחור" או להגיע אליו לתל אביב (אני ירושלמי) ולקחת בעצמי את המוצר, או שיבטל את העסקה תוך גביית דמי ביטול ועוד 100 ש"ח על נסיונות אספקה בהם לא הייתי בבית (כאמור, מבלי שזה תואם איתי למרות שאמרתי לחברת המשלוחים במפורש לתאם איתי מראש).

ממליץ להתרחק מהחנות.
תגובת החנות:
הלקוח רצה שואב אבק ואספקה לפני חג סוכות. הצענו ללקוח שואב מקצועי והוא קיבל הצעתנו.
מיד הוצאנו את הזמנתו לאספקה ע"י חברת שליחויות.
כבר למחרת חברת השליחויות ניסתה מס' פעמים ליצור קשר עם הלקוח לצורך תיאום אספקה, הלקוח לא זמין במספר הטלפון שמסר לנו וגם לאחר שהצלחנו להשיגו לא היה מוכן לקבל את המוצר לפני 18 בערב.
שעות הפעילות של חברת השליחויות הינה מ8-16, כל נסיונותיה של חברת השליחויות ונסיונותינו לתאם עם הלקוח לא זכו לגמישות מצד הלקוח. (לא היה מוכן לקבל המוצר במקום עבודתו, לא לקבל המוצר ע"י בן משפחה או שכן במקום מגוריו. רק בעצמו אחרי השעה 16)
גם שליחים הם בני אדם ובעלי משפחות והלקוח לא היה מוכן להתפשר בשום אופן.
חנותנו מבצעת מעל 300 משלוחים בחודש ע"י חברת שליחויות ומעולם לא נתקלה בהתנהגות בלתי גמישה כמו שנהג הלקוח.
לבסוף לאחר שחברת השליחויות לא הצליחה לתאם עם הלקוח אספקה, החזירה המוצר לחנותנו.
הצענו ללקוח משלוח חלופי אך הוא לא היה מוכן להתפשר וניתק לנו את הטלפון.
אם כך, מה הלקוח מצפה שנעשה?

מוצר:
שואב אבק זק"ש EF1800W
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
10/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר מפרסם מוצרים שאין לו במלאי ואז אחרי שאתה מנסה לרכוש משהו הוא מציא לך מוצרים נחותים במחיר מופקע לפי חוות הדעת הנוספות זאת לא הפעם הראשונה מדובר בשיטה לא ממליץ לקנות מימנו כלום
מוצר:
סמסונג .wf90 מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
יהונתן קלינגר
תאריך:
24/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 09.09.2017 רכשתי בקונטיינר מכונת כביסה וכיריים לדירה החדשה שלי; היה מדובר על יום שבת; ביום ראשון קיבלתי מייל מהקונטיינר; הם הסבירו שמכונת הכביסה אינה במלאי, שהסירו אותה מהאתר, ושהם מציעים לי במבצע שני מוצרים אחרים.

[גם על הכיריים נאמר שהן לא במלאי, אבל הן סופקו לי לבס]

עשיתי גוגל זריז על הדגמים וראיתי כמה בעיות: קודם כל, המחיר של דגם המידאה שהוצא לי במחיר "מבצע" היה יקר ב300 ש"ח מהמחיר שהוצע באותה העת בזאפ. שנית, את הדגם הזה בכלל לא רציתי. אני רציתי דגם ספציפי קונסטרוקטה.

מכאן, החלה מסכת של ריבים איתם בטלפון. ביום ראשון (11.09.2017) התחלתי בלבקש את הדגם. הובטח לי שתגיע המכונה עד ליום חמישי.

יום חמישי הגיע, המכונה לא. ביום ראשון הגיעו הכיריים שהזמנתי, אבל בלי המכונה. הם לא ידעו להסביר מה קרה.

דיברתי איתם, ולא קיבלתי תשובה. ביום שלישי קיבלתי SMS שמתחייב שהמכונה תגיע עד ליום שלישי. ביום שלישי, כמובן, שהיא לא הגיעה. יום רביעי היה ערב חג; אני בדירה חדשה, בלי מכונת כביסה. התקשרתי שוב לקונטיינר.

נסיונות לקבל תשובה ממש לא הצליחו, עד שאחרי כמה שיחות (שכללו ניתוק בפרצוף מהנציג) העלו על הקו אדון שהסבירו שהוא נציג של הספק, והוא הסביר שאין את המכונה יותר במלאי, וניסה למכור לי דגם אחר (תוך שהוא מתחייב שהוא יהיה בתחילת השבוע הבא). בתור צרכן נבון, למדתי לא לקנות חנות בשק ולא לקנות לפני שאני בודק את הדגם וסרבתי. אני התעקשתי לקבל את המכונה שלי.

בסוף, זיכו אותי זיכוי כספי ולא הסכימו לפצות אותי על הטרטורים.

המכונה, שהתחייבו שהוסרה מהחנות, נמצאת שם נכון להיום (24.09.2017).
תגובת החנות:
חוץ מהשם של הלקוח אין מילה אחת נכונה בכל חוות הדעת שכתב
הלקוח התקשר 5 דקות לאחר ביצוע ההזמנה וביקש לקבל את המוצרים לפני ערב חג ראש השנה
הוצע לו 2 מוצרים לאספקה ליום למחרת והלקוח סירב.
כבר בשיחה זו מבלי שהספקנו לומר מילה הלקוח התחיל לאיים עלינו מבלי שהספקנו להוציא מילה
היינו בהלם מה הוא רוצה מאיתנו ומה עשינו ?????
יומיים לאחר ביצוע ההזמנה(שוב אנחנו מדברים על התקופה הכי לחוצה כל השנה) הלקוח קיבל את הכיריים
יום לאחר מכן הלקוח התקשר לברר מה עם המכונה
הוסבר לו שזה בהובלה נפרדת ואכן הוצע לו לקבל מכונה 6 קילו קונסטרוקטה חדשה יותר מבלי להוסף כסף!!!
דגם שעולה לנו 80 שח יותר
הלקוח החליט שאנחנו עובדים עליו ומרמים אותו
היבואן החליף את הדגם של קונסטרוקה לאותו דגם חדש יותר והסכמנו לתת ללקוח לבי להוסיף כסף אבל הוא החליט שאנחנו "שקרנים"
הוסבר ללקוח שהוא יקבל 6 קילו קונסטרוקה אותה חברה אבל דגם מחליף חדש יותר!!!פשוט דגם חדש ויותר ובאמת הסרנו מהאתר את הדגם הישן
הפסדנו כסף בכל העסקה העיקר והכל כדי לרצות את הלקוח אבל הוא פשוט היה בלתי ניתן לריצוי
מהסתכלות פשוטה וקלה ניתן לראות כי הלקוח אוהב בלשון המעטה להכפיש חנויות ובתי עסק ברשתות החברתיות ובכל אתרי האינטרנט



מוצר:
מכונת כביסה קונסטרוקטה CWF08B20IL
תמונת משתמש
שם:
dorit
תאריך:
21/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בחברת הקונטינר עד כה מספר פריטים ולשביעות רצונינו. עד אכדיה אחרונה בה גילינו פאן אחר של החברה ובעיקר של המנהל רן. רכשנו מקרר ולאחר שקיבלנו אותו לא היה לשביעות רצונינו. עידכנו את החברה והם הפנו אותנו לחברת השרות לבדיקה מה שגרר סחבת נוספת של כשבוע.
עם בקשתינו להחזרת /החלפת המקרר נענינו בשלילה ובלי כל גמישות ואמפתיה מצידו של המנהל. למרות הנסיונות והטלפונים והמיילים (עובדי החברה המליצו לנו לכתוב מייל כי ככה המנהל עונה גם אם הוא בים וכו...) עשינו זאת. לא רק שלא התקדם הטיפול יתרה מזאת הרגשתי כמטרידנית סידרתית -ואינני כזו!!!
גם אם יש לחץ של חג , ציפינו ליחס נאות יותר ולא לתשובה, תמכרי את המקרר עצמאית ביד 2 , לי אין מה לעשות בו!!!! - המקרר בן 3 שבועות!!
איכות של חברה נמדדת גם כשהכל תקין והולך כשורה , אך גם כשי טענות ואח שביעות רצון - וכאן חברה זו מבחינתי נכשלה!

חברת קונטינר מבקשת לכתוב את חווד , אך אם לא היינו שבעי רצון שניידע אןתה. את זאת עשינו בהחלט!!!

מאחלים לכולם שתהייה שנה טובה ורכישות מוצלחות .
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה וקיבלה תוך יום מקרר מסוג דיפרוסט
הלקוחה קיבלה בדיוק את הדגם אותו הזמינה!!
כתוב באתר במפורש כי הדגם הינו מסוג דיפרוסט,קרי מצטבר בו קרח מעת לעת.
חודש!!!!!! אבל חודש אחרי קבלת המקרר הלקוחה התקשרה ואמרה כי :" היא לא מרוצה מהמקרר וכי היא רוצה להחלף למקרר אחר"
הסברנו לה בצורה הכי נעימה שאפשר כי לא ניתן לקבל מקרר שהיה בשימוש אחרי חודש וכי אנחנו לא אחראים על זה שהיא "לא ידעה שזה מקרר מסוג דיפרוסט"
ריבון העולמים עד לאן ניתן להגיע באמת עד לאן???
לקוח מקבל תוך יום במחיר הזול בישראל והכי זול בזאפ את המוצר אותו הזמין אבל חודש אחרי הוא רוצה להחזיר מוצר שהיה בשימוש(שלא לדבר על ענייני כשרות מדובר במזון שהיה במקרר) אז אנחנו צריכים לקבל אותו?
אם היא הייתה מזמינה טלוזיה רגילה ומשתמשת בה חודש ואחרי חודש היתה רוצה להחזיר כי היא חשבה שזה סמארט גם היינו צריכים לקבל .?????!!!!
עד מתי יתנו במה לחוות דעת כאלה זה לא ניתן להבנת הגיון סביר ונורמאלי
מוצר:
גרין ליין 4561w
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
19/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

יצרתי קשר כדי לרכוש מדיח מסוג מסוים התברר לי שאין אותו והופנתי תוך כדי שיחה למדיח אחר שהומלץ על ידי הנציג.
הנציג נקט בשיטת המכירות "רגל בדלת" ואני נפלתי בפח הפנה אותי למוצר שבאתר מפורסם ב2000 שקלים אך בפועל בכל הרשתות נמכר ב1600 שקלים וכולל אחריות זהה מהיצרן.
המוצר הוצע לי ב1800 אחרי "הנחה". כמספר דקות לאחר שביררתי לעומק את המצב התקשרתי וביקשתי לבטל וכמחווה הוצעה לי לקבל הנחה נוספת של 70 שקלים.
רק לאחר שיחה זו חויב כרטיס האשראי בבוקר למחרת הרגשתי שאין סיבה לשלם יותר עבור אותו המוצר והתקשרתי לבטל.
החנות לא שלחה אישור וחייבה באופן עצמאי סכום של 100 שקלים כל זה ללא אף קבלה שהגיעה אליי.
במענה למייל ששלחתי לבירור העסקה נאמר שזכותם לגבות 100 שקלים עבור ביטול.
לא משנה אם בצדק או לא אני מזהיר לקוחות מהתנהלות דומה. אני מאוכזב מאוד וכמובן לא אקנה מכם בעתיד.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר 4 ימים לפני ערב חג ראש השנה!!! וביקש לקבל מדיח רוחב 60 כסוף ובאספקה ליום למחרת לירושלים.
הצענו ללקוח דגם מסויים במבצע ואספקה ליום למחרת.
אחרי חצי שעה הלקוח התקשר לחנות ואמר כי ראה מחיר זול יותר.
הסברנו ללקוח כי מדובר ב"הצעות החל מ" וכי לא מדובר באמת במחיר במחיר סופי אלא במכירה אישית שתסיים 300 שח יותר לפחות .
למרות הכל ולאחר שהלקוח כבר בשיחה השניה הצליח להתיש אותנו ועוד בימים מטורפים ובלחץ של חג ראש השנה החלטנו לפנים משורת הדין לזכות אותו בעוד 70 ש"ח.
למחרת כאשר המוצר כבר יצא לאספקה!!! הלקוח התקשר וביקש לבטל את ההזמנה בטענה כי רכש כבר מדיח בחנות אחרת.
יכלנו לחייב את הלקוח גם בדמי הובלה 150 שח חוץ מדמי ביטול עיסקה ולא חייבנו אותו!
למרות הכל הוא מכפיש את שמנו
מה שנותר לנו לאחל לו שנה טובה וחג שמח
מוצר:
מדיח כלים midea רחב נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
rama
תאריך:
11/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקונטיינר בבירור לגבי מדיח כלים בוש מתוצרת פולין מתוך ידיעה שקיים גם מדיח דומה תוצרת טורקיה שעליו קראתי ביקורות מאוד גרועות.
הובטח לי מדיח מתוצרת פולין ע"י איש המכירות, והוצע לי לשדרג אותו לדגם חדש יותר ב-100 ש"ח.
קיבלתי את ההצעה בשמחה.
לאחר המתנה של כמה ימים, בשעה טובה ומוצלחת הגיע המדיח לביתי, ולהפתעתי קיבלתי את המדיח הטורקי.
התקשרתי מיד לקונטיינר ואז נאמר לי ע"י נציג המכירות שהוא טעה ואין כלל מדיח מתוצרת פולין, אלא מכונת כביסה של בוש מתוצרת פולין (שיש ברשותי).
הוצע לי להוסיף סכום של 390 ש"ח נוספים ולקבל מדיח גרמני.
לאחר מספר ימים הופיע המדיח לפתח ביתי, כאשר המוביל זיהה להפתעתו שהמדיח הטורקי שהוא אמור לאסוף מביתי זהה למדיח שהוא הוביל אליי.
ביקשתי מהמוביל לקחת את שני המדיחים והתקשרתי לבטל את העסקה.
מאז אני בטלפונים חוזרים ונשנים מכיוון שלא קיבלתי את הזיכוי המובטח לי כבר 3 שבועות.
קונטיינר מצידם אומרים שהם זיכו אותי (אפילו הציגו קבלת זיכוי מודפסת), אך הכסף לא הגיע אליי.
ביררתי עם חברת האשראי וזה לא הגיע גם אליהם.
לבסוף הקונטיינר הודו שהכסף לא יצא מחשבונם והובטח לי שחשבוני יזוכה בקרוב. עדיין אני ממתינה לפתירת הסאגה שנמשכת למעלה מחודש.
ממש לא ממליצה לרכוש מהחנות הזאת, גם לא אמינים וגם מתקשים (בלשון המעטה) בזיכוי מובטח.
מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
jaki
תאריך:
20/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטרם ביצוע ההזמנה ביררתי טלפונית שהמוצר ישנו (השיחה מוקלטת בטלפון)יום לאחר ביצוע ההזמנה נשלח לי מסרון לטלפון שאין להם את המוצר במלאי וגם ניסו להשיג במקום אחר את המוצר (המסרון שמור אצלי)הציעו לי כפצוי שני דגמים של מאוורר מתוצרת זקש במחיר מעט מוזל. ביררתי עם שירות לקוחות של אלקטרוסטאר האם הדגם מיושן או שיש בעיות אספקה ונאמר לי שזהו דגם רגיל תקני שנמצא בכל החנויות.
הסיבה היחידה שהחנות לא סיפקה לי את המאוורר היא שהוא הוצע במחיר זול מידי.
ולכן לא רצו לספק את המוצר.
לפי דעתי ההתנהגות של החנות בזויה בעיני וההתנהלות שלהם היא לא הוגנת.
פירסמת מוצר והזמינו ממך עליך לספק את המוצר, אם פרסמת ולא תמחרת נכון
והמוצר הוזמן ןאתה לא ירוצה לספק את המוצר תגיע עם הקונה לאיזה שהוא הסדר הוגן ואל תנסה לפצות אותי על מוצר גרוע בעשר עשרים שקלים.
התנהגות החנות תדיר את רגלי מאותה חנות לעולמיפ.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מאוורר תליה. מיד שלחנו את ההזמנה לשני ספקים שאנחנו עובדים איתם באופן קבוע ורציף .
לצערנו קיבלנו דיווח שהמאוורר שהלקוח הזמין לא במלאי
מיד הסרנו אותו מהאתר, הודענו ללקוח תוך 4 שעות לא חייבנו את הלקוח בכלום לא משכנו את הלקוח
הצענו לו מאוורר אחר שאנו מוכרים ממנו כול יום 3 \4 יחידות אפס תקלות עם 5 כנפיים. דגם יותר חזק שעולה 60 ש"ח יותר כפיצוי של אספקה מיידית עם שליח עד הבית מבלי להוסיף כסף
עוד נתנו לו התחייבות במייל על כך שאם חלילה תהיה כל בעיה יקבל שירות פרימיום עד הבית כולל שליח עד הבית אם במקרה תיהיה כל תקלה
התחייבנו לו גם על כך באימייל
אין לנו מושג למה הלקוח מיתנהג בצורה כזו לאחר שניסנו בכול מאודנו להוציא את הלקוח מרוצה ועל כך אנחנו מצערים מאוד.

מוצר:
מאוורר תליה FW4010L
תמונת משתמש
שם:
תדמור
תאריך:
17/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.4.17 פניתי ע"מ לרכוש מדיח מדגם מסויים ונציג השרות המליץ לי על מדיח זנוסי .ציין כי מדובר במכשיר מצויין בסטנדרט זהה למתחרים .
בפועל המדיח אינו נוח לתפעול , סלסלות קטנות יותר ואינו ארגונומי .
מספר ימים לאחר ההתקנה ע"י טכנאי של היבואן , המכשיר התקלקל .
מאז ועד היום 17.6.17 המכשיר לא עובד . טכנאי היבואן הגיע כשלוש פעמים עם כרטיס לא מתאים .
כל פניה לקונטיינר ע"מ לבטל את העסקה או לחלופין להחליף מכשיר , נענתה בסירוב ובטענה כי הם לא צד בעניין .
תגובת החנות:
הלקוח ביקש מדיח חצי אינטגרלי לאספקה מיידית .
הצענו לו מדיח מעולה של בוש אבל הוא ביקש משהו לאספקה מיידית ורק עם אחריות של "יבואן רשמי בלבד" ובטווח מחירים של עד 2500 ₪.
הצענו ללקוח מדיח מעולה של חברת זנוסי עם אחריות" יבואן רשמי" של רלקו כמו שהוא ביקש.
הלקוח קיבל תוך יום מדיח חצי אינטגרלי עם אחריות של יבואן רשמי.
עכשיו שיש ללקוח כל בעיה עם חברת השירות של היבואן הרשמי גם אז אנחנו אשמים.???
אנחנו באמת לא מבינים ...
עושים הכל כדי שלקוח יהיה מרוצה מספקים לו בזמן במחיר הזול ביותר מדיח עם אחריות יבואן רשמי כמו שביקש וגם אז באים אלינו בכל תלונה לגבי איכות השירות של היבואן?
לא רחוק השלב שלקוח יכתוב חוות דעת שלילית על זה שאחרי שקיבל את המדיח הוא הלך לקנות טבליות למדיח בסופר והקופאית לא הייתה נחמדה וגם אז הוא יאשים אותנו כחנות.

מוצר:
מדיח כלים zdi26001xa
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
28/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג החנות בשם יצחק הצליח "לדחוף" ולמכור לאבי, בן 87, מקרר מתוצרת סין במחיר גבוה.
כשעה מאוחר יותר יצרנו קשר עם החנות וביקשנו להחליף את המקרר מתוצרת סין במקרר המקורי אותו רצינו. נציג החנות טען כעת שלא ניתן לבצע את ההחלפה ושניתן רק לבטל את העסקה בעלות של 100 ש"ח.
בנוסף המוכר גבה 200 ש"ח על פינוי המקרר הישן.

לכל רוכש פוטנציאלי אני ממליץ שלא להתקרב לחנות זו.

להלן פרטי הרכישה:

לפני מספר ימים דיברתי עם מוכר בחנות הקונטיינר שטען שיש לו במלאי מקרר LAVALUX LVT260 במחיר של 900 ש"ח. לתמונה הכוללת ברצוני להדגיש שהמוכר ניסה "לדחוף" לי מקרר אחר תוצרת סין שמשום מה יותר יקר, של חברת SACHS במחיר של 1100 ש"ח ואמרתי לו שאני לא מעוניין בו.

היום 22/05/2017 המלצתי לאבי לרכוש מקרר LAVALUX LVT260 מחנות הקונטיינר. אבי רכש מקרר מהקונטיינר היום בצהרי היום. גם הפעם המוכר ניסה "לדחוף" את המקרר הסיני היקר של חברת SACHS . הפעם המוכר הצליח "לדחוף" ומכר לאבי בן 87 מקרר יקר יותר ב 1100 ש"ח.

היות ולעניות דעתי המקרר LAVALUX LVT260 במחיר של 900 ש"ח מספיק טוב ואין צורך במקרר היקר יותר, התקשרתי לחנות הקונטיינר על מנת להחליף את המקרר היקר במקרר הזול יותר. מיותר לציין שכעת המוכר טען שאין לו במלאי את המקרר הזול יותר. זאת למרות שהמקרר מופיע באתר הרשמי של החנות. עוד טען המוכר שאפשר רק לבטל את העיסקה שכרוכה בדמי טיפול של 100 ש"ח. זאת למרות שעסקה בוצעה כשעה לפני ששוחחתי עם המוכר. (לפי החוק המוכר ראשי במקרה של ביטול לגבות 5% מערך העסקה)

מיותר לציין שהמוכר השאיר לי טעם רע ובנוסף גם דיבר בצורה לא נאותה.

מאוחר יותר שוחחתי עם המוכר שביצע את העסקה מול אבי בטלפון. המוכר הציע לרצות אותי ולתת מתנה בשווי של 150 ש"ח לדבריו. כשטענתי שאני לא מעוניין במקרר הסיני היקר ובמתנה הנוספת וביקשתי ממנו לספק את המקרר של LAVALUX, גם הפעם המוכר סרב לבצע את ההחלפה ולספק את המקרר של LAVALUX.

כשהמקרר החדש הגיע ליעדו, המוכר גבה 200 ש"ח על פינוי המקרר הישן. זאת בניגוד לחוק.

לכל רוכש פוטנציאלי אני ממליץ שלא להתקרב לחנות זו.
תגובת החנות:
אנחנו בהלם ובשוק מהתגובה של הבן איתו לא דיברנו כלל בכל הליך הרכישה.
האבא דרש אספקה מהירה של מקרר והצענו לו מקרר שבמבצע של חברת זק"ש לאספקה ליום למחרת ואפילו אמרנו לו שאם ירצה בצבע כסוף טיטניום יקבל ללא תוספת של 100 שח נוספים.
האב שמח ושמח עוד יותר שכבר למחרת יקבל את המקרר.
לאחר שהוצאנו את ההזמנה (6 שעות לאחר ביצוע העסקה) קיבלנו טלפון מהבן שהתחיל ממש לקלל ולצרוח.
לא הבנו מה הוא רוצה הוא התחיל לצרוח מבלי לדבר לגופו של עניין "אתם נוסעים ברכבי במוו" לא הבנו מה הוא רוצה ואי אפשר היה בכלל לנהל שיחה איתו.
מיד התקשרנו לאבא ושאלנו מה בנו רוצה מאיתנו. האבא אמר לנו:" אל תתייחסו לבן אני והוא מסוכסכים"
האב ניהל את כל הליך הרכישה מולנו מא עד ת הוא ביצע את ההזמנה והוא שילם. בנוסף נבקש לציין כי גם שלחנו לאבא עם המקרר מתנה מאיתנו קטלן נגד יתושים בשווי 100 שח .
ממש לא הוגן כי בכלל ניתנת במה לחוות דעת זו . לא היה לנו שום קשר עם הבן .
לעניין הפינוי הבנו מהמובילים כי היה לו מקרר ישן של אמקור בן 30 שנים שהיה בתוך הבית(ולא מחוץ לדלת) ושוקל מעל 80 קילו. הוא הביא למוביל טיפ של 100 שח שיפנה לו אותו גם בזה אין לנו מושג מה הבן רוצה מאיתנו.

מוצר:
מקרר LVT260
תמונת משתמש
שם:
מישל
תאריך:
26/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל על הזמן ועל העצבים. מבטיחים ולא מקיימים. השירות הגיע לפני המכונת כביסה. וחזר הביתה. קיבלנו מכונת כביסה עם הוראות בתורקית.. חבל על הזמן . לברוח מהם. עד היום לא קיבלתי טכנאי הביתה. להימנע כמו אש
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את מכונת הכביסה יומיים לאחר ההזמנה
הלקוח ציפה כי המוביל גם יתקין את המכונה
התקנה והובלה הם לא באותו המועד ויש לתאם התקנה בנפרד
דבר זה ידוע לכולם
במהלך ההתקנה מביאים פאנל בעברית
בכל שאלה היינו זמינים עם תשובה ברורה ללקוח
לא מבינים מה עוד ניתן לעשות כדי לרצות את הלקוח
מוצר:
מכונת כביסה wan2006
תמונת משתמש
שם:
קונה פרטי
תאריך:
24/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בכדי לקנות מכונת כביסה שמצאתי בזאפ.
כמובן שהמכונה שרציתי לא הייתה במלאי ואיש המכירות מייד התחיל לשווק לי מכונה יקרה יותר. כיוון שהייתי בלחץ זמן (מכונה ישנה התקלקלה) השתכנעתי בשל זמן האספקה הקצר והזמנתי את המכונה היקרה יותר. המוכר אמר מפורשות שהמחיר כולל הובלה והתקנה.
ביקשתי שיתאמו איתי את המשלוח לפני בכדי שאוכל להיות בזמן המסירה.
לא היה כל תיאום - נציג החברה התקשר מהדרך להודיע שהמכונה תגיע תוך שעה.
כמובן שלא הייתי בבית, למרבה המזל אשתי קיבלה אותו. הוא פרק את המכונה החדשה ואז עידכן אותנו שלא הוא מתקין את המכונה אלא היינו צריכים להתקשר לטכנאי לתאם התקנה בנפרד ואם לא נבצע את ההתקנה דרך טלפון מסוים שהוא נתן לנו האחריות על המכונה תפוג. כשאשתי סיפרה לי על זה הייתי בטוח שהוא מנסה לעשות עלינו סיבוב. מעבר לכך הוא סירב בכל תוקף לפנות את המכונה הישנה המקולקלת (למרות שהיום זה חוק במדינה)
כל זה התרחש בחול המועד פסח. התקשרתי לחברה לאחר הפסח לברר בדיוק מה קורה. הייתה שיחה מאוד לא נעימה שבה העבירו אותי בין 3 אנשים שונים עד שהתברר שהנציג "שכח" לעדכן אותי בכך שנדרש תיאום. ושהנהג "שכח" לציין שאם אשתי תוציא את המכונה מהחשמל (שקע) ותנתק את המים (ברז מים והברגה פשוטה) הוא ייקח את המכונה.
לבסוף החברה סרבו לסייע בפינוי המכונה הישנה ורק הציעו שאני אשלם את עלות הפינוי.

כתוצאה מההתנהלות הכושלת הנ"ל.
למרות הדחיפות שבה אני זקוק למכונת כביסה
מכונת הכביסה החדשה יושבת בניילונים שלה ומחכה כבר שבועיים

ואני חייב לציין שוב עד כמה השיחה עם כל הנוגעים בדבר הייתה לא נעימה ומעצבנת.
שומר נפשו - ירחק מהחנות הזו
תגובת החנות:
שלום רב,
הנהג שלנו סיפק ללקוח את המכונה שרכש, בהגיעו לבית הלקוח הוא נדהם לגלות שהמכונה שקיימת בבית הלקוח אותה רצה לפנות בחינם על פי חוק רק סיימה לעשות כביסה לפני שעה קלה והיו בה בגדים רטובים שהרגע כובסו (לא הייתה מקולקלת כמו שהוא טען)! הלקוחה ביקשה שהנהגים ימתינו מספר דקות עד שהיא תסיים לארגן את הכביסה ואז שיפנו לה את המכונה!!
לנהג שלי יש 40 נקודות ביום והוא לא יכול להתעכב אצל לקוחות. ציפיית הלקוח שהנהגים שלי ימתינו עד שתסיים לקפל ולתלות את הכביסה גובלת בחוצפה.
לנקודה הבאה בחוו"ד – המוביל אינו מתקין. לא אצלי, לא באף חנות ולא באף מותג. ואכן – מי שלא מתקין דרך היבואן (בחינם כמובן) מסתכן באובדן האחריות. על מה הלקוח מתלונן פה?
ולנקודה האחרונה – מבחינת הלקוח, הוא ציפה שנמתין בסבלנות לפנייה ממנו לפנות את המכונה הישנה. מספר ימים לאחר העסקה הלקוח התקשר ודרש שנגיע לפנות את המכונה. עידכנו אותו שהחוק לפינוי חינם אינו מדבר על פינוי רטרואקטיבי שבוע אחרי הרכישה אלא על פינוי מוצר ישן במועד אספקת החדש.
הצענו לשלוח נהג שיגיע במיוחד ללקוח תמורת תשלום ויפנה עבורו את המכונה. הלקוח חושב ואני מצטט: "שאנחנו עושים עליו סיבוב". הקונטיינר תיתן לקוראי זאפ לשפוט את הסיטואציה ותמשיך לתת שירות איכותי ומכל הלב לאלפי לקוחותיה

מוצר:
מכונת כביסה 1061
תמונת משתמש
שם:
Boaz
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטריק הידוע: המוצר לא במלאי ונציע לך מוצרים אחרים או את אותו מוצר מיבואן אחר ויקר יותר. נמאס!
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לאחר ההזמנה לשאול של מי האחריות
נאמר לו שהאחריות הינה של חברת "תמוז מוצרי חשמל"
הלקוח ביקש לקבל עם אחריות של סמיליין ונאמר לו שזה בתוספת תשלום
לא מובן לנו על מה ולמה לתלונת הלקוח
מוצר:
טלויזיה UE32K5100
תמונת משתמש
שם:
eubyhhbr
תאריך:
02/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב ,
חיפשתי לקנות מכונת כביסה , בתחילה הזמנתי דגם מסויים שהופיע באתר של הקונטיינר ,ולאחר יום התקשרו מהקונטיינר להתנצל שאין בכלל במלאי את הדגם ושהם יכולים להמליץ לי על מכונה אחרת במחיר אטרקטיבי ומכונה מצויינת. נשלח אליי מייל עם הלינק אודות המכונה וכך ביצעתי הזמנה באותו היום. המכונה היתה אמורה להיות כסופה והגיעה מכונה לבנה. שלחתי שוב מייל לקונטיינר והודעתי שזו לא המכונה שהזמנתי באתר , דגם אחר, צבע אחר... אחרי כמה ימים חזרה בחורה מהשירות ששאלה שאלות, לא היתה מוכנה אפילו בלקרוא את המייל ולהבין מה טענותיי, הסברתי לה ואמרתי לה שאני דורשת פיצוי , אמרה שתברר עם הבעלים ותחזור. שבוע עבר ולא חזרו עד שלא נשלח שוב מייל בעקבות חוות דעת שרצו שארשום בכל מיני ערוצים . הם ממשיכים לנהל ויכוחים כשהעובדות מדברות בעד עצמן ולא מוכנים לקחת אחריות ולהודות בטעותם ובכשלונם!
לא לקנות מהם ! לא כדאי לעבור את דרך החתכתים הזו במקום שלא יודע לכבד את עצמו , לתת שירות כמו שצריך ולפצות כנדרש.
תגובת החנות:
הלקוחה שאלה על מכונת כביסה דגם משנת 2013 בצבע לבן
הצענו לה מכונת כביסה 7 קילו של מידאה לפי המבצע של ידיעות אחרונות לאספקה מיידית
הלקוחה קיבלה יום למחרת מכונת כביסה 7 קילו של מידאה אותו דגם ואותו מפרט
לארח שקיבלה את המכונה היא טוענת שציפתה לקבל בצבע כסוף ומכיוון שקיבלה בצבע לבן היא חושבת שרימו אותה והביאו לה משהו אחר
כל נסיונותינו להיות סבלניים ולהסביר לה שזו המכונה שזה הדגם וזה מה שהיא קיבלה (ושאין ליבואן כבר חצי שנה בצבע כסוף גם כתוב באתר שלנו שהצבע שיסופק יהיה בצבע כסוף או לבן לפי מלאי זמין) עלו בתוהו.
לא ניתן להסביר לה היא חושבת שרימו אותה ומול זה אין לנו יכולת להתמודד
מוצר:
מכונת כביסה MFG70-ES1202
תמונת משתמש
שם:
שושי
תאריך:
28/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, בננו רכש עבורנו טלויזיה מסוג בלאופונקט. ההתקנה הגיעה לו חינם. לא ציינו זאת כלל בפניו עם רכישת המוצר. המליצו לו כמובן על טכנאי פרטי שגבה מאתנו 290 ש'ח.
בשיחות רבות עם החנות הודו שלא ידעו את בננו על ההתקנה בחינם. ואני תוהה על מידת ההגינות של הקונטיינר. מדוע לא נתנו לו להחליט על המתקין?? אגב המתקין לא השאיר חשבונית.
הוצע לנו 100 ש'ח פיצוי בקנייה בחנות זו. אני לא מתכוונת לנצל כלל פיצוי זה.
תגובת החנות:
אין חולק על כך שלקוחות הרוכשים דגם זה זכאים להתקנה בחינם - הדבר מצוין על גבי האריזה.
יש לציין כי ההתקנה שבחינם כוללת התקנה של הטלוויזיה לקיר בלבד ואורכת כ- 5 דקות.
הלקוח רכש את הטלוויזיה עבור הוריו והוא ביקש עבורם הדרכה, קרי שיבוא בעל מקצוע ויסביר להם בפרוטרוט על השימוש בסמארט טי וי, יגדיר עבורם הגדרות צבע וערוצים וכיוצ"ב.
הוסבר לו שהנ"ל בתשלום והוא נעתר לכך.המלצנו להם על איש טכני חיצוני שאנחנו מכירים מהענף והוא ידוע כאמין וזול (שלקונטיינר אין שום התנהלות כספית מולו, הוא אינו עובד קבלן שלנו ואינו עובד בשכר שלנו) והוא הגיע אליהם הביתה להדרכה. במקביל, באותה עלות שממילא נדרשה עבור הביקור הוא גם התקין להם את הטלוויזיה לקיר.
האם משהו כאן לא הגון? אני הרווחתי משהו מההתקנה הזאת? הלקוח ביקש שבעל מקצוע יסביר להוריו על הטלוויזיה וסייענו לו. אנחנו לא מבינים מה הוא רוצה מאיתנו.
כדי שהלקוח יצא מרוצה, אז כמחוות שירות מאיתנו הוא קיבל פיצוי לרכישה הבאה


















--

מוצר:
טלויזיה ledsmart 50אינטש
תמונת משתמש
שם:
Maya
תאריך:
11/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 16.8.17 קניתי מייבש גריין ליין 7 קונדנסור 78 DCL בקונטיינר של רן פיינה בע"מ. שילמתי 2300 ש"ח כולל מע"מ. סיבת הקנייה למכשיר זה נבעה מהמלצת המוכר בחנות. לפני כחודש המכשיר התקלקל. המכונה הפסיקה לעבוד.המכשיר נלקח לתיקון במעבדה שהחנות הפנתה אותי, ונשארנו בלי מייבש במשך חודש!!!!! כיוון שלא היו להם חלפים למייבש. שימו לב!!! חנות מוכרת מוצר חדש!!! ואין לה חלקי חילוף, ולא מודל 1937. חודש ללא מייבש!!!! לא הודיעו שום דבר, לא התקשרו לא התנצלו. ככה, חודש בלי מייבש בחורף!!!!! המכשיר חזר מתיקון עבד שבוע ואותה תקלה חזרה!!!!! במידה ובעלי החנות לא יחזירו לי תוך 24 שעות את כספי, אני מגישה תביעה נגדם. בנוסף, אם תרצו תוספת חביבה, מכשיר נוסף שקניתי עם המייבש - מעבד מזון של זק"ש נשרף גם הוא חודש לאחר השימוש בו. אז אם בא לכם לדפוק את עצמכם תרימו טלפון לקונטיינר ותזמינו אצלם מכשירי חשמל. מיה
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה קנתה מוצר לפני שבעה חודשים!
לאחר פרק זמן כה ממושך ממועד הקנייה, כל התנהלות בנוגע לתקינות המוצר תתבצע ישירות מול היבואן של המוצר ניופאן. וכנ"ל לגבי מעבד המזון.
אגב, כן עזרנו וניסינו לתאם ללקוחה שירות, אבל הלקוחה לא רצתה לשמוע.
צר לנו שההתנהלות של הלקוחה מול היבואן לא הייתה חלקה וחבל שהלקוחה בוחרת לפרוק את תסכולה על הקונטיינר, כאשר אנחנו בכלל בצד שלה ורוצים לעזור לה מול היבואן.

מוצר:
מייבש כביסה 78DCL
תמונת משתמש
שם:
יואל
תאריך:
25/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשורה תחתונה, גרוע מאוד. הרגשה שמרמים אותך.
הזמנתי מכונה של חברה אחרת. הקונטיינר הם התקשרו להגיד שאין במלאי את המכונה שהזמנתי. הם הציעו שתי מכונות חלופיות בהנחה גדולה כביכול כ"פיצוי", למרות ששני הדגמים שהם הציעו לי היו יקרים יותר (גם אחרי ההנחה) מהמכונה המקורית שהזמנתי. הדבר היחיד שהיה לי מאוד חשוב במכונה היה בקרה דיגיטלית, כך שאפשר לראות כמה זמן לוקחת כל תכנית וכמה זמן נשאר עד לסיום. הם הבטיחו לי שבשני הדגמים שהם הציעו לי יש בקרה דיגיטלית. הם גם שכנעו אותי שהמכונה המקורית שהזמנתי הרבה פחות טובה וכדאי לי ללכת על אחד הדגמים שהוצעו כפיצוי. השתכנעתי. אבל כשהגיעה המכונה הסתבר שאין לה בקרה דיגיטלית. סתם עבדו עליי. וכששלחתי מייל להתלונן, הם התקשרו וניסו לשכנע אותי שבעצם זה הרבה יותר טוב בלי צג דיגיטלי (טענה שלא הצלחתי לברר אם היא נכונה). בסוף לא היה לי כוח להכנס איתם לריב משפטי, אז פשוט שמרתי את המכונה שהגיעה. אבל יצאתי מאוד מאוכזב, הרגשתי שעבדו עליי, ולא אקנה יותר אף פעם דרך 'הקונטיינר' ולא ממליץ לקנות דרכם. לזכותם יאמר, שהם התקשרו בכל פעם מייד ולא הייתי צריך לרדוף אחריהם, והם היו מאוד נחמדים ואדיבים בטלפון. פשוט מה שהם אמרו לא היה נכון והם לא לקחו על זה אחריות.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח בחר מכונה עם אחריות של ניופאן, שעל פי התמונות והמפרט באתר היבואן היא בעלת צג דיגיטלי עם בקרה דיגיטלית על מהירות הסחיטה. לא נאמר ללקוח אחרת .ברור לכולם שכיום כאשר כל השיחות מוקלטות נציג מכירות לא יאמר ללקוח שבמוצר ישנה פונקציה שכלל לא קיימת.
למותר לציין כי הלקוח קיבל תוך יום אחד את המוצר שכן הקונטיינר מקפידה כי את השירות האיכותי תלווה אספקה מהירה לבית לקוח
בשיחתנו עם הלקוח הוא אמר שאין לו טענות לעניין תפקוד המכונה אולם הנושא שהצג מראה רק את מהירות הסחיטה ולא את הזמן שנותן לסיום התוכנית מפריע לו.
הסברנו לו שאנו מבינים את תסכולו, אולם המכונה שהוא קיבל היא ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר ובלי הכרטיס האלקטרוני שכאשר הוא מתקלקל אפשר לזרוק את המכונה לפח.
לפנים משורת הדין ולמרות שהוא קיבל מאיתנו מוצר סופר איכותי ובמחיר כמעט חינם הצענו ללקוח פיצוי על אי ההבנה ועל פער הציפיות (שאנו לא אשמים בו). בנוסף, כפי שהלקוח ציין, הוא קיבל מאיתנו שירות צמוד ומידי ואוזן קשבת בכל אימת שהזדקק לכך.
אנו מדגישים – למכונה יש צג דיגיטלי. הלקוח לא שאל באופן ספציפי לגבי תצוגת משך הזמן לסיום התוכנית! האם נראה סביר לקוראי זאפ שעל דבר כזה פעוט ובשביל מכירה בודדת נסכן את שמנו הטוב? חבל שאת תסכולו על כך שהוא לא בירר באופן מעמיק על המוצר אותו רכש הוא מתרגם להכפשת שמנו ועוד הוא מפליא וממליץ ללקוחות אחרים שלא לקנות מאיתנו...
נמשיך לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים ולתת להם את השירות הצמוד והאיכותי שאנו כה ידועים בו.


מוצר:
מכונת כביסה GRL-W1049
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ,
בצעתי הזמנה באינטרנט לאחר שהתקשרתי לוודא כי במלאי ,
לאחר ביצוע ההזמנה שלחו כי המוצר אינו במלאי והציעו מוצרים אחרים .....
במקביל בקשתי כי ישחררו את המסגרת בכרטיס האשראי עבר למעלה מ 6 ימים ללא מענה
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח הזמין מוצר ביום שישי ה-3.2. כשעה לאחר מכן הוא עודכן באמצעות אימייל שהדגם חסר במלאי הספק.
הלקוח השיב לנו ביום ראשון 5.2 שאינו מעוניין במוצר ושנפנה לו את המסגרת שחברת האשראי תפסה. אנו מדגישים שלא היה חיוב, אלא רק אישור עסקה מטעם חברת האשראי של הלקוח.
עוד באותו יום אישרנו ללקוח שביטלנו לו את תפיסת המסגרת, הבאנו לו מספר פנייה מחברת האשראי והסברנו לו שעשויים לחלוף מספר ימי עסקים בטרם הוא יראה את שחרור המסגרת.
לאחר שלושה ימים הלקוח איבד את סבלנותו (ואנו מבינים אותו) והחליט לכתוב חוות דעת בזאפ שממנה משתמע שהקונטיינר לא משחררת מסגרות ולא נותנת מענה (כל פניות הלקוח מהמועד בו ביטל את העסקה נענו תוך 10 דקות)... אנו מבינים את הלקוח שמבחינתו אנחנו אחראים לשחרור המסגרת ובאמת שכעסו ותסכולו מובנים. מה לעשות שהפקידות בחברת האשראי של הלקוח עובדות לאט? עוד באותו יום נשלחה לחברת האשראי של הלקוח הוראה לשחרר מסגרת וגם לנו לא ברור למה חברת האשראי שאמורה לתת שירות ללקוח במקרים בהם הוא מבטל עסקאות לא מבצעת את עבודתה נאמנה.

מוצר:
מייבש כביסה WTC84102BY
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה באתר הייתה בסדר.
באתר כתוב שיש אחריות לשנה. הגיע טכנאי ואמר לי שאם אני לא קונה ממנו שקע שמגן על המכונה מפני קפיצות במתח החשמל, בכ 200 ש"ח נוספים, אז אין אחריות על הכרטיס. מאוד מרגיז אותי שלא יידעו אותי מראש על העלות הנוספת או לחילופין על מוגבלות האחריות. אם הייתי יודע אולי הייתי בוחר מכונה אחרת! שונא הפתעות כאלו אחרי ביצוע הקניה כשהמכונה כבר עומדת בבית.
בנוסף ניסה לדחוף לי מסנן אבנית ב 220 ש"ח שבחיפוש קצר אני רואה שעולה 75 ש"ח וגם שקע מגן מברקים שעולה בכלל 100 ש"ח.
מזל שלא הסכמתי להצעה "המפתה" שניהם ב 350 ש"ח.

חוץ מזה ניתן לקבל את ההובלה בתיאום ליום מסוים ללא תיאום שעה ורק מודיעים יום לפני באיזה שעה יגיעו (מתוך כל היום). ואם זה לא מתאים צריך לתאם יום אחר.
* המספר הוא מספר ההזמנה

המשך:
יניב מהקונטיינר התקשר והסביר שאין לו אחריות על המוביל, הספק והטכנאי. אני מבין את טענתו אבל מבחינתי החנות שממנה קניתי היא האחראית מולי למוצר ולשירות. אני מקווה שחוות הדעת שלי תגרום לחנות להעביר את המסר לספקים שלה.
תגובת החנות:
תופעת הטכנאים שמנסים למכור מוצרים ללקוחות היא תופעה מוכרת וידועה לשמצה. תשומת לב קוראי זאפ שהלקוח התרשם לחיוב מההתנהלות מול החנות ומהשירות שקיבל מאיתנו. חוות הדעת השלילית היא נגד ההתנהלות של הטכנאים של חברת ניופאן שהיא היבואן הרשמי. יש לציין שכל הטכנאים של כל חברות השירות מנסים למכור מוצרים ללקוח וזכותו של הלקוח לסרב! שוחחנו עם הלקוח והסברנו שלנו כחנות אין שליטה על האופן בו נותני השירות של היבואן מתנהלים ובחוות הדעת הזו הוא פוגע בי על לא עוול בכפי. הלקוח ענה לי: "אני יודע שלא אתם אשמים, אבל בגלל שאי אפשר לכתוב חוות דעת על ניופאן והייתי חייב לשתף את הציבור אז אתם אלה שחוטפים". אם הלקוח היה מעדכן אותי בעת האירוע הייתי מסייע לו וכל הסאגה הייתה נמנעת, אבל הלקוח בחר לעדכן אותי בדיעבד ובאמצעות פלטפורמה זו.
אנחנו נותנים את הנשמה לכל לקוח ובסוף הדירוג שלי יורד בגלל התנהלות טכנאי שנשלח מהיבואן. אנו בטוחים שקוראי זאפ ידעו להבחין כי אין פה אפילו שבריר תלונה עלי, אלא להיפך – רק מחמאות.


מוצר:
מכונת כביסה GRLW-844
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השם המתאים לחנות - הקובינטור. הזמנתי מכונה של בוש שאין להם, אז הציעו לי אחרת. אח"כ הזמנתי שוב מכונה של בוש, עכשיו היציעו לי קומבינה, או שאני מחכה שבוע למכונה שהזמנתי או שאקבל למחרת מכונה מהקומבינה הראשונה במחיר של הקומבינה השניה. מכונת כביסה שיוצרה בפולין ולא בטורקיה. למחרת קיבלתי מכונה בקרטון מאובק. הפתעה: על המכונה הכיתוב בפולנית. טכנאי השירות הדביק מדבקה בעיברית. כך שיש לי מכונה חצי עברית חצי פולנית.
היא מכבסת איך אני לא בטוח. אולי המכונה מזוייפת ולא של בוש, אולי היא מתאימה לפולנים ולא לישראלים. בתוכניות הכביסה יש טמפרטורות שלא סטנדרטיות בארץ. זמני התוכניות ממש פלא - 39 דקות, 59 דקות, שעתיים ו-53 דקות. אולי אתבע אותם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכונת כביסה זולה של בוש. התקשרנו ללקוח לאשר למולו את פרטי ההזמנה ועידכנו אותו כי זמן האספקה הינו כארבעה ימי עסקים. הלקוח התנה את העסקה בכך שתסופק לו מכונה למחרת היום ובאותו סכום מאחר והוא דל אמצעים. מאחר ואנו עושים הכל על מנת שהלקוח יהיה שבע רצון אמרנו לו שנספק לו מכונה הרבה יותר חדשה וטובה של בוש בהנחה מופלגת ובאותו סכום של המכונה הזולה והפשוטה שהוא הזמין!!! בעצם הקומבינה שהלקוח מתאר זה הקומבינה שהוא בעצם עשה לנו כדי לקבל הנחה!!!
ולעניין חוות הדעת – מכונות הכביסה מאוחסנות במחסנים ולא בבית מרקחת. הגיוני שיהיה מעט אבק על הקרטון.
מכונה הינה תוצרת פולין ובמעמד ההתקנה ללקוח מותקן פאנל בעברית, כך שלאחר התקנתה המכונה כולה בעברית.
עוד טוען הלקוח כי הטמפרטורות אינן סטנדרטיות. 30, 40, 60 ו- 90 מעלות זה לא סטנדרטי? 15 דקות, 40 דקות או 60 דקות לתוכנית זה לא סטנדרטי?
נציין שחברת השירות ביקרה פעמיים בבית הלקוח ומנהל חברת השירות אמר לנו שהוא לא מבין מה רוצה הלקוח. הדבר מקבל משנה תוקף מאחר והלקוח לא מתלונן על כל תקלה בחוות הדעת.
באמת שאנחנו לא מבינים מה התלונה פה. הלקוח עשה מניפולציות כדי לקבל הנחה גדולה, הפכנו את העולם כדי שהוא יקבל מכונה תוך יום ולקינוח אנחנו מקבלים יריקה בפרצוף עם חוות דעת פראית אשר מלאה בהשמצות שאין בהם ולא כלום.

מוצר:
מכונת כביסה WAN2006MPL
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
18/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מייד לאחר קניית והפעלת המכונה ע"י המתקין התחילה תופעה של ציפצוף כפול ואי התחלת עבודת המכונה .
בהתקשר לקונטיינר הפנו אותנו לחברה שנותנת שרון בשם איי די אס ADS
המכונה מצפצפת ולא עובדת מכיוון שחושבת שהדלת לא סגורה .תקלה בחיישן או בגומיות חזקות יתר על המידה המשביתות את הפעלת המכונה.

בוש ישראל טוענים שהם כלל לא מיייבאים את המכונה לישראל . המכונה בפולנית. כנראה תקלה סדרתית שחוזרת על עצמה בכל התוכניות עם דלת סגורה גם לאחר לחיצה עם כמות סבירה של כביסה.

קונטיינר בכל שיחה אומרים שיחזרו אלינו ושהשרות של איי די אס יחזרו אלינו .
כרגע המכונה בת שבועיים חדשה לגמרי ולא עובדת......!! .מי עוזר ? זאפ? המועצה לצרכנות ? בית משפט ?
תגובת החנות:
שלום רב,
המכונה שבנדון הינה אחת המכונות הנמכרות בישראל בשנה האחרונה.
לא ידוע לנו על תקלה חוזרת בדגם זה, שכן מכרנו כבר מעל 100 יחידות ממנו וכמות בעיות השירות בגינו שואפת לאפס.
כמו שלפעמים קורה שקונים מרצדס ואחרי שבועיים צריך לקחת אותה למוסך בשל פגם נקודתי, כך גם הייתה תקלה נקודתית במוצר שקיבל הלקוח.
תיאמנו ללקוח שירות והתקלה תוקנה לשביעות רצונו
מוצר:
מכונת כביסה מכונת כביסה פתח קידמי Bosch WAN2427MPL ‏8 ‏ק"ג
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply