הזמנתי נינג׳ה פריי אייר, הבטיחו אספקה מהיום להיום עם שליח, קיבלתי אחרי 17 יום אחרי הרבה פניות הפיצוי - עוד שנה אחריות..
מוצר:
Ninja fry air
שם:
AviSassoon
תאריך:
21/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, לאחר יומיים התקשרתי לראות מה קורה אף נציג לא חזר אליי לאשר את ההזמנה. בכל מקרה התקשרתי ואמרו לי 7 ימי עסקים מרגע זה. כלומר יומיים אח"כ. חיכיתי בסבלנות לאחר 7 ימי עסקים התקשרתי לראות מה קורה עם המוצר אמרו לי שיקח לו להגיע עוד 3 ימים. היום שוב התקשרתי לראות שאכן המוצר מגיע היום ונאמר לי שהוא עוד לא בארץ בכלל רק מחר יגיע ואז יצא לשילוח שוב עוד כמה ימים נוספים.
בוודאות שלא אקנה שוב שום דבר מעזורי. מחכה לפנייה חזרה שלהם כדי לבטל את העסקה - מקווה שלגבי זה יחזרו אליי לפחות.
מוצר:
LG SN9Y 5.1.2 קול מקרן
שם:
shulamit407
תאריך:
20/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ומטעה ! הם מוכרים באתר מוצרים שבכלל לא במלאי! הזמנתי רמקולים, הנציג אמר שתוך 14 ימי עסקים יגיע, וככה גם הם מתחייבים באתר שלהם וזה כתוב בפירוש. עברו שבועיים, לא שמעתי מהם כלום! התקשרתי לחנות, ענו לי בצחוק כזה ובזלזול ואמר לי כזה ״זה לא במלאי״. אז למה אתם מוכרים מוצרים שלא במלאי ??? ולמה אתם לא עומדים בימי האספקה ?? זה לא לעניין בכלל. רציתי לבטל עסקה, הנציג אמר שלא יכול לבטל, שאגש לאתר! ניגשתי לאתר, הגשתי ביטול עסקה, ובינתיים לא שומעת מהם ולא מהכסף שצריך לחזור אליי לאשראי !! קיבלתי שירות לא אמין. מצטערת שבכלל פניתי אליהם. לא אחזור יותר לרכוש אצלם ולא ממליצה כמובן.
מוצר:
זוג רמקולים Samsung SWA-9500S
שם:
גולש
תאריך:
15/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
BY
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. קניתי מייבש שיער דייסון ב 1700 שח. בנוסף שילמתי על משלוח - וכשהיו בעיות עם המשלוח הם אפילו לא ניסו לעזור. הנציג גם זילזל ואמר ש"מייבש שיער זה לא מקרר, מזה ככ דחוף לך?". ביטלתי את העסקה. וקניתי באתר אחר עם משלוחים חינם ומהירים יותר.
מוצר:
מייבש שיער דייסון
שם:
נאור חזן
תאריך:
14/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפד פרו ב3300 שח המשלוח היה מאוד מהיר אבל שם זה נגמר ביקשתי צבע שחור וקיבלתי לבן בנוסף צוות המכירות הטעה אותי לגבי היבואן והמטען שכלול בפנים אמרו לי שמה שאני קונה זה יבואן רשמי ואני מקבל מטען אירופאי ובפועל קיבלתי יבואן מקביל (עם אחריות של dcs) עם מטען אמריקאי ומתאם כשדיברתי איתם לגבי פיצוי אמרו שבגלל שאין מלאים אני צריך להודות שקיבלתי בכלל ושאין פיצוי נשארתי עם האייפד כי אני צריך אותו לעבודה שלי החווית קניה נוראית...
מוצר:
Ipad pro 2021 11 128
שם:
ataryface
תאריך:
04/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר שלמתי עברו להם הימים והמוצר לא הגיע....התקשרתי , אמרו לי לפנות לחברת השילוח, בחברת השילוח לא ענו...בתקשרתי שוב לעזורי אמרו לי שאין להם מושג מה קרה עם המקרר שלי ושאין אותו במלאי ואין מה לעשות... גם לזיכוי אני צריך לחכות שבוע...בקיצור לא רציניים ממליץ לא להתפתות למחיר
מוצר:
מקרר בוש
שם:
גולש
תאריך:
01/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
iggi
תאריך:
07/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים: ב-13.6.21 הזמנתי נינג'ה. בהתאם לתנאי ההזמנה, המוצר מגיע תוך 7 ימי עסקים, ואמורים לקבל הודעה מהספק תוך יום עד שלושה עם מס' מעקב. שבוע לאחר ההזמנה, כשלא הגיעה שום הודעה מהספק, התקשרתי. התשובה היתה שזה בדרך, למרות שלא הצלחתי לקבל מס' מעקב. כעבור עוד 3 ימים ענו לי שהמוצר נפגע במשלוח, והוחזר לספק. נשמע לא אמין כי לו היה נשלח הייתי מקבל הודעה מהספק. באותה שיחה הובטח שנשלח שוב. מאז התקשרתי כמעט כל יום, כאשר התשובות משתנות, כולל חוסר נימוס קיצוני מצד חלק מהנציגים(לען הצדק - לא כולם, וחלק אפילו מאוד אדיבים. הבעיה שגם האדיבים סיפקו תשובות לא נכונות או שקריות. לפני 3 ימים ענה לי נציג שהמוצר נשלח שוב רק ביום השיחה כלומר מעל 10 ימים מאז שהבטיחו לראשונה שנשלח שוב. היום ב-7.7.21 נאמר ע"י נציג שבדק שבפעם הראשונה המוצר הוחזר לספק, ולא נשלח שוב כי לספק אין יותר את המוצר. נשמע הזוי ? לא ? בנוסף אין כמעט אפשרות להגיע לאיש שרות כאשר פועלים בהתאם למענה הקולי. השיחה מגיעה תמיד לאיש מכירות, שמבטיח שיחזרו אלי. מתוך כ-20 הבטחות - פעם אחת חזרן אלי, וגם אז התשובה לא היתה נכונה. הדבר היחיד שיכול לציין לטובה: כרטיס האשראי לא חוייב, ולכן לפחות עם הביטול - אין צורך להמתין לזיכוי
מוצר:
נינג'ה BN-498
שם:
sector697
תאריך:
02/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר מנהל שירות הלקוחות פשוט מתעלם מפניות רכשתי שואב אבק דייסון v10 אצלהם באתר רשום אספקה תוך 7 ימי עסקים התקשרתי לחנות לאחר שבועיים וחצי שעדיין לא סופק המוצר נאמר לי כי הוא נמסר ללקוחה אחרת ואי אפשר לספק את השואב על פי התנאים הבאים ואם אוסיף עוד 130 שקל ישלחו לי שואב אחר ביקשתי לבטל עסקה לתדהמתי גיליתי שמנהל החנות חייב אותי ב100 שקלים ביטול עסקה לא רק שלא סיפקו את השואב גם לא התקשרו להגיד שהשואב לא יגיע גם רדפתי אחרי הביטול עסקה ועוד ברוב חוצפתם ניסו לגנוב 100 שקלים על ביטול עסקה שנבע אך ורק באשמתם לעולם לא אמליץ או אקנה שם שום מוצר
מוצר:
שואב אבק דייסון v10
שם:
hossain.shhade
תאריך:
28/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב , מפרסמים מבצע על מוצר אתה מבצע את ההזמנה מכניס כרטיס אשראי יום למחרת מתקשרים טוענים אין את המוצר הזה במלאי ומתחילים לקשקש לך במוח ולהציע מוצרים אחרים
מוצר:
אלקטרה מאקס
שם:
Yair Tamar
תאריך:
14/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הללו ניסו לסחוט ממני עוד 350 ש"ח על מקרר שעולה כ 4500 ש"ח תוך שהם מסתירים את צבע המקרר , ומחייבים אותי להוסיף עוד 7% מהמחיר הנקוב, אם אני רוצה צבע נירוסטה.
מוצר:
מקרר מקפיא תחתון Sharp SJFE87 615 ליטר שארפ
שם:
kadoch10
תאריך:
17/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו לספק את המוצר תוך 7 ימים עברו שבועיים ועדיין לא תיאמו משלוח גרוע מאוד לא אמליץ בכלל!!!
מוצר:
Midea 6518 כיריים גז
שם:
Odamir
תאריך:
28/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת. להתרחק כמו מאש. רכשתי מכשיר נינג׳ה ולא קיבלתי מהם עדכון גם לא שבועיים אחרי. בסוף נאלצתי לבטל את ההזמנה ונתקלתי בגסות רוח וזלזול מהמוכר. פשוט זוועה.
מוצר:
נינג׳ה סיר לחץ OP300
שם:
Felix
תאריך:
19/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בשורה התחתונה: להתרחק! הגעתי בשעה 19:15 (החנות פתוחה עד 20:00) המוכר היה חוצפן, לא שירותי והאיץ בי בטענה ש"אין לו כוח כבר היה לו יום ארוך" רכשתי מקרר ומכונת כביסה. כשהגעתי הביתה התעמקתי בחשבונית וראיתי שמכרו לי מקרר אחר ולא את הדגם שבחרתי. למחרת בשעה 9:00 בבוקר התקשרתי לבטל עסקה. חוייבתי ב 100 ש"ח דמי ביטול.
מוצר:
מקרר SE75DSL ומכונת כביסה WAN20051IL
שם:
shmuelos
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שלמתי עוד 120 ש"ח על מנת לקבל את המדיח עד הבית ב-3 ימי עסקים, אחרי 3 ימים התקשרתי אמרו לי שזה יגיע לחנות בשבוע הבא לאחר סופ"ש התקשרתי שוב אמרו לי תוך יום יומיים. בסוף זה הגיע אחרי 10 ימים. ביקשתי זיכוי על 120 ש"ח של המשלוח המהיר שלא היה מהיר וקיבלתי רק 60 ש"ח זיכוי. לא ממליץ!
מוצר:
מדיח כלים לשיש
שם:
lidorblof
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל! הזמנתי מוצר ולאחר מכן, התקשרו אליי שצריך להוסיף כסף אחרת אקבל מוצר פרוץ עם תכונות אחרת. בשיחה מול המוכר החלפתי למוצר קצת שונה אבל לאחר ניתוק השיחה התחרטטתי והתקשרתי בבקשה לבטל את ההזמנה סופית. בהמשך גיליתי שחויבתי ב-5% מגובה העסקה (65 שקל) ונגבו ממני דמי המשלוח (25 שקל)!!! ביטלתי אחרי 15 דקות מרגע ההזמנה! ממש לא ממליץ להתעסק איתם. הם מציגים מחיר זול בשביל למשוך את הלקוחות. כל מה שיש לו להגיד לי במייל חוזר זה: הכל על פי חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
שואב אבק רובוטי mi xiaomi
שם:
muhammed.haider
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חוויה גרועה מאד. שירות גרוע. הזמנתי טלוויזיה, התקשרו מיד לבקש תוספת 150 עבור מה שהזמנתי אחרת ישלחו לי טלוויזייה עם תכונות אחרות. סירבתי אז אמרו שביטול יעלה לי 100 שקל. שילמתי 100 שקל על הטעות שניגשתי לקנות מהם. עדיף לקנות ממקום אחר ולהוסיף קצת כסף. לפני שמזמינים לבדוק טוב. לא להתפתות בגלל המחיר. יחס זוועתי.
מוצר:
טללויזיה סמסונג 55
שם:
sagivkadosh
תאריך:
21/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
להתחלה חווית הקניה היתה רגילה אבל כאשר ביקשתי שינויים בהזמנה חוויתי חוויה קשה לתיאור! פשוט מזעזע! כדאי לשלם יותר כסף במקום אחר ולקבל שירות ברמה גבוהה יותר. פשוט צעקו עלי איימו עלי כעסו בלי סוף שאין להם זמן בשבילי ושהם מפסידים עלי כסף. צר לי מאוד לרשום חוות דעת כזאת אבל אני בהלם מוחלט!
מוצר:
טאבלט
שם:
Yugub
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25.11.2020 רכשתי את המוצר. היה רשום שהמשלוח יגיע עד שבעה ימי עסקים. בתאריך 02.12.2020 התקשרתי לברר מה קורה עם המוצר. ענו לי שזה יגיע עד לתאריך 09.12 וזה בגלל הBLACK FRIDAY. ביקשתי לבטל, אמרו לי שלא ניתן לבטל מאחר והמחשבים שלהם לא עובדים. בתאריך 08.12.2020 התקשרתי שוב על מנת לבטל. אמרו לי שחבל שאני מבטל מאחר והם יכולים להוציא את המשלוח ביום למחרת ב09.12.2020, שזה מעבר לשבעה ימי עסקים כמובן. הסיבה לעיכוב הפעם היתה משום שהמוצר רק עכשיו הגיע מחו"ל.
הסיבה שביקשתי לבטל, בנוסף לעיכוב במשלוח ולזה שלא הציעו שום פיצוי, היא משום שאחרי שהזמנתי הסתבר לי שגם בשנת 2017 הזמנתי מקרן קול מחברת עזורי וגם אותו לא קיבלתי וגם אז עשו לי בעיות בביטול. אני עדיין ממתין לזיכוי.
בקיצור - לא מומלץ בכלל.
מוצר:
מקרן קול LG SL5Y
שם:
udi
תאריך:
15/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את החבילה!!! הובטח אתמול חוויה רעה כי אומרים ולא מקיימים ותמיד יש סיפורים ותרוצים. יש שם וכתובת ושעה וצריך להגיע שליח ללא תירוצים וסיפורים
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
dorhakimian
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה הזמנתי מהחנות טלווזיה שיאומי ומקרן קול סמסונג. חשוב לי מאוד לציין שהשירות שניתן מעובדי החנות הינו מתחת לכל ביקורת - הגרוע שקיבלתי ב30 שנות חיי לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אליי נציג מכירות מטעם החנות לעדכן אותי שבדגם שהזמנתי הנטפליקס לא פועל ואני יכול להחליף לדגם באחריות יבואן רשמי בתוספת של 100 שקלים. בנוסף ציין אין ספור פעמים שכדאי לי להחליף לטלווזיה של TCL (תוך שהוא ממציא סיפורים בלי הפסקה על כך ששיאומי קונים מהם את הטלוויזיות ושזה מרצדס לעומת סובארו) לאחר שהסכמתי לבסוף להחליף לטלווזיה שיאומי כמו שהזמנתי בתוספת של 100 שקלים - הופתעתי לגלות שחויבתי על סכום של 200 שקלים נוספים. לאחר חמישה ימים נוספים שבהם אני מתקשר לבקש שיטפלו בכך ונענה בתשובות מתחמקות - הצלחתי להשיג את הזיכוי המיוחל וקיבלתי את 100 השקלים שנלקחו ממני בחזרה. שבוע לאחר מכן קיבלתי שיחה מנציג האספקה שאמר שהמשלוח יגיע ביום שלישי במהלך היום. בשל כך ביקשתי אישור מהעבודה לעבוד מהבית באותו יום על מנת שאוכל לקבל את ההזמנה. ביום שלישי בבוקר קיבלתי הודעה שבמהלך היום ההזמנה תגיע אליי לביתי. בשעה 14:00 בצהריים כאשר המשלוח כמובן לא הגיע, התקשרתי לחנות וטענו בפניי שזה אצל חברת השליחויות ושאדבר איתם. לאחר בירור קצר הסתבר שהסחורה הגיע אליהם אתמול ושהיא לא תגיע אליי לפני יום חמישי (אם בכלל). נציג האספקה בחנות התחמק כמובן בטענה שזה לא הוא שדיבר איתי והוא לא יודע מה הבטיחו לי - עד שלבסוף התעצבן ואמר "אז תבטל את ההזמנה". כמובן שביטלתי את ההזמנה ופנייה להגנת הצרכן נעשתה. ממליץ בחום רב לא להתקרב אל החנות הזאת.
מוצר:
טלוויזיה xiaomi L43M5-5ASP, מקרן קול samsung HW-T450
שם:
Eissa
תאריך:
20/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ביום 02.02.20 קניתי שואב אבק כאשר המחיר יקר ב 200 שקל ממה שהוא מופיע בזאפ בטענה כי המוצר הזמין והיקר יותר הוא של היבואן המקורי והמוצר שראיתי בזאפ אינו זמין בחנות ויש לחכות שבוע עד קבלתו .
לציין כי בחשבונית רשום אחריות שנתיים אך לאחר 8 שמונה חודשים כשהתקלקל השואב אבק התברר שהאחריות היא רק חצי שנה על הסוללה
בשורה התחתונה , לא ממליץ , להתרחק
מוצר:
שואב אבק דיסון v10
שם:
גולש
תאריך:
12/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Alexei
תאריך:
12/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויציה לאמא שלי. סגרנו הכל שילמתי מישלוח מהיר בתוספת ו?! אחרי 4 ימי עבודה (שישי שבת בפנים) וזה לא הגיע, מתקשר ומה מתברר? הם שלחו טופס שהיה צריך למלא ולא אמרו על זה בטלפון (אחרת הייתי באותו רגע ממלא) והם מחכים לזה ולא שולחים. ולא מדברים. בטלתי את העסקה! בחיים לא מתקרב לחנות הזאת.