דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות אינטרנט (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ (מקבוצת ניופאן)
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלאסטפרייס ?
4.50
ציון ממוצע
55
חוות דעת בשנה האחרונה
5866
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
5
0
11
שנה אחרונה
37
1
17
כל הזמן
4952
60
854
נמצאו 5866 חוות דעת גולשים על לאסטפרייס
תמונת משתמש
שם:
eyalfre
תאריך:
25/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות כסא מנהלים אורטופדי Rosso Italy מדגם RSM-1049.
הכיסא עלה 400 שח 100 שח הובלה.

הכיסא באיכות ירודה מאוד- משענת הגב שלו ברמה נמוכה והרשת שמתוחה עליה לא תומכת את הגב והפלסטיק שמאחוריה ננעץ בגב.
חנות שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה לא תמכור כזה כיסא.

כשדיברתי עם נציג של החנות, הוא אמר לי שאפשר להחזיר את הכיסא, באריזה המקורית, בתשלום של 100 שח על הובלה 5% דמי ביטול.

גם המוצר וגם השירות הם ביזיון וכדאי שלקוחות עתידים ידעו את זה
מוצר:
כסא מנהלים אורטופדי Rosso Italy מדגם RSM-1049
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
19/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב - קניתי מוצר meta quest 2 , המוצר הגיע תקול. בטלפון טרטרו אותי שאשלח תמונות של הודעת השגיאה המופיעה במשקפיים עצמם ולא כל כך ניתן לצלם.אחר כך ביקשו שאשלח תמונה של המוצר ארוז עם החלקים - שלחתי להם וקיבלתי תגובה שהם רוצים תמונה של המוצר ארוז. בסוף הסכימו בטוב ליב לשלוח שליח תוך שבוע ורק אז לחכות 14 ימי עסקים עד קבלת החזר. התחלתי את השבוע עם רצון לשחק במטה קווסט ועכשיו אני רק מחכה שיבוא שליח לקחת את זה.
מוצר:
Meta Quest 2 - 128GB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
13/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שיראל
תאריך:
07/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לשתף את החוות קניה שלי בלאסט פריס
הזמנתי מזנון צבע לבן ב2/7 ב11/7 הגיע לי צבע עץ התקשרתי לשירות לקוחות אמרו זה מה שיש זה בהתאם למלאי אם
את רוצה לבטל תשלמי דמי ביטול ומשלוח כמובן לא
הסכמתי, אחרי הרבה ויכוחים גיליתי שיש להם צבע לבן אצל הספק, שילמתי 100 שקל נוספים ב 21/7 כדי שיבואו לעשות החלפה
7/8 קיבלתי את המוצר אבל המוצר הגיע לי פגום הספק היה מאד לא מסודר לא התקשרו אליי כדי להתאם פשוט אמרו לי מחר
אני בא וזהו
פעם ראשונה שקניתי אצלם וזאת תהיי פעם אחורה
השירות לקוחות לא ניסה לעזור לי
מאד מאוכזבת אבל בסדר לומדים מטעויות!
מוצר:
מזנון צף רבדים
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
מיכה
תאריך:
08/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השליח התקשר אלי, אמר שהוא ליד הבית שלי וביקש לצאת אליו לאוטו כדי לקחת את החבילה. כשאמרתי שאני לבד בבית עם התינוקת ואיני יכול לצאת אליו הוא אמר שיהיה בקשר איתי עוד מעט וניתק. מאז לא שמעתי ממנו
מוצר:
מיקרוגל דיגיטלי 21 ליטר Hyundai
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אלדד פייגל
תאריך:
21/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שכנעו אותי לקחת מוצר אחר לאחר שהמוצר שהזמנתי לא היה במלאי. ( כיסוי לטלוויזיה ) .המוצר שהמליצו עליו לא היה מתאים ( למרות שהנציגה שכנעה אותי שהוא מתאים בדיוק) .כשביקשתי להחזירו העבירו אותי ייסורי גיהנום ושלחו אותי מנציג
מוצר:
כיסוי לטלויזיה
תמונת משתמש
שם:
h.misha
תאריך:
16/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 26/4 הזמנתי משאבה חשמלית ובריכה מתנפחת INTEX 57470 לאחר שביררתי טלפונית בשירות לקוחות שאכן מדובר בצבע כחול כמו בתמונה.
3 שבועות אחרי התקשרתי לבדוק למה עדיין לא הגיע ההזמנה למרות שהתחייבו תוך 14 ימים.
אחרי כמה שעות חזר אלי הספק של החנות ואמר שישלח את הבריכה מייד אבל המשאבה לא קיימת אצלהם במלאי וניסה לדחוף לי משאבה אחרת שלא רציתי.
שבוע נוסף אחרי זה עדיין לא הגיע! שרות לקוחות שוב הפנה אותי לספק שטען שכבר שלח. לאחר בדיקה הסתבר שהבריכה ממתינה לי באיזו חנות שלא טרחו לשלוח לי הודעה.
למרות ששילמתי על משלוח עד הבית, בזבזתי זמן ודלק לנסוע לקחת את החבילה וכשלקחתי גיליתי שהיא בצע אחר.
שוב שרות לקוחות, שוב מפנים אותי לספק שלהם, שוב אני שומע תירוצים שזה הצבע היחיד שקיים. בסוף שלחו שליח עד הבית כדי לקחת וקיבלתי זיכוי.
שורה תחתונה:
1. הטעיית הצרכן בין מה שמפורסם באתר לבין מה שמספקים בפועל.
2. שרות לקוחות לא קיים! "השרות לקוחות" יודע רק לקשר אותך עם ספקים שלהם שזה אבסורד!
3. 3 שבועות עד שיגידו לי שחלק מההזמנה לא יכולים לספק
4. 5 שבועות עד שיספקו מוצרים לא נכונים.
5. משלם על שליח עד הבית ובמציאות נאלץ לאסוף מאיזו מכולת.
6. כל זה והמחירים גבוהים משמעותית מהמתחרים!

מוצר:
בריכה INTEX 57470 ומשאבה INTEX 66634
תמונת משתמש
שם:
Vadim
תאריך:
09/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
‏הזמנתי קוטל יתושים חנות התחייב לשבעה ימים אספקה קיבלנו אחרי חודש ממליץ לא להזמין חנות הזאת!! ששאלתי אם מפצים על דבר כזה יציעו 50 שקל לקניה הבאה !! טוב זה מובן בארץ אין שירות
מוצר:
קוטל ‏היתושים
תמונת משתמש
שם:
מישל
תאריך:
02/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*שירות מזעזע להתרחק מהם כמו מאש*
חווית שירות מזעזעת ממש טראומה התעסקות בלי פוסקת בתנור אפיה מסכן
אין אפשרות לעדכן אופציה לאיסוף מוצר חשמלי במקום מוצר חדש שהוזמן ( למרות שקיים חוק כזה ) הנציגים אומרים להסתדר עם המוביל שיגיע . כאילו הזמנתי בשוק
תיאום אספקה מאוד צר ואין גמישות בשעות
חייבו כרטיס אשראי מיד אבל חשבונית שולחים לאחר שבועיים וגם לאחר תזכורת
בקיצור ריבוי של תקלות עוד לפני קבלת המוצר מה שאומר מראש עדיף להתרחק
הזיה הגדולה באה שלאחר כמה פניות וחוסר מענה ביקשנו לבטל ועוד רוצים דמי ביטול

מציע להזמין במקום מסודר יותר חנויות חשמל פזיות או אתרי סחר שמכבדים את עצמן
מוצר:
תנור אפייה
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
10/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לסמוך על הבטחות הזמנים שלהם.
הזמנתי חבילה של אייפד דרך לאסטפרייס.
יום אחרי יום השליח כותב שניסה לספק את המשלוח, ושוב לא מגיע.
מתקשרים לשרות לקוחות של לאסט פרייס, "אנחנו לא אחראים לשליח, השליחות זה חברת בלדרות שלא קשורה אלינו".
שרות לקוחות אמרו לי שאין מה לעשות, צריך להיות בבית יום שלם לחכות עד שהשליח יגיע, כי אין דרך לתאם איתו...
או בקיצור - תזמינו ממקום אחר.
תגובת החנות:
בעת ההזמנה לא צוין כי הבלדרות תהיה בתיאום מראש - המוצר אותו רכש ארז הינו מוצר "רגיש" ומחייב מסירה אישית.
בוצע ניסיון מסירה פעמיים אך ללא הצלחה.
לכל אורך הדרך לאסטפרייס עמדה לצדו של הלקוח וניסתה לסייע לו מול חברת השליחיות לקבל את הפריט בזמן הטוב ביותר עבורו.


מוצר:
אייפד אייר
תמונת משתמש
שם:
tsur.roee
תאריך:
29/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי את ההזמנה לכתובת לא נכונה, הייתי צריך לרדוף אחריהם לקבל זיכוי וכמובן שלא היה פיצוי
מוצר:
קומקום חשמלי
תמונת משתמש
שם:
ויטלי
תאריך:
20/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר 4 דלתות של AIWA NF5500 , קניתי את המקרר לאישה מבוגרת (סבתא שלי) , בעקבות זאת התקשרתי לחנות אחרי כ 3 ימי עסקים לוודא שהכל בסדר והאם אפשר לזרז את התהליך(החנות מתחייבת ל6-7 ימי עסקים).
ביום העסקים השישי התקשרתי שוב פעם לבדוק סטאטוס של ההזמנה , אך אחרי בדיקה של הנציג מצטבר שההזמנה לא הועברה לספק , ופועל אישה מבוגרת ללא מקרר מעל לשבוע ימים ( והחנות יכולה רק להתחייב לחכות עוד 7 ימים עסקים עד המשלוח הבא) .
זה ממש לא מקובל במיוחד שמדובר במוצר חיוני כמו מקרר .

מוצר:
AIWA NF5500
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
19/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר פעמים בעבר מהאתר הזה, יצר רושם של סחר הוגן.
בהזמנה האחרונה, ביקשתי לבטל דרך התיק האישי שלי באתר, כ-20 דקות לאחר הזמנה: נכנסתי לכרטיסית ההזמנות שלי, להזמנה הספציפית ולחצתי על לחצן בקשה לביטול הזמנה. קיבלתי הודעה שאומרת שנפתחה בקשה לביטול ושיצרו איתי קשר משירות לקוחות .
מיותר לציין שלא יצרו איתי קשר, לאחר יומיים קיבלתי הודעה שההזמנה יצאה לאיסוף .
מייד התקשרתי לשירות לקוחות (ב-9:15 בבוקר) לא ענו במוקד, התקשרתי שוב לאחר חצי שעה, כשענתה לי סוף סוף מוקדנית, נאמר לי שהיא לא רואה בקשה לביטול ומכיוון שההזמנה קודמה היא נדרשת לגבות דמי ביטול

זאת התנהלות נכלולית, לא מתכוון לקנות מהם יותר וממליץ לכולם לעשות כמוני.
פשוט גועל נפש.
מוצר:
samsung s21 fe
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר הייתי מדרגת מינוס. רכשתי מהם מייבש לנקו לאחר שהנציגה בטלפון אמרה לי שזה מייבש טוב ואף פעם לא הוחזר. בהפעלה הראשונה יצא ממנו ריח שרוף אז שלחו לי טכנאי שאמר שהכל תקין ואפשר להשתמש במייבש. בהפעלה השניה היה רעש בום חזק ואז המייבש השמיע רעש עצום כמו פח שגוררים ושריקה כמו ציר לא משומן ולאחר כמה דקות שוב בום והרעש הפסיק. צילמתי ושלחתי לחברה וביקשתי לבטל עסקה. שוב הם שלחו טכנאי שלא מצא שום בעיה לדבריו והם לא מוכנים לבטל לי את העסקה, עבר שבוע ואני עדיין רודפת אחריהם. בעת ההזמנה הם ציינו שנותנת השירות היא ישפאר אבל מסתבר שהשירות ניתן ע״י ברימאג. בקיצור שירות גרוע, לא להתקרב
מוצר:
LDC8023W
תמונת משתמש
שם:
saritmalka1994
תאריך:
15/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש של שירות שלא נתקלתי בזה הרבה זמן,
תקחו בחשבון שעשיתם הזמנה ואין אף אחד שיתן לכם שירות אחר כך, הגיע לי רק חלק מהדברים ואף אחד לא עונה תשובה כל כך פשוטה איפה ההזמנה שלי, מבטיחים שחוזרים ולא חוזרים, בושה של חברה
מוצר:
רדיאטור
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
12/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם בעבר לא פעם ובסה"כ הייתי מרוצה למדי. עקב כך, חזרתי להזמין אצלם שוב. הפעם, התאכזבתי מאוד לצערי.
עקב הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט התקבלה בחברת השליחויות ותקועה בסטטוס "מיון" כבר מס. ימים. פניתי טלפונית אל שרות הלקוחות שלהם, נאלצתי להמתין כ20 דקות למענה אנושי.
הנציג שענה לי ביצע בדיקה קצרה, אמר שהוא מעביר את הפנייה שלי אל מנהלת המשלוחים אשר תחזור אלי עוד היום. זה לצערי לא קרה.
באופן אישי, אני מאוד מאוכזב מהשרות שלמעשה לא קיבלתי. זה אחד הדברים שיגרום לי באופן אישי להסס לפני שארכוש בחנות זו שוב.
מוצר:
מפזר חום שוכב עומד Hyundai
תמונת משתמש
שם:
daniel.dadshv
תאריך:
08/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ , זוהי כבר הפעם השנייה שאני נופל אצלכם ברכישת מוצר תקול ולא תקין
תגובת החנות:
המוצר סופק בזמן המובטח, הליך ההזמנה היה מהיר ויעיל וכמו כן המחיר היה האטרקטיבי ביותר בשוק.
כיוון שלאסטפרייס אינה יצרן - איננו יכולים להבטיח כי כלל המוצרים יגיעו בצורה תקינה לחלוטין. בשביל זה ישנו שירות לקוחות - ומרגע שהלקוח פנה לאסטפרייס בשיתוף עם חברת "המילטון" היבואן טיפלה ועודנה מטפלת במקרה.

נשמח לעמוד תמיד לרשות הלקוח גם לאחר ההזמנה ולהמשיך ללוות את לקוחתינו החל מהתהליך הרכישה ועד לקבלת מוצר שלם ותקין.

מקווים שהלקוח ימשיך לבחור בלאסטטפרייס שוב.
מוצר:
תנור בנוי מכני - 70 ליטר Midea
תמונת משתמש
שם:
yavalnir
תאריך:
25/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הישמרו לנפשותיכם. חברה מזעזעת. לא סיפקו את הסחורה ששילמתי עליה ועוד בחוצפתם גבו 5% אחרי שביטלתי את ההזמנה שלא הגיעה. צריכים לקבל 0 כוכבים. חווית שירות מזעזעת.
מוצר:
WAHL אלחוטית תספורת מכונת
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
07/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא להתקרב: ביום ראשון הזמנתי שני מתקני תלייה לטלוויזיה. שלמתי. קבלתי אישור להזמנה. הודעה שהמשלוח יגיע תוך שבעה ימי עסקים. שבוע לאחר מכן בתום 7 ימי עסקים קבלתי הודעה לקונית שהמוצרים אינם במלאי. ראו הוזהרתם
מוצר:
מתקן קיר לתליית מסכים "55 Hunter
תמונת משתמש
שם:
oriyatur
תאריך:
03/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש לא מומלץ. שירות גרוע. הזמנו מכונת כביסה והשליח שלהם סירב לקחת את מכונת הכביסה הישנה על אף שהם מחוייבים על פי החוק. בשיחות עם השירות לקוחות שלהם הם טענו שזה כיוון שהמכונה לא הייתה מנותקת מהחשמל, אבל הם לא טרחו לעדכן אותנו במעמד הרכישה (אפילו שטרחנו לברר שיפנו את המכונה הישנה) איך צריך להשאיר את המכונה.
בסוף הם לא מוכנים לקחת את המכונה לא משנה כמה שדיברנו איתם.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
eshalev4
תאריך:
03/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פינו מכשיר ישן. לא דיברו איתי על הנושא. לא שאלו אם אני רוצה לפנות. לא הודיעו לי באיזה מצב צריך להיות המכשיר (מנותק ממים וחשמל) בכדי שיפנו אותו. השליח להם צילם והלך, אפילו לא שאל את הדייר בדירה. פשוט ניצל את ההזדמנות לברוח. לצורך העניין, ולפי חוק, הוא אינו מחוייב להישאר מעל ל-10 דקות, אבל בהחלט היה אפשר לשנות את המצב ב-2 דקות. עד כאן כביכול הם לא בסדר וטעויות קורות.

הנציגת שירות לקוחות שלהם ניתקה לי בפרצוף בטלפון. הם לא מונים לשלוח מי שיפנה את המכשיר בדיעאבד. הם נותנים תשובות מהצורה "אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש" כאילו שמי שעבר כאן על החוק הוא אני. בסוף, ובשורה התחתונה, הפינוי הוא מחיפה ויש להם כאן משלוחים כל יום. הם פוגעים בסביבה כי השליח שלהם היה עצלן והם נתפסים לשטויות. לא קונה מהם יותר בחיים. זו תודעת שירות, וסביבה, של ילד בגן.
מוצר:
מכונת כביסה LP9035260948656
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת.
לא זמינים בכלל, וגם כאשר עונים אינם ששים לעזור.
אני גר בתל אביב, ביקשתי שהחבילה תישלח לנקודת מסירה קרובה אלי ובמקום זאת הגיעה לנקודה אשר רחוקה ממני כשלושה קילומטרים בטענה שהנקודה הקרובה אלי הייתה עמוסה
החברה סירב להעביר את החבילה למקום אליו ביקשתי שתגיע במקור, וכך יצא שהייתי צריך לנסוע במיוחד כדי לקחת את החבילה ולעשות סיבוב של שעה ורבע בגלל שירות לקוחות גרוע.
ממליץ להימנע, יש מספיק חנויות אחרות בזרם לקנות מהן
מוצר:
מפסק חכם לדוד באמצעות WiFi לקופסא Smartr 55 16A משלוח
תמונת משתמש
שם:
moradtur555
תאריך:
28/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות דרכם סיכה
לא לקנות
רכשתי מחשב ובוצע חיוב, התקשרו להגיד שאין במלאי אמרתי שאבחר אחר וקבענו שיחזרו אליי, בחרתי ושלחתי לנציגה את הדגם אף אחד לא חזר, אין מענה טלפוני במוקד, גם בוואטצ אפ לוקח זמן שמגיבים, ועד שהגיבו מסתבר שגם המחשב הזה לא במלאי
ואין עם מי לדבר
בקיצור חברה מפוקפקת לכאורה
כבר שבוע עבר מביצוע הרכישה ועדיין אף נציג לא דיבר איתי
אז לשיקולכם,יש אתרים בטוחים יותר
מוצר:
מחשב asus
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply