דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטי ילדים ונוער (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
עצמלה רהיטים לילדים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעצמל'ה ?
1.40
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
186
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
5
6 חודשים אחרונים
0
0
8
שנה אחרונה
1
0
9
כל הזמן
95
1
90
נמצאו 186 חוות דעת גולשים על עצמל'ה
תמונת משתמש
שם:
Igal
תאריך:
27/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם ולא בפעם הראשונה 2 מיטות חדר שינה קומפלט לילדות שלי . 2 המיטות התפרקו לגמרי תוך שנה והארון קריר בחדר שינה התפרק לגמרי .אין אפשרות לתפוס אותם בטלפון שירות לקוחות מזעזע במקרה הטוב. דורשים כסף על כל תיקון . לא יתכן שהכל יתפרק מעצמו תוך שנה הם צריכים לקחת אחריות ולטפל בזה . אני מהם כבר לא יקנה יותר כלום זה בטוח מוכרים סחורה זולה במחירים יקרים ולא נותנים שירות מינימלי שומר נפשו ירחק !!!
מוצר:
חדר שינה מיטה ארון ושידה
תמונת משתמש
שם:
קרינה- דיאטנית קלינית מוסמכת
תאריך:
21/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב! מוכרים סחורה פגומה ולא מוכנים להחליף או להחזיר בניגוד לחוקי הגנת הצרכן. אין מענה בשרות לקוחות.
מוצר:
ארון ילדים רותם
תמונת משתמש
שם:
vaskersara
תאריך:
22/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש על הפנים אין מענה מאף אחד מהמחלקות אני קניתי את המיטה לפני חודשיים ורק אתמול קיבלתי וגם המרכיב קרע את המזרון של אחד המיטות ואני מנסה לברש החלפה ואין מענה בכלל רק שירות הודעות עונים והחברה לא חוזרת גם לא בווצאפ ממש על הפנים העיקר הזמנה ידעו לענות מיד ולקבל את הכסף
מוצר:
מיטה מרובעת אריאל
תמונת משתמש
שם:
lirazalm
תאריך:
19/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת!!! המיטה הגיעה עם חלק לא תקין במשך 10 ימים ניסיתי להשיג את השירות לקוחות ללא הצלחה!!! גם כשהצלחתי להשיג נתקלתי בשירות גרוע! אכזבה
מוצר:
מיטת ילדים L
תמונת משתמש
שם:
חיה
תאריך:
29/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני עדיין בשוק!
כאחת שצפתה לאורך השנים בפרסומים של עצמלה, נוצרה אצלי התחושה כי זו יצרנית בסטייל גבוה שלא מתפשרת על איכות.
לפני כשבועיים וחצי הגשמתי חלום והזמנתי במיטב כספי רהיטים לקליניקה שלי.
הרהיטים הגיעו במהירות, והזמנתי איש מקצוע שיתקין לי אותם ואז נדהמתי לגלות בקרטונים רהיטים שבורים, פגומים, שרוטים, סדוקים מפוצצים שניכר שנצבעו בלי הרבה תשומת לב.
שלחתי מייל לעצמלה ולא קיבלתי תגובה.
התקשרתי והבטיחו בשרות ההודעות שיחזור אלי תוך יומיים חזרו בוואטסאפ בהודעה אם מתאים לי עכשיו עניתי שמתאים לי בשיחה ולא בוואטסאפ ופשוט לא הגיבו לי מאז.
אני עדיין בשוק! רסקו לי את האמון!
אין מותג רק שקר גדול שמאחוריו אסיפת עצים פגומים...
מוצר:
2 שולחנות יצירה עם כסאות, מדף ליאם, 3 מדפים תלויים
תמונת משתמש
שם:
esteraharon148
תאריך:
07/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה שאני עברתי היא מזעזעת, השירות לקוחות שלהם במיוחד לאלה שמזמינים מהאתר הוא מזעזע, כלומר במילים אחרות אין להם שירות לקוחות למי שקונה באתר, אני בצעתי הזמנה של כ10,000 ש"ח וההזמנה הגיע כעבור חודשיים וזה אחרי שהיינו צריכים להתחנן אליהם מספר פעמים שיגידו לנו תאריך משוער לקבלת ההזמנה, וכאשר סוף סוף הגיעה ההזמנה אחרי שרדפנו אחריהם קיבלנו 2 מוצרים פגומים לגמרי, התמונה של המוצרים הפגומים נשלחו לחברה על ידי אנשי ההובלה , אבל כמובן ש"עצמל'ה" לא הועילו בטובם לתקשר איתנו אז היינו צריכים שוב לרדוף אחריהם פתחנו 3 פניות ואמרו שיחזרו אלינו וכמובן לא חזרו , יש לציין שכל זאת אחרי 4 ימים מאז שהמוצרים הפגומים הגיעו אלינו והם עדיין לא חזרו אלינו לתאם מועד לקבלת מוצר חדש ולקיחת המוצר הפגום.
תשקלו היטב האם לקנות שם, אולי המוצרים איכותיים אבל השירות אל הפנים, לא שווה חווית קניה שם בשום צורה.
מוצר:
מיטת ילדים , ארון ילדים, שולחן כתיבה , יחידת מדפים,כסא גיימינג,
תמונת משתמש
שם:
mazal5873
תאריך:
28/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!! קנינו מהם ארון ומיטה לילד לפני שנה במחיר גבוה קיבלנו מוצרים פגומים שפנינו לשירות לקוחות קיבלנו יחס גרוע ביותר ולא טיפלו לנו בבעיות כמו שצריך ולא חשבו אפילו לפצות אותנו בקיצור השירות לא שווה את המחיר!!
מוצר:
ארון ומיטה
תמונת משתמש
שם:
יפה
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני עד עכשיו בהלם מהפניה שלי לשירות לקוחות ומהשיחה של המנהלת,קניתי 2 ספריות לפני כחצי שנה,ספריה אחת מקולפת כולה ונופלות ממנה חתיכות עץ, כמובן שהמוצר באחריות לשנה. עצמלה מתנערת מאחריות,מוסרים שהנזק נגרם משימוש,לא יודעים להסביר למה נועדה האחריות ומסבירים שהאחריות היא לקבלת מוצר תקין ותו לא,פשוט הזיה,מומלץ להתרחק מרשת כזו שרק לוקחת כסף ולא יודעת לתת שירות,לא מוכנים לתקן אפילו בתשלום כי המוצר מיוצר בחו"ל
מוצר:
ספריה
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
01/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוסר רצון לפצות על נזק שנגרם עקב התקנה לא טובה:
קנינו לפני כחודשיים שתי ספריות ושידת איפור. המתקין התקין את אחת הספריות, חצב בקיר כדי לקבע את הספרייה, וגרם נזק לצד השני של הקיר. נאלצנו לשלם לשיפוצניק כדי שיסגור את החורים, אך הנזק ניכר על הקיר. פניתי לשירות לקוחות של החברה, אך הם מתנערים מאחריות בטענה שאין אחריות תלייה על הקיר. חוצפה! לא להתקרב לחברה הזו. שומר נפשו ירחק.
מוצר:
ספריית ילדים
תמונת משתמש
שם:
hadas7299
תאריך:
10/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של החניות מתחת לכל ביקורת ומזלזלת התקנה עקומה ואין עם מי לדבר בחברה
מוצר:
חדר ילדים
תמונת משתמש
שם:
tamarzurgil
תאריך:
09/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לפני כשבועיים שני ארונות מסוג אריאל במיטב כספינו.
הארונות הגיעו כשהם חבולים במספר רב של מקומות על הדלתות, הקירות ובידיות.
כשהראנו את זה למובילים הם הוציאו ספריי לבן וצבעו. אחרי ששילמנו להם עוד 840 שקלים במזומן כפי שסוכם, גילינו להפתעתינו שגם אחד המדפים בארון נשבר בעת ההתקנה, והם טרחו " לטייח" את השבר על ידי סיליקון ודבק וצבעו מעל בצבע לבן. המדף לא תקין, לא ישר ולא שלם, שבור, אבל צבוע בלבן.
עכשיו אחרי שיח ארוך עם מוקדנית השירות בווטס אפ,
קיבלתי תשובה שלא יחליפו את הארון השבור אלא יפרקו את כולו וירכיבו שוב (שזה כמובן יפגע באיכות הארון.)
חוץ מזה הספריי שלהם צבע בלבן את הפרקט החדש שלנו.
שימו לב לפני שאתם קונים.
מוצר:
ארון אריאל
תמונת משתמש
שם:
אמא
תאריך:
26/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא נתנו יחס הולם. הכוננית הגיע מתנדנדת והם חיפשו איך להתפטר מאחראיות בזה שאין אחראיות על הוזזת רהיט ניסינו להסביר שלא הזזנו. וגם אם כן המוצר לא אמור להגיע מההובלה מתנדנד!!! למרות שהמרכיב הוסיף פלסטיק מתחת לרגלית הכוננית מתנדנדת וזה ממש לא בטיחותי.
בקושי הקשיבו כשניסינו להסביר את הבעיה-

ובסופו של דבר באמת לא הזזנו רק סידרנו את הדברים בכוננית. גם המוביל יכול לאמת שהיא מונחת במקום שהוא שם אותה
מוצר:
כוננית נויה
תמונת משתמש
שם:
da2freedom
תאריך:
24/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה הכי מאכזבת שהייתה לי. הזמנתי מיטת תינוק קאלמו, הגיע קרטון קרוע מלוכלך, רעוע ומרופט מפתח הקרטון ניתן היה לראות שהמיטה שבורה. בנוסף הגיע מזרן מושחר ככל הנראה ממים ואבק וניילון מחורר. פשוט ביזיון של חברה שמעיזה לשלוח מוצר כזה ללקוח.
ועוד מתווכחים שהם היו בסדר וניתן לטפל בזה דרך השירות לקוחות.
המוצר הוחזר כמו שהוא הגיע. אני מהם לא יקנה דבר. וגם כל המוצרים מסוג מלמין/סיבית כך שעץ מלא זה לא.
דירוג מינוס מינוס מינוס.
מוצר:
מיטת תינוק ומעבר קאלמו
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
18/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תשדרגו! אנחנו התאכזבנו, קנינו מהם ארון אופיר ושדרגנו ידיות. בפועל התקינו את הידיות סטנדרט אז התקשרנו לעצמלה והם אמרו שאנחנו היינו אמורים להגיד למתקין שהוא צריך להתקין את הידיות המשודרגות (ידיות כדורגל לילד). עכשיו אי אפשר להתקין את המשודרגות כי עשו שני חורים בדלתות במקום אחד והנציגת שירות לא מוכנה להבין. מדהים שהם לא לוקחים אחריות על מה שהלקוח קונה מהם. אכזבה גדולה.
מוצר:
ארון אופיר
תמונת משתמש
שם:
אינה שוורצמן
תאריך:
15/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיטת חבר לפני כשנה, חזיתות המגירות נסדקו וכשיצרתי קשר, שלחו לי חזיתות סדוקות "חדשות" ההסבר היה שעץ מלא נושם..וגם יוצר עיניים ולכן הסדקים.
מוצר:
מיטת ילדים אור
תמונת משתמש
שם:
tamirslmn
תאריך:
06/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מעקה נשלף גלי לבן. הגיע לא מורכב ולא צויין שנדרשת הרכבה. המעקה הגיע פגום עם שיפשופים בצבע ולאחר פניה לשירות לקוחות נשלח אליי מעקה אחר שגם לאחר הפתיחה התגלה כפגום עם שיפשוף של צבע. אני משלם מחיר מלא ואני מצפה לקבל מוצר מושלם כנראה שפה זה לא יכול לקרות. אני הרמתי ידיים.
מוצר:
מעקה נשלף גלי V לבן אטום 46
תמונת משתמש
שם:
OB
תאריך:
31/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- לא מומלץ -

פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מעצמל'ה.
הם כל כך מתהדרים בזה שהארונות שלהם מעץ מלא ומהאיכות של הארונות שהם שוכחים שיש להם לקוחות וצריך לתת להם שירות.
הזמנתי ארון ילדים בסוף נובמבר ועד היום לא קיבלתי שום ארון בינתיים רק דוחים את ההובלה.
אמרו שיצרו איתנו קשר לתיאום ואז יגבו את שאר התשלום ואז דוחים את ההובלה בעוד 14 יום.
פתאום מקבלים את ההודעה הזאת
" בוקר טוב ,
אני רואה שההזמנה עוד לא שולמה ,
ברגע שיתבצע תשלום מלא ניצור עמכם קשר לתיאום הובלה והרכבה,
יום מקסים :) "

אז מעניין אתכם רק הכסף? קחו את הכסף שלכם ותביאו כבר את הארון ונסיים עם כל הסאגה המיותרת הזאת.

מיותר לציין שאם מתקשרים אליהם מגיע לשירות העברת הודעות והם לא חוזרים.
ובוואצאפ שולחים אותך לדבר עם הסניף, כשאתה מתקשר לסניף אתה חייב לדבר רק עם מי שעשית את ההזמנה והוא (במידה והוא במשמרת) רק מבקש שתשלם ואז הוא יוכל לדבר איתך.
פשוט בושההה!!!
- לא מומלץ -
מוצר:
ארון גלי 3 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
27/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו 2 שידות ב 1200₪. המגירות הגיעו לאחר כחודש, שבורות כי דחפו בפנים את הרגליים.
המתנו שבוע נוסף למגירה חדשה והדגשנו את הבעיה- אבל הגיע שוב בדיוק אותו דבר עם נזק.
אין עם מי לדבר
מוצר:
שידה מרופדת
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
12/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ארון והמגירות לא נסגרות בצורה טובה, יש צורך להפעיל כוח בשביל לפתוח ולסגור את המגירות, שרות לקוחות טוענים שרשום בהזמנה שהמגירות הן ללא טריקה שקטה. הבעיה היא שהן נתקעות ובקושי נסגרות, מתקינים עם מסילות טריקה שקטה אבל בגלל שהמסילות דפוקות ולא רוצים לשים מסילות רגילות אז רושמים בהזמנה שזה בלי טריקה שקטה.
מוצר:
ארון דגם אופיר
תמונת משתמש
שם:
Shiri
תאריך:
06/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיטת אריאל מעצמלה בסכום של כ-3500 ש"ח.
לצערי המיטה שסופקה היתה פגומה לחלוטין ושבורה.
התלוננתי על כך בשרות לקוחות והגיע טכנאי והופתעתי לגלות שגם בפעם השניה החלקים שסופקו אינם תקינים ופגומים.
יתרה מכך חלק מהחלקים כלל לא סופקו לו.
כשניסיתי לפנות לפייסבוק ולכתוב להם מסתבר שהם החליטו לחסום אותי כי כנראה שהם לא אוהבים שרושמים להם דברים שליליים בפייסבוק.
מצער מאוד שככה מתייחסים ללקוחות ומזלזלים בזמנם ובכספם.
מוצר:
מיטת אריאל מעצמלה פתח תקוה
תמונת משתמש
שם:
ronith
תאריך:
21/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זוועה. קיבלנו מיטה עם סדקים ובשירות לקוחות ענו לנו ״הייתם צריכים לדעת שאם קונים מיטה מעץ יהיו לכם סדקים״!!!
המיטה פגומה ומתנערים מאחריות.
מוצר:
מיטת אופיר
תמונת משתמש
שם:
tkv
תאריך:
15/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניית שני ארונות ודחיית אספקה של אחד מהם מעבר ל3 חודשים ביקשנו התקנה מוקדם ככל האפשר.
ההתקנה הקרובה ביותר- עוד שבועיים.
התשובות של תיאום הלקוחות ושירות הלקוחות לקוניות. ניכר שלא הופנם כי אנחנו הלקוח.
אנחנו היינו מבררים על מקום אחר לקנייה של מוצר במידה והיינו בתחילת התהליך.

מוצר:
ארון שחר
תמונת משתמש
שם:
bestbuy
תאריך:
28/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב
רכשנו מיטת אופיר ויש ריח חריף מהמיטה
כל מה שיש לשירות לקוחות להגיד שהריח לא רעיל

מתברר שמיטת יחיד ביבוא אין צורך באישור תקן ולכן אין שום אישור שהריח לא רעיל פשוט להסתמך על המילה של עצמל'ה
כל מה שעצמל'ה עושים זה לבקש מהספק לייצר את המיטה ללא חומר רעיל אבל עצמל'ה לא צריכים שום אישור על מנת למכור לצרכן

בשורה התחתונה לא לרכוש מוצרים של עצמל'ה - אין שום אישור תקן למוצרים שהם מוכרים ושירות לקוחות גרוע
תגובת החנות:
שלום,
צר לנו שזוהי תחושתך לאחר הרכישה, עם זאת חשוב לדייק בעובדות.
לרהיטים חדשים מעץ, עשוי להיות ריח ייחודי אשר מתנדף לאחר מספר ימים. הריח אינו רעיל ואינו מסוכן.
כמו כן, לעצמל'ה יש אישור תו תקן לכל מוצר המחוייב בתקן הישראלי.

מוצר:
מיטת אופיר
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
15/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עצמל'ה - חדרים שכיף לגדול בהם
מילה קטנה על שירות.
קנינו לבן את המיטה הכי מפוארת שלכם ב3500 שח. היא הגיעה עם קורה עם פגם בעץ - אוקיי קורה..
הודעתי לשירות לקוחות וכעבור שבוע הגיע טכנאי להחליף קורה - עד כה מצוין.

אחרי שבוע מהתקנת הקורה שהוחלפה התחילו להופיע בצבע שלה מלא כתמים צהובים. צלצלתי לשירות והתשובה היחידה שקיבלתי היא "אתה חתמת שיכולים להיות פגמים בצבע וזה תקין".

מבחינתי בושה של שירות לקוחות. למחיר של מוצר פרימיום השירות שלכם גרוע ביותר! ברור לכל אדם בר דעת שהקורה לא נצבעה כמו שצריך היות והיא החלק היחיד בכל המיטה שהוחלף והיא גם החלק היחידי שיש בו בעיות!

מצפה שתעמדו מאחורי המוצר שלכם. אחרת אותנו איבדתם כלקוחות.
מוצר:
מיטת אריאל
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
04/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. רכשתי מיטת ילדים L עם מזרנים משודרגים לפני חודשיים. המזרנים המשודרגים הגיעו עם ריח כימי חזק מאד שלא יצא גם אחרי חודש וחצי של אוורור בחוץ. למרות אינספור פניות הם לא מוכנים להחליף למזרנים אחרים זולים יותר שאין להם את הריח הזה גם במצב בו אני סופגת את הפער במחיר 'כי זה לא לפי הפרוטוקול'. אם אתם מחפשים ריהוט איכותי יחד עם שירות לקוחות טוב, חפשו במקום אחר.
מוצר:
מיטת ילדים L
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply