דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרו ביי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטרו ביי ?
4.93
ציון ממוצע
61
חוות דעת בשנה האחרונה
1445
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
1
6 חודשים אחרונים
32
0
1
שנה אחרונה
60
0
1
כל הזמן
1406
2
37
נמצאו 1445 חוות דעת גולשים על אלקטרו ביי
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
04/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי עם החברה היתה לא טובה.
יאמר לזכותם שהם השתלדו על פניו לתת שירות טוב, אבל זה בפועל לא היה כך.
הזמנתי מיחם שהגיע עם פגם יצור, הם שלחו לי אחד זהה.
ציינתי שאני צריכה אותו לזמן מסויים וביקשתי שידאגו עם חברת השליחויות שידעו עד מתי לבוא.
הם אמרו שיטפלו בזה.
המוצר השני הגיע לאחר הזמן שביקשתי, והשליח אמר שבכלל לא דיברו איתו ולא ביקשו ממנו דבר.
המוצר השני הגיע גם עם אותו פגם.
אמרו לי שכנראה זה ליין פגום והציעו מוצר אחר במקום. הסכמתי.
שלחו אלי את השליח לקחת את המוצרים בלי להביא לי אחר במקום.
ששוב.... הוא הגיע בדיוק בזמן לא מתאים ולא תיאם, למרות שביקשתי לתאם.
ביקשתי לבטל את העסקה.
עבר כבר שבוע ועוד לא שלחו לי הודעת ביטול וזיכוי.

סתם היה בזבוז זמן מבחינתי.
הייתי הולכת לקנות מחברה אחרת.
תגובת החנות:
המוצר סופק ללקוחה במסגרת הזמן עליו התחייבנו, לטענת הלקוחה המוצר היה פגום,
הוצאנו החלפה נוספת וגם במקרה זה טענה הלקוחה כי המוצר פגום,

אספנו את המוצרים חזרה את המוצרים אלינו, מבדיקה שלנו עולה כי המוצרים תקינים.
זיכוי מלא בוצע,גם נשלח ללקוחה מייל מסודר עם אישור לזיכוי.
חברת השליחויות שולחת הודעה עם טווח הגעה קצר להגעה, ניתן לקבל את המשלוחים גם למקום העבודה או ל BOXIT.


בברכה
אלקטרוביי



מוצר:
מיחם משאבה סלמור SE-516
תמונת משתמש
שם:
חובבת
תאריך:
13/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר בוש BOSH MIM 59343
המוצר הגיע תוך ארבע ימים מההזמנה.
האריזה האוריגינאלית נפתחה והודבקה בסלוטייפ.
המיקסר וחלקיו סודרו מחדש באריזה המקורית
קבל ההפעלה שאמור היה להיות מגולגל בתוך המכשיר, בעזרת קפיץ גלגול נמצא מחוצה לו.
דברים אלו מרמזים כי המוצר שימש לתצוגה בחנות לפני שנשלח אלי.
היושר מחיים לציין כי אני קונה מוצר מוצר מהתצוגה, עליו נהוג לשלם מחיר מופחת.

חווית קניה גרועה. אין לי אמון יותר בספק זה
תגובת החנות:
אנו עובדים מול BSH היבואן הרשמי למוצר
המוצר הוזמן במיוחד עבור הלקוחה, התקבל אצלנו ויצא למשלוח ישירות לביתה,
אנחנו לא מוכרים מוצרים מתצוגה (כלל לא מחזיקים או מציגים תצוגות) ולא פותחים את אריזות המוצרים שהמתקבלים אצלנו מהיבואנים השונים,
הלקוחה לא פנתה אלינו בטענה לבעיה כלשהי, אם היתה עושה זאת היינו מטפלים בהתאם להחלפת המוצר
כמובן שנאפשר ללקוחה לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר ולקבל את מלוא כספה בחזרה,

בברכה
אלקטרוביי
מוצר:
BOSH MIM 59343
תמונת משתמש
שם:
לקוח מאוכזב
תאריך:
07/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא אקנה אצלם יותר!!!!
הצטרכתי להמתין שבוע ימים להגעת טכנאי לצורך התקנה.
הטכנאי דרש 150 ש"ח עבור ההתקנה למרות שלא אמרו לי דבר על עלות התקנה עם הרכישה.
הטכנאי היה גס רוח .
אני מרגיש מרומה!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מייבש אלקטרולוקס וקיבל אותו בהתאם ללוחות הזמנים להם אנו מחוייבים.
אין חובה לחבר מייבש עם קונדנסור לניקוז,
הלקוח בחר לפנות לשרות מיניליין ולבקש שרות חיבור לניקוז הכרוך בתשלום,

צר לנו מאוד על תחושת הלקוח
אלקטרוביי
מוצר:
מייבש כביסה 8 ק"ג קונדנסור Electrolux EDC2086GLW
תמונת משתמש
שם:
amos
תאריך:
01/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס גרוע מזלזל לא סיפקו, נתנו לי להמתין סתם בבית , כל פעם נחזור אלילך נחזור אליך ולא חזרו , ביטלתי הזמנה היחס המשפיל ביותר שקיבלתי כלקוח , אני קונה הרבה מאוד ברשת זו פעם ראשונה שאני משאיר חוות דעת שלילית, פעם ראשונה שאני מבטל קנייה
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 29/07/18 למסך מחשב LG שזמן האספקה שלו עומד על 7 ימי עסקים
ב 31/07 (יומיים לאחר ההזמנה ) שליח מטעם ח.י יצר קשר עם הלקוח על מנת למסור לו את המוצר,לצערנו השליח טעה ורצה לספק מוצר שונה ממה שהוזמן
מיד עם פניית הלקוח אלינו במייל, עדכנו את חברת ח.י ממנה יצאה החבילה למשלוח כי המוצר אינו תואם את המוצר שהלקוח הזמין,
כפי שנמסר ללקוח במייל וטלפונית, ח.י מודעים לעובדה שניסו לספק מוצר שונה, מטפלים בנושא ההחלפה.
ההזמנה בוטלה לבקשת הלקוח.

אין אנו מזלזלים בלקוחות שלנו, יעידו על כך תגובות לקוחות מרוצים בZAP

בברכה,
אלקטרוביי

מוצר:
מסך LG למחשב "29
תמונת משתמש
שם:
Alexandra
תאריך:
01/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכל מי שרוצה לקנות בחנות זו?
אני רוצה להזהיר -פשוט לא לקנות בשום פנים ואופן!!
הזמנתי דרכם לפני שבועיים מכונת כביסה עם משלוח ב -עד 7 ימי עבודה,
עברו 12 ימים ואף אחד לא מביא לי מכונה, לא מתקשרים לפחות להודיע מתי ואיך..
בשיחות הטלפון , מבטיחים לחזור אלי, אבל אף אחד לא חוזר
יחס מביש כלפי הקונה !!
תגובת החנות:
שלום
צר לנו על התחושה של הלקוחה
הלקוחה גרה באיזור מרוחק (מצפה רמון) וזו הסיבה שהאספקה התעכבה במספר ימים מעבר לזמן האספקה אליו התחייבנו.
נעשה ככל שביכולתנו שמקרה מסוג לא יחזור

בברכה,
אלקטרוביי
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
Ilya
תאריך:
10/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור בנוי של סאוטר. רשום שהמשלוח הוא 5 ימים. בפועל התקשרו אחרי 3-4 ימים להודיע שיש ספירת מלאי כרגע ואין משלוחים. וכשהתקשרו אחרי עוד שבוע, הודיעו שאין את התנור במלאי וצריך להמתין יותר מחודש! מבחינתי החנות לא אמינה בכלל.
תגובת החנות:
הלקוח אכן ביצע רכישה של תנור באתר כפי שתאר
לצערנו, חברת אלקטרה, היבואנית של המוצר, לא עידכנה כי המוצר חסר במלאי ובתום ספירת המלאי בחברת אלקטרה אכן התברר כי קיים מחסור בתנור
התנצלנו בפני הלקוח ואף הצענו לו להמתין ולקבל פיצוי כספי
הלקוח סרב ובעקבות כך אנו נזכה הלקוח
אנו פועלים רבות למניעת הישנות מקרים כאלה בעתיד

אלקטרוביי
מוצר:
sauter SAI1078
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
03/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סך הכל מקרר עובד טוב.שקט ויפה. אבל שימו לב זה לא הובלה בחינם. חייבו אותי 240 שח נוספים על פירוק דלת מקרר ולא נתנו שום קבלה. נציג הבטיח לטפל בנושא ומאז לא חזר אלי. המקרר הגיע עם כמה שריטות גדולות. ממש לא ממליץ על החנות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר LG באתר שלנו,
מחיר המקרר כולל הובלה לבית הלקוח ללא תוספת תשלום.

באתר מצוין באופן מפורש כי במידה ויש צורך בפרוק דלתות על מנת להכניס המקרר החדש או לפנות מקרר ישן עם פירוק דלתות, על הלקוח לשלם תוספת ישירות למוביל.
אנו מבקשים לציין כי זו הפעם הראשונה שאנו שומעים הטענה על שריטות במקרר וכי נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולפתור את בעיית השריטות שעולה כאן לראשונה.

אלקטרוביי
מוצר:
LG grm6781s
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים גז בחנות זו. לא צוין בעמוד הרכישה שאצטרך לשלם 150 ש"ח נוספים עבור התקנה, וגיליתי זאת רק לאחר האספקה. התקשרתי להתלונן ונאמר לי שהמידע מופיע בתקנון. אמרתי שזה לא ממש הוגן לציין זאת רק שם, והנציג שהסכים איתי, החליף אסטרטגיה ועכשיו אמר שהמידע מופיע על מוצרים אחרים באתר. כמובן שזה לא רלוונטי למי שמגיע מזאפ ובודק מוצר אחד נקודתית, כמו שהיה במקרה שלי. הוצע לי זיכוי בחנות - לא היה רלוונטי כי אני לא מתכוון לקנות שם שום דבר יותר. הוצע לי גם זיכוי ברשת אופנה - מה שהיה בעיקר תמוה וגם לא רלוונטי. מלבד ההוצאה הלא צפויה, הדבר הכי מעצבן בכל הסיטואציה היה שגם הנציג וגם האחראי שחזר אלי החזיקו אותי המון זמן על הקו בשיחה מיותרת לגמרי שבה הם הסבירו לי כמה אכפת להם מהלקוחות וכמה חשוב להם שקיפות ואמינות - מה שהיה מגוחך כי אלה דברים שצריך לראות בפועל, לא להצהיר. במקרה שלי לא היתה שקיפות ובעיני זו חנות לא אמינה שגם לא יודעת לקחת אחריות על הטעויות שלה. כאמור, לא אקנה שם שוב.
תגובת החנות:
האמת שאנו מופתעים מתגובתו של הלקוח,
הלקוח רכש כיריים במחיר אטרקטיבי וקיבל את המוצר שהזמין בהתאם לימי האספקה שהתחייבנו.
עד כאן שרות 100% מצדנו.
טענת הלקוח מתייחסת לדרישת החוק לפיה רק טכנאי גז מוסמך רשאי להתקין כיריים,
לאור זאת תמוהה בעיננו טענת הלקוח ומבחינתנו זה תקין שהלקוח צריך לשלם על התקנת כיריים ע"י טכנאי גז מוסמך בדיוק כפי שהיה משלם על התקנת מזגן אם היה רוכש דרכנו מזגן וקיימות כמובן דוגמאות נוספות,
יחד עם זאת אנו מציעים ללקוח להחזיר את המוצר גם אם נעשה בו שימוש ולקבל את כספו בחזרה.
נמשיך לשרת את לקוחותינו נאמנה.

בברכה,
אלקטרו-ביי
מוצר:
כיריים גז Sauter STG984WA
תמונת משתמש
שם:
concerned
תאריך:
12/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באלקטרו-ביי מכונת כביסה. הם מבטיחים לפנות את המכונה הישנה למיחזור על ידי המוביל. לאחר שעתיים מצאתי את המכונה הישנה זרוקה בחצר של הבית המשותף שלי.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו עושים את כל המאמצים על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו,
במקרה הנ"ל, המוביל מטעם היבואן הרשמי סיפק מוצר לבית לקוח והיה מחוייב עפ"י חוק לפנות מוצר ישן לבקשת הלקוח,
מיד עם פניית הלקוח לשירות הלקוחות שלנו, פנינו ליבואן ובקשנו לוודא כי המוביל אוסף את המוצר הישן,
ואכן בעקבות הפנייה חזר אלינו נציג היבואן ועדכן כי המוביל אסף את המוצר הישן ואף שלח לנו אישור מצולם כי המוכנה מועמסת על המשאית

נמשיך לעמוד לרשות קהל הלקוחות שלנו בכל עת, כפי שעשינו גם במקרה זה.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
Robert
תאריך:
08/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה של AEG. חווית קניה מוזרה מאד. הקנייה עצמה קלה, הזמנת הטכנאי אלגנטית ומהירה. צויין בהזמנה שאיני יכול לענות לטלפון. למותר לציין שהטכנאי התקשר, לא עניתי והוא אפילו לא ניסה לצלצל בדלת, או להשאיר לי הודעה. מאכזב מאד!
תגובת החנות:
שלום
לאחר בדיקה טלפונית מול הלקוח עולה כי תלונת הלקוח נוגעת לשירות של חברת מיניליין לאחר קבלת המוצר,
לצערנו הלקוח כלל לא פנה אלינו על בעיה או קושי בהתנהלות מול השירות,
אם היה עושה זאת בשמחה היינו מסייעים ללקוח מול שירות מיניליין והטכנאי

זמינים טלפונית, במייל ובווצאסאפ לכל שאלה


בברכה
אלקרטרוביי
מוצר:
מכונת כביסה 9 ק"ג משולבת מייבש AEG LWX7E9612BM
תמונת משתמש
שם:
Brit
תאריך:
24/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויתי חויה מאוד לא נעימה מהשרות שלהם. אני כבר אפרט אבל כן חשוב לתת קרדיט שההזמנה הטלפונית הייתה מהירה אבל לא ממש אינפורמטיבית בנוגע למשלוח ומה קורה מרגע התשלום. האספקה הייתה מהירה -

אבל הבעיה הייתה כשהמכונה הגיעה.

אז ככה, ההובלה מטעם אלקטרו ביי התנערה מאחריות הובלת המכונה בדיוק למקום שבו היא צריכה להיות בדירה (אני הייתי מוכנה להוסיף תשלום על מנת שיכניסו את המכונה למקומה דרך חלון בקומת הקרקע מכיוון שהמכונה הייתה ארוזה באופן שלא היה ניתן להעביר דרך הדלת וגם המכונה עצמה מסתבר הייתה גבולית כדי לעבור). ההובלה אמרה שזה באחריות המתקין. וככה אמרו גם אלקטרו ביי מה שממש ממש לא נכון כי המתקין רק מחבר ועושה הדרכה על המכונה מטעם המותג של המכונה.

בכל מקרה, התקשרתי אל אלקטרו ביי שאחרי ניסיון לברר עם חברת ההובלה שלהם אמר לי שזה בעיה שלי ושאני צריכה להביא מוביל אחר מטעמי שיכניס לי את זה דרך חלון חדר האמבטיה. למרות שאני הייתי מוכנה להוסיף תשלום להובלה מטעמם כדי שאעבור תהליך נוח ונעים במקום להתחיל לחפש עכשיו מובילים.
אחרי שניסיתי להסביר לנציג שזה מסבך אותי ושזה לא נעים בייחוד שאני מוכנה לשלם אפילו עוד, הוא ענה לי בזילזול ותקיפות שמבחינתו זה בעיה שלי ושאני יכולה להחזיר אותה אם יש לי בעיה.
מהרגע הזה שהבנתי שיש לי עסק עם חברה שמתנהגת ללקוחות שלה כמו אל ארנק במקום לתת שירות הבנתי שאני סיימתי איתם ושאני אסתדר לבד.
הייתי מצפה מהחברה במעמד ההזמנה להגיד לי בדיוק מה במסגרת אחריות ההובלה מטעמם ומה באחריות המתקין כדי שאוכל אפילו להערך מראש. וגם חשוב שיגידו בטלפון הנחיות בנוגע להובלה או לאריזה של המכונה שמרחיבה את הגודל שלה ושעליי לוודא מראש את פתח החדר שבו אמורה להיות המכונה כדי למנוע את התקלות האלה.
חבל על שטויות להיות מגעילים ללקוח. אני מאלקטרו ביי לא אזמין יותר בחיים.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכונת כביסה אשר סופקה לה לביתה,
ההזמנה בוצעה טלפונית מול נציג,
במהלך השיחה מציינת הלקוחה כי האספקה לקומת קרקע ויש "3 מדרגות בלבד"
הלקוחה לא ציינה מידע כלשהו אודות צורך באספקה דרך חלון,
המוצר מסופק באריזתו המקורית שכן זהו מוצר חדש

אספקה של מוצר ע"י מוביל מבוצעת לפתח הבית דרך דלת הכניסה בלבד,
אם יש צורך בהובלה מיוחדת דרך חלון, או ע"י מנוף באחריות הלקוח ליידע אותנו על כך על מנת שנוכל להערך מראש ובהתאם

תמיד חשוב לוודא מידות לפני רכישה של מוצר חדש על מנת לוודא כי המוצר עובר בפתחי הבית

בברכה ושנה טובה
אלקטרוביי
מוצר:
מכונת כביסה 7 ק"ג Bosch WAN20050IL
תמונת משתמש
שם:
ronyh
תאריך:
03/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח סימנס SN536S00MY יבואן רשמי. האספקה תואמה לטווח שעות לא סביר 10:00-17:00. כאשר מחיתי וניסיתי לצמצמו הוסבר לי שאוכל להתקשר בבוקר ולתאם עם המוביל. המוביל לא היה זמין, וגם חברת ההובלה לא הצליחה להשיגו. המדיח הגיע בסוף היום, וכך בוזבז יום עבודה לחינם שמשמעותו תוספת של 50% לעלות המדיח.

בשיחה עם החנות המוכר טען "שכך עובדות חברת ההובלה". שבוע לפני כן רכשתי תנור אפייה, האספקה תואמה לטווח של 3 שעות, ולכן אני מוצא את טענתו של המוכר שגויה.

אציין שהיחס בזמן המכירה היה אדיב, וכמו כן המוצר סופק במהירות. נתתי חוות דעת נמוכה כי המוצר הזה עלה לי ביוקר בגלל זלזול בלקוח בשלב הלוגיסטי. הבקשה להתקשר ולתאם עם הלקוח את זמן אספקה לא מגדילה את העלויות של הספק, אולם כפי שתיארתי חוסכת כסף רב ללקוח. זה Win-Win Situation קלאסי, ואני רואה באי יישומו זלזול בלקוח.
תגובת החנות:
אנחנו שמחים לשמוע שמהצד שלנו הלקוח היה מרוצה,
לצערנו הרב אנחנו לא יכולים לקבוע שעות אספקה לחברות הלוגיסטיקה השונות,
אנחנו כן יכולים לבקש שהנהג יצור קשר מול הלקוח עם התראה מראש לפני הגעה,
כל מקרה לגופו בהתאם לקו החלוקה ואיזור המגורים וכן חברת האספקה עצמה שאמורה לספק את המוצר בהתאם ליבואן.
מסיבה שאינה ידועה לנו הנהג של חברת הלוגיסטיקה לא היה זמין ולכן לא היה ניתן ליצור עימו קשר,
בשורה התחתונה המוצר סופק ללקוח במסגרת ההתחייבות שלנו כלפיו.

בברכה,
אלקטרוביי


מוצר:
מדיח כלים רחב חצי אינטגרלי 13 מע' כלים Siemens SN536S00MY
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מייבש כביסה דרך אלקטרו ביי.
הבטחה לאספקה תוך 7 ימים.
אין לי בעיה עם המוצר שסופק.
הבעיה שההזמנה נעשתה ב 24.10 וסופקה רק ב 6.11
וזה לאחר שהתקשרתי אליהם וביררתי למה לא מגיע.
תגובת החנות:
שלום רב,
אכן נוצר עיכוב באספקת המוצר אצל היבואן BSH,
התנצלנו בפני הלקוח על העיכוב,
ההזמנה טופלה ונשלחה ישירות ללקוח ממחסני חברת ההובלה שלנו,
אנו עושים את מירב המאמצים לספק את המוצרים בהקדם.


בברכה
אלקטרוביי
מוצר:
מייבש כביסה קונסטרוקטה CWK3N201IL
תמונת משתמש
שם:
מילה
תאריך:
20/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה ומייבש בטלפון . ההזמנה קבל ברוך. היא היה מאוד נחמד ומנומס. קבלתי שתי המכונות לשביעות רצוני. מכונות עובדות. קבלתי קבלת תשלום אחת משותפת לשני המוצרים,ב-18.07.21 וחשבונית מס רק למכונת כביסה התקבל על-ידי ה22.07.21

יש רק בעיה אחת : חודש ימים אני מבקשת חשבונית מס על מייבש כביסה. גם בטלפון וגם האימייל וחוץ מתשובה "בטיפול" אני לא מצליחה כלום. שלחתי פעמיים מספר הזמנה 1072502 , לא עזר - ו עוד פעם "בטיפול "

למה טפול טוב בהזמנה וקבלת מצרכים צריך להמשיך ככה ?

מילה
תגובת החנות:
שלום,
אנחנו מאוד שמחים לשמוע שמבחינת האספקה והשירות שלנו ושל ברוך הנציג בפרט הלקוחה מאוד מרוצה,
לאחר בדיקה טלפונית מול הלקוחה, שתי החשבוניות נשלחו אליה למייל,


בברכה
אלקטרוביי
מוצר:
מייבש AEG
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
17/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה של טוחן קפה. מחיר טוב כולל הובלה. אספקה מהירה. שרוצ טוב עם מעקב בוואטסאפ.
מוצר:
מטחנת קפה
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר סביר, היה להם מלאי, אספקה בזמן סביר. יבואן רשמי.
סהכ סבבה. אקנה שוב.
תיאמו אלי רק משלוח, אני הייתי צריך להתקשר לתאם התקנה בעצמי
לא נורא, רק מוזר.
וגם היבואן אישר לי בטלפון שלא צריך טכנאי ושאני יכול לחבר לבד.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
lilachvizel
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 3 מכשירי חשמל , שרות מדהים ואדיב, המשלוח הגיע תוך יומים לביתי עם שליח . יש לציין את היחס האישי למרות שרכשתי דרך האתר
מוצר:
מיקרוגל סמסונג, מצנם בוש,קומקום בוש
תמונת משתמש
שם:
ram
תאריך:
05/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת נספרסו לטיסימה וואן, חווית שירות ברמה מאוד גבוהה, ממש לא טריואלי למדינת ישראל שירות ברמה כזו.

באותו יום של ההזמנה שלחו אלי את המוצר ללא עלות נוספת עם שליח עד דלת הבית.

תודה מיוחדת לברוך ושירות הלקוחות המיידי שלהם בוואצפ שלהם

ממליץ בחום
מוצר:
נספרסו לטיסימה וואן
תמונת משתמש
שם:
laurabely7
תאריך:
11/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב שוטף רובוט מהחנות אונליין ואני ממש מרוצה, השירות היה מצוין, אדיב ומהיר, המשלוח הגיע בזמן וארוז בצורה מושלמת. חוויית קנייה נעימה ואמינה
מוצר:
.WHITE DREAME X50 ULTRA COMPLETE
תמונת משתמש
שם:
סרגי מיל
תאריך:
09/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את מיקסר Morphy Richards 48963 Artist מהר מאוד. ניסיתי להכין את כמות בצק הלחם שיפון המקסימלית האפשרית. זה יצא נהדר, קל ומהיר.
מוצר:
מיקסר Morphy Richards 48963 Artist
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
30/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו סיר טיגון נינג'ה. תוך יום קיבלתי עדכון בוואטסאפ שהסיר יצא למשלוח, ואכן למחרת הוא הגיע - חדש, באריזה מקורית. קיבלתי גם וואטסאפ נוסף על האחריות לשלוש שנים עם קישור לאתר של שריג אלקטריק. שירות מהיר, יעיל ומעולה, הייתי קונה אצלם שוב!
מוצר:
סיר טיגון באוויר חם נינג'ה AF143 PRO
תמונת משתמש
שם:
naama
תאריך:
28/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קומקום, תוך מספר דקות התקשרו לוודא את ההזמנה, הדגישו בפניי את העלות ומשך האחריות של המוצר. שלחו את המוצר עוד באותו הרגע ועדכנו אותי בווצאפ. תוך פחות מ48 שעות המוצר כבר היה אצלי ארוז בקפידה!
השירות היה מעולה ואדיב, ולחלוטין אבצע הזמנות שוב דרככם!
הרבה זמן לא קיבלתי שירות כל כך אדיב וטוב
מוצר:
קומקום בוש 1.7 TWK4P440
תמונת משתמש
שם:
yossi.katz770
תאריך:
20/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מעשנה גריל של נינג'ה og853
מעבר לשירות המצויין ראוי לציין שזה המחיר הכי טוב בפער משמעותי בכל הארץ
אלופים
מוצר:
OG853 NINJA
תמונת משתמש
שם:
adisolar
תאריך:
22/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקלקלה לי מכונת קפה ישנה. כולם פה מכורים לקפה אז התקשרתי לחנות וביקשתי לעשות מאמץ להביא לי את המכונה החדשה יותר מהר ממה שהחנות מתחייבת - 7 ימי עסקים. באותו ערב הביאו לי את המכונה מצ'ק פוסט לכפר ורדים, לדעתי אחד העובדים - כמחווה. הייתי מופתע ממש לטובה. הציל אותנו :-)
מוצר:
מכונת קפה Delonghi Specialista EC9865.M
תמונת משתמש
שם:
meirlev32
תאריך:
03/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דברים כאלה!!!
הזמנתי מירושלים בשעה 16:00 ולמחר ב10 בבוקר זה כבר היה אצלי.
כולל הודעה מקדימה לוואטספ שהמשלוח נארז מיד
מוצר:
סיר טיגון נינג'ה af143
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply