לא קיבלתי רשת לדלת בהרכבה עצמית.אני דיברתי עם שירות לקוחות וממתין כבר שבוע ולא משלימים הזמנה.כבר הרכבתי דלת אבל בלי רשת כול היתושים נכנסים לבית.חבל שדלת קבלתי מהר, שמו ליד הדלת ובלי רשת זה לא שווה כלום.
תגובת החנות:
שלום, מצטערים לשמוע קיבלת מוצר לא תקין, בכל מקרה השלמנו לך את החלק החסר.
מוצר:
דלת רשת להתקנה עצמית מבית tesa - לבן
שם:
חנה
תאריך:
13/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. אין שום קשר בין ההצהרות שלהם באתר ובמשיבון בטלפון לבין המציאות. רכשתי מאוורר עמוד דרך האתר, שבו מצוין שהאספקה היא תוך 7 ימי עסקים. אני עצמי מתגוררת ברמת גן והחנות היא בפתח תקווה, אבל כנראה שגם שבעה ימי עסקים לא מספיקים לשם כך כי המאוורר לא הגיע. ניסיתי במשך יום שלם להשיג אותם בטלפון ולא היה מענה. פניתי דרך הוואטסאפ ולא חזרו אלי. השארתי הודעה וציפיתי לטלפון בתוך כשעה (על כך הם מתחייבים במשיבון שלהם) וחזרו אלי למחרת. בסופו של דבר, כשכבר הצלחתי להשיג אותם טלפונית, ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרה ואז הנציגה אמרנ שאת הזיכוי יעבירו רק לאחר שהמוצר יוחזר לחנות מחברת השליחויות הכושלת שלהם - צ׳יטה, כי אחרי החוויה המולפאה הזאת אני כנראה עוד אמורה לתת להם מתנה - לשלם להם על מאוורר שלא הגיע ולראות בחזרה את הכסף לאחר חודש.רק אחרח שהתעקשתי לדבר עם המנהל נאותו להעביר לחברת האשראי הוראת זיכוי באופן מיידי.
תגובת החנות:
חנה שלום, מתנצלים ומצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה לך. אנחנו עסק של למעלה מ 60 שנה ועשרות אלפי לקוחותינו יעידו על האמינות והשרות שלנו. מבלי לגרוע מאחריותנו על מה שקרה עם המשלוח שהיה אמור להגיע אליך, כפי שציינת חברת המשלוחים לא עמדה בהתחייבות לזמן האספקה. אנחנו עונים לכל הודאה שמשאירים לנו בשעות העבודה בטלפון או בווצאפ תוך שעה. צר לנו על המקרה . אנו מתחייבים ללמוד ולהפיק לקחים גם ממקרה זה.
מוצר:
מאוורר עמוד אלקטרוסטאר tps601
שם:
גולש
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
dinarbel
תאריך:
12/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה!!! קניתי קומקום, בהרתחה הראשונית הקומקום נסדק, כשדיברתי עם החנות אמרו שאין אחריות על הזכוכית לאחר שאמרתי שפעם ראשונה הרציתי את הקומקום אמרו לי לפנות ליבואן ששלח את הקומקום לבדיקת מעבדה. נאלצתי להיות שבועיים ללא קומקום! לאחר שבועיים הביאו לי קומקום חדש, כשאמרתי בחנות שאני רוצה להחליף את הדגם לדגם אחר לא הסכימו. לא אקנה שם שוב, לא ממליצה
תגובת החנות:
דינה שלום, כפי שכתבת המוצר הוחלף על ידי הספק. לא ידוע לנו על ניסיון החלפה אצלנו (אולי הניסיון היה אצל הספק) ובכל אופן אנחנו נחליף את המוצר כשהוא חדש ובאריזתו.
מוצר:
קומקום חשמלי גולד ליין
שם:
גולש
תאריך:
05/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
חיים
תאריך:
14/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עברו שבועיים וחצי מאז שרכשתי בר מים והמוצר עדיין לא נשלח ועדיין לא הגיע אליי עדכנתי מספרי טלפון דרך הצאט בוואטסאפ ונאדה פשוט מאכזב!!!
תגובת החנות:
חיים שלום, בהזמנה רשמת מספר טלפון שגוי. ניסונו להתקשר אליך מספר פעמים אך לא הייתה זמין. לבסוף עדכנת את המספר שלך כששלחנו לך הודאת ווצאפ. לצערנו העיקוב בהזמנה נגרם כתוצאה מכך. מצטערים על עוגמת הנפש.
מוצר:
מתקן מים טייגר מיני בר
שם:
jeffmeshel
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי קבלת ההזמנה (והכסף) הודיעו לי שהמוצר אזל. את הכסף לא החזירו. לא עונים לטלפון.
תגובת החנות:
שלום, אנחנו לא מחייבים את כרטיס האשראי בזמן ביצוע ההזמנה. חיוב כרטיס האשראי נעשה רק לאחר שההזמנה מוכנה למשלוח. כפי שאמרנו לך כרטיס האשראי שלך לא חויב, ולכן אין מה להחזיר. אנחנו עונים לכל הפונים בווצאפ בטלפון ובאתר.
מוצר:
נקודת גישה לחשמל TP-Link TLWA850RE
שם:
גולש
תאריך:
28/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ronitst145
תאריך:
11/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע. רציתי להחליף טוסטר גדול מידיי שנקנה יום קודם. בשירות לקוחות שלחו אותי לחפש את מנהל המחלקה שסירב בגלל שהמכשיר היה ללא הקלקר (לא ניתן היה להוציא את המכשיר מהאריזה מבלי לפגוע בו). בסופו של דבר קראו למנהל החנות שהסכים לקחת את המכשיר תמורת זה שהוריד 80 שח ממחירו.. כשאמרתי לו שלא אחזור לחנות, ענה לי-אל תחזרי..
תגובת החנות:
רונית שלום, אנחנו עסק ותיק מאוד ואנו ידועים כעסק אמין. אנחנו מקבלים כל מוצר בחזרה ואף מחזירים 100 אחוז מהכסף ללא עמלות. בהתאם לחוק, התנאי להחזרת מוצר הוא החזרתו באריזתו המקורית. כפי שכתבת, המוצר היה ללא קלקלר ולכן לא ניתן לקבלו. למרות זאת ובהתאם לבקשתך הצענו לקבל את המוצר ללא האריזה ולמכור אותו כמוצר מתצוגה ללא אריזה. כמובן שבמצב זה צריך להפחית את המחיר. צר לנו כי את רואה בהצעתנו זו דבר פסול.
מוצר:
טוסטר אובן גולדליין 36 ליטר
שם:
מרים
תאריך:
30/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט מוצר שלא עובד ...שירות מזעזע ...לא באים בכלל לקראת הלקוח!! מאוכזבת מאד !! להתרחק
תגובת החנות:
מרים שלום, הזמנת מיחם שבת, לאחר שקיבלת אותו יצרת איתנו קשר ואמרת שהמוצר לא תקין. הצענו לך להחזירו אלינו ולקבל זיכוי כספי מלא. אמרת שאין לך את האריזה ולכן הצענו לשלוח לך מוצר חדש במקומו. צר לנו כי למרות הצעתנו את עדיין מרגישה כפי שכתבת. אנו עסק וותיק מאוד ויעידו מאות אלפי הלקוחות שלנו על איכות השרות שלנו.
מוצר:
מיחם שבת gold line
שם:
dror
תאריך:
06/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב20/12/20 טוסטר לחיצה CH411 Chromex כרומקס. (#7290105775306) . קבלתי אישור להזמנה ואחריו ב21/12 את ההודעה הבאה "הזמנה 420177 המוצר שהוזמן אזל במלאי ואין צפי הגעה. לכן אנו נאלצים לבטל את ההזמנה. עימכם הסליחה, תןדה ויום טוב. הילה" . צלצלתי לשאול אם יש מוצר אחר שהם ממליצים, אמרו שיחזרו ולא חזרו. כיוון שהטוסטר היה מומלץ באתר פניתי לחנות הבאה המומלצת והזמנתי. אחרי כמה ימים קבלתי, בני ביתי פתחו את המוצר וא"כ שהסתכלתי בקבלה גיליתי לתדהמתי שהמומר מרוזנפלד. כלומר יש לי כעת שניים. כי למרות שקבלתי הודעה שאין שלחו אלי. חבל מאד. מוריד את האמון בקניה דרך הרשת, את השני שטרם פתחתי, אחרי שהבנתי את הטעות של רוזנפלד, אנסה להחזיר. חוויה לא נעימה
תגובת החנות:
דרור שלום, אכן טעות שלנו. זיקינו אותך על הטוסטר. מצטערים ומתנצלים.
מוצר:
טוסטר לחיצה כסוף CH411 כרומקס
שם:
דורון
תאריך:
17/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה 12 לפברואר הזמני טוסטר קופץ מרוזנפלד, רק אחרי חמישה ימים טרחו להתקשר אליי ולהודיע לי שהוא לא במלאי והציעו טוסטר יקר יותר (כמובן), ביטלתי את ההזמנה. חשוב לציין שהחברה עדיין מפרסמת את הטסטר שרציתי לרכוש למרות שאינו במלאי.
תגובת החנות:
דורון שלום, ראשית אנחנו מתנצלים חוסר הנוחות ועוגמת הנפש שנגרמה לך. כפי שכתבת הזמנת בתאריך 12 לפברואר שהוא יום שישי, כפי שמפורסם באתר אנו לא עובדים ביום שישי ושבת. הזמנת טופלה מיד ביום ראשון ניסנו להשיג את המוצר עבורך אך לא הצלחנו ולכן התקשרנו אליך ביום שני כדי להודיע שאין את המוצר. הצענו לך לקבל טוסטר אחר יקר יותר באותו המחיר אך בחרת לבטל את ההזמנה וככה עשינו. המוצר יחזור למלאי ולכן הוא נשאר באתר.
מוצר:
טוסטר קופץ
שם:
Itzik
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות וחוויה גרועים ! הזמנתי מוצר בצבע מסויים שזו הסיבה שרכשתי אצלם בגלל הצבע . ואפילו לא טרחו לעדכן שמבאים לי צבע שונה ושפניתי אליהם קיבלתי תשובה המנהל אמר שאין לבן זה מה יש ...תרצה להחזיר ?!?
תגובת החנות:
איציק שלום, אכן לא היה לנו במלאי את הצבע שביקשת. שלחנו לך מייל שחסר לנו את הצבע שביקשת אבל יש לנו צבע אחר, כפי הנראה לא ראית את המייל (או שהוא עבר לספאם). כפי שציינת, אפשרנו להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא. צר לנו כי נגרם לך עוגמת נפש.
מוצר:
תנור חימום
שם:
צביקה
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טוסטר לחיצה פגום שעשה קצר חשמלי בכל פעם שהפעלתי את אותו, כשחזרתי להחליף אותו לא הסכימו, בלי להתבייש שלחו את המוצר לתיקון ואמרו לי לחזור לקחת אותו בעוד 3 שבועות. מחיר הטוסטר ללקוח 100 ש"ח, ולחנות הרבה הרבה פחות. בכל זאת בחרו לטרטר אותי עבור כסף קטן ומוצר פגום
תגובת החנות:
צביקה שלום, אנחנו עסק ותיק למעלה מ 60 שנה ורכשנו את שמנו הטוב ממאות אלפי לקוחות הנותנים בנו אמון. הטוסטר שרכשת היה בשימוש אצלך זמן רב, מוצר חשמלי שהתקלקל נשלח לתיקון במסגרת האחריות. אנו מאפשרים ללקוחותינו למסור מוצרים לתיקון אצלנו (ברוב החנויות ישלחו אותך לתחנת שרות). מצטערים שנגרם לך עוגמת נפש, אך תהליך מסירת המוצר מאיתנו למעבדת וחזרה לוקח זמן.
מוצר:
טוסטר לחיצה סאוטר
שם:
אורח
תאריך:
30/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות באתר של החנות .הזמנתי שני גגונים לכניסה לבית ב-10/11 ועד היום 30/11 לא קיבלתי אותם .אין מענה בשרות לקוחות ועד עונים מספרים כל פעם סיפור אחר
תגובת החנות:
שלום, מיד עם קבלת ההזמנה יצרנו איתך קשר ואמרנו לך שהמוצר חסר במלאי והצענו לך שנספק את המוצר כאשר יגיע. זה גם שאמרו לך בשרות הלקוחות כשביקשת שוב לדעת מתי תקבל את המוצר. לא חייבנו אותך בכרטיס אשראי. גם בשיחת הטלפון שעשינו איתך היום אמרת שאתה יודע שהמוצר יגיע באיחור, ובכל זאת הסכמת להמתין לו. כפי שביקשת נספק לך את המוצר כאשר יגיע אלינו חזרה למלאי. אנחנו עסק ותיק (מעל 60 שנה) ואמין, כך גם ננהג במקרה זה.
מוצר:
גגונ כניסה 120/100
שם:
גולש
תאריך:
10/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
eddy svetlana
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
6\10\2020 היום קיבלנו תנור חימוo למקלחת מסוג selecom 2600 משלוח עד הבית.בלי חוברת הדרכה באריזה קרועה.חשמלאי אמר שלא נתן להרכיב את התנור על הקיר.איך אני יכול להמליץ על רוזנפלד?!! משעות הבוקר אני מתקשר במשך שעות בלי הגזמה ואין מענה.שערוריה גועל נפש! כך מתייחסים ללקוח ששילם על המוצר!!!
סבטלנה שטיין
תגובת החנות:
שלום, מצטערים ומתנצלים על החוויה שעברת. בסופו של דבר נשלח אליך חוברת ההדרכה שכנראה נפלה כתוצאה מהקרטון שנקרע בהובלה. בבדיקה אתך המוצר היה תקין ולא היה צורך להחליפו.
מוצר:
מפזר חום selecom 2600
שם:
גולש
תאריך:
07/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
22/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
22/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Daniel
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מלטשת Einhell TC-BS 8038, המוצר הגיע מהר (תוך 3-4 ימים) אבל אחרי 5-10 דקות של עבודה יצא ממנו עשן, ניצוצות וריח של פלסטיק שרוף. מייד התקשרתי לשירות לקוחות של רוזנפלד וביקשו ממני להגיע לחנות כדי להחליף את המוצר. כשהגעתי לחנות אמרו לי שלא מדובר במוצר פגום אלה בתקלה רגילה וצריך לשלוח אותו ליבואן. וכמובן התהליך יכול לקחת שבועות אם לא חודשים. במילים אחרות - הם מכרו לי זבל ב-500 ש"ח שהתקלקל תוך 5 דקות ולא מוכנים לקחת שום אחריות. חוויה שאני לא ממליץ לאף אחד.
תגובת החנות:
דניאל שלום, אנחנו עסק של למעלה מ 60 שנה עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים. מוצר שנקנה אצלנו ולא עובד מוחלף בחדש ללא שאלות. המלטשת שהיתה אצלך עבדה קשה, היא היתה מאובקת ומלוכלכת. תקבל את השרות שאתה וכל אחד ראוי לה. המוצר יתוקן במסגרת האחריות על ידי היבואן ויחזור אליך. בברכה, צוות רוזנפלד
מוצר:
Einhell TC-BS 8038
שם:
OrRon
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן בחמישי אטמור Super 900 7.7kw עם התחייבות לספק בחמישה ימי עסקים, ראשון התקשרו להודיע שאין במלאי ולא יכולים להתחייב על מועד הגעה, מסתכל ועדיין מפורסם באתר שיש להם את זה במלאי..חזרו וטוענים כעת שיקח שבועיים כי 5 ימים זה הזמן הגעה לחנות שלהם ולא לנקודת איוף..בקיצור הטעית לקוח כדי לתפוס קניה.. עבירה על החוק.
תגובת החנות:
שלום, אכן היה חוסר במלאי, לאחר מאמץ גדול הצלחנו לספק את המוצר בזמן. אנחנו עסק וותיק מאוד (למעלה מ 60 שנה) ושרות לקוחות ואמינות הם בנפשנו. מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרם לך.
מוצר:
Super 900 7.7kw
שם:
גולש
תאריך:
21/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Shir
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שבוע מכונת תספורת. זמן מה אחרי ביצוע ההזמנה יצר איתי קשר מנהל החנות, ועדכן שהמוצר לא במלאי. ביחד ניסינו למצוא תחליף, בסוף בחרתי מוצר אחר אשר הגיע במהירות. עד שהמוצר הגיע קיבלתי עדכונים שוטפים על מצב ההזמנה.
בסה "כ השירות היה נעים ואדיב. הורדתי כוכב אחד כי חבל שלא מציינים שהמוצר לא במלאי וחוסכים זמן וטרחה.
תגובת החנות:
שיר שלום, אכן עזרנו במציאת מוצר מתאים, כפי שכתבת אנו מבינים כי התכוונת לרשום 4 כוכבים אך בטעות רשמת כוכב אחד. פנינו לזאפ בכדי שהם יתקנו את המצב ל 4 כוכבים אך לצערנו עד רגע זה טרם בוצע.