דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולאר וחשמל (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
סלפי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסלפי ?
4.89
ציון ממוצע
165
חוות דעת בשנה האחרונה
1150
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
19
0
1
3 חודשים אחרונים
49
0
1
6 חודשים אחרונים
92
0
4
שנה אחרונה
161
0
4
כל הזמן
1082
3
65
נמצאו 1150 חוות דעת גולשים על סלפי
תמונת משתמש
שם:
מנשה חיים
תאריך:
01/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרנו בקשר לתיקון מסך של פלאפון.
אמרו שיש במלאי (להערכתי המוכר לא בדק אפילו, ישר ענה שיש במלאי)
נסענו במיוחד מהרצליה וכשהגענו התברר שאין.
תגובת החנות:
שלום רב.

הלקוח התקשר ושאל לגבי תיקון מכשיר וואווי P30 - וכשהגיע התברר שיש לו P30 פרו.

נאמר ללקוח שניתן להשאיר את המכשיר ושהמעבדה תזמין את החלק הרצוי.

הלקוח החליט לא להשאיר את המכשיר.

יש לציין שמכשירי וואווי לא מתוקנים באותו היום מפאת מורכבות המכשיר.

צר לנו על המקרה.

בכבוד רב.
צוות ההנהלה
מוצר:
תיקון מסך לוואוי P30
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
oded666
תאריך:
15/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עכבר, עברו שלושה שבועות ועדיין לא הגיע. פנייה לשירות הלקוחות לאחר שבועיים נענתה כך: "סליחה?????" ללא טיפול במשלוח. משלוח איטי ברמות בלתי נתפסות ושירות לקוחות אטום וחצוף. פעם אחרונה שאני קונה אצלהם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין עכבר של לוגיטק וביקש שנשלח לו את המוצר בדואר ישראל . המוצר חיכה ללקוח שבועיים בסניף הדואר , אך הסניף שכח לשלוח ללקוח הודעה שהמוצר מחכה לו כבר שם. לא מובן למה רשם חוות דעת זאת עלינו , שהשירות האיטי כפי שרשם הוא של דואר ישראל, ולא שלנו.! אנחנו שלחנו את ההזמנה של הלקוח כבר יום למחרת. הלקוח התקשר וצעק על הנציג למה לוקח לדואר ישראל יותר מדי זמן להגיע כשהחבילה שלו בעצם כבר שבועיים מחכה בסניף!, ואין אנו אשמים שהשירות של הדואר הוא שירות קלוקל. צר לנו על ההרגשה שלך. בכבוד רב. צוות ההנהלה
מוצר:
LogiTech G502 HERO לוגיטק
תמונת משתמש
שם:
yaniv yahav
תאריך:
22/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל, לאחר שיחה טלפונית שבה נאמר לי שיסדרו לי את הבעיה של הקלטה מובנת במכשיר פתאום בוואצפ אמרו משהו אחר מצורפת תמונה של התכתבות, ועוד התקשרו אליי ופתאום אחרי שהסברתי להם שהם שינו גרסאות ופתאום אמרו משהו אחר, החליטו לא למכור לי, לא מומלץ בכלל
תגובת החנות:
לאחר בירור הנושא מול נציגי הלקוחות שלנו
הלקוח ביצע רכישה באתר עם אשראי חו"ל (אף על פי שמצוין שאנו לא מקבלים כרטיס מסוג זה)
שוחחנו עם הלקוח ובמהלך השיחה הלקוח ציין כי מעוניין לרכוש את המכשיר אך ורק עם הקלטת שיחות. נאמר לו כי המכשיר הוא בייבוא מקביל שמכיל את כל הפונקציות המגיעות במכשיר ביבוא רשמי! אך ללא הקלטת שיחות. וכי אין במכשיר הקלטת שיחות וניתן לבדוק אפשרות זו מול הנציג הטכני במידה ויתאפשר להוסיף אפשרות זו נחזור אליו. במידה ולא תינתן אפשרות זו לא נמכור לו אם זה מה שחשוב לו.
נציגנו המקצועיים מתוך רצון טוב ביצעו בדיקה והצליחו ליצור אפשרות זו.
הוסבר ללקוח הפתרון שניתן וזאת כמובן ללא תוספת תשלום! לעשות שינוי בהגדרות המכשיר על מנת לספק פתרון זה. מיותר לציין שזה שירות שיקבל רק מתוך רצון לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר.
הלקוח שאל שנית בוואצאפ העסקי אם מגיע מובנה במכשיר והוסבר לו שנית שלא!
לאחר שנאמר לו – החליט הלקוח לבטל את העסקה וזאת עוד לפני שבוצע תשלום, כמו כן קילל וגידף את נציגנו וניתק! ניסינו ליצור קשר עם הלקוח בכמה דרכים כולל התערבות מנהל והוצאת שיחה ללקוח, אך הלקוח ניתק וחסם את מספרנו.

אנחנו בסלפי משתדלים מאוד להוציא את לקוחותינו מרוצים גם אם צריך להפסיד לפעמים!

מוצר:
Samsung Galaxy A70 SM-A705F 902129 128GB
תמונת משתמש
שם:
אוזני שועל
תאריך:
14/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט ושילמתי על משלוח לאותו היום. התקשרתי כדי לוודא שהכתובת נכונה וענו לי שהמשלוח ״לא באותו היום וזה לשיקול דעתם״. כשניסיתי להבין למה זה לא באותו היום אמרו לי שככה זה ושמישהו היה אמור להתקשר אליי. למרות הנסיון שלי להבין למה זה שונה ממה שכתוב באתר ובמשלוח ושאף אחד לא התקשר להגיד שזה לא יהיה באותו היום אמרו לי שאני איש לא נחמד.

ביטלתי את ההזמנה ולא ממליץ לקנות אצלם.
תגובת החנות:
היי אוזני שועל

לאחר שביצעת הזמנה קיבלת מייל אישור הזמנה שכתוב בו כך :
"תודה שרכשת בסלפי עם קבלת ההזמנה נציג יצור איתך קשר לאישורה
שים לב כל הזמנה תלויה באישור סופי מול נציג- עסקה באמצעות כרטיס אשראי מאובטחת ע"י קארדקום ואינך תחויב אלא רק לאחר יצירת קשר.

אם הייתי קורא את ההזמנה הייתה מבין שכסף עוד לא שילמת - וזאת עסקה עומדת ללא חיובי מידי
וכשנאמר לך שהשליח שלנו עשה תאונה ואין באפשרותנו לעשות משלוח מהיום להיום - אמרת לנציג שזה לא מעניין אותך ואתה רוצה לקבל היום.

הנציג ענה לך : "זה לא יפה מצידך" (מוקלט אצלנו במערכת)

אנחנו מקבלים כל ביקורת שלילית וחיובית ולמדים ממנה - אך לצערנו המקרה איתך וכל השיחה לא הייתה נעימה בלשון המעטה.

נמשיך לשרת אלפי לקוחות מרוצים בזמינות המוצרים במהירות שיא גם מהיום להיום כשמתאפשר

בכבוד רב.
צוות ההנהלה
מוצר:
iPhone 12 Pro
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
31/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אברהם דדון
תאריך:
26/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קורקינט חשמלי של שיומי תשלום באישור טלפוני. חזרו אלי ממש תוך 30 שניות. אך סירבו לבצע את העסקה מכיון שלא סומכים על המשלוח, לטענתם כבר קרה להם נזקים בצורה זו . יש לציין שבחרתי בצורה הכי יקרה שהייתה להם של דואר אקספרס. 60₪. הופתעתי לרעה והתאכזבתי מאד. משום מה כמה וכמה אתרים שמוכרים מוצר זה מפרסמים משלוח ע"י דואר ישראל בלבד והם אינם מרוצים ממנו. אם כך תעברו לחברה אחרת. והכי גרוע שזה האתר השני שניסיתי להזמין ממנו שעה קודם שענה לי באותה טענה ממש וגם הם ביטלו את הזמנתי. ההפסד כולו שלהם . בסוף הזמנתי דרך אתר שרכשתי ממנו בעבר וכבר הייתי בחששות שגם הם לא ירצו. אך לא היתה בעיה כלל. זה שאני גר בגולן לא אמור להוות בעיה. יש פה משלוחים יומיום של חברות מצויינות
לסיכום יש פה הטעיה של הציבור. אל תפרסמו שיש משלוח כאשר אינכם מוכנים לשלוח.
תגובת החנות:
קהל הגולשים שלום רב.

אברהם צודק , ההפסד כולו שלנו.

לצערנו אכן הייתה בעיה לשלוח את הקורקינט לרמת הגולן דרך חברת השילוח איתה אנחנו עובדים, ולא יכולנו

להתחייב בעמידת זמני משלוח כפי שהובטח , אצלנו לתת שירות זאת זכות לכן העדפנו להתקשר מיד ולהודיע לך זאת.

סליחה על חוסר הנוחות, ואנחנו שמחים שהסתדרת בסוף והצלחת לרכוש את המוצר .

נשמח לתת לך שירות בעתיד.

בכבוד רב.

צוות ההנהלה
מוצר:
קורקינט Xiaomi Mi Electric Scooter
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
chen
תאריך:
26/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס מזלזל ולא אדיב, פשוט בושה!
הגעתי לסניף שלהם להחליף מסך שבור (רשום 20 דק עד שעה,בשהגעתי הוא אמר שיקח עד שעתיים וחצי) ואחרי שעה בערך אמרו שמוכן ובאתי לקחת את הפלאפון (htc u11)עד כאן הכל סביר.
המסביב של הפלאפון (בעיניי ולפי ההגיון שלי מה שנקרא מסגרת) היה עדיין סדוק, למרות שבאתר שלהם רשום שהתיקון כולל "החלפת מסגרת". כששאלתי אותו למה לא הוחלפה המסגרת הוא אמר שלפלאפון שלי אין מסגרת בכלל ושהחלק הזה נקראה בשם אחר (מילה מסובכת בשפה מקצועית) בכל אופן זה לא היה נראה לי הגיוני, כששאלתי אותו למה רשום באתר שלהם שזה כולל החלפת מסגרת אם אין בכלל מסגרת(זה מטעה בעיניי) הוא אמר לי שזה בגלל שזאפ מחייבת אותם לרשום את זה על כל פלאפון שהם מתקנים.
הדבר 'לא נראה לי הגיוני וגם מטעה ואמרתי לו את זה. בשלב הזה הוא כבר היה עצבני ופשוט הלך לי מול העיניים ואמר לי שהוא מחזיר את המסך השבור ושאחזור ביום ראשון (ממש חוצפה !), אמרתי לא שזו לא התנהגות של נותן שרות והוא התחיל לדבר לא יפה ("אתה משחק אותה מפגר")כי לא הבנתי שזה לא המסגרת,כאילו אני איש מקצוע וכי מה שאמרתי לא היה נראה לו.

כשרציתי פשוט לשלם וללכת מהמקום הזה הוא עיקב אותי בשביל לבדוק באיביי כמה עולה החלק האחורי של הפלאפון (שלא רציתי להחליף אצלו "במכיר עלות"), כי לשלי הוא הרחיב את הסדקים בחלק האחורי של הפלאפון במהלך העבודה שלו יותר ממה שהיה (הוא אמר שאולי זה יקרה). בכל אופן, הוא לקח לי את האשראי ואז עשה את הבדיקות שלו למרות שאמרתי לו שאני רוצה פשוט לשלם וללכת משם,בשלב הזה כבר ברור שהוא עושה בכוונה כדי לעקוב אותי.

לסיכום,חווית שירות מהגרועות שאני ניתקלתי בהם, זאת פעם ראשונה שאני כותב חוות דעת כי דבר כזה לא קרה לי עדיין ומקווה שלא יחזור.
תגובת החנות:
לטובת ההגינות והיושר , ועבור קהל הגולשים שהקדישו מזמנם לקרוא את הביקורת הנ"ל נבקש להציג את העובדות כהוויתן.
חן הגיע אלינו ביום שישי כשהמעבדה עובדת עם צוות מצומצם, להחלפת מסך למכשיר מדגם HTC U11 ,יש לציין תיקון שלא כל מעבדה עושה! כבר שהגיע דרש שרשום באתר 20 דקות ושהוא רוצה תיקון עכשיו!
, הוסבר לו כמובן שזה לא אפשרי ,ושרשום באתר כשעה ולא 20 דקות, כי מדובר בתיקון ארוך מפאת הדגם של המכשיר , כשאמרנו לו עד שעתיים כי מדובר ביום שישי ואנחנו עובדים חצי יום הוא התעצבן ודרש תוך שעה.
כפי שרשום , וכמובן עשינו מאמץ , כפי שחן ציין עשינו הכל לרצות אותו ולעשות תיקון מהיר .
לפני הכנסת המכשיר למעבדה , הטכנאי גילה שגב המכשיר ברובו שבור , ויידע את חן שיכול להיות שבפירוק המכשיר הגב ישבר קצת יותר , חן הסכים והלך.
איך שחן הגיע לקחת את התיקון ,- ישר התלונן למה הגב שבור יותר , הרי נאמר לו לפני התיקון שגב שבור בעייתי להרים שלם לדגם זה כי הוא מודבק מאוד חזק ועשוי מזכוכית.

, גולשים יקרים, היינו סופר סבלניים והסברנו לחן מספר גדול של פעמים שבהחלפת מסך לדגם זה אין מסגרת אלה מסך שמודבק לגוף המכשיר , וחן לא היה מוכן לקבל זאת.
הטכנאי הראשי אפילו יצא עם מסך והראה לו איך נראה המסך לפני ההרכבה על מכשיר . ואף הזמין את חן להכנס למעבדה ולהראות לו בתהליך חדש של פירוק המכשיר שמסך מגיע ללא מסגרת אלה מסך שמודבק לגוף המכשיר.
כמעבדה שמפרסמת בזאפ אנחנו מחוייבים לרשום על כל המסכים שמפורסמים את צמד המילים "כולל מסגרת" מכיוון שבעבר חנויות היו מטעות צרכנים ומוסיפות תשלום על מסכים שכבר מגיעים עם מסגרת
" החלפת מסך לגלקסי S5 " גם כתוב עם מסגרת , אך מסך מגיע ללא מסגרת
" החלפת מסך לגלקסי S7" גם כתוב עם מסגרת , אך גם מסך זה מגיע גם הוא ללא מסגרת ,
לדוגמא : מסך של אייפון מגיע עם מסגרת וגם של LG G5 " ועוד רבים
"החלפת מסך HTC U11 " מגיע ללא מסגרת כמובן , וניתן לגלות זאת בכתיבת המשפט HTC U11 SCREEN REPLACE בגוגל ובצפיית סרטון ביוטיוב

מטוב ליבנו רצינו לעזור לחן , וחיפשנו לו קישור להזמנת גב אחורי בזול למכשירו ושנתקין לו בחינם , והוא פירש זאת שרצינו לעקב אותו.

אנחנו רוצים להוסיף שכל מתן השירות לחן מכניסתו לחנות ועד יציאתו היה ממש לא נעים , כמו כן אנחנו לא נכנע לאיומים מצד הלקוח בכתיבת חוות דעת שלילית כפי שעשה או "שנחליף לו את כל המכשיר לחדש"

בתור מנהל החברה , הייתי מאוד רוצה לרשום פה , "הלקוח תמיד צודק" , "הפקנו לקחים" , " תגיע שוב עד לשביעות רצונך " , וכו....

לצערי זה לא המקרה , עברנו עם לקוח זה חוויה לא נעימה , כמעבדה וחנות סלולר מהוותיקות בתחום .

אנחנו רוצים להוסיף שאצלנו לתת שירות זאת זכות ,לעולם לא נאמר המשפט "אתה משחק אותה מפגר" ואנחנו לעולם לא נוציא לקוח מבית העסק שלנו כשהוא לא מרוצה אך יש גבול לסחטנות.

בכבוד רב.


צוות ההנהלה
מוצר:
Htc u11
תמונת משתמש
שם:
valera
תאריך:
05/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החליפו מחסה למכשיר מוגן מים - המכסה לא נדבק טוב ויש פתח שבו ציפורן נכנסת, עכשיו זה לא מוגן אבק... לדעת החנות - זה מה שיש ואין מה לעשות. זה השרות.
מוצר:
Samsung galaxy s8 plus
תמונת משתמש
שם:
Arieh
תאריך:
22/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר לגבי תיקון ולאחר מספר שאלות השיחה הועברה לנציג אחר שהיה מאוד אגרסיבי ואפילו מעליב. לאור זאת ויתרתי על הרכישה ופניתי למקום אחר.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה מקיפה מול צוות החנות והמעבדה וכמובן הוצאת פלט השיחות שלנו אין אנו מכירים את המקרה.
הלקוח רשם דברים חמורים מאוד אנחנו ממליצים לכל גולש שנתן מזמנו לקורא את חוות דעת זאת להרים טלפון ולהחליט בעצמו. וכמובן לקבל שירות ותשובה לכל שאלה במקצועיות, כי זאת חובתינו ,אנחנו גם זמינים 24 שעות דרך הפייסבוק שירות שאף בית עסק בישראל לא נותן.

מוצר:
תיקון
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
הדר
תאריך:
10/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר לכך שהאתר לא ברור וגרם לנו להזמין את אותו מוצר 4 פעמים, בשיחה טלפונית שיזמנו התברר לנו שהמוצר כלל לא קיים, אך הציעו לנו להזמין מוצר מקביל לו בתוספת תשלום משמעותית. תמוה ומאכזב. לא מבינים איך החנות תחת ״קנייה חכמה״...
תגובת החנות:
היי הדר , ביצעת את ההזמנה בחג סוכות אך לצערנו החנות הייתה סגורה , כשחזרנו לעבוד בחג השני חזר אלייך נציג שירות, ומפאת העובדה שהיה לנו מלאי מצומצם בגלל החג , הנציג הציע מטוב ליבו חלופה אחרת למה שהזמנת , צר לנו שפירשת את זה בצורה כזאת , וצר לנו עוד יותר שאנחנו צריכים להודיע פה שהטאבלט חזר למלאי ואתה מוזמן לבוא ולקנות את המוצר ולקבל את השירות הטוב ביותר .

בכבוד רב.




צוות ההנהלה.
מוצר:
סמסונג גלקסי טאב e
תמונת משתמש
שם:
ישגב
תאריך:
25/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לבוא ולקנות רמקול נייד פליפ 4.
המחיר באתר 448 שח.
בפועל דרשו 490 שח!!!!!
תגובת החנות:
אין התיחסות כי זאת חוות דעת שיקרית , לא היה ולא נברא
מוצר:
רמקול נייד flip 4
תמונת משתמש
שם:
Dror
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הימנעו מהזמנה בחנות זו. הגעתי להחלפת מסך P8 אחרי שהחליפו לי גיליתי שכפתורי הבית לא פעילים .חזרתי אליהם למחרת המתנתי שעה וחצי וגם במסך החדש שהרכיב לא עבדו כפתורי הבית. נאלצתי ללכת הביתה ללא המכשיר חזרתי שוב למחרת בשלישית לקחתי את המכשיר ואחרי יום הכפתורים שוב לא עבדו .התייאשתי מהם ופניתי למקום אחר שתיקנו בנקל ללא בעיות. ויתרתי על 220 שח. הם לא נוכלים פשוט לא מקצועיים בכלל או שחלקי החילוף שלהם בעייתיים. ממליץ לשלם טיפה יותר אבל לקבל שירות מקצועי ממקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע בפעם הראשונה עם המכשיר של בנו להחליף מסך, ולא היה לו קוד גישה לבדיקת המכשיר לאחר תיקון ,למרות שניסה ליצור איתו קשר, יום למחרת חזר ואכן הכפתורים של המסך לא עבדו. כשהחלפנו שוב את המסך בפעם השניה , גילינו שהמכשיר של הלקוח נמצא בגירסה מיוחדת הדורש גירסה שונה של מסכים שלא היו לנו במלאי . בכדאי לא להשבית את המכשיר לגמרה נלקחו ממנו הפרטים האישיים בכדאי להזמין לו את המסך בגירסה המיוחדת . חבל מאוד שלפי חוות דעת זו אנחנו מבינים שאין בכוונת הלקוח לחכות למסך שהוזמן לו, ועוד יותר צר לנו שיצאת בהרגשה כזאת . בסלפי מחליפים עשרות מסכים בשבוע לדגם זה ללא בעיות כלל . נשמח והלקוח יחזור לטיפול עד שביעות רצונו המלאה.
מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי lite
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
18/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בעקבות התגובות באתר אך לצערי נחלתי אכזבה עמוקה
קיבלתי שרות בינוני ומטה, , אומרים לך תחזור בערב, מתקשרים בערב הבן אדם לא נמצא נמצא מישהו אחר, לך תסביר לו את כל הסיפור והבעיה עכשיו (בעיה מורכבת במכשיר)
לבסוף הוחלט להחליף לחצן כיבוי
הגעתי, חזרתי אחרי כמה ימים
כעבור מספר ימים שמתי לב שהם הרסו לי לגמרי את הטלפון
ברוב טיפשותי לא בדקתי את העבודה שלהם ושמתי לב רק בהמשך אותו יום שהלחצן בכלל לא מורכב כמו שצריך, אין קליק של לחיצה למרות שכשלוחצים עליו הוא מגיב
זאת הבעיה הקטנה, כי לאחר מכן שמתי לב שהפלסטיקה שליד הלחצן כיבוי כולה מרוסקת, מה שאילץ אותי להסיר אותה כי אני לא שם מגן לטלפון ועם הזמן והשימוש זה פשוט שרט אותי (!)
אחר כן שמתי לב שהם ככ לא מוכשרים שכדי לפתוח את המכסה האחורי הם נאלצו לפגוע לי בפלסטיקה של המכסה (עיקום עם שפיץ בולט) כאילו מישהו בא עם מברג
בקיצור בהחלט ייתכן ונפלתי על עובד עייף או רשלן או חוסר בכח אדם והיה בדיוק עובד חדש
יחד עם זאת אחרי עבודה רשלנית שכזאת ?
אני לא אחזור אליהם לעולם
תגובת החנות:
אנחנו ממש מופתעים מחוות דעת זאת, אדון צחי היקר , חבל שהאנרגיה שלך באה לידי ביטוי בכתיבת חוות דעת זאת, ולא סיפרת לנו על החוויה והרושם שקיבלת , כי אז הייתה מגלה שאצלנו כולם יוצאים מרוצים. אצלנו לתת שירות זאת זכות. נשמח ותיצור עימנו קשר , ונשלח שליח לאסוף את המכשיר לתיקון עד שביעות רצונך. חברת סלפי אחראית לכל תיקון עד לשביעות רצון הלקוח.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת לחצן כיבוי
תמונת משתמש
שם:
Aryeh
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי להחליף מסך למכשיר נקסוס 5. כשעתיים לאחר ההחלפה המסך החדש הפסיק לעבוד והציג קווים מעוותים. כשחזרתי לחנות, המוכר סירב לתקן את זה בטענה שמדובר ב"שבר פנימי בתצוגה" (המסך החדש עדיין ללא שריטה). לדבריו, הסיבה שזה קרה בדיוק שעתיים לאחר שהוא התקין מסך חדש היא "מנחוס" ואין לו אחריות על כך. אם גם לכם התשובות האלו נראות בעייתיות, תתרחקו. חבל על עוגמת הנפש.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הגיע עם נקסוס 5 עם תצוגה פנימית שבורה דבר שנוצר בדרך כלל מלחץ (דריכה או ישיבה על המכשיר)
בדיוק כמו כל LCD אחר שישבר אפילו עם הזכוכית אינה שבורה
הלקוח יצר הרגשה לא נעימה בחנות עם צעקות והאשמות ואף איים לכתוב חוות דעת זאת וגם לתבוע בבית משפט אם לא נחליף את המסך השבור שלו
אפילו שהצענו להחליף לו מסך במחיר עלות עקב ה"מנחוס" שנוצר לו שציין למעלה
בסופו של דבר הלקוח יצא.
ולשם הפרוטוקול מסך נקסוס 5 מגיע קומפלט עם מסגרת
לא מתבצעת שום הדבקה בהרכבת המסך. המסך הינו מקורי ולא נשבר בקלות
אנחנו בטוחים שהלקוח יודע בדיוק מה קרה ואיך זה קרה
וניסה לעשות מאיתנו צחוק בחנות
ומה שביקש הלקוח זה ביטוח לא אחריות.

מוצר:
החלפת מסך לטלפון סלולרי nexus 5
תמונת משתמש
שם:
ronen
תאריך:
12/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לפני שלאול על מחי להחלפת מכשיר אמרו כמו באתר 390,כשהיגעתי טענו כי המכשיר דגם מיוחד והם צריכים להזמין,ביקשתי שאם תוך שעה אין התקדמות שיעדכנו לא עדכנו בסוף היום היגעתי לחנות טענו שרק מחר יגיע מסך ויעלה 450 שח,למרות שהמסך לדגם הזה הוא סטנדרטי ולא צריך מסך מיוחד בקיצור ביזבזו לי יום שלם וחרתתו אותי,לא ממליץ.
תגובת החנות:
צר לנו על החוויה שקיבלת במעבדה , אנחנו זוכרים אותך . הגעת לתקן גלקסי 4 מדגם מיוחד שנקנה בחול , ניסינו ליצור איתך קשר אך המכשיר שלך היה בתיקון.
קיבלת הצעת מחיר לדגם מיוחד 9505 ולא דגם 9500 כמו שרשום בזאפ.
, מובן לנו הכעס שלך , ועוד יותר צר לנו שכן ניסינו ליצור איתך קשר אך הסים שלך היה במעבדה.

מוצר:
החלפת מסך S4
תמונת משתמש
שם:
ido
תאריך:
14/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה לא מקצועי לדעתי , חוסר הבנה בסיסי בטכנולוגיה , היחס שנתנו לי לא עזר לי לפטור לי את הבעיה ומצאתי את עצמי מוציא הרבה כסף שלא היתיתי צריך ויכולתי לחסוך! שורה תחתונה חבל מאוד אני מאוכזב מהם ..!!!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע להחליף מסך לmx4 בפעם השניה למעבדה, עם מסך שבור בשנית, ורצה שנחליף לו ללא עלות, לא מובן לנו למה נרשם ״חוסר בסיסי בטכנולוגיה״ שמדובר בהחלפת מסך בסיסית שהלקוח שבר , עידו היקר לא היית מוציא כספים שהיית יכול לחסוך אם לא היית שובר את המסך בפעם השניה , אנו לא יכולים לתת אחריות על מסך שבור , הלקוח צעק בחנות , ויצר הרגשה לא נעימה כלל לצד לקוחות מרוצים שהיו בחנות שניסו להסביר לו גם שהוא מבקש ביטוח ולא אחריות .

מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי mx4
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply