דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אלקטרוניקה וגאדג'טים (נהריה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סטור מובייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסטור מובייל ?
4.91
ציון ממוצע
34
חוות דעת בשנה האחרונה
891
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
0
6 חודשים אחרונים
16
0
1
שנה אחרונה
33
0
1
כל הזמן
854
2
35
נמצאו 891 חוות דעת גולשים על סטור מובייל
תמונת משתמש
שם:
אילנה
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טאבלט HP מתנה לאימי בת ה-75 בפברואר 17. נכון השרות היה מצויין והמוצר הגיע מהר. אבל מה שקרה אחר"כ כבר ממש לא מצוין . מהרגע שהטאבלט הגיע היו איתו בעיות. תחילה סרב כלל להתחבר. לאחר מספר שיחות עם שלומי. הטאבלט נשלח אליו למעבדה (על חשבוני) והוחזר כאשר נאמר לנו כי עדכנו את מערכת ההפעלה. מאז שחזר אלינו הבעיות המשיכו, הטאבלט מתרוקן תוך שעה, גם במצב "שינה" כשלא עובדים איתו כלל, מתחמם, כך גם המטען. תחילה ניסה שלומי להסביר כי כך צריך להיות, יש מוצרים שמתרוקנים מהר. אחרי מספר שיחות ביקש שוב לשלוח את המוצר אליו (שוב על חשבוני). כך עשיתי. בשיחתי עם שלומי ציין האחרון תחילה כי הבעיה היא בחור בכיסוי של הטאבלט (מדובר בכיסוי מקורי שנמכר כחלק מהחבילה) שמונע להכניס את המטען כמו שצריך והוא ירחיב את החור ??? ושוב אמר שאין מה לעשות הוא מתרוקן מהר, עוד אמר כי הם בדקו את טאבלט והוא עובד נהדר (השיחות מוקלטות). ביקשתי ממנו שיבדוק שוב כי זה לא הגיוני,אך הוא בשלו, מתרוקן מהר, זה מה יש במוצרים במחיר זה (900 ש"ח). הטאבלט נשלח אלי כלעומת שבא עם אותן הבעיות. בבית עלינו על הבעיה בעצמנו, ה WIFI לא נכבה כלל, אפילו לא כשמעבירים למצב טיסה ובגלל זה המכשיר מתרוקן תוך שעה ומתחמם לא ניתן לעבוד איתו כלל. ביומיים האחרונים מנסה להשיג את שלומי הוא חסם את השיחות מהמספר שלי, כשהתקשרתי מחסום השיב אבל אמר שאין לו מה לדבר איתי וניתק. השורה התחתונה כי כזו- הטאבלט לא שמיש, האיש שאחראי לתקן אותו (עדין באחריות) למסרב לדבר ועוגמת נפש ענקית לאישה מבוגרת בת 75 שלא נהנתה מהטאבלט אפילו יום אחד. אז תשפטו בעצמכם- כשהמוצר תקין השרות של סטור מובייל נהדר אבל מה קורה כשהמוצר תקול.....זה כבר סיפור אחר לגמרי וחבל
תגובת החנות:
שלום
במקרה זה, הלקוחה אילנה מציירת רק את הצד שלה, באופן לא מאוזן ולא מכובד. וחבל שפרסמת זאת לסיפור כה ארוך ולא נכון...
לפני חצי שנה רכשה מאתנו טאבלט של HP 10" ב 800 ₪. כאשר ציינה שהיא רוצה את המוצר עבור מתנה לאמא המבוגרת - נתנו לה כיסוי ומעמד שולחני בשווי 200 ₪ חינם מתנה ! ומשלוח אקספרס חינם גם !
בחודשים האחרונים אילנה מחייגת אלינו רבות ואף תוך כדי הטרדות מוגזמות לטלפונים אישיים וללא שום ידע בסיסי בתחום. 3 פעמים כבר קיבלנו אותו למעבדה ו 3 פעמים שלחנו לה עם שליח אקספרס חזרה, הפסדנו כסף בעסקה עימה ולא מעט בריאות - והטאבלט תקין לחלוטין !!! ומיטב אנשינו בדקו אותו. מה לעשות שנתוני הטאבלט הזה הינם בסיסים וסוללה שמחזיקה רק כמה שעות עבודה רצוף ולא ימים, כפי שאילנה דורשת... כאשר מעבדה בודקת ומחליטה שהמוצר תקין, אפשר גם לקבל ולכבד זאת.
אנו אנשים ישרים ושירותים מאוד, וכך נמשיך עם שאר לקוחותינו !
בברכה

מוצר:
טאבלט HP מסוג TUCHPAD
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן לא עברתי חווית קניה מגעילה כמו בסטור מובייל.
למרות שהמחיר של החנות לא הכי זול, רציתי לקבל אחריות של " איי דיגיטל"
ושאלתי כמה פעמים נאמר לי שוב ושוב, וגם זה מופיע באתר של החנות
ראשית שכנעו אותי באגרסביות לשלם תוספת של שליח עד לבית
ולמרות זה המוצר הגיע באיחור לביתי
לאחר שהגיע המוצר, להפתעתי הרבה היבואן היה cdata
כאשר התקשרתי לברר, ענו לי בזלזול מתנשא וגם ניתקו לי את השיחה
אני יודע שגם cdata יבואן רשמי אבל זה לא מה שהובטח לי ומה שרשום באתר
בחיים אני לא מזמין מהם שוב
ביזיון


מוצר:
ipade mini 4
תמונת משתמש
שם:
ELYSHELI
תאריך:
04/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחת לכל ביקורת - התנהגות חצופה שקרית פשוט המנעו מקניה באתר זה /
שלומי , האיש שעונה לטלפונים סיפר לי שלא יוכל לספק לי את השעון בזמן בגלל החג, דיברנו ערב החג ונדברנו שנדבר למחרת החג , ב\מהלך החג שלח לי מייל שהיות ולא יוכל לעמוד בתנאי המשלוח הוא מבטל את ההזמנה , שלחתי לו תשובה וניסיתי לתפוס אותו בטלפון כדי שלא יבטל ההזמנה, קיבלתי את התשובה החצופה הבאה :
רק מפאת כבודך אני עונה לך עכשיו למייל.
את לא יכולה להתקשר אליי עכשיו בחג !! או להכתיב לי דרכי עבודה ! לא מכובד ולא ראוי מצדך לחייג לחנות בחג ולהפריע !
מה לא ברור שבחג אנחנו סגורים ?? מה לא ברור מיום חמישי האחרון לא היו מספיק ימים לשלוח את המוצר ?
אנחנו סגורים היום כי חג ראש השנה !!!!!!
ההזמנה בוטלה.
לא נשוחח יותר על הנושא. אין לנו גם במלאי יותר.
יום טוב.


http://storemobile.co.il/
תגובת החנות:
שלום
ללקוחות זאפ אני מציע לקרוא את כל מאות חוות דעת הטובות עלינו, ולא להתייחס לחוות דעת זאת על האישה והתנהגותה המוזרה ששמה נאוה. היא רכשה יום חמישי שעון אפל. לאחר מכן סופ"ש ועד שלישי חג ראש השנה. 5 ימים חברות משלוחים סגורים ! ביום ראשון ערב ראש השנה, מתקשרת הלקוחה בטענות מדוע לא סופק לה המוצר ? הסברנו שביום שבת אין משלוחים, ברור לא ? היא דרשה לקבל זאת מייד יום רביעי עם שליח, הסברנו לה שוב, שביום רביעי לא יוכלו לספק לה חברת המשלוחים אלה רק יום חמישי או ראשון ! בגלל ראש השנה, וכך גם רשום באתרינו- 3 ימים עסקים !
ביום שני, חג ראש השנה, הלקוחה מחייגת לחנות , משאירה הודעות, גם בטלפון האישי של אחד מעובדינו ודורשת להגיע עם מונית לקחת את המוצר. פשוט לא ייאמן !!! הסברנו שוב ללקוחה שעכשיו חג ואנחנו סגורים ! שלחנו לה מייל שאנו לא נעמוד בדרישות שלה, ומבטלים את ההזמנה, ושתרכוש בחנות קרובה לביתה אם זה דחוף לה.
למחרת, יום שלישי בבוקר, עדיין חג , היא שולחת לנו מייל מדוע הכרטיס אשראי שלה לא זוכה ?? הסברנו לה בפעם הרביעית שעכשיו חג ראש השנה, הכל סגור !
אנו מקווים לא להיתקל בלקוחות כאלו בעתיד.
שנה טובה
מוצר:
שעון אפל AWSport 42 MM
תמונת משתמש
שם:
beni
תאריך:
23/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 טבלטים המוצרים הגיעו בקרטונים משומשים וקרועים
המוצר מאובק, כל הנילונים העוטפים את המכשיר בלויים, מטען לא תואם ותקע אמריקאי,
המכשיר לא תומך בעברית הייתי צריך לשלם כסף בשביל לעדכן עברית, הטכנאי שעדכן לי גירסה אמר שחדרו נוזלים למוצר ורואים שיש נקודות בתוך המסך והמכשיר משומש
לא קבלתי בחיים מוצר ברמה הנ"ל לא הייתי קונה בחנות הזאת בחיים בצורה שקבלתי את המוצרים בנוסף הוא לא מביא את המוצרים מיבואן רשמי וגם בסוף מצאיתי את המכשיר ב-150 שקל יותר זול בקיצור דפקו אותי מכל הכוונים.
תגובת החנות:
במקרה זה מדובר בחברת סאבקו שרכשו מאיתנו כמה שעונים וטאבלטים, וקיבלו הכל תוך יום אחד עם שליח.
לטענת אחד מהעובדים שלהם בשם בני, טאבלט אחד הגיע אליהם עם קרטון מעט קרוע, אך אנו אמרנו לו - שלא צריכה להיות בעיה - פשוט נחליף להם למוצר אחר חדש ! וכנראה זה קרה במחסן או במשלוח וזה לא בכוונה.
אותו בני, דיבר לא יפה ובגסות רוח, ובחר מייד לכתוב בזאפ משוב שלילי עם טענות מוגזמות ולא נכונות למרות שהוא אינו נציג החברה שאנו עובדים עימו, כגון: אין את הטאבלט הזה בשום חנות בארץ , כי רק אנו מייבאים אותו, וכתוב במפרט שאין בו עברית. וחבל שהוא המתנהג כך - כיוון ששאר המוצרים שהם קיבלו מאיתנו - הגיעו מושלמים עם שליח אקספרס תוך יום אחד ! חבל שהוא לא ציין זאת.
המוצרים שלנו כולם חדשים ועם שירות שליחים מהיר ושירות למופת.
מוצר:
טבלט v410
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
27/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו אזניות יקרות בעלות של כ 850 שקל, שפשוט
שבקו חיים לאחר חודש בדיוק.
בעל האתר ניסה להסביר בטלפון שזה לא יתכן ושהוא מכר מאות כאלו. בתום השיחה פשוט סרב! לעמוד מאחרי האחריות. נשארתי עם מוצר לא תקין שעלה המון.
ברור קצר הוביל לכך שהוא לא מוכר מוצרים מן היבואן הרשמי,
ברור לחלוטין שבמצב כזה האחריות נופלת עליו והוא פשוט לא עומד מאחרי האחריות.
חד משמעית לא להתפתות למחיר! אין אבא למוצר נקודה.
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל מזדהה בחוות דעת זו בשם בדוי. שמו האמיתי הינו - יואב.
אותו הלקוח פנה אלינו לפני חודש ברצון לקנות את אוזניות Power beats 2
הוא סיפר לנו, שרכש לאחרונה דגמי אוזניות דומה של היצרנים SONY וג'ברה בחנויות שונות ( לא אצלנו )
ו 5 פעמים הם נהרסו לו לאחר תקופה קצרה והפסיקו לעבוד והוא עשה צרות והחזיר לחנויות שרכש מהם.

שבועיים לאחר שרכש אצלנו, הוא חייג אלינו בטענה שהאוזניות ביטס שרכש - אינם עובדות !
אנו טענו בפניו שמדובר באוזניות האיכותיות בעולם, ומכרנו מאות כאלו ללא תקלה אחת !
ואיך ייתכן שלקוח כמוהו הורס 6 אוזניות אחת אחרי השנייה לאחר שבועיים ??!
ביקשנו שישלח אלינו לבדיקה, ואם יתברר כשל טכני או פגם - נחליף לו לחדשות.
ואם יתברר נזק שנעשה על ידו - הם יתוקנו לפי כללי המעבדה.
בתגובה הלקוח התחיל לצעוק, לקלל ולאיים.

לצערי מדובר בלקוח תמוהה מאוד, ואנו מקווים לא להיתקל בעוד כאלו.
אנו אתר וחברה שעובדת, רוכשת ומייבאת את מיטב המוצרים ממיטב היצרים ונותנים שירות ואחריות למופת !
בברכה
מוצר:
אזניות פוטר ביאס 2 Power beats 2
תמונת משתמש
שם:
עפרי
תאריך:
16/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Beats SOLO HD. המשלוח התעכב כמה ימים יותר ממה שהיה כתוב באתר.
אחרי מספר חודשים של שימוש הרגשתי שחלק באוזניות רופף (הוו שמחזיק את הכרית). ניסיתי להשיג את החנות דרך הטופס צור קשר שלהם (שימו לב שבאתר שלהם אין טלפון או כתובת, רק טופס צור קשר. לא שמתי לב לזה לפני הקניה. אם הייתי שם לב לא הייתי קונה), ולא חזרו אלי. כשסוף סוף הצלחתי להשיג אותם שלומי צעק עלי שאין אחריות על שבר פיזי, ולא היה מוכן לקחת אחריות על תיקון.

בקיצור - עדיף להזמין ממקום אחר.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח עפרי רכש מאתנו לפני יותר משנה אוזניות ביטס
היום הוא התקשר אלינו וטען שנשבר לו חלק באוזנייה והוא מבקש שאנו נסדר או נחליף לו אותם.
הסברנו לו שאין אחריות על שבר או נזק אצלנו וגם לא בשום חנות אחרת, ובמיוחד לא על מוצר שהוא השתמש בו יותר משנה.
בנוסף, שלחנו לו הודעה שנשמח אם הוא ישלח לנו את המוצר ונעזור במה שאפשר לסדר אותם.
עפרי לא היה מרוצה מתשובתנו הנכונה וההגיונית, ותוך 5 דקות העלה לזאפ חוות דעת שלילית ושקרית.
במשך יותר משנה הוא משתמש במוצר ולא העלה על דעתו לכתוב עלינו משוב טוב, אך כאשר לא החלפנו לו מוצר שהוא שבר בעצמו אחרי שנה - הוא מייד טרח לרוץ לכתוב משוב שלילי ופוגע ! חבל שלקוחות גורמים לזילות המשובים ופוגעים ללא סיבה אמיתית.
ישנם כנראה אנשים ולקוחות שלא מבדילים בין אחריות על מוצר לבין סחיטת בית העסק שמאחוריו עומדים גם כן אנשים שצריכים להתפרנס ולפרנס את משפחותיהם.
אנו נמשיך לתת שירות מצוין ומוביל לכלל לקוחותינו כמו תמיד !
ואני מקווה שלקוחות זאפ ידעו להתעלם מחוות דעת זו שנועדה רק מיצר לפגוע !
בברכה
מוצר:
אוזניות SOLO HD
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
09/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לקנות באתר זה בגלל ריבוי התגובות הטובות וההמלצות.
לצערי כנראה שטעיתי.
לפני כשלושה חודשים קניתי מכשיר גלאקסי S4
כחודש לאחר הקניה הבחנתי בשתי תקלות שהופיעו לסירוגין:
1. לוקח למצלמה זמן רב להגיע לפוקוס.
להלן התיעוד התקלה במכשיר שלי:
https://www.youtube.com/watch?v=m_os_natUtA
2. יש הד חוזר בזמן הדיבור.
התקלות תועדו ונשלחו לשלומי שהוא ככל הנראה בעל האתר סטור מובייל.
לאחר שאיפסתי את המכשיר והתקלות עדיין המשיכו, נאות שלומי להחליף את המכשיר שלי במכשיר אחר.
לצערי, לאחר כחודש, הגיפיאס הפסיק לעבוד.
הורדתי תוכנת בדיקה לגיפיאס, ווידאתי שזו אכן תקלת חומרה.
למרות שהמכשיר עדיין בתקופת האחריות, שלומי לא הסכים להחליף או לתקן את המכשיר הפגום.
כאשר ניסיתי להתקשר על מנת לדבר עימו, הוא אמר שהוא עסוק ויחזור אלי עוד חצי שעה.
כמובן שהוא לא חזר.
בנוסף, סגנון הכתיבה וההתנהלות שלו במייל אינו מכבד את לקוחותיו.
להלן כמה משפטים ממיילים ששלח אלי:
"... מה הקשר ??אתה רוצה שאראה לך באינטרנט כמה אנשים מתלוננים על בעיות..."
" ...אני לא אחראי על כל תוכנה שלא עובדת לך. אני מכרתי לך מכשיר, לא תוכנת GPS וכו'..
"... אני לא יכול להתחתן עם לקוחות שעל כל פיפס אני צריך לשלוח להם אחר חדש וכו'...
"... אני לא גונב את המכשירים שלי. אני קונה אותה ממיטב כספי גם..."

אני מקווה שתגובתו לנאמר לא תיהיה בסגנון דומה.

תשפטו בעצמכם ותחליטו האם אתם מעוניינים לרכוש מחנות זו.
תגובת החנות:
שלום !
אנו חנות ואתר מהידועים והמומלצים בישראל, אשר דוגל על שירות ומחירים מצוינים, וניתן לראות זאת בהמלצות בזאפ, באתר שלנו, בפייסבוק ועוד... הלקוח המדובר בשם עודד אכן רכש מאתנו מכשיר סמסונג גלקסי לפני יותר מחצי שנה.
לצערנו הלקוח אינו דובר אמת מהמילה הראשונה. לאחר חודשיים פנה אלינו בטענה שבמצלמה לא טובה, בדקנו את המצלמה במעבדה מקצועית והיא נמצאה תקינה לחלוטין, ולראייה לכך, אחד מעובדינו משתמש עד היום במכשיר זה כטלפון הפרטי שלו.
לעודד שלחנו רק בשל השירות טוב - מכשיר חדש ! לאחר כמה חודשים נוספים, פנה אלינו שוב עודד בטענה שאינו מצליח להתקין איזו תוכנה. הסברנו לו שאין לנו אחריות וקשר על תוכנות, אלה על המכשיר שמכרנו לו !
תשובה זו לא הייתה מוצאת חן בעיניו , וללא הגיון הוא דרש שוב מכשיר חדש. פשוט לא ייאמן !
הסברנו ללקוח שאנו לא מוצאים את המוצרים שלנו ברחוב, ואז הוא איים עלינו שאם לא נשלח לו שוב מכשיר חדש - הוא יכתוב עלינו דברי שקר וחוות דעה רעה בזאפ... - וכך לצערי קרה כפי שאתם רואים.
חבל שלקוחות כמוהו לא מבינים את משמעות של מסחר הוגן, יושר ופרנסה של אנשים - גם אם אתה לקוח !

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9500 16GB
תמונת משתמש
שם:
qazaqaza
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים בשום אופן לא לקנות בחנות זו!
המוכר, שלומי, סיפק לי מוצר מחודש ופגום במקום חדש כמוגדר באתר שלו.
לאחר שהחזרתי לו את המוצר הוא החזיר לי החזר כספי רק לאחר חודשיים (לאחר פניות חוזרות ונשנות) ופחות מהסכום המלא ששילמתי לו!!!
ההתנהלות שלו בכל הנושא הייתה פשוט ביזיונית, מתחת לכל ביקורת.
בשום אופן אל תקנו ממנו!
ממש לא שווה בשביל 100-200₪ פחות... שימו לב שאפילו אין טלפון באתר ליצירת קשר!
תגובת החנות:
לצערנו מדובר בלקוחה שאין אמת בדבריה מהמילה הראשונה ועד האחרונה וכל מטרתה פשוט לפגוע בבעלי עסקים קטנים שרק מעוניינים להתפרנס בכבוד !!
הלקוחה אכן רכשה מאיתנו אוזניות ביטס, וקיבלה אותם במשלוח לאחר כמה ימים.
היא קיבלה מוצר חדש וארוז בניילון המקורי. לאחר כמה ימים פנתה אלינו בבקשה להחזיר את המוצר ללא סיבה מצידה. בשל טוב ליבנו והשירות הטוב שלנו - הסכמנו !
את המוצר לבסוף קיבלנו חזרה מהלקוחה רק אחרי חודש !!! והיא שלחה לנו את המוצר עם קרטון פתוח קרוע ומוצר משומש.
נאלצנו למכור את המוצר הזה ביד 2 בחצי המחיר והפסדנו מאות שקלים !
הלקוחה קיבלה החזר מלא פחות 30 שח עבור המשלוח שעשינו עבורה.
צר לנו שאנו נתקלים בלקוחות שכאלו !
מוצר:
אוזניות ביטס אלחוטיות Solo Wireless
תמונת משתמש
שם:
מורן קו
תאריך:
21/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כיבואן מקביל מכרו לי אוזניות BOSE ב988 ש"ח שהגיעו תקולות. לפני הרכישה שאלתי אם יש מעבדת שירות במרכז ואמרו לי שכן. כשביקשתי לשלוח לתיקון, ניסו להתנער מאחריות ואז נאמר לי שהשירות רק בנהריה (הטעיית צרכן), ושרק לאחר בדיקה, כשכל ההסברים לסיבות אפשריות לתקלות הן "באשמת" הלקוח, הם יעדכנו בעלות התיקון שיכול להגיע למאות שקלים! . אוזניות חדשות שלא בשימוש בעקבות שירות לא לעניין!
תגובת החנות:
שלום
1. אוזניות שנרכשו לפני 7 חודשים, והם בתוך האוזן לקוח, בטח הם לא חדשות !
2. על הלקוח לסור למעבדת היבואן באשר היא רשומה.
3. הלקוח פנה אלינו לאחר חצי שנה של שימוש, בטענה שהאוזנייה מתנתקת מהסמארטפון. שאלנו אותו- למה את טוען שהבעיה באוזניות ולא בטלפון ?? (הרי הטלפון הוא המכשיר הראשי שמשדר, ולא האוזנייה). והמלצנו לו לבצע כמה פעולות: לנקות ולאפס את הטלפון מכל מיני קוקיס שמפריעים לבלוטוט, ולהגדיר את האוזניות מחדש. הלקוח במקום לעשות ולנסות, רץ לרשום את קשקוש שרשם...ככה כנראה יהיה לו יותר קל והאוזניות "יסתדרו" לו.
4. איחלנו ללקוח בהצלחה
מוצר:
Bose QuietComfort Ultra Earbuds
תמונת משתמש
שם:
Naomi Feifer-Weiser
תאריך:
29/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נוחה. המוצר הגיע מהר עד לבית. בחרתי את החנות לפי המלצת zap לקניה בטוחה. אבל שימו לב - הם לא משווק מורשה של sony והמוצר מסין. שהתקשרתי לברר על איך לדעת שהמוצר אמיתי ממש לא התיחסו יפה בטלפון.
תגובת החנות:
אנו מהיבואנים המובילים והגדולים בישראל למוצרי גאדג'טים. הלקוחה רכשה בנעימות וקיבלה כבר למחרת את המוצר עם שליח
לאחר שקיבלה חייגה אלינו לשאול שאלות תמוהות - מדוע המוצר רשום שמיוצר בסין ולא בישראל וכו'...
איחלנו לה להינות מהמוצר כמו רבים אחרים.
מוצר:
Sony WH-1000XM4
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום שלישי. ביום חמישי קיבלתי אותו. מבחינת זמן האספקה - מרוצה בהחלט.
מבחינת שירות - לאחר קבלת המוצר, גיליתי בו תקלה, אמנם לא מאד משמעותית. פניתי אליו בצורה מכובדת, אך נעניתי בשפה אגרסיבית למדי. שלומי לא לקח אחריות על העניין.
עם התקלה עצמה אני מוכן להתמודד. שירות והתייחסות - זה כבר סיפור אחר.
אם חשובה לכם ההתייחסות לאחר הקניה - תחשבו פעמיים.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את המוצר לאחר יומיים עם משלוח אישי. אין לנו מושג מעבר לזה על מה הוא מדבר.
מאחלים לו ליהנות מהמוצר !
מוצר:
מקרן קול JBL BAR 2.0 All-in-one
תמונת משתמש
שם:
mohamad
תאריך:
05/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דברים טובים:
משלוח מהיר
מחיר נמוך מהשוק משמעותית

הדברים הרעים:
האריזה האריזה האריזה !! מחשידה
קיבלתי מכשיר בכופסה פתוחה ומודבקת מחדש הדפים שמצורפים בתוך הכופסה קרועים ומקופלים בצורה לא טובה האריזה של כבל הטעינה גם מצ'וקמקת בצורה מחשידה,
והגרוע מכל על המכשיר עצמו היו נקודות שנראות כמו רוק של מישהו שאכל מול המסך.
כל זה תחושות שלי. לא יכול להוכיח
התקשרתי אל החברה ושאלתי אם המכשיר חדש או משומש, ענו לי שכל הבעיה בגלל הפתיחה במכס.
חוץ מזה המכשיר עובד ונראה תקין עד עכיו
מוצר:
galaxy tab s3
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
19/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שעון חכם, בהזמנה לבית.
הגיע במהירות עם שליח וללא בעיות.
ממליץ בחום בגלל הקנייה והשירות
מוצר:
שעון מייקל קורס
תמונת משתמש
שם:
ERAN
תאריך:
27/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי ב13:00 בצהריים יש מענה , כנראה של בעל החנות (שלומי) - מה שמראה על שירות מצוין.חוץ מזה, אתר פשוט ( סרטון עבור המלמה שקניתי DCS 930L) .
בנוסף , תוך בקושי שני ימי עסקים השליח היה כבר אצלי בדלת עם המצלמה.. אין מילים

, אני ממליץ
מוצר:
מצלמה אלחוטית DCS 930L
תמונת משתמש
שם:
StanSmith
תאריך:
23/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות אדיב ומענה מהיר, ממליץ בחום. לא רק מחיר והיצע מעולה, גם אנושיות ושירותיות.
מוצר:
Samsung Galaxy Tab A9 Plus
תמונת משתמש
שם:
upskillyourbusinessltd
תאריך:
28/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים, מהיר, איכותי ומעל המצופה !
אפילו כשנתקלתי בבעיה קטנה עם השם בחשבונית כי כתבתי לא נכון בעת הרכישה - פניתי לווטסאפ ושולמי המהמם עזר לי וטיפל בי מקצה לקצה....
מוצר:
Apple MacBook Pro 16 M4 Pro
תמונת משתמש
שם:
lea.el100
תאריך:
27/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שווה שווה שווה!
היחס, השירות, התגובה המהירה, האחריות
חווית קניה מעולה למרות הבקשות המיוחדות שלי
מוצר:
סמסונג s25
תמונת משתמש
שם:
benny.abuganny
תאריך:
21/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל מהיר וטוב. נתקלתי בקשיים בהזנת כרטיס שגוי אך קיבלתי מענה מהחנות תוך דקות ונפתרה הבעיה. המכשיר ושאר ההזמנה הגיעו תוך 24 שעות.
מוצר:
samsung galaxy s25 ultra
תמונת משתמש
שם:
hermonneveativ
תאריך:
12/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים, משלוח מהיר מאוד עד לערבה, מוצר מדוייק, המוכר עונה לשאלות ובקשות כל שיחה. המון תודה
מוצר:
נייד wp200
תמונת משתמש
שם:
rivkahmoriah
תאריך:
06/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי עזרה לחדד את הצורכים שלי ולבחור את המוצר המתאים לי. השירות היה מעולה - מהיר בזמן אמת עם המון ידע על המוצרים.
מוצר:
Apple iPad Pro 13 M4 (2024)
תמונת משתמש
שם:
dalal.hino1
תאריך:
03/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות שניתן היה ברור, מהימן, אמין מאוד ואספקה מהירה.
המענה לבירורים היה סבלני ומדויק, ממליצה בחום.
מוצר:
מצלמת קנון G7 X
תמונת משתמש
שם:
rotemhaiman
תאריך:
03/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות כזאת מדהימה ממזמן לא קיבלתי.
איזה כייף לקבל שרות כזה, גם אדיב, גם מקצועי , גם סבלני.
ואחרי שרכשתי הבנתי שמדובר בעסק משפחתי מנהריה, אז בכלל שמחה שפרנסתי אותם.
עזבו אתכם מהרשתות הגדולות , תזמינו מהם, תודו לי אחר כך.
מוצר:
Apple MacBook Air
תמונת משתמש
שם:
אביתר
תאריך:
03/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחורים לעניין
קיבלתי תשובות ושירות מעולה
המחשב הגיע בדיוק כמו שהובטח
הופתעתי לטובה חייב לומר
תודה !! ממליץ בחום
מוצר:
מקבוק אייר
תמונת משתמש
שם:
התיש מארץ עוץ
תאריך:
24/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד זריזה. התקשרו כי ראו שהנחתי בעגלה הוירטואלית מוצר ולא המשכתי בקניה, השלמתי הזמנה טלפונית. הכל מאוד מהיר ונוח. המוצר הגיע מהר, ענו לי אח"כ במייל על כמה שאלות קשורות ולא קשורות, שזה יפה כי גם יבאוני ענק לא תמיד עונים במייל - או כמעט תמיד לא - ובכללית שביעות רצוני מהחנות גבוהה מאוד.
מוצר:
אוזניות בוס Bose QuietComfort Ultra Earbuds
תמונת משתמש
שם:
p3tr0666
תאריך:
23/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות של Technics והסתבכתי באתר, הנציג התקשר אלי מייד ועזר לי לסגור את ההזמנה, קיבלתי את המוצר תוך יומיים, חוויה מעולה
מוצר:
EAH AZ100
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply