דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ייבוא ושיווק מוצרי חשמל (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ש.א מוצרי פרימיום בע"מ מקבוצת חשמל שלום
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחשמל שלום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1006
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
920
12
74
נמצאו 1006 חוות דעת גולשים על חשמל שלום
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
17/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקנייה
לא היה תיאום ביני לביןבאיזה ימים/שעות השליח יגיע.
קיבלתי מוצר פגום עם מכה באחת הצלעות של הרדיאטור שזה קורה אבל
דיברתי עם שירות הלקוחות ונאמר לי שעד 4 ימי עסקים המוצר יגיע.
עברו 5 ימי עסקים ועדיין לא יצרו איתי קשר מתי המכשיר החדש יגיע.
בכל אופן, הרמה של האספקה של המוצר ושירות הלקוחות היא די מאכזבת.
מוצר:
רדיאטור Delonghi TRD41025
תמונת משתמש
שם:
Hadas
תאריך:
09/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בלנדר נינג'ה BL480 ודייסון V8 אבסולוט מהומלט בבלאק פריידי (23.11), המשלוח הגיע מאוחר מהזמן המובטח (בין השאר, לכן הדירוג נמוך).
בשיחה עם אור (המקסים!), הוצע לי פיצוי על העיכוב במשלוח.
מנסיוני, חלק גדול מהרכישות ברשת הן נקודתיות (לפי מחיר/ זמן אספקה וכד') וחד פעמיות; שמעתי על חברות קיקיוניות שגובות כסף ולא מספקות את המוצרים.
מהחוויה הזו למדתי שיש חברות שבאמת אכפת להן לתת שירות טוב ושהלקוחות יהיו מרוצים, ימליצו ויבצעו רכישות חוזרות.
הומלט היא כזו ואני ממליצה לרכוש דרכה!
מוצר:
בלנדר נינג'ה BL480
תמונת משתמש
שם:
matanya398
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטער אבל זו פשוט חווית הקניה הכי גרועה שלי בחיים.זה סיפור גרוע בהמשכים.. קניתי לאשתי מתנה ליומולדת שואב רובוטי של שיאומי כאשר זמן התחייבות ההגעה היא בין שבוע לשבועיים. לא רק שהשואב הגיע אחרי שלושה שבועות, הום לט התחייבו לפיצוי, ("גם זה יהיה מינימלי")עבר כבר יותר מחודש אך עדיין אין כל חדש מהם.
לא תמיד כדאי לקנות את המחיר הזול..
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח צודק שהיה עיכוב בזמן האספקה,דבר שלא אופייני בחברתנו.
הלקוח רכש שואב אבק רובוטי בזמן תקופת הבלאקפריידי ,אנו יצרנו קשר עם הלקוח והודענו לו שקיים עיכוב קצר בזמן האספקה עקב עומסים כבדים של הזמנות.
הצענו ללקוח פיצוי אך הלקוח דרש פיצוי מוגזם של 200ש"ח!ואף איים בכתיבת חוות דעת שלילית ,חבל שלא ניתן להעלות את הקלטת השיחה.

נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
שואב רובוטי שיאומי S50
תמונת משתמש
שם:
AI
תאריך:
13/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו שיגיע תוך חמישה ימי עבודה ומאותו הרגע תירוצים בלי סוף וכל הזמן הייתי צריך לרדוף אחריהם. חבל. מילה זו לא מילה.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח רכש 4 רדיאטורים בתקופת הבלאקפריידי באמצעות משלוח בדואר ישראל שזמן האאספקה הינו 7-10 ימי עסקים,עקב עומסים בהזמנות בתקופה זו וגם מכיוון שהלקוח רכש 4 רדיאטורים המוצרים נשלחו לבית הלקוח ע"י חברת השליחויות על חשבוננו (120ש"ח).
צר לנו שהלקוח היה צריך "להמתין" 12 ימים עד לקבלת המוצרים.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
Delonghi TRD-40820
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
13/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כשבוע שואב אבק דייסון ולאחר שגיליתי שהספק אינו משווק מורשה ביטלתי את ההזמנה בטלפון (כחצי שעה לאחר שהזמנתי). נאמר לי שאין בעייה וההזמנה מבוטלת אולם המשכתי לקבל מיילים שהעסקה בוצעה במלואה ולמעשה בפועל אין שום הוכחה שהעסקה בוטלה - לא קיבלתי שום הודעה במייל והחיוב בכרטיס אשראי עדיין תקף.
אשמח לשנות את ההמלצה במידה ואכן העסקה תבוטל בקרוב.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח ביצע הזמנה על שואב אבק דייסון.באתרנו רשום במפורש את שם היבואן(חשמל שלום)וכמו שהלקוח טוען שכיוון שאין אנו יבואנים רשמיים(אם הלקוח היה קורא את תנאי הרכישה לא היה צריך להגיע למצב כזה) הוא ביקש לבטל את ההזמנה וזאת לאחר חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה ונענה בחיוב.הלקוח זוכה במלוא הסכום ולא גבינו ממנו אפילו 5% דמי ביטול.לגבי טענתו שעדיין נשלחו אליו מיילים- זה נכון .הרי לא עברו יותר מ-30 דקות והלקוח ביקש לבטל את ההזמנה והמיילים(מייל ראשון נשלח על אישור ההזמנה והמייל השני זה קבלה על הרכישה) נשלחים באופן אוטומטי לאחר שעה מעת ביצוע ההזמנה ,דבר שאין אנו יכולים לשלוט בזה.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.


מוצר:
Dyson UP22
תמונת משתמש
שם:
noam
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי החנות החליטה לשלוח לי שואב אבק עם תקע אמריקאי ואף ללא מעביר ישראלי.
הקטנת ראש.

בנוסף, לקח להם הרבה זמן לספק את המוצר. (מעל שבועיים וחצי כאשר התחייבו על 5 ימי עסקים).
מוצר:
Dyson v10
תמונת משתמש
שם:
naveh
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי תוספת של 29 שקלים עבור משלוח מהיר - תוך 7 ימי עסקים. בפועל, רק אחרי 8 ימי עסקים קיבלתי SMS שהמוצר (סופסוף) נאסף מהחנות, בלי שאף אחד יאמר לי מתי אני אמור לקבל את זה אלי, ובלי שמישהו יתקשר אלי מבעוד מועד, לומר שיהיה איחור במסירה (ואחליט אם זה מתאים לי...) - כשדיברתי עם החנות, אמרו שזה יגיע אלי תוך יום-יומיים.
אחרי 10 ימי עסקים (שבועיים!!!), כשה"משלוח המהיר" לא הגיע, והתקשרתי לחנות, ואמרו שייקח עוד 5 ימים עד שזה יגיע אלי, ביטלתי את העיסקה, וקניתי את המוצר בחנות אחרת, עם אפשרות למשלוח תוך 3 ימי עסקים...
הייתי מצפה מהחנות:
- לדאוג שהמוצר ייאסף מהם בזמן, במיוחד אם שילמתי על משלוח מהיר
- לעדכן אותי במידה והמשלוח מתעכב, ולא שאגלה את זה כשיעברו 7 ימי עסקים
- לאחר שמתבררת התקלה (ביום העסקים השמיני), לדאוג שהמוצר יעבור אלי מיד (ולא שבוע אחרי!!!)
מוצר:
Xiaomi Roborock S50
תמונת משתמש
שם:
Shoonit
תאריך:
02/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ביזיון של חנות!
קניתי מהם נינג׳ה 480 והזמנתי משלוח אקספרס
מעבר לכך שלא קיבלתי שום משלוח אקספרס, דיברתי עם החנות מספר פעמים והבטיחו לי שהיום (כעבור 3 ימים ומשלוח אקספרס הוא 4 ימים) המשלוח יגיע
כמובן ששום משלוח לא הגיע ושום חברת שליחויות לא התקשרה לתאם איתי את המשלוח
פשוט זוועה, מרגישה שאין עם מי לדבר שם כל מה שהם אומרים זה ״זה כבר אצל החברת שליחויות איננו יודעים מה לעשות״ ומבחינתי הם האחראים כי שילמתי להם
היה עדיף להזמין ממקום אחר ביותר כסף. זוועה! ביזיון!
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה הזמינה באתר שלנו אך לצערינו מסרה פרטי התקשרות שגויים.
רק לאחר שיצרנו קשר עם הלקוחה בכתב, ועודכנו פרטיה המדויקים, תאמנו לה משלוח נוסף.
כל התהליך לקח יותר מ4 ימי עסקים, מאחר ולא היה מענה מיידי מצד הלקוחה.
חשוב לציין שאנחנו אלה שיצרנו קשר עם הלקוחה כדי לדרוש ממנה פרטים מדויקים, על מנת שנוכל לספק את המוצר והיא מצידה לא טרחה לענות בזמן.
בשום שלב לא נאמר ללקוחה ש"זה כבר אצל החברת שליחויות ואיננו יודעים מה לעשות" אלה נאמר ללקוחה שהמשלוח נמצא כבר על השליח בדרך אליה ואין בשלב זה כיצ לקדם את תהליך המסירה.
נמשיך להעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותינו.
בברכה,
צוות הומלט.
מוצר:
ninja 480
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
02/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה, השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים, הזמנתי שני מוצרים מהחברה, הגיע רק אחד, עד היום לא הגיע המותר השני, איש השירות בשם אלי דיבר אליי בשיא החוצפה, לא ממליץ עך החברה בלשון המעטה
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח ביצע רכישה עבור שני מוצרים(שואב אבק ומכונת תספורת)ובחר במשלוח של דואר ישראל.
מכיוון ששני המוצרים יחד כבר גדולים המוצרים נשלחו ללקוח ע"י שליח עד לביתו על חשבוננו,קרתה טעות מצידנו ונשלח ללקוח רק השואב.
לאחר יום אחד בלבד הלקוח קיבל את המוצר לביתו (חסרה המכונת תספורת).
הלקוח פנה אלינו וביקש שאנו נשלח לו את המכונה שוב ע"י שליח.
אם הלקוח היה בוחר במשלוח אקספרס אין ספק שהיינו שולחים לו את המכונה שוב ע"י שליח אך הלקוח בחר במשלוח דרך ישראל אז מה הסיבה שנשלח לו את המכונה ע"י שליח?????
ישפטו הקוראים מי הוא החוצפן.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
Er 1611
תמונת משתמש
שם:
Miha
תאריך:
01/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד לא קיבלתי את המוצר שהוזמן ביום שישי שעבר, למרות שהובטח שאקבל אותו ביום רביעי, לכן חוות שלי היא גרועה.
אשקול עם להזמין אצלכם עוד מוצרים ולהמליץ לחברים.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח ביצע רכישה על שואב אבק דייסון V10 בתקופת הבלאקפריידי,עקב עומסים בהזמנות נכתב באתרנו במפורש (אי אפשר להתעלם מיזה) כך:לקוחות יקרים-עקב עומס רב בהזמנות המשלוח עבור מוצר זה יכול להתעכב עד 14 ימים.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
Dyson V10
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
01/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק דייסון V10 שבוע עבר ועוד לא קיבלתי מייל מעדכן או את המוצר או אפילו טלפון
בינתיים מבחינתי חוויית קנייה גרועה.
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח ביצע רכישה על שואב אבק דייסון V10 בתקופת הבלאקפריידי,עקב עומסים בהזמנות נכתב באתרנו במפורש (אי אפשר להתעלם מיזה) כך:לקוחות יקרים-עקב עומס רב בהזמנות המשלוח עבור מוצר זה יכול להתעכב עד 14 ימים.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
דייסון V10
תמונת משתמש
שם:
עמירן
תאריך:
01/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, במהלך הרכישה הוצבה בפנינו אפשרות להשתמש במסירה על ידי בוקסיט. סימנתי על המפה את זכרון יעקב ולפתע ראיתי שמקום המשלוח קפץ לבית שאן. תיקנתי לזכרון יעקב ווידאתי שזה מה שרשום וביצעתי הזמנה. כעבור כמה ימים קיבלתי לצערי הודעה שהמשלוח מחכה בבית שאן.
נכון לעת הזו, יידענו אתכם בעניין כבר לפני שבוע, שואבי האבק שרכשנו עדיין לא אצלנו.
מעצבן ממש!!
יש באג אצלכם במערכת!!!
תגובת החנות:
שלום רב
אלפי הזמנות נשלחים על ידינו בBOXIT ומעולם לא שמענו על מקרה כמו שהלקוח מציין.
יש 2 אפשרויות :או שהלקוח בזמן ששינה כתובת לא לחץ על "בחירה וסיום" וכתוצאה מכך נשאר לו במערכת את הכתובת השגויה או שבמחשב של הלקוח יש באג.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
שני שואבי אבק דייסון
תמונת משתמש
שם:
Yulia
תאריך:
29/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת מחוויות הקניה הכי לא טובות שהיו לי. לאחר שקראתי חוות דעת על החנות רכשתי מהם מיקרוגל. בחרתי במשלוח באמצעות BOXIT מהסיבה ש א. האופציה היתה זמינה באפשרויות וב. אנשים כתבו בתגובות שהזמינו מכשירי חשמל, בין היתר גם מיקרו, וקיבלו אותו תוך מספר ימים לעמדת ה-BOXIT הקרובה והיו מרוצים מאוד מהשירות. לאחר שלא יצרו איתי קשר במשך 6 ימים התקשרתי לחנות לשאול מה קורה. נאמר לי שבגלל שההזמנה נעשתה ביום שלישי ו BOXIT אוספים מהם בשני ההזמנה תצא ביום יומיים הקרובים. כעבור 3 ימים מהשיחה (9 ימים מהרכישה) שוב כלום לא קורה. מתקשרת לחנות לשאול מה קורה. נאמר לי שבגלל שהמיקור גדול ולא נכנס ל BOXIT המשלוח חזר ביחד עם עוד משלוחים ושאני לא היחידה. לשאלה שלי לגבי למה אם כך אתם מאפשרים לשלוח מיקרו דרך BOXIT כשאתם יודעים מראש שזה לא נכנס קיבלתי ניתוק טלפון בפנים. יום למחרת מתקשרת שוב לשאול מה קורה (הם טוענים שהמשלוח חזר אם כך מה הלאה? דואר ישראל? איסוף עצמי? מה הלאה?) בשלב זה פשוט מתחילים לצרוח עלי מהצד השני של הקו שהם כבר שבוע מתקשרים אליי ולא מצליחים להשיג אותי ושאני זו שלא בסדר ועכשיו בגלל שאני לא עונה לטלפון הם צריכים על חשבונם לשלוח את המיקרו עם שליח ושבכלל יש להם 14 יום לשלוח. כמובן שבפועל אף אחד לא התקשר ..ובכלל דיברנו אתמול, אם כבר אני זו שמתקשרת אליהם כמה וכמה פעמים. בסיום השיחה אני מקבלת מייל מהם שההזמנה סופקה ותודה שרכשת. כמובן שהיא לא סופקה ורק אחרי שבועיים וחצי מיום הקניה יצרו איתי קשר מ- FC שההזמנה התקבלה אצלם. אחרי עוד כמעט שבוע מתקשר השליח של Flying Cargo ואומר לי ב 11 בבוקר כשאני בעבודה שהוא פה מתחת לבית ואין אף אחד בבית (מתפיע בהנחה שאף אחד לא תיאם איתי שום דבר! ) בקיצור, רציתי לחסוך כמה שקלים ושילמתי בטירטור ועצבים.
לסיכומו של עניין שירות אפס, את התשלום הם קיבלו במקום ועכשיו לך תחפש את המוצר שלך. מזלזל, משפיל ובאמת מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
שלום רב

הלקוחה ביצעה רכישה על מיקרוגל ובחרה משלוח דרךBOXIT ללוקר ,עוד באותו יום ניסינו ליצור קשר עם הלקוחה מספר פעמים ולהסביר לה שאף על פי שיש אופציה למשלוח של מיקרוגל בBOXIT הדבר אינו אפשרי לשלוח את המקרוגל ללוקר אלא רק לתחנות איסוף כגון סופר פארם(אם הלקוחה הייתה מפעילה קצת היגיון היא הייתה צריכה לדעת שמקרוגל לא נכנס ללוקר) אך לא היה מענה.
גם ביום שלמחרת ניסינו שוב ליצור קשר וגם לא היה מענה.
לאחר 6 ימים הלקוחה יצרה עמנו קשר ונאמר לה שאין אפשרות לשלוח מיקרוגל ללוקר והצענו לשנות את מקום האיסוף מלוקר לסופר פארם אך הלקוחה טענה שאין בקרבת מקום מגוריה סופר פארם.
לגבי טענתה שהמקרו נשלח ללוקר והוחזר לא היו דברים מעולם,כנראה שהלקוחה לא הבינה את נציג השירות.
לגבי טענתה מדוע אנו מאפשרים משלוח כזה בBOXIT -אין אנו וגם לא BOXIT יכולים לתת אופציה שמשלוח יישלח רק לסופר פארם(שוב, היה צריך להפעיל הגיון ולדעת שמקרוגל לא יכול להכנס ללוקר)
לגבי טענתה ש"צרחו וניתקו " שקר וכזב,אין דרכנו לנהוג כך .
בסופו של דבר המוצר נשלח ע"י שליח ללא תוספת תשלום ובמקום שנזכה להערכה הלקוחה בחרה להשמיץ בדברים כוזבים.

נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
MIDEA EM925EYI ליטר 25 מיקרוגל
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Inbal
תאריך:
13/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהם שתי מכונות אחת הייתה בסדר והשנייה תקולה,שירות לא מקצועי,מבטיחים ולא מקיימים,אומרים שיחזרו ולא חוזרים.לא מומלץ לקנות דרכם.
תגובת החנות:
הלקוחה דיווחה שהמוצר תקול וביקשה לקבל אחד חדש.
הסברנו לה שקיים נוהל לפיו אנו מקבלים את המוצר למחסנינו, ולאחר בדיקת מעבדה מחליטים כיצד לטפל בלקוחות במסגרת האחריות על המוצר.
הלקוחה דרשה לקבל מיד מוצר חדש בלי להעניק לנו את הפאשרות לנבדוק מה באמת הבעיה עם המוצר.
הלקוחה איימה עלינו שבמידה ולא נענה לדירושתיה היא תביע את מורת רוחה ברחבי הרשת.
נמשיך להעניק שירות יעיל ומקצועי לכלל לקוחותינו.


מוצר:
Mini c30
תמונת משתמש
שם:
Olga
תאריך:
08/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלמתי על קניה מס' הזמנה 21240 דרך אתר ולא קיבלתי. אין מענה בככל. אין עם מי לתקשר.
מוצר:
קומקום
תמונת משתמש
שם:
Lili
תאריך:
29/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו בהומלט ב-15 בספטמבר 2018 Ninja Blender System הכולל מעבד מזון, בלנדר ושתי כוסות. כעבור חודש שימוש בלבד, מבלי שהופעל כוח כלשהו, קפץ החוצה ה"פין" שמהווה חלק ממנגנון הסגירה. בחנות מסרבים להחליף את המכסה ללא תשלום, בטענה שאין זה חלק מהאחריות כי מדובר בשבר. אנחנו לא שברנו! ולא זו בלבד, אלא שטרקו את הטלפון ולא היו מוכנים לשמוע את טענותינו. מבחינתנו, נמכר לנו מכשיר לא תקין.
תגובת החנות:
שלום רב
ראשית צר לנו על תחושת הלקוח.
הלקוחה רכשה מעבד מזון של חברת נינג'ה המוצר היה בשימוש של חודש ימים שזאת אומרת שנמכר לה מוצר תקין לחלוטין והכל פעל כשורה.ברגע שמגיע אלינו חלק מהמוצר שהוא שבור ומרוסק אין באפשרותינו וגם לא באפשרות היבואן עצמו להחליף חלק זה שהרי על שבר אין אחריות כפי שרשום במפורש בתעודת האחריות .
הוצע ללקוחה אפשרות לקנות את החלק במחיר סימלי ,מחיר שבו אנו אפילו משתתפים עם הלקוחה על מנת שתהיה מרוצה אך נתקלנו בצעקות מצד הלקוחה דבר שאין האוזן יכולה לסבול.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.


מוצר:
Ninja BL682 Auto I 3IN
תמונת משתמש
שם:
לקוח
תאריך:
24/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1.ההזמנה עוד לא הגיע כעבור שבוע ימים
2.לא קיבלנו מספר מעקב לדואר לברר איפה החבילה
3.האתר של החברה לא כ"כ נגיש (חלקו באנגלית)
4.באתר יש את אותו מוצר שהזמנו בדיוק תחת קטגוריה אחרת ומחירו נמוך ביותר מ10% ממחיר המוצר נראה לא כ"כ אמין
תגובת החנות:
שלום רב.


1.הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 23/10 כפי שנמסר לאתר זאפ באמצעות החשבונית וכבר בתאריך 24/10 הוא כותב חוות דעת זאת.
2.הלקוח לא פנה אלינו לקבל מספר מעקב אם היה פונה היה מקבל באותו רגע.
3. לגבי טענתו שהאתר לא נגיש וחלקו באנגלית זהו שקר גס כפי שכל אחד מהקוראים יכול לבקר באתרינו ולראות שחוץ מדגם המוצר שכתוב באנגלית לא תמצאו שום מילה באנגלית(וגם אם זה נכון מה הבעיה בזה)?????
4.לגבי טענתו על המחיר שיש באתרנו את אותו מוצר ב10% פחות אמת הדבר שהרי הוספנו מוצר זה לכבוד יום הקניות shoppingil והלקוח היה יכול להזמין את מוצר במחיר של 10% פחות.
לא מובן מדוע הלקוח בחר להזמין במחיר המופיע כרגע בזאפ אם ראה שיש את אותו מוצר ב10% פחות?
אתר זאפ אינו מהווה בורר או שופט בין הגולש לחנות אך האם גם דברים שאין בהם שום שמץ של אמת צריך לפרסם??????????
לאור כל ההסבר שנכתב כאן חוות דעת זאת שקרית לחלוטין וקיים חשש גדול מאוד שהיא נערכה במזיד.
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.
מוצר:
בלנדר Ninga BL480
תמונת משתמש
שם:
noam
תאריך:
10/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיכננתי לקנות מכונת תספורת. חיפשתי בזאפ וקניתי ספציפית מהם מאחר וסומנו כ״קנייה חכמה״. המכשיר נרכש ב-7 לספטמבר. נתתי להם זמן לפני שהתקשרתי בפעם הראשונה כי חשבתי שאולי יש עיכוב בגלל החגים. התקשרתי לבסוף ב-4 לאוקטובר לברר מה עם ההזמנה וכשדיברתי איתם הם טענו שבאופן מוזר ההזמנה הלכה לאיבוד במערכת וישלחו חדש במשלוח מהיר עם שליח עד הבית מקסימום עד יום שני. ביום שלישי לאחר שהמוצר שוב לא הגיע גם לאחר שטענו שנשלח עם שליח החלטתי להתקשר שוב. בשיחות עם החנות לא נתנו תשובות, אמרו שיבדקו ויחזרו אליי תוך מספר דקות ולא חזרו ולכן הצטרכתי להתקשר שוב ושוב. בכל פעם ענה מישהו אחר ועדיין לא ידעו לענות מה עם המוצר עד שלבסוף דרשתי את ביטול העיסקה והם אכן ביטלו. ביקשתי בירור מול זאפ אבל בתגובתם לזאפ הם מיתממים ומשחקים אותה קורבנות בעוד שהם מספקים חוויית שירות גרועה וגם לאחר שנתתי להם זמן לטפל ולשפר את השירות הם ניהלו את המשבר בצורה עלובה ולא מכבדת. לא ראוי שישארו מסומנים כ״קנייה חכמה״ מאחר והם עושים למותג מכובד כמו זאפ עוול.
תגובת החנות:
שלום רב
ראשית אנו מצרים על תחושת האכזבה של הלקוח,אך דברי הלקוח אינם מדוייקים.
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך ה7-9 ובתאריך ה4-10 פנה אלינו שהמוצר עדיין לא הגיע ליחידת הדואר.
בבירור מול הדואר נאמר לנו שאין להם מידע על החבילה וכנראה אבדה ולא כפי שמציין הלקוח שההזמנה הלכה לאיבוד (כנראה אי הבנה מצד הלקוח).
על כן נאמר ללקוח שהמוצר יישלח אליו ע"י שליח עד לביתו (זמן אספקה 4 ימי עסקים כפי שמצוין באתר).
לאחר יומיים הלקוח יצר עמנו קשר בטענה שהמוצר עדיין לא הגיע ונאמר לו שעדיין לא עברו 4 ימים .
שוב יצרנו קשר עם חברת השליחויות והובטח ללקוח שתוך יומיים המוצר יסופק .
הלקוח דרש שהמוצר יסופק עוד "היום ואם לא אני דורש לבטל את ההזמנה".נאמר לו שהמוצר לא יסופק היום ועל כן דרש הלקוח זיכוי מיידי .

זיכינו את הלקוח במלוא הסכום על אף שאנו שילמנו גם לדואר ישראל וגם לחברת השליחויות סכום כולל 48ש"ח!!
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.

מוצר:
מכונת תספורת Philips MG3750
תמונת משתמש
שם:
Barry
תאריך:
13/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זוועתית
הזמנתי באינטרנט 8 ימים לפני חג ראש השנה ולפני הרכישה טילפנתי לוודא עם החנות שזמן המשלוח באמצעות שליח הוא באמת מקסימום 4 ימים (כמובן בתוספת תשלום)
לבסוף לאחר ריבים ועוגמת נפש כל יום טלפונים הגיעה החבילה המיוחלת שעתיים לפני כניסת החג -רק על עצם זה שהייתי חייב להלחם על המשלוח שיגיע באיחור של 4 ימים ורק על הסבון שהם סיבנו אותי בו כל יום (היום/מחר היום/מחר...) אני מצטער על הרכישה,חנות מזלזלת
(החסירו לי את דמי המשלוח למרות שהייתי מוכן לשלם כפול רק שישלחו בסמן.)
תגובת החנות:

מאז ומעולם אנו דבקים בדעה שהלקוח תמיד צודק.
במקרה ספציפי זה לא רק שהלקוח אינו צודק אדרבה הלקוח התנהג בצורה ברוטלית ,מעליבה,ואף מאיימת.(חבל שאין אפשרות להעלות את הקלטת השיחה עימו).
ואלו הנתונים הנכונים- barry ביצע רכישה באתרינו במשלוח דואר ישראל .לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלינו הלקוח ושאל "האם המכונה תגיע לפני החג?"
נאמר לו שאין אנו יכולים להתחייב כיוון שעד לחג נותרו 7 ימים הכוללים ביניהם ימי שישי שבת שאינם נחשבים ימי עסקים(אנו מתחייבים בין 7-10 ימים).
הלקוח שאל "ואם הוסיף דמי משלוח בסך 29 ש"ח אקבל לפני החג?" נאמר לו שבוודאות יקבל
יומיים לפני החג השליח ניסה ליצור קשר עם הלקוח אך לא היה מענה .
בערב החג הלקוח מטלפן אלינו ושואל למה אינו קיבל עדיין את המוצר? תוך כדי מתן הסבר שחברת השליחויות ניסו ליצור עמו קשר הלקוח החל באיומים (שיפרסם חוות דעת שלילית)
ובצעקות ואף במילים בוטות שאין כאן המקום לאומרם.
יש לציין שחברת השליחויות אינה עובדת בערבי חג ולכן המוצר נשלח לבית הלקוח ע"י מונית ספיישל ,דבר שעלה לנו 90 ש"ח ,וזאת כדי שאנו נעמוד בתחייבותינו שהייתה
שהלקוח יקבל את המוצר לפני החג!
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.

מוצר:
מכונת קפה nespresso inissia
תמונת משתמש
שם:
Ishay
תאריך:
19/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יודעים למכור יודעים רק לקחת כסף.. המוצר לא הגיע.. לא קיבלתי אפילו אישור הזמנה . מס הזמנה או מעקב כלוםם- לא יכולתי לדעת אפילו ממי קניתי- אחרי שהתקשרתי להגיד שהמוצר לא הגיע אמרו שיבדקו ויחזרו אליי - לא חזרו גם יום אחרי שילמתי על משלוח מהיר ..
מוצר:
panasonic er1611
תמונת משתמש
שם:
doron
תאריך:
17/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזכוכית של הכיריים הגיעה שבורה, לאחר הרכישה לא קיבלתי שום חשבונית באימייל.
האריזה של המוצר ללא שום הגנות.
מוצר:
כיריים חשמליות קרמיות
תמונת משתמש
שם:
דוד שטטר
תאריך:
31/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
17 יום אחרי המוצר לא הגיע
התקשרתי אמרו שלא מתפלים במשלוח בדואר נתנו לי מפסר אחר לא עונים שם כבר שעה
תגובת החנות:
שלום וברכה לכל הקוראים.
ממש מצער שהלקוח כתב חוות דעת זאת לפני שבדק באתר הדואר.
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך ה-17-5:
באמצעות משלוח חינם בדואר ישראל - רשום
2018/05/17.
שזה יוצא יום חמישי.ימי שישי ושבת אינם נחשבים ימי עסקים.
המוצר הגיע ליחידת הדואר בתאריך ה-30-5 כך שבסך הכל עברו 10 ימים (זמן אספקה 7-10 ימים) ולא 17 ימים כמו שהלקוח טוען!!!
אנו מצרפים את כל מהלך העברת המוצר ללקוח כפי שמופיע באתר דואר ישראל .
30/05/2018בתהליך העברה לנמען דואר נע אשדוד מזכירות חולדה.
ואכן בזמן שהלקוח כתב חוות זאת ב- 31-5 המוצר כבר היה ביחידת הדואר!
מר דוד חבל שבחרת להכפיש את שמנו הטוב בחוות דעת שקרית זאת.
יש לציין שהלקוח התקשר ואף קיבל מענה (רק חבל שזה היה כבר לאחר שכתב חוות דעת זאת).
יתרה מכך מר דוד עוד בחר להאשים את אחד העובדים (בצעקות)מדוע לא הודענו לו שהמוצר כבר בדואר!
נמשיך לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב בעולם -כפי שיעידו מאות הביקורות החיוביות על אתר HOMELET.
בברכה צוות HOMELET.


מוצר:
קוטל יתושים P11 מוסקיטו
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
15/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני שבוע ולמרות ששדרגתי את המשלוח לא קיבלתי עדיין את המוצר
צילצלו אלי ביום שישי הבהרתי שאני נמצא כל יום בין 8.00 ל 17.00 פרט ליום שישי
היום יום שלישי שבוע ממהזמנה ולא שמעתי שנית
חזי לוי
מוצר:
מכונת אספרסו
תמונת משתמש
שם:
noga
תאריך:
13/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהקניה נעשתה בזמן ותאמתי עם השליח חיכיתי לו 3 שעות (יום חופש שלם) והשליח לא הגיע. שלחתי מייל תלונה ולא טרחתם לענות. החבילה הגיעה אחרי יום ההולדת וגרמה לי להרבה מפח נפש
מוצר:
סכין ארקוס 2806
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply