קניתי גיטרה מהחנות הזו לאחר המלצה שקיבלתי ולאכזבתי הגדולה שילמתי מחיר גבוה על גיטרה בינונית, לאחר הקניה קיבלתי אחריות אך לצערי שהגעתי לתקן בעיה בגיטרה החנות התנערה מכל אחריות ודרשה ממני לשלם מחיר מופרז על חיזוק ברגים פשוט וזאת בטענה שהחלפתי מיתרים. אני ממליץ לכולם למצוא חנות אחרת בעלת ערכים וצוות הגון כמו כן במחיר קרוב יותר למחיר השוק.
תגובת החנות:
הלקוח רכש גיטרה בפברואר לאחר שבדק ומצא שהמחירים לנו נמוכים מהמתחרים , הוא החליף מיתרים לבד וגרם נזק לגיטרה , אין אחריות לנזק שנגרם ע"י הלקוח נתנה לו הצעת מחיר לתיקון הגיטרה החלפת מיתרים וסט אפ כללי.
מוצר:
גיטרה פנדר
שם:
Sonic
תאריך:
11/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פסנתר עם משלוח. לבסוף המשלוח לא סופק ונאלצתי לבזבז זמן שלי ושל עובד אחר בלהביא את הפסנתר. לא זוכיתי על המשלוח ולא פיצוי. נזכרו רק אחרי חודש להתקשר ולעדכן שלא מגיע לי כלום. שירות פשוט גרוע!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר כולל משלוח לנצרת אנחנו עובדים עם חברת שליחויות בפריסה ארצית . חברת השליחויות ניסו לתאם אתו את האספקה ללא הצלחה, כאשר הייתה תקשורת הלקוח לא יכול היה להמתין ליום המחרת לאספקה וביקש לאסוף את המוצר בעצמו מהמחסן באזור מגוריו. מאחר ואנו שילמנו עבור המשלוח לא הייתה סיבה להחזיר לו את דמי המשלוח. יצוין שאנו מוכרים את הפסנתר בכ - 1000 שח פחות ממחיר השוק מה שלא מאפשר לנו מקום למתנות מיותרות
מוצר:
פסנתר חשמלי רולנד ROLAND RP-102 Black
שם:
yuval.zach7
תאריך:
17/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
13
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים מעולים - שירות *מזעזע*. בחור מאוד לא נעים שירת אותי מספר פעמים ולא מראה נכונות לעזור, ציני ונותן תחושה מאוד לא נוחה.
מוצר:
Akai Professional Mpk mini mk2
שם:
Tommy
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
11
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הכי מזעזעת שהייתה לי בחיים!!! בצעתי הזמנה טלפונית, שילמתי והבטיחו לשלוח תוך 5 ימי עסקים בפועל לקח להם 8 ימים אחרי שהתקשרתי להזכיר להם (טעות אנוש הם טענו). כשהגיע המגבר הוא לא היה בצבע שהזמנתי אז החזרתי אותו עם השליח, התקשרתי לחנות וטענו שמעולם לא ביקשתי את הצבע שרציתי ושאני מוזמן להגיע לאסוף עצמאית (כי לא מגיע לי משלוח נוסף בחינם). כשהגעתי לחנות המגבר לבכלל לא היה במלאי וכשביקשתי להאזין להקלטות השיחה הטלפונית הוכח כי דברתי אמת - אכן בקשתי צבע אדום. בשלב הזה ביטלתי ההזמנה. יצוין כי חברת האשראי זיכתה אותי אולם מדיאז לא קיבלתי שום פיצוי על עוגמת הנפש. לא באו לקראתי בשום שלב בכל תהליך הקניה עם כל סדרת הטעויות שלהם.
מוצר:
Roland cube street
שם:
Naor
תאריך:
14/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מזעזע. התייחסו אלי בזלזול וחייבו את האשראי שלי ב-6000 שקל ללא כל סיבה. להתרחק!
תגובת החנות:
הלקוח קיבל שירות אדיב ומקצועי. הוא ביקש לרכוש מוצר ולשלם טלפונית ברכטיס אשראי תייר השייך לחבר /מכר שנמצא בחול. במעמד אספקת הסחורה נאמר לו מפורשות כי אנו נבדוק מול חברת האשראי ביטוח לעסקה ובמידה ולא יתאפשר נחייב את כרטיס האשראי שלו הוא חתם על מסמך המאשר את החיוב במקרה כזה. נערך בירור מול חברת האשראי ונאמר לנו שבמקרה הזה בעל הכרטיס יכול לבטל את העסקה עד חצי שנה מיום החיוב. והם אינם מוכנים לתת ביטוח לעסקה אי לכך נאלצנו לבטל את העסקה באשראי של התייר ולחייב את נאור. נאור משמיץ על יחס מזלזל רק בגלל שהוא נאלץ לשלם עבור המוצר, צר לנו על כך.
מוצר:
Shure sm7b
שם:
Ran
תאריך:
22/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
לא יכול לתאר במילים כמה סבלתי מהם!! לא להתקרב בשום פנים ואופן 1350 שקל שהלכו לפח , מעל 7 פעמים שנסעתי אליהם לתיקונים של רמקול בן כמה חודשים לקחו ממני כסף והבעיה לא תוקנה , יחס נוראי מאשימים את הקונה, פשוט להתרחק!!!!
מוצר:
PROTECH PA-315
שם:
חיים
תאריך:
15/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגבר BTS AMP150 לאחר 12 יום מההזמנה (8 ימי עסקים מאישור התשלום) קיבלתי את המוצר וזאת לאחר שהתקשרתי לשאול כמעט כל יום מה קורה עם המוצר ומתי יוצא למשלוח.
רק לאחר שהעמדתי אותם בשקרים שלהם הם הודיעו לי שהמוצר נשלח בדואר ישראל ביקשתי מס' מעקב ונאמר לי שאין.
תגובת החנות:
צר לנו, אך הלקוח התבלבל מעט בספירת הימים. המוצר נרכש ביום חמישי ה- 10.1.19 והביקורת הנ"ל הועלתה על ידיו בתאריך 15.1.19, משמע לאחר חמישה ימים קלנדריים בלבד, שאפילו אינם ימי עסקים. עם זאת, נציין כי הלקוח אכן התקשר באופן אובססיבי לאורך חמשת הימים הללו, זאת על אף שלא חל שום עיקוב במשלוח שנשלח באמצעות דואר השליחים של דואר ישראל.
מוצר:
BTS AMP150w
שם:
lgold
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קנייה מזעזעת. ביצעתי הזמנה ומייד קיבלתי קיבלתי אימייל שמודיע שהרכישה התקבלה אבל איננה סופית ונציג יחזור אלי. 3 שעות מאוחר יותר, התקשרתי לחברה ונאמר לי שהבעלים לא נמצא ויתקשר אלי תוך שעתיים. 3 שעות נוספות מאוחר יותר התקשרתי שוב והבטיחו שמבררים לי מה מצב ההזמנה ועוד מספר דקות חוזרים אלי. שעה נוספת עברה והתקשרתי שוב. הפעם אמרו לי שהמוצר לא במלאי ואם אזמין אוכל לקבל אותו תוך חודשיים עד שלושה (כמובן שבאתר מופיע זמן אספקה של 5 ימים). העסקה בוטלה בזה הרגע.
לסיכום: הזמנה שבוצעה ב-11:00 בוטלה ב-18:00 כתוצאה משירות לקוי
מוצר:
ctk 7200
שם:
גדי
תאריך:
29/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בשיחת טלפון פסנתר קוואי. כשהגיע גיליתי שהקלידים השמיעו רעש מכני חזק, יותר מעוצמת הצליל. החזרתי מיד את הפסנתר לחנות במחשבה שיחליפו לדגם זהה תקין. בחנות טענו שהוא תקין ולשאלתי למה הדגם אצלם בתצוגה לא משמיע רעש כזה ענו שזה משום שכבר ניגנו עליו ומשום שהפסנתר שלי בבדיקה בחנות ניצב על שולחן. לא השתכנעתי וביקשתי להחזיר את הפסנתר. אמרו לי שמאחר וחיברתי אותו לחשמל בבית לבדיקה הוא כבר משומש ואני לא יכול (הם גם חיברו לחשמל לבדיקה בת דקה כמובן...). טענתי שדבר כזה לא נאמר לי או נכתב, ואם היה הרי שלא הייתי מחבר לחשמל, אמרו לי שזו הבעיה שלי ושאני צריך להכיר את החוק. ביקשתי לקחת את הפסנתר הזהה בתצוגה במקום או פסנתר ימאהה זול יותר אך בעל החנות בשיחת טלפון התנגד. כשחזרתי הביתה הסתבר לי שעל פי חוק הם חייבים לשלוח מסמך גילוי בכתב עם התנאים עד קבלת המוצר ואני לא קיבלתי כזה. קראתי גם את הביקורות עליהם באינטרנט והבנתי עם מי יש לי עסק. נכנסתי להתכתבות מאד לא נעימה איתם לגבי ביטול העסקה וממשיך לתלונה וביהמ"ש. קניתי אחרי שבועיים פסנתר בכלי זמר רעננה, שם בעל החנות אמר שאם לא אהיה מרוצה (בעסקה רגילה!), וודאי שיקח את הפסנתר חזרה ויחליפו וכך גם נאמר לי גם בחנות מוסיקה ברמת השרון. בקיצור, שומר נפשו (וכספו) ירחק מדיאז.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל יעוץ ארוך ומפורט מבעל החנות על שלל האפשרויות אשר עמדו בפניו ובחר לרכוש פסנתר חשמלי של חברת KAWAI מבלי להגיע ולהתרשם ממנו בחנות. לצערנו, המוצר שהוא מעולה ומיוצר ע"י חברה מובילה בתחום , לא ענה על ציפיותיו. הלקוח התלונן על רעש בקלידים, הרעש אותו קלידי הפסנתר משמיעים הינו רעש סטנדרטי למוצרים מסוג זה ולמוצר זה ספציפית, ואינו מהווה תקלה. כאשר הגיע לחנות להחזיר את הפסנתר ראה כי הפסנתר בתצוגה משמיע רעש זהה. מאחר שהפסנתר חובר לחשמל בביתו והוא ניגן עליו , מדובר במוצר שאינו בר החזרה ואיננו יכולים למכור אותו כחדש, זאת בהתאם לחוק להגנת הצרכן (את פרטי החוק ניתן לראות באתר המועצה הישראלית לצרכנות - http://www.consumers.org.il/category/group-1). על אף שאיננו מחויבים לבטל לו את העסקה, הצענו ל מספר אפשרויות על מנת לעזור לו להתגבר על החרטה שלו בקנית המוצר , בהן החלפת הפסנתר לפסנתר זהה מהתצוגה או רכישת הפסנתר המשומש בסכום של 2,000 ₪, אולם הוא סירב להצעות אלו. בניגוד לטענה כי בחנויות אחרות מסכימים לקבל מוצרים שחוברו לחשמל, בשיחה שאנחנו ביצענו עם חנויות אלו, נאמר לנו במפורש כי לא יהיה ניתן להחזיר פסנתר לאחר שחובר לחשמל בבית הלקוח, שוב – בהתאם לחוק להגנת הצרכן. לצערנו, לא היה דבר נוסף שיכלנו לעשות על מנת לסייע לו בנושא, ובכל מקרה לא הייתה לנו את האפשרות לבטל עסקה במסגרתה נרכש מוצר חשמלי אשר כבר חובר לחשמל.
מוצר:
KAWAI ES110
שם:
אסף
תאריך:
20/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שיטוט באתרים השונים והחלטה של ביתי לכלי ספציפי, התקשרתי לשאול האם יש מלודיקה כחולה honor עם 37 קלידים, אמרו לי שיש - תגיע! הגעתי אחרי כ- 50 דקות - נסיעה במיוחד מאזור ירושלים, וכשהגעתי נאמר לי שכחולה honor יש רק 32 קלידים. אם ארצה 37 קלידים יש של חברה אחרת (גולדן קאפ?) אך רק בצבע אדום.
הסברתי שהגעתי לאחר שווידאתי איתם כי יש במלאי את הכלי שביתי רצתה, ובבקשה שיחפשו, אך החבר'ה היו כנראה לחוצים לסגור, ולא טרחו לחפש בתוך המבחר הגדול שהיה על המדף. פשוט אמרו שאין כי כנראה רצו ללכת הביתה. רכשתי אחר באין ברירה כי היינו צריכים הכלי ליום המחרת.
במקום לכבד את הלקוח, את המרחק, דלק והזמן שהקדשתי, ואת העובדה כי באתי כי הבטיחו לי שיש את הפריט, עמדו לידי ורמזו, לא בעדינות, שאין להם זמן בשבילי. לא מכובד ומאכזב.
מוצר:
מלודיקה גולדן קאפ 37
שם:
Avner
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
שרות מתחת לכל ביקורת, לעולם לא אחזור לקנות שם קניתי לבני קלרינט בדיאז, לאחר שהמורה למוסיקה שלו מסרה שהמכשיר לא תקין פניתי אליהם במסגרת האחריות טרטרו אותי בתרוצים שונים 3 שבועות , בסופו של דבר לאחר שצעקתי נמסר לי כי המכשיר תוקן היגעתי לחנות היום בבוקר,שוחחתי עם קובי, שאלתי מה תוקן ואם יש מסמך על התיקון, ואם אוכל לשוחח עם הטכנאי, כמובן שקיבלתי תשובה שלילית לגבי השאלות למרות שמסרתי בחנות את כל הפגמים במכשיר כפי שנמסרו ע"י המורה למוסיקה מיותר לציין שהמכשיר לא תוקן כלל וכלל, אפנה למעבדה רצינית לתיקון המכשיר ואשקול תביעה נגדם בבימ"ש לתביעות קטנות אם הייתי קורא חוו"ד על המקום טרם הקנייה ברור שלא הייתי קונה שם חשבתי ששרות איום מהסוג הזה כבר לא קיים בישראל
מוצר:
קלרינט diamond
שם:
meytade
תאריך:
19/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ביום שישי האחרון גיטרה חשמלית לבני. הגענו הבייתה והגיטרה מתפרקת. מיתר נתלש מיד, בורג נופל, חלק נוסף לא מכוונן. אנחנו חוזרים ביום ראשון לבקש להחליף את הגיטרה. 2 מוכרי החנות טוענים בשקט מולינו שאכן יש בעייה עם הגיטרה. אחד מהם אפילו לוקח אותה ומתחיל לפרק אבל אז אנחנו נקראים לבעל החנות שצועק עלינו שאנחנו ממציאים ושאין סיכוי שהוא מחליף לנו את הגיטרה. הוא מוסר לנו את הגיטרה המקולקלת ואומר לנו ללכת ומוסיף "מצידי שלא תבואו לקנות פה יותר". אין ספק שלא נבוא, ומצרים מאד על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. חבל
מוצר:
Epiphone speciall 2
שם:
גולש
תאריך:
03/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
roee
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מזעזע וחוסר מקצועיות! רציתי לתקן 2 מוניטוירים שיש ברשותי המוכר אמר לי שתוך 3 ימי יצרו איתי קשר לגבי מחיר ואישור לאחר שלושה ימים לא חזרו אלי ביום הרביעי החלטתי להתקשר ענתה לי בחורה שאלתי אותה מה עם המוניטרים שלי והיא אמרה לי שבכלל לא בדקו אותם! כעסתי ואמרתי לה שזה ממש לא בסדר ובשיא חוצפתה אמר לי שאם לא טוב לי אני יכול לקחת את המוניטורים. אחרי מספר ימים התקשרתי שוב דיבר איתי בחור ונתן לי הצעת מחיר מופקעת ושידל אותי לקנות מוניטורים חדשים כששאלתי אותו על מה המחיר המופקע ומה בעצם הם הולכים לתקן הבחור אמר לי שהם עדיין לא יודעים. אז שאלתי אותו על מה הוא מבקש מחיר כלכך גובה בלי לדעת מה בכלל צריך לתקן? ושזה נשמע ממש לא רציני והוא התעצבן ואמר לי שאם אני רוצה לתקן אז עכשיו התשלום הוא מראש כי הוא לא סומך על זה שאני אשלם שורה תחתונה לא ממליץ לאף אחד לתקן אצלהם!
תגובת החנות:
הלקוח מסר שני מוניטורים ישנים מאוד לבדיקה ללא תשלום לצורך קבלת הצעת מחיר לתיקון. לאחר חמישה ימים נבדקו המוניטורים ונמצא שבכל אחד מהם יש מספר תקלות ורק לאחר שנחליף את הרכיבים המקולקלים נדע שאכן נפתרו כל הבעיות. נתנה לו הצעת מחיר לתיקון בסך 490 שח ליחידה כולל מעמ. והוסבר לו שבמדה והתיקון לא יצליח לא נגבה תשלום. הלקוח שאל האם לדעתנו שווה לתקן, נאמר לו שעדיף לו לקנות חדש. הלקוח התעקש לקבל מראש בכתב את מפרט החלקים שיוחלפו, לאחר עשר נסיונות שלא צלחו בהם נסינו להסביר לו שאת המפרט יוכל לקבל רק לאחר התיקון החלטנו שעדיף שיתקן במקום אחר.
מוצר:
תיקון מוניטורים
שם:
karma
תאריך:
24/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אין כבוד ללקוחות בכלל ,מנצלים ההזמנות במשלוח כדי לתת מוצרים מלוכלכים כי אם הלקוח רוצה להחזיר המוצר הוא חייב לשלם פעמיים על המשלוח .במקרה שלי אני שילמתי 390 שקל על גיטרה אקוסטית והגיעה מלוכלכת:מלאה סימנים של ידיים וטביעות אצבע ואבק וברור שהגיטרה אינה חדשה והייתה בשימוש מקודם. נתנתי את הגיטרה במארז שלה כמתנה וזה נגמר במבוכה.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה גיטרה תקינה לחלוטין ,חדשה בקרטון. הלקוחה התקשרה והתלוננה שהמיתרים בצבעים שונים, הוסבר לה שמדובר בגיטרה אקוסטית וכך זה צריך להיות. ואז התלוננה על כך שהמיתרים לא מתוחים בצורה ישרה הוסבר לה שעליה לכוון את הגיטרה כדי שהמיתרים יהיו מתוחים. למחרת התקשרה לספר שיש על הגיטרה תביעות אצבעות, ניכר על הלקוחה שהיא מחפשת להתלונן על מנת לקבל פיצוי ואין על מה. נאחל לה בהצלחה .
מוצר:
גיטרה אקוסטית C931
שם:
גולש
תאריך:
13/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ערן קצב
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעצמי וקניתי את המוצר. במשך חודש שלם המוצר לא עבד בצורה תקינה לחלוטין. כאשר פניתי לחנות בנוגע להחלפת המוצר, במקום שיקחו אחריות כמו כל חנות ראויה עם שם אחרת הם אמרו לי שהם חייבים לשלוח את המוצר לחברה ושם יחליטו מנה לעשות ובינתים אני צריך להסתדר בכוחות עצמי. לא מה שציפיתי לחנות גדולה שכזו. לצורך השוואה שקניתי מוצר מחנות אחרת מקבילה הם החליפו לי אותו על המקום ואת המקולקל שלחו ליצרן לתיקון. זה לא המצב כאן. אני תלוי המוצר הזה לפרנסתי ועכשיו אני צריך לקנות חדש. כשאמרתי זאת לרונית מנהלת החנות היא אמרה לי פעם באה תקנה מוצר יותר איכותי. חבל מאוד שהם מוכרים מוצרים שהם מאמינים שאינם איכותיים מספיק. אין לי ברירה אלא לשחק את המשחק שלהם להביא להם את המוצר שישלחו אותו ליצרן לתיקון ובינתיים אצטרך להיות מושבת לכמה זמן שזה יקח. היעה אפס של רצון לבוא לקראתי, גם כאשר טענתי שאני לא גר קרוב לא היה שום רצון לבוא לעזרת הלקוח. מנה
תגובת החנות:
ערן קנה מיקרופון אלחוטי במחיר 282 ש"ח בתאריך 12.12.16 הוא השתמש בו חודש שלם. הוא התקשר לפני מספק ימים וטען שהמיקרופון אינו תקין. ביקשנו ממנו להביא את המיקרופון לבדיקה. הוא דרש בטלפון לקבל מוצר חדש במקומו, הוסבר לו כי אנו חייבים לבדוק ראשית את המקרופון ונשמח לעזור לו כאשר הוא יגיע.
מוצר:
מיקרופון אלחוטי fv-302 head
שם:
אלון
תאריך:
10/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מפוחית של הונר. כעבור שבוע וחצי הגיע דגם שונה ממה שהזמנתי למרות שבאתר בבירור הזמנתי את הדגם ההוא ספציפית. התקשרתי והם אמרו שאם אני אשלח אז אחרי שזה יגיע אליהם אקבל את הדגם המתאים. כעבור שבוע התקשרו אליי ואמרו שאין להם בכלל את הדגם המתאים במלאי וגם לא יהיה. אותו הדגם ששילמתי עליו כבר לפני 3 שבועות. בקיצור, ביזבזו לי כמעט שלושה שבועות בזמן שאני מחכה למפוחית כדי להיכנס להקלטות. לא רציני.
מוצר:
מפוחית Marine Band
שם:
Billy
תאריך:
26/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות כדי לקנות אורגנית, לאחר הרבה זמן שאף אחד לא התייחס, ניגש אלינו בעל החנות, איש ממולח שהצליח למכור לנו מוצר יקר פי 2 ממה שתיכננו לקנות שבדיעבד ורק למחרת התברר שמדובר בדגם לא מוצלח. הוא מכר לנו אביזרים נלווים שהכל היה בסדר לולא לאחר הקניה גילינו דרך זאפ ששילמנו כ 20 אחוז יותר יקר. למחרת התקשרנו שאנחנו רוצים להחזיר את המוצרים , נתקלנו בבוטות מצד בעל החנות בתוקפנות ובסירוב לקבל את המוצר בחזרה למרות שלפי החוק הדבר מחייב אותו להחזיר כסף תוך 48 שעות והוא לא הסכים ואף ניתק לי את הטלפון בפנים. יחס מכפיר וממליצה לא לקנןת שם.
תגובת החנות:
הלקוחה פלג ענבל הגיעה עם משפחתה ביום שישי לקנות אורגנית הם קיבלו שירות מקצועי וממושך ממספר עובדים מאחר והתלבטו מאוד אם לקנות או לא לקנות ומה לקנות. האורגנית שהוצעה ללקוחה הזולה ביותר של חברת ימאהה המוכרת בכל העולם ונמכרת כמעט בכל החנויות לכלי נגינה בארץ, זכותה לחשוב שזהו דגם לא מוצלח . בעלה של הלקוחה רצה לקנות את האורגנית שעולה 570 ש"ח והיא לעומתו התמהמה מאוד בהחלטה , נראה היה כי יצאה מהחנות בכדי לבצע בדיקת מחירים והתיעצויות בטלפון לפני שהחליטה לרכוש שזאת זכותה . הלקוחה התקשרה ביום שני אחרי שלושה ימים שבהם השתמשה באורגנית ואמרה שמצאה בחנות אינטרנטית מחיר זול יותר. אילו לא היתה משתמשת במוצר יכולה היתה להחזירו . אחריי יום נוסף התקשרה הלקוחה לומר שהאורגנית אינה תקינה והיא דורשת אורגנית חדשה האורגנית נבדקה במעבדה ונמצא כי לכלוך נפל לתוכה אנו תיקנו לה את האורגנית ללא חיוב .
מוצר:
אורגנית e243
שם:
ויטלי
תאריך:
20/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות על הפנים! זלזול מוחלט בלקוחות! כשפתחתי בבית את הקופסה עם המיקסר גיליתי שחסר שנאי. באתי למחרת לחנות וביקשתי שנאי. עשו לי חקירה כמו במשטרה: באיזו שעה בדיוק פתחתי את הקופסה ולמה באותו רגע לא התקשרתי לחנות. הסברתי שהיתה שעה מאוחרת והחנות היתה סגורה. אז ניסו להעביר את האחריאות לספק שלהם ולתת לי לפתור את הבעיה מולו. הצליחו להרוס את כל החווית קנייה ב-2600 ש''ח בגלל שנאי מסכן ב-50 ש''ח. בסוף, כעבור שעה וחצי של הויקוחים "עשו לי טובה" - נתנו לי שנאי מקופסה אחרת. וכשאמרתי להם שאני הולך לפרסם את הסיפור התקשר אלי בעל החברה ואיים אלי שהוא יסיר את האחראיות מכל המוצרים שקניתי.
תגובת החנות:
הלקוח קנה מוניטורים ומיקסר לטענתו פתח את המיקסר בשמונה בערב וראה שאין שנאי . זהו שנאי מיוחד שלא ניתן להשיגו בנפרד ומחירו גבהה במיוחד. יש דרישה לשנאי הזה מחירו כ 300 שח. הלקוח לא התקשר בשמונה בערב וגם לא למחרת בבוקר לידע אותנו, אלה הגיע מאוחר יותר בדרישה לקבל שנאי . הלקוח קיבל שנאי חדש ועזב. לאחר שהלך ביקשנו לברר טלפונית פרטים נוספים עם הלקוח כדיי לבדוק כיצד ארעה התקלה, הלקוח סירב לענות ודיבר באופן תוקפני, לא נעים, איים שיכפיש את שמינו וניתק. זכותנו לשאול שאלות שהרי כל אחד יכול לטעון שחסר שנאי באריזה מקורית של מיקסר. ניראה לנו לא הגיוני שהלקוח פתח את האריזה בשמונה בערב לטענתו ולא התקשר מיד לנסות לקבל מענה. אנו מצפים מלקוח שקיבל שירות יענה על מספר שאלות כגון האם האריזה הייתה סגורה באופן כזה או אחר. בברכה נורית
מוצר:
מוניטורים, מיקסר UB802
שם:
רותי
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הקניה והאספקה היו תקינים והיחס היה נחמד עד ששילמתי את כל הכסף ובעלי החנות "חשדו" שהשארנו אצלנו חלק ממערכת שנתנה לנו כתחליף (עד שתגיע המערכת אותה קנינו).מיד הואשמתי, אני ובתי, ב"סיפוח", "גניבה" של אותו חלק בצורה מאוד לא יפה ופוגעת! בבירור מהיר שעשיתי עם הטכנאי שהתקין את המערכת ולקח את הישנה התברר שהייתה אי הבנה והוא מצר על כך. ביקשתי שבעלי החנות יחזרו אלי לפחות כדי להתנצל, דבר שלא קרה!. לא הייתי חוזרת לחנות הזו לעולם! בכזה יחס פוגע ומשפיל לא נתקלתי בשום מקום! חנות דיאז ובעליה צריכים להבין ש"לקוח" לא מסתיים כשהוא משלם אלא גם לאחר מכן וחבל. (נורית, קראתי את הביקורות הלא מחמיאות של לקוחות אחרים ואת התשובה של שלך להם וגם אני תארתי לעצמי שאולי אנשים מגזימים. אבל עכשיו מניסיון, לצערי, כנראה שכולם צודקים)
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה מערכת תופים חלופית לפי בקשתה . כשהגענו לספק את החדשה לא הוחזר פדל הבס עם המערכת. הלקוחה טוענת שהפדל לא סופק לה על אף שאין זה מצוין בשום מקום בניירת ואי אפשר להשתמש במערכת בלעדיו. בכל הזמן שהמערכת החלופית הייתה ברשות הלקוחה לא קיבלנו מידע על חוסר של חלק כלשהו. מכאן שזכותנו וחובתנו לברר לאן נעלם הפדל. למרות שלא ניתן לדעת בבירור מה קרה עם הפדל האבוד בחרנו להרפות מן העניין ולהתקשר ללקוחה ולהתנצל. כך עשינו בהחלט. הדרישה שבעל החברה יתנצל בפניה לא רלוונטית. עצם ההחלטה להתלונן מיותרת נוכח השירות שקיבלה הלקוחה. יש לקוחות שחושבים שאסור לנו לשאול שאלות ברורות שאינן נוחות להם. כשאנו מחליטים לברר נושא כלשהו נעשה זאת גם בעתיד. אנו משרתים אלפי לקוחות בשנה ונמשיך לעשות זאת גם בעתיד בעזרת השם. בברכה נורית קרמר סמנכ"ל
מוצר:
תופים חשמליים TD25K
שם:
silonab
תאריך:
06/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין את מערכת התופים - TD15KV של רולנד ולהגיע לאסוף את המוצר מהחנות בראשון לציון. איש המכירות נענה ואמר כי המוצר קיים במלאי ומיד הועברתי לביצוע ההזמנה הטלפונית, שאותה לא אששתי לבצע. בשיחת הטלפון שגם הקלטתי, שאלתי מספר פעמים אם אכן המוצר מוכן לבואי, וקיים, כי אחרת איני מוסרת את פרטי האשראי. האישה עמה שוחחתי חזרה ואמרה, כן, הכל קיים במחשב ואפילו הלכו לבדוק במחסן והחלה לזרז אותי לשלם על המוצר כעת בטלפון, אחרת לא ניתן לשמור אותו עד לבואי. עם הבטחה זו, מסרתי את פרטי האשראי. למחרת חוזר אליי איש המכירות ואומר כי נעשתה טעות, והמערכת אינה קיימת במלאי, ואף בכלל לא קיימת בארץ ולא תהיה יותר (אף על פי שהיא מפורסמת באתר שלהם וגם באתרים של חנויות אחרות). הוצע לי לוותר על העסקה או לרכוש מערכת תופים מדגם חדיש, אך פחות מתקדמת (הדגם הראשון שהזמנתי הוא מסדרת פרו, וזו החדשה היא מהסדרה הרגילה, כלומר, הפדים של התופים אינם מתקדמים כמו הדגם פרו). הוצע לי זיכוי בסף 850 ש״ח על חשבון הפערים בעלויות, או לרכוש דברים אחרים מהחנות. לאחר זמן קצר, מתוך אמון באיש המכירות כי הדגם אותו רציתי אכן לא קיים יותר בארץ, הסכמתי ורכשתי במקום זאת את המערכת TD25K הגעתי למחרת לאסוף את המערכת וכמו כן מעמד להייהט ופדל לבייס דראם שהזמנתי כבר בשיחת הטלפון הראשונה, אך בהגעתי לחנות, מתברר שגם אלו אינם במלאי. החלקתי את זה דאז, משום שכבר הגעתי לחנות. החלטתי לקבל את הזיכוי מאשר לרכוש כל דבר שהוא בחנות הזו, והובטח לי שבתוך כמה ימים, אוכל לראות זאת בדפי החיוב של חברת האשראי. מאז עברו כ-3 שבועות ועדיין לא ראיתי חיוב שונה או זיכוי. שלחתי מייל מאוד מתוסכל לשירות הלקוחות של האתר, בו גוללתי את כל השתלשלות האירועים והם, במקום לקחת אחריות ולנסות להבין מה קרה, או להציע סוג של פיצוי על שלל כל הטעויות שלהם סיימו את התקשורת האחרונה איתי במילים האלו מהמייל האחרון: ״מבחינה חוקית יש לך אחריות שנה על המוצרים שרכשת אצלנו. אבל אם תפני אלי בצורה שאינה הולמת אני לא יענה למיילים שלך״.
תגובת החנות:
אכן הלקוחה הזמינה תופים שניראה במחשב שיש סט אחרון במלאי ברגע שהתברר שישנה טעות הוצע ללקוחה לבטל את העסקה או לרכוש מערכת מהסדרה החדשה. כפי שהלקוחה מציינת הדגם הישן עדיין מופיע בהרבה חניות וכמובן שגם להן אין אותו. הלקוחה קנתה מערכת מהסדרה החדשה לאחר שבדקה והחליטה לקנות ולא לבטל את העסקה כפי שהתאפשר לה. היות והסט לא מגיע עם מעמד ופדל ויש להוסיפו למערכת והיות ושני המוצרים שרכשה הם בסיסיים ואזלו שודרגה הלקוחה לשני מוצרים יקרים יותר ללא חיוב . במקום להודות על כך יש לה תלונות. בין שתי המערכות נוצר פער לזכות הלקוחה על סך 850 שח שהוסכם לגביו. באותו היום שלחנו לחברת האשראי דרישה לזכותה ואף נשלח אליה המסמך אשר קיים בידה. אלא שלא זאת הבעיה טרם תלונתה בזאפ כתבה לנו הלקוחה מילים בשפה בוטא עם ניבולי פה מיד שהבהרנו לה שלא נסבול את סגנונה שלחה מיל התנצלות מצד אחד ומצד שני חזרה לסורה. אנו ספקנו ללקוחה את כל שרכשה ועשינו את חלקינו . אין ספק שגם חברת האשראי לא תחייב את הלקוחה על שקל מיותר. הלקוחה חייבת לכבד את העובדים בדיאז באופן בו היא מתנסחת ולא לא נשרת אותה מעבר לחובתנו. בברכה נורית
מוצר:
תופים אלקטרוניים TD25K
שם:
איל ענבר
תאריך:
19/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המגבר וחויבתי לאחר שיחת טלפון. נאמר לי שהמגבר יישלח אלי הביתה. אחרי יותר משבוע התקשרתי לברר מה קורה. נאמר לי שנעשתה טעות ואין להם את המגבר (להזכירכם החיוב על סך 3000 ש"ח בוצע כבר שבוע לפני). והוצע לי לבחור מוצר אחר. בשביל להוסיף לחוצפה, למרות שהוריתי שיחזירו לי את הכסף, נכון לזמן כתיבת שורות אלה לא בוצע הזיכוי. כלאמר נכון לכרגע, כשבועיים אחרי ה"רכישה", 3000 שקל שלי עדיין אצלם. ואני עוד אצטרך להתאמץ בשביל לקבלם חזרה. רציתי מגבר, קיבלתי עוגמת נפש וכאב-ראש. שומר נפשו ירחק.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הזמין מגבר , שהופיע במחשב שלנו כקיים במלאי לאחר מספר ימים נתגלתה הטעות , אנו משרתים אלפי לקוחות בחודש ולפעמים יש תקלות וטעויות ברישום מוצר כלשהוא הוצע ללקוח מוצר חלופי כשירות בלבד, הוא לא חוייב לרכוש אותו. הלקוח חצוף ומטעה את הקורא כאילו שהכסף שלו מוחזק אצלנו, אנחנו עדיין לא קיבלנו את הכסף המדובר מאחר וזאת עסקה בכרטיס אשראי וביצענו את הביטול בחברת האשראי באותו יום שהתברר כי המוצר חסר במלאי. ולהבנתנו הוא לא שילם את הסכום המדובר אלא חוייב וירטואלית בכרטיס האשראי. מצער אותנו שהלקוח בוחר להתלונן מאחר ואני התנצלתי בפניו מספר פעמים על התקלה בטלפון נורית
מוצר:
מגבר לגיטרה jcm1h
שם:
יריב
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
החנות מפרסמת ע"י קישור מזאפ לאתר שלה מחיר לגבי פסנתר חשמלי אשר זול יותר מבזאפ. משמגיעים לחנות ומבקשים לרכוש את המוצר, נאמר שהמוצר פורסם כמוצר תצוגה (מה שנכון אך עד שלא מראים בעזרת זכוכית מגדלת היכן זה כתוב, אין סיכוי לראות את זה). עם זאת, מנסים באגרסביות למכור חלופות. בנוסף לשיטת המכירה הבזויה הזאת, היחס גרוע מאוד, תוקפני ורחוק מאוד מאדיב. שוקל לתבוע בגין הטעיה צרכנית ו/או להגיש תלונה במועצה לצרכנות.
מוצר:
פסנתר חשמלי 170
שם:
Dor
תאריך:
14/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדיאז דרך זאפ, אבל הם עודדו אותי להזמין בטלפון.
כמה ימים לאחר ההזמנה ובלי שום סימן לה, התקשרתי שוב לחנות והתברר שהם סיפקו מספר טלפון שגוי למוביל.
המוצר שקיבלתי היה לא חדש באופן ברור: אריזת הקרטון לא הראתה שום סימן של המותג, על המוצר היו שריטות ופגמים, חלק מהברגים היו בתוכו - ואחד מהם שבור בתוך המקום שלו בתחתית הסטנד, מה שהפך את הסטנד לבלתי שמיש לחלוטין.
התקשרתי לחנות ודיווחתי על הבעיה. שלחתי את התמונות (מצורפות). אמרו לי שידברו עם בעל החנות ויחזרו אלי. לא שמעתי מהם מאז שבוע שעבר.