דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
צילום וציוד היקפי (רמת השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קאמרהמיה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה מיה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
629
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
577
5
47
נמצאו 629 חוות דעת גולשים על קאמרה מיה
תמונת משתמש
שם:
אלי וסבטלנה
תאריך:
17/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה- 26.02.2012 רכשתי מצלמה מסוג CANON IXUS 230 HS. כעבור מספר חודשים מכסה העדשה הפסיק לפעול, כלומר להיסגר בעת כיבוי המצלמה. בהגעתי לחנות בקשתי שיטלפו בתקלה ביסודיות, בכדי שלא אצטרך להגיע חחנות שנית. כעבור מספר ימים קיבלתי את המצלמה. בבדיקה שערכתי למצלמה בבית, גיליתי שהתקלה תוקנה אך במקומה קיימת תקלה אחרת שלא הייתה בעת מסירת המצלמה לתיקון, הסוללה מתרוקנת תוך מספר דקות. אשתי הגיע לחנות על מנת למסור את המצלמה לתיקון נוסף, ודרשה שלפחות הפעם תתוקן המצלמה ביסודיות. הובטח לאשתי שהמצלמה תבדק ותתוקן. כעבור שלוש(!) שבועות קיבלתי שיחה חנות שבה נאמר המצלמה תוקנה. אספתי את המצלמה מתיקון נוסף. נאמר לי שהבעיה הייתה בספק הכוח של המצלמה. היום כחודש ימים לאחר שהמצלמה שבה אלי מתיקון, חזרה אותה הבעיה בדיוק.
שוב אאלץ למסור לטיפול החובבני של החנות. להבא אדאג להדיר את רגלי מהחנות, מחיר זה לא הדבר החשוב, כאשר מדובר על שירות ושירות תיקונים עתידיים. מבלי להיכנס לשמות, במידה והדבר היה קורה אצל יבואן אחר, המצלמה כבר מזמן מוחלפת למצלמה אחרת. אני נותן ציון "0" למערך הטכני שעומד מאחורי החנות ולזלזול כלפי הזמן של ההלקוח.
מטרת קניית המצלמה הייתה לצלם את בתי שרק נולדה. יעוד שלא מומש, בגלל חוסר תפקוד של המצלמה.
תגובת החנות:
בקאמרהמיה, השירות הוא ערך עליון, המנחה אותנו בכל פעולה שאנו מבצעים, מהקטנה ועד הגדולה ביותר.
הלקוח פנה אלינו לאחר 8 חודשי שימוש במוצר וטען כי קיימת בעיה בסגר התריס של העדשה, המצלמה נשלחה למעבדת קנון הרשמית (אחת מהמעבדות הטובות בעולם לתיקון מצלמות בה הטכנאים עוברים הדרכות והשתלמויות ישירות מהיצרן) ולמרות שהתקלה היתה בספק הכח במסגרת האחריות אנו תיקנו אותה תחת מסגרת האחריות כחלק מסטנדרט השירות הגבוה שלנו. כעבור זמן מה הלקוח פנה אלינו וטען כי קיימת בעיה אחרת אשר אינה קשורה לעדשה והיא קשורה לסוללה, גם הפעם כמו בפעם הקודמת פעלנו במהירות האפשרית אולם הרכיב היה חסר במעבדה והוא הוזמן במיוחד מחו"ל והלקוח עודכן על כך מראש בעת המסירה. צר לנו על התחושה, אולם חשוב לנו לציין כי אין כלל קשר בין התיקונים דומה הדבר לכניסת רכב למוסך בשל בעיה בגלגל ואח"כ להתלונן כי יש דליפת דלק. אנו בכל מקרה מזמינים את הלקוח לפנות אלינו בכל בעיה או שאלה ונשמח שוב לעזור לו ובהזדמנות הזו לאחל לו מזל טוב לרגל הולדת הבת, צוות קאמרהמיה.

מוצר:
מצלמה IXUS 230 HS
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
16/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בקאמרה מיה / סטודיולנד מצלמת קנון S100. לאחר פחות מארבעה חודשים התגלתה בעייה בעדשה והמצלמה הפסיקה לתפקד. חיפוש מהיר בגוגל העלה שזו בעייה ידועה ושקנון הוציאו ריקול על הדגם הזה (כולל קידומת מספר סיריאלי) - חודש לפני !! שרכשתי את המצלמה. למרות שהבעייה הייתה ידועה לפני שרכשתי את המצלמה סירבו בחנות (שוחחתי גם עם הבעלים - רן) להחליף את המצלמה והתעקשו לשלוח אותה לתיקון. הם חזרו ונתלו בתרוץ שזו ההמלצה של קנון.
מבחינתי זוהי דוגמה לשרות גרוע! - אני רכשתי מצלמה שהיה ידוע בזמן הקנייה שהיא תקולה ולמרות זאת מסרבים בחנות להחליפה.
אין ספק שלא אשוב לחנות זו!
תגובת החנות:

אנו בסטודיולנד פועלים כל העת למקסום חווית השרות ללקוחותינו כל זאת תוך בחינת תהליכי השרות שלנו ועשייה תמידית למען לקוחותינו.
במקרה המתואר רכש הלקוח את המצלמה בחודש יולי 2012, ובחודש דצמבר 2012 מסר אותה לבדיקת מעבדה בעקבות הודעת פרסום היצרן על תיקון רשמי עולמי ללא כל עלות ,אשר במסגרתה מסרנו את המצלמה למעבדת השירות של היצרן.
חשוב לנו להבהיר כי אנו דואגים להתעדכן הן מהיצרנים והן דרך מעבדות השרות בכל עת אודות עדכונים מקצועיים ועדכוני תוכנה ומוצר אולם לא קיבלנו עדכון בעניין ספציפי זה!
חשוב לנו כי כל לקוח אשר מבצע רכישת מוצר בחנותנו יזכה לקבל את חווית השרות הטובה ביותר הן במעמד הרכישה והן במתן שרות באם נדרש לכך, וכך פעלנו גם במקרה דנן.
הלקוח, במעמד מסירת המצלמה לבדיקה עוד בטרם נבדקה על ידי טכנאי הכריז בפנינו כי הוא מעוניין בהחלפת המצלמה לחדשה וכל פתרון אחר אינו מקובל עליו כלל! הוסבר ללקוח כי החלטה זו אינה בידינו אלא הינה החלטת היצרן העולמי ותלויה בו ובו בלב ולבטח אך ורק לאחר בדיקת טכנאי מטעם היצרן.
ראוי לציין כי יצרן המודה בתקלה אפשרית בתהליך היצור, לוקח אחריות על תקלה זו ולוודא פתרון מספק לכל לקוח להערכה. ישנם תקדימים בעולם הרכב בהם בתקלות שהינם עניין של חיים ומוות, בחרו החברות לטפל בפגם ולבטח שלא להחליף את הרכבים.
גם במקרה זה טופלה התקלה בכך שהוחלפה ללקוח העדשה.
אנו מצרים כי הלקוח חש שהחלטת היצרן אינה מספקת בעיניו מאחר ולא אושר על ידם החלפת המצלמה לחדשה אלא טיפול בתקלה הספציפית.
ויותר מכך מצרים על כי בחר הלקוח לפגוע בשמנו הטוב ולסרב לקבל את החלטת היצרן
אנו נמשיך לפעול כתמיד לטובת לקוחותינו ולספק חווית שרות הטובה ביותר.



מוצר:
מצלמה S100
תמונת משתמש
שם:
Yaniv Bracha
תאריך:
06/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ושילמתי עבור מצלמה לאחר שהובטח לי שיש במלאי ואני אקבל אותה אחרי 5 ימים.
שילמתי עבור משלוח והמתנתי למצלמה.
לאחר חמישה ימים צילצלתי ושאלתי מתיי אני מקבל את המצלמה כי אני צריך לטוס לחול .
אז נאמר לי שעדיין לא הגיע המצלמה והיא "תקועה " במכס.
אמרתי לנציגה אבל את הבטחת לי שאני אקבל אותה לאחר חמישה ימים .אשובתה הייתה שאני שולחת לך את תנאי האתר ושם כתוב 14 יום ולא חמישה ימים.חוץ מזה אתה תמיד יכול לבטל את ההזמנה.
אמרתי לה תבטלי אני ארכוש במקום אחר .
אז היא אומרת דמי טיפול הם 5% מההזמנה.
אמרתי לה שאני מוכן לשלם 10% רק לא להיתקל בהם שנית....
תגובת החנות:
אנו ב Camera mia
מטרתנו שהלקוח ירגיש רצוי ומוערך. אנו מחויבים למערכת יחסים קשובה, אכפתית, הוגנת ומתמשכת במקרה המתואר ע"י הכותב הדברים אינם נכונים אינם מדוייקים ואף פוגעים.
למען הקוראים אנו נציג את הדברים כפי שהתרחשו :
1. ביום 28/11/2012 ביצע הלקוח הזמנה כרטיס האשראי חוייב באופן אוטומטי ע"י האתר כפי שביקש.
2. יום למחרת יצרנו עם הלקוח קשר ועידכנו אותו כי המשלוח עלול להתעכב במס' ימים, ( מיותר לציין כי גם ימי העיכוב נספרים במועד אספקת המוצר כפי שמפורסמים באתר ואנו לא חרגנו בקריטריון זה ), הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה בשל כך וזאת זכותו אולם בשל העובדה כי חברת האשראי גובה דמי טיפול בעקבות ביטול אנו מסרנו לו כי אנו נגבה ממנו דמי ביטול בשל העובדה כי חברת האשראי גבתה – העלויות מופיעות בתקנון האתר ונשלחו אליו לבקשתו – במקביל פעלנו לביטולה של ההזמנה.
3. יום למחרת התקשר שוב עם שירות הלקוחות ושאל למה הוא לא קיבל את המצלמה (דרך אגב המצלמה כבר הגיע למלאי שלנו) בצורה מעליבה ופוגענית – בשל כך ולאחר שיחה של הלקוח עם אחראי מח' ההזמנות החלטנו שלא לחייב את הלקוח לא ב-5% ולא ב-10% ולזכות אותו בזיכוי מלא העיקר שההזמנה הנל' תבוטל כי מעל לכל יש דרך ארץ !
4. אנו רוצים לעדכן אותו כי סכום כפול עשר מדמי הביטול שלו עברו לכבוד חג החנוכה למשפחות נזקקות ולמען חיילי צה"ל.ב- Camera mia, מאמינים כי מאחורי כל מוצר מעולה עומדים תמיכה ושירות מעולים לא פחות כך פעלנו וכך נמשיך לפעול – בהזדמנות זאת נאחל חג חנוכה שמח לכל בית ישראל.

מוצר:
מצלמה D3200
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את הדגם שאני מחפש באתר זאפ
לחנות היה את המחיר הזול ביותר וגם היו ביקורות טובות.
מכיוון שהייתי צריך את המצלמה דחוף, התקשרתי לחנות לוודא שהמצלמה במלאי
התקשרתי ביום רביעי, אמרו לי שהמצלמה במלאי, ושאם אני אבצע את ההזמנה היום המצלמה תשלח למחרת.
ביצעתי את ההזמנה, כתבתי במפורש בהזמנה שדיברתי עם הנציג בחנות והובטח לי שהמצלמה תשלח למחרת ושאני לא מעוניין בהזמנה אם לא.
ביום חמישי שלחתי להם מייל שאני מבקש את המספר של הדואר רשום עם המשלוח.
לא ענו לי על המייל.
ביום שישי התקשרו אליי מהחנות ואמרו לי שבגלל עומס המצלמה לא נשלחה אתמול כפי שהובטח והיא תשלח ביום ראשון.
ביום שישי כבר היה לי מאוחר להזמין מחנות אחרת, אז בחוסר ברירה הסכמתי.
החנות גם לא הציעו לי שום פיצוי על העוגמת נפש והאיחור.
ממש אכזבה.
למרות שהציון של החנות גבוה (ציון 5), הטעות שלי היא שלא בדקתי את התגובות.
אם עוברים על התגובות רואים שיש עוד כמה תלונות דומות לשלי על שירות לא הולם של החנות.

תגובת החנות:
הלקוח ביצע ביום ה-19/9/2012 בשעה 15:54 הזמנה למצלמת סוני מדגם TX10 , זמן האספקה שצויין למוצר הוא 14 ימי עבודה – המצלמה היתה אצלנו במלאי (אנחנו בין החנויות הבודדות בארץ שמחזיקות בדגם מצלמה מסוג זה במלאי ועוד דגמים יחודיים נוספים)– להזכיר זמן ביצוע ההזמנה הוא בתקופת שיא החגים ( בין ראש השנה – ליום כיפור ) תקופת לחץ במשלוחים – אנחנו בפירוש לא הבטחנו ללקוח כי המצלמה תשלח אליו באופן מידי אולם יחד עם זאת ולמרות הכל בסטנדרט שלנו הוא לפעול באופן המהיר ביותר והיעיל ביותר עבור הלקוחות שלנו ושלחנו את המצלמה ביום 21/9/2012 ( תוך 3 ימים ! ) בנוסף כפי שצוין אנו קיימנו איתו שיחת אישור ביצוע הזמנה עוד לפני משלוח המוצר וגם בשיחה זאת קיבלנו אישור לשלוח את המוצר. ולכן לא ברורות לנו הטענות שלו צר לנו על התחושה שלו. בנוסף חשוב לנו לציין כי ללקוחות אשר רוצים את המוצר באופן במידי קיימת להם האפשרות לבצע איסוף עצמי בחנות. אנו מאחלים ללקוח הנכבד, הנאה ושימוש מועיל ומוצלח במוצר ולכל הלקוחות שלנו חג שמח ושנה טובה.
מוצר:
מצלמה Cyber-shot DSC-TX10
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
11/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה קלה, המוצר הגיע במהירות וסה"כ הייתי מרוצה. לאחר תקופה של מספר חדשים התעוררה בעיה (לכלוך על הסנסור), ואז התברר שהבעיה היא עם האחריות של היצרן. NIKON זה לא מה שהיה פעם, ובעתיד כנראה אקנה CANON או FUJI.

בסופו של דבר הכל הסתדר, אבל כדאי לברר את כל תנאיי האחריות לפני הקניה.
מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
shlomi
תאריך:
12/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בישראל כמו בישראל, לא בעיה לקנות מחנות. הבעיה היא השירות כשקורה משהו.
כצפוי, גם קאמרה מיה כשלה. שומר נפשו ירחק! ה' עדי, איבדתי 3 שנים מהחיים בגללם. מי ייתן ונוכל לקנות בחו"ל בלי מכס ושאר ירקות ... בהצלחה לכולם אני משאיר את המייל שלי אם מישהו צריך פרטים, אינני נקמן, פשוט רוצה שלאחרים לא יקרה מה שלי עשו. שנה טובה :)

ביקשו מזאפ שאפרט אז כדלקמן:
רכשתי פלאש וכעבור מס' פעמים שהשתמשתי בו גיליתי שלאחר כמה הבזקים תוך כדי עבודה הוא מפסיק לעבוד [לא מסתנכרן עם המצלמה] מיותר לציין איזו עוגמת נפש זו כשאתה עומד מול פריים מסוים [כלה+חתן, בר מצווה, שניה מושלמת זו או אחרת] והפלאש לא עובד. זה ההבדל בין צלם מקצועי לחובבן גמור. כמובן שעדיין המוצר באחריות, לא הסכימו להחליף בשום אופן על אף ניסיונות חוזרים ונשנים, רק אמרו שהמוצר תקין ושאני סתם משועמם כנראה ... אז עכשיו אני תקוע עם הפלאש הכי טוב שהיה להם בחנות [2500 ש"ח] רק שהוא לא עובד :(. לא להתפתות רבותיי, תקנו מארה"ב שמה לא משחקים עם הדברים האלו.
תגובת החנות:
אנו דוחים מכל וכל את הגיגיו של הכותב , שכל תפקידם הוא ניסיון להטיל רפש ודופי בחברה ששמה לה לדגל את השירות בראש סולם הערכים שלה ואכן מבצעת את הדברים , ככל הנראה דבריו של הכותב הם פרי דימיונו ובינם לבין המציאות אין כל קשר !
להלן פרטי השתלשלות העיניים כפי שהתרחשו במציאות :
1. בתאריך 11/ 25/7 רכש הכותב את פלאש מדגם canon 580 EX II
2. בתאריך 12 /21/5 פנה הלקוח לראשונה לחנות בטענה כי הפלאש מאבד סינכרון עם המצלמה ומפסיק לעבוד וזאת יש לשים לב לאחר 10 חודשים מיום הרכישה
3. הפלאש נבדק תחילה בנוכחותו של הלקוח ולא אומתה כל תקלה - למרות זאת הפלאש נלקח לבדיקה
יסודית ומעמיקה במעבדה מורשת ורשמית מטעם חברת קנון יצרן הפלאש - הן תהליך הקליטה של הפלאש והן דו"ח המעבדה שמורים במשרדי קאמרה מיה ויינתנו לכל דורש לעיון
4.בתאריך 12 17/6 חזר הפלאש מהמעבדה המורשת מטעם היצרן וגם שם לא נמצאה כל בעיה.
5. לבקשתו הטלפונית של הלקוח שוב בדקנו את הפלאש וגם בבדיקה זאת לא נמצאה כל תקלה.

ובכן רבותי היכן השרות הלקוי ? בכך שקלטנו את המוצר למרות שלא היתה לו כל תקלה ? שלא החלפנו לכותב את הפלאש לחדש לאחר כמעט 10 חודשי שימוש ? במשך 10 חודשים לא היתה כל בעיה עם הפלאש ולאחר שנבדק במעבדה המוסמכת מטעם היצרן מלמדות כי מדובר בטענות ס ר ק!
האם סחטנות (החלפת מוצר משומש בחדש) היא המקבילה לשירות טוב ?
מיותר לציין כי גם לפי שיטת השירות בארה"ב לא נהוג כלל להחליף מוצר משומש ותקין למוצר חדש
חשוב לנו להבהיר כי מעולם לא נאמר ללקוח כי הוא משועמם ולראיה הקדשנו לו את מלוא תשומת הלב.
אנו לא יודעים מה ומי עומד מאחורי הגיגיו של הכותב ( יכול ומדובר בטענה של מתחרים שאינם יכולים להתחרות הן במחיר והן בשירות ) ואולם למרות דבריו קאמרה מיה תמשיך לעשות את הטוב ביותר למען קהילת הצלמים המקצועיים והחובבים בישראל

מוצר:
Flash580ex 580
תמונת משתמש
שם:
nati
תאריך:
17/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר של החנות את המצלמה במחיר של 1460 ש"ח בערך עם 3 שנים אחריות. התקשרתי לוודא שכל הפרטים שבאתר נכונים ותואמים לחנות. לאחר שקיבלתי תשובה חיובית הגעתי לחנות ושם נאמר לי שיש טעות באתר ושזה רק שנה אחריות. המוכר התנצל על הטעות אבל לא חשב להציע לי שום פיצוי על אף שבזבזתי שעתיים באמצע היום רק כדי להגיע לשם.

אז דעתי היא שזה לא משנה אם אתם הכי מקצועיים בעולם, צריך להיות קודם בני אדם.לפחות תציעו פיצוי מינימלי על הזמן שבוזבז ועל עוגמת הנפש.

ממליץ להבא להקליט את השיחה בטלפון ולוודא 8 פעמים.מסתבר שפעם אחת לא מספיקה.
תגובת החנות:
אנו בקאמרהמיה מציעים מגוון רחב של מסרטות וידאו ממיטב היצרנים הגדולים בעולם והמובילים , המסרטה אותה רכש הלקוח היא ביבוא מקביל ומשך תקופת האחריות היא למשך 12 חודשים , הנתונים אודות המצלמה ומשך תקופת האחריות שלה מופיעים באתר ונמסרו ללקוח בעת הרכישה קימים דגמים נוספים עם שם דומה מאוד למוצר אותו רכש הלקוח עם משך תקופת אחריות שונה יתכן ומכאן נבע הבילבול של הלקוח בסופו של יום יהלקוח היה בחנות ושם הוצגו לו הדברים והוא ב ח ר לרכוש את המסרטה עם משך האחריות כפי שפורסמנו באתר , אנו מאחלים ללקוח לצלם רק סרטים טובים וחיוביים צוות קאמרהמיה
מוצר:
video camera TM80
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
05/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה כשלעצמו, עבר ללא תקלות.ואולם, לאחר שהתקבלה המצלמה (בדואר), הסתבר שמתאם כרטיס הזיכרון (S.D) אינו תקין (לצורך בדיקתו, הוכנסו באמצעותו מספר כרטיסי זיכרון שלא עבדו). מאחר ויצאתי לחופשה (ולצורך כך נרכשה המצלמה), נאלצתי לרכוש כרטיס זיכרון שגודלו כגודל המתאם. עם חזרתי מהחופשה התקשרתי לשירות הלקוחות הבאתי לידיעתם את האמור לעיל.בתחילה ביקשו שאביא את הפריט מקולקל על מנת שיבדקו אם הוא אכן "תקול" (כלשון נציג השירות). הסברתי שבשביל פריט כזה, אין טעם שאבזבז לפחות שלוש שעות של נסיעות והמתנה. אח"כ הלה הפנה אותי ליבואן "קרט" שהוא (לדברי הנציג) אחראי.הסבריי לנציג המכירות (שהתייעץ כל העת עם הממונה עליו) כי הטרחה הנדרשת בשל מתאם שמחירו זעום,אינה שווה העלתה חרס.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המצלמה באחריות היבואן הרשמי וקיבל במתנה מתאם לכרטיסי זיכרון , הלקוח כפי שציין פנה אלינו וטען כי קיימת בעיה עם המתאם אנו הצענו לו להגיע אלינו או לשלוח לנו את המתאם על מנת שנוכל לבדוק אותו או לחילופין לפנות למעבדות היבואן הרשמי לא ברורה לנו מהי בדיוק הטענה של הלקוח אנו הצענו ופעלנו כפי שנדרש מחברת מצלמות ברמה הגבוהה ביותר אנו פועלים ונמשיך לספק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר.
מוצר:
מצלמה A490
תמונת משתמש
שם:
yaniv
תאריך:
18/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב לשורות ה"קטנות"
נותן אחריות: Camera Mia

שירות זה משקף מגבלה חמורה ביכולת החברה לתקן מצלמה שמתקלקלת .
המצלמה שלי הפסיקה לעבוד אחרי שלושה חודשים ,ולטענת הטכנאי נכנסו נוזלים למצלמה ,ולכן המעגל הראשי
התקלקל .
החנות דורשת 950 ש"ח עבור תיקון(ומתן 3 חודשי אחריות בלבד עבור התיקון !!!) ותוך חוסר יכולת לקבוע האם המצלמה תעבוד אחר כך !!!!! במילים אחרות - לא מסוגלים לתקן את מצלמה!!!! (הציעו לי הצעה הזויה להשאיר את המצלמה אצלהם ולזכות אותי ב350 ש"ח)

למיותר לציין שהמצלמה עדיין באחריות- החלטתי למסור אותה לבדיקה בחנות אחרת ולהחליט מה לעשות .

היזהרו !!!!!!!!!!!!!
מומלץ לשלם עוד קצת ולקבל אחריות . האחריות שלהם פשוט לא שווה כלום!

כל מי שנתקל בהתנהגות דומה נא ליצור איתי קשר [email protected]
תגובת החנות:
התרבות הארגונית, החתירה למצוינות, המקצוענות וערך היושרה הם מרכיבים מרכזיים בפעילותה שלcameramia , הפועלת בעקביות להגשמת חזונה כמובילת שוק הצילום בישראל באיכות השירות ובחדשנות טכנולוגית.

כותב חוות הדעת הגיע אלינו ומסר את המצלמה שלו לאחר שהייתה ברשותו מס' חודשים בשימוש. לאחר בדיקת מעבדה יסודית התברר כי נוזל חדר למצלמה וגרם לנזק במעגל הראשי של המצלמה ויש צורך להחליף אותו, ( הנזק שנגרם ע"י הלקוח גרם להשבתת המוצר לחלוטין וחדירת המים אינה במסגרת האחריות שלנו ושל כל חברה אחרת ) אנו הצענו ללקוח 2 הצעות 1. לתקן את המצלמה 2. קבלת זיכוי בסכום של 350 ₪ לקניית מוצר חדש.

אנו רוצים להדגיש כי ניתן לתקן את המצלמה אך עלות התיקון מול עלות רכישת מצלמה חדשה אינה משתלמת כלכלית וזאת אמרנו ללקוח, צר לנו מהרושם המוטעה שנוצר אצל הלקוח והמטעה שיוצר הלקוח היות ואנו מאמינים בראש ובראשונה וקודם כל בטובת הלקוח , וכאשר הנזק אינו כלכלי אנו אומרים זאת ללקוח גם שזה לא מוצא חן כי אנחנו מאמינים בהוגנות ובמקצועיות.
מיותר לציין כי מצלמת הלקוח כמו שאר המצלמות שנרכשות אצלנו נבדקות ומתוקנות אצל טובי הטכנאים והמעבדות בארץ אשר עברו הכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל.
באותה נשימה הצענו ללקוח את ההצעה השניה שלנו שהיא ייחודית ולא שגרתית בענף הצילום והשירות בארץ ובו קבלת זיכוי בעבור מוצר שלא ניתן לעשות בו דבר וזאת כדי לתת ללקוח פיתרון נוסף לא כי אנו חייבים, כי אנו רוצים, רוצים לתת לכל לקוח ולקוח פיתרונות גם במצבים שבהם נגרמים נזקים שהם לא במסגרת כל אחריות.
אנו בקאמרהמיה נמשיך לתת ולהציע את הפיתרונות הטובים ביותר המאפשרים ללקוח להפיק את המירב עבורו בצורה נבונה, חסכונית ויעילה ביותר.
אנו מאמינים כי מאחורי כל מוצר מעולה עומדים תמיכה ושירת מעולים לא פחות ולכן פעלנו כפי שפעלנו. אנו מודים ללקוח כי נתן לנו את הבמה להעביר את החזון שלנו.
אנו, הצוות וההנהלה, ב- Camera mia קשובים תמיד לכם, הלקוחות, ונשמח לשמוע מכם,
בברכה צוות קאמרהמיה
מוצר:
מצלמה דיגיטלית s95
תמונת משתמש
שם:
gidirubi
תאריך:
07/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה בוצעה בשבת 5.3.10 תמורת 859 ש"ח. למחרת התקשרו מהחנות והציעו מבצע לשדרוג הקנייה, הכולל הגדלת האחריות ל-3 שנים ע"י היבואן יורוקום, תיק, חוברת הוראות בעברית וכרטיס 4 ג'יגה - כל זאת תמורת 1,100 ש"ח (כלומר, תוספת של 141 ש"ח). שאלתי מה כללה העסקה המקורית ונאמר לי שהיא כללה אחריות לשנה אחת בלבד של החנות ואינה כוללת כרטיס, שבלעדיו לא ניתן כלל להשתמש במצלמה. למרות שמדובר בתוספת קטנה יחסית, אני מוצא טעם לפגם בכך שמוצע מחיר אחד (אטרקטיבי) בפומבי ומחיר אחר בסתר. לעניות דעתי, ההגינות המינימאלית מחייבת לציין באתר במפורש שהמחיר הנמוך אינו כולל כרטיס ושתמורת כרטיס והגדלת אחריות יש לשלם את התוספת - ולא למשוך קונים עם מחיר נמוך עבור מצלמה שבלי הכרטיס לא ניתן לעשות איתה דבר.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, המחירים בעבור המצלמות שלנו מפורסמים הן באתר קאמרהמיה והן באתר זאפ בצורה גלויה וברורה מאוד
הלקוח ביצע הזמנה באתר במחיר אשר כולל את המצלמה בלבד עם שנת אחריות אחת העניין מופיע בצורה בולטת וגלויה. אנו ייצרנו קשר עם הלקוח מיד עם קבלת ההזמנה במרכז ההזמנות שלנו והצענו לו את החבילה המורחבת יותר שכוללת
את המצלמה עם אחריות לשנתיים נוספת , כרטיס זיכרון ותיק בתוספת של 141 ש"ח גם האופציה הזאת מופיעה באתר בצורה ברורה ובולטת הלקוח הסכים להצעה ואישר את החיוב , יכל לבחור באופציה הראשונית המקורית
אולם הוא בחר להרחיב את החבילה מכאן שלא ברור לנו מדוע הדברים נכתבו כפי שנכתבו ייתכן שמדובר באי הבנה תמימה או ייתכן והם נכתבו ממניעים אחרים שלא ברורים לנו.
אנו בטוחים כי לאחר חישוב פשוט הלקוח יבין כי יצא נישכר מכל העניין

אנו נשמח לעמוד לרשות הלקוח בכל עת בברכה

מוצר:
מצלמה דיגיטלית TZ8 / ZS5
תמונת משתמש
שם:
DT
תאריך:
26/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש מצלמת קנון SX210. החנות צפופה וההמתנה ארוכה ביותר. בבית שמתי לב שהמטען אינו מקורי. מאחר ומהחנות לא עונים כלל לטלפוני, נאלצתי לנסוע שוב לחנות. קיבלתי תשובה שקבלתי מטען "משודרג". בקשתי את המטען המקורי. להפתעתי קיבלתי מספר תשובות סותרות: 1. "תשתמש בינתיים במה שקיבלת. כשיגיע מטען מקורי נחליף לך". 2. "המטען המקורי אינו מותאם לתנאי הארץ כי הוא 110 וולט". 3)"נזכה אותך".
כמובן שביקשתי שיזכו אותי. לצערי בזבזתי זמן יקר רב והתאכזבתי מאד. 
תגובת החנות:
לאחר בדיקת יסודית ומקיפה מול נציגי המכירות הלקוח הגיע לחנות על מנת לרכוש מצלמה מדגם קנון SX210 במהלך חול המועד סוכות האחרון – אנחנו הודענו באתר כי החנות פתוחה למכירה ולשירות במתכונת מצומצמת מהרגיל ובמקביל מענה טלפוני לא התקיים בשל עבודות תחזוקה וזאת על מנת לתת ללקוחות קאמרהמיה מענה יעיל ומשופר יותר. כמות הרוכשים במועד זה היתה גבוהה מהרגיל אולם אנו גם בזמנים כאלו משתדלים לתת מקסימום תשומת הלב והשירות לכל לקוח ולקוח.

המצלמה בדגם הנל' הוצע מראש למכירה עם מטען משודרג אשר מתאים גם לשימוש ברכב בניגוד למטען המקורי שעלותו של המטען המשודרג גבוהה יותר ללא כל תוספת תשלום וכחלק ממחיר המצלמה-יש לציין כי המוצר והרכיבים שלו הוצגו מראש ללקוח כזכור הוא הגיע לחנות וראה מה הוא רוכש, הלקוח חזר לחנות באותו היום וביקש לקבל במקום המטען המשודרג מטען קנון הוסבר לו כי באותו המועד לא נמצא ברשותינו המטען ואם הוא רוצה אנו נשמח להחליף לו אותו ללא כל תמורה כאשר הוא יגיע למלאי או לחילופין הצענו לו לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא – הלקוח ניסה להקים מהומה בחנות ולהסיט קונים נוספים ועל מה ? על פיתרון אותו קיבל ובצורה מלאה והוגנת.

אנחנו בקאמרהמיה עושים ונמשיך לעשות את הטוב ביותר בשירות הלקוחות כחלק מהמדיניות שלנו וננסה לתת לכל אחת ואחד את מקסימום השירות ולכמה שיותר בעולם הצילום בישראל

מוצר:
מצלמה SX210
תמונת משתמש
שם:
afeef.ta
תאריך:
21/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי בירור כי המצלמה 700D נמצאת במלאי.
באתי במיוחד מהצפון עם חבר כי לא רציתי לחכות למשלוח.
ביקשתי את המצלמה עם עדשת 18-135, המוכר הביא את הציוד וציין את מחיר החבילה.
כשחברי שאל אם מקבלים כרטיס זיכרון עם המצלמה המוכר ישר ענה בשלילה, נשאל אם בכל זאת מקבלים איזה מתנה קטנה, מנקה עדשה או כל דבר קטן על הקנייה
המוכר ענה: "אני אגיד לך את זה בצורה הכי יפה שיש, לא" .
כמובן שהם לא חייבים לתת מתנות ולא חייבים לחלק דברים בחינם, אבל ציפינו לרמת שירות יותר גבוהה.
הוא יכל להביע רציונל מאחורי ה"לא" בצורה שתגרום לי להמשיך בקניה.
באנו במיוחד מהצפון עם כסף מזומן ויצאנו בלי לקנות, לא רציתי שחווית הקניה שלי תהרס בגלל מוכר כזה לכן העדפתי להמשיך לחנות אחרת.
אנשי שירות צריכים לדעת לתת שירות בראש וברשונה, להיות עם חיוך על הפנים ולדבר עם הלקוחות בגובה עיניים.
לחנות הזאת אני לא אגיע יותר ועוד מלא צלמים מהצפון שכבר שמעו על הסיפור (לא בגלל שלא קיבלתי מתנה, אלה בגלל אותו שירות מאותו נציג) .
מוצר:
מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yehuda
תאריך:
16/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות 'קמרהמיה' בתאריך 10 ליוני. הופניתי אל יניב. באתר החברה יש אמנת שרות, הפותחת במלל הבא:
"מטרתנו שהלקוח ירגיש רצוי ומוערך. אנו מחויבים למערכת יחסים קשובה, אכפתית, הוגנת ומתמשכת".
לאחר הרכישה, איני יכול להעיד כי יניב מקיים את האמור. ההפך, הייתה לי תחושה לא נעימה במהלך הקניה.
בקשתי מצלמה דומה ל-IXUS 70 ויניב הציע לי דגם יקר הרבה יותר. הדגם הכי קרוב הוא A2400 IS שמחירו 439 ש"ח, אך יניב הציע דגם SX270 HS שמחירו 1400 ש"ח.
הדגם שבקשתי נמצא במלאי. הקופסא הייתה בלויה ובקשתי אחרת. יניב עיקם פרצוף והביא אחרת שגם הייתה בלויה. בקשתי לפתוח אך לזאת המוכר לא היה מוכן. ציינתי שרצוני לרכוש את הדגם, ולכן לראות שהמצלמה אינה סרוטה או פגועה.
נתקלתי בסרוב מוחלט. יניב אמר שאחרי התשלום אני יכול לעשות מה שברצוני.
למיטב זכרוני, ביטול עיסקה כרוך בתשלום לחנות של סכום לא מבוטל.
הואיל ורציתי את המצלמה בדחיפות, רכשתי למרות מורת רוחי מן היחס האמור.
למען גילוי נאות, אציין כי המצלמה לא הייתה פגומה, אך היו עליה סימני עצבעות.
לא בטלתי את העיסקה, אך התעורר לי חשד כי לכאורה רכשתי אולי מצלמה שעברה תיקון יצרן לאחר שהוחזרו ע"י לקוח קודם, נקרא: "refurbished". איני מאשים את החנות כי אין לי הוכחה, אך עצם זה שמתעורר לי חשד, היא תעודת עניות.
מעולם לא נתקלתי בסרוב להציג את המוצר שמתכוונים לרכוש.
במילים אחרות, אין יתרון למי שבא לרכוש בחנות לעומת רכישה ברשת.
כמו כן, היחס האישי של יניב היה גרוע. אני לא מתכוון לרכוש אצלם עוד.
תגובת החנות:
ראשית תודה על התגובה, כמי שחרטו על דגלם את מצוינות בשרות כדרכינו אנו תמיד נשמח לקבל מידע בכדי ללמוד ממנו.
יחד עם זאת, במקרה הזה, על אף כי צר לנו על התחושה של הלקוח לאחר ברור ובדיקה מול הנציג ומול מצלמות האבטחה, הלקוח טופל עפ"י נהלי החנות:
1. לקוח הגיע וברצונו לרכוש דגם שאין ברשותנו בחנות, לאחר תשאול ובדיקת צרכי ורוצונות לקוח הוצע ללקוח דגם התואם את דרישותיו.
2. הלקוח שלא היה מרוצה ממחיר המצלמה שהוצעה לו קיבל אלטרנטיבות נוספות ואכן בחר דגם אחר.
3. הקופסא שניתנה ללקוח הייתה אומנם מעט לחוצה כתוצאה מעמידה על המדף תחת מצלמות אחרות ולא כתוצאה מפגיעה בקופסא ומיד כשלקוח ציין כי המצלמה הינה עבור מתנה הוחלפה לו בו במקום לקופסא אחרת.
4. אנו בקאמרהמיה מוכרים אך ורק מוצרים חדשים! היות וכך, אין אנו מאפשרים פתיחת המוצר טרם רכישתו ע"י הלקוח שכן אף אחד לא היה רוצה לקבל מוצר שאדם אחר נגע בו. והמצלמה החדשה אותה קיבל הלקוח לא ננגעה על ידי אף אחד אחר בטרם פתיחתה על ידו כפי שציין הלקוח עצמו הטרוניה על התעקשותנו בעניין זה.
קאמרהמיה אכן חרטה על דגלה את המחוייבות "למערכת יחסים קשובה, אכפתית, הוגנת ומתמשכת". ונמשיך לעשות כך עבור כל לקוח ולקוח ללא פשרות כפי שעשינו עד עתה.




מוצר:
מצלמה A2400 is
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
08/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 31-12-12 רכשתי מצלמה מסוג NIKON D5100 עם עדשה 18-105mm. קיבלתי אתה ללא ספרות כלל וגם ללא תוכנות המצורפות למצלמה. צלצלתי לחנות פעמיים ונענתי בנועם רב. נאמר שישלחו בדואר את מה שצריך. קיבלתי בדואר חוברת מצולמת (לא מקורית) שבה חלק מהצילומים לא ברורים כלל. את התוכנות לא קיבלתי. ממשיך לשוחח עם החנות עד היום
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד ביצע את רכישת המצלמה בחנותנו בתאריך 31/12/12.
בעת הרכישה, נפתחה בפני הלקוח אריזת המצלמה והוצגה תכולתה. נמסר ללקוח במעמד הצגת המוצר כי מאחר והמוצר הגיע לחנותנו שעות ספורות קודם ללא התוכנות וללא הספרים מהספק שלנו בחו"ל, בכדי לא לעכב את הלקוח, נספק לו באופן זמני חוברת בתרגום שלנו.
החומר המקורי נשלח ללקוח בדואר רשום. ולאחר שיחה עם הלקוח מסרנו כי נשמח לשלוח עבורו שוב בדואר רשום את חוברת והדיסק המבוקשים.
שמחנו לספק ללקוח את מלוא השרות כפי שנמשיך לעשות בעבור כל לקוחותינו.
אנו מאחלים ללקוח שימוש פורה ומוצלח.


מוצר:
מצלמה D5100
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
11/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש מצלמה וציוד נלווה. נעזרתי במוכר בני שהסביר ועזר להגיע להחלטה. בתום הבחירה, ביקשתי להוסיף לסל הקניות גם 2 כרטיסי זכרון למצלמה. בדקתי בזאפ דרך הסלולרי את מחירי הכרטיסים ואמרתי למוכר שישנם כרטיסים מתקדמים יותר, EXTREME PRO, במחיר זול יותר. זה בדק ואמר שישווה לי למה שמופיע בזאפ והביא לי כרטיסים מסוג EXTREME במהירות X45. לאחר מכן ביקשתי להוסיף גם נרתיק למצלמה ושאלתי על מחירו. המוכר אמר שיבדוק בזאפ וישווה לי למחיר הנמוך ביותר. בדק במחשב, ואמר שישנה לי את המחיר ל65 ש"ח. כשהגעתי לבית, לאחר הקניה, נדהמתי לגלות שמחיר הנרתיק הנמוך ביותר בזאפ הוא 59 ש"ח, ולא 65 ש"ח. נוסף על כך, כרטיסים הזכרון שרכשתי, אינם הכרטיסים שדיברתי עליהם בחנות, במחיר הזול יותר, במהירות X95, אלא כרטיסים פחות מתקדמים במהירות X45.
הגעתי לחנות להחזיר את כרטיסי הזכרון והנרתיק.
יש לציין כי שירות הלקוחות והעזרה בבחירת המצלמה היו בסדר גמור, גם בזמן החזרת המוצרים. חבל לאבד את אמון הלקוח עבור כמה שקלים בודדים.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על דבריו המחמיאים בעניין שירות הלקוחות שלנו בבחירת המצלמה.
לעניין כרטיס הזיכרון והתיק אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להתאים ללקוח את המצלמה המתאימה לו ביותר והאביזרים הנילווים אשר מיועדים בדיוק למוצר אותו רכש וזאת עפ'י המלצות היצרנים והניסיון שלנו וזאת כחלק מתרבות האירגון של קאמרהמיה – אנחנו לא רוצים ולא מעונינים "לדחוף" סתם מוצרים אותם הוא לא צריך או לא מיועדים למוצר אותו רכש .
מבדיקה יסודית מול איש השירות והמכירות שלנו אשר הציע ללקוח את הכרטיס ה ז ו ל ביותר בארץ ! והמתאים בדיוק למצלמה ( מחיר הכרטיס נבדק והוצג לו און-ליין ומחירו היה הנמוך ביותר לקטגורית הכרטיסים הלקוח גם מאשר זאת בחוות הדעת).
למצלמה הדיגיטלית הקומפקטית אותה רכש א י ן צורך בכרטיס מקצועי אקסטרים פרו (הכרטיס הנל' מתאים למצלמות המיקצועיות -) דומה הדבר לדלק מטוסים אשר מתדלקים איתו אופנוע – המצלמה לא תפיק ממנו כל שימוש והוא מיותר – לעניין התיק יש מחיר מחירון אשר נקבע ע"י יבואן התיקים בשעת המכירה גם התיק כמו הכרטיס נמכר ללקוח במחיר הזול ביותר בשוק – אין לנו שליטה על שינוי מחירים אצל המתחרים – מדובר בהפרש של 6 ₪ בלבד ! חבל על לנו על הרושם המוטעה שנוצר אצל הלקוח – אנו מודים ללקוח על הרכישה אצלנו ועל הבמה שניתנה לנו ומאחלים לו ולכל הלקוחות שלנו שנה טובה ומתוקה – מצוות קאמרהמיה.

מוצר:
מצלמה קומפקטית, כרטיסי זכרון ונרתיק
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב30 באפריל 2012 קניתי לבני מצלמת NIKON COOLPIX L120. קבלתי אותה עם מדריך ביפנית בלבד! בקשתי מדריך בעברית, אמרו שהם עצמם מיבאים את המצלמה, ושהם רק יכולים לשלוח לי מדריך של דגם L100 בעברית. הסכמתי. מאז עבר חודש ולא קבלתי את המבטח. שלחתי מיילים בענין ולא קבלתי תשובה.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה יסודית חלה אי הבנה , אנו שוחחנו עם הלקוח בימים האחרונים שוב ולבקשתו נשלחה אליו למייל' הן חוברת בשפה האנגלית למייל' האישי שלו והן חוברת השפה העברית מאותה הסדרה של המצלמות. אנו מאחלים ללקוח הנכבד הנאה מירבית מהמוצר לשרותו תמיד צוות קאמרהמיה.
מוצר:
מצלמה COOLPIX L120
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
10/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את ההזמנה ביצעתי בקלות באתר ביום ראשון ה26.6, באותו היום התקשרו להגיד לי שאין להם את הדגם במלאי ושזה ייקח שבועיים, עד כאן הכל בסדר.
היום חלפו שבועיים, ובינתיים אני כבר רואה שהמחיר של המוצר בחנות עלה, התקשרתי לחנות לשאול מה קורה עם ההזמנה ושם נאמר לי שזה מוצר שקשה להשיג, אך יש להם במלאי דגם אחר (כמובן יקר יותר), כאשר שאלתי מדוע הם מפרסמים דגם ש"קשה להם להשיג" (המילים שלהם בדיוק) ועוד מעלים את המחיר שלהם התשובה הייתה שיש אנשים שלא אכפת להם לחכות הרבה זמן בשביל לקבל מוצר ספציפי.
בשלב זה הדגשתי שכל זה לא נאמר לי לפני שבועיים והייתי מוכן לחכות שבועיים כמו שגם כתוב באתר ושאני לא מוכן לשלם יותר מהסכום שכבר נקבע, תשובת המוכר הייתה שאין סיכוי שהמצלמה תגיע בזמן שהובטח. בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה, זה מאוד חבל לי כי קראתי ביקורות טובות על החנות ומאוד ציפיתי למצלמה הזאת שהייתה המתנה שלי לעצמי ליום הולדת (שכבר עבר), אבל פה מדובר במקרה בסיסי של הטעייה ואני לא מוכן לזה, התאכזבתי מהחנות מאוד.

כשעה לאחר ביטול ההזמנה קיבלתי טלפון נוסף מהחנות, שבו התנצלו על המקרה ועל כך שטופלתי על ידי סוכן מכירות ולא נציג שירות, הציעו לי את הדגם החדש יותר באותו המחיר כפיצוי על התקלה וקיבלתי את המחווה. למרות האכזבה הראשונית מהחנות, שירות הלקוחות הצליח לשנות את ההרגשה שלי ואת הדעה שלי ולכן אני משנה גם את הביקורת. טעויות קורות והשאלה היא איך מטפלים מהם, בסופו של דבר הטיפול היה ענייני.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית FZ35
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את העדשה הנ"ל לאחר שקניתי מספר מוצרים דרך החנות.
כל פעם שמגיעים מחכה צוות מיומן שיודע לענות על כל השאלות ולכן חזרתי לחנות כמה פעמים.
לאחר כשבועיים וחצי מיום רכישת העדשה גיליתי שמהצד האחורי שלה יש שריטה לא כ"כ סימפטית שלא מתאימה למוצר חדש.
יש לציין שמהיום שקניתי את העדשה לא הוצאתי אותה החוצה ולכן אין שום סיכוי שאני עשיתי את זה, בנוסף לא רואים בתמונות שצילמתי את השריטה ולכן לא חשבתי שמשהו חשוד.
הגעתי לחנות והראתי להם את העניין.
אני הייתי בטוח שחנות עם מוניטין כזה וקהל לקוחות באמת ענק ייקח על עצמו את האחריות ויחליף לי את העדשה, לצערי טעיתי ובעל הבית והעובדים שלו הסבירו לי שעברו יותר משבועיים ולכן אין מה לעשות, אלה לשלוח את העדשה למעבדה ושם יסדרו את העדשה. אני אציין שוב שעברו שבועיים וחצי מיום הרכישה.
כמובן שהדגישו לי שלא שווה לא לעשות את זה כי ברגע שפותחים את העדשה יכנס יותר לכלוך ולכן לא כדאי לי.
כמובן שמוכר אחר הצטרף לשיחה והסביר לי בגבורה איך לו יש עדשה כבר 5 שנים עם שריטה גדולה אבל היא לא משפיעה על התמונה.
הרגשתי שפשוט אומרים לי שזה בעייה שלי ושהם לא לוקחים שום אחריות על המוצר.
הסברתי לבעל הבית שלא ציפיתי ליחס כזה מחנות כזו, בטח אחרי שמכירים אותי שם וקניתי מספר דברים.
יצאתי מהחנות כנוע ומורם ידיים בחזרה הבייתה בידיעה שנתקעתי על עדשה שרוטה ואין לי מה לעשות בנידון.

אני בטוח שאם הייתי קונה עדשה ב-5000 שקל לא הייתי מקבל יחס כזה.

תגובת החנות:
העדשה נרכשה ע"י הלקוח בחנות, היא נבדקה ע"י הלקוח וע"י עובד החנות כפי שאנו נוהגים לעשות בכל רכישה של עדשות כנוהל עבודה קבוע, והיא יצאה מחנות שלנו שהיא שלמה תקינה וללא כל שריטות!

מאחר והלקוח חזר לחנות לאחר שבועים וחצי "וגילה" שיש שריטה על העדשה בחלקה האחורי דבר שעלול להגרם מחיבור לא נכון למצלמה למשל, לנו אין כל שליטה ואחריות על כך ובמיוחד מהרגע שהלקוח יוצא עם המוצר מהחנות לאחר בדיקה שהיא תקינה וללא כל שריטה ובמצב שלם– הוסבר לו כי האחריות אינה מכסה נזק לקוח כגון שריטות (כל אחריות גם למוצרים אחרים בכל ענף בארץ ובעולם אינה מכסה נזקי לקוחות – כגון שריטות ).

לאחר שיחה עם הלקוח הובן ממנו כי השריטה אינה מפריע לו כלל לתמונות ,לכן הוצע לו שלא לשלוח את העדשה לשיפוץ /תיקון השריטה וזאת לאחר בחינת עלות –תועלת קודם בראיית הלקוח כפי שאנו נוהגים תמיד ורק אח"כ בראיית החברה הגענו למסקנה ביחד איתו כי התיקון/ שיפוץ אינו משתלם בדגם הנל'.

צר לנו על תחושת הלקוח אולם הדבר הקל ביותר הוא להטיל אשמה בכל דבר, אבל גם מצופה היה מהלקוח הנכבד להוגנות וללקיחת אחריות גם כאשר הנזק אינו נגרם ע"י החברה,


מוצר:
עדשה ef50mm
תמונת משתמש
שם:
אביגיל
תאריך:
18/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא יודעת אם חוות הדעת הזו היא חיובית או שלילית אבל אני יצאתי מהחנות מאד מאוכזבת.

הזמנתי מצלמה בקמרה מיה דרך האינטרנט והיא הגיעה אליי בזמן ולא היו טענות. לאחר יום גיליתי שיש בעיה בחיישן במצלמה, דיברתי עם מנהל החנות והוא היה אדיב וביקש ממני להגיע לחנות שם אחליף את המצלמה- המצלמה החדשה היתה אמורה להגיע תוך שבוע לדבריו.

לאחר שבוע, ביום חמישי, התקשרתי בעניין המצלמה ואמרו לי שהיא עוד לא הגיעה ושייתקשרו אליי מחר.
לאחר שלא התקשרו אליי למחרת היום, יום שישי, התקשרתי ואמרו לי שהיא "בקופסאות" עדיין ויש לפרוק אותה, וייתקשרו אליי ביום ראשון.
ביום ראשון לא התקשרו אליי ושוב נאלצתי להתקשר- המצלמה הגיע והיא מחכה לי בחנות.

כאשר הגעתי לחנות ביום שני המוכרת הביאה לי מצלמה ונוכחתי לדעת שהיא לא מסוג SD אלא מסוג IX אשר מיוצא ליפן. לא יודעתי על כך מראש אבל צוות החנות הבטיח לי שזו אותה מצלמה.
לאחר מבט אחד בקופסא ראיתי שכל המדריכים באותה מצלמה הם ביפנית. מכיוון שאני לא דוברת יפנית ביקשתי מהמנהל שייתן לי מדריך אחר. המנהל הביא לי מדריך ומיד שמתי לב שזהו מדריך התכנה ולא מדריך המצלמה. לאחר מבוכה קלה הציע לי המנהל שיצרוב לי דיסק עם מדריך המצלמה.
בשלב זה הייתי כבר מאד ספקנית לגבי מקצועיות החנות, ושאלתי את המנהל אם אני אשתמש במצלמה ואראה שהיא לא זהה לSD האם אוכל להחזיר את המצלמה?
קיבלתי תשובה שלילית, ביקשתי לבטל עסקה והמנהל הסכים.

לסיכומו של דבר - בהתנהלות החנות היו דברים טובים מאד (החזר מצלמה, ביטול עסקה, אנשים נחמדים) אבל היו גם דברים לא מקצועיים ("החלפת" דגם מצלמה, אי ידיעה שהמדריך שמגיע עם המצלמה הוא ביפנית).
תגובת החנות:
ראשית חשוב להדגיש כי העסקה כי עם הלקוחה בוטלה מיוזמת קאמרהמיה, הלקוחה הזמינה מצלמה מדגם SD800 של חברת קנון – המצלמה מוצגת באתר שלנו באתר זאפ ובאתר חברת קנון בשמותיה הבאים : Canon PowerShot SD800 IS / IXUS 850 IS / IXYD 900 IS , מיותר לציין כי מדובר בדגם זהה לחלוטין!

לאחר שהתגלתה תקלה במצלמה היא החזירה לנו את המצלמה ובאותו הזמן לא היה לנו במלאי דגם זה, העניין הוסבר ללקוחה מראש והיא הסכימה להמתין עד שיתחדש המלאי.

נמסר לה כי כאשר יתחדש המלאי היא תקבל מצלמה חדשה לחלוטין וזאת אף מבלי שביקשה.

כאשר הגיע המצלמה למלאי, הוזמנה הלקוחה לחנות החברההמצלמה החדשה שניתנה לה היתה מאותו הדגם המוזמן רק בשמו האחר (אין כל הבדל בין הדגמים) הספרות שהיתה בקופסא היתה ביפנית במקום הוחלפה לה הספרות לשפה האנגלית.

אנו באופן מידי ! הצענו לגב' לבטל את העסקה לחלוטין, היא הסכימה וכספה הוחזר לה במזומן.


בברכה,

קאמרהמיה בע"מ

מוצר:
מצלמה sd800
תמונת משתמש
שם:
יורי
תאריך:
13/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיכיתי יותר משבועיים למצלמה שהזמנתי. הפיצוי שהם הציעו הוא כרטיס זיכרון 16GB. מגוחך! עדיף לקנות מאמזון, יבוא מהר יותר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה למצלמה Panasonic TZ100 באתר בה נרשמו ימי העסקים לאספקת המצלמה. יתרה מכך, יצרו עם הלקוח קשר טלפוני ממרכז ההזמנות שלנו, בשיחה זו עודכן הלקוח שוב על הצפי לאספקה. הלקוח לא הביע התנגדות לזמן האספקה בשום שלב בהתקשרות עימו.
המצלמה הגיע לחנותנו במסגרת זמן האספקה שצויין בפני הלקוח הן באתר והן בשיחה עימו. דבר שלא מנע מן הלקוח לדרוש בבואו לאסוף את המצלמה "פיצוי".
קאמרה מיה דוגלת ופועלת בלקיחת אחריות במידה ומסיבה כל שהיא בנסיבות נדירות, גם אם לפעמים מנסיבות שלא תלויות בנו, חל עיכוב ומוצר לא הגיע במסגרת הזמנים שעודכן בהם הלקוח לפעול לשביעות רצונו של הלקוח.
למרות שקאמרה מיה עמדה בזמנים שסוכמו עם הלקוח, במעמד בו עומד לקוח בחנות בחוסר שביעות רצון, הוצע לפנים משורת הדין, ובכדי להוציא לקוח מרוצה על אף שאינו צודק בדרישתו, כרטיס זיכרון בנפח 16GB כולל נרתיק ומגן מסך אולם הלקוח החליט כי "הערך" אינו מספק בעינו ויצא לא מרוצה מהחנות ואף הפליא לעשות ופרסם ביקורת שלילית.
חבל לנו כי הלקוח נותר חסר שביעות רצון מן הפיצוי שלא היה לו מקום כלל ולמרות זאת הוצע לו.
קאמרה מיה תמשיך לפעול תמיד למען שביעות רצון לקוחותיה כפי שיכולים להעיד על כך אלפי לקוחותינו החוזרים והמרוצים.
מוצר:
Panasonic lumix DMC TZ100
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
12/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת וידאו והם המליצו לי על מצלמה של פנסוניק.
כשהגעתי לאסוף התברר לי כי למצלמה אין כלל כרטיס זכרון וכי אי אפשר כלל לצלם במצלמה הזאת כרגע, אלא רק אם אקנה מהם כרטיס זכרון.
זו בושה וחרפה שאין כרטיס זכרון מינימלי במצלמה, ועוד יותר בושה וחרפה שהחברה לא עדכנה אותי כי היא מוכרת לי רכב בלי מצבר!!!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית hc-v130
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
03/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לחיוב:
ההזמנה היתה קלה והמוצר הגיע בזמן
אכזבה:
לאחר ההזמנה התקשרו אלי ממרכז הלקוחות של החנות והודיעו לי שהמצלמה מגיעה ללא כרטיס זכרון וכי אין לה זיכרון פנימי או אחר והציעו לי כמובן לרכוש את הכרטיס בתוספת לאחריות של 3 שנים למצלמה.
לא ברור לי מדוע לא רשום בשום מקום באתר או בעת ביצוע ההזמנה שהמחיר אינו סופי ואינו כולל כרטיס זכרון (90 ש"ח כולל האחריות.
לצערי - נאלצתי להשלים את הסכום החסר כדי שאוכל להשתמש במצלמה.
היה מכעיס ומאכזב מאד במיוחד לאור העובדה שהחנות מסומנת בתג "אמון הציבור" ו"קנייה חכמה".
תגובת החנות:
אנו בקאמרה מיה מציעים לקהל לקוחותינו מצלמות הן ביבוא אישי והן ביבוא רשמי, דגם המצלמה אותה הזמין הלקוח קנון SX230 מוצעת ביבוא אישי עם אחריות לשנה בלבד וביבוא רשמי של קרט עם אחריות למשך 3 שנים (שכוללת שירות יחודי אשר מעניק מצלמה חילופית או מצלמה עד הבית ), כרטיס זיכרון במתנה ,מתאם USB מיוחד למחשב ומתנה נוספת בשווי 120 ש"ח לעיצוב אלבום דיגיטלי כאשר נציג המכירות שוחח עם הלקוח הוא הציע לו את ההצעה המורחבת יותר וכל זאת בתוספת של 90 ש"ח הלקוח בחר בהצעה זאת, אנו מציגים את כל האלטרנטיבות בצורה ברורה הן באתר שלנו והן בזאפ אנו מזמינים את כל הגולשים להכנס לאתר www.cameramia.co.il ולצפות במוצר.
אנו פועלים בשקיפות מלאה ומאפשרים לכל אחת ואחד מהלקוחות שלנו לבחור את המצלמה והתוספות אותו הוא רוצה בלבד! אנו מאחלים לקהל הלקוחות שלנו קיץ נעים והנאה מהמוצרים מצוות CAMERAMIA

מוצר:
מצלמה SX230
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply