דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (8 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מילניום ליין בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחשמל נטו ?
4.59
ציון ממוצע
54
חוות דעת בשנה האחרונה
1052
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
1
6 חודשים אחרונים
23
0
3
שנה אחרונה
48
0
6
כל הזמן
967
8
77
נמצאו 1052 חוות דעת גולשים על חשמל נטו
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Natali
תאריך:
29/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד.
רכשתי מהם את המוצר לפני יותר משבועיים. המוצר הגיע באיחור, והגיע לא אל כתובתי.
נאמר לי שעל אחריותי לאסוף את המוצר מאותו מקום שאליו הוא הגיע, וביקשתי לבטל את הרכישה.
עברו מעל שבועיים ועדיין לא ביטלו את הרכישה ברמת חיוב האשראי ועדיין לא קיבלתי החזר כספי.
הם פשוט לא סיפקו את המוצר וגם לא השיבו את הכסף.
פשוט בושה.
לא ארכוש מהם יותר בחיים.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה את המוצר דרך האתר במשלוח עד 7 ימי עסקים לנקודת איסוף הקרובה לביתה. בשל חג הפסח, המוצר הגיע ביום השישי לנקודת האיסוף, כך שלא חרגנו מזמן האספקה. משום כך הלקוחה ביקשה לבטל את העסקה ולא רצתה לאסוף את המוצר מנקודת האיסוף. ביקשנו להחזיר את המוצר אלינו וזיכינו את הלקוחה באמצעי התשלום באופן מידי. אנו עושים הכל על מנת לעמוד במחוייבותינו. חשמל נטו תמשיך להעמיד בראש סדר עדיפויותיה את שרות הלקוחות.
מוצר:
QB3001 Ninja
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
22/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוכזבת מהשירות אחרי הקניה.
רכשתי טלוויזיה ביום שישי 13.3. שילמתי גם עבור ההתקנה.
נאמר כי כבר ביום ראשון 15.3 יתקשרו אלי לגבי ההובלה ויום אחרי זה יבוא המתקין.
עברו כבר 10 ימים מתאריך הרכישה ועד היום לא קיבלתי טלפון לגבי ההובלה.
בחנות לא עונים לטלפון, והשיחה עוברת למוקד ההודעות.
השארתי מלא הודעות ואף אחד לא חזר אלי.
שלחתי מיילים. לא קיבלתי מענה.
מוצר:
מסך 65 מבית טושיבה
תמונת משתמש
שם:
ziv
תאריך:
11/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניכר בהם מאמץ מיוחד לספק שירות רע ככל שניתן.

שליח שהביא מייבש כביסה, סירב להכניס אותו למעלית,, דרש תוספת תשלום מוגזמת בשביל להעלות במדרגות, פרק את האריזה כדי לנסות להכניס למעלית, אחרי ויכוח של חצי שעה, והשאיר אותה בערמה של זבל מפוזר בכל לובי הבניין.

תוך כדי השליח העליב את מקבלת המשלוח, שיקר לבוס שלו בטלפון, דרש תוספת תשלום על הורדת מוצר ישן וסירב לעשות את זה (בניגוד לחוק, כמובן).

אני מניח כי זו רמת שירות הלקוחות הכללית שלהן, מכיוו ופניה לחברת חשמל נטו לא נענתה ולא נוצר עימנו קשר לאחר התקרית, כי חשוב לשמור על עקביות של שירות גרוע באופן יוצא דופן.


בפרטים ציינתי את מספר ההזמנה, מכיוון שאין חשבונית. לא התקבלה באימיילמוייתכן כי נעלמה עם הזבל שהשליח השאיר אחריו. ככה הם, מקצוענים עד הפרטים הקטנים.
מוצר:
T75175wv
תמונת משתמש
שם:
מרב
תאריך:
17/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחייבים ל 7 ימי עסקים ולא עומדים בזה. כשמתקשרים- לא תמיד עונים כשמשאירים הודעה אצל טלפניות החברה- לא חוזרים. ממש חששתי ששמתי את כספי על קרן הצבי. שרות גרוע ביותר.
מוצר:
מזגן נייד טורנדו To Go 12
תמונת משתמש
שם:
shaiye
תאריך:
17/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אצלם קומקום נירוסטה חשמלי של המילטון. לאחר זמן מה התקשר אלי נציגם וציין כי אין את הקומקום במלאי ושאל אם אני רוצה קומקום טוב יותר באותו מחיר. שאלתי אותו מפורשות אם יש הבדלים והוא אמר שלא, ושהחדש אפילו יותר יקר ושחוץ מזה הכול בו יותר טוב. בשום שלב הוא לא ציין שבמקום הקומקום 1.5 ליטר שהזמנתי אקבל קומקום ליטר אחד ועם פחות קיבולת חשמל. במקרה הטוב מדובר בחוסר אכפתיות, במקרה הרע מדובר בעקיצה.
מוצר:
קומקום נירוסטה 1 ליטר מבית KENNEDY דגם KN465
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כיומיים ‏19/‏02/‏2019 רכשתי אזניות Philips SHL5000 מאתר חשמל נטו
האזניות הגיעו דיי מהר לנק' האיסוף.
לצערי, שפתחתי את עטיפת חב' המשלוחים, גיליתי שהמוצר שקיבלתי כבר נפתח והיה בשימוש.
הקרטון לא היה דבוק לאריזת הפלסטיק, החוטים באריזה לא ארוזים כמו מוצר חדש, הציפוי של הקשת העליונה לא דבוק כמו שצריך.
פשוט מוצר משומש.
בדקתי איך נראה מוצר כזה ברשת (unboxing).
יש גם סכנה הגיינית במוצר כזה שמחזירים אותו לשימוש, בלי לגלות אחריות ולהחזיר ליצרן.
אני מאוד לא מרוצה.
תגובת החנות:
חשמל נטו שמה דגש על שירות ומוצרים ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת.
מיותר לציין כי כלל המוצרים ברשת הינם מוצרים חדשים באריזה, ולא יכול להתקיים מקרה בו מוצר משומש נשלח ללקוח.
מדובר באזניות מדגם פשוט שמגיעות באריזה רכה. במסגרת משלוח המוצר ללקוח אנו משתמשים בשירותיה של חברת שליחויות חיצונית, אשר לצערנו איננו יכולים לפקח באופן מלא על תחזוקת המוצר בזמן המשלוח, ויתכן כי המוצר נפגם במהלך האספקה.

רשת חשמל נטו מעמידה את שירות הלקוח מעל הכל, ובמידה והלקוח היה פונה לרשת, הוא היה מקבל מענה מיידי והחלפת המוצר בחדש.
הלקוח, מסיבותיו שלו, בחר שלא לפנות לשירות הלקוחות, ולכתוב תגובה זו במקום.
נציגי שירות הלקוחות של הרשת, אשר למדו על המקרה לראשונה מחוות דעת זו, יצרו עם הלקוח קשר באופן מיידי לצורך טיפול בעניין לשביעות רצונו.
מוצר:
Philips SHL5000
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
04/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פטיפון של חברת safa. בהפעלה הראשונה נראה שהמגש מסתובב בצורה עקומה, פניתי 3 פעמים לחברה אמרו שישאירו הודעה ולא חזרו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר מחשמל נטו ללא פגם ובמשלוח מהיר שאכן הגיע במהרה.
הלקוח פנה לחשמל נטו בטענה שיש פגם במוצר. נאמר לו שיחזרו אליו משירות הלקוחות.
נעשה ניסיון לחזור ללקוח בתאריך ה 1.11.208 בשעה 17:31 אך הוא לא ענה.
אנחנו מצרים על תחושת הלקוח ולעולם אנחנו לא מתנערים מאחריות על מוצרים שנרכשים מאיתנו.

מוצר:
Safa
תמונת משתמש
שם:
ניל
תאריך:
26/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קומקום של חברת WMF בעלות של 420₪ בסניף ראשלצ מערב ברחוב האצ״ל 1, המוכר טום הבטיח שהקומקום תואם לזה שבתצוגה בגימור מט, שאלתי אותו מספר פעמים אם הוא אכן בטוח כי ידעתי שהקומקום מגיע ב2 אופציות גימור מבריק/מט, המוכר התעקש שזה אותו המוצר שמוצג בתצוגה והגימור הוא אותו גימור, רציתי את הקומקום הספציפי הזה רק בגלל שהוא מגיע במט, בקשתי לפתוח את המוצר בחנות ולבדוק לפני התשלום, המוכר טען שזה אותו ברקוד ואין צורך לפתוח, היה מאוד בטח בעצמו, יש לציין שעשיתי קנייה של עוד מוצרים באותו מעמד בסך 1400₪, שהגעתי הביתה ופתחתי את הקומקום הבנתי שהמוכר פשוט שיקר לי רק כדי למכור והגימור היה מבריק ולא מט כמו שהובטח ונמצא בתצוגה, נאלצתי לחזור יום למחרת כדי להחזיר את הקומקום המבריק ולהחליפו למט אך הבעיה הייתה שאין בכלל מט במלאי, זאת אומרת שהמוכר טום רצה למכור בכל מכיר את המוצר היחיד שיש לו במלאי למרות בקשותיי החוזרות, מאכזב מאוד שגזלו ממני זמן יקר ואילצו אותי לחזור לחנות, לקבל זיכוי (שכמובן לא מבוצע באותו רגע, עובר דרך הנהלת חשבונית ולוקח 7 ימי עסקים) ותפסו לי מסגרת באשראי ל7 ימי עסקים, אמנם המחירים זולים ואני לא לוקח את השירות של אותו מוכר כשירות הכולל של הרשת כי המנהל ניר אכן זיכה אותי והיה בסדר אבל סתם מבאס לצאת עם הרגשה כזאת ולמקום כזה לא אחזור לרכוש בשנית גם אם זה אומר לשלם יותר למתחרים.
תגובת החנות:
ראשית, אנו מצרים על תחושות הלקוח.

מבדיקה שנעשתה עולה כי הברקוד של המוצר שהתבקש אל מול המוצר שסופק בפועל זהים פרט לספרה אחת, ולכן, הטעות נעשה בתום לב.
מנהל הסניף התנצל בפני הלקוח, הבהיר ללקוח שהטעות נעשה בתום לב וכמובן זיכה אותו במלוא הסכום.

השירות הינו ערך עליון בחשמל נטו ואנו נמשיך כך

מוצר:
קומקום WMF
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה והסברתי שלהוריי אין טלוויזיה ולכן האספקה דחופה לנו. ההזמנה בוצעה ביום שני והסוכן אמר שהטלוויזיות מגיעות ביום חמישי אז הוא מאמין שכבר תחילת שבוע הבא היא תסופק. כך קיבלתי מהחנות אותה הבטחה כל שבוע מחדש - הטלוויזיה מגיעה עוד כמה ימים ואז תסופק אליך כמה ימים לאחר מכן. כך עברו להם 3 שבועות.
אמנם החנות התחייבה בחוזה אספקה של שלושה שבועות (ימי עבודה), אך השירות ללקוח היה לוקה מאוד ומשכו אותי כל הזמן עוד שבוע ועוד שבוע, למרות שידעו שלחוץ לי לקבל את המוצר. בסופו של דבר התלוננתי בפייסבוק (בטלפון לא היה נראה שמשנה להם) ואז מנהל כלשהו התקשר אליי ולא עזר בכלום, אך לפחות היה הראשון שהתנצל.

בסופו של דבר ההזמנה בוטלה, ואני קיבלתי חוויה מאוד שלילית מהיחס בחנות ולא אקנה שם יותר.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים ללקוח על פנייתו ומצרים על תחשותיו.
הובהר ללקוח במעמד הרכישה שייתכן ומועד האספקה יתעכב, שכן המסך אינו נמצא במלאי היבואן הרשמי סמליין, ועתיד להגיע בזמן הקרוב.
לצערנו הרב, ומסיבה שאינה תלויה בחשמל נטו, אספקת המסך התעכבה על ידי יבואן סמסונג בישראל - סמליין.
לפנים משורת הדין, הוצע ללקוח כפיצוי על העיכוב מסך חלופי יקר יותר ללא תוספת תשלום, וזאת על אף שלא חלף טווח הזמן לאספקה, כפי שמופיע בחשבונית הקניה.
חשמל נטו ידועה כחנות המספקת את סחורותיה במהירות הגבוהה בשוק, לעיתים אף באותו היום, ותמשיך לפעול באופן כך לטובת לקוחותיה.

מוצר:
Samsung 55MU9000
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
'Reut
תאריך:
28/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קומקום חשמלי ב280 שקל!!! בחנות חשמל נטו בכפר סבא מול קניון ג'י -כיוון שהבטיחו לי חווית שימוש איכותית. לא רק שהקומקום מרעיש בצורה מחרידה, הטעם של המים שיוצאים ממנו מגעיל ולא ניתן לשתייה. שבאתי להחזיר את הקומקום לא הסכימו לעזור לי בטענה שאני צריכה לפנות לייצרן והם מבחינתם לא מטפלים בזה גם אם המוצר נקנה אצלהם. שירות מזעזע וחוסר לקיחת אחראיות!!
תגובת החנות:
ראשית נרצה לציין כי הלקוחה טופלה עוד לפני פרסום חוות הדעת לשביעות רצונה.
הלקוחה רכשה את הקומקום בתחילת חודש ינואר 2017 וחזרה לסניף חשמל נטו בכפר סבא כחודשים לאחר הרכישה בטענה שלקומקום יש טעם לוואי והוא ומרעיש.
הלקוחה הגיעה ללא אריזתו המקורית של הקומקום ולכן לא ניתן היה לזכותה ללא אישור מהיבואן.

מיותר לציין כי הלקוחה ניסתה בסחטנות לקבל קומקום חדש וכי איימה שכל סירוב של החנות לבקשתה תגרור אחריה "שיימינג" ברשת.

בנוסף הלקוחה טוענת שרכשה את הקומקום בסכום של 280 ₪ למרות שרכשה את הקומקום ב – 248.
עוד נוסיף שהלקוחה החליטה לקנות את הקומקום אחרי המלצה של אמא שלה שקנתה את הקומקום מספר חודשים קודם לכן ולא ממוכרי החנות כפי שהיא טוענת.
חשמל נטו מקפידה על שירות גבוה ושמה לעצמה כערך עליון לתת שירות ללקוחותיה בכל מצב באשר הוא.

מוצר:
קומקום חשמלי mk-h317e2b
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
19/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאחר שבסוף הכל הסתדר לשביעות רצוני ,
הבעיה הייתה אצל המפיץ של הספק של החנו ..
לא ניתן לשנות את חוות הדעת אחרי ששולחים אותה, החנות לא אשמה במה שקרה.
מוצר:
מקפיא GP1376
תמונת משתמש
שם:
Maria
תאריך:
17/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי מוצר לפי תמונה והזמנתי. לאחר 3 שבועות המתנה התברר שמוצר כנראה נעבד בדואר,קבלתי טוסטר עם שליח. שמחתי שסוף-סוף זה הגיע וזרקתי אריזה. לאחר מכן הבנתי שקיבלתי מוצר אחר (44747), לא כמו בתמונה. התקשרתי לשרות לקוחות, הם הסכימו שתמונה לא נכונה, אבל סרבו להחליף בגלל שזרקתי אריזה. אני נשארתי עם טוסטר שלא מתאים לי.
מוצר:
טוסטר קופץ 44742
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אייק
תאריך:
05/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל החנות דרך אתר זאפ ורכשתי מכונת כביסה ומייבש, שניהם של חברת Miele, בעלות כוללת של 49,000 ש"ח. זמן האספקה שהופיע באתר במועד ההזמנה - שבעה (7) ימים עסקים. שילמתי למעשה "מזומן" (דרך PayPal). כעבור מספר ימים יצר קשר נציג החברה שהציג עצמו כמנהל חנות ראשון-לציון ואחראי תחום אונליין. הנציג שאל לאן לספק את המוצרים הזמניים. התברר כי זמן האספקה בפועל של המוצרים שהוזמנו ושולמו כבר יכול להגיע לעד שלושה חודשים (למרות התחייבות באתר) וכי לטענתו לא ניתן לבטל את העסקה מכיוון שמדובר בהזמנה מיוחדת. הנציג התחייב כי לרוב תוך חודש המוצרים מגיעים. אכן, תוך יום או יומיים הגיעו לביתי מכונת כביסה ומייבש (חדשים אבל מתצוגה) של חברה אחרת ודגם שעולה עשירית ממה ששילמתי. מאותו הרגע הם נעלמו. אחרי חודשים וחצי יצרתי קשר עם הנציג. לפחות ניסיתי. הוא לא ענה לטלפונים שלי, אך חזר אלי במסרונים. הוא התחייב שהמוצרים כבר במכס ומשתחררים תוך שבוע. כעבור שבוע, משלא הגיעו המוצרים. שוב הוא התחמק משיחות ואז קיבלתי הודעה שאומרת: "הם אומרים שזמן האספקה הוא תשעים (90) ימי עסקים" - דהיינו ארבע וחצי חודשים או יותר. לא ידעתי מי הם אותם "הם" - שכן אני הזמנתי ממנו. מאז נעלמו עקבותיו. פניתי ל-PayPal. לשמחתי, זה אומנם לקח כחודש נוסף, אך האחרונים הצליחו להשיב כתשעים אחוז מהסכום ששילמתי. מיותר לציין כי יומיים אחרי שהכסף שם לחשבוני, יצר איתי קשר בעלי החברה וניסה ליישר הדורים. הוא כמובן הצדיק אותי והבטיח לפצות - השאיר לשיקול דעתי את ההחלטה לחזור לעסקה או לבטל. כאשר הודעתי לו על כך שאין בכוונתי לחזור לעסקה, נחשפו פניו האמיתיים. כמובן שאין בכוונתו לפצות אותי על חסרון הכיס שנוצר אצלי וכבר החל להשתמש במונחים של שלום ומלחמה (כמעיין איום מרומז). מציע לכל מי שקורא את זה - לא להתקרב לחנות.
תגובת החנות:
שלום ללקוחות חשמל נטו
הלקוח עידו ביקש להזמין מכונת כביסה ומייבש ביבוא מחו"ל שזמן אספקתם 90 ימי עסקים . במסגרת העסקה הוצא לו מכונת כביסה ומייבש זמינים עד הגעת המוצרים המקוריים בהזמנה . עוד לפני שעידו חויב נאמר לו פעם נוספת שהמוצרים הם ביבוא מיוחד ויש זמן אספקה ארוך ורק לאחר שהוא יאשר את זה הוא יחויב .עידו אישר את העסקה דרך תשלום פיי פל וביקש לספק את המוצרים הזמניים שעדיין נמצאים בביתו.יש לציין שעידו היה בקשר תמידי עם חשמל נטו ועודכן בדבר ההזמנה מחול וצפי הגעתה.לאחר כ 3 חודשים עידו פתח מחלוקת בפיי פל בטענה שלא קיבל את המוצרים . מה שנכון כי זמן האספקה המקורי הינו 90 ימי עסקים . פיי פל החליט לזכות את הלקוח בהתאם לנהליו מה שגרם לעידו נזק כאשר לא התייעץ טרם פתיחת המחלוקת עם חשמל נטו וחויב בעמלות מיותרות הקשורות לנהלי פיי פל בלבד!!! . הוצא ללקוח ע"י המנכ"ל לקבל את המוצרים באותו שבוע כאשר נכנסו המוצרים מחו"ל וליישב המחלוקת מול פיי פל , אך המנכ"ל נתקל בסירוב עיקש מצד עידו וכי הינו רוצה לבטל את העסקה וביקש לזכותו ולפצותו על העמלות ששילם באופן פרטי לפיי פל . ע"פ הנהוג בחוק מוצר המוזמן בהזמנה מיוחדת ביבוא מחול לא ניתן לבטל דבר שהובא לידיעתו של עידו תרם העסקה.זאת ועוד הוא השאיר את המכונה והמייבש הזמניים בביתו וממשיך להשתמש עד היום ללא תשלום .

מוצר:
מכונת כביסה TMV840WP
תמונת משתמש
שם:
Nikolay
תאריך:
31/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת גם במעמד הקניה וגם בניסיון כושל לקבל שירות מהם אחרי שהמצלמה שבקה חיים שבוע בלבד לאחר הקניה. להתרחק כמו מאש. לא חסר חנויות אחרות, והם חדשים- צריכים ללמוד בדרך הקשה לשרת לקוחות כמו שצריך. בנוסף לכל הצרות המוכר גם ניסה לבדוק את הערנות שלי ונתן לי מחיר גבוה יותר ממה שמופיע באתר, בשיטת מצליח- הפעם לא הצליח (קניתי מצלמת go pro ,סניף כפר סבא)
מוצר:
מצלמת אקסטרים hero 4
תמונת משתמש
שם:
YS
תאריך:
25/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בזאפ שואב אבק דרך חשמל נטו.
יום לאחר הרכישה התקשר אלי נציג כדי שאשלם שוב טלפונית כי התשלום ב Paypal לא עבר. (לאחר כמה ימים הסתבר שהיה חיוב כפול שביטלתי, כנראה טעות) אחרי התייעצות איתו בקשתי לשנות את כתובת המשלוח למקום העבודה, במקום הביתה, הוא הוסיף שהמשלוח יגיע לאחר מספר ימים. התקשרתי שבוע אחרי כדי לברר מה מצב ההזמנה, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו.
למחרת התקשרתי שוב ונאמר לי שהמוצר בדרך.
בפועל, המוצר הגיע באיחור רב וגם הם לא עדכנו את כתובת המשלוח כך שהייתי צריך, על חשבון העבודה, להפגש עם השליח באמצע הדרך.
בקיצור - שירות לקוחות גרוע. לא אחזור לקנות שם בחיים. בי נשבעתי
מוצר:
שואב אבק 332938
תמונת משתמש
שם:
Eitan
תאריך:
23/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את הפריט למרות שנעם הבטיח לי שליח עד הבית בגלל שהוא טען שהוא לא מוצא את החבילה בדואר.
עד היום לא הגיע לא שליח ולא חבילה.
נאלצתי לפתוח תביעה בפייפל.
מוצר:
טוסטר לחיצה HEM100
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
01/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
19/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהחנות הזאת בשום פנים ואופן !!!!!!! ההזמנה הובטחה תוך שבוֵע ועברו שבועיים ועדיין לא הגיע המוצר . בלתי אפשרי ליצור קשר איתם , השארתי 2 הודעות ,אמרו שיחזרו אלי ילא חזרו .... חויה גרעה
תגובת החנות:
שלום לגולשים
הלקוח ערן היה מאוד מרוצה מטיב ממהירות המשלוח וטיב השירות נעשתה הזמנה בחשמל נטו , המוצר נשלח יום למחרת וכן נאסף על ידי בת זוגתו בתוך ימי האספקה שאנו מתחייבים להם.ערן לא היה מודע לאיסופו וקבלתו של המוצר ע"י בת זוגתו .כאשר שוחחנו עם ערן הוא הבין את טעותו ואמר שיוריד מיידית את חוות הדעת כי "אינו רוצה לגרום נזק לחנות שעמדה בהתחייבותיה".נעשו פניות רבות הן של ערן והן שלנו לזאפ בכדי להוריד את החוות דעת אך ניתקלנו בסירוב תמוהה ועיקש.חשמל נטו תמשיך לשרת בנאמנות את כלל לקוחותיה.
מוצר:
מתקן תלייה PLB480
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
27/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחשמל נטו ברחוב האצ'ל בראשון לציון מערכת מיני מסוג סנג'ין , לקחתי אותה מהחנות ולמחרת אחרי שראיתי שהתפריט וההפעלה שלה לא נוח .ביקשתי להחליף את המוצר במערכת של ימאהה. את המערכת החזרתי באותו מצב שקיבלתי ולמרות זאת ננזפתי ע''י המוכרת בחוצפה. לאחר שהמוצר הוחלף . ביקשתי חוברת הפעלה בעברית וכעבור מספר רב של פניות החליטו לשלוח לי את החוברת שהיא ברמה מתומצת מדי וזאת חוברת רק כדי לצאת ליידי חובה. לאחר מכן אחרי מספר פניות לקבל תעודת אחריות ואז נאמר לי ע'י המוכר לוני אל תדאג יש לך אחריות ,התעקשתי וביקשתי זאת בכתב בתעודה ולאחר פנייה לאחראי בשם חיים הוא אמר שכדי לתקן את הרושם הוא פיצה אותי באוזניות והבטיח שתעודת האחריות תשלח לי.ונכון אכן התעודה נשלחה אך במקום ל3 שנים כפי שהובטח לי נשלחה לי תעודה לשנה אחת. המסע אחר התעודה שוב התחיל פניתי שוב מספר רב רב של פעמים ללוני מנהל החנות וגם למנהל באיזור חיים ועד עצם היום הזה 27/12/2014 כ3 חודשים לאחר הרכישה לא קיבלתי את תעודת האחריות.ברצוני לציין שמנהל החנות לוני ניסה להיות נימוסי אך מעבר לכך שום הבטחה לא קיים .אני מספר פה את כל העובדות שמגובות בהקלטות.במקביל אני פונה למועצה לצרכנות. אנא לא להכנס לחנות זאת חשמל נטו בראשון לציון באצ'ל.
מוצר:
מערכת סטיראו מיקרו TSX-B72
תמונת משתמש
שם:
PN
תאריך:
26/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי בפייפאל בתשלום אחד כן הוספתי 45 ש"ח לאספה מהירה ב-3 ימי עסקים כדי לקבל לפני החג. ביוום השלישי, כשהמוצר לא הגיע התקשרתי והסתבר לי "שהית תקלה" והמוצא לא יגיע במועד.
עד כה לא זיכו אותי במשלוח. המוצר לא הגיע.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר ב 21.9 בשעות הערב לאחר תום יום העסקים. הזמנתו נקלטה ויצאה למשלוח למחרת ב 22.9

משלוח מהיר הינו משלוח שמגיע תוך 3 ימי עסקים. לידיעת הלקוח ימי עסקים אינם ימי שישי,שבת וערבי חג.
עברו 2 ימי עסקים 22-23.9 ולאחר מכן ב 24.9 כבר חל ערב חג.

בשיחה איתנו הסברנו לך כי נעשה את מירב המאמצים ולא "שהית תקלה" כמו שרשם.
אמנם עשינו את מירב המאמצים שהמוצר יגיע לפני החג אך ההתחייבות שנספק את המוצר תוך שלושה ימי עסקים עדיין נשארה.

עקב עומס הזמנות לפני החג לא היה ניתן לספק את ההזמנה לפני המועד המובטח.
התגובה נכתבה ביום שישי ה 26.9 יום חג, ובוודאי שלא יתכן שתהיה אספקה ביום חג שכן איננו פועלים במועדים אלה.

הכיריים התקבלו אצל הלקוח ב28.9 ביום העסקים השלישי להזמנתו! עקב אכזבתו של הלקוח ולפנים משורת הדין חשמל נטו ספגה את עלות המשלוח המהיר והלקוח זוכה מעלות משלוח זה למרות שהלקוח קיבל את המוצר כפי שהתחייבנו.

שתהיה שנה טובה.
מוצר:
כיריים גז דגם NDG68
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply