ניסו להחליף "דגם ישן" שהזמנתי לדגם אחר בתוספת של 500 שקל בלבד. סירבתי
מי הבאה בתור.?
מוצר:
מכונת כביסה WF1700W5V
שם:
ilan costa
תאריך:
09/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לאחר שהחלטתי לקנות מקרר היטאצי והמכיר שפורסם היה הנמוך ביותר. המוכר ישר הציע לי לקנות מקרר אחר של סמסונג והסביר לי מדוע הוא טוב יותר. הסתכלתי באתר תוך כדי השיחה וריאתי שהביקורות על המקרר שהוצע לי הם אינם טובות. (מקרר מרעיש ...) שאלתי את המוכר מה הסיבה שהוא ממליץ ואיך ניתן להסביר את הביקורות הלא טובות והוא אמר לי שזה לא נכון שהמקרר מרעיש רק בכמה השעות הראשונות עד שהוא מתחיל לעבוד וכו... הוא עוד הוסיף שהמקררים של סמסונג הרבה יותר טובים ושהוא גם עיעשה לי הנחה אם אקנה את המקרר "ברגע זה". ביקשתי ממנו כמה דקות לחשוב כי הרי בכלל לא רציתי סמסונג ופתאום מצאתי את עצמי מבולבל. בדקתי חוות דעת בחול על שני המקררים גם שם המקרר שרציתי קיבל חוות דעת מצוינות והמקרר שהוצע לי קיבל חוות דעת לא טובות. החלטתי להתקשר ולהזמין את מה שרציתי מלחתחילה ופה נפל לי האסימון... לטלפון ענה מוכר אחר ואמרתי לו שאני רוצה את ההיטאצי, הוא אמר שלא נראה לו שיש להם ושהוא יבדוק במלאי ויחזור אלי (עד היום אף אחד לא חזר אלי) . מהביקורות שרשומים על החנות ניתן לראות תבנית בה המוכר מפנה קונים למוצרים אחרים (כביכול יותר טובים) ולי זה פשוט נראה שהפרסום של המכירים הנמוכים רק נועד בשביל למשוך קונים ולמכור להם מוצרים אחרים שיש במלאי. בקיצור, משכו אותי לחנות בגלל פירסום של מוצר במכיר שובר שוק שלא ניתן לספק, ואחר כך ניסו לשכנע אותי לקנות מוצר פחות טוב בכדי לבצע מכירה על חשבוני. הדירוג הוא נמוך בגלל חוסר אמינות (לדעתי) אולי זאפ צריכים לבדוק את הנושא ולפסול אותו. את הדעה הזו אני מביע רק לאחר שקראתי מספר ביקורות (דווקה מהטובות שיש) שההסטה למוצר אחר מתוארת שם כ (לפי דעתי כי המוצר בכלל לא היה קיים מלחתחילה)
תגובת החנות:
הלקוח שמאחורי המילים חיפש רק לפגוע ולהכפיש אותנו .יש לנו שם טוב לקוחות מרוצים ואתר ותיק ואמין . השאלה שנשאלת למה לא ביצע הזמנה למה כל הסיפור הזה היה מעביר ההזמנה באינטרנט והיינו שולחים לו את המוצר במסגרת ההתחייבות. יחד עם זאת יש אנשים המבקשים שאנחנו כאנשי מקצוע נציע להם ונתן להם השוואה בין פריטים ולבסוף הם מחליטים מה הם רוצים לקנות . אז בימים קשים אלה קצת פירגון וגישה חיובית .
מוצר:
מקרר RZ470..
שם:
תהילה
תאריך:
10/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה מהחברה דרך זאפ, השירות בטלפון היה אדיב אבל לצערי מרגע סגירת העסקה הכל הלך והדרדר. החל מהשליח שהובטח לנו שיגיע עוד באותו יום ולא רק שלא הגיע,גם הטיח בנו צעקות בטלפון,ניתוקים,סינונים ויחס מזלזל. מרח אותנו עד 2 בלילה מחכים למכונת כביסה ולבסוף הגיע רק יום למחרת!!!!! לאחר מכן הגיע השלב של הטכנאי, זמן המתנה ארוך ומייגע,בשירות ניתן רק להשאיר מספר טלפון ולקוות שיחזרו אליך אך לשוא. לבסוף קובעים לך טכנאי לעוד יומיים וגם אז הוא כמובן לא מגיע אחרי אמירות שקריות שהוא התקשר ולא היה מענה, ושוב,פניה לשירות לקוחות השארת מספר טלפון-לא חוזרים כל היום אלא רק 10 דקות לפני סגירת המוקד ענו לנו לטלפון יזום מצידנו שבסופו השאירו אותנו ל"המתנה" מזוייפת בתקווה שננתק וסגרו את המשרד.
העסקה מבוטלת ושלא נדע עוד צער.
תגובת החנות:
תהילה היקרה לא חושב שמגיע לי יחס כזה במיוחד אחרי מאמצים וסידור התקנה מהירה מחברת השירות הלקוח הזמין מכונת כביסה בצהריים הובטח ללקוח אספקה מהירה של 24 שעות בפועל המכונה הגיע פחות מ24 שעות שאנחנו במרחק 100 ק"מ מהלקוח .הלקוח דרש שירות התקנה מחברת השירות באותו יום הם רצו להגיע רק לאחר שלושה ימים. אנחנו התערבנו ועזרנו ללקוח לקבל שירות למחרת . בקיצור הלקוח קנה מכונה ותוך 48 שעות אספקה והתקנה .המכונה אצל הלקוח הוא נהנה ממנה . הלקוח דורש שנוציא לו פיצוי לא חושב שיש סיבה לתת פיצוי לכן רשם מה שרשם .
מוצר:
מכונת כביסה 60810
שם:
גולש
תאריך:
21/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
צופית
תאריך:
14/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הצלחתי לקבל חשבונית לאחר הרכישה (???!!!) גם לא אחרי שהתקשרתי המון פעמים, שלחתי סמסים, מייל וווטסאפ... זאת במשך כשבועיים ממועד הרכישה... היום נשברתי - מילאתי את חוות הדעת הזו לא ברור לי מדוע לא ניתן לקבל חשבונית בבית עסק :-(
תגובת החנות:
התיאור של צופית לוקה בחסר המוצר יצא תוך 24 שעות יחד עם חשבונית . צופית התקשרה והודיע שהיא לא מוצאת את החשבונית . שלחנו לה לפי המאייל ששלה עם ההזמנה אך לא קיבלה מסתבר שהמאייל ששלחה לנו היה שגוי . יחד עם זאת אני אישית ביום לידה של בני שלחתי לה בדואר והיא יודעת זאת קיבלה למחרת את החשבונית בדואר .
מוצר:
מכונת כביסה 60810
שם:
Kobi
תאריך:
23/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ממש כפי שהזהירו לפני - הם מפרסמים מוצר במחיר הטוב ביותר שלא קיים במלאי ( לדבריהם בטעות :-) ). רק על מנת שינסו למכור לך משהו אחר. שיטת מצליח
מוצר:
מכונת כביסה CFL565K
שם:
דני
תאריך:
13/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אין המוצר "מוצר פתיון" לאחר ביצוע ההזמנה מתקשרים ומנסים לתת דגם אחר במחיר אחר אין פלא כי זולים בדגם הנ"ל משמעותית מסחר פסול
מוצר:
מקרר EL129
שם:
hagar
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני ובן זוגי רכשנו מכונת כביסה לפני כמה ימים דרך הטלפון. בשיחה היה נראה כאילו המוכר עושה לנו טובה שהוא סוגר איתנו עיסקה, הוא לא היה מרוכז וקטע את השיחה מספר גבוה של פעמים כדי לתת שירות לאנשים שהיו בחנות. נקודה זכות יחידה היא שהמכונה הגיעה תוך יום. לאחר שהמכונה הגיעה התקשרתי לחנות כדי לקבל מספר טלפון של טכנאי שיבוא להתקין את המכונה. אותו המוכר נתן לי מספר של חברה שלא עובדת בעיר שבה אני גרה. התקשרתי שוב, והוא שוב נתן לי שם של חברה שלא עובדת עם סוג היצרן. רק בפעם השלישית קיבלתי טלפון ותיאמתי הגעה של טכנאי. בקיצור, יחס מזלזל שלא שווה את המחירים ה(אולי) יותר זולים.
תגובת החנות:
הלקוח פנה אלינו בשעת לחץ כאשר אחד העובדים היה במחסן אחד בתפילה ואני בחנות . קיבלתי שיחת טלפון מאד לחוצה בזמן האספקה הבטחתי ללקוח שאחזור אליו תוך מספר דקות .לאחר 5 דקות חזרתי ללקוח עם תשובה שתוך יום יקבל את המכונה .הלקוח סגר את העסקה וקיבל למחרת את המכונה (אם היה מזמין מחנות בעיר מגוריו לא בטוח שהיה מקבל את המכונה במהירות פחות מ24 שעות).לאחר שקיבל את המכונה פנה לחברת השירות הצפונית אך לאחר שפנה לחנות נתנו ללקוח את מספר הטלפון של חברת השירות הדרומית ודאגנו להגעה מהירה של המתקין.למחרת הותקנה המכונה ע"י טכנאי הלקוח קיבל הסבר מקצועי איך להפעיל את המכונה ללא עלות כחלק מהשירות. אז תוך יומיים מכונה מותקנת ועובדת אצל הלקוח .מה שנותר לנו לאחל ללקוח שיהנה מהמכונה .
מוצר:
מכונת כביסה A 708
שם:
Vadim Krishtal
תאריך:
15/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
האתר אינו מעודכן. המוצר שבחרתי מזאפ ( כיריים גז Normande ND6010 ) אינו קיים. הם הציעו מוצר שונה - Muller. הוא הגיע שבור. הליך ההחלפה עדיין לא גמור.
לזכותם אני חייב להוסיף שהם הזמינו את המתקין אלי הביתה כדי לתקן את הכיריים (וגמ לבצע את העתקנה הרשמית) והם שלמו עבור הביקור.
תגובת החנות:
האתר מעודכן והמוצר מוצג וניתן לספמידית מיכוון שחיב לבשל הצענו לו אלטרנטיבה אחרת וסיפקנו לו במידי יחד עם זאת עשינו לו הנחה נוספת . קו עד 7 ימי עסקים. הלקוח היה מעונין לקבל במידי באותו יום את הכיריים נאמר ללקוח שניתן להזמין את המוצר ואנחנו נזמין את המוצר מהספק יקח יומיים שלושה . הלקוח שאל אם יש כיריים באספקה הלקוח קיבל את המוצר פחות מ24 שעות כמו כן נאמר ללקוח להתקין את הכיריים עם מתקין גז לפי חוק. הלקוח התקין לבד את הכיריים ואחד הראשים לא עבד למרות שאמרנו ללקוח לא להתקין לבד שלחנו לו מתקין שלמנו לו מכספנו 150 שח וסידרנו לו את הכיריים בכיוון החישן מה שהיה יכול לחסוך בזמן אם היה מזמין את המתקין שקיבל את הכיריים.אני מאמין שלאחר הטיפול המסור והעיקבי הלקוח עובד ומרוצה מהכיריים.
מוצר:
כיריים גז ML-6010
שם:
גולש
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Sigalit
תאריך:
20/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!! פשוט כזה בלגן! מוצר הגיע באיחור אחרי ריצות אחריו, טלפונים רבים לחנות ולחברת משלוחים. שליח היגע לעיר, צילצל והודיע שהמקרר לא נכנס לאוטו. אז למה צריך להגיע עד ללקוח ולהגיד לו את זה במקום להביא מוצר? למחרת אותו הדבר. צילצל ואמר שהמקרר לא נכנס לאוטו. פשוט צחוק!!! קיבלנו מוצר באיחור אחרי טלפונים רבים גם לחנות לעופר וגם לחברת המשלוחים האמורה לספק סחורה ולא סיפקה. שירות גרוע! לא נקנה יותר בחנות הזאת.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר משרדי מהחנות לאחר יומיים הזמנו את חברת המשלוחים עקב המצב הביטחוני חברת המשלוחים לא הגיע לקחת סחורה החנות ממקומת בדרום קרוב מאד לגבול עם עזה. יצרנו מיד קשר עם הלקוח והסברנו לו את המצב שהמשלוח התעקב הלקוח טען שלא מענין אותו עשינו מאמצים רבים להשיג חברה משלוחים שתגיע אלינו לאיסוף ואספקת המוצר בהקדם מיכוון שלא היו מוכנים להגיע סיפקנו ברכב שלנו הפרטי ונסענו כ100 ק"מ ישירות ללקוח שיהיה מרוצה . בסוף זו התגובה שקיבלנו ככה לא בונים מדינה . לא מגיע לנו יחס כזה עם כל המאמצים ובתקופה שהעסק שלנו נפגע כלכלית עקב המלחמה .
מוצר:
מקרר משרדי 135
שם:
Ariel
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אל תזמינו מחנות זו אם אתם רוצים לקבל הזמנתכם! הזמנו מייבש כביסה בחודש מרץ. חיכינו חיכינו, בכינו בכינו, ומי לא התקשר... הם. בחודש מאי כבר נשבר לנו והרמנו טלפון להבין למה לא הגיע המייבש. וכצפוי הטריק הכי מוכר בספר הופעל עלינו "מצטערים אין לנו את המייבש הזה (שגם עכשיו הם מפרסמים אותו כאילו יש להם, כדי שיקבלו עוד הזמנות מלקוחות תמימים), אנחנו מרגישים כל כך רע שניתן לכם את המייבש האחר שיש לנו (מותג לא מוכר, עם ביקורות גרועות בזאפ) באותו מחיר למרות שהוא יקר בכמה מאות שקלים". ספקנים וטובי לב, בדקנו את המוצר ששלחו אותנו, הופתענו לגלות שהאתר שלהם חוסם אפשרות להעתיק את הטקסט כך שלא ניתן להדביק בזאפ ולבדוק (אבל אנחנו חרוצים אז העתקנו ידנית וגילינו כמה מפתיע שהמחיר שלו בחנויות אחרות דווקא זול יותר מהמוצר שרצינו מראש לקנות).
אז מה היה לנו. עיכוב עצום, עוגמת נפש, ניסיון לעקוץ אותנו לקנות מוצר נחות וזול יותר באותו מחיר. אל תקנו מחנות זו!
תגובת החנות:
במהלך חודשי החורף עבדנו בשיתוף פעולה עם ניופאן בשיווק המוצר מיבש כביסה אינדסיט מדגם IDV65 במסגרת מבצעי החנות ומחיריה הזולים נרכשו בתוך זמן קצר כמות גדולה של מייבשי כביסה מהסוג הנ''ל במקביל לקח הזמין הלקוח את מייבש הכביסה מהדגם הנ''ל,ולאחר בדיקה מהירה מול חברת ניופאן נודע לנו כי המוצר אזל במלאי החברה ולא יגיע יותר לארץ לפחות לא בחודשים הקרובים, כמובן שהודעה על כך נמסרה במידית ללקוח. וכמובן כמובן שהלקוח לא חיוב אף לא בשקל אחד ( במקביל לטענה בה הוא ''נעקץ'' על ידנו) כמו כן הוצא ללקוח במקביל מוצר ברמה גבוהה יותר. ובמקביל נעשה ניסיון לאתר את המוצר IDV65 מחנויות אחרות איתן אנו עובדים. לאחר ניסיונות רבים שלבסוף לא צלחו לאיתור של המוצר. הודענו ללקוח כי המוצר אינו זמין כרגע במלאי של החברה ואנחנו מצערים על כך ובנוסף הוצע ללקוח מייבש כביסה של חברת WHIRPOOL תוצרת צרפת בשווה למחיר בו נרכש על ידם מייבש האינדסיט אף על פי שמייבש הכביסה של ווירפול שווה 1790 ש''ח ופיצוי נוסף . אנו באתר YES WE SELL וגם כאן בחנות המכר שלנו מנסים לתת את השירות הטוב ביותר והאמין ביותר לכל לקוח ולקוח. הלקוח הנ''ל בחר להגיב בצורה שלילית ומכוונת במטרה להרוס לאתרנו, והתבטא במילים כגון:''עקיצה'' וכדומה. כמובן שאין באפשרותנו לשלוט בתגובותו ובהתנהגותו של הלקוח. ולראייה בשיחה שנערכה היום עם הלקוח טען הלקוח שמטרתו היא : '' לחנך אותנו ואת העולם '' אז בואו חברים נחזור לפרופרציות ולעסקים, כל המטרה שלנו היא לספק את המוצר הטוב ביותר ללקוח ואת השירות האמין ביותר ללקוח במטרה שיחזור שנית לרכוש באתר.
מוצר:
מייבש כביסה IDV65
שם:
גרומצב
תאריך:
12/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר משרדי בחנות זאת. למחרת בבוקר התקשרו אליי. המליצו מקרר אחר ועמרו שיגיעה בתחילת שבוע. עברה שבוע וחצי ואף אחד לא התקשר. ברגע שהתקשרתי עמרו שיחזרו אליי ואף אחד לא חזר. התקשרתי עוד פעם ועמרו שיגיעה ביום ראשון. ביום ראשון התקשרתי עוד פעם ועמרו שיגיעה מקרר רק ביום שלישי. ביום שלישי זה הגיעה. אך כל השירות ממש לא נעים חיכיתי הרבה זמן בלי מקרר בבית.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקרר משרדי וביקש שיגיע מהר ההזמנה בוצעה בסוף שבוע הובטח לו שיסופק בתחילת השבוע הלקוח קיבל את המוצר מרגע ביצוע ההזמנה תוך שלושה ימי עסקים אם כל הלחץ של אספקות שלפני חג פסח אז שיהיה חג שמח .
מוצר:
מקרר 130
שם:
גולש
תאריך:
26/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
06/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
17/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
13/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
nivc
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח כלים של בקו דרך האתר. הנציג באתר הבטיח לי שנוכל לקבל את המדיח לפני חג הסוכות (תוך 5 ימים). לא הגיע. התקשרתי אליו, אמר שמתנצל ויגיע לפני חג שני.. - לא הגיע הגיע אחרי החג השני של סוכות.
המוצר היה עם מים בצינורות, כתמי חלודה בדלת המדיח, רגלית שבורה ומדיף ריח רע מאד. - בקיצור ... משומש או משהו כזה. המוכר כמובן מיד העביר את האחריות ליבואן ונתן לי את הטלפון שלהם שאני אתמודד איתם. אצל היבואן כבר העניינים מתעכבים כי המוכר לא שלח את החשבונית (וגם לא העביר לי אותה, אלא אחרי שביקשתי מספר פעמים ואז שלח העתק במייל). עד כה, המדיח הארור, עדין תקוע אצלי בסלון. (חודש אחרי) את המוכר, זה לא ממש מעניין כי הוא מפנה ליבואן
מוצר:
מדיח כלים 1403
שם:
EINAV
תאריך:
17/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה המקוונת יצר איתי קשר עופר, הבעלים, ובאדיבות ושכנוע רבים הציע לי להחליף את הדגם המיושן (לטענתו) שהזמנתי באחר דומה אך מפירמה אחרת שעל פי דבריו הייתה טובה באותה מידה. השתכנעתי. התנור שהגיע סבל מפגם בצבע. לטענת עופר החברה סרבה להחליף אותו. אני הייתי מוכנה לקבלו עם הפגם אך לדעתי הגיע לי לקבל מחיר כמו של מוצר מתצוגה. עופר הבטיח לי פיצוי. הסכמתי. כעבור מספר ימים החלו כפתורים להתפרק. כדי להפעיל את האחריות נדרשתי לשלם 120 ש"ח (תנור בן שבוע , זוכרים) עופר הבטיח שהפיצוי יגדל בהתאם. כעבור חודש וחצי מהקניה, ואי אילו תזכורות מצידי, הגיע אלי מגהץ!! ששוויו אולי 50 ש"ח. וגם הוא הגיע בקופסה פתוחה ומפורקת. כל כך חשובים להם הלקוחות שאפילו קופסא לא יכלו להשקיה. לסיכום אל תקנו אצלם ואל תקנו פריזמה. לא שווה את הכסף גם אם לא יקר.
תגובת החנות:
הלקוח יצר קשר עם החנות והתעניין בתנור משולב , לאחר הסבר מקצועי ואדיב על כל תנור יתרונות וחסרונות הלקוח בחר תנור דגם 6040 של חברה ידועה ומוכרת . לאחר יומיים הלקוח קיבל את התנור למרות שההיתחבויות הייתה שבוע . לטענת הלקוח לאחר שפתח את התנור טען שיש מכה בחלק האחורי . נשלח לי תמונה של המכה ונתתי ללקוח להחליט או להחליף או לקבל פיצוי המכה היתה חיצונית ובחלק האחורי . הלקוח החליט שישאר עם התנור ששוב שאלתי אותו אם הוא רוצה להחליף . נשלח ללקוח פיצוי הולם מגהץ אדים מקצועי ששווה 300 שח אני אישית שלחתי בדואר ישראל את המגהץ יכול להיות שהאריזה קופסא מקרטון נפגעה אבל המוצר הגיע בשלמותו . לגבי הפעלת התנור זה לא משנה איזה תנור הלקוח רוכש מומלץ להזמין טכנאי גז שיבדוק את כל מערכת הגז בתנור חדש וזה בעלות של 120 שח לחברת השירות . לגבי הכפתור שיצא ללקוח ביררתי עם טכנאי לפי מה שהבנתי שיש קפיץ בכל כפתור שמנקים צריכים להחזיר אותו למקומו וזה עובד אז מה עוד אפשר לעשות בשביל הלקוח שיהיה מרוצה.....
מוצר:
תנור אפיה משולב כיריים OE-6040
שם:
חגי
תאריך:
10/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
. הזמנתי מכונת כביסה ביום 22 לאוגוסט כי הישנה התקלקלה. כידוע מכונת כביסה (במיוחד עם ילדים בבית) אינה מותרות אלא מוצר בסיסי. רק לאחר 8 ימים טרחו להתקשר אלי וליידע אותי כי אין מכונה במלאי (וכמובן ניסיון לUPSALE למכונה אחרת). בזמן הזה יכולתי כבר להזמין ולקבל מכונה אחרת. השערורייה הגדולה יותר היא כי הם ממשיכים להציע את המכונה באתר כשהיא כביכול הנה במלאי.
מוצר:
מכונת כביסה wae20362
שם:
itsikov1
תאריך:
19/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר מסוג BLR390 בתאריך 04/06/13 מחנות yes-we-sell מחנות בעין צורים לאחר שעשיתי סקר בזאפ וחיפשתי מקרר עם המלצות שלא עושה רעש ושלא עושה יותר מדי שכבות קרח. על המקרר הזה היו שתי המלצות טובות של אנשים שקנו אותו ולכן הזמנתי אותו. מחיר המקרר שהזמנתי היה 1500 ש"ח.
יום לאחר ההזמנה התקשר אליי נציג החנות (עופר) ואמר לי שאין לו במלאי כי זה מקרר ישן והמליץ לי לקחת מקרר אחר שיש לו במלאי BLR370 . הסברתי והדגשתי שוב ושוב באוזני עופר שחשוב לי מקרר שלא מרעיש ושלא עושה שכבות קרח במקפיא והוא הבטיח לי שיש לו מקרר כזה במשרד שלא מרעיש. לאחר שיחה של 40 דקות שבה אני חזרתי והדגשתי את הדברים החשובים לי ואחרי שהוא הדגיש אין שום בעיה ומקרר זה עונה על צרכיי הסכמתי לעסקה למרות שמקרר זה עולה 2000 ש"ח (500 יותר מהמקרר המקורי שרציתי)
כמה ימים לאחר מכן הגיע המקרר ולאחר שלוש שעות שצריך להמתין חיברתי אותו לחשמל ואז נחרדו אוזניי - המקרר מרעיש בצורה מוגזמת בכל פעם שנכנס לפעולה. יש לי דירת שני חדרים עם קירות בטון בין החדרים ובכל מקום שאני נמצא בבית בכל שעות היום והלילה אני שומע את המקרר.(מוגזם לא?!) התקשרתי לעופר והסברתי את הבעיה , עופר טען שכל מקרר עושה רעש ואולי אני רגיש לרעש. הסברתי לעופר שכבר היו לי כמה מקררים בחיים אבל אף אחד מהם לא עשה רעש כמו זה, יש לי מקרר בעבודה,היה לי עד לפני שבוע בבית,יש להורים שלי מקרר ולאחיום ואחיות שלי ולחברים ולסבא וסבתא שלי ובמלא מקומות אחרים שאני נמצא בהם כל הזמן ובחיים לא נתקלתי במקרר שעושה רעש כזה מציק.(אולי המקררים הגדולים במכולת עושים כזה רעש או המזגנים הישנים של פעם) הוא המשיך לטעון שוב ושוב שיש לי רגישות לרעש ושכל המקררים עושים רעש ואף שכל המקררים מהדגמים האלו של היצרן הזה ושל כל היצרנים האחרים מיוצרים באותו מפעל ואלו אותם מקררים בדיוק ורק שמים להם מדבקות אחרות ומחירים אחרים בהתאם למותג.(הידעתם?!) לאחר עשר דקות של שיחה עופר אמר שאין לו זמן לשיחה הזו ושיש לו דברים נוספים לעשות.(דבר שלא קרה בשיחת המכירה)
בסופו של דבר הופניתי לחברת ח.י שנותנת את האחריות – הם שלחו נציג עם מודד דציבלים שאמר שהמקרר באמת מרעיש מעבר לנורמלי והם החליפו את המקרר למקרר חדש מאותו דגם וברור שגם הוא עושה רעש. למה לעזאזל אז מוכרים את הדגם הזה? בשיחה נוספת לעופר הוא לא היה מוכן להחליף דגם וטען שהוא לא מתעסק איתי בניסוי ותהייה ,כשביקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שאני צריך לספוג את ההובלה ודמי ביטול.
אני יכול להרחיב עוד אבל....נראה לי שהבנתם את המסר. לא להתקרב לדגם הזה BLR390 ולא להתקרב לחנות הזו!!! אולי יש להם גם מוצרים טובים אבל השרות גרוע ומתחת לכל ביקורת .וחבל מאוד. שרות טוב לא בא לידי ביטוי רק שהמוצר טוב , אלא במיוחד כשהוא גרוע או שעולות איתו בעיות ואתה צריך "כתובת". למוצרים שיוצאים מהחנות הזו אין כתובת במקרה של בעיה. שלא תגידו שלא ידעתם! שתפו!
תגובת החנות:
ראשית ארצה לציין בין כל קוראי חוות הדעת, הלקוח הזמין מקרר של חברת בלרס (שירות ח.י) הלקוח אכן ציין בפנינו כי חשוב לו שהמקרר לא ירעיש ושיהיה NO FROSOT. לבסוף הלקוח החליט (בעצמו) לקנות מקרר בלרס דגם 390 אחד הדגמים המובילים של חברת ח.י חברת ח.י אחראית באופן ישיר למקרר ונותנת השירות עליו בכל פנייה של לקוח. לגביי רעש - נתחיל בכך שהלקוח לא ציין בתחילה שהוא גר בדירת סטודיו קטנה ושהוא ישן צמוד למקרר, רעש הינו דבר יחסי . מיותר לציין שלא קיים מקרר בעולם שכאשר המנוע נכנס לפעולה אין סוג של רעש כלשהוא ולבטח לבטח כאשר ישנים לייד המקרר. הלקוח פנה אלינו והסברנו לו כחנות אין יותר מדיי מה לעשות וכי החלפה או פיתרון של הדבר חייבת להיות ע''פ סדר ונוהל מסוים שחייב להגיע ללקוח איש שרות של חברת השירות של המקרר (ח.י) ולתת דו''ח ולבדוק את המצב . לאחר שיחה טלפונית ארוכה הודענו ללקוח איציק שהוא חייב להתקשר לח.י וכך הוא עשה ואכן לאחר כמה שעות כבר הגיע נציג ח.י אל הלקוח ובדק את המקרר. במקרר נקבע כי המקרר תקין למרות זאת לחצנו על החברה להחליף את המקרר והמקרר הוחלף מיידית!! כשבדרך כלל החלפה כזאת לוקחת כ-14 ימים. אז המקרר הוחלף, והלקוח שוב התקשר והודיע שהמקרר לא שקט לו. מבדיקה שנעשתה מול ח.י הוסבר לנו כי הלקוח יושן ליד המקרר אז מה אפשר לעשות? אז נכון הלקוח בחר לרשום תגובה שלילית באתר שלנו ופגע מאד בשמנו הטוב וגם בחברת ח.י. בעלת המקרר של בלרס. אבל חייבת להיות קצת הבנה לא? אני לא בא להכנס למצבו של הלקוח ולמה הוא ישן ליד המקרר וכדומה אבל ההיגיון הפשוט, כשישנים לייד המקרר אין סיכוי בעולם שהוא לא ישמע קצת רעש בטח בלילה כשיש שקט לחלוטין אז מה אנחנו כחברה יכולים לעשות עוד? נתנו ללקוח את המירב השרות . כנהוג בכל חנויות המכר המכבדות את עצמן (ניתן לראות גם בכל האתרים את התקנונים) ישנה תקנון של ביטול עסקה . נאמר ללקוח שהוא ישא בדמי ביטול 5% . אז חברים וקוראים יקרים בואו נהיה רגע הגיוניים וגם הגונים, הלקוח קיבל את הטיפול הטוב ביותר מאנשי המכר והשירות (עופר ושמואל) אך לפעמים מה לעשות אי אפשר לרצות ב100% כל אחד בטח לבטח אנשים שישנים ליד המקרר ומצפים לשקט מופתי. מקווה שהצלחנו להעביר לכם את הצד שלנו בהערה הזאת של הלקוח שבגדול שורה תחתונה פגע באתרנו. למרות כך נמשיך לתת את השירות האמין והטוב ביותר אליו אנו רגילים בתודה . YES WE SELL
מוצר:
מקרר BLR370
שם:
גולש
תאריך:
16/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
מקס
תאריך:
23/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגכעתי לחנות דרףך ZAP. בערב הזמנתי מייבש כביסה - זמן אספקה 13 יום. למחרת, התקשר אליי נציג החנות: "איך הגעת לדגם הזה? זמן אספקה יהיה קצת ארוך - חודש! אולי תיקח משהו אחר?". נראה לי שהשיטה שלהם זה להציע באתר מחיר נמוך, ולנסות לשכנע את הלקוח לקנות מוצר אחר. לאחר פרסום הביקורת, התקשר אלי מנהל החנות, התנצל, הציע בכל זאת לספק את המוצר שבחרתי (כבר לא היה רלוונטי), מעשה זה מבטא רצון טוב, כך שאולי אחרים יזכו לשירות טוב יותר.
תגובת החנות:
שמי עופר ואני מנהל את האתר כ-10 שנים . הלקוח פנה לאתרנו ושוחח עם שמואל נציג המכירות לאחר הבנת צרכי הלקוח הציע לו דגם חדיש יותר באותו מחיר הלקוח לא היה מעונין לשמוע וניתק אני חזרתי ללקוח למחרת והודעתי לו שאין בעיה שמה שהזמין יקבל במסגרת ימי ההיתחיבות ,הלקוח סירב . האתר שלנו מציג מספר רב של מוצרים אנחנו עומדים בהתחיבות האספקה ובדרך כלל מספקים פחות מ48 שעות .
מוצר:
מייבש כביסה ELV880
שם:
לב
תאריך:
05/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה, מספר ימים אחר-כך ייצרו איתי קשר בזמן שהייתי בעבודה, אמרתי שאני קצת עסוק והבטיחו לחזור אלי מאוחר יותר. אחרי כשבוע ייצרו איתי קשר כדי להציע מכונת כביסה של חברה אחרת כי לטענתם הזמנתי דגם ישן ולוקח זמן עד שיצליחו לשלוח לי אותו. הסברתי שאינני מעוניין במכונת כביסה אחרת. נאמר לי שבינתיים לא מחייבים אותי ושמים את הזמנתי בצד. לאחר יומיים נכנסתי לסטטוס הזמנות באתר של החנות וראיתי שההזמנה שלי מבוטלת, עובדה שלגמרי לא הייתה ברורה משיחת הטלפון. להערכתי האישית בלבד ומהרושם שנוצר לי המחיר שמציגה החנות נועד אך ורק למשוך לקוחות במטרה לשכנע אותם לרכוש מוצר של חברה אחרת.
תגובת החנות:
ניסנו מספר פעמים ליצור קשר עם הלקוח ובכל פעם הוא דחה את החנות בטענה שהוא בעבודה והבטיח שיחזור אלינו לאחר מספר ימים הוא יצר איתנו קשר וכמובן נענה במלוא תשומת הלב (כנהוג בחנות YES WE SELL) בשיחה עם הלקוח נאמר בברור ללקוח שיש את המכונת כביסה אלקטרולוקס 85100 במלאי וזמן האספקה שלה הוא 14 יום כפי שרשום באתר זאפ בזמן אספקה. הלקוח הודיע שאין בכוונתו לחכות את זמן האספקה הארוך (לטעמו) ולכן הוצע לו אלטרנטיבה אחרת ואף מהירה יותר בזמן האספקה. הלקוח החליט שהוא לא מעוניין לא באלטרנטיבה שהצענו ולא בזמן האספקה של מכונת הכביסה אלקטרלוקס ובזאת גם החליט על דעת עצמו וללא שום ניסיון הבנה מול החנות לכתוב תלונה נגדית כנגדנו תגובה אשר עשויה לפגוע בשמנו הטוב ובשרות הטוב שאנו מספקים ללקוחותינו באתר ובחנות. אתר YES WE SELL עושה את מירב המאמצים לספק את השירות היעל,הטוב,והמהיר ביותר ללקחותיה באינטרנט, אנו רואים בחומרה תגובת ''תלונה'' זו שלטעמנו אינה מוצדקת ואף יכולה לפגוע באתר ובחנות בעיקר בתקופה ''חמה'' זו של תקופת החגים. הלקוח בחר (זכותו כמובן) לרשום תגובה נגד החנות ולכן (לצערנו) אין לנו אפשרות למנוע את התגובה. גם בימים אלה נעשים טלפונים רבים אל הלקוח (לב) אך הלקוח בוחר ''לסנן'' אותנו. וחבל. מפה אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך ומזמינים אותו להמשיך לרכוש באתרנו YES WE SELL תודה וחג שמח.