דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי עבודה וציוד לבעלי מקצוע (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
רוסגבס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברוסגבס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
134
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
114
1
19
נמצאו 134 חוות דעת גולשים על רוסגבס
תמונת משתמש
שם:
סיון
תאריך:
16/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מפרסמת את הפנס במחיר הזול ביותר, אבל אין לה אותו במלאי.
הזמנתי פנס, וחזרו אלי מהחנות בטענה שהפנס לא מיוצר יותר וניסו למכור לי פנס אחר (זה שקר, התקשרתי ליבואן ואמרו לי שהפנס מיוצר ונמצא במלאי).
לבסוף, הזמנתי בחנות אחרת ב15 ש"ח יותר וקיבלתי את הפנס
מוצר:
פנס ראש seo3
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
30/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית - כתוב שניתן לשלם בפייפל - ניסיתי מספר פעמים , מאוד מסורבל ולא ממש הצלחתי (ואני קונה המון בפייפל) ונאלצתי לצערי לשלם באשראי (תיכף תבינו למה לצערי).
ההזמנה טרם התקבלה למרות שעברו למעלה משבעה ימי עסקים, שלחתי אימיילים, מרחו אותי (עידן) ולא נתנו תשובות, ביקשתי בכל לשון של בקשה לקבל לפחות מספר ההזמנה בדואר - לא קיבלתי עד לרגעים אלו למרןת שהובטח שיספקו בהקדם.
בקיצור חנות לא רצינית שלא יודת לתת שירות (לפחות לא לקונים באינטרנט) , אם הייתי קונה בפייפל כבר הייתי מבטל מה שאיני יכול לעשות עכשיו כשקניתי בכרטיס אשראי.
ההתנהלות גובלת ביחס לא הוגן ומזלזל בלוקח.
תוסיפו עוד עשרה שקלים וקנו בטוח ובראש שקט ממקום אחר.
תגובת החנות:
בכל חוות הדעת טענתי שהלקוח צודק. ופה הלקוח לא צודק.
הלקוח בחר משלוח בדואר רשום התקשר לברר מס' מעקב נאמר לו שהמוצר נשלח אליו עם שליח ולא בדואר רשום יום לאחר הזמנתו.
אין לי תיעוד מחברת המשלוחים שיום אחר יום במשך 3 ימים ניסו לתפוס את הלקוח ללא מענה,ועובדה שלאחר שקיבל את מספר המשלוח והטלפון של חברת המשלוחים הוא קיבל במיידי.
חבל שבחר כך,אפילו למיילים ענינו לו תוך דקות ספורות. ברכה והצלחה.
מוצר:
משחזת 4.5 GA4530
תמונת משתמש
שם:
zohar
תאריך:
31/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משור פנדל של בוש ומלטשת אקצנטרית של דיוולט כמובן שיום אחריי עידן התקשר ואמר שאין את הדיוולט למרות שהיא מופיע באתר והציע את המקיטה במקום.הסכמתי.הכלים נקנו עבור חברה שביקשה לקנות אותם כמתנת יום הולדת לבעלה.העובדה הזו הובהרה לעידן במהלך הקנייה ע"מ לוודא שהכלים יגיעו בזמן המשור הגיע באריזה מלוכלכת קרועה ובתוכה המשור תקוע ונראה כאילו כבר נעשה בו שימוש ובטח לא כמו במצבו המקורי כמו כן הקרטון הכיל חלקים משומשים של כלים אחרים שלא קשורים כלל לכלי אותו הזמנתי ובאופן כללי הכל נראה מרושל ומשומש.בפניה לחנות עידן ענה וטען שהם לא מוכרים כלים משומשים או מתצוגה ובאם אני רוצה להחליף את הכלי אין בעיה סגרנו שהוא מזמין כלי חדש מהחברה ואוסף את הכלי שסופק.זה לא קרה ולאחר מכן אי אפשר היה להשיג אותו לא במייל ולא בטלפון ןניסיתי עשרות פעמים.הקניה בוצעה בפייפאל כך שביטלתי את העסקה ומחכה לזיכוי.את הכלים כבר אקנה בחנות אחרת מכיוון שהם נקנים כמתנה ואין לי זמן לחכות עד שהם יחליטו להתעורר.גם מחירים לא נמוכים גם מוצרים לא איכותיים גם שרות ויחס מסריח במיוחד .אני לא אקנה שם ואדאג לכך שכל מי שאני מכיר לא יתקרב לשם.כל כך קל לפתור בעייה רק צריך לענות לטלפון ולהסביר וגם אתה זה הם לט טרחו לעשות .אכזבה מוחלטת
תגובת החנות:
שלום. תגובתי למקרה הנ"ל היא כזו שלא כך כך צריכה לעניין את הלקוח אבל כך קרה,שהמוצר לא סופק ללקוח בזמן מכיון שלדיקו (בוש) היו בספירת מלאי ולא הוציאו סחורה וכך גם אנחנו,צודק הלקוח בכך שלפחות המענה הטלפוני היה צריך לפעול כרגיל אבל אין לנו כח אדם מספיק לזה כרגע. המוצר שהלקוח קיבל הוא חדש לחלוטין אבל לא ארוז כראוי בכל זאת ניסיתי לעזור ולפצות את הלקוח אבל זה היה מאוחר מדי. סליחה על עוגמת הנפש נפיק לקחים ונלמד לעתיד. ברכה והצלחה!
מוצר:
משור פנדל מלטשת אקצנטרית gcm800sj\bo5030
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-1.7 הזמנתי דרך האינטרנט מוצר מ"רוסגבס". באתר התחייבו ל-7 ימי עסקים. עד היום ה-13.7, המוצר לא הגיע.
פניתי מספר פעמים לעובד בשם עידן, אשר אחראי על ההזמנות מהאינטרנט ועל שליחתן. לבחור פשוט אין מושג מה קורה סביבו, המוצר כן נשלח, לא נשלח, בדואר, יצא מהדואר, לא ברור! מלבד זאת, שרפתי זמן יקר בניסיון להשיג אותו, הם פשוט לא עונים לטלפון, ועד שהצלחתי, הוא פשוט עונה לטלפון, מניח אותו בצד או שוכח לחזור אליו וממשיך בעיסוקיו, בזמן שאני מתייבש על הקו, ורוצה לדעת מה לעזאזל עלה בגורל המוצר שהזמנתי. עוד לא ראיתי זלזול וחוסר אחריות כזאת. כשאני אומר לו התחייבתם לשבעה ימי עסקים ואני צריך את המוצר דחוף ,ואם הייתי יודע שאתם לא יודעים לעמוד בהבטחות שלכם לא הייתי מזמין. אז תשובתו האחראית והמקצועית הייתה:" אז שאבטל לך את ההזמנה?".תתביישו לכם. ביחס כזה טרם נתקלתי.
תגובת החנות:
זה נכון שהלקוח תמיד צודק.
אבל לפעמים יש מוצרים שנשלחו בדואר רשום שקשה לנו להיות בשליטתם אם הגיעו ללקוח,רק שלקוח מתקשר ואומר שלא הגיע המוצר יש לנו אינדקציה שלא הגיע.
ולגבי אותו מקרה, יום לאחר הזמנת המוצר הוא נשלח ויום לאחר שהלקוח טען שלא הגיע נשלח מוצר נוסף בדואר רשום ללא קושי ורק על מנת לעזור ללקוח.
ולגבי שאלתי "אם לבטל את ההזמנה" הלקוח אמר שהוא צריך את זה להיום לכן שאלתי. סליחה בכל זאת על עוגמת הנפש.
בכל אופן אנו מנסים ומשתדלים תמיד לעזור לכל לקוח במקצועיות ואדיבות והכי חשוב מתוך אהבת חינם.
ברכה והצלחה!
מוצר:
אוזניות מגן נגד רעש H510
תמונת משתמש
שם:
חב
תאריך:
23/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איחור רב בהגעת ההזמנה. לא ברור לאן צריך להתקשר לבירורים. שירות לקוחות לא שולט בנתונים. אמרו שישלחו עם שליח - גם זה לא קרה!
מומלץ להיזהר!!!
תגובת החנות:
הלקוח צודק אתחיל מזה.
המוצר נשלח מהתחלה בדואר רשום כפי שהלקוח ביצע בהזמנה,לאחר שהתעכב בדואר החלטנו לשלוח ללקוח את המוצר עם שליח ופה שגינו כי שוב שלחנו את המוצר בדואר רשום.
טעיתי כמו כל אדם העיקר שזה היה בשוגג. ובכל זאת אני מצטער.
ברכה והצלחה! הכל באהבת חינם.

מוצר:
נעלי עבודה מנצ'סטר
תמונת משתמש
שם:
dudu
תאריך:
05/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכול הקוראים
רק ע מנת שתבינו זו הפעם הראשונה שאי פעם אני כותב או חווה דעתי על ספקים כאלה או אחרים.
הרגשתי שאני חייב להעלות את חוויתי על הכתוב על מנת שתבינו מה עברתי או לחלופין אני עדיין עובר עם ספק זה.
ביצעתי הזמנה דרך זאפ בתאריך 11/03/2015 הכל התבצע מהר מאד
למחרת היום מתקשר עידן מרוסגבס ומנסה לגרום לי לשנות את הזמנתי למברגה אחרת בטוענה שההיא יותר טובה ובאותה עלות.
סירבתי ובקשתי שישלח לי את המברגה שהזמנתי.
מאז אותו יום אני מתקשר אחת ליום על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה שלי.
כל כך הרבה תרוצים קיבלתי וכול פעם שעידן עונה לי לטלפון מתחייב שתכף מברר מה קורה עם ההזמנה שלי וחוזר אלי(לא דובים ולא יער) מתקשר שוב ושוב מקבל כהנה וכהנה הבטחות שמחר יצא אלי משלוח שיחה אישית עם טימור עם הבטחה אישית שהנושא יטופל מיילים לאתר האישי שלהם קיבלתי התנצלות (מהבעלים)והבטחה אישית שביום ראשון לפני שבוע תצא אלי חבילה עם שליח ועד לרגע זה לא קיבלתי את המוצר.
לכן אני ממליץ בלב שלם לא לקנות מחנות זו .
מאחר וחוויה כזו לא מומלצת לשונאים שלי.
היום ה-05/04/2015
דודו דהן.
מוצר:
מברגת אימפקט dcf815s2
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
30/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 30.4 התקשרתי לחנות בשעה 12:00 בצהרים, מכיוון רציתי לקנות לדרמן MUT (מחירו 785 ש"ח) באיסוף עצמי ורציתי לאמת שאכן הוא קיים במלאי. עידן הבחור האחראי על הנושא היה בהפסקה והמוכרת שהייתה בחנות התקשרה לוודא שאכן הפריט נמצא במלאי, הוא מסר שאין בעיה זה נמצא במלאי ושאני יכול להגיע. הגעתי לאחר כחצי שעה, עידן עדיין בהפסקה, המוכרת לא יודעת היכן זה נמצא, היא מחפשת בארון, אני עוזר לה אבל הדגם הספציפי לא נמצא!!! מתקשרים לעידן שאמור כבר היה להיות בחנות לברר ואז הוא מדבר איתי ומסביר לי על דגם אחר, לאחר שבבירור שמעתי את המוכרת מוודאת איתו שהדגם MUT קיים בחנות. הוא מייעץ לי להמתין ומנסה להפנות אותי לחנות אחרת בתל אביב אבל לאחר בירור זה יגיע רק ביום ראשון לחנות.
נגשתי לבעלים רוסלן שהציע לי לשלוח על חשבונו את האולר לכל כתובת שאבחר- אבל אני אישית בחרתי לקנות במקום אחר.
אני לא אוהב שמשקרים לי ושמבזבזים את זמני לריק. חבל שכך מתנהגים במדינה שלנו ובמיוחד שהאולר היה מיועד לקצין מצטיין שאמור לקבל את אות ההצטינות מהנשיא ביום העצמאות וחשוב היה לי שאכן המתנה הזו תהיה מוכנה בזמן.
תגובת החנות:
הלקוח אכן התקשר ובירר לגבי הדגם הנ"ל. ישנם שתי דגמי לדרמן MUT ו- OHT לכן נוצרה טעות ובלבול מצידינו(מעצבן אך קורה לבני אדם).
אף אחד לא התכוון להטעות,לשקר ולבזבז את זמנו של הלקוח בעיקר כי אין את הדגם שביקש הלקוח אין טעם להביאו עד החנות אי אפשר להתבלבל בין הדגמים.
ניסנו לעזור בכל האמצעים אך הלקוח לא היה מוכן לכלום.
אנו חברה אמינה וישרה וחוות הדעת הנוספות יעידו על כך.

נשמח לעזור ולעמוד לשירותכם.

רוסגבס בע"מ
מוצר:
אולר MUT
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply