דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
משחקי מדע וטבע ומתנות ייחודיות (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אומגה סינטק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולטק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
140
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
127
1
12
נמצאו 140 חוות דעת גולשים על אולטק
תמונת משתמש
שם:
tuvalgu
תאריך:
21/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאוד, הגיע תוך כמה ימים.
מוצר תקין
אין תלונות
מוצר:
מנורת LED USB
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
15/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
רכשתי כרטיס קול USB דרך חברת אולטק. לא רציתי למסור את פרטי כרטיס האשראי באינטרנט, אז נציג שירות לקוחות שלהם חזר אלי לטלפון וההזמנה הייתה מאוד פשוטה.

מהכרטיס אני מאוד מרוצה, כי הוא פשוט מאוד (USB איך לא ...) להתקנה ועובד כראוי(בשימוש כשלושה ימים).
מוצר:
כרטיס קול USB
תמונת משתמש
שם:
osher
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהירות המשלוח הייתה כפי שצוין באתר - המוצר הגיע אחרי 7 ימים, שירות הלקוחות היה טוב מאוד, אחרי האכזבה הראשונית מהמוצר קיבלתי מענה מיידי והובטח לי להחליפו ולזכות אותי בדמי המשלוח לחנות.
תגובת החנות:
מקרה כגון זה הינו נדיר ביותר בחנותינו כפי שיכולות להעיד שאר חוות הדעת
של לקוחותינו המרוצים ללא יוצא מן הכלל.
חבל שהלקוח במקום לפנות אלינו ולברר את המגיע לו:
משלוח אלינו על חשבונינו +מוצר חדש ותקין + פיצוי,
פירסם חוות דעת הפוגעת במוניטין המצויין של החברה.
כמו כן לעניות דעתי חנות לא נבחנת על פי קלות ההזמנה ושרות מכירות
וגם לא על תקלה חד פעמית היכולה לקרות לכל חברה בתחום.
אלא נבחנת בעיקר על לקיחת אחריות על טעויותה ונכונותה לשמור את לקוחותיה מרוצים.
אני סמוך ובטוח שגם לקוח זה יצא בסופו של דבר ממשרדי החברה מרוצה.
מוצר:
מנורת שולחן
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה ב28.11.20 ל3 זכוכיות מגדלת. סימנתי מתן פרטי אשראי טלפוני. אפילו קיבלתי מס' הזמנה למייל. איש לא יצר איתי קשר מאז. מצד שני, טוב שלא שילמתי, כנראה לא הייתי מקבלת בכלל את המוצרים הביתה.
מוצר:
זכוכית מגדלת מקט 23727, 23725, 29607
תמונת משתמש
שם:
Re
תאריך:
14/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר לא נכון ארוז בקופסה של המוצר הנכון - מה להבין מזה?
כבר דיברתי עם משהו בחנות ובסוף החלטתי לקבל את המוצר לא נכון כי הייתי צריכה לתת את המתנה ולא להגיע לחגיגה בלי מתנה.
חייבים לבדוק אם המוצר קיים לפני למכור!!!
חייבים לבדוק את המוצר לפני לשלוח!!!
חייבים לשאול ללקוח אם בסדר לשלוח משהו ״דומה״ כי אין בחנות מה שקניתי!!!
אני לא מתכוונת לקנות בחנות זאת עוד פעם - חוויה ממש לא טובה



תגובת החנות:
אכן הלקוחה התקשרה לאחר קבלת המוצר והודיעה לנו שהמוצר אינו מה שהזמינה. הוסבר לה שכנראה חלה טעות מצד יבואן או יצרן המוצר שכן המוצר היה ארוז בקופסה הנכונה ומעולם לא נפתח קודם. אנו איננו בודקים כל תוכן אריזה לפני משלוח וזאת על מנת לא לפגוע במוצר או באריזתו. טעויות כאלו הן נדירות ביותר אך מסתבר שהן עלולות להתרחש. נעשו מאמצים רבים מול הלקוחה על מנת שתהיה מרוצה, אך ללא הועיל. הוצע לה להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא, הוצעה לה הנחה משמעותית ושתשאיר את המוצר אצלה אך היא סירבה.
אין לנו אלא להצטער על כך, אנו עושים את המיטב על מנת לתת את השירות הטוב ביותר האפשרי, אך לא הכל בידינו.

בכל אופן, מקרה זה לא רק שאינו מייצג את המוניטין שלנו ואת השירות מכל הלב שאנו מעניקים אלא ממש מציג את ההיפך הגמור וצר לנו שהלקוחה בחרה בדרך של הכפשת שמנו.
מוצר:
מארז יין כפול עם ערכת פותחנים
תמונת משתמש
שם:
Porky
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פנס לאופניים לפני שבועיים שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים.
הפנס נשאר תקוע בסניף הדואר בפ"ת וניסיתי במשך 3 ימים (!) ליצור קשר עם החנות ללא מענה באף אחד מהשלוחות.

בקיצור, לא ממליץ לרכוש מהחנות הזו.
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על החוויה השלילית של הלקוח. עם זאת הדבר אינו נובע משירות או יחס גרוע שלנו!
המשלוח נתקע בדואר ישראל ואין לנו על כך שום שליטה. לגבי המענה של שירות הלקוחות - הלקוח ניסה ליצור עמנו קשר בזמן ספירות המלאי של סוף השנה והחנות הייתה סגורה למשך 3 ימים! הודעה פורסמה על כך באתר.

אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק שירות טוב והוגן!
מוצר:
אביזרים לאופניים LED 3W
תמונת משתמש
שם:
TaliM
תאריך:
16/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שרכשתי באתר לא הגיע. שבועיים לאחר הרכישה התקשרתי לחנות לברר מה קורה. נאמר לי שהמוצר לא קיים במלאי. מילא שלא הודיעו לי על כך, אבל מדוע לא החזירו את התשלום? נאמר לי שניסו להתקשר אלי ולא הצליחו (כמובן שגם לא הצליחו להשאיר הודעה במענה הקולי). כשביקשתי החזר, אמרו שיינתן תוך 10 ימי עסקים. אני מקווה שיעמדו בהבטחה זו, למרות שזה אומר שנתתי להם "הלוואה" ל-25 ימי עסקים, ללא כל תמורה.
מוצר:
נרתיק לטאבלט GAKAXY NOTE 10.1 GT-N8000
תמונת משתמש
שם:
kobi
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחנות זו סוללות נטענות של פורום בקיבולת של 2800, וקיבלתי סוללות של spotline בקיבולת שונה. קניתי סוללות מפירמה זהה וקיבולת זהה לצורך הטענה במטען המאפשר הטענה של כל הסוללות ביחד.
החנות שלחה את סוללות מפירמה שונה מבלי לידע אותי כלל בקשר לעניין.
על אחת כמה וכמה, בחשבונית מצוין כי סוללות מסוג forum בקיבולת שהייתי צריך, אך הסוללות באותה חבילה שונות.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החנות בעניין, אך נתקלתי בהתעלמות.
תגובת החנות:
1. הלקוח הזמין סוללות נטענות 2800Ma. עקב חוסר זמני במלאי קיבל הלקוח סוללות בעלות עוצמה גבוהה יותר 3000Ma ללא תוספת תשלום אף על פי שסוללות אלו יקרות יותר .
3. נעשו מספר ניסיונות ליידע את הלקוח אשר לא צלחו עקב חוסר מענה בנייד.
4. לא נרשמה כל פניה מאת הלקוח- איננו מתעלמים מפניות הלקוחות ומנסים לשרתם על הצד הטוב ביותר.
מוצר:
סוללות נטענות 2800
תמונת משתמש
שם:
eitan
תאריך:
04/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כתוב בחשבונית שמדובר בנרתיק עור איכותי. הלכתי לא על המוצרים הזולים אלא על מוצר שבמחיר בו נמכר מצופה להיות באיכות טובה (במחיר של כמעט 100 ש"ח).
אחרי כחודשיים בלבד הנרתיק החל להסדק ולאחר מכן נשבר לגמרי
עת הגעתי לחנות המוכר טען כי אין כלל אחריות על מוצרים כאלה, וזאת למרות שבעת המכירה טענו כי יש אחריות והבטיחו מוצר באיכות גבוהה.
המוכר בשיא חוצפתו הגדיל לעשות ואף הציע לי לקנות כזה חדש בהנחה!!!
חנות שאכפת להם מהלקוחות רק כשקונים אצלם מוצר אבל לא כשצריך לתת שירות.
לא להתקרב לחנות!
תגובת החנות:
הלקוח רכש כיסוי לסלולרי לפני יותר מחצי שנה! לאחר שימוש של יותר מחצי שנה בכיסוי, הופיע הלקוח בחנות כשהוא מתלונן שהכיסוי נסדק לאחר נפילה של הנייד על הרצפה ודרש בחוסר נימוס ובצעקות כיסוי נוסף בחינם! הלקוח נענה בכך שזה תפקידו של הכיסוי, לספוג את החבטה של הנפילה במקום מכשיר הסלולרי וואין אחריות על שבר שגרם המשתמש בכל מוצר ולא משנה מהו המוצר. כל ניסיון להסביר ללקוח בנימוס ובהיגיון את מה שנהיר לרוב האנשים נפל על אוזניים ערלות.
אף על פי כן, כדי לרצות את הלקוח ניתנה לו אפשרות לבחור כל כיסוי בחנות ולקבלו בהנחה משמעותית. אך הלקוח לא התרצה ואיים כי אם לא נענה לדרישותיו יפרסם חוות דעת שלילית. עקב התנהגותו חסרת הנימוס של הלקוח ועזות המצח בדרישתו הוחלט לא להיענות לדרישתו.

מוצר:
נרתיק עור לסלולרי 1904
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
31/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באולטק עכבר בצורת מכונית למחשב לקח לו שבוע להגיע כשהוא הגיע ישר חיברתי אותו למחשב כדי לראות שהוא עובד ושהכל בסדר כמו שכל לקוח שקונה מוצר עושה הוא לא עבד טוב, מיד התקשרתי לחנות ונציג השירות שענה לי אמר אם העכבר לא עובד תקבל את כספך אם העכבר עובד אך לא מוצא חן בעיניך אז תקבל זיכוי לקנייה בחנות שלחתי להם את העכבר חזרה הוא הגיע אליהם והם אפילו לא טרחו לחזור אלי אני התקשרתי אליהם ענה לי מישהו הוא אמר שהוא בדרג שם הכי גבוה הוא אמר שהוא בדק את העכבר והוא עובד מצויין אמרתי לו אוקיי אם העכבר עובד לדעתך אני לא אתווכח אבל תתן לי זיכוי כמו שנציג הלקוחות אמר לי ביום ההזמנה הוא לא היה מוכן וויתרתי על המוצר וחמישים שקלים הלכו לפח, הם לא התחשבו בחוק שאומר שעד 14 ימים מיום ההזמנה מותר להחזיר מוצר הוא אומר שעצם העובדה שניסיתי את המוצר ברגע שהוא הגיע רק בשביל לראות אם הוא עובד אז אי אפשר להחזיר את הכסף או לקבל זיכוי וגם שאמרתי לו שאני מוותר על המוצר אז זה לא עניין אותו והוא טרק לי את הטלפון בפנים ממש לא עניין אותו שיש לקוח פגוע כל עוד הוא קיבל את הכסף שלו אז מבחינתו הכל בסדר וגם במהלך השיחה הוא אמר "המטרה שלי היא להרוויח כסף" רק חבל שהם לא עושים את זה בצדק.
תגובת החנות:
המוצר חזר אלינו בטעינה כי אינו עובד. בדקנו את המוצר ומצאנו כי הוא תקין לחלוטין. ניסינו לתפוס את הלקוח במשך כמה ימים אך ללא הצלחה. לאחר מכן בשיחה עם אחד הנציגים שלנו הודה הלקוח כי אכן אינו נוהג לענות לשיחות ממספר חסוי. (המרכזיה שלנו מוציאה מס' חסוי) הסברנו ללקוח כי המוצר תקין לחלוטין וגם ביררנו איתו את צורת השימוש בו והנו מדוע חשב שלא תקין – הלקוח ניסה להשתמש בעכבר האופטי על גבי שולחן בעל ברק חזק ומשטח לא אחיד. הסברנו לו שעכבר אופטי עשוי להתיקל בקושי לעבוד בצורה חלקה על משטחים מסוג זה אך הדבר לא סיפק אותו. ביקשנו מהלקוח לסור אלינו לאסוף את המוצר או לחילופין שנשלח לו את המוצר בעלות דמי משלוח של דואר. הלקוח סירב בכל תוקף לבוא אלינו וגם לשלם על המשלוח. הסברנו לו בנימוס! כי אלו האפשרויות היחידות ואין אנו חייבים לשלוח על חשבונינו מוצר שלא היה בו שום פגם ונשלח אלינו ללא סיבה. בשלב זה הלקוח דרש לבטל את העסקה וטען כי זכותו לעשות זאת לפי החוק. הוסבר ללקוח כי החוק תקף אך ורק לגבי מוצר שלא היה בו שימוש. ומכיוון שפתח את אריזת המוצר, השתמש בו, בדק אותו ואף שלח לנו אותו ללא אריזתו המקורית. לא נוכל לעשות כך ואף אין החוק מחייב אותנו לכך. הלקוח איחל לנו איחולים מאוד לא נעימים ומכובדים והשתמש בשפה גסה מאוד. בשלב זה בחרנו לנתק עימו את השיחה. גם עכשיו ולאחר כל זאת הלקוח מוזמן אלינו לאסוף את המוצר.
מוצר:
עכבר למחשב
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
12/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבן שלי קיבל מתנת יומהולדת את המסוק הנ"ל, אחרי יומיים בדיוק של שימוש נאות ועל פי כל הכללים במסוק, מתג הפעלה של המסוק פשוט נפל, רק לסבר את האוזן החלק בגודל של מ"מ*מ"מ ובלעדיו ניתן לזרוק את המסוק לפח. פניתי לשירות הלקוחות כי הרי ברור שמוצר טוב לא מתפרק אחרי יומיים. ואז התבררה התמונה- אין אחריות על המסוקים?! גם אחרי יומיים!נאמר לי שאם אני רוצה אפשר לתקן זאת בתשלום!!,כל זה והמסוק עדיין לא נבדק עלידם.
אז אני אומרת איפוה השירות ללקוח,תבדקו טוב טוב מה קורה אם........ לפני שאתם קונים כי הכסף לא גדל על העצים...
תגובת החנות:
1.הלקוחה אכן רכשה בחנותינו את המוצר הנ"ל מסוק מיני עם שלט רחוק Sky Dancer.
2.הלקוחה פנתה אלינו לאחר יומיים בבקשה לממש את האחריות, מסיבה כי המוצר נפגע פיזית בזמן הפעלתו.
3.בשיחת הטלפון אמרה הלקוחה כי נתנה לבנה בן 7 לשחק במסוק, למרות שצוין גם על גבי האריזה וגם במדריך למשתמש שהמוצר זה מתאים לגילאים בוגרים יותר.
4.בשיחה עימה ניתן היה להבין שהמתג נשבר לאחר הפעלת המסוק והתרסקותו על הקרקע ולא כפי שטוענת כאן הלקוחה שהוא "פשוט נפל".
5.עובדה כך שהלקוחה בעצמה כתבה כי היא הפעילה את המסוק במשך יומיים והוא היה תקין.
6.הובהר ללקוחה שהאחריות לא חלה על נזק משתמש לא במסוקים ולא בכל מוצר אחר.
7.הלקוחה בכל זאת הוזמנה על ידינו להביא את המסוק למעבדה שלנו על מנת לבדוק האם אפשר לעזור לה ואם ניתן בכלל לתקן את המוצר, אך היא סירבה.
8.אנו בהחלט מבינים את הלקוחה ואף ניסינו ללכת לקראתה אך אין באפשרותינו לממש אחריות שלא קיימת.
9.בשום אופן לא נאמר ללקוחה שאין אחריות על המסוקים אלא נאמר לה שאין אחריות על שבר- דהיינו אין אחריות על נזק משתמש.
10.נמשיך לשרת בנאמנות את כל לקוחותינו על פי אמות החוק והצדק אך לא נוכל להיכנע לכל גחמה של לקוח אשר רוצה לגלגל את האחריות שלו לפתחנו.

מוצר:
מסוק sky dancer מיני 3/3.5 ערוצים
תמונת משתמש
שם:
אבירם
תאריך:
24/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא כרטיסי זיכרון ו- SIM וכן מטען iPhone 1900 mA . כל המוצרים הגיעו בזמן בדואר רשום, ואז התברר:

1. קורא כרטיס הזיכרון אינו עובד ואינו מזהה כרטיסי זיכרון. כמובן שבדקתי זאת על כרטיסי זיכרון שונים ואף בדקתי את כניסת ה- USB עם קוראים אחרים. כך שבוודאות הבעיה אינה המחשב שלי או כרטיסי הזיכרון שלי, אלא המוצר עצמו

2. מטען ה- iPhone אינו מטעין. החיבור למכשיר אינו יציב (ה- iPhone מזהה טעינה ואז פתאום, אף ללא שנוגעים בו, הוא מפסיק לזהות טעינה – וכמובן שבדקתי לאחר הסרת הכיסוי של ה- iPhone, אשר עלול להרחיק את המגעים). ויותר חמור – אין בכלל טעינה ! גם שכאשר ה- iPhone מראה טעינה – בפועל אין טעינה ואחוז טעינת הסוללה כלל אינו עולה. כמובן שאין שום בעיה עם ה- iPhone בטעינה רגילה (דרך USB או דרך מתאם החשמל).

דיברתי עם שרות הלקוחות, שלחתי כהנחייתם את המוצרים חזרה, ונציג החנות (ארנולד כמדומני) התקשר אלי לאחר שבדק ולדבריו מצא כי הכל תקין והבעיה היא בכלל אני. לא עזרו כל ההסברים שלי ששלחתי חזרה את המוצרים כי הם לא עבדו ואף וידאתי זאת באופן מוחלט (ואני קצת מבין במחשבים). המסר של ארנולד היה חד משמעתי: או שתבוא לקחת את המוצרים מהחנות עצמה (בפתח תקווה), או שיחייבו אותי על אחסנה אצלם (!!) . ולבסוף ניתק לי השיחה בפנים.

באמת שירות אדיב ומקצועי לתפארת.
מאחר ועלות ההגעה אליהם, כולל נסיעות, תעלה לי בהפסד שעות עבודה יותר מאשר ערך כל העסקה, מבחינתי שיזרקו הכל לפח.

בשורה התחתונה: המלצה חד משמעית להתרחק מהם
תגובת החנות:
1. הלקוח החליט שהמוצרים אינם תקינים למרות שלא טרח ליצור קשר עם התמיכה הטכנית של החנות.
2. הלקוח שלח את המוצרים לחנות ולאחר בדיקה טכנית מקצועית המוצרים נמצאו תקינים לחלוטין.
3. הלקוח הוזמן לחנות לקבל הדרכה אישית על המוצרים ולברר את העניין אך סירב.
4. ללקוח הוסבר שהוא יכול לבוא לאסוף את המוצרים מהחנות או שהמוצרים ישלחו אליו
פעם נוספת בעלות סמלית של 10 ₪.
5. ללקוח הוסבר שאם הוא לא יכול בזמן הקרוב לאסוף את המוצרים החנות תשמור אותם במשך 45 יום(!).
6. במקרה והיה נבדק ונמצא שהמוצרים אכן אינם תקינים היו נשלחים ללקוח מוצרים חדשים בחינם ופיצוי.
7. מדיניות החנות היא שנציג שרות אינו יכול לסיים שיחה מיוזמתו ואם כן הוא מסתכן בפיטורים.
8. הלקוח עדיין מוזמן ליצור קשר עם החנות ולפתור את העניין על הצד הטוב ביותר.

מוצר:
סוללת חירום ל- iPhone
תמונת משתמש
שם:
efraim
תאריך:
17/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברכב שלי אין כניסה לאודיו חפשתי דרך לשמוע מוזיקה מMP3 ברכב. ראיתי בזאפ חנות בשם אולטק שמוכרת מכשיר שמשדר מהנגן לרדיו של הרכב וכן משמש כדיבורית בלוטוס לרכב ע"י שידור לרדיו של הרכב.
התלהבתי מהמכשיר משום שהוא יאפשר לי גם לשמוע מוזיקה מהנגן וגם ישמש לי כדיבורית.
בפועל המכשיר לא מילא אף אחת מהפונקציות הנ"ל המוזיקה הייתה באיכות נוראית (וגם כשניסתי לשנות תחנות זה לא עזר) ובשיחות הפלפון אנשים לא שמוע אותי (המיקרופון ממוקם על המכשיר עצמו והוא רחוק מהפה).
כך שהוצאתי הרבה כסף על מכשיר שבפועל לא עובד.
באולטוק לא היו מוכנים לקבל את המכשיר בחזרה בטענה שבבדיקות שהם עשו הוא עבד.
המכשיר הכן עובד אבל הוא לא פונקציונלי.
מסקנה: אם אתם מחפשים פתרון פונקציונלי (ולא פריט לאוסף הגאדג'טים שלכם)תתרחקו מאולטק.
תגובת החנות:
· בניגוד למה שהלקוח טוען הוחלף המכשיר למוצר חדש לחוליטין באריזה חתומה.

· גם מהמוצר החדש הלקוח לא היה מורצה ולכן הונחה להחזירו לחנות כדי שנוכל לזוכותו.

· המוצר הגיע ללא אביזרים נילווים.

· המוצר נמצא תקין בבדיקה טכנית.

· הלקוח הוזמן לחנות לקבל הדרכה על המוצר ולברר את כל הטענות שהעלה אך הוא סירב.

· לפי מדיניות ההחזרות של החנות ניתן לזכות לקוח על מוצר בתנאי שהמוצר חוזר אלינו ללא סימני
שימוש ועם כל האביזרים הנילווים.

· אם הלקוח היה טורח להחזיר את המוצר בשלמותו או להגיע לחנות ולהסביר למה הוא חושב שהמוצר אינו תקין
כמובן שכספו היה מוחזר לו.

· הלקוח עדיין מוזמן לבוא ולישר את ההדורים עם החנות ולצאת מרוצה כמו כל שאר לקוחותינו.

מוצר:
דיבורית בלוטוס + משדר רדיו FM לרכב
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
20/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען סולרי .
המטען מתימר להטעין MP3 וטלפונים סלולרים.
הכנסתי אותו לטעינה בלילה ולמחרת הכנסתי אותו ל MP3 שלי לצורך הטענתו. מרגע שביצעתי זאת המכשיר שלי השתתק והפסיק לפעול.
צלצלתי לחברה והודעתי להם על התקלה והם הציעו לי להחזיר להם את המוצר ואת ה MP3 שלי כדי שיוכלו לברר.
עשיתי זאת.הם חזרו אליי והודו שהמכשיר הסולרי לא תקין ומאחר ואין להם במלאי הבטיחו להחזיר לי את כספי.ביחס ל MP3 שלי הם התכחשו למה שקרה לי והם אינם מוכנים לפצות אותי על המוצר שניזוק. הנני לציין ש הMP3 הוא בן שנה בלבד.
לתשומת לבכם!!! עם אנשים כאלה לא עושים עסקים
תגובת החנות:
הלקוח רכש מטען סולרי לנגנים, לטענתו המטען לא היה תקין וכן גרם נזק לנגן שלו.
הלקוח ביקש פיצוי על הנגן אשר ניזוק לכאורה על ידי המטען שרכש.

מבדיקה מקצועית של המטען ושל הנגן של הלקוח על ידי המעבדה עלו המסקנות הבאות:
1. המטען מטעין באופן סולרי בצורה מושלמת.

2. המטען לא מטעין בחיבור לחשמל כפי שהיה אמור להטעין.

3. בשום פנים ואופן המטען הסולרי לא יכול היה לגרום לבעית התוכנה כפי שהופיעה בנגן.

4. אין כל קשר בין התקלה שנתגלתה במטען לבין התקלה שהלקוח דיווח שהתרחשה בנגן שלו.

5. המטען חובר למספר נגנים ופלאפונים ולא גרם נזק לאף אחד מהם.

יש להדגיש כי בעקבות התקלה החלקית במטען הסולרי, כספו של הלקוח הוחזר לו במלואו.
מכיוון שהנגן של הלקוח על פי בדיקת המעבדה לא ניזוק ממוצר החברה, כמובן שאין סיבה שהלקוח יפוצה על ידי חברתנו כפי שדרש .
למרות רצוננו לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר ולמרות שמדיניות החברה היא לקחת אחריות על מוצריה ואף לפצות את הלקוחות במקרה הצורך, אין אנו יכולים לפצות לקוחות על דברים שבדיקה מקצועית של מעבדה מראה שאין אנו אחראים להם.
אמות מידה אלו של לקיחת אחריות על מוצרינו ימשיכו להנחות אותנו גם בעתיד אך לא נוכל להיענות לגחמות של לקוחות המנסים לנצל מצבים מסויימים כדי לדרוש פיצוי שאינו מגיע להם.
מוצר:
מטען סולרי
תמונת משתמש
שם:
גיימם
תאריך:
18/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

בתאריך 6.2.2010 רכשתי כהרגלי באמצעות אתר זאפ גיטרה + תופים ומיקרופון בסך של 789 ש"ח, מק"ט 195.

כעבור מספר ימים הגיעה מערכת לביתי. כאשר התקנתי אותה התגלתה תקלה במוצר. שוחחתי מספר פעמים עם המחלקה הטכנית של אלטק(עם אסף ואורן) שהגיעו למסקנה כי המוצר אינו תקין. כמו כן הוסיפו השניים כי ישנו באג בליין המוצרים הללו.

סיכמנו כי יגיע שליח לאסוף את המוצר הפגום וחשבוני יזוכה באמצעות כרטיס האשראי.

אתמול התקשרו ומסרו כי לא אזוכה בחשבוני כי"האריזה פגומה"!!!!!

כאדם שרוכש מוצרים רבים בארץ ובעולם באמצעות האינטרנט הופתעתי לקבל שירות כזה (חוסר שירות).

. זו אינה הדרך שבה חברות מוכרות באמצעות האינטרנט.

אני מפנה את תשומת ליבכם למספר סעיפים ותקנות בחוק הגנת הצרכן 1981 שחלים על המוכר להשיב את התשלום אף במקרים שהמוצר תקין על אחת כמה וכמה במוצר פגום.
תגובת החנות:
1. מעולם לא נאמר ללקוח טלפונית שהמוצר אינו תקין.

2. הלקוח התקשה לתפעל את המוצר והתעקש שיישלח במיוחד לביתו ליד ירושלים איש טכני אשר יבדוק את המוצר אחרת יחזיר את המוצר.

3. הובהר ללקוח שיש באפשרותו להחזיר את המוצר במידה והמוצר יימצא לא תקין, ואף יותר מזה, במידה ויימצא תקין וירצה להזדכות עליו לא תהיה כל בעיה לזכותו כפי שאנו נוהגים על פי חוק הגנת הגנת הצרכן כל זאת במידה שהוא ארוז באריזתו המקורית וללא פגם.

4. לפנים משורת הדין נשלח שליח על חשבון החברה לאסוף את המוצר.

5. אריזת המוצר הגיעה מושחתת וקרועה לחלוטין כאשר סרט הדבקה בצבע לבן מלופף סביבה אך גרוע מכך, המוצר הגיע לאחר שימוש כשהוא שרוט כולו וחלקיו חסרים!!!

6. בבדיקה נמצא שהמוצר תקין לחלוטין ואינו פגום אלא שהלקוח לא ידע לתפעלו!

7. לשון חוק הגנת הצרכן "ביקש הצרכן להחזיר לעוסק טובין שלא עקב פגם...רשאי הצרכן להחזירם לעוסק והעוסק יהיה חייב להשיב לו את מלוא התמורה שקיבל באופן שבו שילם הצרכן, ובלבד שלא חלה הרעה במצב הטובין"

8. דרישת הלקוח לזכותו על מוצר שנמצא תקין לאחר שהחזיר אותו כאשר חלקיו חסרים, לאחר שהשתמש בו וגרם לו נזק הנראה לעין ולאחר שקרע והשחית את אריזתו אינה מתקבלת על הדעת, קנטרנית ואינה תואמת את לשון חוק הגנת הצרכן והינה בגדר "הרעה במצב הטובין"

9. הלקוח אינו לוקח כלל אחריות למעשיו ומתנער לחלוטין מיושר והגינות בסיסיים .

10. החברה באה לקראת הלקוח ככל שיכלה ואף מעבר לנדרש.

11. חוות הדעת החיוביות הרבות באתר הן אשר מעידות על רצוננו לשרת את כל הלקוחות על הצד הטוב ביותר ואמות מידה אלו הן אשר ישרתו אותנו גם בעתיד אך לא נוכל להיענות לדרישות לא מוצדקות של לקוחות אשר כל רצונם הוא לסחוט כספים שלא בצדק ואשר מנצלים במה זו כקרדום לחפור בו.

מוצר:
ערכת מוזיקה גיטרה+תופים+מיקרופון
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply