תקין שירות אדיב מקצועי מחיר הוגן שירות טוב ומהיר ממליץ לאחרים לרכוש דרכם מומלץ בחם
מוצר:
כרטיס רשת Tlwn8200nd
שם:
אבי
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת 2515 . התקשרו אליי להגיד שאין במלאי והתנצלו . הציעו לי חלופה HP 1515 במחיר דומה . המשלוח הגיע בזמן
מוצר:
מדפסת hp 1515
שם:
mike
תאריך:
07/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני מצוין. שעות פתיחה נוחות. קרבה אלי המחיר היה מצויין וגם הוסיפו לי חבילת נייר על הדרך. החברה שם מקצוענים ואדיבים
מוצר:
מדפסת mfcl2700dw
שם:
ציפי וקובי
תאריך:
07/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ממכם ראש ליזר של סמסונג scx4623f . אורגינל והוא לא ממש טוב מצלם לי אבל דאוי לו הצבע .
תגובת החנות:
בס"ד הזמינה טונר מקורי ויש לה בעיות צבע !!! ברור שהבעיה הינה במדפסת , למה לא ליצור איתנו קשר לפני ,שננסה לעזור ?
מוצר:
סמסונג scx4623f
שם:
Amir
תאריך:
07/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניתן לזרז הספקת הזמנה. באין מוצר במחסן יש ליצור קשר דחוף עם המזמין. דיו זה לא תרופה, אבל בכל זאת.כלי עבודה.
מוצר:
דיו 14
שם:
kobi
תאריך:
30/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הזמנה מתסכל: בסיום ההזמנה - כרטיס אשראי בטלפון תשלום אקסטרא למשלוח מהיר הערה שאני מעוניין לשלם נוסף למשלוח מהיר, בשעה 15:24, קבלתי אימייל שמודיע שבקרוב יענו בטלפון ולהיות זמינים. מסרו סיסמה למעקב אחר ההזמנה. 1. ניסיתי להכנס לדף שרות הלקוחות במשך לפחות 20 דקות - מקבל הודעה שהנתונים שהכנסתי שגויים. 2. באתר יש תיבה לקשר מהיר לשרות לקוחות - הזנתי את מס. הטלפון. התגובה היתה שיחזרו במהרה אלי. 3. באתר יש אפשרות צ'ט עם שרות לקוחות - מתברר שזה בוט שנותן תשובות מסקריפט לא רלוונטי. הסבלנות מתחילה להגמר. 4. צלצלתי לחנות לקראת 17:00 - הבחור שענה היה לחוץ, נתן לי לדבר 3 שניות נכנס לדברי, שאל לשמי והודיע שבעוד 14 דקות יחזרו אלי. 5. כעבור חצי שעה נשברתי. הבחור צלצל בסביבת 18:00, הודעתי שאני מבטל ההזמנה עקב תגובות איטיות מדי. הבחור לא התעניין בסיבה אלא אמר " זה איטי מדי? שיהיה לך יום טוב."
שרות לקוחות ישראלי טיפוסי, וכך גם רמת הכוכבים שנתתי. מקווה שחנויות ייקראו ויפנימו ששרות הלקוחות באתרהחנות צריך להיות רלוונטי ועוזר, ושלקוח שלחוץ לבצע הזמנה ומשלוח מהיר שם לב לזמני הבטחות לחזרה אליו.
תגובת החנות:
בס"ד שלום רב לגולשים , להלן תגובתנו: 1. אני לא רואה אפשרות שלקוח מנסה במשך עשרים דקות להכניס נתונים ונותן לו הודעת שגיאה , דף שירות לקוחות עובד טוב ואינו נותן הודעות שגיאה תבדקו בעצמכם , כך שהטענה אינה נראית הגיונית! 2. נכון 3. נכון , כמו בכל האתרים , הסיבה לכל האפשריות האלו היא לתת ללקוח אפשרות להתקשרות מרובה ושיבחר את זאת שהכי נוחה לו. 4. לא ידוע שום דבר לגבי ה"בחור" הלחוץ שענה. 5. חזרה ללקוח תוך שעה מהשארת פרטים הינה סבירה ביותר , בכל זאת לא מדובר במצב אקוטי מדובר על רכישת מדפסת או דיו או כל מוצר אחר ולא בהתקף לב.
אנחנו כחנות שנותנת שירות ללקוחות מעל 11 שנים עושים כל שביכולתנו לחזור ללקוח ולתת מענה באופן המהיר והאפקטיבי ביותר .
בשורות טובות צוות קולור
מוצר:
מדפסת ML2855
שם:
מנחם
תאריך:
19/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר וקל. קניתי גם טונר שפוצל מחבילה של שתיים בניגוד להוראות היצרן. המדפסת עצמה התקשיתי להתקין אבל שירות הלקוחות של hp עזר לי
מוצר:
מדפסת אלחוטית 11000
שם:
bdkobi
תאריך:
24/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בדף "זאפ" היה כתוב: משלוח חינם עד 7 ימים. כשנכנסים מזאפ לאתר החברה, כתוב: משלוח חינם בדאר רשום עד 7 ימי עסקים. ובכן מה שרשום - לא נכון! הזמנתי מקולורס ב-4.6.15. קולורוס שמון את החבילה למשלוח בדואר ב-11.6.15!!! שבוע אחרי שהזמנתי מהם!!! מיותר לציין שגם לדואר ישראל "המהירים והזריזים" לקח כשבוע וחצי נוספים.... אבל, בחשבונית שקיבלתי מופיע שהמשלוח לוקח 14 ימי עסקים. אם כך למה מלכתחילה זה לא כתוב בזאפ ובקולורס. בדקתי עכשיו שוב באתר זאפ ובאתר קולורס את הנתונים ויש כאן אי התאמה! בכל אופן אני במשך שנים רבות מזמין ראשי דיו דרך זאפ מחנויות רבות ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה!!!
תגובת החנות:
בס"ד שלום רב לגולשים , הלקוח (שאסור לי לפרסם את שמו) שגר בפתח תקווה אינו רוכש מאיתנו פעם ראשונה. זאת אחת מהפעמים שהלקוח רכש מאיתנו אם השירות והמשלוח כלכך לא טובים אז למה לחזור ? מה שקובי אומר פשוט לא נכון! הלקוח רכש בתאריך ה4/6 והמשלוח יצא כבר לדואר בתאריך 4/6 מס' דואר רשום RR517254113IL יש בחברה את כל הנתונים , לחברה אין אפשרות לפקח על דואר ישראל ועל הנעשה שם . הלקוח רכש מוצר במחיר הכי זול בארץ! 84 ש"ח ,קשה להתמודד עם לקוחות כאלו. בשורות טובות צוות קולורס
מוצר:
ראש דיו צבעוני CL511 CL511
שם:
שי
תאריך:
06/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, התקשר אלי נציג והציע טונר חלופי לטענתו "נותן בדיוק את אותם הביצועים במחיר זול יותר". לאחר התקנה במדפסת קיבלתי שגיאה שטונר לא מתאים. התקשרתי ושלחו אחד אחר שגם הוא לא עבד, לאחר שיחה נוספת שלחו לי שוב טונר נוסף שגם הוא לא עבד. בשיחה השלישית ביקשתי שלא לשלוח לי טונר נוסף והפניה שלי עברה למנהל הלוגיסטי, לאחר מס' ימים מתקשר אלי שליח שהביא טונר נוסף (השלישי במספר). להפתעתי הוא כן עבד אך לתקופה של שבועיים והפסיק לעבוד.
פניתי אליהם שוב ונענתי ש"יחזרו אליך", אחרי שבוע ללא תשובה פניתי לארגון "אמון הציבור" ובאורח פלא התקשרה אליי נציגה משירות לקוחות לאחר יומיים ש"לקחה את הטיפול בפנייתי באופן אישי". הוצע לי להחליף את ההזמנה לטונר מקורי בתוספת של כסף. ביקשתי את כספי בחזרה וקיבלתי.
שירות הלקוחות היה ברמה מספקת רק לאחר הפניה ל"אמון הציבור" וחבל שכך.
תגובת החנות:
הלקוח אכן קיבל טונר מסדרה של תואמים חדשים תוצרת חוץ שלאחר ניסיון לשימוש במדפסת שנמצאת ברשותו התברר כי לא הייתה התאמה בין הטונר למדפסת. מאחר והנסיון העשיר שלנו אל מול הלקוחות שלנו מלמד כי הטונרים האלו הם טונרים איכותיים במחירים סבירים לחלוטין, ניסינו בכל זאת לרצות את הלקוח באמצ' המוצר הזה שאינו מצריך עלויות נוספות. לאחר שמס' פעמים הוצאנו שליח מטעמנו שהגיע ישירות עד לביתו של הלקוח ובכל זאת נמצא כי הטונר אינו מתאים החלטנו להציע ללקוח את שתי האפשרויות שהן: רכישת טונר מקורי (שהתברר כי זה הדגם היחיד שמתאים למדפסתו) שכרוכה בתוספת תשלום ולחילופין, הוצע לו לקבל את כספו בחזרה. הלקוח בחר לקבל את כספו בחזרה וזיכינו את כרטיס האשראי שלו לאלתר. אנו פועלים מתוך מדיניות ברורה וחד משמעית שיש להחזיר ללקוח את כספו לאלתר ולכן אין פעולה זו מצידנו נובעת מפנייתו של הלקוח לאמון הציבור. ברצוני להוסיף ולציין כי כל התהליך אל מול הלקוח מעיד דווקא על הנאמנות שלנו כלפי הלקוחות ע"י כך שהעדפנו לספוג עלויות שליח חוזרות ונשנות העיקר שהלקוח יקבל את המוצר המתאים לו במחיר ששילם. מיותר לציין כי עבורנו היה הרבה יותר קל (וגם רווחי) "להרים ידיים" מלכתחילה ולהחזיר ללקוח את כספו. בקולורס, שביעות רצון הלקוח עומדת לנגד כלל העובדים והמנהלים מתוך הבנה ברורה שמעבר למחיר נוח ומשתלם, חשוב לתת שירות הולם לכל מי שבחר לקנות קולורס.
מוצר:
טונר לדפסת mlt-d104s
שם:
משעלי גולן , עו"ד ונוטריון
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התחייבו להספקה תוך 3 ימים בתוספת דמי משלוח. לאחר 3 ימים ותזכורות, נאמר שהמשלוח יוצא ויזכו אותנו בגין דמי המשלוח שנגבו עבור הספקה מהירה. בסופו של יום לאחר מספר תזכורות נוספות, המדפסת הגיעה באיחור של כ- 10 ימים עם "פיצוי" של דפי צילום. הפידר (מגש הזנת הדפים) חורק והזיכוי בגין דמי המשלוח לא התקבל.
מוצר:
מדפסת M426dw
שם:
jay
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
סוכם הספקת המוצר ביום מסוים עד שעות הערב. אחרי מספר טלפונים מתברר שלא רק שאין את המוצר , אפילו לא טרחו להתקשר להודיע שלא ניתן לספק. כאשר התקשרי לבטל העסקה- סתם ניפנפו אותי. בסוף המנהל המסור דוד התחייב לבטל העסקה לשביעות רצוננו.
תגובת החנות:
בס"ד שלום רב , במקרה הזה אנחנו מתנצלים מראש ורוצים לפצות , בליחה ג'אן צוות קולור
מוצר:
מדפסת laserjet pro m426
שם:
משה
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מדובר בחבורה של אנשי שיווק נחמדים, זו האמת. לצערי נפלתי איתם בפח, רכשתי דרכם מדפסת שכולה תקלה אחת גדולה, לאחר מכן דחפו לי שנתיים אחריות ברכישת 2 טונרים למדפסת ומכאן הבעיות רק התחילו.
אין שרות, אין אחריות, הם לא מבינים במדפסות כלום, סיפרו לי סיפורים שהלכו לי חלקים במדפסת דברים שבמעבדה אחרת נמצאו שקריים, החלק היחיד שהלך והיה נדרש להחליפו היה פשוט לאבחון, ברגע יכלו לסייע לי וזאת כאשר ידעו שאני לחוץ על המדפסת, תכלס אותו חלק היה עדיין באחריות יצרן ולכן העדיפו כנראה להמציא תקלה אחרת.
שורה התחתונה העלתי את תלונותיי ואת תמיהתי למנהל החנות, הבטיח שיחזור ולא חזר עד לרגע זה, לא ממליץ על שרות בחנות זו.
נקודה אחרונה וחשובה שלדעתי כמות ההדפסות שרשומות על הטונרים החלופיים שהם מוכרים לא מתקרבת לכמות שעליה מתחייבים, כך יוצא שמשלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות.
ולסיום עד כמה חסר השרות שלהם לוקה בחסר שחברה זו שכשלו בנתינת השרות הכי בסיסי ללקוח התווכחו איתי על כמה עשרות שקלים של משלוח מי אמור לשאת אותו, (יצוין שהגעתי עם רכבי במיוחד לחנות והמדפסת לא הייתה מוכנה) ואח"כ דרשו עבור משלוח, ולתדהמתי בסוף נאלצתי להתרוצץ לסניף אחר שלהם ע"מ לאסוף את המדפסת, וכל זאת כאשר יש לי כביכול "אחריות" אבל שרות בטוח אין.
מוצר:
מדפסת 410
שם:
nadav
תאריך:
31/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הדגם שהזמנתי לא היה קיים במלאי, למרות שהובטח אחרת בטלפון. שוכנעתי להזמין את הדגם המשודרג, שלא הגיע במועד! ביקשתי לבטל את ההזמנה, ועוד פעם ביקשו את לקיימה והבטיחו שיתואם משלוח למועד קרוב, מה שלא קרה, ולאחר שאני שלחתי מייל בבקשה להבין מה קורה עם המשלוח החנות ביטלה את העסקה!
מוצר:
מדפסת Mfc J480dw
שם:
ttt
תאריך:
26/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באופן שיטתי מפרסמים מוצרים שאין במלאי. חזרו אלי אחרי 10 ימי עבודה רק כדי להודיע שאין את הדגם במלאי (HP 2515 ) בחרתי אצלם דגם אחר Brother MFCJ470DW וחזרו אלי אחרי כמה שעות ואמרו שגם אותו אין במלאי....
מוצר:
מדפסת 2515
שם:
zarochin
תאריך:
08/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את המדפסת הספציפית הזאת (היא סוס עבודה) המחיר הנמוך ביותר היה בחנות זאת, נמוך להחשיד, אפילו אמרתי לבן משפחה שלדעתי סתם פרסמו במחיר כזה כדי לגרום לך להזמין ואז יגידו שאין, מה שקרה!
התקשרו ואמרו שאין במלאי כי מדובר במדפסת ישנה שכבר לא מוכרים (לא הורידו את הפרסום) ניסו לדחוף מדפסת אחרת, בוטלה ההזמנה.
התנהגות פסולה מאוד של חנות לדעתי, לפי חוות דעת פה, אני לא הראשון שחווה זאת מולם.
בלי קשר ובנוסף, ההזמנה באתר מסורבלת ואיטית עד מאוד.
מוצר:
מדפסת B411D
שם:
גולש
תאריך:
15/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יעקב
תאריך:
16/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30/8/2015 הזמנתי בטלפון ראש דיו למדפסת. נציג החברה (עדי) אמר שהמוצר יגיע בדואר תוך 4-5 ימים .לאחר 10 ימים ב 9/09/2015 התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלי ועדי בדק וגילה שההזמנה בכלל לא נשלחה אלי ! ואז הוא הבטיח לי לשלוח לי את ראש הדיו מידית על ידי חב' שליחויות כדי שיגיע אלי למחרת כלומר ב 10/09/2015 וכמובן שלא הגיע דבר שוב טילפנתי לחברה וענה לי בחור בשם מרק שהוא לא מאתר את עדי ושהדיו ישלח אלי מיד. ועבר שבת וחלף ראש השנה ואין ראש דיו. היום התקשרתי שוב למרק שלא מצא את עדי וביקשתי לבדוק היכן ראש הדיו ? חלפו כשעתיים והתחילו הטלפונים אלי האם המס' נכון ? (אגב המס' מופיע על גבי ת. המשלוח של המוביל כולל השם והכתובת המדויקת)בקיצור עוד טלפון של המוביל לוודא שאני בבית והדיו הגיע אלי. למותר לציין שהתאכזבתי מהשרות ומבלי לציין את עגמת הנפש שנגרמה לי. מאחל לחברה ולעובדיה שנה תובה ויעיליה.
מוצר:
ראש דיו למדפסת HP CC654AE 901XL
שם:
rbenzi56
תאריך:
25/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
האתר קשה לביצע ההזמנה, איבדו את פרטי האשראי שלי ונאלצתי למסור אותם שוב, המשלוח הגיע חסר. מתוך ששה ראשים (חמישה סוגים) סוג אחד בכמות 2 לא התקבל עד היום.
מוצר:
ראשי דיו mx850
שם:
korni.t
תאריך:
18/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר ביום ראשון בבוקר. ההזמנה באתר היתה קלה, אך הלינק לתשלום היה שבור (לא ניתן לשלם ב-paypal כמו שכתוב בזאפ). חזר אלי מישהו משירות הלקוחות בתוך שעתיים וייעץ לי לגבי מדפסות, דיו ואחריות. הבחור היה מאוד סבלני ובעל ידע, והמליץ על מדפסת זולה יותר משמעותית - עם אותן פונקציות + דיו מקורי בהנחה ומתנה של אחריות לשנה נוספת (מעבר לאחריות היצרן לשנה). הייתי מאוד מרוצה.
ביקשתי לבצע משלוח מהיר ע"י שליח, כיוון שכל השבוע הייתי בבית (בתאום טלפוני כשעה מראש), ושילמתי 35 ש"ח נוספים על כך. החברה מתחייבת שיגיעו אלי תוך 3 ימי עסקים, וממש ביקשתי שיגיעו באותו יום - הבחור הנחמד אמר שישתדל.
לא הגיעו ביום ראשון. לא הגיעו ביום שני ולא התקשרו לתאם. התקשרתי לשאול אם יש צפי שיגיעו- הגעתי למוקד. לא חזרו אלי. לא הגיעו ביום שלישי ולא התקשרו לתאם. לא הגיעו ביום רביעי, ולאחר כמה שיחות עם שירות הלקוחות שהיה נחמד ויעיל, אך האשים את חברת השליחויות החיצונית (מה אכפת לי??!) הבנתי שאין סיכוי שיגיעו היום. נגמרו שלושה וחצי ימי עסקים לפחות.
בחברה לא מוכנים לתת לי את הטלפון הישיר של שירות המשלוחים החיצוני, כדי שאוכל לברר מתי הם מתכוונים לבוא ואם הם אכן מתכוונים להתקשר קודם.
אם לא יגיעו מחר, אבטל את ההזמנה. מכיוון שהכרטיס שלי כבר חוייב, אני מאוד מקווה שאצליח לקבל החזר מלא.
גם אם לא אבטל את ההזמנה, אני מצפה להחזר מהחנות על עלות המשלוח, כי בשביל 5 ימי עסקים יכולתי לשלוח בדואר רגיל בחינם.
בקיצור, הרבה רצון טוב, ידע, מקצוענות - עד שזה מגיע לשירות השליחים הנורא שפשוט מקלקל הכל. חבל.
תגובת החנות:
בס"ד שלום גולשים יקרים , סוף טוב הכל טוב , קרן קיבלה את המדפסת אמנם יום מאוחר יותר , נאלצנו להתאים את עצמנו לשעות קבלת הסחור הלא שגרתיות של קרן אבל בסופו של דבר היא קיבלה את המכונה בשעה :19:00 לפי דרישתה היא לא ביטלה את העסקה ,ומדפיסה ואנו בטוחים שמרוצה! תודה צוות קולור
מוצר:
מדפסת משולבת mfc470dw
שם:
ירון
תאריך:
30/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מדפסת, התקשרתי 3 פעמים במשך יומיים, אספו ממני פרטים (כולל ת"ז משום מה) בפעם השלישית אמרתי שאני רוצה להשאיר פרטים אלא לבצע מיד הזמנה, הנציגה אמרה בסדר, לקחה ממני פרטים, ואמרה שיחזרו אליי תוך חמש דקות. עברו 4 שעות ועוד לא חזרו.
מוצר:
מדפסת 3040
שם:
יבגני
תאריך:
05/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנת טונר Brother TN2120 חילופי , באתר בתאירך 31/5. לפי מדיניות האתר לא מזינים פירטי תשלום באתר אלא נציג האתר מתקשר ולוקח את הפרטים הדרושים. עד היום 5/6 אף אחד לא חזר אלי לקחת הזמנה. ב4/6 התקשרתי למוקד מכירות שם העבירו אותי לשלוחה אחרת אבל הקו נותק!
שלחתי מייל וגם עליו לא היה שום מענה.
כניראה הם לא רוצים הזמנות חדשות. חבל כי בעבר כבר קניתי אצלהם.
מוצר:
טונר Brother TN2120 חילופי TN2120
שם:
ערן
תאריך:
24/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
26/2 בוצעה הזמנה באתר לדיו מקורי HP, סוכן חזר טלפונית לבצוע, ניסה לשכנע לדיו תואם. הדגשתי כי מעונין רק במקורי. בוצעה הזמנה. לאחר כשבוע הגיעה בדואר דיו תואם במחיר מקורי. התקשרות טלפונית לחברה, מגיעים כל פעם לשרות הודעות שאומר כי הודעתי תועבר ויתקשרו אלי. למרות הודעות חוזרות שהשארתי לא חזרו. כשענה בסוף 5/3 נציג התנצל על הטעות ואמר שיטפל אך אף אחד לא חזר אלי. שוב נסיונות השגה טלפונית שמגיעים לגורם שלישי שרק מוכן למסור שיתקשרו. לאחר שהשגתי את החברה והסברתי הגיע שליח למקום העבודה שלי ומסר את הדיו המבוקש.20/3 (שלשה וחצי שבועות לאחר ביצוע הזמנה)
מוצר:
דיו למדפסת 140/141
שם:
noahjefr
תאריך:
23/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הם נחמדים עד שאתה קונה, אך לאחר שאתה משלם, הם מפסיקים להחזיר שיחות טלפון. ייבשו אותי יום שלם בבית לחכות למוצר שכנראה לא יגיע.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מדפסת בתאריך 22/2/11 ונאמר לו שהמדפסת תסופק ליום שלמחרת וכך היה. ללקוח לא הובטחה שעה מסויימת אלא הבטחה שהמוצר יגיע במהלך שעות הפעילות ישירות ממחסני היבואן. ביום האספקה הלקוח פנה אלינו בטענה שהוא ברוב היום בפגישות ולפיכך אינו זמין והיה רוצה לדעת טווח שעות שבהן יסופק המשלוח. נאמר לו שתעשה בדיקה מול המוביל עצמו ואחר ויחזרו אליו ברגע שתהיה תשובה עניינית. (חשוב לציין שהערכה לבדיקה הייתה כ 10 דקות ובפועל נארכה 20 דקות מחוסר זמינות של המוביל). הלקוח קיבל תשובה שהמוצר יסופק בין השעות 14:00 ל17:00 וכך היה. חשוב לציין כי הייתה הפתעה גמורה מעצם השארת חוות הדעת השלילית מאחר ויש בידינו תעודת משלוח חתומה ע"י רעייתו והקלטה של השיחה של הלקוח עם איש המכירות.בנוסף חשוב לציין ששעות אספקה הן בין 08:00 ל 18:00 ואם אדם לא פנוי בחלק משעות היום הוא אמור לציין זאת במהלך תהליך הרכישה ובהקלטה אפשר לשמוע בבירור שלא הובטח לו שעה מסויימת והוא לא ציין שהוא לא זמין רוב שעות היום. כנראה שבזמן שלא היה במקום המוצר הגיע ולא עדכנו אותו וזה הוביל להשארת חוות הדעת על לא עוול בכפנו.אנו מקווים שהלקוח מרוצה מהמוצר שקנה ואולי להבא ידון קצת יותר לקו זכות ולא יצטרך להעליל סתם.
מוצר:
מדפסת לייזר
שם:
רנה
תאריך:
21/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ואחרי 10 ימים לא קבלתי. יצרתי קשר עם הספק - התנצל והודיע שלא היה לו במלאי ובמקרה קיבל הבוקר. בפרוש נאמר לי שכבר עם סיום ההזמנה והתשלום - המוצר ישלח אל נקודת איסוף ותוך יום יומיים המוצר יהיה אצלי. אני כבר כ10 ימים לא משתמשת במדפסת הספציפית הזו - ועדין אין לי תאריך קבלה.
מאכזבים ביותר. צרך שקיפות מול הלקוח.
מוצר:
כפולה כמות צבעוני דיו ראש HP CC656XLAE 901XL כמות כפולה
שם:
customer
תאריך:
08/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טונר באתר שלהם באינטרנט עם "זמן אספקה מקסימאלי: 7 ימים", "מייד עם יציאת החבילה ישלח אליכם מייל עם עדכון פרטי המשלוח ומספר למעקב". כעבור 4 ימי עבודה לא קיבלתי הודעה שההזמנה נשלחה. הנסיונות לברר באימייל או בטלפון נכשלו. לא ענו על מייל בכתובת שצוינה בהזמנה. שיחות הטלפון (ניסיתי 5 פעמים במשך 3 ימי עבודה נוספים) מגיעות לחברה חיצונית "שידורית" שרק מעבירה הודעות, וזהו. קשר טלפוני עם החברה - אין גם להם, לפי טענתם. ואחר כך שתיקה. רק כעבור 7 ימי עבודה הצלחתי להשיג בטלפון את מחלקת האינטרנט של החברה. המוצר - אין, "צריך להזמין", הציעו תחליף במקום טונר מקורי. ביטלתי את ההזמנה. לא מומלץ.