התקשרתי להזמין את מכונת הגילוח, מיד ביצעו את ההזמנה, לאחר יומיים היא היתה אצלי, החנות תמיד היתה זמינה לעדכן אותי במצב המשלוח ,קיבלי מחיר הנמוך ביותר מכל ההצעות, המוכר עמד על כך שהיא מיוצרת בהולנד ולא בסין וכך היה, המשלוח הגיע עם קבלה וחשבונית חנות זאת נראת חדשה באתר קצת חששתי אבל לשימחתי אני מרוצה חיפשתי מוצרים נוספים אבל המחיר היה יקר לאומת שאר החנויות באתר
מוצר:
מכונת גילוח 8270
שם:
יעל
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע אליי בדואר חבילות תוך ימים ספורים מההזמנה. היה בו פגם וללא כל ויכוח, נשלח אליי מכשיר אחר דרך דואר שליחים.
מוצר:
טלפון אלחוטי דו-קוי KX2480
שם:
jmin
תאריך:
25/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות בעיה במכשיר 5188 שהזמנתי, קיבלתי שירות בטלפון החליפו לי מכשיר לדגם החדש 1688 בלי תוספת תשלום, אנשים על הכיפק, ירבו כמותם, ממליץ
מוצר:
משיבון עם בסיס ושלוחה 1688
שם:
מוישי
תאריך:
05/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות מקום שרוצים ךתת לך את הכי טוב בשבילך ללקוח אכפת להם עד שאתה מקבל את כל הטוב לך צריכים ללמוד
מוצר:
נוקיה 105
שם:
ויטלי
תאריך:
28/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הייתי מעוניין במושב עיסוי הזה היתקשרתי לחנות לשאול אם יש להם אותו במלאי? הנציג אמר לי שלא והוא יגיע עוד כמה ימים למלאי אמרתי לו בסדר תרשום אותי כשיגיע תחייב ותישלח,יום לפני שהמוצר הגיע אלי היתקשרתי לשאול אם הוא הגיע למלאי והנציג אמר לי שכן והוא ישלח בימים הקרובים והוא שאל אותי אם אני רוצה את המוצר ארוז כמתנה!!!!? אמרתי לו שכן ותודה, המוצר באמת הגיע אחרי כמה ימים ונישלח אלי יום לאחרי לפי דבריו של הנציג, המשלוח הגיע בלי תאום... השליח הגיע לכתובת בלי הודעה מוקדמת.... החבילה נשלחה לא! באריזה המקורית!!!! פתחוה לגמרי!!!!! בלי תפסים!!! רק עם הוראות שימוש ולא אריזת מתנה ולא שום דבר פשוט ביזיון ואני מאוכזב ממש כי אני צריך להביא את המוצר במים הקרובים כמתנה ואין לי את הזמן לשחק עם זה עכשיו ממש על הפנים לא מרוצה כלל.
הבאתי 2 כוכבים בגלל המאמץ המיותר של המשלוח בחנות הזאות אני יותר לא קונה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מושב עיסוי הסברנו לו שבגלל שהאריזות הגיעו מעוכות נאלצנו להחליפן הנל ביקש את המוצר כמה שיותר מהר עשינו מאמץ עילאי ושלחנו לו עם שליח יו פי אס הלקוח לא פנה אלינו עד עכשיו הלקוח יכול להתקשר וניקח את המוצר בחזרה עד לרגע זה לא קיבלנו שום פנייה אנו מאפשרים להחזיר מוצרים מכל סיבה שהיא עד 30 יום מיום הקנייה! נמשיך לתת שרות טוב ועניני בברכה קובי זוהר מנכל
מוצר:
מושב עיסוי GM2606 Germaine
שם:
מיקי
תאריך:
22/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ?????, הקניה הלכה בסדר באינטרנט. לא התקבלה חשבונית מס. פניתי ואמרו שמחר שולחים (במייל). אחרי שבוע פניתי שוב ושוב אמרו שמייד שולחים. לא הגיע כך שאין לי ממש הוכחת קניה (פרט לחיוב בכרטיס האשראי)!!!
תגובת החנות:
חן המס נשלחת בדואר האלקטרוני באופן אוטומטי יכול להיות שהלקוח לא קיבל את העתק חן המס מכל סיבה שהיא בכל מקרה הוא יכול לפנות אלינו שוב ולקבל העתק חן מס קבלה גם במידה שללקוח אין את חן המס יש לנו העתקי הזמנה מהאתר וכמובן העתק חן מס כך שבמקרה של שרות אין צורך בחן המס אפשר לפנות אלינו עם השם ולקבל שרות אין צורך ישר להעלות חוות דעת מזיקות ושליליות שלא לצורך! נמשיך לתת שרות טוב נאמן ועניני לכל הלקוחות תודה וחג שמח
מוצר:
נוקיה 105
שם:
Silviu
תאריך:
07/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הקניה לפני כחודשיים. אחת משתי הסוללות לא התאימה למכשיר. בשיחה טלפונית, הופניתי לחנות ברחובות, לרכוש סוללה , תוך הבטחה שחשבוני יזוכה בסכום הקניה. כל עשיתי! הסוללה עלתה 30 ש"ח. למרות שעברו חודשיים, עדיין ממתין לזיכוי...
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלפון יונ ידן אחת הסוללות לא התאימה ועל מנת שהלקוח יוכל להנות מהמכשיר נשלח לרכוש סוללה תוך הבטחה שכרטיס האשראי שלו יזוכה ב 30 שח. אכן היה עיכוב במתן הזיכוי הלקוח פנה אלינו במייל ביום ה 6 למאי באותו היום זוכה כרטיס האשראי שלו לשביעות רצונו המלאה!
מוצר:
טלפון אלחוטי 1660-2
שם:
aryeh
תאריך:
15/12/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר (ווקי טוקי) בכ1000 שח. הודיעו לי שאין ויבטלו את ההזמנה ויחזירו לי את הכסף. מעולם לא קיבלתי החזר, ופניתי שוב ושוב. כל פעם אמרו שבודקים עד שפשוט הפסיקו לענות לי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר בחודש יוני פנינו אליו והוא עודכן שהמוצר יגיע רק עוד חודש בחודש יולי שלחנו את המוצר חדש בשלמותו השליח יצר קשא עם הלקוח ונתבקש להשאיר את החבילה בדלת המוצר סופק עפ דרישת הלקוח מוזר שמחודש יוני הלקוח נזכר רק עכשיו בכל מיקרה גם שוחחנו עם השליח והוא אכן אישר שהחבילה הושארה בדלת עפ דרישה של הלקוח בברכה
מוצר:
3 מכשירי קשר מוטורולה Motorola T270TP Two-Way Radio
שם:
גולש
תאריך:
30/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
07/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
28/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
29/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אילת
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר- מעבד מזון Ninja BL682 Auto IQ 3 IN 1 נינג'ה לאחר שהספק התחייב דרך אתר זאפ ל 7 ימי אספקה. קיבלתי אישור על הרכישה ישירות מהספק. לאחר שלושה ימים התקשרתי להתעניין בסטטוס האספקה ולהפתעתי נאמר לי שלא יסופק במועד! נציג החברה עימו שוחחתי, יעקב, התעקש שנשלח אלי מייל המעדכן שלא יסופק אך מייל זה לא נשלח מעולם ולראיה אין לו עותק של המייל. רק היות ואני מיוזמתי התקשרתי לוודא ביצוע נודע לי שלא יעמדו בזמן האספקה! שרות מאכזב ולכן לא ממליצה לרכוש מוצרים ב י.ד זוהר!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה בלנדר נחנגה שלחנו לה מייל שחסר במלאי חבל שיש לקוחות שנבצר מהם להבחן שאנו בתקופה מאתגרת בעלת תקלות ועיכובים אנחנו שולחחם חשירות מייל ללקוח אם מוצר חסר במלאי בכל מקרה זיכינו את הלקוחה ודוחים את המלצתה שלא לקנות אצלנו זהו מקרה קלאסי של שיימינג שלילואנחנו קיימים 28 שנים עם מאות אלפי לקוחות מרוצים נמשיך לתת שרות עניני וכשיש תקלה נמשיך לדעת ולפתור אותה מיידית בכבוד רב קובי זוהר ממכל
מוצר:
מעבד מזון Ninja BL682 Auto IQ 3 IN 1
שם:
גולש
תאריך:
18/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
shagro
תאריך:
29/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות המגעיל ביותר שנתקלתי בו. הגעתי לחנות כדי לרכוש מוצר ונתקלתי בשני מוכרים אדישים שמנסים להימנע מלתת שירות ללקוח וכל אחד מהם מנסה להעביר את האחריות לטיפול בלקוח לעובד השני. כבר התחלתי את התשלום בקופה והמוכר התקשר לאחד הספקים שלו ודיבר איתו כ 10 דק בעודי ממתין לסיום תהליך התשלום. שאלתי את המוכר השני אם אני יכול לשלם אצלו והוא השיב בשלילה. הדבר היחיד שמנע ממני להשאיר את המוצר ולצאת מהחנות הזאת הוא הדחיפות שבה הייתי צריך את המוצר
תגובת החנות:
הלקוח ביקש לראות מכונת תספורת מוזר דגם 1230 שנמכרת באתר הראו לו את המכונה ולאחר מכן שאל על מכונה אחרת הראו לו גם אותה פתחו והראו לו את המכונה באדיבות ובסבלנות! ביקש לדעת פרטים טכניים על המכונה ולידו התקשרנו ליבואן וכל שאלותיו נענו במיקצועיות לבסוף החליט לקנות את המוזר כשהלך לשלם בקופה אמר לו המוכר שהקופה/מחשב לא פעילים כרגע וישלם בקופה השנייה(שומו שמיים) המוכר בקופה השנייה אכן היה עסוק בשיחת טלפון שלקחה בדיוק דקה וחצי כשסיים חייב את הלקוח והנל הלך לדרכו אנו מנסים להיות בסדר עם כולם לשלוח בזמן לטפל במוצרים תקולים מבצעים החזרים כספיים במהירות וביעילות מטפלים במוצרים תקולים בשיא המהירות(יעידו חוות הדעת) מקבלים ומחליפים מוצר גם עם עבר חודש מיום הקנייה ועוד ועוד... לצערי הרב תמיד יהיה האחד שינסה לחבל,לקלקל,להשמיץ,להוציא דיבה ולשון הרע,על ממש שום דבר. אנחנו למרות הכל נמשיך ונתן שרות מיקצועי וטוב. בברכה:קובי זוהר מנכל
מוצר:
1230
שם:
Oz
תאריך:
22/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא מהימן, לא סופק מוצר לאחר שהועבר תשלום מלא עבורו. לא מגיבים למיילים, המענה בשירות לקוחות לא חזרו אליי לטיפול בפנייה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת תספורת דגם 5380 המוצר לא היה זמין במלאי ניסו ליצור עמו קשר טלפוני מס פעמים ו3 הודעות מייל נשלחו ללקוח הלקוח זוכה על הקנייה נמשיך לתת שרות מהימן מיקצועי ויעיל בכבוד רב
מוצר:
Qc8510
שם:
גולש
תאריך:
18/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שלמה
תאריך:
17/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי לפני 10 ימים עדיין לא הגיע אף ע"פ שהיה כתוב תוך 5 ימים בגלל תקלה שלהם אני אמור לחכות ומה הם אומרים : תהיה סבלני זה יקח כמה ימים
תגובת החנות:
הלקוח קנה מכונה 5320 נשלח בטעות מוצר אחר שלא באשמתינו ביצענו איסוף ושלחנו לו את המוצר שהזמין לפעמים יש תקלות וצריך קצת סבלנות בברכה
מוצר:
S5320
שם:
mishel
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ב ZAP להבים למכונת גילוח ובחרתי בחנות הזו כי היתה תמונה מרשימה של PHILIPS וגם היה רשום "HQ9 סט סכינים מקורי הולנדי למכונות פיליפס" בפועל קיבלתי אריזה עלובה וממש לא דומה לתמונה באתר מרגיש מרומה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סט סכינים למכונת גילוח פיליפס שלחנו לו סט מקורי תוצרת הולנד ארוז ואטום בבליסטר! למוצר ברקוד זיהוי אלקטרוני ייחודי לכל סט בגב האריזה! לא ברור מדוע ולמה הרגיש מרומה ומדוע העלה חוות דעת לא מדויקת לפני שפנה אלינו בכל מקרה יצרנו עמו קשר והסברנו לו שהוא יכול להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא במידה ואינו מרגיש נח מכל סיבה כל שהיא. תיאמנו לו איסוף וזיכינו את כרטיס האשראי שלו ללא דמי ביטול וטרטורים מיותרים נמשיך לחרוט על דגלנו יושרה שרות ואמינות. בכבוד רב קובי.
מוצר:
HQ9 סט סכינים מקורי הולנדי למכונות פיליפס
שם:
גולש
תאריך:
14/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Luba
תאריך:
05/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מרחיק נחשים סולארי, הזמנה באינטרנט המשלוח הגיע בזמן נמוצר לעומת זאת, לא עובד אחרי שבועיים - אי אפשר להחזיר כי בטעות זרקנו את האריזה. 259 שקל לפח אשפה
תגובת החנות:
לא קיבלנו שום פנייה עכ שהמוצר אינו תקין מוצר לא תקין לא משנה עם אריזה/בלי אריזה מוחלף על ידינו במיידית לא זורקים אצלנו שום מוצר לפח האשפה כדברי הלקוחה! במידה והלקוח היה פונה אלינו היה מקבל שרות וטיפול באם המוצר היה פגום ניסיון שלנו לשוחח עם הלקוחה לאחר קבלת הפנייה מזאפ נענתה בניתוק הטלפון בפרצוף! יש לקוחות שכנראה נהנים לשבת מול מחשב וישר לרשום דברים חסרי כל שחר להוציא דיבה ולהכפיש ממש ללא כל סיבה נראית לעין מוצא לא תקין מוחלף מיידית במיוחד שנרכש לפני זמן קצר ביותר בברכה
מוצר:
מרחיק נחשים SN-70
שם:
גולש
תאריך:
22/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אהוד
תאריך:
25/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12/04/15 הזמנתי מכונת גילוח פיליפס בחנות של יד. זוהר. בעת ביצוע ההזמנה שמתי לב כי באתר כתוב כי יש אחריות של אלקטרה לשנתיים. לאחר קבלת המכונה לביתי (ופתיחת האריזה) הבחנתי כי תעודת האחריות היא של מ. ברוכים (יבואן מקביל ליבואן הרשמי של פיליפס בישראל - אלקטרה). לאחר שפניתי במייל לחנות ולא קיבלתי תגובה פניתי טלפונית לחנות ושם הוסבר לי כי מ. ברוכים אינו יבואן מקביל וכי הוא סוכן של אלקטרה ובנוסף אלקטרה "מגבה" את האחריות למוצר. מבדיקה שערכתי באתר של אלקטרה מ. ברוכים לא מוזכר שם בשום אופן ברשימת החנויות המורשות שלהם. לאחר שיחת הטלפון שערכתי מול החנות השתנה נותן האחריות באתר מאלקטרה ל מ. ברוכים. ברצוני לציין כי לפני שפניתי לחנות תיעדתי את הכתוב באתר באמצעות צילום מסך. לסיכום: החנות נכשלה באמינות מול לקוחותיה וגם כאשר הוסבה תשומת לב הספק לטעות התגובה הייתה התנערות מוחלטת מקבלת אחריות לטעות שנעשתה באמצעות הסבר מופרך. אני לא אשוב לקנות בחנות זו וכולי תקווה כי לא אזדקק לשימוש באחריות שניתנה לי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת גילוח פיליפס דגם 1180 אכן באתר היה רשום אחריות אלקטרה לאחר פניית הלקוח תוקנה הטעות ושונתה האחריות ל מ. ברוכים ובניו הלקוח שכח לציין שבפנייתו הטלפונית אלינו איפשרנו לו להחזיר את המכונה למרות שהודה שכבר עשה בה שימוש! ולקבל זיכוי מלא על המכונה מה שלא נעשה י.ד.זוהר יבוא ושיווק (2000)בעמ הינה משווקת מורשה של מוצרי פיליפס בישראל \ אנו נמשיך לתת שרות אחריות וגב לכל המוצרים הנמכרים על ידינו רמיזתו הבוטה של הלקוח לגבי אמינות החנות מול לקוחותיה הינה הוצאת דיבה ולשון הרע! על כל המשתמע מכך תקותינו היא שלא יזדקק לשרות ו/או תיקון למכונה במשך 2 שנות האחריות אך במידה וכן יווכח לדעת איזה רמה של שרות אחריות וגב ניתנים על ידינו. שוב! ללקוח ניתנה הזדמנות להחזיר את המכונה ולקבל זיכוי מלא מה שלא נעשה על ידו השרות והאחריות שניתנים על ידינו אינם נופלים מכל יבואן ו/או ספק אחר בישראל ויעידו על כך חוות הדעת שניתנו עי גולשים בעבר.