זו אינה הפעם הראשונה שאני קונה בחנות. ניגשתי לברר בעניין מדפסת משולבת והוצעו לי מספר דגמים. שירות אדיב ואמין וכמו תמיד מבחר רב ומגוון. אני ממליצה בחום לכולם-שווה להיכנס.
מוצר:
מדפסת משולבת 5610
שם:
bibinetanyahu
תאריך:
04/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נשלח במהירות והגיע באותו היום. ההערות לגבי המוצר והמשלוח מולאו כבקשתי. מערכת מעקב ההזמנות באתר די שלדית, אבל מצד שני שירות הלקוחות מאוד זריז ואמין. ממליץ לגמרי על החנות.
מוצר:
מטען AD9009
שם:
Aviad
תאריך:
30/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר, קיבלתי וסך הכל כמו שהייתי מצפה . אז אם לתת מילה טובה , אני מרוצה ואם אצתרך בעתיד עוד משהו ארכוש משם...ולא צינתי שהמחיר היה נוח.
מוצר:
מערכת הפעלה 8.1 8.1 windows
שם:
דביר
תאריך:
24/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר בצפייה שיגיע כעבור שבוע,לאחר שבוע התקשרו החברה והודיעו כי יש להם בעיות טכניות והם יאחרו בשבוע את המשלוח.למרבה ההפתעה התקשרו החברה במוצ''ש (באותו שבוע) ואמרו כי הם קרובים לביתי.(חשוב לציין) הזמנתי את המוצר לדואר רשום והם הביאו לנו אותו במשלוח עד לבית.באתר היה קצת קשה להבין כי שאלו אותי איזה צבע אני רוצה וחשבתי שהתכוונו למכשיר ועניתי כסוף.ואז שהגיע המוצר הבנתי שהם התכוונו לאור תצוגה.ההזמנה מבלבלת..אבל בסך הכל זה חברה טובה ואני ממליץ לקנות ממנו(בהזמנה טלפונית).
מוצר:
רמקולים spectra 300
שם:
Dror
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האינטרנט והלך חלק. צלצלתי ואמרו שיש במלאי ואפשר לבוא מתי שרוצים. עד כאן הכל היה חלק ונעים. אך ביום שבו אמא שלי נסעה לאסוף את הרמקולים חיכתה לה שם נציגה כלל לא שירותית. דיברתי איתה בבוקר ואמרתי לה שאמא שלי תבוא לקחת אמרה שאין בעיה. כעבור כמה שעות אמא שלי הגיעה לאסוף ואותה נציגה אמרה לה שאין שום חבילה עבורי שם ושלחה אותה (עם ילדה קטנה) לדואר לבדוק שם. אמי הלכה לדואר שם כמובן אמרו שאין שום דבר. אמי חזרה אלי מבולבלת ומטורטרת ואותה הנציגה אפילו לא התנצלה והאשימה אותה שלא אמרה לה שבאה לאסוף חבילה מהחנות. אך כמובן שאמי אמרה ואף אמרה שזה עבורי. כל זה לא עניין את הנציגה והמשיכה והאשימה אותה. בהחלט לא אקנה אצלם שוב.
תגובת החנות:
צר לי שהאמא של הלקוח נאלצה לבוא פעמיים. הייתה אי הבנה בין האמא למוכרת. יש חנות ליידנו שמחלקת דברי דואר. רבים מגיעים אלינו בטעות ורוצים לקבל חבילה. ההתנסחות של האמא הייתה מטעה. היא רצתה לאסוף חבילה!. אי הבנות בין אנשים קורות. התלונה ממש מיותרת ונקמנית. חבל!, שלמה
מוצר:
רמקול אלחוטי Harman Kardon SoundSticks Wireless Bluetooth יבואן
שם:
נטע
תאריך:
18/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
1. נרכשה אנטנה פנימית עם מגבר. המוצר מאכזב ואף גרוע מאנטנה קטנה פשוטה שכבר היתה ברשותי (ביקורת מוצר תירשם בנפרד ללא קשר לחנות) ולכן הגעתי אחרי יומיים לחנות בעצמי להחזיר את המוצר כשהוא ארוז וללא שימוש.
2. משום מה אין בחנות אפשרות כמקובל לערוך זיכוי לחשבון עם כרטיס האשראי. אז שימו לב היטב לתנאי ההחזרה בהם צריך להחזיר 5% ממחיר הרכישה (בנוסף לדמי המשלוח) חבל שהלקוח צריך לספוג עמלה ושאין ביטול עסקה פשוט דרך חברת האשראי. (על אחת כמה וכמה שלא מדובר בהתחרטות על קניה אלא במוצר חלש)
3. למרות שבאתר רשום (נכון ל-18.3.11) כי בין א-ה הפעילות החל מ-8:30. בתא הקולי נאמר שהחנות נפתחת רק ב-10:15. ולמרות שהגעתי ב-10:15 החנות עדין היתה סגורה ונדרשה המתנה של 20 דקות. בקיצור אם זמנכם יקר מומלץ לצלצל מראש לפני שמגיעים (וגם לתפוס בטלפון לא עניין פשוט)
תגובת החנות:
הלקוחה צודקת: אנחנו מחזירים כסף מזומן ולא ביטול דרך כרטיס האשראי וזאת למרות שטרם קיבלנו את הכסף מחברת האשראי!! על פי תקנון האתר דמי המשלוח לא יוחזרו בעת ביטול עסקה וכן מנכים עד 5% מעלות המוצר. במידה וקונים מוצר אחר במקום, אין עלויות ביטול. בפסקל תוכנה ומחשבים עושים כל מה שניתן והוגן לטובת הלקוח.
חנות שלחה מוצר עם חשבונית לא נכונה. דיברתי אם מחלקת חשבונות, כתבתי EMAIL ושלחתי פקס—זה לא עזר לקבל את החשבונית הנכונה. היום ניסיתי להתקשר שוב -- אין מענה, כנראה שהחנות נסגרה.
מוצר:
מנורהת זכוכית מגדלת GPT TOM6028
שם:
עפר
תאריך:
18/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא נעימה. מפרסמים בזאפ ובאתרם מוצר שאינו במלאי וגורמים לבזבוז זמן וטרחה מיותרת ועוגמת נפש ללקוחות.
תגובת החנות:
עופר שלום
חבל שאתה ממהר להתלונן. מטרת מנגנון חוות הדעת לפחות כמו שאנו מבינים אותו, הוא להיות לעזר עבור גולשים אחרים לטוב ולרע, ודאי שלא להטעות אותם בעודף ביקורת או חוסר פרגון שמגיע להם. במקרה זה לא ציינת במדויק איזה דגם ראוטר AC1200 וישנם מספר אפשרויות. לו שאלת אותנו ספציפית, אזי היתה מקבל את ההסבר וכן היית יכול לקבל החלטה ולא ל"בזבז" את זמנך היקר. למרות שלא כתבת אנו מניחים שאתה מתכוון לדגם ARCHER C6U. ראוטר זה לא מיובא יותר לארץ ובמקמו היבואן הביא דגם ARCHER C64. פנייה אלינו במטרה להתעדכן, היתה מבהירה לך מיהו הדגם המחליף, וגם יכולת בצורה נעימה לעזור לנו להסיר את הדגם הישן.
חשוב לכל הגולשים לדעת כי יש עיכובים וחוסרים רבים של מוצרים מיובאים. השינויים במלאיים ובמחירים הם תכופים ביותר באופן שיש קושי אמיתי לתחזק אתר עם מאות ואלפי פריטים כך שיהיה מעודכן 100% כל הזמן. גם הדואר העלה משמעותית את מחירי המשלוחים וזה מחייב שינוים רבים בתמהיל המוצרים. כדאי לדעת זאת במיוחד הגולשים שאוהבים לכתוב בעיקר הרבה ביקורות ועל כל דבר. ביחד ננצח!
מוצר:
ראוטר TP-Link AC1200 Archer
שם:
דב
תאריך:
15/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 4 מחסניות דיו למדפסת. שילמתי לא מעט על אספקה מהירה (עד 3 ימי עסקים). ההזמנה לא הגיעה במועד. פנייה שלי לא נענתה אלא לאחר טלפון שבו הסתבר כי היה מחסור במחסנית אחת. אף אחד לא טרח גם ליידע!. החסכון במחיר המוצר שולי לעומת הנזק (וגם - אף אחד לא חשב להחזיר עלות ה"אספקה המהירה"). חבל. כך לא משרתים לקוחות.
תגובת החנות:
מצטער שהלקוח יצא לא מרוצה מהשרות שלנו. אכן ראש הדיו השחור אזל והזמנו השלמות מלאי במיוחד עבור הלקוח. האספקה מהיבואן התעכבה ביום, ואכן המשלוח הגיע אליו באיחור של יום מסחרי אחד. שישי שבת לא נחשב כיוון שהדואר לא עובד. כדי לרצות את הלקוח , אני אישית מנהל החנות, עזבתי את העסק כדי לספק לו במיוחד, בשעות הבוקר לפני הצהרים כפי שביקש אותנו להקדים באותו יום. חשבתי בטעות שהוא התרצה. מסתבר שלא. חבל!
מוצר:
4 מחסניות דיו HP 903
שם:
ללאשם
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דיו בחנות ביום שני, הובטח לי שהחשבונית תישלח אלי במייל. עד עכשיו לא נשלחה והחנות לא מגיבה לאימיילים שלי. לדעתי זאת עברה על החוק לקחת כסף ולא לתת חשבונית.
מוצר:
דיו 920XL
שם:
מאיר
תאריך:
04/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רמקול למחשב נייד\פלפון ב 14.8.11 קיבלתי את המוצר כעבור שבוע כעבור כשבוע שימוש הרמקול לא תיפקד ניגשתי לחנות (כחדש לאחר הקניה)והשארתי את הרמקול ענו לי כעבור שבוע פעם אחת (אני התקשרתי) כל הניסיונות לקבל תשוב בטלפון לא נענות למרות שאשארתי מס" טל בת הקולי. חרה שרות לקוחות מה שמעצבן זה חוסר התגובה
תגובת החנות:
מאיר אכן קנה אצלנו רמקול פשוט ע"ס 69 ₪ ב- 14.08.11 מקרה זה כמתואר במכתבו לא הגיע אלי, וכמנהל החנות הייתי אמור לדעת על כך. צר לי שהלקוח לא קיבל שרות ואנחנו כמובן ניצור איתו קשר לבירור המקרה. יתכן שזה קשור לעובדה שבסוף אוגוסט החברה יצאה לחופשה מרוכזת ואיך שהו המקרה הזה לא טופל כראוי. אגב, אין לנו שרות של קבלת הודעות לתא דואר קולי. היה מאד פשוט לו כתב דוא"ל עם התלונה ומספר ההזמנה. חבל!
מוצר:
רמקול
שם:
v3256900
תאריך:
09/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עכבר דרך האתר שלהם ומשום מה ההזמנה עדיין מוגדרת כהזמנה חדשה אין עליה שום פרטים ואפשרות מעקב משלוח כתבתי פניה דרך האתר וגם עליה לא קיבלתי שום תגובה בטלפון אין שום מענה אפס שירות ותקשורת
מוצר:
עכבר גיימינג אלחוטי LogiTech G604 לוגיטק
שם:
Peretz
תאריך:
27/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמתני ראשי דיו לפני כ3 שבועות. עדיין לא הגיעו. באתר עדיין רשום כ"הזמנה חדשה", כלומר שכנראה עדיין לא התחילו לטפל בהזמנה. שלחתי להם שאלה דרך האתר, ולא קיבלתי שום תגובה. התקשרתי לטלפון וניסיתי את כל השלוחות, אף אחד לא ענה לטלפון. מי יודע אם החנות בכלל/עדיין קיים?!?!
מוצר:
ר. דיו צבעוני מקורי Canon CL-541XL, ראש דיו שחור מקורי Canon PG-540XL
שם:
שמוליק
תאריך:
30/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים! מרגע שרכשתם את המוצר לא תצליחו להשיג תקשורת עם העסק בשום ערוץ. רכשתי מסך מחשב, עברו 3 שבועות והוא לא נראה באופק, העסק לא עונה לטלפון, לא למיילים, לא בפייסבוק, לא בפקס!! לא שלחו כל פרטי משלוח שלפחות אדע איך נשלח, ומתי אולי אולי יגיע? בלית ברירה פתחתי הכחשת עסקה באשראי
מוצר:
מסך מחשב Mag S23B 23 אינטש צבע שחור - אחריות 3 שנים ע"י אמטל
שם:
נעמי
תאריך:
30/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים! הזמנתי שעון שבת Semicom HY-2ILD/2A וקיבלתי Semicom Switch SM-TIS01A. פניתי אליהם במייל ונפנפו אותי. לא אקנה מהם שוב.
Sent: Thursday, May 06, 2021 at 7:39 PM To: Pascal Shop Subject: Re: Re: הזמנתך התקבלה - (7799346)
שלום, יש לי שעוני שבת של Hyundai לכן הזמנתי שוב. מה שקיבלתי הוא לא אותו מוצר. לא באיכות ולא במראה. נעמי
On 5/6/21, 19:11 Pascal Shop wrote:
לקוח יקר, סמיקום היא היבואן של מוצרי HUNDAY בישראל, לפעמים הם ממתגים את המוצר על השם שלהם ולפעמים היא משאירה אותו תחת שם היצרן המקורי HUNDAY. בעיקרון זה אותו מוצר. בברכה פסקל
תגובת החנות:
מצטערים שזאת התחושה של הלקוחה שנופנפה, אבל לא כך הוא והתשובה שלנו היא אמיתית. סמיקום היא החברה שמייבאת את מוצרי HUNDAY. המשלוח האחרון של שעוני שבת הגיע תחת שם המותג שלהם SM במקום HY לא ניתן להשיג יותר את המוצר הקודם. כיוון שזהו מוצר פשוט יחסית שעלותו 25 בלבד, והוא מוצר מעולה גם שעון גם טיימר אין למוצר שנושא את השם היונדאי שום יתרון עליו, וזה ממש שקוף לצרכן. הלקוחה יכלה כמובן לשלוח את המוצר חזרה ולבטל את העסקה.עלות ההתעסקות עם זה הוא כמחיר המוצר. הדברים הם לוגים ומעשיים , וכך מתנהגים אנשים טובים ופרקטים. היי, אבל זה יותר מעניין וממריץ להגיש תלונה, לפגוע בספק ובשמו, ועל מה? על כלום למעשה. חבל!
מוצר:
שעון שבת Semicom HY-2ILD/2A
שם:
דב
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. פרסמו מוצר שלא היה להם במלאי. לאחר חודש !! התקשרתי לברר למה המוצר לא הגיע ורק אז אמרו לי שאין להם במלאי. שום הסבר ושום התנצלות!
מוצר:
Edmax נתב
שם:
ישראל
תאריך:
27/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב - אין אמת בפרסום!!! מפרסמים שהמשלוח חינם אבל זה נכון רק אם קונים 4 מוצרים יחד! ראו הוזהרתם. גם באתר שלהם זה מתחבא בתחתית הדף של המוצר.
תגובת החנות:
מצטערים שהלקוח לא שם לב להבהרות שיש בעת הזמנת ראש דיו שמחירו מאד זול. הוא פנה אלינו והבהרנו בדוא"ל את ההיגיון. בעת ההזמנה אפשר להבחין בנקל שמשלוח אפס למוצר הינו בעת ביצוע איסוף עצמי, אחרת עלות המשלוח 10 ש"ח בדואר רשום. אנחנו מכסים את המשלוח אם מזמינים את כל סט הצבעים של המדפסת, או שילוב כלשהו של ארבע ראשים. השורה הראשונה בתיאור המוצר מדגישה את הנאמר גם במילים. חבל שהלקוח בחר "להתנקם" למרות שהוא זה שלא הבין את פרטי העסקה. אין כאן שום כוונה להוליך שולל, נהפוך הוא, אנו גובים דמי משלוח רק פעם אחת עבור כל הסל המוזמן, שלא כמו בחנויות אחרות שדמי המשלוח כלולים במחיר המוצר ומשלמים אותו עבור כל מוצר מוזמן שוב ושוב. חג פורים שמח!
מוצר:
ראש דיו שחור hp655
שם:
אבי
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי שעון שולחני מעורר עם מוזיקה עבור הבת בכיתה ב. הגעתי דרך גוגל לאתר זאפ ,ולחנות פסקל. דגם השעון SM15-924. קיבלתי שעון משומש ,מלוכלך באיזה חומר צהבהב. השעון המעורר לא עובד ,השעון עצמו עובד. פניתי פעמיים לשרות לקוחות דרך האתר והפקס שישלחו שעון אחר עקב עלותו הנמוכה. והיתה התעלמות מוחלטת.
תגובת החנות:
צודק הלקוח שאלו שעונים במחיר זול במיוחד, אך עדיין חייבים לקבל אותו חזרה כדי לבדוק את התלונה. חבל!
מוצר:
SM15-924שעון מעורר
שם:
tsib.info
תאריך:
17/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה כמעט באיחור של שעה. לא ענה לשיחות בטלפון. חיכה ליד הדלת. אריזת המוצר נפגעה.
תגובת החנות:
השקענו מאמץ כדי לברר את התלונה. בדקנו במצלמות של החנות ומצאנו כי ביום שישי 5/04/19 החנות נפתחה בשעה 10:25, כלומר 10 דקות איחור ביחס לשעה המפורסמת על דלת הכניסה שהיא 10:15. שמרנו את הסרט כראיה. הלקוח נראה רגוע קיבל מיד את ההזמנה שבוצעה יומיים קודם. יתרה מזאת, לאחר קבלת המוצר הוא פתח את האריזה ובדק את התכולה, קיפל והכניס לשקית. הוא חיכה בסבלנות כמה דקות נוספות כדי שאסיים טיפול בלקוח אחר, יצאתי איתו החוצה כי שאל משהו שקשור כנראה במוצר מחלון הראווה. שום תלונה, כ10 דקות איחור בלבד. יצא מרוצה עד כמה שניתן להתרשם מצילומי המצלמות. לא ברור לי מה פשר התלונה. כדאי לשאול אותו ולברר לפני שמפרסמים תלונה סתמית לא ברורה. שלמה פסקל
מוצר:
תושבת לטלויזיה 14"-42" מדף GPT AVW201
שם:
רן
תאריך:
14/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא התאים לצרכיי. החזרתי אותו בעצמי לחנות עוד באותו יום, באריזה המקורית והסגורה. החנות לא מחזירה לי את הכסף. כבר חודש שלם אני מזכיר להם, ובכל פעם תירוץ אחר - "בקרוב", "בשבוע הבא", "ביום ראשון"... את כספי לא קיבלתי. ראו הוזהרתם!!!
תגובת החנות:
רק בעל החנות שולח החזרים כספיים. נמסר ללקוח, כי הוא יזוכה בתחילתו של חודש דצמבר 2018. לאחר מכן הוא עודכן כי בעל החנות, אושפז לשלושה ימים לניתוח, ואח"כ שבוע התאוששות ומוחה. ההחזר היה בסך של כ-23 ש"ח בלבד. אנו מצטערים על העיכוב של ימים בודדים בביצוע העברת הכסף. דין פרוטה כדין 100. שלמה
מוצר:
כבל Unitek Y-C463BBK USB3.0 Micro A-B 2M
שם:
Alex
תאריך:
31/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות כושלת להחריד. הזמנתי חוט רמקול עם זמן אספקה של 7 ימים. רק אחרי שבוע תרחו להודיע לי במייל (לא בטלפון!) שאין להם במלאי ומציעים לי משהו אחר (לא זהה ולא במחיר זהה). ביקשתי לחזור אלי טלפונית, לא חזרו. ניסיתי להתקשר בעצמי, גם לא צלח. בסוף ביקשתי לבטל את ההזמנה דרך המייל. נראה מה יצא מזה.
תגובת החנות:
למרות שלקח כשבוע, התאמצנו והזמנו במיוחד את מה שהלקוח רצה. כתבנו לו, דיברנו איתו, הוא העדיף לבטל את ההזמנה ולהתלונן. להשחיר ולהשמיץ יותר כייפי לאנשים מסוימים. חבל אך זה המצב.
מוצר:
חוט לרמקול 2X1.5MM מ"מ שקוף 100 מטר
שם:
Amit
תאריך:
23/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסוי עם מקלדת לאייפד אייר 2 באתר וקיבלתי דגם שונה!!! 360₪ הלכו לפח... :( עבדו עליי תמונה ושם אחרים ממה שקיבלתי ואם זה לא הטעייה והונאה אז אני לא יודע מה זה..
מוצר:
מקלדת בלוטות לוג׳יטק עם כיסוי מגנטי
שם:
gadi
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך האתר. כשבוע לאחר שקניתי מצלמת רשת רציתי להחזיר את המוצר כי לא התאים לצרכיי (לא נעשה שימוש למעט בדיקה ראשונית). הבעלים טען שאני ניצלתי אותו וסירב להחזיר את הכסף . תזהרו!
תגובת החנות:
חוות הדעת השלילית של הלקוח נועדה להכפיש ולעשות שיימינג לחנות, למרות שהתנהלנו מולו על פי התקנון וההגינות המסחרית הנהוגה בפסקל. גדי הגיע לחנות וביקש לראות מספר מצלמות רשת זולות במטרה לרכוש 5 יחידות לעבודתו. הצגנו לא מספר דגמים, לבסוף בחר מצלמה וקיבל מחיר חיסול מיוחד של 50 ₪! ביקש לרכוש רק אחת, ולאחר קבלת אישור הממונה ירכוש עוד 4. לאחר כשבוע של שימוש, הוא חזר עם המצלמה, טען שאינה תקינה לא עובדת וביקש כסף חזרה. לא חסכנו מאמץ, טכנאי שלנו בדק את המצלמה לפניו, והיא עבדה תקין לחלוטין. אזי שינה גירסה ואמר שלמרות שהיא עובדת הוא רוצה את הכסף חזרה, לא מצלמה אחרת, לא כלום. אמרתי לו שעל פי ההגינות המסחרית והתקנון אנו לא מקבלים מוצר תקין חזרה לאחר שנעשה בו שימוש, מה גם ששיקר בלי למצמץ. אזי החל לאיים שאם לא נחזיר לו את הכסף הוא יעשה לנו נזק ברשת כזה שנתחרט, ואכן הוא מנצל את הבמה של ZAP למרות שקנה ישירות בחנות. לו היה הגון, אזי לפחות על השרות המעולה בעת קנייה היה צריך לדרג גבוה. גדי עושה שרות דוב למנגנון חוות הדעת שלכם ומטעה במכוון וברוע את הקונים ברשת שזקוקים לחוות דעת אוביקטיבית, ולו רק כדי לנקום ולהזיק. חבל!!
מוצר:
מצלמת רשת PC CAMERA
שם:
Moneb
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ב18.08.2016 קניתי כיסוי לסלולרי דרך האתר . שלחו לי כיסוי לא תואם ואפילו לא דומה לתמונה שהם פרסמו החזרתי את המוצר לבקשתם והבטחתם לזכות אותי עד היום ה04.01.2017 לא קבלתי את הזיכוי למרות ההבטחה שלהם כמה פעמים לשיפוטכם
תגובת החנות:
בבדיקה שערכנו נמצא כי הלקוח הזמין בטעות מגן סיליקון עבור מכשיר RED MII3 PRO וזה אכן מה שנשלח לו. מסתבר שהוא היה צריך למעשה RED MII NOTE3 PRO, כך שהטעות לא הייתה שלנו. שלחנו ללקוח את מסמכי ההזמנה ואת החשבונית שלנו, הוא בודק והבטיח לבטל את התלונה.
מוצר:
כיסוי לסלולרי כיסוי ל רידמי נוט 3 פרו
שם:
yoni
תאריך:
30/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו לבת שלי טאבלט וכעבור כמה ימים חזרו אלינו עם תשובה שהוא חסר במלאי והציעו טאבלט אחר יותר יקר ב- 25% ועם 8 ג'יגה זכרון במקום 16 ג'יגה ההטעייה הרגילה שעושות חנויות שמושכות אותך אליהם עם מוצר שלא קיים נסיון להגיע איתם לפשרה נתקל ביחס מזלזל ופוגעני התרחקו מחנות זו. ראו הוזהרתם
תגובת החנות:
חבל שיוני נפגע בתחושתו מהעובדה הפשוטה שמכרנו את הטאבלט האחרון מאותו סוג כמה שעות לפני הזמנתו. זה היה במחיר מיוחד לדגם ישן יחסית. הוא שכח לציין שהטאבלט שהוצע לו במקום, היה מתקדם יותר וטוב יותר. חזר כל הזמן על טענתו שביתו בת 8 תתאכזב נורא מזה שאין טאבלט 10" במחיר 290 ש"ח. לא עזר לו לשמוע שאין ליבואן וגם לנו מהמכשיר במבצע. אוכל כמובן להוכיח במסמכים את טענותי. כל בר דעת יכול להבין שתלונתו מופרכת, ובטח המלצתו. חבל