דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
בשמים (רעננה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
כל פרפיום ישראל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בכל פרפיום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
85
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
76
0
9
נמצאו 85 חוות דעת גולשים על כל פרפיום
תמונת משתמש
שם:
Dalit
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בתאריך 5.4.17 והוספתי משלוח בדואר שליחים 24 שעות כפי שאתם מציינים. במציאות המשלוח הגיע בתאריך 13.4.17. גם כשהתקשרתי בתאריך 12.4.17 וביקשתי להשאיר הודעה ושלחתי מייל, לא טרחתם לענות לי? חייבתם אותי על דואר 24 שעות בכל זאת..... לא נראה לי הוגן. גם מאוד מאכזב שלא טרחתם אפילו לחזור אלי. אני לקוחה קבועה ובדרך כלל מרוצה אך הפעם ממש אכזבתם
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר בשעה 16:21 בתאריך 5/4
המשלוח הנ"ל יצא רק ביום חמישי ה 6/4 זאת מאחר ובוצע אחרי השעה 14:30 ולאחר שהשליחים כבר אספו את החבילות לאותו היום.
בנוגע לאספקה מדובר על אספקה לערים מרכזיות.
ערים לא מרכזיות היכן שהלקוחה מתגוררת, האספקה הינה תוך 3 ימי עסקים ועל כן היה העיכוב שקיבלה את המשלוח רק ב 13/4 במהלך חוה"מ פסח ששירות הלקוחות לא עבדו במהלך החג.

אנו בכל פרפיום עושים את מירב המאמצים לתת חווית שירות וקניה טובה ונוחה לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו לקוחותינו.

מוצר:
בושם ma vie
תמונת משתמש
שם:
מטטרון
תאריך:
14/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה די בקלות בתאריך 24 למרץ.הזמנה נוחה וידידותית למשתמש.
לפי הכתוב באתר ובאישור שהחברה שלך לי -משלוח יתבצע תוך 7 ימי עסקים.לי זה היה קריטי מפני שרציתי לשלוח שני בשמים לקרובי משפחה בחו"ל דרך חבר שבדיוק ביקר בארץ והיה אמור לחזור לחו"ל תוך שבועיים.
10 ימים לאחר הזמנה,כאשר לא קיבלתי לא בשמים ולא צילצול מהחברה -התחלתי לדעוג והתקשרתי לחנות בעצמי.(הכסף בינתיים ירד מכרטיס אשראי)
התברר שאחד הבשמים(Versace Exciting) חסר במלאי והם לא טרחו להודיע בכלל.לאחר בירור,הסתבר שגם אם אבחר בבושם אחר -החבילה תגיע רק אחרי פסח.לא נותר לי אלא לבטל את כל ההזמנה למרות שהנציג אמר שיידג לפיצוי כלשהו(לא פירט).מה שפוספס,לא ניתן להחזיר אחורנית.חבל,היו יכולים לדאוג קצת יותר לשרות לקוחות תקין.
מוצר:
בושם Exciting
תמונת משתמש
שם:
epsteinandrey
תאריך:
26/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שקונה בחנות כמה בשמים בהזמנה אחת, פעם שניה שולחים לי אותו בושם עם לחצן שבור. פעם ראשונה הסכימו להחליף ולשלוח לי אחד אחר, פעם שניה לא רוצים להחליף, מדברים לא יפה בשירות לקוחות, טוענים שזה אני שובר למרות שזה נראה כמו אותו בושם הראשון, אין שום רצון לקנות במקום כזה עוד דבר😕
מוצר:
Moschino Fresh Gold Couture
תמונת משתמש
שם:
נאור
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה 3244888
הדרוג שלי מתייחס רק לחווית השרות שקיבלתי מהם
הזמנתי מהם ואחרי כמה דקות בקשתי לבטל כי ראיתי בזאפ שניתן לרכוש את המוצר משמעותית יותר בזול.
התקשרתי לבטל והסבירו לי שלמרות שהמוצר לא נשלח עדין יחייבו אותי 5 אחוז דמי ביטול.
שאלתי למה והנציג הסביר לי שזה עמלת סליקה - רק שלאחר שבדקתי ראיתי שפייפל (אמצעי התשלום בו שילמתי גובה איזה 30 סנט או משהו עמלת סליקה ולא 18 שח דמי ביטול שהם רצו).
לפי החוק הם צודקים רק ש:
1) יכלו להשוות למחיר הזול בזאפ - הם הרי טוענים שהם זולים ...
2) יכלו לגבות רק את העמלה שעולה להם בפועל
3) במשך 20 דקות ניסיתי להשיג את השירות שלהם ואין מענה. רק דרך המכירות עזרו לי .... מכירות עונים ישר. שירות לא ענו לי ...
מוצר:
Spicebomb Edt S 90 ml Man
תמונת משתמש
שם:
michael
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבושם היה צריך להגיה אליי תוך שבוע.אחרי שבועיים וחצי הוא עדיין לא אצלי.נכנסתי לאתר שלהם כתוב: אזל המלאי.בשירות הלקוחות אמרו לי כל הזמ שיגיע תוך יום יומיים.סתם שקר
מוצר:
בושם לאשה 100ml
תמונת משתמש
שם:
moransap
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שלושה בשמים בהזמנה טלפונית מנציגת החברה.
קיבלתי ממנה הצעת מחיר לשלושה בשמים, תוך הדגשה שאני לא מעוניינת באריזת טסטר, אלא בבשמים רגילים בלבד.
בפועל קיבלתי את אחד הבשמים באריזת טסטר, בניגוד לסיכום עם הנציגה.
בנוסף, הנציגה הבטיחה לי מתנה, הן מאחר ורכשתי בסכום גבוה של 1,225 ש"ח והן מאחר וזה חודש יום ההולדת שלי. בפועל, המתנה לא צורפה לחבילה.
בנוסף, הבשמים לא נארזו בשום צורה על מנת להגן עליהם (פצפצים וכו'). בשמים שהינם שבירים מטבעם, פשוט הונחו בחבילה באופן מזלזל, בחוסר איכפתיות אם יגיעו שבורים או לא.
שוחחתי עם שני נציגים של החברה, שניהם בחרו שלא לקחת אחריות על כך שנציגה שלהם נתנה לי הצעת מחיר לבושם בבקבוק רגיל ולא טסטר, והודיעו לי שעלי לשלם תוספת על מנת להחליף את הטסטר בבושם רגיל. ההפרש עמד על 40 ש"ח בסך הכל, אבל החברה לא היתה מוכנה לקחת אחריות הטעות שלהם אפילו כשמדובר על סכום כה קטן, ולדאוג לשביעות הרצון של לקוחה שרכשה ב-1,225 ש"ח. ככה לא משמרים לקוחות שקונים בסכומים גבוהים.
על כך שלא קיבלתי את המתנה נעניתי ש"נשלח לך, מה את דואגת", ועל העובדה שהבשמים נשלחו ללא כל אריזה אמרו "טעויות קורות".
עקב חוסר שביעות רצוני, הן מהעובדה שקיבלתי בושם שונה מזה שעליו סיכמתי עם הנציגה, והן מהשירות הגרוע, ביקשתי לבטל את העיסקה. במקום להבין שאינני מרוצה, ולנסות לפתור את הבעיה, החמירו את המצב עוד יותר בכך שדרשו שאשלם על שני שליחים - וכל זאת כאשר הבעיה בהזמנה נבעה מנציגה שלהם !!.
הודעתי שאביא בעצמי את הבשמים לחנות הפיזית, ונעניתי ש"יחשבו האם הם מוכנים לקבל את הבשמים בחזרה באופן זה".

לסיכום - גם קיבלתי מוצר שונה מזה שהזמנתי, גם לא קיבלתי מתנה שהובטחה לי, גם אריזה גרועה, גם שירות לקוחות שלא לוקחים אחריות על בעיה שנציגה שלהם יצרה, גם מנסים להפיל עלי כלקוחה תשלום נוסף בגלל טעות של החברה.
חברה נמדדת בשירות הלקוחות שלה כשיש בעיה, וכאן פשוט נכשלו לחלוטין.
נפילה אחת עם חברה כל כך גרועה הספיקה לי - ההתרשמות הכללית שלי גרועה ביותר, לא ממליצה לרכוש מהחברה בשום אופן.
תגובת החנות:
הלקוחה מורן רכשה 3 בשמים , ללקוחה הוצע הוזלה של אחד מהמוצרים ולרכוש את המוצר כטסטר כך תוכל לחסוך בעלות הבושם.
בנוסף הלקוחה קיבלה הנחה נוספת על כל ההזמנה בסך 10% עקב יום הולדתה שחל החודש .
הלקוחה קיבלה 3 בשמים שבפועל היו צריכים להיות בעלות של כ- 2000 שח לאחר הנחה משמעותית רכשה את הבשמים בעלות של 1225
לאחר שקיבלה את הבשמים חזרה לחברתנו וציינה כי לא מעוניינת בטסטר אלא במוצר.
הוסבר ללקוחה שקיבלה הנחה משמעותית ולצורך החלפה יש סהכ תוספת של 40 שח מהסיבה שאין כפל מבצעים עבור מוצרים במבצע.
לטענתה לא הייתה מוכנה להוסיף ודרשה בכל תוקף לקבל מוצר בהנחה נוספת של 110 שח.
לאחר שיחה מולנו אתמול בתאריך 8.12 הוסבר ללקוחה שתקבל תשובה לנושא עד סוף יום ונבדוק כיצד ניתן לפתור את אי ההבנה לשביעות רצונה.
בהקשר למתנה , לקוחה קיבלה מתנה נוספת מחברתנו לפנים משורת הדין , לטענתה המתנה לא הגיעה אליה הוסבר שנשלח לה את המתנה עם שליח על חשבוננו

לסיכום- חלה אי הבנה בין הנציגה ללקוחה והוחלט שלפנים משורת הדין הלקוחה תקבל הנחה נוספת של 110 שח על בושם שרכשה .
חברת כלפרפיום מתחייבת לאריזה בלעדית שעומדת בתקנים בינלאומיים ומתחייבת בפני הלקוח על קבלת מוצר תקין ושלם.
בנוסף, כלפרפיום מתחייבת ולוקחת אחריות לכל מוצר שנשלח עבור כל לקוח בחברה בצורה היעילה ביותר שרק ניתן.

מוצר:
בשמים אליאן/נרסיסו
תמונת משתמש
שם:
fadlon_e
תאריך:
10/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזויים אין שם התאמה בינם לבין עצמם לא ממליץ ואני אחד שרוכש מלא בשמים בשנה הם מציגים את זה שהם בילעדיים מה שלא נכון הם נותנו נתוניים שיקריים לגבי המוצר בקיצר לא מקצועים
תגובת החנות:
שלום,
הלקוח הזמין באתר בושם עם שירות שליחים למקום מגורים אשר השליחים אינם מגיעים אליו.
לבקשתו החבילה הוחזרה על מנת לשלוח אותה בשנית בדואר רשום, כולל זיכוי בדמי המשלוח. כאשר החבילה חזרה אלינו ניסינו לתאם שוב מסירה לכתובת אחרת אך הלקוח לא יכל לספק כתובת אחרת אשר אליה השליחים מגיעים. הלקוח ביקש לא לשלוח את החבילה בדואר רשום אלא לבטל את ההזמנה ולזכות בכרטיס אשראי. לא נאמר ללקוח שאנו מחזיקים בבושם זה בבלעדיות אלא נאמר לו כי קשה להשיג את הבושם הנ"ל בשוק, עובדה אשר ידועה לו, וכי אלו יחידות אחרונות במלאי שלנו נכון לביצוע ההזמנה.
תודה.
מוצר:
בושם 125 ml Men
תמונת משתמש
שם:
henverti
תאריך:
29/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות פשוט מזעזע , רציתי להחליף בושם שנקנה בחנות ,שירות הלקוחות ביקש לשלוח בדואר רשום את הבושם .שלחתי את הבושם יום למחרת ולאחר שלא חזרו אלי במשך שבועיים טלפנתי כדי לדעת האם הבושם הגיע ? נענתי שהבושם הגיע ויחזרו אלי תוך יום יומיים על מנת לתאם את החלפת הבושם , לאחר יומיים נציגת שירות הלקוחות התקשרה וטענה כי הבושם הגיע במצב שלא ניתן למכירה ( לא הבנתי למה היא לא אמרה זאת בשיחתנו הראשונה ) היא אמרה שהיא מחזירה את הבושם כמו שהוא אלי , הבהרתי לה שמילאתי את כל הוראותיה לגבי שליחת הבושם בדואר רשום עם מעטפה מרופדת ושהיא תפנה אל הדואר כדי להבין מה קרה בהזמנה ואם הם יכולים לפצות אותה. היא לא השתכנעה בקלות אך לבסוף פנתה אל הדואר. הדואר להפתעתי הרבה טען שלא היה כל פגם בבושם לא בעת שליחתו ולא בעת קבלתו , כמו כן ציין הדואר כי במעמד המסירה הלקוח לא הביע כל הסתייגות לגבי החבילה.
שוב פניתי לשירות הלקוחות ושוב נענתי בדבר אחד בלבד "אנחנו נשלח לך את הבושם הביתה תודה ושלום".
האם זוהי התנהלות של חנות אינטרנטית ששולחת ומקבלת בדואר מאות מוצרים בחודש?
האם החנות מנסה להלביש על הלקוח את הסחורה הקלוקלת שלהם ומאשימה את הדואר ברמאות?
תגובת החנות:
הבושם נמעך בתוך מעטפת הנייר למרות שהיה ארוז בבועות אויר, הוא הגיע אלינו ניזוק בצורה שלא ניתן למכור אותו ללקוח אחר.
לבקשת הלקוח באותו היום הוגש דו"ח נזק לפניות הציבור של דואר ישראל. הוסבר ללקוח כי הדואר אינו נמסר לנו ישירות בסניף הדואר אלא מגיע למחסן בתוך שקי דואר לכן לא הובעה הסתייגות במעמד המסירה.
כמו כן, חשוב להבין כי דואר ישראל אינו יכול לפצות את כל פרפיום מכיוון שאינו השולח אלא המקבל, לא אנו שילמנו על תכולת החבילה.
שוחחתי שוב היום עם הלקוח, ועדכנתי אותו כי הבושם יוחלף בהתאם לבקשתו.
מוצר:
בושם one
תמונת משתמש
שם:
לידיה ולידיה
תאריך:
31/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה עקב מבצע שפורסם קונים שני בשמים של קלוין קליין ומקבלים משקפי שמש במתנה. שהנציג התקשר על מנת לחייב את הכרטיס אשראי נמסר שהמבצע נגמר (לא עודכן ברשת). והציע מבצע של 1+1 על הבשמים. שהתקשרתי נודע לי שלא הוצע שום מבצע ואנחנו רכשנו אך ורק בגלל המבצע. בנוסף לזה קיבלתי יחס מזלזל שאני הרגשתי לא נעים כאילו אני מנסה לשקר להם. ממש מתחת לכל ביקורת . התאכזבתי מאוד...
מוצר:
בשמים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply