הרכישה דרך נוקנוק היתה מפתיעה לטובה, מהיר נוח ובעיקר מחיר שהיה נמוך משמעותית מכל שאר החנויות. גם כאשר היתה לי שאלה חזרו אלי מיד ונתנו שירות ברמה גבוהה. ממליץ בחום
מוצר:
8 AEG TX7E832
שם:
Amit
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה 55 אינטש של LG. לפני הקנייה התקשרתי לשאול כמה שאלות ונעניתי באדיבות ובמקצועיות. הזמנתי את הטלוויזיה והמכשיר הגיע הביתה יום לאחר הזמנתי והוא עובד מצוין. בסה"כ חווית הקניה הייתה מעולה. מאוד נהנתי מהרכישה. שירות מקסים ואמין. ממליץ מאוד לרכוש מהם!!
מוצר:
טלוויזיה 55 LG
שם:
גל
תאריך:
26/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבר'ה רציניים ביותר שיודעים מה הם עושים! ידעו להתאים לי בדיוק את המוצרים ודאגו שאצא מרוצה עד הגג! אחרי ניסיון לא מוצלח במיוחד מול ספקים אחרים אני ממליץ בחום לקנות בnoknok עם השירות האדיב הסבלני והמקצועי ביותר שפגשתי. בנוסף המחירים שלהם ניצחו את המתחרים במוצרים שרכשתי!
מוצר:
F4J5 דגם LG כביסה מכונת
שם:
shanigoldberg1801
תאריך:
03/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע בזמן, ביעילות, טכנאי התקנה גם הגיע בזמן. ללא עיכובים כלל. חששתי מהביקורות ברשת אך ללא סיבה.
מוצר:
מכונת כביסה פתח קדמי פוג’יקום דגם FJ-WM2060T1
שם:
סמיון
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תודה . הזמנתי בקלות וקיבלתי אחרי יומיים קרש גיהוץ PICALLO - קניתי עקב מחיר - זולה מאחרים - לא יציבה ומרשת יצאה קוצ ברזל - צריץ להיות זהירים בעת זיהוץ
מוצר:
קרש גיהוץ PICALLO
שם:
חני
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גגון לדלת ביום חמישי בצהריים וביום ראשון בבוקר הגגון כבר דפק אצלי בדלת... לא חלמתי על שירות כזה מהיר!
מוצר:
גגון לדלת פלנרו
שם:
מרסל
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים של פחי מטבח מצאתי פח שאהבתי והזמנתי. לאחר זמן קצר התקשרה נציגת החברה לעדכן כי ההזמנה נקלטה ותישלח בהקדם. כעבור זמן מה, התקשרה נציגה נוספת ועדכנה כי הפח שהזמנתי לא במלאי. לצערי נאלצתי להזמין דגם שונה במעט גם בעיצוב וגם במחיר. פרט לכך, השירות היה זריז ויעיל והפח הגיע אלי כעבור ימים ספורים.
מוצר:
פח מטבח 50 ליטר LA KITCHENETTE
שם:
אברהם
תאריך:
18/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר טלוויזיה לאמא שלי שהיא עולה חדשה מרוסיה ואיננה יודעת עברית בכלל. בהתחלה לא שלחו אחר כך שלחו והגיע טכנאי להתקין והמכשיר היה שבור והקופסה סגורה בצורה לא מקצועית. ביקשתי להחליף ושוב שלחו מכשיר חדש. ביקשתי פיצוי על הזמנת טכנאי בפעם הנוספת ולא הסכימו לפצות. גם לא שלחו קבלה ואחריות אלא רק לאחר שביקשתי במיוחד. חבל
מוצר:
40 "Innova MC-402T2
שם:
מורן
תאריך:
24/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את המוצר אחרי 14 ימים כפי שהובטח לי בעת ההזמנה .התקשרו להודיע לי שהמוצר נשבר ולכן לא יוכלו לספק לי אלא בעוד שבוע.(בנוסף לשבועיים שעברו)!הרגשתי זלזול ועוגמת נפש.התאכזבתי מאד לחכות שבועיים למוצר שבפועל לא הגיע.
מוצר:
שואב אבק עומד dreame h12 pro 6973734680753
שם:
discountextalibris
תאריך:
16/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה וקיבלתי אישור. חיכיתי 15 יום ולבסוף הם אמרו לי שאין להם את זה במלאי!
מוצר:
מקרר
שם:
taldor.adv
תאריך:
28/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מכונת כביסה. שירות מזעזע. אל תקנו אצלם בשום אופן. הם מבטיחים אספקה תוך 5 ימי עסקים אבל שולחים לחברת הובלות שטוענת שידברו עם אנשים מבוגרים ואחר כך שלא הצליחו להשיג אותם. ודוחים בעוד 5 ימים. הם ממהרים לקחת את הכסף, לפרסם דגם ואז לומר שהגדם לא קיים ושצריך לשדרג בתוספת כסף. רודפים אחריהם ימים שלמים לקבלת מענה מתי יגיעו ואין תשובה. מבטיחים להתקשר ולא מתקשרים. בקיצור אי אפשר לסמוך על האתר והשירות שלהם.
מוצר:
מכונת כביסה בוש wan20091
שם:
הרצל
תאריך:
20/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מקפיא תוצרת ליבר 4 מגירות אחרי כמעט שבוע של המתנה למוצר יצרנו קשר עם נוקנוק כדי לברר למה לא קיבלנו את המקפיא נאמר לנו שאין את הדגם שהזמנו ויש להוסיף עוד 600 שח כדי לקבל דגם חדיש יותר אף אחד לא יצר איתנו קשר ליידע בעניין אם לא היינו יוצרים קשר כנראה שהיינו ממשיכים לחכות אני מאוד מאוכזב זה טריק מאוד ישן בספר הטריקים הישראלי כמובן שבו ברגע ביטלנו את ההזמנה
מוצר:
מקפיא תוצרת ליבהר דגם GP4103
שם:
rotem.dotan
תאריך:
30/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של טלויזיה. לאחר שבוע שלא שמעתי כלום מהספק התקשרתי ומסתבר שאין את הטלויזיה במלאי.
מוצר:
UE60BU8000
שם:
michael
תאריך:
04/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גבו תשלום מלא על מוצר שאין להם ואין ביכולתם לספק. התחייבו לזיכוי מיידי, אך לא זיכו. הבטחות רבות לטיפול ועדכון טלפוני לא מקויימות.
מוצר:
43" QLED סמסונג דגם QE43QN90B
שם:
יהודה
תאריך:
13/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מנוקנוק מוצר (פעמון PURE BELL לדלת) לפני חודש. התקשרו אלי, לקח להם כמה ימים לוודא שיש להם את זה בכלל, התקשרו לגבות פרטי אשראי. קיבלתי אישור הזמנה במייל. המוצר לא הגיע. בשבוע האחרון אני כל הזמן מתקשר, שלחתי מיילים, פניה באתר שלהם, אין מענה לכלום. אני חושש שאולי סגרו את העסק או משהו. ראו הוזהרתם.
מוצר:
פעמון לדלת pure bell
שם:
Yr
תאריך:
24/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר באתר, וביטלתי אחרי יומיים-שלושה. מאז אני במרדף של למעלה מחודש ע"מ לקבל זיכוי לאשראי. בטלפון החברה לא הצלחתי שיענו לי לאחר 15 טלפונים לפחות. בואטסאף שמופיע באתר שלהם גם לא ענו להודעות שלחתי, למרות ששלחתי מעל ל8 הודעות ששלחתי במהלך חודש. לסיכום: להשתדל להתרחק כמו מאש.
מוצר:
מקרר 250 ליטר. די פרוסט.
שם:
Asher
תאריך:
07/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו רכשתי מוצר (גגון), כמעט חודש לא הגיע. פניתי בטלפון, ענו שיחזרו אליי- ולא חזרו חודש. מתקשר לשירות לקוחות- השיחה מתנתקת פונה כרגע לחברת האשראי לביטול החיוב
מוצר:
גגון הצללה
שם:
forlandisrael
תאריך:
15/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בריכה מתנפחת. המוצר נמצא פגום. המוכר סירב לעשות דבר. שירות הלקוחות לא עזר בשום צורה.
מוצר:
בריכה
שם:
lior
תאריך:
13/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בלנדר נינגה , ולאחר שבוע כאשר לא יצרו איתי קשר התקשרתי לברר , נאמר לי שאין במלאי והובטח שהמלאי יתחדש והמוצר יגיע בזמן לאחר שבוע נוסף התקשרתי שוב ואז נאמר לי שהמוצר לא יגיע בזמן הקרוב לדעתי ניתן היה להודיע ללקוח ולא להמתין שיתקשר ורק אז לעדכן , סתם המתנתי שבועיים כדי לא לקבל מוצר
מוצר:
בלנדר נינגה
שם:
י
תאריך:
25/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות אצלם! חד משמעית להתרחק. הליכון שקניתי נפרם כמו סוודר מיד אחרי הפעלת ההליכון! כל המסוע חוטים וסיבים, אבל להם נראה שאין פגם! תפני ליבואן. אפילו רצועה שלא מכוונת היטב ועולה מדי פעם על השוליים וזקוקה לכיוונון לא צריכה להפרם בכלל, שלא לדבר על זמן השימוש האפסי ועל הרמה הזו. אפילו מסוכן. נוקנוק טוענים שהכל נפלא. יעלימו עין מהאמת בעזות מצח, ובלבד שלא יתנו לכם שירות ויקחו אחריות. המוצר חדש לחלוטין אבל יפנו אתכם לריב עם היבואן. התרחקו כמו מאש!! מועבר למועצה לצרכנות/ תביעות קטנות. עשו לעצמכם טובה וחסכו מכם את העצבים, עוגמת הנפש הרבה ובזבוז הזמן שכרוכים תמיד בהתמודדות מול שירות רע. קנו ממישהו אחר.
תגובת החנות:
יפית דבי,
שלום ותודה רבה על הזמן שהשקעת בכתיבת תיאור חווית הקניה.
בכל פעם שפנית קיבלת מענה ועזרה והוסבר לך שמאחר והמכשיר משומש אין באפשרותנו להחזיר את המכשיר ללא אישור מהיבואן ולכן הופנית ליבואן בכדי לממש את האחריות.יעידו עשרות לקוחות אשר ביקשו להחזיר את המוצר שרכשו/קיבלו והמוצר היה חדש ובאריזתו המקורית הוחזר להם מלוא כספם. ממש לא העלמנו עין ולא התחמקנו ממתן שירות אלא הסברנו מה ההליך בכדי לעזור ולתקן/להחליף את המכשיר.
לגביי הליקוי שהזכרת, כפי שרשום בהוראות המוצר לפני השימוש וכחלק מתחזוקת המכשיר יש לכוון ולמתוח את משטח הריצה בכדי שלא יגע בדפנות המכשיר ולא יפרם.
מוצר:
הליכון מתקפל
שם:
Jolomb
תאריך:
25/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע, ויחס מחריד ללקוחות שלהם. אל תקנו שם.
הם מבטיחים התקנה בחינם לדברים ואז לא מסוגלים לבצע, ומורחים אותך במשך שבוע ימים עם שירות שלא עוזר.
שולחים אותך לסבב טלפונים אינסופי, שלא מוביל לשום מקום. מבטיחים לטפל בבעיה ואז פשוט לא עושים את זה. מורחים אותך בזמנים.
חיכיתי שבוע ימים לקבל את ההתקנה לטלוויזיה, בזמן שכל יום הייתי איתם בשיחות מהבוקר עד הערב, כולל הודעות וואטסאפ שבהם רואים בבירור שהם פשוט מסרבים לפתור לי את הבעיה, ובעיקר מורחים אותי עם אמירות שהבעיה ב״טיפול״.
תגובת החנות:
אייל שלום ותודה על הזמן שהקדשת לכתוב את התגובה, ההבטחה להתקנת הטלוויזיה היא מטעם היבואן ניופאן ולא מטעמנו, באופן כללי אתה אמור ליצור קשר עם היבואן ולתאם את ההתקנה מולו ולמרות זאת עשינו ככל שביכולתנו לעזור לך מהצד שלנו בכדי שיאתמו לך התקנה בהקדם האפשרי. אנו מצטערים שזה הרושם שקיבלת ולידיעתך יצרנו קשר עם יבואן מספר פעמים בכדי שתקבל את ההתקנה כפי שהובטח את המסך והמתקן קיבלת מאיתנו תוך יומיים כפי שהובטח ובכל פעם שאמרנו לך שהנושא בטיפול באמת הוא טופל מול היבואן אף אחד לא התכוון למרוח אותך ובטח שזו לא הייתה כוונתנו
מוצר:
טלוויזיה Haier מדגם LE55A8000
שם:
Mikel
תאריך:
09/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק ב 28/11 עד 8/12 לא קיבלתי את המוצר. לא ענו למייל ששלחתי כדי לברר בשיחה עם מחלקת הזמנה הבטיחו לברר ולחזור אלי וזה לא קרה .
תגובת החנות:
שלום מייקל ותודה על הזמן שהקדשת לכתיבת חווית הקניה אנו מתנצלים על חויית הקניה הלא מוצלחת שחווית אצלנו ומקווים שנוכל לתקן אותה בפעם הבאה שתרכוש מאיתנו המכירות בחודש נובמבר גרמו לקריסת חברות המשלוחים ולכן חלק מהמשלוחים איחרו ללקוחות ולא היה ניתן לקבל מהם תשובות לאחר שלא קיבלנו תשובות מחברת המשלוחים הוצאנו לך משלוח חדש עם חברת משלוחים אחרת ולכן קיבלת את המוצר באיחור תודה רבה ושנה אזרחית טובה
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
Itay
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח איחר במס' ימים. ביקשתי לבטל ורצו לחייב על המשלוח בכל זאת(למרות שטרם נשלח) ניסו להטיל את כל האשמה על חברת השליחויות. לא הוצע פיצוי, אפילו לא התקשרו להתנצל על האיחור. באסה לקבל כזה שירות, תהיו בני אדם, קחו אחריות. לא ממליץ.
תגובת החנות:
שלום איתי ותודה על הזמן שהקדשת לכתיבת חווית הקניה אנו מתנצלים על חויית הקניה הלא מוצלחת שחווית אצלנו ומקווים שנוכל לתקן אותה בפעם הבאה שתרכוש מאיתנו המכירות בחודש נובמבר גרמו לקריסת חברות המשלוחים ולכן חלק מהמשלוחים איחרו ללקוחות ולא היה ניתן לקבל מהם תשובות אנו לוקחים אחריות מתנצלים על האיחור תודה רבה ושנה אזרחית טובה
מוצר:
תנור
שם:
Itay Zeman
תאריך:
29/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה במחיר טוב בבלק פריידי ואז החנות ביטלה לי חד צדדית בתואנה לקונית שאין להם את המוצר– כאשר אני כבר לא יכול לקנות במחיר הטוב אצל אחרים שמכרו גם במבצעים דומים !!!! לא התקשרו אלי בחזרה למרות ששלחתי מיילים עם תלונות וענו לקונית
מוצר:
טלוויזיה חכמה 32 אינטש שיאומי אנדרואיד 9 עם מקלט דיגיטלי מובנה Xiaomi
שם:
tomsimonmail
תאריך:
28/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזרן יוגה שאמור היה להגיע לנקודת איסוף קרובה אלי (רמת-גן) תוך 7 ימים. לא הגיע ולא יצרו קשר. כשדיברתי עם שירות לקוחות נתנו תשובות לא ענייניות. בסוף ביטלתי את העסקה (אחרי כ-10 ימים) וויתרתי על המוצר.
תגובת החנות:
שלום תום ותודה על הזמן שהקדשת לכתיבת חווית הקניה אנו מתנצלים על חויית הקניה הלא מוצלחת שחווית אצלנו ומקווים שנוכל לתקן אותה בפעם הבאה שתרכוש מאיתנו המכירות בחודש נובמבר גרמו לקריסת חברות המשלוחים ולכן חלק מהמשלוחים איחרו ללקוחות ולא היה ניתן לקבל מהם תשובות אנו מתנצלים שלבסוף בחרת לבטל את העסקה למרות שהוצע לך להמיר את המשלוח מנקודת איסוף לבית לקוח תודה רבה ושנה אזרחית טובה