דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סגל אונליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסגל אונליין ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
26
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
22
0
4
נמצאו 26 חוות דעת גולשים על סגל אונליין
תמונת משתמש
שם:
ואלרי ודימה
תאריך:
30/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 15.10 ביצענו קנייה של ארון בחנות "סגל אונליין".
בדף האינטרנט רשום: " סגל אונליין הינו הסניף האינטרנטי של חנות רהיטים ותיקה וּמוּכּרת בנתניה - רהיטי סגל.
החנות נוסדה בשנות ה־40 של המאה הקודמת ע"י מרקו סגל ז"ל ומתמחה בשיווק של ריהוט איכותי במחירים מוזלים במיוחד תוך הקפדה מיוחדת על שירות וליווי הלקוחות לאחר הקנייה לאורך שנים. רוב לקוחותינו הם לקוחות חוזרים ולעיתים אף דור שני שלישי ורביעי של לקוחות מרוצים."
לאחר יומיים התחרטנו והתקשרנו לבטל את ההזמנה, ואף דאגנו שישלחו לנו אישור לביטול במייל, בו רשמו: "לבקשתך בוטלה ההזמנה. כרטיסך זוכה בסכום שחוייב".
שמחנו שנפלנו על חנות אמינה והמשכנו בחיינו.
לאחר חודש שראינו שהכרטיס עדיין לא זוכה, התקשרנו לחנות. בחנות נאמר לנו שהבקשה לביטול נשלחה, ועכשיו הם ישלחו שוב. בנוסף, נאמר לנו שפשוט נבטל דרך כרטיס האשראי.
כשניסיתי לברר מדוע לא בוטל עד כה, האם בכלל בדקו שהבקשה הגיעה ליעדה, מה הם עושים כדי שלא נצטרך להמתין חודש נוסף ולמה בכלל אני צריכה לפנות לחברת האשראי אם מה שרשום באתר האינטרנט שלהם זה:"בסגל אונליין הקנייה בטוחה וללא סיכון. במידה והתחרטתם, נקבל את הסחורה בחזרה ונזכה אתכם בסכום הקנייה המלא
(למעט ההובלה/ההרכבה) עד חודש מתאריך האספקה."???
לא הייתה להם תשובה לאף אחת מהשאלות הללו ואף הנציג בחנות ניתק לי את הטלפון.
פנינו לחברת האשראי ונאמר לנו שכיוון שהחנות שלחה תשובה שהבקשה בוטלה, הם לא יכולים לעשות דבר.
כמובן שבינתיים התשלומים עדיתים לרדת...
לאחר מספר פניות נוספות לחנות ולחברת האשראי, לאחר שנציגת שירות מקסימה של חברת האשראי פנתה בעצמה לחנות, הם טענו שהם שלחו את המכתב לחברת האשראי. מסתבר שהם היו צריכים לשלוח את המכתב לחברת הסליקה איתם הם עובדים ולא לחברת האשראי שלנו.
לשמחתנו הזיכוי בסוף נעשה אך השירות בדרך היה נוראי.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ארון וביקש לבטל את ההזמנה מספר ימים לאחר מכן.
שיתפנו פעולה מהרגע הראשון. אנו מתגאים בכך שאצלנו הלקוח תמיד צודק וניתנת אפשרות ביטול, ולכן הודענו לו שיקבל את כל כספו עד השקל האחרון ללא בעיות וללא חקירות.
מכיון שהעסקה בוצעה בכרטיס אשראי טלפונית, הסברנו לו שהדרך המהירה ביותר היא לפנות לויזה/ישראכרט טלפונית או דרך האתר שלהם ולבקש ביטול, תהליך האורך כ60 שניות. מכיון שאנו מגבים אותו מצידנו, הכסף אמור לחזור מיידית לחשבונו. במקביל נשלח באותו יום מכתב בקשה לביטול עסקה לחברת האשראי (עותקים אצלנו).
לאחר כחודש כשהתברר שהביטול לא התבצע, התנצלנו ושלחנו מכתב נוסף לביטול העסקה, ושוב יידענו את הלקוח בקלות ובמהירות שבה ניתן לבטל עסקה טלפונית כשהחנות מגבה מצידה את הביטול.
אין לנו הסבר מדוע לא נקלטה בקשת הביטול הראשונה, אך מספר ימים לאחר מכן התקשרה נציגת חברת האשראי וביטלנו מיידית מולה את החיוב במלואו.
בעינינו הרצון לשיתוף פעולה הוא החשוב, ואם בגלל כשל פרוצדורלי כלשהו התעכב הביטול, הרי אנו מתנצלים על כך.
מוצר:
ארון ארבע דלתות על במה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply