דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים- תוכנה, חומרה ופתרונות מעשיים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סי קיי איי מערכות מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטרוניקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
59
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
42
2
15
נמצאו 59 חוות דעת גולשים על טרוניקס
תמונת משתמש
שם:
et
תאריך:
27/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת שציפיתי שיגיע קצת יותר מהר, אחרי שקראתי את כל הביקורות הטובות.
לקח איזה שבוע ומשהו. אבל הגיע בסוף ארוז יפה.
מוצר:
Hard Drive 80G IDE
תמונת משתמש
שם:
michelle
תאריך:
03/06/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוחה ותיקה שלא מתפשרת על:
איכות המוצר,איכות השרות והמחיר.כמו כן חשוב לי דרכי ההגעה,גישה וחניה.
החנות ממוקמת בתל ברוך צפון,במרכז הקניות "מיקדו" שזה בחניות -1 וללא תשלום לחניון.
הצוות תמיד עומד לשרות הלקוח,וזה שעונים בטלפון "כן" זה לא נימת זלזול.
קניתי מחשב:
מעבד Intel P-4-LGA775 3.0GHz 2MB 64BIT
מסך:
LG flatron L1750b
רמקולים:
Creative INSPIRE T3030
עכבר ומקלדת אלחוטיים של:
Logitech
וכל זה עלה לי לא בשמיים,זול יחסית.
הם אמינים,אדיבים,מהירים והאחריות חשובה לא פחות.
אצלי הם החנות המועדפת על פני כולם.

מוצר:
מחשב+מסך דק 17+רמקולים
תמונת משתמש
שם:
erez
תאריך:
23/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רמקולים למחשב מחנות זאת.ביקשתי משלוח בדואר שאמור היה להגיע אחרי 6 ימים והגיע אחרי 2 ימים.ההזמנה היתה פשוטה והמוצר פגז.הייתי קונה בחנות זאת שוב פעם.
מוצר:
רמקולים למחשב sbs245
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
01/11/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת עודכנה.
המשלוח הגיע מהר (תוך 2 ימי עבודה).
המסך מצוייןועונה על הדרישות שלי.
בהתחלה אומנם לא הצלחתי להשיג את החברה במייל כשהצטרכתי עזרה מסויימת.
אבל לאחר מכן כשפניתי אליהם טלפונית הם עזרו לי בצורה הטובה ביותר.

השינוי בדירוג הוא בהתאם.
מוצר:
מסך LCD 19" למחשב VP930
תמונת משתמש
שם:
gilgolan
תאריך:
26/05/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום שלישי בערב.. ביום שישי כבר קיבלתי בדואר מכתב שהפריט מחכה לי.
הבלוף היחידי שהיה זה עם המשלוח שעלה 10 שקל למרות שכתוב חינם.
כל אחד היום מזמין עם דואר רשום לכן מיותר לכתוב חינם ולתת משלוח פשוט.
מוצר:
DVD-R 50 דיסקים
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
15/03/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי, ענו לי די מהר שיש במלאי ואפשר
לבוא ולקחת. החנות עצמה ממוקמת מתחת
לקניון, עם גישה נוחה וחניה חופשית שזה
גם פקטור חשוב לבעלי רכב.
הרכישה עצמה הייתה יחסית מהירה ואיסוף
במקום, ללא כל בעיות.
היו מקבלים ציון מושלם אלמלא גבו 11 שקלים
נוספים מהמחיר המקורי (עיגול) נכון
ליום הקניה ולא טרחו להחזיר עודף.
מוצר:
מסך מחשב 930B
תמונת משתמש
שם:
עמיחי
תאריך:
21/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שקניתי דרך האינטרנט לא היה במלאי. אלא שלא יצרו עימי קשר כלשהו על-מנת לומר זאת, הדבר נודע לי משהתקשרתי לברר כעבור כמה ימים מן הקניה. בהמשך, במשך כשבוע קיבלתי בכל יום את התשובה: "מחר יגיע". הדיסק שהזמנתי לא הגיע מעולם, 10 ימים לאחר ההזמנה באינטרנט ניגשתי לחנות וקניתי דיסק קשיח מדגם אחר שכן היה במלאי. בסופו של תהליך רכשתי בחנות זו בזול ועם חיוך, אך לא מאתי הצדקה להתנהלות מולי עד שהגעתי לשם פיזית.
מוצר:
דיסק קשיח WD1600YD
תמונת משתמש
שם:
gri
תאריך:
11/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם מתחייבים לספק את המוצר תוך 10 ימי עבודה. הזמנתי לפני 13 ימי עבודה. אחרי כ-10 ימי עבודה התחלתי לחשוד ונכנסתי לאתר שלהם לבדוק את סטטוס ההזמנה, וכתוב שם "עסקה לא אושרה".
למרות זאת במשך 10 ימי עסקים אף אחד לא פנה אליי. ראיתי בדף חשבון שהם לא חייבו את כרטיס האשראי שלי. לפני יומיים שלחתי להם מייל ושאלתי מה קורה עם ההזמנה ועד עכשיו אין תגובה.
כנראה שהם לא רוצים שאני אקנה אצלם. רק חבל על כל הזמן שאני מחכה.
תגובת החנות:
כרטיס האשראי של הלקוח לא כובד ע"י חברת האשראי ונשלחה ללקוח הודעה על כך במייל
הלקוח שוחח איתנו ב10/12 לאחר שסידר את נושא האשראי ובאותו היום נשלח אליו המוצר בכל מקרה לא עברו 14 ימי עסקים מיום הזמנתו


מוצר:
מצלמת אינטרנט Lifecam vx1000
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
09/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את העכבר, והוספתי 40 שקלים בכדי לקבל אותו עם שליח בתיאום תוך 3 ימי עסקים.
בהתחלה מסתבר שהיה חסר להם את מספר הדירה, אבל הם לא התקשרו לבקש את הפרטים.
רק אחרי יומיים שראיתי שאף אחד לא מתאם איתי משלוח התקשרתי לחנות כדי לראות מה קורה, המענה היה מאוד לא אדיב.
נאלצתי להתקשר אליהם מספר פעמים, עד שלבסוף תואם לי משלוח ליום שישי, כשההזמנה נעשתה ביום שני על הבוקר (כך שזה כבר לא היה עמידה בזמנים).
ביום שישי אני מחכה ומחכה ואין שום שליח.
התקשרתי לחנות מספר פעמים ופשוט שיקרו לי במצח נחושה - "זה בדרך אליך" (כשהם לא יודעים אם זה יגיע אלי בכלל, ולמעשה זה ממש לא היה בדרך אלי) או "שלחתי לך שליח מיוחד משלי וזה יגיע אליך היום" (כשהיה ברור לי שזה לא נכון). רק בגלל שהתעקשתי לדעת מתי יגיע השליח, אם הוא באמת שליח מיוחד מטעמם פתאום העבירו אותי לאדם אחר שאמר לי שאין לו שום דרך לדעת אם זה יגיע אלי היום, וזהו. לאורך כל הזמן ענו בצורה לא אדיבה.
העכבר הגיע בסוף ביום ראשון - כך שפשוט סתם שילמתי עבור משלוח אקספרס.
לסיכום - שירות לא נעים, אי עמידה בזמנים וחוסר הגינות כלפי לקוח שמשלם עבור משלוח מסויים ובסוף לא מקבל את מה ששילם עבורו.
תגובת החנות:
הלקוחה גרה בבנין חדש שמה לא מופיע על תיבות הדואר .
היו אצלה כבר ביום ג יום לאחר ההזמנה .
הלקוחה התקשרה ביום ה ובשיחה עם דואר שליחים נאמר לנו שהחבילה תסופק ביום ו השיחה היתה על ספיקר כך שהלקוחה שמעה אותה גם .
הלקוחה התקשרה ביום ו ונאמר לה שאין לנו איך לבדוק כי דואר שליחים לא עונים לטלפונים ביום ו
חבל שהלקוחה אומרת ששיקרו לה ולא מציגה את האמת ובאה אלינו בתלונות במקום שתתלה את שם משפחתה על תיבת הדואר

מוצר:
עכברG5
תמונת משתמש
שם:
ציביה
תאריך:
09/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נגן MP3 כמתנת יומולדת לבני הקטן שאוהב מוזיקה. כשמזמנתי ביקשתי תשלום טלפוני דרך כרטיס אשראי. אחרי 3 ימים עדיין לא קיבלתי שום תקשורת מהחברה חוץ מהאישור המקורי במייל (תזכורת שלא חלמתי את ההזמנה לגמרי!). שלחתי להם מייל להודיע להם שבמקרה ואני לאקבל שיחה מהם לפני 2 ימים יותר, לא תהיה לי ברירה אלא לבטל את ההזמנה. לא שמעתי מהם בכלל. קנינו אותו מוצר באותו מחיר בקניון המקומי, ולעולם לא אזמין שוב מחברה הזו. :-(
מוצר:
נגן MP3 SANSA CLIP PLUS 8GB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
נתנאל
תאריך:
28/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משום מה העכבר בתמונה נראה עם הלוגו מעליו אבל קיבלתי עכבר שנראה ישן מאוד ללא הלוגו מעליו, עם החיבור הישן של ps2.
אין לי מה לעשות איתו.
למה לא שאלו אותי איזה חיבור אני רוצה?
התקשרתי לחנות ואמרו לי שהדגם הזה מגיע עם החיבור הזה.
מוזר מאוד...
תגובת החנות:
1.הלוגו של לוגיטק מתחת לעכבר

2. רשום במפרט שהחיבור PS2

3. הלקוח יכול להחזיר את העכבר גם עם עשה בו שימוש ולקבל את כספו בחזרה

4. כדאי שיבדוק מה הוא מזמין לפני שמתלונן...

מוצר:
עכבר למחשב
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
13/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בתאריך: 23/9/09. עברו כבר 20 יום ועדיין לא קיבלתי את המוצר. במשרדים אין מענה. מיילים שאני שולחת אינם נקראים כניראה כי אף אחד לא טורח לחזור אליי עם תשובה. בקיצור - יותר אני לא מזמין מהחנות הזאת. היי ואם בעלי החנות שומעים אותי - תחזרו אליי. אולי מפה תבוא הישועה!
מוצר:
HUB
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
19/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 21/4 ביצעתי הזמנה של רמקולים למחשב זרך האתרשל חברת tronics. כעבור מעל שבועיים לאחר שאין קול ואין עונה, בתאריך 7/5 שלחתי מייל לחברה לברור העניין. מאחר ועדיין לא הייתה שום התייחסות התקשרתי לחברה ועד שכבר הסגתי אותם נפנפו אותי באיזו בקשה להתקשר עוד 20 דקות כי איזה בחור צריך להגיע. כמוברן שלאחר מיכן לא הצלחתי להשיג אותם וכבר נמאס לי. סתם בשביל העניין ב 19/5 שלחתי עוד מייל לבירור. בקיצור.... תתרחקו מהחברה הזו. אני בלי רמקולים כבר כמעט חודש בגללם.
מוצר:
רמקולים למחשב R-20
תמונת משתמש
שם:
הנק
תאריך:
22/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי ההזמנה באינטרנט- 12.2.
לא מסרתי מספר כרטיס אשראי - אלה התקשרתי כדי לסיים את הרכישה.
ענו ובקשנו שאני אמתין.
אחרי כ- 5 דקות הבחור שואל פרטי הזמנה ובודק ואומר שיכול להיות שהמוצר לא נמצא במלאי - הוא יבדוק ויחזור אלי.
טוב - זה היה לפני 10 ימים ואני עדיין בהמתנה.
תגובת החנות:
ההזמנה בוצעה ב 15/2 ולא ב12/2 כפי שציין הלקוח
בשיחה איתנו ב 16/2 נאמר ללקוח כי המוצר לא זמין במלאי אצל היבואן לכשיגיע למלאי ניצור איתו קשר
המוצר הגיע למלאי ב24/2 התקשרנו ללקוח אך הנ"ל לא היה מעונין במוצר


מוצר:
צורב DVD GSAE40L
תמונת משתמש
שם:
טלי
תאריך:
28/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-7.2.08 ועד היום לא הגיע !!! פניתי לחברה, לטענתם שלחו את המוצר אחרי יומיים והלך לאיבוד בדואר (דבר לא סביר שכן בטלפון אחד ניתן לאתר את החבילה). הסברתי לבחור כי מועד ההזמנה היה מתוזמן עם מועד פקיעה של המוצר הקודם, ולכן היה ממש חשוב שיגיע בזמן. כל מה שהיה לו לומר זה כי הוא ישלח שליח ב-3.2.08 בבוקר לביתי. אינני חושבת כי הטיפול במקרה זה היה הולם, והחברה בהחלט יכלה לקחת קצת יותר אחריות על מוצריה, ולדאוג שהם אכן מגיעים ללקוחות. אני בהחלט לא אקנה שם יותר.
מוצר:
אנטי וירוס NOD 32
תמונת משתמש
שם:
Amira
תאריך:
15/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לטרוניקס בגלל חוות דעת מצוינת על תהליך הקניה ושרות הלקוחות. הקניה היתה מהירה ויעילה. לא הצלחתי להתקין את הדיסק החיצוני שרכשתי. ביקשתי הסבר מדוע איני מצליחה להעלות את הדיסק על המחשב שלי. חזרתי לחנות. הודיעו לי שהדיסק בסדר גמור ומכיון שפתחתי את האריזה לא יחליפו לי אותו (לא ביקשתי החלפה!! ביקשתי עזרה בהעלאת הדיסק במחשב שלי!). חזרתי בבושת פנים הביתה. בשיחת טלפון קצרה עם חנות אחרת, הצלחתי להפעיל את הדיסק. לכן שירות ללקוח גרוע!!
מוצר:
External WD 260GB+1304 WDG1C2500E
תמונת משתמש
שם:
efi
תאריך:
20/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של דיסק קשיח בחנות גולן טרוניקס באמצעות הטלפון לאחר חיפוש כאן בזאפ, הסתמכתי על התגובות החיוביות ולא על השליליות בעת הרכישה והתאכזבתי קשות.
פעולת הרכישה אמנם בוצעה בתוך מספר דקות כולל חיוב הכ.א, אך ההזמנה איחרה לבוא למרות הבטחת אנשי החנות שתוך יום או יומיים לכל היותר ההזמנה אצלי זה מכיוון ששלמתי עוד כ-40 שקלים על שליח עד הבית.
בעת הנסיונות שלי לברר מה עלה בגורל ההזמנה התשובות העיקריות היו "תשאיר מספר טלפון אני בודק וחוזר אליך..." לא חזרו מעולם! רק אני חזרתי. ההזמנה הגיעה באמצעות דואר שליחים רק לאחר שבוע בדיוק מיום הקניה. איני מתכוון לרכוש עוד שם יותר.
מוצר:
דיסק קשיח WD400BB 7200 2MB
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply