דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

שירות לקוחות לרכישה ב-zap

פתיחת הכל
איך יוצרים איתנו קשר, מה עושים אם התשובה מהחנות לא מספקת והאם ניתן לדבר בווטסאפ? כל התשובות כאן

יש שירות למוצר שקניתי באתר?

בוודאי. אם יש לך שאלה או בעיה בנוגע להזמנה, פשוט ניגשים לאזור האישי, מחפשים את ההזמנה הרלוונטית ושם ניתן לפתוח קריאת שירות מול החנות. הקריאה מגיעה ישירות לחנות שממנה קנית לקבלת התייחסות מהירה. אנחנו מוודאים שאכן קיבלת את המענה המתאים ביותר, ובמידת הצורך מתערבים כדי להבטיח את שביעות רצונך המלאה.

איך יוצרים איתכם קשר?

ניתן לפנות במספר דרכים:

· בעמוד ההזמנות שלי באזור האישי בוחרים את ההזמנה הרלוונטית לגביה יש לך שאלה, לוחצים על הכפתור "אני רוצה עזרה עם ההזמנה" בתחתית העמוד וכותבים את תוכן הפנייה. הפנייה שלך תגיע ישירות אל החנות שממנה קנית. כאשר תתקבל תשובה, יישלח אליך מייל שמודיע שהתקבלה תשובה באזור האישי.

. כפתור הצ'אט באתר zap

. בווטסאפ שמספרו 054-1466492

· בכתובת המייל [email protected]

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

באזור האישי ניתן לפנות אלינו 24/7 ולקבל מענה בהקדם. שעות הפעילות שלנו הן בימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00

מה זה אומר פתיחת בירור?

כחלק מסטנדרט השירות הגבוה שאליו מחויבות החנויות שמפרסמות ב-zap, ניתן לפנות ישירות לחנות בכל בעיה ולקבל מענה מדויק ומהיר. אם מסיבה כלשהי לא היית מרוצה מהמענה של המוכר והמחלוקת ביניכם לא נפתרה לשביעות רצונך, אפשר לפתוח הליך בירור מול צוות שירות הלקוחות של zap. הכוונה היא ליצור אלינו פניה מסודרת, כדי שנוכל לבחון את המקרה ולטפל בתלונה עד לשביעות רצונך המלאה.

מי יכול לעזור לי להתקין ולהסביר איך משתמשים במכשיר?

בכל שאלה לגבי התקנה או תפעול של המכשיר ניתן לפנות לחנות שממנה רכשת, ליבואן או לנותן השירות.