דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום
שאלות כלליות
חוות דעת ודירוג חנויות
דירוג החנויות ב zap השוואת מחירים מורכב מציון משוקלל של חוות הדעת שנכתבו על ידי הגולשים. צוות zap אינו מתערב בהליך דירוג החנות שנקבע בלעדית על ידי הגולשים.
פרסמתי חוות דעת על חנות, למה היא לא מופיעה?
כל חוות הדעת עוברות בדיקה במחלקת התוכן של zap. רק חוות דעת שעברו הליך אימות קבוע ואושרו על ידי צוות התוכן יפורסמו באתר. בעמוד "zap שלי" תוכל לראות את סטטוס חוות הדעת ששלחת (בטיפול \ נדחתה \ אושרה).
מדוע חוות הדעת שלי על חנות נדחתה?
הסיבות הנפוצות שבגללן נדחות חוות הדעת הן:
1. חוות הדעת מכילה השמצות אישיות, גידופים, שפה בוטה, מידע בלתי חוקי, מאיים, מידע בלתי הולם או בלתי מוסרי, או מידע שיש בו חשש להוצאת לשון הרע.
2. חוות הדעת מכילה פרטים אישיים, מספרי טלפון, מידע אישי או מידע רגיש.
3. חוות הדעת מכילה האשמות כנגד אנשים פרטיים.
4. לא הומצאו הפרטים או המסמכים הנדרשים לאימות חוות הדעת.
בכל שלב ניתן לעדכן את חוות הדעת עם השינויים הנחוצים על מנת לאפשר את פרסומה.
כיצד ניתן לעדכן חוות דעת שנדחתה?
על מנת לעדכן את חוות הדעת יש להיכנס לעמוד החנות וללחוץ על כפתור "שלח חוות דעת". המערכת תזהה שכתבת כבר חוות דעת על חנות זו, תציג בפניך את המלל המקורי ותאפשר לך לערוך אותו ולשלוח לטיפול חוזר. שים לב שלא ניתן לשנות את הדירוגים השונים שנתת לחנות, אלא את המלל בלבד.
האם zap מתערב או משנה את חוות הדעת שהגולשים העלו?
לא – חוות הדעת מפורסמות על ידי zap כפי שהן, ללא מחיקה, הוספה או שינויי טקסט וללא תיקון שגיאות כתיב.
מתי תתפרסם חוות הדעת ששלחתי?
הטיפול בחוות הדעת לוקח ברוב המקרים כשבוע, שכן ניתנת לחנות הזדמנות לבדוק ולהגיב על חוות הדעת תוך מספר ימים.
מדוע נדרשתי להעביר לידי zap הוכחת קנייה (חשבונית, קבלה)?
אתר zap עושה מאמצים רבים על מנת לפרסם חוות דעת אמיתיות ומהימנות בלבד. את הוכחת הקנייה אנו דורשים על מנת לוודא שאכן התבצעה רכישה.
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר