דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, ניידים וציוד היקפי וסלולר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ספיד מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בספיד מחשבים ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
247
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
188
4
55
נמצאו 247 חוות דעת גולשים על ספיד מחשבים
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
15/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 24/9 הגעתי לחנות הנ"ל לצורך קניית SanDisk Cruzer Ultra 32GB
השירות היה אדיב מאוד וקיבלתי אחריות על הזיכרון למשך שנה מהחנות עצמה.
הגעתי הביתה העברתי לזכרון קבצים כדי לראות שהכל תקין ושמתי אותו בצד.
לאחר שבועיים שרציתי לגשת לקבצים הזכרון הנייד ביקש לאתחל את עצמו..
לאחר אתחול לא היה בכלל אפשרי לגשת לזכרון.
נגשתי לחנות עם המוצר+ קבלה ואחריות.
לאחר בדיקה התברר שהזכרון לא תקין.
המוכר החליף לי במוצר חדש מהמדף בלי בעיות.
ככה צריך לתת שירות.
מוצר:
SanDisk Ultra usb 32GB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
roy
תאריך:
27/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התייעצתי לפני הקניה , ביררתי זמינות מלאי ,
----------------------------------------
וזהו .... הזמנה קלה, המוצר חיכה לי בחנות (איסוף עצמי).
החנות קרובה לביתי כך שזה ממש נחמד.
קל ופשוט.
מוצר:
ראוטר נתב אלחוטי tlwr841n
תמונת משתמש
שם:
hauzer
תאריך:
26/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המקלדת באינטרנט (תשלום עם Paypal) ותוך שלושה ימים היא הגיעה אלי בדואר.
לבקשתי אפילו קיבלתי את מספר המעקב (של הדואר בדוא"ל).
חשוב לציין שהם היו הכי זולים. ללא ספק אקנה בחנות זו שוב.
מוצר:
מקלדת למחשב Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
30/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הקניה נתנו לי אינפורמציה טלפונית וכיוונו אותי למוצר הטוב יותר.
התקשרו לוודא כתובת והזמנה
הגיע תוך 3 ימי עסקים ארוז טוב.
מוצר:
נתב אלחוטי TL-WR841N
תמונת משתמש
שם:
שימי
תאריך:
29/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה לא מוצר ראשון שאני קונה בספיד מחשבים. השירות מעולה והמחירים מהנמוכים בשוק. גיא מנהל החנות פשוט בן אדם מדהים, תמיד שמח לעזור ולהסביר. באחת הפעמים רכשתי מוצר פגום (היה סגור באריזה וכנראה הגיע פגום מהיצרן) ושירות הלקוחות של ספיד מחשבים דאג לי במיידי, בלי לשאול יותר מדי שאלות שלחו לי מייד מוצר חדש. כל מוצר מחשבים שאני צריך אני כבר לא עושה סקר שוק, אלא ישר קונה בספיד מחשבים בגלל המחירים והשירות.
מומלץ בחום!
מוצר:
רמקולים למחשב E200
תמונת משתמש
שם:
קורן
תאריך:
08/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבאתי מחשב ישן לתיקון, ביקשתי לקבל שירות מיידי על מנת שלא אשאר ללא מחשב אלא להמתין ולקחת את המחשב עימי.
הוסבר לי בסבר פנים יפות שהבדיקה תיערך כ 15 דקות, על מנת שיוכלו לעדכן אותי באיזה תקלה מדובר. לאחר כמה דקות נאמר לי שיש לכלוך רב במחשב ומספר וירוסים שגורמים לבעיות והתיקון יערך בערך שעתיים.
חזרתי לאחר מספר שעות, לקחתי המחשב ומצאתי אותו תקין לחלוטין בנוסף ברצוני לציין שהמחיר היה סביר ביחס למקומות אחרים ושיש לי אמון מלא במעבדה זו שהופניתי אליה מחבריי ואני ממליץ לכולם.

מוצר:
תיקון מחשב
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב לחבר דרך החנות קיבלתי שרות ויותר חשוב הדרכה אך להתקין נכון דרייבר כדי שתוכנת עריכה תעבוד נכון ומבחינתי מהיום זו חנות הבית שלי
מוצר:
מחשב נייח G620
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
28/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות מחשב נייד מסוג סמסונג RV511. למחרת, לאחר שפתחתי את המחשב, השתמשתי בו והתקנתי בו אפילו תוכנות, המחשב פתאום הפסיק לפעול. התקשרתי לחנות ואמרו לי להגיע. הייתי בטוח שיפנו אותי לאחריות מכיוון שכבר השתמשתי במחשב. להפתעתי, החליפו לי מייד למחשב חדש לחלוטין (מקופסא) ושמו בו את ההארד דיסק מהמחשב הקודם (עם התוכנות שהתקנתי יום קודם). כל הכבוד שהחליפו לי מייד את המחשב למחשב חדש לחלוטין ולא טירטרו אותי לאחריות. בנוסף, אף פיצו אותי בעכבר מתנה על חשבון החנות, ואף עזרו לי בעניינים טכניים.
מוצר:
מחשב נייד RV511
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
09/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן, אך בלתי תקין. נורית ה power אינה דולקת עם הסוללות שהגיעו עם המקלדת. קניתי סוללות חדשות - עדיין לא עובד. הספק לא מוכן לשלוח שליח עם מקלדת תקינה במקום המוצר התקול וביקש שאגיע אליו למעבדה לתיקון (על מוצר שהרגע יצא מהאריזה).

שורה תחתונה: קניתי מקלדת תקולה ב-69 ש"ח, אני שבועיים בלי המקלדת שהייתי צריך, וכעת אני נדרש לשלם 22 ש"ח עבור דואר רשום כדי לקבל החזר כספי מהספק. חוויית קנייה מפוקפקת ביותר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקלדת דרך אתר האינטרנט, הכולל משלוח בדואר רשום.
נשלח ללקוח מוצר חדש עם אחריות של היבואן הרשמי.
הלקוח התקשר לחנות וטען שהמוצר הגיע אך לטענתו אינו תקין.
ניסינו להסביר ללקוח איך לחבר את המקלדת האלחוטית למחשב, ישנם מקרים שבהם הלקוחות אינם יודעים להשתמש.
הלקוח רצה שנשלח שליח עכשיו עם מקלדת חדשה.
הלקוח הזמין את המוצר באינטרנט עם משלוח בדואר רשום בחינם, אך האחריות הינה בחנות או במעבדות היבואן.
הוצע ללקוח להגיע לחנות או לחילופין לשלוח בדואר רשום לחנות.
המוצר יבדק ברגע שיגיע לחנות במיידי ובמידה ולא תקין יוחלף לחדש במיידי במקום.
במידה וישלח בדואר רשום, והמוצר יימצא לא תקין, הלקוח יקבל החזר כספי על המשלוח ששילם וכמו כן ישלח לו מוצר חדש , המשלוח גם כן על חשבוננו.
לקוחות יקרים, שימו לב
הלקוח גר בתל אביב, וכמו כן החנות ממוקמת גם כן בתל אביב
אך הלקוח שלטענתו שבועיים בלי מקלדת, בחר לבזבז את זמנו היקר בלכתוב ביקורת מאשר לקפוץ לחנות ולפתור את הבעיה בחמש דקות.

מוצר:
מקלדת Cordless Pro 2000
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הרמקולים ביום רביעי
ביום חמישי התקשרו לוודא את הכתובת שציינתי בפרטי ההזמנה.
ביום ראשון הרמקולים הגיעו.

פשוט תענוג!
מומלץ בחום!
אני אזמין מהם גם בעתיד.
מוצר:
רמקולים T3130
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
01/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים. הזמנתי כרטיס רשת אלחוטי EW7128G וקיבלתי מודל אחר, דגם ָEW7711ln. טלפנתי והבחור לקח את המספר שלי אך לא חזר אלי. טלפנתי שוב ושאלתי מדוע קיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי. בלי להתנצל הוא אמר לי שלא היה במלאי וזה נורא דומה. אבל אני עובד על לינוקס ולא סתם הזמנתי דגם זה אמרתי לו שהיה צריך להתקשר קודם ולשאול עם התחליף בסדר. פשוט לא מקצועי ולא אמין. כעת הוא אמר שאני יכול לשלוח את זה בחזרה והוא יזכה אותי, ומי ישלם על הדואר הרשום?
עזבו אותכם יש מספיק חנויות אחרות עם שירות נורמלי. על טעיות כאלה משלמים בפרנסה. יום טוב.
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי EW7128G
תמונת משתמש
שם:
Ilan
תאריך:
29/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב26.4.11 הזמנתי בטלפון נתב e3000 של לינקסיס. הטלפן אמר שאין לו במלאי והוא יזמין לי ויהיה מחר.
השארתי לו מספר אשראי וחיכיתי לטלפון למחרת.
אחרי שהגיע שעה מאוחרת ואין כלום מהם טילפנתי והבחור ככה בלי להתנצל אמר שלא הגיע ויגיע מחר.
ואכן ניחשתם נכון הגעתי למחרת לחנות ולא נתב ולא כלום.
אז אני אומר לחנות הזאת,בטח אני לא הראשון שאתם מבטיחים לו משהו וזה לא קורה. אז כדאי שתשתמשו במושגים אחרים כמו אולי יגיע או אני מקווה שיגיע, ואל תבטיחו ללקוח משהו ( אולי הוא צריך דחוף כמוני ובוטח במילה שלכם?) ואז לאכזב. יש לזה תוצאות
מוצר:
Linksys e3000
תמונת משתמש
שם:
kiniroch
תאריך:
15/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים, שירות זוועה.
הוזמנו שני מוצרים, כרטיס מסך, ומקלדת חוטית. כרטיס המסך הגיע בשלמותו, חדש, עובד מצויין, אך ללא המקלדת. למשלוח היתה מצורפת חשבונית בה היו מפורטים שני הפריטים ומצויין כי שולמו שניהם מחיר מלא. שירות הלקוחות זוועתי, נראה כי עובד נער אחד האמור לדעת כיצד לענות על כל הבעיות. בשיחתינו נאמר כי ביום למחורת המקלדת תשלח וצפויה להגיע עד לסוף השבוע. שבוע חלף, וכמובן זו ממלאכתי להתקשר לברר מה עם המוצר, להפתעתי גיליתי שהמוצר אפילו אינו נמצא במלאי, והציעו לי להחליפו במוצר שווה ערך לחצי ממחירו. כשסיברתי, שאלו אם אני רוצה לוותר על המוצר ולקבל זיכוי כספי. כשהסכמתי, הבחור אליו דיברתי הואר אושר, כאילו הרבה יותר קל לוותר מאשר לבצע את ההזמנה כמו שצריך. נאמר לי לחכות שבועיים לערך עד שהכסף יחזור, מה שעדיין לא קרה, כחודשיים לאחר מכן. שיחות זועפות עם המנהלים לא הועילו כלל. לסיכום: לא מקצועיים לחלוטין, לא מומלץ כלל לעשות איתם עסקים.
מוצר:
Microsoft Wired Keyboard 200 USB
תמונת משתמש
שם:
Sam
תאריך:
23/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי מספר רכישות מהחנות באופן ישיר ובאיסוף עצמי. החל מציוד תקשורת דרך דיסקים קשיחים ואביזרים נוספים. השירות היה תמיד אדיב ומקצועי והמחיר שיקף נאמנה את שפורסם באתר החברה. החנות שומרת על מלאי של מוצרים ותמיד סופק לי מה שרציתי במעמד הקניה.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני FreeAgent Desk
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
29/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ארוז היטב. פתחתי ומצאתי שזה SATA והייתי צריך IDE. התקשרתי ומייד נעניתי שאשלח חזרה ויחליפו וישלחו לי IDE. כל זה באדיבות רבה ללא המתנה. לא היה לי צורך להצטדק אלא זה היה בשיטת "הלקוח תמיד צודק".
מוצר:
DVD
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
05/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר דיסק חיצוני של SEAGATE למטרת גיבוי ופירמוט המחשב בשל תקלות חוזרות.
הרכישה והמשלוח היו בסדר גמור.
הפעלתי וגיביתי ופירמטתי את המחשב.
בהפעלה שניה לאחר הפירמוט הדיסק חדל לפעול.
פניתי בבקשה לאחזר מידע שכן זהו דיסק חדש לגמרי והוסבר לי שאין אחריות על כך.
אם תפתח את הדיסק תאבד את האחריות ולא יוחלף לך אם אתה רוצה החלפה אז ללא איחזור מידע.
ביקשתי רק לאפשר לאחזר מידע ושאח"כ יחליפו הרי ראו ובדקו בעצמם שהדיסק אינו תקין.
לא היה עם מי לדבר, למרות שהגעתי במיוחד לחנות (שעה וחצי נסיעה).
איבדתי בצער מידע רב וחשוב.
אין החלפה מוצר תמורת מוצר. המוצר שלח לחו"ל וחוזר דבר שאורך זמן רב.
אתה נאלץ לשלם גם על המשלוח מהחנות חזרה אליך למרות שהמוצר היה לא תקין.
גם כאן לא היה עם מי לדבר "זו המדיניות. אתה לא מרוצה תבוא תיקח בעצמך".
בקיצור היחס לא היה נעים במיוחד ולא חשת לרגע שמשהו כואב את כאבך על הנזק הרב ומנסה לראות כיצד אולי ניתן לסייע לך.
חבל...
תגובת החנות:
המוצר נרכש דרך האינטרנט בתאריך 06.07.2010.
דיסק חיצוני לא ניתן לפתוח במסגרת האחריות – אלו הנחיות של היבואנים.
במידה והלקוח שולח דיסק חיצוני לחברת שחזור , במידה ונפתח , הדבר פוגם באחריות.
אחריות ושירות הינם בחנות בלבד.
לקוחות אשר גרים רחוק ואין באפשרותם לבוא לחנות, מוזמנים לשלוח את המוצרים בדואר רשום או עם שליח על חשבונם.
יש לציין שמדובר בדיסק בן 3 חודשים.
השירות של החלפת המוצר יבוצע במהירות הבזק ואכן כך קרה.
איסוף המוצר הינו מהחנות. אנו נותנים שירות של שליחת המוצרים ללקוח בעלות המשלוח בלבד.
מסקנות עיקריות ללקוח:
בשימוש בדיסק חיצוני לגיבוי , יש להשתמש כגיבוי כלומר כמקור גיבוי משני , ולא כמקור ראשי שבעצם ללא גיבוי
הדבר יחסוך עליות יקרות של חברות שיחזור.
שירות של מוצרים הינו בחנות – שלקוח קונה מוצר הוא צריך לקחת בחשבון שבמידה ותהיה תקלה עם המוצר, הדבר יהיה כרוך בהגעה לחנות או עלות שליחת מוצר לחנות.
לאחר בדיקת המקרה, לא נמצא שום דבר פסול בהתנהלות של החנות מול הלקוח והשירות שניתן לו היה מהיר וטוב.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני 1T
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
01/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי חנויות במרכז שמוכרות את המסך הזה. ספיד היתה החנות הראשונה שמצאתי במרכז שהיה לה את המסך ובמחיר טוב. התקשרתי ביום שישי, ואמרו לי שהמסך צריך להגיע ביום ראשון, ואכן ביום ראשון הוא הגיע. הגעתי לחנות עצמאית והמוכרים שם היו מאד נחמדים ואמרו שיטפלו בכל בעיה אם תהייה לי.
המסך עובד ואני מאד מרוצה ממנו ומהביצועים שלו.
מוצר:
מסך מחשב W2486L
תמונת משתמש
שם:
יגאל פ.
תאריך:
18/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוזר לחנות הזאת שוב ושוב, לא רק משום נוחות הקירבה למקום מגורי, אלא בעיקר משום המחירים הזולים והנוחות של להיכנס ולקחת במחירי האתר - לגבי מוצרים שבחרתי לרכוש, הם היו בדרך כלל בין הזולים ביותר. לא נתנסייתי עדיין בחוויה של החלפת מוצר. המינוס היחיד מבחינתי, גודל החנות - לעיתים מחכים ברחוב. בנוסף, לא תמיד קיבלתי את מלוא תשומת הלב - הם נראו לי בדרך כלל כל כך עסוקים.
מוצר:
כונן חיצוני USB WDBAAA3200ABK-00
תמונת משתמש
שם:
שניר
תאריך:
06/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר שקניתי את המוצר רציתי להחליפו או להחזירו .אני רוצה לציין שהמוצר היה באריזה המקורית ללא כל פגם . המוכר לא רצה להחליף וציין כי אין לו מה לעשות עם המוצר כי הוא כבר נפתח !!! למרות שהוא באריזה המקורית !!!!
המוכר הוסיף ואמר לנסות למכור את המוצר ביד 2 למרות שהוא אצלי שבוע והוא חדש ! המוצר עלה לי 580 שקלים שזה המון כסף לסטודנט .
יש לציין שיש חוק של עד שבועיים החלפה ואני שוקל לפנות לארגון שמטפל בנושא .
כנראה שעדיף לקנות מחנויות גדולות ולא מאנשים פרטיים חבל אותי הוא הפסיד ולא אמליץ לקנות אצלו .
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המוצרים ב 21/7/2010 , כבר עברו הרבה יותר מ 14 ימים מיום שרכש (כמעט חודש). ללא כל קשר, הלקוח פתח את המוצרים ונעשה בהם שימוש. המוצרים היו שרוטים ומשומשים. האריזה של המוצרים הייתה פתוחה, קרועה ואף חסרה. הלקוח לא הכחיש שהשתמש במוצרים וטען שאין לו צורך בהם. חבל שיש לקוחות שקרנים שעושים מניפולציות העיקר בשביל לקבל את מבוקשם. הלקוח מתאר שהוא סטודנט ואין לו כסף וברור שמלחץ כספי שהוא שרוי בו, הוא מוכן לעשות הכל כולל לשקר ולרמות על מנת לקבל זיכוי.
מוצר:
power line ethernet HP-2001AV
תמונת משתמש
שם:
Guy Ben
תאריך:
27/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שפניתי אל ספיד מחשבים היתה בקניה הזאת.
הזמנתי דרך האתר וביצעתי את ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי ומשלוח באמצעות שליח עד הבית. למחרת התקשרתי לנציג בחנות וקיבלתי שירות רציני ומקצועי. יצרתי קשר באמצעות הטלפון כי אני לא סומך על כל חנות ולא חסרות חנויות שהשירות בהן גרוע והמוצרים פגומים. אחרי 3 ימים ההזמנה הגיעה. הכל חדש ותקין. קיבלתי בדיוק את מה שרציתי. בהחלט שאשוב לקנות ב"ספיד מחשבים"
מוצר:
אנטיוירוס 2009
תמונת משתמש
שם:
לאוניד
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב שקניתי דרך אינטרנט הגיעה עם בעיה בלוח אם. אני גר רחוק ולשלוח ולקבל מחשב מתיקון לקח יותר משבועיים. מחשב חזר לא מחובר לספק כח ועם בעיה אחרת, שדרשה תיקון אחר. לאחר הבטחה שקיבלתי אף אחד לא בא לקחת מחשב במשך שבוע. נסעתי בעצמי והחזרתי מחשב. לטענות שלי התשובה הייתה: השתדלנו.
לא התכוונתי לשלם עבור השתדלות, אלה עבור מוצר ושרות בלבד. אין להם מוסג מה זה שרות לקוחות. אותה חנות קטנה מוחרת באינטרנט ב2 שמות. גרוע מאוד!!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מחשב לשדרות, המחשב נשלח באמצעות אביב שיגור והגיע ליעדו בזמן. המחשב כנראה נפגע במשלוח, עבר טלטולים. הלקוח יצר קשר עם החנות וקיבל שירות מיידי. ביצענו איסוף מהלקוח באמצעות חברת המשלוחים אביב שיגור והחזרנו את המחשב לחנות לתיקון התקלה ושלחנו את המחשב חזרה ללקוח. כל המשלוחים כמובן בוצעו על חשבונינו. בתיאום המשלוחים עם אביב שיגור, הלקוח ביקש איסוף מיישוב תלמי יפה ששם עובד, אביב שיגור נכנסים לשם רק פעם בשבוע, הוא לא הסכים שהאיסוף יבוצע משדרות ששם גר. בנוסף הלקוח קיבל מתנה "טלפון אלחוטי" בשווי 250 ₪ (לא חלק מהעסקה מרצון טוב של החנות) לאחר שהמחשב הגיע לביתו, הלקוח הסתבך בהתקנת מערכת ההפעלה, ורצה להחזיר את המחשב ולבטל את העסקה. הלקוח החזיר את המחשב וקיבל את כל כספו בחזרה ללא כל בעיות. המחשב נבדק ונמצא תקין. קשה מאוד להבין את הלקוח שאחרי כל השתלשלות העניינים, הלקוח טוען שלא קיבל שירות. זאת חוצפה שלא הייתה כמוה. הלקוח רשם : מהירות משלוח: לעולם לא הגיע - שקר אם חברת זאפ מוכנה לפרסם שקרים של לקוחות, בבקשה. בברכה גיא ספיד מחשבים.
מוצר:
מחשב אישי
תמונת משתמש
שם:
sivan
תאריך:
02/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר את הנגן כי בספיד מחשבים היה את המחיר הכי זול שמצאתי.
למחרת אחרי שהזמנתי קראתי תגובות על החנות והשירות וממש ניבהלתי.
אז התקשרתי לבדוק מה מצב ההזמנה שלי (אעפ"י שאפשר לבדוק גם באתר שלהם).
הבחור שענה לי לא שאל מה מספר ההזמנה אלא שאל איזה מוצר הזמנתי ולפי זה ענה לי אם זה נשלח או לא. (ולכן נתתי להם ציון טוב ולא מצויין כי לדעתי זה לא מקצועי).
זה הרגיע אותי. ביום רביעי בלילה הזמנתי.
יום חמישי בבוקר זה כבר יצא לדרך
וביום ראשון בבוקר דפק על דלתי הדוור עם החבילה.
מהיר, אמין ומרגיע.
מוצר:
נגן MP3 Sansa Clip
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
20/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע, ראיתי בזאפ צורב DVD בצחיר סביר. החנות ספיד הייתה הראשונה ברשימה והכי זולה ( זה עלה 124 ש"ח ), והחלטתי משום שהחנות קרובה לביתי לא להזמין באינטרנט ולקפוץ אליה ולקנות שם. בבואי לחנות, ביקשתי מהמוכר את הצורב המבוקש והמוכר י-ש-ר הביא לי את הצורב. שילמתי והלכתי עם קבלה. שירות הלקוחות היה מקצועי, נוח, וחם! הקנייה ארכה בפחות מ 2 דקות! החנות מומלצת בחום!
מוצר:
צורב DVD GH22NP20
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply