דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, ניידים וציוד היקפי וסלולר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ספיד מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בספיד מחשבים ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
247
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
188
4
55
נמצאו 247 חוות דעת גולשים על ספיד מחשבים
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
15/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות והזמנתי מחשב נייח.
ההזמנה בוצעה במהירות ויחד עם זאת המשלוח הגיע גם כן מהר מאוד
המחשב סופק באמצעות שליח תוך יומיים מההזמנה.
בדקתי את המחשב וכל הרכיבים בדיוק כמו בהזמנה.
כל הכבוד לספיד, המשיכו כך.
מוצר:
מחשב נייח מחשב נייח I5
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
04/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי במיוחד לאתר זאפ בשביל להגיד מילה טובה על החנות ספיד מחשבים.
התקשרתי לבדוק שהמוצר זמין במלאי ולאחר מכן ביצעתי הזמנה דרך האתר.
המוכר בחנות היה אדיב מאוד, המוצר הגיע במהירות כמובטח.
כל הכבוד
מוצר:
אנטי וירוס VER 6
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
29/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר התייעצות עם החנות לגבי שדרוג מחשב, הזמנתי לוח אם, מעבד וזיכרון למחשב.
הדרישות היו בסיסיות ביותר והמוכר הציע לי חלקים העונים לציפיות.
במחיר של 700 ₪ שדרגתי את כל המחשב לחדש.
החלקים נשלחו בדואר רשום והגיעו אלי תוך מספר ימים.
החבילה הייתה ארוזה היטב ולאחר שהרכבתי את החלקים במחשב, פשוט נדהמתי ממהירות המחשב.
אני רוצה להודות על השירות האדיב ועל המשלוח המהיר ואשמח לרכוש אצלכם שוב
מוצר:
מחשב אינטל אינטל
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
23/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספיד מחשבים מחשב נייח. את ההזמנה ביצעתי בשעה 17.00 למחרת ב- 11 בבקר קיבלתי הודעה שהמחשב מורכב ומוכן.
זהו שרות נדיר מהיר ואמין ובמחיר תחרותי שאיננו מורגלים בו במקומותינו.
כל הכבוד לצוות מקסים ובעיקר לגיא על היחס הלבבי והחברי ותודה על המחשב הנהדר.
מוצר:
דיסק קשיח מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
איציק עופרי
תאריך:
22/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך המלצות חבר, התעניינתי בקניית מחשב נייד,
המוכר הראה בקיאות בדגמים השונים, המליץ לי על חברת אסוס.
בסופו של דבר בחרתי ב ASUS ואני ממליץ בחום.
תודה רבה על ההמלצה - מרוצה מאוד
מוצר:
מחשב נייד ASUS S300CA-C1003H
תמונת משתמש
שם:
אבישג
תאריך:
21/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה פשוטה מאוד. המוצר הגיע אלי עוד לפני שעברו 7 ימי עבודה. המוצר הגיע עטוף כראוי כדי להגן עליו ובצירוף קבלה ואחריות.
קיבלתי רושם לגמרי טוב מהם.
מוצר:
דיסק און- קי cruser fit 16GB
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
18/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מערכת הפעלה למחשב חדש
הקופסא הייתה ארוזה היטב, הגיע מהר מאוד, תוך 3 ימים מיום ההזמנה.
בסך הכל מאוד מרוצה ואשמח לקנות בספיד שוב.
בברכה
בני
מוצר:
מערכת הפעלה מיקרוסופט
תמונת משתמש
שם:
רון בקר
תאריך:
16/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצוות ספיד בת"א בהנהלתו של גיא
רציתי לומר תודה רבה על השירות והמקצועיות שלכם.
כיף לראות שיש אנשים טובים והוגנים עדיין במקצוע הזה.
מסרתי לגיא מחשב נייד LG לתיקון ופרמוט.
לאחר מספר ימים התקשרו אלי שהמחשב מוכן וסידרו לי הכל בצורה יוצאת מן הכלל.
אנשים מקצוענים והמחיר הוגן ובטוח שעוד אפנה אליהם בעתיד אם אצטרך כמובן.
תודה SPEED4U
מוצר:
תיקון מחשב נייד LG LG
תמונת משתמש
שם:
שני
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך המלצות, קניתי מערכת הפעלה ותוכנת אופיס עבור מחשב חדש.
המחיר שקיבלתי היה הוגן וזאת לאחר שביצעתי סקר שוק באתר זאפ.
המוכר היה אדיב, הציע את שירות החנות בהתקנת התוכנות במחיר סביר וגם לא חסך בהסבר על רישום התוכנה במיקרוסופט.
מוצר:
תוכנות מיקרוסופט
תמונת משתמש
שם:
עופר אנדירמה
תאריך:
06/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה מקצוענים, התאימו לי שרת לפי דרישה במחיר מדהים.
בנוסף רכשתי תחנות עבודה קומפלט עבור CALL CENTER.
יומיים מרגע ההזמנה, התקשרו מהחנות שניתן לבוא לאסוף.
לפעמים צריך לעצור ולומר מילה טובה, אז כל הכבוד לכם
וכמובן ניפגש שוב בהזמנה הבאה
מוצר:
שרת + תחנות עבודה 3770
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
02/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי המלצה לעכבר לגיימרים, המליצו על NAOS 5000 ובאמת המלצה טובה
מרוצה מאוד מהעכבר ותודה על ההמלצה.
אשמח לרכוש בספיד מחשבים שוב
חנות קטנה ומטריפה (אמרו את זה כבר...)
מוצר:
עכבר NAOS 5000
תמונת משתמש
שם:
אוסי
תאריך:
29/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות המדהימה הזאת,
החברה יודעים לתת שירות מקצועי וגם יש להם מחירים טובים.

בברכה
אוסי - לקוחה מרוצה
מוצר:
דיסק לגיבוי elements 500
תמונת משתמש
שם:
Zak
תאריך:
22/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה עברה חלק
אבל ברגע שרציתי להחזיר את המוצר צצו בעיות.

הבעלים תחילה סירבו לקבל את המוצר חזרה מכיוון שהאריזה נפתחה למרות שהמכשיר לא הוצא מהאריזה.

לאחר מכן הוסבר לי שעלי לשלם 5% ממחיר המוצר + דמי משלוח של 55 ש"ח למרות שהמשלוח היה חינם על פי החשבונית.

לאחר שפניתי לאגודה למען הצרכן הם פנו אליו בטענה שאין באפשרותו לגבות יותר מ5% על דמי החזרה והוא אכן החזיר את דמי המשלוח.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה של מוצר וקיבל בדיוק את המוצר שהזמין.
למרות שהמוצר נפתח ואכן יצא מהאריזה וכבר לא היה חדש, הסכמנו לקבלו בחזרה ולזכות את הלקוח.
פעלנו על פי תקנון שאנו מפרסמים באתר:
"ברשותך האפשרות להחזיר את המוצר תוך 14 יום,המוצר חייב להיות
סגור באריזתו המקורית(ללא פתיחת האריזה או שימוש במוצר).
במקרה כזה תקבל זיכוי כספי מלא,פרט לניקוי משלוח החבילה
ו-5% מערך המוצר או 100 ש"ח,הנמוך מבינהם(חוק הגנת הצרכן)."

למרות מה שרשום בתקנון זיכינו את הלקוח גם בעלות המשלוח.

מוצר:
מסך מחשב S22A100N
תמונת משתמש
שם:
זוהר
תאריך:
19/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר התייעצויות בחרתי לקנות מחשב נייח בספיד מחשבים
המוכר הפגין מקצועיות בהתאמת מחשב לצרכיי וגם המחיר היה טוב.
וכבר באותו היום הודיעו לי שהמחשב מוכן.
אני מרוצה.
מוצר:
מחשב נייח i3-3220
תמונת משתמש
שם:
דלבה יקי
תאריך:
17/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מדפסת HP ולמחרת באתי לחנות לאסוף אותה.
המדפסת חיכתה לי, נתנו לי הסבר איך להתקינה במחשב, היו אדיבים ותוך מספר דקות יצאתי עם המדפסת לדרכי.
מוצר:
מדפסת 3525
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
11/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מצוין, שרות אדיב. כשלא ידעו לתת מענה הפנו לגורם נוסף על מנת לעזור.
ייעוץ בבחירת המוצר היה מעולה כולל הפניה למוצר זול יותר.
תודה אישית לגיא על האדיבות והמכירה הנעימה.
מוצר:
USB VIDEO& AUDIO GRABBER 'WSVR203C
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
02/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לשדרג ספק כח שרכשתי קודם לכן,
וללא כל התנגדות מצד החנות, הציעו לי ספק כח איכותי יותר.
המחיר היה הוגן, אפילו הרכיבו לי את הספק במחשב.
שירות ויחס מעולים
מוצר:
ספק כח 550W
תמונת משתמש
שם:
אסי
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לבדוק זמינות המוצר לפני הגעתי לחנות
היו נחמדים, היה במלאי, הגעתי שילמתי קיבלתי את המוצר והמשכתי לדרכי.
אשמח לקנות שם שוב
מוצר:
כונן קשיח חיצוני MY PASSPORT 1TB
תמונת משתמש
שם:
lobl
תאריך:
24/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתילחנות ביקשתי מטען לאייפון 5
קיבלתי מענה מהיר ותוך 3 דקות סיימנו את העיסקה
והחיר היה טוב והמוצר עובד ללא תקלות עד היום
מוצר:
כבלים ומתאמים מטען לאייפון 5
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות החסירה פרטים בדף תיאור המוצר שבדיעבד היו מונעים ממני לקנות שם.
הזמנתי כונן קשיח חיצוני שלא נאמר בשום מקום שדורש חיבור לחשמל, ומסתבר שהוא כן דורש חיבור כזה.
כשהתקשרתי אליהם כדי להחזיר את המוצר, הם לא הסכימו לקבל אותו בחזרה בטענה שהם לא מקבלים מוצרים שנפתחו.
הוגשה תלונה למועצה הישראלית לצרכנות על הטעיה של לקוחות.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני Elements Desktop 2TB
תמונת משתמש
שם:
אלחנן
תאריך:
25/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-12 באפריל, מהירות המשלוח שצויינה היתה 7 ימי עסקים.

ב-24 באפריל לראשונה יצרו איתי קשר מהחנות ואמרו שהמוצר לא במלאי, ושנעשה בירור מול הספק וגם אצלו אין את המוצר. הציעו לי מוצר חליפי, אך העדפתי לסרב.

לשאלתי מדוע חלף זמן כה רב עד שיצרו איתי קשר, גימגם הנציג תשובה בסוג שרק עכשיו קיבלו תשובה מהספק.

בסוף הזמנתי את המוצר מחנות אחרת, ואני מקוה שיגיע בזמן. חבל שהייתי צריך לחכות כ"כ הרבה זמן.

בקיצור, לא עומדים בזמנים, והמוצרים שמופיעים באתר לא בהכרח מסונכרנים עם המלאי האמיתי.
מוצר:
כרטיס רשת TL-WN822N
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
24/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר צוין זמן אספקה של שבוע. 10 ימים אחרי ההזמנה נשלחה אלי הודעה מהמוכר (גיא) שאין להם את המוצר וההזמנה בוטלה.
לא מקצועי.
תגובת החנות:
לאחר נסיונות ליצור עם הלקוח קשר טלפוני, הלקוח לא עונה לטלפון
שלחנו מייל ללקוח שהמוצר אזל מהמלאי וכמו כן ירד מהאתר ועל כן אנו מתנצלים
מוצר:
עכבר M125
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
06/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל.
הזמנתי ביום שלישי את המוצר כשאר ההתחייבות היא "עד 7 ימי עסקים". ביום רביעי (כשבוע לאחר מכן) צלצלתי לחברה- ענה לי בחור מהתמיכה: "שירות לקוחות יצא להפסקה. תנסי שוב עוד חצי שעה" אחרי חצי שעה באמת ענה לי בחור משירות הלקוחות ואחרי שבדק את מספר ההזמנה הוא הצהיר כי רק מחר יגיע המוצר שהזמנתי לחנות (!) ורק אז יעבירו אותו בדואר רשום אליי. "זה היה חסר. לא אמרנו לך" כשהערתי את תשומת ליבו שזה יגיע אליי רק אחרי 7 ימים - הוא הסכים איתי בנונשלנטיות: כן, את צודקת. זה יגיע באיחור. ללא טון מתנצל, ללא רצון לשמח ולרצות אותי. מאחר והצעתי שתי אלטרנטיבות: או לעשות הכל כדי שזה יגיע אליי עד מחר, או לבטל את ההזמנה - הבחור ביטל בשמחה את ההזמנה וטען כי לא חויבתי בכלל (כדאי מאוד שכך יהיה)
למה אני צריכה להתקשר אליהם כדי לגלות שאין את המוצר במלאי? למה אפשר להזמין מוצר שאינו קיים במלאי? למה הם מתחייבים לזמן משלוח שבכלל לא אפשרי מבחינתם? למה אני צריכה להתרוצץ אחריהם? ולמה הטון המזלזל הזה של בחור שעבודתו מוגדרת כשירות לקוחות?!

אין ספק שבשביל הזמנה של 75 שקלים - אכן אין צורך להתרוצץ יותר מידי, להכביר במילים או חלילה "לבזבז" שליח כדי לגרום לי להיות מרוצה. אני מזמינה המון באינטרנט וכל אתר חדש אני קודם "בודקת" את השטח. מזמינה משהו קטן כדי לראות את האיכות, השירות ומהירות השליחה. מטרת התיק שרכשתי הייתה "לבדוק" את החנות לפני הרכישה הגדולה שתכננתי לי ולשלושת אחיי. חבל בשבילהם שככה פספסה החנות לקוחה שיכלה להיות בקלות מאוד מרוצה.. ומזל בשבילי שלא "נפלתי" יותר איתם.
פשוט בושה.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה תיק למחשב נייד, יצרה קשר טלפוני עם החנות, הוסבר ללקוחה שהמוצר ייצא אליה למשלוח בדואר רשום, אך לצערינו ייתכן איחור באספקה של יום אחד או מקסימום יומיים ועל כן אנו מתנצלים.
הלקוחה דיברה בצורה מתנשאת ואיבדה כל פרופורציות, הלקוחה סירבה לקבל את התנצלותינו על איחור שרק יתכן ביום אחד ודיברה בלשון מזלזלת ותוקפנית מצידה ועל כן ביטלנו את הזמנתה.

אנו עושים כל מאמץ שכל ההזמנות יסופקו ללקוחות בזמן ושלקוחותינו הרבים ימשיכו להיות מרוצים.
מוצר:
תיק למחשב נייד NS-033BL
תמונת משתמש
שם:
Gad
תאריך:
01/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ללא דופי. גיא ואבישי אנשים אדיבים ומוכנים לעזור בכל בעיה או משאלה.הם ממליצים ולא "משחילים"!!! בענף הזה לדעתי שורדים רק אנשים כאלה. נסו ותוכחו.
מוצר:
דיסק פנימי WD500 AZRX Green
תמונת משתמש
שם:
ינון
תאריך:
24/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בזה שכאשר ביצעתי את ההזמנה לא קיבלתי את פרטי ההזמנה למייל כמו שכל חנות אינטרנטית שולחת היום, אלא רק אישור תשלום מפייפאל.

באתר מצויין בפירוש שהנתב מתאים לשימוש בתשתית של בזק והוט.
מה שהם לא מציינים, זה שלא מדובר במכשיר משולב מודם+נתב אלא בנתב בלבד, כך שאם יש לי תשתית בזק זה מצריך גם מודם - שאין לי.
כאשר הנתב הגיע, גיליתי מיד שאיני יכול להשתמש בו. פתחתי את האריזה אך לא ביצעתי בו שום שימוש.
אנשי השירות לא גילו שום הבנה לסיטואציה ואמרו שמבחינתם ברגע שפתחתי את האריזה הם לא יכולים למכור את המוצר שוב ולכן אינני יכול להחזיר אותו (לא-מדויק. מבחינת החוק אם לא נעשה שימוש במוצר אני זכאי להחזירו גם אם האריזה נפתחה, אבל אני לא אכנס איתם לסמאטוחה משפטית על 80 שקל וכנראה שהם יודעים את זה).
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ראוטר מסוים שבחר בעצמו. הראוטר הינו ראוטר ללא מודם (ללא חייגן).
מאחר והלקוח אינו מבין כלל במוצרים שרכש וחבל שכך, הוא יכול להאשים רק את עצמו וכמובן גם ללכלך קצת על החנות.
חבל שלא ציין כמה עובדות חשובות:
1. הלקוח קיבל בדיוק את המוצר שהזמין.
2. המוצר הגיע במהירות הבזק ללקוח.
3. המוצר היה ארוז באריזתו המקורית – חדש לגמרי .

מה עוד אפשר לבקש .... קפה עם שתיים סוכר :)
מוצר:
נתב אלחוטי WR740N
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply