דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.89
ציון ממוצע
74
חוות דעת בשנה האחרונה
1009
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
2
3 חודשים אחרונים
28
0
3
6 חודשים אחרונים
35
0
12
שנה אחרונה
53
0
21
כל הזמן
788
10
211
נמצאו 1009 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
עזרא
תאריך:
14/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר אייפון 13 דרך האתר. לאחר מכן התקשרו להציע להוסיף אחריות ואוזניות מקוריות וראש מטען מהיר. לקחנו את זה. האוזניות לא ניתן להוכיח שהן מקוריות ולא הצלחתי להוכיח שלא, אך חד משמעית לא איכותיות. בפועל התפרקו לגמרי פיזית תוך פחות משבועיים אני אפילו לא מדבר על איכות שמע שהיה גרוע מהרגע הראשון, אין סיכוי בעולם שכך קורה למוצר של אפל. המטען ה"המהיר" לא עובד בכלל שמנו ישר בפח. לגבי המכשיר עצמו רכשנו ב3 תשלומים והם גבו בתשלום אחד ולא טרחו לבדוק או לתקן את הבעיה. בתגובות כמובן שירשמו שהציעו לי לבוא לראשון לציון להחליף אבל כמובן שזה לא פתרון וצריך לדאוג מראש לספק סחורה לפי מה שהובטח.
תגובת החנות:
הלקוח ראש את המוצר לפני כ5 חודשים , הלקוח הזמין את המוצר באתר עם תשלום כבר בתוך האתר עצמו ושם בחר בתשלום 1 , לאחר שקיבל את המוצר טען כי עשה באתר 3 תשלומים.. הסברנו ללקוח כי החיוב התבצע באתר ואין לנו אפשרות לשנות את התשלומים אך ניתן לדבר ישירות עם חברת האשראי בכדי שישנו . לגבי האוזניות והמטען , הלקוח חייג אלינו בטענה כי האוזניות לא עובדות טוב וכי המטען גם לא תקין כמובן שנאמר לו כי הוא יכול לשלוח אלינו את המוצרים התקולים ואנחנו נשלח לו כנגד חדשים או לחלופין להגיע לסניף ולהחליף במקום את המוצרים ששילם עליהם במלוא כספו. הלקוח טען כי אין לו זמן להתעסק בזה וכי הוא כבר רכש לעצמו חדשים . אנחנו לעולם לא מתחמקים מלתת שירות ואנו דואגים לנסות להוציא כל לקוח מרוצה וכך נמשיך לעשות תמיד .
מוצר:
IPHONE13 128GB
תמונת משתמש
שם:
shalom.marom1
תאריך:
12/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טבלט דרך האתר, כבחרתי לשלם בטלפון לנציג שיתקשר אלי. במקום שיתקשר אלי נציג, קיבלתי מייל עם מחיר המוצר, ונאמר לי שאשלם בחנות בזמן הרכישה. למחרת כשהגעתי לחנות המוכר דרש סכום גבוה יותר עבור המוצר.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הכניס הזמנה עם תשלום טלפוני לאיסוף עצמי מהחנות . כאשר מכניסים הזמנה באתרנו צריך לאשר כי קוראים את תקנון החנות ומבינים אותו . ברגע שמכניסים הזמנה טלפונית למוצר מסוים החנות מתחייבת לשמור את המחיר אשר אותו היא פירסמה לאותו היום בלבד. כאשר מזינים הזמנה עם כ"א באתר ההזמנה גם היא לא מחויבת עד אשר מגיע הלקוח לחנות להציג את פרטיו המזהים במקום אך המחיר נשמר ללקוח לכל זמן אשר יבחר להגיע. למרות זאת ניסינו לעזור ללקוח וכמובן לבוא לקראתו כי המחיר עלה במספר שקלים בודדים אך הלקוח לא היה מוכן לשמוע ופשוט יצא והלך . בבסט סייל עושים הכל בכדי להוציא כל לקוח מרוצה וכך גם עשינו במקרה זה מה שלצערנו לא צלח . בהצלחה ללקוח .
מוצר:
טבלט סמסונג t220
תמונת משתמש
שם:
yoavtiran
תאריך:
10/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עבור אמא שלי שהיא אישה בת 85 מכשיר סמסונג S10 דרך האתר ביום שישי. כתוב באתר שהמטען מקורי. ביום ראשון בבוקר מתקשרים מהחנות לאמא שלי שהיא אשה בת 85 ואומרים לה שהמטען מתאים לשקע אנגלי ושאם היא רוצה מטען מקורי שתוסיף 100 שקלים. היא כמובן הסכימה וחייבו אותה ב100 שקלים נוספים. התקשרתי לחנות וביקשתי וניסיתי לבקש שיחזירו לה 100 שקלים כיוון שבשום מקום לא רשום שהמטען שקנינו לא מתאים לשקע ישראלי, ואפילו רשום ,'ראש מטען וכבל מקוריים ' אך לא הצלחתי לקבל את הכסף בחזרה. הציעו לי להגיע לחנות בראשון להחזיר אם אני לא מרוצה. אמרתי שאני אכתוב את מה שקרה בביקורת בזאפ אם לא יחזירו, אז הנציג טען שאני מנסה לסחוט אותו. שיהיה להם בהצלחה, הכל מוקלט.
מוצר:
SAMSUNG S10 128GB
תמונת משתמש
שם:
davidpidlset4
תאריך:
10/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי אל החנות לרכוש את המכשיר ביבוא מקביל , הגעתי לינות הציעו לי יבואן רשמי במחיר מוזל
מוצר:
וואן פלוס 8 פרו
תמונת משתמש
שם:
liranbarshis12
תאריך:
05/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר והגעתי לאסוף בחנות , ישבתי מול רמון הנחמד שנתן לי לודא שהדגם אירופאי ולא יפני ! ממש מרוצה ..
מוצר:
פיקסל 6
תמונת משתמש
שם:
alexandermishor303
תאריך:
04/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בחנות מוקדם יותר היום שירותיות טובה ומחיר שהם מחויבים לו קיבלתי תודה לכם חברים
מוצר:
Xiaomi note 9 pro
תמונת משתמש
שם:
benjaminhof43
תאריך:
03/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I had a problem with the new phone I bought from them. As soon as I informed them of the problem they send me a new one immediately with the courier that day. Well done
מוצר:
Samsung note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
igorberginski3
תאריך:
03/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי ביום חמישי הגתי בשישי והמוצר היה זמין כפי שהובטח לי במחיר ממש טוב !
מוצר:
טאבלט איקס 205
תמונת משתמש
שם:
hemibrodo43
תאריך:
31/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה ה3 שלי בחנות , הגעתי לרכוש בפעם הראשונה אייפון ואמנם אני לקוח שלהם אך הזהירו אותי כי יכולים להיות מחודשים , הנציג הרגיע אותי והראה לי באתר של אפל שהמכשיר חדש לחלוטין ולכן אני נאמן לחנות הזאת ב200 אחוז
מוצר:
אייפון איקס אר
תמונת משתמש
שם:
intoitgloballtd
תאריך:
30/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ממש טובה הגעתי הציעו לי יבואן רשמי בתוספת תשלום שווה , תודה למיקי היקר
מוצר:
נוט 11 פרו שיוני
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
טךמכא
תאריך:
21/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת קניה שניה שלי בחנןת מחירים טובים שירות משביע רצון יחס מצויין סהכ חנוצ טובה
מוצר:
סמסונג 12
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
13/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה ניסיתי לרכוש מכשיר טלפון והם הודיעו לי שהוא לא קיים במלאי.
לפני מספר ימים ניסיתי שוב, אמרו לי שיש במלאי - הזמנתי באתר וציינתי במקום המיועד את כתובת המשלוח.
נציג החברה חזר אליי, לאחר שהודעתי לו שאני מעוניין רק במכשיר ללא תוספות, הוא הודיע לי שצריך להקים הזמנה ולהקים חדשה מכיוון שניתן לשלוח רק אליי ולא לכתובת אחרת. זה מאוד תמוה, במיוחד כשמופיע באתר שלהם אפשרות לשלוח לכל כתובת.
עשיתי כדבריו והקמתי הזמנה חדשה בהתאם לכל ההנחיות וגם הוספתי את פרטי האשראי.
היום, התקשר אליי שוב נציג החברה והודיע שאין להם מכשירים במלאי.
הם מפרסמים מחיר זול ותוספות יקרות - למי שמזמין רק מכשיר - אין להם במלאי.
תעשו עם זה מה שאתם רוצים.
תגובת החנות:
שלום רב
לצערנו הסקת המסקנות של הלקוח מוטעת , אכן הלקוח הזמין מכשיר ואכן הוא אזל ממלאי החברה ולכן הוא לא מופיע באתר . נאמר ללקוח כי המוצר אמנם לא זמין אך אנו תמיד מחדשים את המלאי שלנו ואנו יכולים לחייג אליו ברגע שיגיע מלאי . (נאמר לו כי זה גם יכול לקחת יום אחד) . הלקוח החליט כי אנחנו מרמים אותו והחל לגדף את נציג החנות אשר דיבר איתו . צר לנו שזה מה שהלקוח חושב וזאת התחושה שלו . בסט סייל סלולר חורטת על דגלה לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר ואת המחירים הזולים ביותר וכך נמשיך .
מוצר:
S21
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
13/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנציגים לא מוכנים להוציא חשבונית על החברה.
כיוון שלא הוספתי תשלום על אחריות יבואן רשמי...
ביטלו את ההזמנה כיוון שדרשתי חשבונית עסקית!
מוצר:
סמסונג 12A
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
07/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שעון של שיומי לבת והיא לא התלהבה ממנו לכן חזרנו לחנות להחזיר בלי לפתוח את המוצר קיבלנו זיכוי נלא
מוצר:
שעון שיומי 4
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
06/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות חשש לבצע רכישה עקב ביקורות שליליות בגוגל ביצעתי אצלם רכישה של טאבלט סמסונג t220 במחיר הנמוך ביותר ועם אחריות יבואן רשמי, למחרת בבוקר התקשרו לעדכן שניתן להגיע ולאסוף את המוצר. כשהגעתי מיכאל מהחנות נתן שירות אדיב ומהיר והרגשה טובה, בהחלט אבצע אצלם רכישות נוספות בעתיד, ממליץ בחום.
מוצר:
טאבלט סמסונג Tab A7 SM-T220
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
05/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפניש יומיים רכשתי בלוסרי לאשתי והיא לא רצתה לככן חזרתי לינות יום למחר וקיבליתי זיכוי על המכשיר
מוצר:
סמסונג a52s
תמונת משתמש
שם:
yoniezra76
תאריך:
01/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתתי לנציג מיכאל תקציב והתאים לי את המכשיר שראה לנכון שהכי ווב עבורי, אני מרוצה מהשירות ובהחלט אשוב
מוצר:
איי 12 סמסונג
תמונת משתמש
שם:
ozgranit8
תאריך:
27/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי בבוקר אל החנות וידאתי שהם מחזיקים במלאי את הטלוויזיות מכיוון שזה מוצר די גדול ונאמר לי כי קיים זמין לרגישה במלאי החנות , הגעתי רכשתי עם מעט המתנה בתור ואחד העובדים גם עזר לי להרים אותה אל הרכב שלי
מוצר:
טלוויזיה שיומי 65
תמונת משתמש
שם:
moradrahimi256
תאריך:
27/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי בשעות הבוקר לוודא שיש במלאי הגעתי וקיבלתי מחיר טוב ושירות מהיר תודה רבה לחנות
מוצר:
Oculus 2
תמונת משתמש
שם:
Leib
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול קניתי אייפון חדש ובגלל שלא עדכמתי תוכנה לא הצלחתי לעביר נתונים דיברתי עם החנו. היום מרקחוק הסביר לי בחור מה חעשות והכל הסתדר חנות טובה שירות מצויין גם לאחר הקמיה
מוצר:
אייפון se
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתמ בזאפ אוזניות של אירפודס מצאתי צחיר טוב שירות מעולה תודה לרמון מאמין שאחזור לחנות שוב
מוצר:
איירפודס פרו
תמונת משתמש
שם:
refael49754
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני מספר ימים ונתקלתי בקושי בהפעלת המוצר וחשבתי שיש לו תקלה וממש התבאסתי הגעתי לחנות הבוקר הסבירו לי בסבלנות רבה ויצאתי מרוצה בגלל רמון הגבר
מוצר:
AirPods max apple
תמונת משתמש
שם:
anatolyabramov157
תאריך:
24/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בבוקר הגתי בערב בסניף היו כנה לקוחות לפני ופחדתי שיגמר המוצר אך כנראה שהם מחזיקים מספיק במלאי בשביל שלא יהיה פדיחות
מוצר:
T220
תמונת משתמש
שם:
talgordon12197
תאריך:
23/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לבדוק עם הנציג שהמכשיר שאני עומד לרכוש חדש ולא היה בשימוש וכך הוא הראה לי בנוסף גם המיגון היה במחיר ממש טוב כך שראוי לפרגן להם
מוצר:
אייפון איקס אר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply