דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBest Cell Celular ?
3.89
ציון ממוצע
74
חוות דעת בשנה האחרונה
1009
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
2
3 חודשים אחרונים
28
0
3
6 חודשים אחרונים
32
0
12
שנה אחרונה
53
0
21
כל הזמן
788
10
211
נמצאו 1009 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
תמונת משתמש
שם:
Coralo
תאריך:
25/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה. אין שקיפות מלאה והנציגים סותרים את עצמם לעומת מה שכתוב באתר ולוקחים מחירים מופקעים על "התוספות" מסביב - בחרתי מגן מסך סיליקון full body ב-120 ש"ח וכנראה שהנציגים לא יודעים מה פירוש המילים האלה כי הטלפון הגיע עם מגן מסך רגיל לחלק הקדמי שממש לא שווה 120 ש"ח. התקשרתי לנציג והוא ערבב אותי בחארטות שפול בודי זה מגן על כל המסך ואין אופציה אחרת - וזה אחרי שניסו לדחוף אחריות בתוספת תשלום שבאורח פלא כן מגיעה עם מתנה של מגן אחורי. מעניין. בחרתי מטען מקורי אמריקאי עם מתאם והביאו לי מטען אירופאי. בקיצור - לקנות ממקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה את המכשיר מהחנות דרך הזמנה אינטרנטית .קיבלה שיחה ממוקד המכירות בזמן מאוד מהיר מרגע ביצוע ההזמנה באתר. המשלוח הגיע ללקוחה עוד באותו יום שבו ביצעה את ההזמנה . הלקוחה בחרה באתר באופציות מיגון של מגן מסך סיליקון ולאחר שקיבלה אותו התלוננה כי זה לא שווה את המחיר אך מגן מסך סיליקון למסך קיים רק אחד ולא שום דבר אחר אך הלקוחה מתארת פה כאילו מישהו הכריח אותה לרכוש את המיגון כאשר היא טוענת שהמחירים "מופקעים" ועוד לא ממליצה לרכוש אצלנו . צר לנו שאנחנו נותנים שירות ברמה מהגבוהות בארץ הזאת וכמובן שמחירים ללא תחרות ועדיין לקוחות מכפישים את שמנו ללא סיבה מאחורי המקלדת בלי להבין את ההשלכות. בסט סייל סלולר תמשיך לתת שירות ללא פשרות כפי שעשתה גם כאן ותקבל באהבה כל ביקורת ריאלית של לקוח אשר יצא לא מרוצה.. בהצלחה ללקוחה !
מוצר:
Redmi note 11 pro plus 5G
תמונת משתמש
שם:
ספיר שהרבני
תאריך:
19/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לאשתי לפני כ3 וחצי חודשים מכשיר מדגם Xiaomi 12 pro יבואן רשמי (המילטון). המכשיר עשה בעיות מההתחלה, כבר אחרי שבוע שבועיים של שימוש. נתקע, לא מגיב. היינו בתקופה עמוסה גם בחיים האישיים וגם מבחינת עבודה, למזלנו היה לה את הטלפון החלופי ואמרנו שנדבר עם החנות/היבואן כשנהיה בתקופה רגועה יותר. אחרי 3 חודשים יצרנו קשר עם היבואן ולאחר ששמנו את הטלפון לתיקון, התקשרו ואמרו שלטלפון יש קורוזיה, שזה לא באחריות. ואם אנחנו רוצים לתקן זה יעלה לנו 1,400 ש"ח. היינו בשוק. הסברנו להם שאין מצב שזה נגרם מאיתנו אך הם התעקשו. מהחנות גם מסרבים לקחת אחריות ובינתיים הגשנו תביעה ומחכים שהצדק ייצא לאור. להתרחק כמו מאש גם מהמילטון וגם מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר באחריות היבואן הרשמי המילטון. כאשר יש קורוזיה במכשיר כתוצאה משימוש לא נכון במכשיר (כך מעבדת היבואן החליטה לא אנחנו) אין לנו כל יכולת לעזור . כאשר מעבדה טוענת שיש קורוזיה יש ממצאים בהתאם שמוכיחים שיש קורוזיה... הלקוחות יכולים להגיד שאין מצב שזה נגרם מהם אך יש הוכחות למעבדה ולנו אין כל יכולת להתערב בנושא . בהצלחה ללקוחות .
מוצר:
Xiaomi 12 pro
תמונת משתמש
שם:
eladshimol99
תאריך:
15/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהייתי אצל 2 חנויות שלא הסכימו למכור לי במחיר אותו הם פרסמו מסיבות לא ברורות.. הגעתי אליהם הציעו לי אחריות יבואן רשמי סירבתי כי אותי אישית זה לא מענין. עמדו במחיר אותו הם פרסמו ונתנו שירות מצוין .
מוצר:
A73
תמונת משתמש
שם:
shlomiasraf312
תאריך:
15/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אצלהם כבר כמה פעמים , שירות יוצא דופן ומחירים בלי שום תחרות כל פעם מחדש , שמח לחזור
מוצר:
סמסונג איי 52
תמונת משתמש
שם:
Moti
תאריך:
27/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ עליהם!! צלצלתי הבוקר כדי לברר פרטים על טאבלט. אמר שבמלאי ואפשר להגיע. כתוב באתר במפורש שמקבלים קופסא מקורית וסגורה. הגעתי במיוחד מהרצליה - ואז הסתבר שהטבלט מגיע עם מטען לא ישראלי. הבחור שם, זה שדיבר איתי בטלפון, הסביר שכדי לקבל מטען ישראלי צריך לקנות יבואן רשמי, זה עוד 80 ש"ח (על מכשיר שעולה 480 ש"ח). אמרתי לו שזה לא הוגן, לפחות כתבו באתר שמקבלים מטען לא ישראלי. הוא אמר, ואני מצטט: "כל זמן שזו קופסה סגורה מותר לי לכתוב מה שבא לי". אתם מבינים? מותר לו מה שבא לו. רציתי ללכת משם ובסופו של דבר הוא החליט לעשות לי הנחה על ה"יבואן הרשמי", במקום 80 ש"ח הציע ב-40 ש"ח. קניתי למרות שלא מגיע להם לקבל את הכסף שלי, רק כי כבר הגעתי במיוחד והמכשיר היה מולי. לא ממליץ לכם להתקרב ולקנות בחנות כזו. מי שמשקר בקטנות, ישקר לכם גם בדברים גדולים יותר. יש אלטרטיבות טובות יותר.
מוצר:
Galaxy Tab A7 Lite
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
24/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קראתי את חוות הדעת מלאות האזהרות וחשבתי שמגזימים וחשבתי שהאנשים שדירגו את החנות נמוך אולי לא הסבירו את עצמם טוב. אוי כמה טעיתי!!!!
התקשרתי כדי לשאול באיזה צבעים יש להם את הטלפון. אמרו לי "רק בירוק". בגלל כל הביקורות הכעוסות על החנות שאלתי במפורש על אחריות יבואן מקביל לעומת יבואן רשמי והאם זה משנה בהקשרי המלאי והצבעים. אמרו לי שלא. כעבור שעתיים כשהגעתי לחנות, אחרי שסירבנו לניסיון אגרסיבי לשדרוג אחריות שאלו באיזה צבע נרצה את הטלפון ופתאום את הצבע הירוק שביקשנו לא היה. היה רק ורוד.
יש שני הסברים שעולים לי לראש: 1) הטעייה מכוונת וניסיון ליצור על הלקוח, שכבר הגיע לחנות, לחץ לשדרוג אחריות 2) שבמקרה, במהלך השעתיים האלה בין שיחת טלפון להגעה לחנות כל הטלפונים הירוקים נקנו, ולא רק שהם נקנו אלא שהגיעה אספקה חדשה של טלפונים ורודים בלבד. או שאולי הגיעו עם הורודים גם טלפונים בצבעים אחרים (כמו למשל צבעים שפופולריים יותר אצל גברים) אבל במהלך הזמן הזה (גג שעתיים) כל האספקה החדשה שאינה ורודה כבר הספיקה להימכר.

כל אחד מכם יחליט בעצמו מה רמת הסבירות שהוא משייך לכל אחת משתי האפשרויות.

אם בתגובה יתקבלו תירוצים מתנצלים על חוסר תשומת לב מצער של נציג החנות שדיבר איתי בטלפון זאת שגיאה שיהיה לי קשה להאמין שנעשתה בהיסח דעת - הביקורות מלאות בתלונות על אירועים דומים ככה שאנשי החנות אמורים להיות מאוד מפוקסים בנושא ולנסות להימנע ממנה בכל מאודם.
תגובת החנות:
שלום רב , הביקורות לא יהיו מתנצלות כפי שהלקוח טוען מכיוון שהלקוח דיבר עם החנות בבוקר וגם כשהוא דיבר נאמר לו כי החנות לא מתחייבת לצבעים אך הוא יכול להגיע . כשהגיע הלקוח המוצר בכלל לא היה יותר באתר מכיוון שנשארה יחידה אחרונה במלאי בצבע ורוד וכאשר במלאי החנות אין מספר יחידות המוצר כלל לא באתר . נאמר ללקוח את הצבע הזמין בייבוא מקביל ולחנות כלל לא היה יבואן רשמי באותו זמן .ובכלל לא הוצע לו יבואן רשמי כך שלא מובן על מה הןא מדבר . נאמר ללקוח כי החנות אמורה לקבל בצבע ירוק במהלך היום והוא יכול להשאיר מספר ונגיד לו מיד כשמגיע אך הוא ורעייתו החלו להתנהג ולדבר בצורה מבישה ולא מכבדת . הלקוח כנראה רצה לנפח את חוות הדעת כדי שינסו להתייחס לדבריו אך שום מילה שכתב לא נכונה ולא אמיתית . בבסט סייל ניתן לקבל את המחירים הטובים ביותר ואת השירות הטוב ביותר בכל רגע נתון והשירות הטוב שלנו מוכח כבר שנים רבות .
מוצר:
Samsung s22 plus
תמונת משתמש
שם:
batiaizhak78
תאריך:
21/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי מלא חנויות שבדקתי הם באמת היחידים שהחזיקו את המוצר הזה ! אחלה שירות ומחירים טובים
מוצר:
Apple air tag
תמונת משתמש
שם:
nicolai02291
תאריך:
30/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה מאוד שירות ממש בסדר יבואן רשמי במחיר אטרקטיבי תודה לכל אנשים מחמדים !
מוצר:
שיומי 12 פרו
תמונת משתמש
שם:
עדי ורון
תאריך:
02/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 טלפונים ניידים אונליין ובאתי לאסוף .
בחנות המוכר ניסה לעשות לי ״הגדלת מכירה״ אגרסיבית על מה שכבר ארוז כחלק מהמכשיר !!!

תזהרו !!!

חבל שזו התחושה שיצאתי איתה !
תגובת החנות:
המחיר אותו אנו מפרסמים מוגבל ליחידה אחת ללקוח במחיר הפרסומי. כאשר הלקוחה הגיעה לחנות זה אפילו לא הוזכר מולה בכדי שתצא מרוצה מהקניה . המוכר שתפקידו הוא למכור... הציע ללקוחה אופציה עם אחריות יבואן רשמי בתוספת תשלום לבחירתה הלקוחה נענתה בשלילה וקיבלה את המוצר כפי שרצתה ללא שום בעיה .. לא ברור על מה ביקורת שלילית ועוד של כוכב 1 ? הלקוחה הגיעה לחנות קיבלה שירות טוב מהיר ויעיל . יצאה מהחנות ומיהרה לעשות ביקורת שלילית ולנסות לפגוע בשמנו . לצערנו לא נוכל לתקן את העולם ונאחל כל טוב גם לאלה שמנסים לפגוע בפרנסתנו ובשמנו הטוב .
מוצר:
Redmi note 11
תמונת משתמש
שם:
roq.roni
תאריך:
30/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין סמסונג S21,
אחרי שהנציג לקח את כל הפרטים בטלפון כולל פרטי האשראי, נזכר לדרוש שליחת צילום ת.ז בWHATSAPP למס' שלו.
עם כל הכבוד לצורך של החנות להגן על הרכישות, שליחת צילום ת.ז בטלפון לגוף פרטי זה טמטום.
מוצר:
S21
תמונת משתמש
שם:
annabeider980
תאריך:
29/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייגתי ורציתי רק יבואן רשמי , הגעתי וקיבלתי את המוצר ישר עם שירות טוב וחיוך מהנציג , ישר כוח
מוצר:
אייפד דור 9
תמונת משתמש
שם:
avipapo1
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהטובים שנתקלתי
בחיים שלייום שישי קניתי טלפון לאבא שלי והיום עזרו לו לעתיקק נתונים ללא תלשום
מוצר:
samsung note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפווו של סמסונג נוט 10לייט היתי צריך עזרה בהעבררה של נתונים לאשתי החברה בחנות עזרו לי ממש מכל הלב
מוצר:
סמסונג נןט10 לייט
תמונת משתמש
שם:
yadsheivotavi
תאריך:
27/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הקניה הראשונה ובטח לא באחרונה .. בדר״כ יודע מה אני רוצה הפעם הגעתי קצת מבולבל וארז כיוון אותי . מה שבטוח אני סומך עליהם בעינים עצומות .
מוצר:
סמסונג אם 32
תמונת משתמש
שם:
yosefyehazkel4
תאריך:
26/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח שלהם אך תמיד מוודא שהם הכי זולים ואף פעם לא מתאכזב אנשים מדהימים
מוצר:
אס 22
תמונת משתמש
שם:
shaybendavid709
תאריך:
26/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב שירות טוב ומקום נעים , שהגעתי ידעתי מה אני רוצה לרכוש ולכן יצאתי מהר מהחנות
מוצר:
Xbox x
תמונת משתמש
שם:
albertolyer4
תאריך:
25/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת בדרך כלל אני קונה יבואן מקביל הציעו לי במחיר טוב את האחריות של המילטון אז קניתי והיה גם שירות טוב
מוצר:
טלוויזיה קסיומי 32
תמונת משתמש
שם:
refaeldabush3
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המליצו לי בתחילת החודש על מכשיר , משתמש בו כבר מעל שבועיים ובאמת מבסוט עד השמין מכשיר עם ביצועים מדהימים תודה למיקי התותח
מוצר:
Samsung s10 5g
תמונת משתמש
שם:
ezraglok56
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה רק יבואן רשמי והם הכי זולים שמצאתי עם שירות באמת טוב ותודה לארז
מוצר:
283119
תמונת משתמש
שם:
omribahar1999
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש קונסולה אחרי שראיתי שהם הכי זולים ואכן כך יצא שירות טוב ואחלה מוצר
מוצר:
קונסולה נינטנדו
תמונת משתמש
שם:
pelmandaniel89
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות המתנה מועטה בתור , נוכחתי לראות חברה מקצוענים שעובדים בשירות ואדיבות מלאה עם רצון לעזור .
מוצר:
סמסונג 10 פלוס
תמונת משתמש
שם:
adibenson45
תאריך:
20/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי המלצה על טאבלט טוב עד 1000 שקל ארז הנציג המליץ לי ולבנתיים לפי השימוש אכן ההמצה הייתה טובה נקווה שימשיך כך
מוצר:
טאבלט בלק ויו
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
19/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי מסוג Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM
על בסיס מחיר אטרקטיבי.
בפועל אילצו אותי לשדרג אחריות ובכך העלו את המחיר ב100 שקלים נוספים ללא יכולת בחירה אמיתית (בטענה כי רכשתי מחשיר אחר בחנות לפני 4 חודשים והם לא יכולים למכור מכשיר נוסף בהנחה לאותו בית אב?!!).
הדבר נעשה לאחר שהמתנו בתור בחנות שאליה הגענו במקום להודיע בטלפון המקדים שהיה בינינו.
הדבר גורם לתחושת אכזבה.
מוצר:
Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM
תמונת משתמש
שם:
yuval.lehman
תאריך:
18/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון עמיד למים, חודשיים לאחר הקניה עם הגשם הראשון המסך הפסיק לעבוד, הפלאפון ללא כל פגע או סריטות.
שמתי את הפלאפון לתיקון במסגרת האחריות, לאחר שלושה שבועות הפלאפון חזר עם הטענה כי יש קורוזיה וזו בעיה שלי כיוון ונזקי מים אינם מכוסים במסגרת האחריות.
כמובן שאני זה שהתקשר לברר כל כמה ימים אם הפלאפון חזר, כמובן שאני הייתי צריך לשים את הפלאפון ולקחת אותו בסיום התהליך וכמובן שאין כל ניסיון להגיע לפיצוי או פשרה בהיבט התוצאה הסופית בה תוך חודשיים הפסדתי 1000 שקל על פלאפון שהיה אמור להיות עמיד למים למרות שברור בשלב הזה שלא היה.
פלאפון מלא קורוזיה ואינו בר תיקון במסגרת האחריות אני כמובן מבין, אבל שילמתי לפלאפון עמיד מים, גשם נכלל ביכולות העמידות שציינו במפרט המכשיר.
במקום שהחנות תקח אחריות על מכשיר פגום (לא עמיד למים למרות שהיה אמור להיות) שמכרה לפני חודשיים הושארתי ב׳זו בעיה שלך׳ היות ומדובר בנזקי מים.
אפס תודעת שירות, אפס מסוגלת ותושייה אישית של העובדים, ליצור קשר עם היבואן ולדרוש שיזדכה על המכשיר מול גוגל הענקית זה כל כך קל ועדיין לא משנה כמה ביקשתי הייתה אפס היענות לעזרה אמיתית. ממליץ לא לקנות מהם. נקודה.
תגובת החנות:
הלקוח היקר אמנם רכש מכשיר עם עמידות למים אך הלקוח מסרב להבין כי גם אם מכשיר עמיד למים הוא לא עמיד בפני כל דבר ! . לצערנו המכשיר של הלקוח מקורז כמעט בכל חלקו ויש יבואן למכשיר והוא זה שנותן את השירות . כמובן שברגע שיש קורוזיה למכשיר היבואן לא יכול לתת אחריות למוצר ואין לזה שום קשר אל החנות וידינו כבולות .
מוצר:
google pixel 3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply