דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי אלקטרוניקה וחשמל (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מבית מבט אינטליג'נט בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במבט אלקטריק ?
2.77
ציון ממוצע
53
חוות דעת בשנה האחרונה
453
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
3
0
10
6 חודשים אחרונים
8
0
15
שנה אחרונה
23
0
30
כל הזמן
334
5
114
נמצאו 453 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
צפורה
תאריך:
24/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לפני ביצוע הזמנה של מקרר, מאחר והיה מאוד דחוף לי לקבל את המקרר בהקדם רציתי לוודא שהמוצר במלאי. ענה לי נציג שאמר שהדגם שרציתי לא זמין במיידי והציע לי לקנות דגם יותר יקר והבטיח לי שזה זמין במיידי ויגיע תוך מספר ימים. הוספתי עוד כסף ולקחתי את הדגם היותר יקר. לאחר מספר ימים התקשרתי לחנות לראות מה קורה עם האספקה, ואז התחלתי מסע ייסורים מולם. קודם כל עשו את ההזמנה לא על השם שלי. אחר כך אמרו לי שהדגם שהזמנתי בכלל לא קיים במלאי ויש מחסור וזה אחרי שווידאתי איתם לפני ההזמנה. ואז אחרי כמה ימים נוספים של הלוך ושוב בסוף נתנו לי דגם אחר ממה שהזמנתי ושינו לי את הצבע בהזמנה וספרו לי מחדש 7 ימי עסקים עד האספקה למרות שזו טעות נטו שלהם.
כמובן שלא עמדו בתנאי האספקה של 7 ימי עסקים. בכל פעם הייתי צריכה לרדוף אחריהם, מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים. סחבת של ממש ושירות גרוע ביותר.
בקיצור אכזבה גדולה מהשירות בחנות הזו. אין קשר בין ההבטחות למציאות, שכנעו אותי לשדרג את הדגם ובסוף הוא לא היה במלאי וכך נשארתי שבועיים בלי מקרר בגללם ובסוף קיבלתי מקרר שבכלל לא רציתי רק בגלל שלא עמדו בזמנים.
כמובן שמבחינת החנות הכל תקין ולא רואים שום בעיה בהתנהלות שלהם גם בעיכוב בזמנים וגם בזה שקיבלתי צבע שלא רציתי ודגם שבכלל לא רציתי להזמין וכפו עלי לקבל אותו כי הייתי חייבת מקרר דחוף.
מוצר:
מקרר פוג'י
תמונת משתמש
שם:
janethayaavezov
תאריך:
20/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בראש ובראשונה חייבת לציין שהנציגה שדרכה ביצעתי את ההזמנה הייתה סופר שרותית, אדיבה, סבלנית ונעימה.
שנית נאמר לי שלאור בקשתי הם ינסו לזרזר את השילוח וכך היה (תוך 4 ימים כבר הופעלה בביתי).
על המחיר אין מה לדבר, מחיר לכל כיס.
ממליצה לכולם בחום כי שירות מהיר ואדיב כזה לא תמצאו בשום מקום, באחריות!!!!!
מוצר:
מייבש כביסה של fujicom
תמונת משתמש
שם:
Aviad
תאריך:
20/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין והובלה בזמן מרוצה מאוד מומלץ וגם משתלם במחיר . . . . .
מוצר:
מייבש כביסה פוג׳יקום
תמונת משתמש
שם:
Hadas
תאריך:
12/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת , מתחייבים למוצר ושניה לפני שהוא צריך להגיע הם לא מספקים את המוצר, מציעים חלופה יותר גרועה ועם זמן המתנה ארוך יותר !!
לא ממליצה !!
מוצר:
מקרר מקפיא עליון מידאה כסוף דגם HD-273FN6339
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
28/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלון ואביגדור בחנות עזרו לי לבחור מוצר מצויין . לאחר שהיו לי בעיות עם חברת השליחויות של היבואן אלון המקסים אפילו טרח והביא לי את הטלוויזיה בעצמו עד הבית , ועזר לי להתקין אותה . שירות מעולה מעל ומעבר .
מוצר:
סמסנוג 43" דגם 9000
תמונת משתמש
שם:
Galitn
תאריך:
27/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף לרכוש מאווררים, ממליצה בחום, קיבלתי יחס אישי, איכפתיות, אמינות מחיר מעולה, שירות מעולה.
מוצר:
מאוורר מגדל
תמונת משתמש
שם:
Yonatan
תאריך:
21/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. הגעתי לבית העסק לקניית מוצר חשמל ויצאתי אחרי כמה דקות מרוצה עם המוצר באחראיות.
מוצר:
שיאומי שואב אבק C1
תמונת משתמש
שם:
chen1122669
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים חייב לציין את אלון שדאג לי במיוחד להכוונה בדיוק למוצרים שהייתי צריך !
שאפו!
מוצר:
מקרר מידאה
תמונת משתמש
שם:
efi
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה ממש גרועה
הזמנו מהם מדיח אחרי 3 שבועות של פניות חוזרות ללא מענה נזכרו להגיד שאין במלאי ואין צפי להגעה של מלאי ואם אני רוצה אני יכול להוסיף 1000 שקל ולקבל
פשוט ביזיון
תגובת החנות:
בעולם שלנו בזמן הקורונה המלאים לא תקינים בכל החברות ואנחנו מסתמכים על הספק
ובמקרים מסוימים על המלאי הקיים שלנו.
אנחנו לא מחייבים את הלקוח עד לאספקה וכותבים באתר שזה בכפוף למלאי ספק,
למרות שאומרים לנו שיש עד שהזמנה נכנסת יכולות להיכנס הזמנות נוספות ונגמר המלאי.
ברגע שאנחנו מודעים לכך מיד מסירים את המוצר מהאתר ומציעים מה שיש במלאי
מוצר:
מדיח מילה
תמונת משתמש
שם:
x0123456
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהם.
יותר מידי נורות אדומות ובסוף לא סיפקו את המוצר.

ביצעתי הזמנה של מקרר.
אחרי שבוע התקשרו וסיפרו שהמוביל אמר שהמקרר פגום (סיפור הזוי כי בכלל לא תיאמו איתי).
המליצו לשדרג לדגם אחר בתוספת של 20 שקלים ושהמקרר החדש עם דירוג אינרגטי A ולא D ואז המוכר בטלפון אמר - "בזכות השדרוג אתה תחסוך ארגזים של כסף כל חודש". - משפט שקרי לחלוטים.
לבסוף הם הסכימו לבצע את השדרוג ללא תשלום, ואמרו שיספקו את המקרר תוך 3-4 ימים.
לאחר 3 ימים התקשרתי לברר מדוע לא תיאמו איתי ושוב שמעתי סיפורים שההזמנה הלכה לאיבוד ואם אני רוצה אפשר לעשות חדשה ולהמתין שוב בין 5-7 ימי עסקים.
זה השלב שהחלטתי לבטל את ההזמנה כי הרגיש לי שנתקלתי בחברה שבמקרה הטוב לא יודעת לעבוד ובמקרה הרע יודעת לספר סיפורים לא מוצלחים...
תגובת החנות:
היתה לנו תקלה עם סחורה ישנה ופגומה (סך הכל שני דגמים)
הורדנו את המוצרים מהאתר ברגע ששמענו שהמוביל שלנו מסר שיש פגם ולא רצינו לשלוח מוצר פגום
נתנו כפיצוי מוצר יותר יקר ללא תוספת תשלום וגם זה לא הספיק ללקוח
היו נסיונות התקשרות ללקוח ולא החיתה תגובה
לא חייבנו את הלקוח ונתנו לו אפשרו לקבל מוצר עם דירוג B ול A כמו שהוא כתב למרות שבאינטרנט רשום שהוא A
הלקוח הזמין דירוג D שצורך באופן ברור יותר חשמל
איך זה שירות גרוע?
מוצר:
מקרר ‏מקפיא עליון Normande KL2601 ‏226 ‏ליטר נורמנדי
תמונת משתמש
שם:
Yevgeny
תאריך:
13/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים, שירות אדיב ומקצועי. בעקבות אי הבנה שלי הזמנתי טלוויזה שונה ממה שרציתי. לאחר שיחה עם הצוות של החנות הוחלפה לי הטלוויזיה ללא שאלות ובמהירות.
מוצר:
סמסונג 65 אינצ' AU8000
תמונת משתמש
שם:
יחיאל
תאריך:
13/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר כמה ימים שלא סיפקו את המוצר התקשרתי ואמרו לי שאין להם בכלל את המוצר ואם אני מעוניין יש מוצר "דומה"
במחיר יותר יקר משמעותי. יש לציין שכשקניתי הופיע שהמוצר ישנו ואפשר להזמין
מוצר:
מקרר ‏מקפיא עליון Normande KL130 ‏85 ‏ליטר נורמנדי
תמונת משתמש
שם:
SL
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רצינו לציין שקבלנו שרות טוב ממנהל החנות השרות היה אדיב ומקצועי וענייני תודה רבה לכם
מוצר:
נינג’ה גריל
תמונת משתמש
שם:
hillasi2002
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהמם!
אלון סבלני ונחמד מאוד, המחיר הכי טוב שמצאתי בשוק
אדיב ושירותי
ממליצה בחום!!
מוצר:
Ninja AG553
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ironid1104
תאריך:
28/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש.
הזמנתי מעל לשבועיים מקרר.
עד היום לא קיבלתי את המוצר.
אף אחד לא חזר, התקשרתי לשאול ואמרו שהמוצר פגום, הציעו מקרר אחר, רק בעוד חודש. הסכמתי להוסיף כסף למקרר אחר רק שיגיע בזמן.
אחרי שבוע מתברר שאף אחד לא קידם את ההזמנה. ביטלתי את ההזמנה. כל הזמן מבטיחים לחזור ואף אחד לא חוזר.

בקיצור להתרחק.
השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם.
תגובת החנות:
היה לנו מקרר אשר נתגלה כפגום ולא רצינו לשלוח את המוצר בשיטת מצליח. הורדנו את המוצר מהאתר.
הצענו ללקוח מקרר NO FROST במחיר עלות שלנו, לא עברו 4 ימים מיום ההזמנה של המקרר החדש והלקוח ביקש לבטל
המקרר היה מסופק לו יומיים לאחר מכן
מוצר:
מקרר Normande
תמונת משתמש
שם:
dafnanuriel
תאריך:
24/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שניתן היה מעולה.
זמינות וסבלנות רבה, מענה וקשב לצרכי הלקוח, פירוט אודות המוצר.
משלוח זריז ותיאום מלא עם השעות והימים המותאמים לי.
התקנה יום למחרת משלוח.
מוצר:
55AU8000 דגם סמסונג 55" מסך
תמונת משתמש
שם:
Margo
תאריך:
23/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב אבק במחיר הכי זול שמצאנו(לאחר בדיקה מקיפה בכל מיני חנויות) ואספקה מהירה מאוד
הנציגים אדיבים ושירותיים וכמובן שנמשיך לרכוש דרכם שוב! תודה רבה!
מוצר:
Shark iz101
תמונת משתמש
שם:
חנות
תאריך:
18/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר על נינג'ה גריל.
אמרתי שיש לי מחיר יותר טוב ממה שכתוב באתר מבט.
אלון המנהל נתן לי מחיר יותר טוב ממה שקיבלתי ועד שהגעתי לאסוף המוצר היה מוכן עם חשבונית מסודרת.
שירות ומחיר נהדרים
אחזור לקנות במבט אלקטריק
מוצר:
נינג'ה גריל
תמונת משתמש
שם:
dperetz62
תאריך:
09/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באינטרנט בערב לאחר שהתקלקל לי המקרר , למחרת בבוקר התקשרתי לנסות לקבל את המקרר החדש כמה שיותר מהר קיבלתי מענה מהיר ויעיל ושירות מעולה מאביגדור שכטר שממש עזר לי וגם קיבלתי את המקרר באותו היום,
ממליץ בחום .
מוצר:
מקרר מידאה
תמונת משתמש
שם:
amitay15
תאריך:
20/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל מהסוף.
להתרחק כמו מאש.
הזמנתי לפני מעל חודש מייבש כביסה.
עד היום לא קיבלתי את המוצר.
זה התחיל בתירוץ הראשון לפני שבועיים וחצי שהנציג שטיפל לי בהזמנה נפטר והם רוצים לפצות אותי בשדרוג מייבש יותר טוב שיגיע יום למחרת, הסכמתי וכמובן שהמייבש לא הגיע.
מאז ועד לרגע זה הם פשוט מורחים אותי בהבטחות שקר שיגיע אלי יום למחרת כמובן שהכל שקרים.
דוגמא אחרונה מאתמול- לאחר המתנה ארוכה מול נציגה שבודקת מול המנהל מה אפשר לעשות והבטחה שתחזור אלי עד סוף היום עם תשובה מתי המייבש יגיע- פשוט לא חזרה אלי.
את הכסף הם קיבלו ואת המייבש נראה שלא אראה.
הנושא התחיל הבוקר תביעה משפטית.
בקיצור להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מייבש יותר יקר באותו מחיר של מייבש ישן
הוסבר ללקוח כי זמן האספקה ארוך יותר מאחר והלקוח גר מעבר לקו הירוק
מספקים ללקוח את המייבש ביום שלישי הקרוב אלא אם הוא יבחר לבטל את העקה וכספו יוחזר לו
מוצר:
מייבש
תמונת משתמש
שם:
שרית
תאריך:
01/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי את הנינג’ה ונחלתי אכזבה מחברה אחרת (שקיבלה פה יותר המלצות ) וביטלו לי לא לפני שביקשו עוד שלוש מאות שקל בשביל מכשיר מהיבואן הרישמי!
פניתי למבט אלקטריק, ודיברתי עם שי המקסים. שגם נתן לי מחיר מדהים!! , וגם דאג לי שבתוך שעה המכשיר היה אצלי עם שליחות של מונית. אחכ שי בדק שאכן המכשיר הגיע והכל בסדר.
באמת שאין לי מילים זה כבר שירות ברמה אחרת. ובפעם הבאה שאצטרך מכשיר חשמלי אין לי ספק ש אפנה אליהם. לגבי המכשיר עדיין לא הפעלתי אבל בטוחה שיהיה מוצלח.
מוצר:
גריל נינג’ה AG301
תמונת משתמש
שם:
shlomy
תאריך:
26/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה עם זמן אספקה של שבוע
לאחר 10 ימים התקשרו ואמרו שאין במלאי וטענו שהבחירה שעשיתי היא גרועה והציעו מכונה יקרה יותר טעם דירוג גולשים נמוך יותר.

למה לא הורידו את הפרסום?
למה המתינו 10 ימים כדי להודיע שאין במלאי?
למה שירות לקוחות לא עונים אף פעם?
תגובת החנות:
שלום רב,
יש אלפי מוצרים באתר ולפעמים קורה שנשכח אחד
הסיבה שלקח זמן היא כי לא עבדנו בחגים.
המוצר הורד במיידית מהאתר ברגע ששמנו לב
מוצר:
מכונת כביסה AEG
תמונת משתמש
שם:
Joel
תאריך:
17/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להגיע לשרות לקוחות. גם דוא"ל לא עובד service wasn't found at e-outlet. בטלפון הציעו טלויזיה חילופית בהוספה של 30 שח, בסוף נתנו טליויזה יקרה יותר במחיר 2800 ( 250 במזומן) במקום טלויזיה במחיר 2400
תגובת החנות:
שלום רב,
הוצע ללקוח דגם חדש במחיר הכי טוב בזאפ שכן המחיר הנמוך ביותר בזאפ עמד על 2900 והלקוח הסכים
כמו כן נשלחה לו הטלוויזיה בשילוח תוך 24 ועל כן הופרד מחיר המשלוח וניתן למוביל ישירות
לא חוייב בעלות נוספת
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55TU8000 4K
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
13/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים אחרי טלוויזיה שתתאים לצרכיי הגעתי לחנות ופגש אותי נציג בשם סהר, התאים לי טלוויזיה לצרכים שלי במחיר הכי טוב בשוק.
ממליץ בחום!
מוצר:
Samsung au8000
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply