דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים וסלולאר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גיים סטור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגיים סטור ?
5.00
ציון ממוצע
27
חוות דעת בשנה האחרונה
128
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
11
0
0
6 חודשים אחרונים
20
0
0
שנה אחרונה
27
0
0
כל הזמן
112
1
15
נמצאו 128 חוות דעת גולשים על גיים סטור
תמונת משתמש
שם:
תמי אלון
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חיפוש מהיר לתקן את הסלולרי שלי מצאתי את החנות גיימסטור הסברתי להם שאני חייבת את הטלפון מהר כי אני מחכה לשיחה חשובה וכך עשו אפילו סדרו לי תאוזניה באוזן ללא עלות נוספת (רק ניקוי) שירות מהיר תודה רבה :)
מוצר:
מסך אייפון x
תמונת משתמש
שם:
yosi
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפש קצר בזאפ הבן שלי שבר תשלטים של הסוני ראיתי שהם מוכרים ב 279 ש״ח הגעתי לחנות שירות מעולה סך הכל הוא עשה לי הנחה משמעותית ל 4 שלטים אז תודה רבה מעריך מאוד
מוצר:
שלט לסוני 4
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אומנם אתם לא הכי זולים בזאפ אבל השירות שקיבלתי שווה יותר אז אבי
תודה רבה על הכל על יחס שירות ומשלוח מהיר
אין ספק שאני יחזור וימליץ לחברים לרכוש גם :)
מוצר:
סמסונג A71
תמונת משתמש
שם:
AVI
תאריך:
16/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השארתי פרטים באתר ולמחרת חזר אלי נציג , ונתן לי שירות אדיב מקצועי שבסיומו שילמתי על סטרימר את המחיר הכי זול בארץ..
כעבור יומיים בלבד הגיע השליח עד פתח ביתי עם המוצר .
להצדיע על מתן השירות האדיב והמהיר.
כאחד שרוכש רבות באינטרנט ,לא עברתי בשום רכישה חווית קנייה כזאת.
כל הכבוד לכם.
ממליץ חום.
מוצר:
סטרימר אפל 32G
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי התכתבות בווצטאפ , ביקשתי שישמרו לי את האייפד פרו בצד מכיוון שאין במלאי ברוב החנויות והם הסכימו, ומעבר לזה קיבלתי מחיר מצוין ואפילו עם הנחה, קיבלתי שירות מעולה ,החנות במיקום מעולה בתל אביב עם חנייה בחינם ככה שלא הייתי צריך לחפש חנייה, תודה רבה
מוצר:
אייפד פרו 11 אינץ דגם שני (2020)
בתאריך 01/09/2020 הוחלפה הבעלות לחנות זו
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי ותיקנתי מסך של פלאפון, לאחר כשבוע המסך לא נדלק ( מבדיקה הוא נשרף) - !! באתי למקום ואחרי וויכוחים הוחלט להחליף לי מסך( לא לפני שקיבלתי את כל מסכת התירוצים האפשרית כמו- שזה יצא מכאן זה יצא תקין, ואולי הפלת את הפלאפון, ואולי פתחת את הפלאפון ,ממש ניעור מאחריות...
אחרי ההחלפה עבר בדיוק שבוע וחצי והטלפון שוב לא נדלק- המסך שוב נשרף..
לקחתי את הפלאפון לטכנאי אחר שאני בעבר תיקנתי אצלו וגיליתי שהמסך שהוא שם לי לא מקורי סיני ובאיכות ירודה ביותר וגם איכות ההתקנה היא ירודה( איבדו חלק מהברגים הקטנים..
חברים- זול עולה ביוקר!, ההבדל הוא של 40 ש"ח אבל אני עכשיו חודשיים עם המסך וברוך ה' הכל בסדר
מוצר:
טלפון סלולרי 5
תמונת משתמש
שם:
Ruby
תאריך:
30/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות לבצע החלפת שקע טעינה, המוכר טען שלמרות הכתוב באתר הם אינם יכולים להתחייב כי המסך לא יישבר במהלך ההחלפה, וכי כדאי לי לבטח את המכשיר ב 200 שקלים נוספים. אמרתי לו כי המכשיר תקין ואיני רוצה לבטח, ושיענה לי אם הם מסוגלים לבצע את התיקון או לא, אמר לי שמסוגלים, אך לא יכולים להתחייב כי " המסך לא יישבר בתהליך ההחלפה של השקע, כי הדגם הזה 'דפוק'".
אמרתי תודה לא, בדרך החוצה טרח המוכר לסנן לעברי מילת גנאי. חנות גרועה, רמת שירות מזעזעת. שומר נפשו ירחק, הלוואי ולא נראה כאלה.
מוצר:
שקע טעינה נוט 4
תמונת משתמש
שם:
יהודית
תאריך:
29/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות! אם אתם חסים על ממונכם, שמרו מרחק מהמעבדה הזו.
אני אישית הגעתי לחנות והמוכר קיבל אותי באדיבות,הוא לקח ממני את המכשיר, ואמר שהוא יתוקן תוך יומיים. לאחר יומיים התקשרו מהחנות וביקשו לדחות את התיקון ביומיים נוספים, לאחר ארבעה ימים התקשרו שוב ואמרו שהם לא מצליחים לתקן את המכשיר והזמינו אותי לקחת אותו בחזרה.
כשהגעתי לקחת את הפלאפון מהחנות המוכר דרש ממני 50 ש"ח! כששאלתי על מה ולמה, נעניתי שזו עלות ה"בדיקה"(!).
הסברתי למוכר שמעולם לא נאמר לי שאצטרך לשלם במידה והוא ייכשל בניסיונות התיקון, אולם המוכר התעקש לקחת ממני את הסכום.
בנוסף, קיבלתי את הפלאפון בחזרה ללא המגן שלי, כשהמוכר מתכחש לכך שהוא אצלו, ומסרב לפצות אותי בהתאם. מדובר היה במגן ממש חדש וטוב.
לסיכום, הכנסתי לחנות מכשיר לתיקון קיבלתי אותו לאחר כמה ימים עם אותן בעיות בדיוק, אך ללא המגן, ובנוסף עוד גבו ממני בכוח חמישים שקלים על ה"חוויה", אני אישית לאחר שעברתי את זה ממליצה לשמור מרחק מהחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי חשבון רק כדי להזהיר אנשים מהחנות הזאת. התקשרתי לקנות מסך לפלאפון ולאסוף אותו ללא הרכבה, אמרו לי שאין שום בעיה שאפשר להגיע. כשהגעתי אמרו לי לחכות חצי שעה ואז אמרו שאין להם אופציה למכור מסך ככה אחרי שאמרו לי לבוכ במיולד לחנות.התקשרתי להנהלה ולסניפים אחרים של אותה רשת וכולם אמרו לי שזה ביזיון ואין שום בעיה לקחת בעצמך את המסך.לא היו שום אי הבנות הם פשוט מנסים למשוך לקוחות לחנות בשקרים.
בחיים לא אתקרב לחנות זאת שוב
תגובת החנות:
בעבר בכול סניפי גייםסטור היה ניתן לרכוש מסך ללא החלפתו במעבדות הסניפים, לאחר מספר מקרים שלקוחות רכשו בדרך זו מסך ושברו או הרסו אותו בעצמם והגיע לחנות בטענה שהמסך לא תקין ,הוחלט שבכול חנויות גייםסטור יהיה ניתן לרכוש מסך מראש רק בתנאי שהחלפתו תתבצע באחת המעבדות של הרשת.
עם באמת והלקוח התקשר ואמרו לו שזה אפשרי לרכוש מסך ללא החלפתו באחת המעבדות של הרשת הרי שזה היה מתי שזה היה אפשרי לעשות כך.

מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי נוט 2
תמונת משתמש
שם:
חנן
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקראת סוף היום עם מסך של אייפון 6 שבור והמוכר (סהר) קיבל אותי במהירות תוך כדי שהוא מסיים לטפל בשני לקוחות נוספים במקביל. ברגע שהוא סיים עם שני הלקוחות האחרים התחיל לתקן את המסך במהירות ומקצועיות. הטיפול היה מעולה וגם המחיר. שירות מצוין.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקון מהיר ויעיל של שקע טעינה באייפון 5 בסניף פ״ת. נאמר לי בהתחלה כי יקח שעה עד ושעה וחצי, ביקשתי שינסו לזרז בגלל ילדים קטנים שחיכו איתי. סיימו את התיקון תוך חצי שעה.
מוצר:
טלפון סלולרי 5
תמונת משתמש
שם:
צרכן
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
הגעתי לסניף בפ"ת ע"מ לרכוש סוללת אייפון 5 מקורית.
כשהגעתי לסניף, שאלתי את המוכר האם מדובר בסוללה מקורית של אפל ומה המחיר?
המוכר אמר יעלה כמה שיעלה - לפי זאפ אם הגעתי דרך האתר, לגבי המקוריות הוא השיב לחיוב.
התבקשתי למסור למוכר את המכשיר, כך עשיתי, המוכר בחוסר מקצועיות מוחלט שלף את כיסוי הפלסטיק בצורה אנכית במקום מאוזנת ושבר אותו. כשאמרתי לו מה אתה עושה - שברת את הכיסוי, הוא טען שזה פלסטיק שעשה את שלו ולכן נשבר!
כמובן, הצגתי בפניו את ציר השליפה, אך לשווא, מבחינתו זו בעיה שלי!
קיבלתי כעבור כשעה בערך את הסוללה והמכשיר - שילמתי מחיר גבוה יותר מהמחיר הנקוב שהיה בזאפ.

התקשרתי לסניף אחר כדי לדבר עם אחראי הרשת ולהלין על התחושה שחוויתי מהקנייה. תוך כדי שיחה עם נציגים אחרים הבנתי שהסוללה כלל לא מקורית!
בשיחתי עם המנהל העליתי 3 סוגיות הן בשיחת הטלפון והן במייל:
א. מחיר גבוה מהמחיר הנקוב בזאפ.
ב. שבירת כיסוי הפלסטיק (שלחתי לו תמונות).
ג. אי מקוריות הסוללה.

המנהל - התחמק ממענה לגבי מקוריות או אי מקוריות הסוללה, לגבי מחיר השיב בצורה צינית שאגיע לחנות כדי לקבל את ההפרש בטענה ש"המחירים לא תמיד מסונכרנים לאתר זאפ". המשכתי ואמרתי לו שמתבקש פיצוי אודות כיסוי פלסטיק שהמוכר שלו שבר - הוא טען שזה בלאי. התעקשתי. הוא נפנף אותי בצורה בוטה וגסה, איני יכול לציין את המילים שהוא רשם לי במייל. מה שכן אמרתי לו, שהוא הרוויח ביותר את ה"ההמלצה" באותו אתר בדיוק שדרכו הגעתי אליו.
שורה תחתונה: לא הייתי דורך בחנות זו בשנית ומפרנס אדם זה.
תגובת החנות:
לא ידוע לנו על מקרה כזה !!! וניתן לדעת שזאת חוות דעת שקרית רק מזה ש"הלקוח" רשם שהוא התכתב איתנו במייל..
עובדי החנויות לא מביאים את המייל הפרטי שלהם ללקוחות, עם לקוח רוצה ליצור קשר במייל עם החנות הוא יכול לעשות זאת אך ורק עם מנהל האתר, ואין לו שום התכתבות עם הלקוח המדובר!!!
מוצר:
סוללה אייפון 5 לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
29/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה והחלפתי במקום, שירות אדיב, מהיר וזול. אחרי 15 דקות כבר הייתי בחוץ כולל החלפת מגן מסך.
מוצר:
סוללה נקסוס 5 נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
Oleg
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרי חיפוש באינטרנט מצאתי את הסוללה במחיר הזול בגייםסטור הגעתי לסניף תל אביב קיבל אותי אחלה צוות שנתן לי יחס חם במיוחד ,וכמה שזה נדיר בתל אביב היה חניה ו בשפע אפילו נתנו במתנה שרוך לפלפון..ממליץ לכולם אני בטוח שאחזור אליהם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s4
תמונת משתמש
שם:
Limor
תאריך:
06/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות המחיר האטרקטיבי באתר צלצלתי לחנות לוודא את המחיר ותוך כמה זמן יתבצע התיקון. נאמר לי שיש במלאי והתיקון תוך יום כיוון שכדאי להקפיד בהדבקת המסך ולא כדאי לעשות זאת במקום שעושה זאת במהירות כי צריך לתת זמן להדבקה. התרשמתי "מהמקצועיות" ותיקנתי את המכשיר ואף הוספתי מגן מסך זכוכית יוקרתי.
טרם עברו שבועיים מהתיקון כשהמכשיר יושב בתוך נרתיק מגן וזכוכית מוגנת, שנרכשה בחנות, הבחנתי שהקצה העליון של המסך שהודבק התרומם ועל המסך נוצרו סדקים שהלכו והעמיקו עם כל נגיעה במסך, זאת ללא שהמסך קיבל מכה וכפי שציינתי נמצא באריזה מוגנת שלא ניכרו עליה ועל המגן מסך סימני מכה.
הגענו לחנות כדי להלין על אופן ההדבקה שבגינה התרומם המסך והיה חשוף לשבירה בכל מגע קטן. נתקלנו ביחס מזלזל ביותר, "ייבשו אותנו" באמירה שיש לקוחות כאילו שאנחנו מששילמנו הפסקנו להיות לקוחות וסירבו בתוקף לקחת אחריות על העבודה ודבקו במנטרה שהמכשיר נפל, למרות שהסברנו מספר רב של פעמים שלא כך היה היה הדבר ולראייה מגן המסך שלם וללא סימנים המעידים שנגרם לו נזק ממקור אחר וכן הנרתיק של המכשיר נקי מפגעים.
יתרה מזאת, אפילו לא ניסו לגלות אחריות מינימלית ולהציע תיקון במחיר מוזל אלא עמדו על כך שתיקון יתבצע במחיר מלא.
על זה נאמר בושה וחרפה והזול הוא יקר.
ממליצה לא להתקרב ולא לתקן. הנחמדות בהתחלה מתחלפת בהתנכרות לאחר שהם מקבלים את הכסף וחוסר מקצועיות בעבודה עצמה ואי לקיחת אחריות מינימלית.
אותי הם לא ייראו שוב !!!
תגובת החנות:
המסך הוחלף במקצועיות רבה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר על ידי טכנאים מנוסים!
לפני מסירת המכשיר ללקוחה המכשיר עבר בדיקה קפדנית שהכול תקין ועובד...המכשיר נמסר ללקוחה כמו חדש!
לאחר שבועיים הלקוחה חזרה עם שבר במסך.
בתנאי האחריות בבירור רשום שהאחריות לא תקפה על שבר במסך!
צר לנו על קח שהמסך של הלקוחה נשבר.
עם היה מדובר בבעיה בטאץ' של המסך וכו' המסך היה מוחלף ללא שום תשלום נוסף.
עקב השבר במסך לא היה אפשר לתקן את המסך במסגרת האחריות.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט Z3
תמונת משתמש
שם:
צור
תאריך:
03/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעל למצופה ,אחרי המלצות מחברים הגעתי לסניף תל אביב,לשמחתי לא התאכזבתי קיבלו אותי אחלה חבר׳ה .
גילו את התקלה תוך כמה דקות וסידרו אותה 20 דקות ועל הדרך כיבדו אותי בכוס אספרסו ..
לסיכום ממליץ לכולם בחום!! אני בהחלט אחזור לשם
מוצר:
שקע טעינה אייפון 6
תמונת משתמש
שם:
shlomi
תאריך:
29/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקנתי את הגלקסי 3 שלי לאחר שלא יכלתי להנמיך אך ורק להגביר .
התקשרתי על מנת לוודא שהמחיר הוא 88 ש"ח כפי שכתוב בזאפ השוואת מחירים .
לתדהמתי המחיר בטלפון שהמוכר אמר לי 150 ש"ח , למרות שהם מציינים שעלות התיקון היא 88 .
ציינתי בפני המוכר כי כתוב 88 והוא ביקש לבדוק באתר זאפ .
חבל שלא מעדכנים את הלקוחות במחיר כפי שכתוב באתר זאפ .
אף על פי כן ,
השירות היה מעולה והתיקון לקח פחות משעתיים .
טיפ קטן ,
ביקשתי מהמוכר להתקשר שהמכשיר מוכן והוא לא יצר קשר בכלל .
התקשרתי והוא מסר שהוא מוכן . מבחינת שירות עדיף להתקשר ללקוח ולהגיד שזה מוכן .
יחד עם זאת , שירות מעולה באופן כללי ממליץ .
תגובת החנות:
צר לנו על אי ההבנה לפעמים המחירים יכולים להשתנות מיום ליום..
גם כאשר המחיר מעודכן באתר יכול לקחת כמה שעות עד שהמחיר יהיה תואם גם בזאפ השוואת מחירים.
אנחנו שמחים שלמרות אי ההבנה עם הלקוח הוא יצא מרוצה מהשירות.
מוצר:
טלפון סלולרי s3
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
24/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות התחיל ברגל שמאל, כאשר הטלפון חזר מתיקון עם תקלה חדשה (החיישן הביומטרי הפסיק לעבוד) והטכנאי שטען שזה הגיע אליו ככה (החיישן לא נבדק בתחילת התיקון). אבל ברגע שיצרתי קשר עם הבעל בית (איציק) הוא דאג שאני אהיה מרוצה בצורה יוצאת דופן, הוא ניסה לתקן את זה ושהבין שרק אפל יכולים לתקן את זה והטלפון שלי נקנה בחו"ל וללא אחריות, הוא הטיס אותו לחו"ל (על חשבונו) ושילם את מחיר התיקון (נראה לי שזה עולה כ 300 דולר) והחזיר לי את הטלפון החדש (אפל מביאים טלפון חדש במקרה של תקלה כזו) בלי לבקש שקל, משום שהקילקול היה באשמת הטכנאי שלו.
אני חייב להודות שזה סטנדרטים גבוהים מאוד של שירות שלא ציפיתי להם.
ועם כזה שירות אני בהחלט מתכוון לחזור בפעם הבאה שאזדקק לשירות.
כל הכבוד !
מוצר:
תיקון סלולר Iphone 6
תמונת משתמש
שם:
maoz
תאריך:
21/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות מאחר והתיקון היה במחיר הכי זול בארץ.
לפני שהשארתי את המכשיר לתיקון, שאלתי את המוכר האם יש אחראיות והוא ענה שקיימת אחראיות לחצי שנה שאלתי האם החלקים מקוריים ובעל החנות ענה "בוודאי הכל אצלנו מקורי". תיקון המסך ארך מספר ימים הגעתי לחנות שילמתי את הכסף ונפרדנו לשלום. אחרי שבועיים הגעתי שוב לחנות מהסיבה שהמכשיר עשה ריסטרט לעצמו כל מספר דקות, בעל החנות טען שהבעיה היא בתוכנה של המכשיר. לקחתי את המכשיר למעבדת LG לתקן את בעיית התוכנה והיא נפתרה(הוחלפה מערכת הפעלה) . לאחר מספר ימים התחילה בעיה שהמסך ריצד כפתורים נלחצו ואזורים מסוימים במסך לא עבדו. נגשתי ל LG שוב בטענה שתיקון המכשיר פגע במסך נאמר לי שאין קשר בין הדברים והוצע לי לבדוק את המכשיר במעבדה. המכשיר נפתח ולהפתעתי הנציג אמר לי שהמסך שהוחלף לי אינו מקורי, ולכן בעיות המסך.
חזרתי לגיימסטור עם הקבלה של התיקון והסברתי את הבעיה בעל החנות טען שהאחריות היא לחודש בלבד! הסתכל על המכשיר ראה שפשוף קטן וטען שאין מה לעשות והתעלם ממני. כאשר אמרתי לו שמעבדה של LG טענו שהמסך מזויף אמר "הא, המסך נפתח ? אז אין לך אחראיות ולא מעניין אותי מה הם אמרו" חשוב לציין שהמכשיר לא היה בשימוש מרגע התיקון בגלל בעיות התוכנה והחומרה.
המחיר הזול היה תואם את המקצועיות ואת האיכות. יחס מזלזל ומגעיל! אני ממליץ להתרחק כמו מאש, לפעמים עדיף לשלם 20 שקל יותר.

תגובת החנות:
הלקוח טוען שהוא הגיע לחנות עם שיפשוף קל , למרות שבמציאות הלקוח הגיע עם מסך שבור !
תנאי אחריות אומרים בבירור שאחריות לא תופסת על מסך שבור או סדוק.
ולגבי הטענה שהמסך לא מקורי אין בזה שום טיפת אמת כול המסכים והחלקים ברשת מקוריים.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר G2
תמונת משתמש
שם:
erang
תאריך:
13/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים הוגנים שירות מצוין (סניף ת"א)
הטאבלט היה חשוב לי מאוד,
השארתי בצהריים ובערב היה מוכן .
מוצר:
תיקון אייפד 2 והחלפת מסך למייזו m2 note M2 note
תמונת משתמש
שם:
idan
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חוצפה !! התקשרתי לשאול שאלה על מחיר בכל 3 הסניפים, בכל 3 הסניפים נתנו לי מחיר אחר אשר גבוה בהרבה ממה שרשום באתר ! פשוט רשת של רמאים שהפרסום שלהם שקרי לחלוטין !! לא יקנה שם לעולם !! לא מומלץ !!!
תגובת החנות:
עם הלקוח רצה את המחיר המצויין באתר הוא היה צריך להזמין את מהאתר!
המחירים באתר בחלק מהמוצרים זולים יותר מאשר בסניפי הרשת משום שקיים על אותו מוצר מבצע על רכישה מהאתר בלבד!
באתר קיים מספר טלפון לבירור מלאי ותמיכה באתר בדיוק בשביל לקוחות שרוצים לוודא מחירים או לבדוק מלאי או לקבל מידע על מוצר כולשהו.

מוצר:
iphone 6 plus 674c-e2717b
תמונת משתמש
שם:
Yaron
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להחליף שקע טעינה לגלקסי 5 במודעה כתוב שהמחיר הוא 135 שקל. הגעתי לחנות והמוכר אמר שכשמחליפים שקע טעינה המסך תמיד נשבר לכן המחיר הוא 700 שקל

פשוט חוצפה.

נוכלות לשמה
תגובת החנות:
כאשר הלקוח הגיע לחנות הסבירו לו שיש סיכון בהחלפת שקע טעינה לגלקסי S5 שהמסך יכול להשבר משום ששקע הטעינה נמצא מתחת למסך ויש צורך לפרק את המסך כדי להחליף את שקע הטעינה ,הלקוח לא היה מוכן לקבל עובדה זו וחשב שמנסים לרמות אותו והלך.
החנות נהגה בהגינות כלפי הלקוח ולפני התיקון הזהירה אותו בפני שבר במסך! ועם זה יקרה יהיה צורך להחליף גם את המסך!
מוצר:
טלפון סלולרי s5
תמונת משתמש
שם:
Shuli
תאריך:
14/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לבן שלי המסך בסלולארי מדגם LG G3. התקשרתי לגיימסטור סניף פ"ת. שעות פתיחה נוחות 08-20 . תיקנו המסך תוך שעתיים!!! מהירות יעילות ומקצועיות ולא פחות חשוב . הכי זולים ממה שחיפשתי. ממליץ בחום
מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי G3
תמונת משתמש
שם:
Uri
תאריך:
31/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מסרתי טלפון סלולרי מדגם נקסוס 5 להחלפה של מסך שבור (כולל דיגיטייזר). חזרתי אחרי שעתיים (למרות שיכולתי גם לחזור מוקדם יותר) וקיבלתי את המכשיר כמו חדש.
בנוסף הדביקו לי מגן מסך שהבאתי מהבית ללא תוספת תשלום.
שירות אדיב ומקצועי במחיר רצפה - מומלץ בחום!
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך מגע LCD מקורי למכשיר Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply